Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:39
mark-k schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:46:
[...]

Ja, maar waar geef je dat aan? Moet je meerdere commands starten met verschillende verwijzingen naar verschillende config files ofzo?
Ik heb in de config alleen de Google Maps api staan. Start alle regels met -u en -p. De eerste dan normaal en de rest met -ns.

python runserver.py -u user1 -p wachtwoord1 -ns -sd 10 -st 10 -l “damstraat, Amsterdam"

python runserver.py -u user2 -p wachtwoord2 -ns -sd 10 -st 10 -l “damrak, Amsterdam"

Meerdere commandvensters/tabs inderdaad.

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 03-08-2016 17:06 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-09 01:20
Toch snap ik niet veel van dat IV calculaten

Heb een Vaporeon van cp 765 met 113hp en 1000 dust maar heeft wel een zieke 90 special attack

Toch is ie maar 60%?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:12
readytoflow schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:03:
[...]

Is er ern Pokemon kenner die mij dit duidelijk kan maken?
Da's afhankelijk van de situatie en de tegenstander. Je wilt iets hebben wat sterk is tegen de verdediger. Er staat vast een tabelletje of overzichtje in de start post die daar uitleg over geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

readytoflow schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:03:
[...]
Is er ern Pokemon kenner die mij dit duidelijk kan maken?
http://pokemongo.gamepress.gg/pokemon-list - ze zijn bijna gelijk qua max CP. Buzz wat meer attack dmg en Jolt wat meer defence.
wimpie007 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:05:
Toch snap ik niet veel van dat IV calculaten

Heb een Vaporeon van cp 765 met 113hp en 1000 dust maar heeft wel een zieke 90 special attack

Toch is ie maar 60%?
Special attack wordt niet meegenomen in IV berekening. Is wel degelijk handig om bij uit-geëvolueerde Pokémon zelf mee te nemen in wie er in de shredder gaat en wie niet :) .

Pokémon met 100% IV en 50dps vs 90% IV met 60dps. Hou dan de laatste als je hem als attacker wilt gebruiken, hou de eerste als je hem als defender wilt gebruiken (even als het om dezelfde Pokémon gaat).

[ Voor 51% gewijzigd door Cassius op 03-08-2016 17:09 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-07-2024
anboni schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:07:
[...]

Da's afhankelijk van de situatie en de tegenstander. Je wilt iets hebben wat sterk is tegen de verdediger. Er staat vast een tabelletje of overzichtje in de start post die daar uitleg over geeft.
Sterker nog, in de topicwaarschuwing :)
Volg de link naar de IV calculator en ga dan naar Best Attackers

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elagorn
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 25-09 22:07
kami88 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:58:
Ik blijf het toch vaag vinden hoe er in Pokemon Go bepaald word waar pokemons spawnen.
In België, Antwerpen stad bv, vooral ratten, kippen en magikarps.
Ga je naar Lillo, klein dorp van 1 straat met 3 pokestops, kom je daar alle startpokemons tegen, pinsir, cubