Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 10:14
AFCAjax schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:23:
[...]

Inderdaad, als jij gewoon in je eigen dorp spooft en af en toe eens een keer een dorp verderop pakt en daar de juiste tijd tussen laat is er volgens mij niet op te controleren.
Sowieso is het lastig te zien, ik had een maatje die vroeg of zijn zwager (die op vakantie was) wilde inloggen op zijn account om te kijken wat daar zat, hij kreeg een softban.. is eigenlijk ook niet eerlijk want er wordt niks gespoofd je zit alleen ineens in een ander land dus dat is ook niet terecht dat je wordt geband

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
mercapto schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:26:
Probleem met spoofen (voor spoofers) is overmoedig te grote stappen maken om nog net op tijd die ene Rare te pakken. Dan loop/rij/vlieg je ineens 150km/u binnen de bebouwde kom :P
Genoeg mensen die dat zonder pokemon ook doen hoor :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:21:
[...]

Nee heel irritant.. Ik zit 347(!) Policandy warm te houden, maar nog geen enkele boven de 68.. :'(
Ook mn whirl en wrath zijn een beetje retards..
Toch schijnen er wel poliwhirls met goede IVs te bestaan, ik heb zelfs gehoord dat er iemand een 100% poliwhirl heeft :+

no this never gets old ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
vegetto1983 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:27:
[...]

Sowieso is het lastig te zien, ik had een maatje die vroeg of zijn zwager (die op vakantie was) wilde inloggen op zijn account om te kijken wat daar zat, hij kreeg een softban.. is eigenlijk ook niet eerlijk want er wordt niks gespoofd je zit alleen ineens in een ander land dus dat is ook niet terecht dat je wordt geband
Account sharing mag ook niet, en als je opeens in 10 seconden van Nederland naar Australië gaat wordt dat wel geflagged ja. Heb je er een paar dagen tussen is het niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

Zeror

Ik Henk 'm!

vegetto1983 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:27:
[...]

Misschien een softban onder het mom van accountsharing misschien dan?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:16
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:21:
[...]

Nee heel irritant.. Ik zit 347(!) Policandy warm te houden, maar nog geen enkele boven de 68.. :'(
Ook mn whirl en wrath zijn een beetje retards..
En daar zit ik dus met mijn 100% Poliwhirl en maar 40 candy... :/

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Hmm, de Pokestop map uit de TS is ondertussen compleet kaal in Rotterdam... Jammer. Ik dacht ik stippel even een route uit voor de pauze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 16:17
Mx. Alba schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:34:
[...]

Ik moet nog 10 candy voor mijn 88% Whirl, en dan vindt je ze opeens niet :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
[...]

WAAAAATTTT???

Heb jij een 100% Poliwhirl?

Wow :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
[...]

Waar woon je dan? Hier in A'dam stikt het van de poli's. Heb ziek veel candy. Maar geen goede poli's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 15:45
MLPN schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:14:
Over cheaten gesproken, wanneer gaan ze nou eens goed die GPS spoofers aanpakken? Ik loop nu al een paar dagen savonds ff een rondje in Enschede en dan kom ik bij verschillende gyms die worden aangevallen waar uiteraard niemand bijstaat, behalve mijn vriendin en ik. Zodra hij dan overgenomen is zitten er gasten van 30+ met alleen maar snorlaxen en dragonnites in. Ziet er erg verdacht uit en maakt het voor zwakkere mensen ook niet leuk. Die kunnen dan nooit zo'n gym pakken.
Pff herkenbaar, ik zie ze niet real time vechten, maar in Enschede zie je idd lvl 38's met pokémon die ik lang niet aan kan en ik ben zelf ook lvl 24, wat best redelijk is volgens mij.
Normaal doe ik wel een rondje gyms pakken, maar dat is helaas niet meer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 17:26
ijdod schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:22:
[...]

In basis waarschijnlijk nooit. De app krijgt de coordinaten van je OS. Hoe het OS er aan komt is voor de app niet te zien. Wel kunnen ze indirect het eea terugvinden (bepaalde settings die te checken zijn en kunnen duiden op het gebruik van alternatieve lokatiebron, en verder natuurlijk sanitychecks op op plaats, afstand en tijd,) maar een voorzichtige spoofer vind je daar niet mee.
Is het niet in de code te zien? Ik ben zelf geen bekende op dat vlak. Verder moeten wij als wel normale spelers maar vaak van dit soort spelers aangeven via:
https://support.pokemongo...new?ticket_form_id=319948

Dan hoop ik dat ze inderdaad er naar kijken dat 'willekeurige aziatische naam' wel heel toevallig 10 dragonnites heeft en wel heel toevallig binnen 1 seconden van Gym X naar Gym Y gaat.

Blijkbaar krijgen ze al veel requests daarop binnen. Ik heb er van de week eentje aangemaakt en ik kreeg repportnummer van 16 miljoen nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nog maar 60 te gaan! (plus extra om te boosten naar max) *O*

Ik zit sowieso candies op te potten, wachtend op een topbeestje met hoge CP en hoge IV, om te evolven en.of boosten.. :/
Maar helaas nog niets boven de 85..

371 Psyduck candy
347 Poliwag candy
329 Staryu candy
190 Eevee candy
203 Dratini candy
226 Slowpoke candy
78 Exeggcute candy
656 Magicrap candy

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Ik heb een 100% Haunter en de rest valt wel mee

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4zBIkUw0Ewp2gXiLj4jcL6qs/thumb.jpg

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu halfweg lvl 23, begint wel een beetje saai te worden. Constant vangen en lures aflopen.
Maar goed, in September naar de US :) Hopelijk kan ik een mooie Tauros meebrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Hier een mooi stukje over dat het eigenlijk onmogelijk is om nu al op lvl 33+ te staan zonder te cheaten.

https://m.reddit.com/r/Th...web_redirect&compact=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax
Clavat schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:43:
Ik heb een 100% Haunter en de rest valt wel mee

[afbeelding]
Snorlax en Kadabra zijn ook aardig dik :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
AFCAjax schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:45:
[...]

Snorlax en Kadabra zijn ook aardig dik :D
Ja volgens mij kan de Magicarp ook wel wat worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hanky74 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:44:
Hier een mooi stukje over dat het eigenlijk onmogelijk is om nu al op lvl 33+ te staan zonder te cheaten.

Hier staat ook een lvl 36 met een Gyarados van 2586... hierdoor krijg je gewoon zin zelf te gaan botten puur en alleen om deze klootzak (poketrainer2243 really?) effe een lesje te leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:57
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:41:
[...]

Nog maar 60 te gaan! (plus extra om te boosten naar max) *O*

Ik zit sowieso candies op te potten, wachtend op een topbeestje met hoge CP en hoge IV, om te evolven en.of boosten.. :/
Maar helaas nog niets boven de 85..

371 Psyduck candy
347 Poliwag candy
329 Staryu candy
190 Eevee candy
203 Dratini candy
226 Slowpoke candy
78 Exeggcute candy
656 Magicrap candy

:X
Damn... Hoe kom je aan zoveel dratini en eevee candies???! Daar vind ik er echt 1 per dag van ofzo.. welk level ben je ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLPN
  • Laatst online: 08-09 17:26
YouR schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:40:
[...]

Pff herkenbaar, ik zie ze niet real time vechten, maar in Enschede zie je idd lvl 38's met pokémon die ik lang niet aan kan en ik ben zelf ook lvl 24, wat best redelijk is volgens mij.
Normaal doe ik wel een rondje gyms pakken, maar dat is helaas niet meer te doen.
Ik ben zelf lvl 23 en ik zou zo'n gym dan wel met heel veel pijn en moeite aankunnen, maar dan ben ik wel meteen door al mijn potions heen.
Als je trouwens gyms wil pakken in Enschede (en ik denk elke willekeurige plaats). Dan kan je dit beter sochtends heel vroeg tot rond begin van de middag doen. Ik merk dat die cheaters/GPS spoofers voornamelijk smiddags en savonds actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:56

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Ik denk dat mapjes en scanners en dergelijke voorlopig niet gaan terugkomen. Niantic heeft het goed voor elkaar nu in ieder geval.
API stopped accepting requests from any sources which are not the actual client. The API needs a value "unknown 6", this value was already in the API in previous versions, but now the server is validating it. Only the actual client can create a valid "unknown6". We dont actually 100% know that it is indeed "unknown6" that is being validated, but it would make sense since its a big piece of data which isnt recreateable.

It is not as easy as locating where any updates made changes because the unknown6 was already being calculated and sent in previous versions but not validated by the server.

It doesnt really matter exactly what values go into the unknown6. CRACKING/bruteforcing the code is impossible because the key alone wouldnt do it. We need to get to the piece of code that makes "unknown6". The key and the way to calculate unknown6 is somewhere within the code and were trying to find it.

These people are trying to locate where the app calculates unknown6 in order to be able to recreate their own valid checksums. Which is hard because parts of the code are not easily accessible. To contribute parts of the code need to be decompiled!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Ik heb een week gedaan over level 24.5 naar 25.2, dat is zonder evolve sessies want ik verveel me dood bij dat soort herhaal oefeningen, ik ben op stap gegaan om candy te sparen en m'n Pokedex te vullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mercapto schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:47:
Ik heb een week gedaan over level 24.5 naar 25.2, dat is zonder evolve sessies want ik verveel me dood bij dat soort herhaal oefeningen, ik ben op stap gegaan om candy te sparen en m'n Pokedex te vullen :)
Merk dat het hier toch ook wel aardig grinden word en dat Overwatch steeds meer gaat winnen, puur en alleen omdat je spoofers echt overal ziet. Hoop dat die binnenkort ook hard aangepakt gaan worden, ipv sites zoals pokeadvisor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:47:
[...]

Hier staat ook een lvl 36 met een Gyarados van 2586... hierdoor krijg je gewoon zin zelf te gaan botten puur en alleen om deze klootzak (poketrainer2243 really?) effe een lesje te leren
Inderdaad. Heb hier al de eerste lvl38 gespot met een Dragonite van 3200+ :(. In de game zit wel een report optie onder 'hi-priority issue'. Heb 'm maar aangemeld om even te onderzoeken ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03 17:41
Jamesl schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:47:
[...]

Damn... Hoe kom je aan zoveel dratini en eevee candies???! Daar vind ik er echt 1 per dag van ofzo.. welk level ben je ook?
Ik vind er gelukkig 1-3 per dag en heb een vaporeon van IV 91-93% (was 91-100%).
Maar heb nu te weinig stardust, want deze eevee was maar 41cp haha.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jamesl schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:47:
[...]

Level 22 :)

En met die twee had ik het geluk om 1 dagje in Sloterpark te zijn voordat ze de boel gingen nerfen qua Dratini nests.. en toen we daar waren, begonnen aan het einde van de dag de Eevees als een malle te spawnen ipv Dratini's.
Echt een gelukje *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hanky74 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:51:
[...]
[...]

Inderdaad. Heb hier al de eerste lvl38 gespot met een Dragonite van 3200+ :(. In de game zit wel een report optie onder 'hi-priority issue'. Heb 'm maar aangemeld om even te onderzoeken ;w
Naja, vrij weinig te onderzoeken toch? Volgens mij is alles boven de ~33(?) aardig onmogelijk om te halen. Plus gewoon kijken naar aanmaak datum, vorige week aangemaakt en nu 33? Ban.

Zoals Hanky74 al aangaf, idd zonder cheaten niet te halen 33+:

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2016 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
  • Laatst online: 15-06 12:43
FREAKJAM schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:47:
Ik denk dat mapjes en scanners en dergelijke voorlopig niet gaan terugkomen. Niantic heeft het goed voor elkaar nu in ieder geval.

[...]
Ik geef het 2 of 3 dagen dan komen ze weer tevoorschijn. Encryptie en alles is al gebroken en ze weten nu hoe het werk met unknown6: https://www.reddit.com/r/...mongo_current_api_status/

Matter of a few days.

Edit: Oh en der is al een Rus die het geheel uitgevonden heeft maar niet shared omdat hij niet wilt dat bots het gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door Nerot1x op 05-08-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm een Magikarp van 124 met 93.3 % of eentje van 159 met 91.2%?

Kan iemand helpen? Eerste keer dat ik bewust naar de IV stats kijk
Of wachten tot ik beter vindt?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:54:

Ik zou persoonlijk nooit zo veel stardust in 1 pokemon stoppen. More fish in the sea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat

Zover ik weet de meeste % IV pakken de cp groeit ook mee als je een level omhoog gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:55:
[...]

Ik zou persoonlijk nooit zo veel stardust in 1 pokemon stoppen. More fish in the sea.
Ja dacht al zo iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AFCAjax

Of wachten tot ik beter vindt?
De 159, scheelt je als je level 40 ben misschien 30CP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/2b7f719biddx.jpg

_/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
Er zijn een aantal gyms in Nederland die op verlaten plaatsen staan. In bossen en plaatsen waar helemaal geen bereik is. Eentje daarvan zit ik nu reeds een week in. Staat midden in een bos. Ik ga geen plaatsnamen noemen, maar in de regio van de Veluwe maak je het meeste kans om zo een gym tegen te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Laatst online: 10:57

Staat ook weer in dat het wel kan https://m.reddit.com/r/Th...ainable_without_cheating/
Ik geloof het ook niet hoor, lijkt me echt No Life maar je weet het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:28
YES! Ik hoop niet dat jij dit bent, maar een plaatje van internet. Mooi dat ze dit gaan doen! oOo *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha nee, not me!

Bron: https://www.reddit.com/r/...finally_cracking_down_on/

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2016 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
  • Laatst online: 15-06 12:43
Helaas is er op Reddit al goed naar gekeken en bleek nep te zijn. Photoshop ftw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy

Volg even de link in de comments, het is wel mogelijk, magicarp gym farm FTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Steffo78 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:56:
Er zijn een aantal gyms in Nederland die op verlaten plaatsen staan. In bossen en plaatsen waar helemaal geen bereik is. Eentje daarvan zit ik nu reeds een week in. Staat midden in een bos. Ik ga geen plaatsnamen noemen, maar in de regio van de Veluwe maak je het meeste kans om zo een gym tegen te komen ;)
Ik heb 3 weken in m'n allereerste gym gezeten hier in het bos, gister was m'n Golduck weer thuis... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
[...]

Amersfoort, eemplein. Heb zo ook een poliwrath kunnen evolve en bijna voldoende voor een tweede poliwhirl :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nerot1x schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:57:
[...]

Helaas is er op Reddit al goed naar gekeken en bleek nep te zijn. Photoshop ftw.
Ooh, dan hou ik maar effe op met juichen... -O-

Ik snap helemaal dat Niantic de servers minder wil stressen en cheaters wil aanpakken, maar op dit moment (vooral met bot spelers) lijkt me niet dat dat de prioriteit moet zijn. Of ze moeten iets weten wat wij niet weten, maar als het nog een week duurt, zijn de bots alweer op level 40, dan is het helemaal onmogelijk.

Klein beetje hoop: https://mobile.twitter.co...status/761358072224755712

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:56

JB

Cédric roelt!

Zeror schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:32:
[...]

Misschien een softban onder het mom van accountsharing misschien dan?
Ik heb het op mijn zakelijke en privé iPhone draaien. Das dan toch ook accountsharing?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
JB schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:00:
[...]

Ik heb het op mijn zakelijke en privé iPhone draaien. Das dan toch ook accountsharing?
Nope zolang jij zelf als enige op het account speelt is het geen account sharing. Devices maken daar niet voor uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JB schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:00:
[...]

Niet als de telefoons gewoon 'bij elkaar' zijn en ze zijn beiden van jou.. als de ene plots aan de andere kant van de wereld is, is het een ander verhaal.. (En ze loggen vlak na elkaar in)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Kun je overigens op 2 devices tegelijk ingelogd zijn? Lijkt me niet, aangezien dat de evolve spree een stuk makkelijker zou maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Pathogen schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:04:
Kun je overigens op 2 devices tegelijk ingelogd zijn? Lijkt me niet, aangezien dat de evolve spree een stuk makkelijker zou maken...
Niet geprobeerd, maar ga ervan uit dat dit niet kan inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Lijkt mij ook niet, dan zou je in theorie toch ook iedere pokemon 2x kunnen vangen als je ze tegelijk vangt ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mogen jullie 3x raden wanneer de API is veranderd:

Afbeeldingslocatie: https://pokemongo.nianticlabs.com/img/posts/server_resources.png

We blocked some more of those attempts yesterday. Since there has been some public discussion about this, we wanted to shed some more light on why we did this and why these seemingly innocuous sites and apps actually hurt our ability to deliver the game to new and existing players. The chart below shows the drop in server resources consumed when we blocked scrapers. Freeing those resources allowed us to proceed with the Latin America launch.

http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/update-080416/

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2016 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me wel? Je kan toch tegelijk je evolve's uitvoeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:17

Nogne

>.<

Dit is al meerdere keren langsgekomen, en staat zelfs op de FP. Zonder Y as is er weinig concreets uit te halen.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:30
Steffo78 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:56:
Station Amersfoort heb je een aantal gyms staan. Eén daarvan is dit afdakje. Daar is de GPS fix altijd zo verschrikkelijk slecht. Je staat of in de stationshal of je staat ver buiten het busstation. Je ziet er regelmatig zwakke Pokemon staan (enkel een Eevee cp 300 laatst bv). Maar vaak kun je hem niet aanvallen want je moet er wel naast kunnen met je GPS.

Druk zat daar, maar als je GPS niet mee werkt ben je alleenheerser :P

[ Voor 3% gewijzigd door Robkazoe op 05-08-2016 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogne schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:11:
Dit is al meerdere keren langsgekomen, en staat zelfs op de FP. Zonder Y as is er weinig concreets uit te halen.
Kunt toch gewoon zien dat er een drop in queries is?

Excuses voor het niet hebben gezien van de info, maar het gaat soms zo rap hier... zal de frontpage er effe bij pakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:12:
[...]

Excuses voor het niet hebben gezien van de info, maar het gaat soms zo rap hier... zal de frontpage er effe bij pakken
Tuurlijk kan je een drop zien, maar is het een drop van 50% serverload of is het een drop an 0.01% serverload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ja, maar als dat een inzoom op de Y-as is, van bijvoorbeeld maar 10 queries, dan stelt t niets voor.
Dit zegt niets zonder waardes op de y-as.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:24
[...]

Er is een drop. Misschien van 80.000.001 naar 80.000.000. Misschien van 80.000.000 naar 20.000.000. We weten het niet, en je laat meestal niet zomaar een Y-as weg..

De update heeft hun eigen scan rate ook veranderd, en misschien wat irritante bugs geplet die de servers ook onnodig zwaar belastten. Who knows?

[ Voor 9% gewijzigd door Nat-Water op 05-08-2016 11:15 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja op die fiets, ik neem aan dat we het hebben over een groot genoeg verschil om het mogelijk te maken meerdere landen erbij te gooien, aangezien ze dat aangaven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-09 10:31
Nogne schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:11:
Lol inderdaad wat is dit voor grafiek dan 8)7
Zal je zien dat het een verschil is van 0,3% ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mercapto
Plus de drop van alle spelers die zonder tracker geen zin meer hadden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zspirit schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:14:
[...]

Lol inderdaad wat is dit voor grafiek dan 8)7
Zal je zien dat het een verschil is van 0,3% ofzo
Dat zou Niantic nooit doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Laatst online: 15:34

PB-powell

Mr. Laziness

Robkazoe schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:12:
[...]

Station Amersfoort heb je een aantal gyms staan. Eén daarvan is dit afdakje. Daar is de GPS fix altijd zo verschrikkelijk slecht. Je staat of in de stationshal of je staat ver buiten het busstation. Je ziet er regelmatig zwakke Pokemon staan (enkel een Eevee cp 300 laatst bv). Maar vaak kun je hem niet aanvallen want je moet er wel naast kunnen met je GPS.

Druk zat daar, maar als je GPS niet mee werkt ben je alleenheerser :P
Wat ik op het station zie (m'n werk zit aan het stationsplein) is dat de gyms hier geen 15 minuten standhouden. Dat afdakje is onderdeel van ons kantoorpand :9

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Ze hebben gewoon wat minor text fixes gedaan op die grafiek ;)

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Niantic...dat zijn toch die gasten die express spelers proberen weg te jagen om hun game tijdens de Olympische Spelen in Rio uit te kunnen krijgen...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne

Nogne

>.<

Ik ben benieuwd hoeveel minder queries Niantic heeft gehad sinds ze de 3 steps er uit hebben gesloopt. Zal wel een zelfde soort daling te zien zijn (alle dalingen/stijgingen kunnen hetzelfde zijn zonder Y as)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15-09 22:07
Toen ik die grafiek voor het eerst zag was mijn reactie dat die drop in queries niet is omdat ze Pokevision e.d. down hebben laten halen maar omdat mensen gestopt zijn met spelen doordat ze de game vernaaien :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Hmm bijzonder, kreeg net een (in potentie) 100% pikachu uit een 2 km ei.

Dat verwacht je niet (ik niet tenminste :) )

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:30
PB-powell schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:16:
[...]

Wat ik op het station zie (m'n werk zit aan het stationsplein) is dat de gyms hier geen 15 minuten standhouden. Dat afdakje is onderdeel van ons kantoorpand :9
Wat ik vaak doe is eerst de achterkant meepakken op de wagenwerkplaats. Daar zitten er 2 die wel redelijk te doen zijn en dan vaak nog één meepakken op de voorkant en dan cashen. Meer zit er niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Hij is op dreef vandaag hoor ! Go Leno! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Flagg schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:17:
Hmm bijzonder, kreeg net een (in potentie) 100% pikachu uit een 2 km ei.

Dat verwacht je niet (ik niet tenminste :) )
Lekker hoor! Heb uit mijn laatste 2 km eieren echt alleen maar Zubats gekregen. Echt bizar wat voor troep ik krijg op mijn account...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16:24
Niantic is ook gewoon een bedrijf. Er moet winst gemaakt worden. Niantic wil uitstralen naar de buitenwereld (lees: investeerders en andere spelers) dat ze de stoute valspelers straffen, dat het spelersaantal stabiel / groeiend is, en dat je App perfect werd.

Wat doe je dan? Je slingert zo'n grafiek de lucht in. Dat de drop misschien heel klein is, en misschien voornamelijk wel door verbetering van je eigen API of door een drop in spelers, zeg je er lekker niet bij. Je zorgt ervoor dat er gelezen wordt wat jij wilt dat gelezen wordt. Je geeft gewoon een andere partij de schuld en jij als bedrijf bent weer de good guy.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Robkazoe schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:18:
[...]

Wat ik vaak doe is eerst de achterkant meepakken op de wagenwerkplaats. Daar zitten er 2 die wel redelijk te doen zijn en dan vaak nog één meepakken op de voorkant en dan cashen. Meer zit er niet in.
Ik kan ze net niet bereiken vanuit het kantoor helaas :'( anders had ik ook al aardig wat coins gefarmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Beltoni schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:19:
[...]

Lekker hoor! Heb uit mijn laatste 2 km eieren echt alleen maar Zubats gekregen. Echt bizar wat voor troep ik krijg op mijn account...
Ach ik krijg uit een 5km ei een goldeen... dus jij mag nog niet klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kreeg vannacht uit 2x 2km eggs twee precies dezelfde Meowths, met exact dezelfde stats, IV's en CP

What are the odds 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:21:
Ik kreeg vannacht uit 2x 2km eggs twee precies dezelfde Meowths, met exact dezelfde stats, IV's en CP

What are the odds 8)7
HACKZZZ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Laatst online: 20-03 14:19
spocy schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:20:
[...]

ik uit een 10km een dratini.. dus jij mag niet klagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
dvanpol schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

ik uit een 10km een dratini.. dus jij mag niet klagen!
Ik zou zeker niet klagen als ik uit een 10km ei een dratini zou krijgen, kreeg ik dat maar eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Laatst online: 23-08 11:26
sjaool schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 06:07:
Hier de uitleg van Niantic waarom ze de third party software niet meer toestaan.
"We look forward to getting the game on stable footing so we can begin to work on new features."

AKA, we brengen het spel eerst uit naar élk land, en als dat allemaal goed loopt brengen we nieuwe features uit.

Tenminste, zo vat ik die zin op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

spocy schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:20:
[...]

M'n laatste 5 km eieren waren een staryu, een goldeen, een ekans en 2 magikarp :+
Ook al 3 maal een doduo waardoor ik een dodrio kon krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wou net zeggen.. extra Dratini candy en wss een hele hoge IV :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm net een Dragonair van 951 gevonden, met een berry en 1 ultra ball op NICE en al gevlucht? Hoe kan je dit dan vangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen

Pathogen

Shoop Da Whoop

Karp karp! Geef mij maar magi's hoor, des te eerder komt er een gyarados :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dvanpol
  • Laatst online: 20-03 14:19
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:22:
Wou net zeggen.. extra Dratini candy en wss een hele hoge IV :D
Dratini van 380.. vind ik nog wel meevallen.. Alleen de Candi's zijn wel handig. Nog maar 50 te gaan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:23:
Hmm net een Dragonair van 951 gevonden, met een berry en 1 ultra ball op NICE en al gevlucht? Hoe kan je dit dan vangen...
Tja ik heb al eerder de uitleg van het vangen van pokemon gepost, een echte foolproof methode... Zal hem eens terugzoeken voor je.
spocy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 15:02:
[...]

Tja je moet hem ook niet meteen zo overdonderen joh, gewoon eerst een pokeball curved compleet je scherm uit slingeren. Dan een razzberry voeren en een standaard bal vol voor zn kop sjassen als ie het niet verwacht. Van verbazing blijft ie dan spontaan zitten. Werkt 100% op poliwhirls! :+
Daar was ie. Succes he ! :+

[ Voor 37% gewijzigd door spocy op 05-08-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dvanpol schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:23:
[...]

Dratini van 380.. vind ik nog wel meevallen.. Alleen de Candi's zijn wel handig. Nog maar 50 te gaan:)
CP boeit dan even niet zoveel, maar hoe hoog is de IV?
Uit eieren zijn ze vaak heel hoog :)

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 05-08-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell

PB-powell

Mr. Laziness

Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:23:
Geluk hebben, gister een van 1010 gevangen. Kostte wel 4 berry's en 8 ultra ballen. M'n vriendin ving hem niet (was gelijk stront jaloers de rest van de avond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
Ik ben gister 4000CP aan hoge CP Pokemon kwijtgeraakt na 2 ballen, erg vervelend de hogere CPs op dit moment :(

*zwaait naar 1700CP Lapras*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Krijg echt het gevoel dat eerst razz en dan ultraball gewoon vaak een insta-vlucht is..

Net geprobeerd om eerst razz te doen en dan gewone bal op beestje met rode ring, en zat er in 1x in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:50
Vroeg naar je werk gaan heeft ook zo z'n voordelen..
- bij 2 gyms een Pokemon bij kunnen stoppen
- 1 gym overgenomen

dit in combinatie met 2 gyms die de nacht hebben overleefd..
resultaat: 50 Pokecoins in de pocket :)
nog 50 te gaan en ik heb weer een bag upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08:50
poor Leno schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:28:
Krijg echt het gevoel dat eerst razz en dan ultraball gewoon vaak een insta-vlucht is..

Net geprobeerd om eerst razz te doen en dan gewone bal op beestje met rode ring, en zat er in 1x in :)
Had ik gisteren ook..
razz + 4 ultraballen (elke keer ontsnappen), toen waren de ultra's op en gooi ik een gewone: GOTCHA!
schiet mij maar lek }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Beltoni schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:19:
[...]

Ik mag niet echt klagen eigenlijk, zit wel eens een pidgey oid tussen maar over het algemeen is het iig een welke ik nog niet heb. En ik loop er geen meter voor, heb de hele dag de app open in de auto en zo stiekem registreert ie iedere keer weer een 100 m zo tussendoor. :P

Misschien krijg je iets leukers als je er langer over doet. :)

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*Lapras zwaait terug naar Mercapto*
Afbeeldingslocatie: http://pokeunlock.com/wp-content/uploads/2015/01/lapras-31.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YouR
  • Laatst online: 15-09 15:45
MLPN schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 10:47:
[...]

Ik ben zelf lvl 23 en ik zou zo'n gym dan wel met heel veel pijn en moeite aankunnen, maar dan ben ik wel meteen door al mijn potions heen.
Als je trouwens gyms wil pakken in Enschede (en ik denk elke willekeurige plaats). Dan kan je dit beter sochtends heel vroeg tot rond begin van de middag doen. Ik merk dat die cheaters/GPS spoofers voornamelijk smiddags en savonds actief zijn.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik niet het geduld heb om bij elke gym 4-5x te moeten vechten en al mijn potions te poppen. Ochtend is het meestal wel te doen, maar om er nou vroeg voor op te gaan staan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
YouR schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:30:
[...]

Moet ook eerlijk zeggen dat ik niet het geduld heb om bij elke gym 4-5x te moeten vechten en al mijn potions te poppen. Ochtend is het meestal wel te doen, maar om er nou vroeg voor op te gaan staan :+
Ik vind het vooral irritant om 3 keer te moeten vechten als er een paar Pokemon in zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Groenie
  • Laatst online: 04-09 13:02
YouR schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:30:
[...]

Ik zit op 100+ revives, dus mijn plan is om dit weekend te "healen" met revives, beetje items ruilen voor xp ipv alleen discarden ;)
Pagina: 1 ... 84 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator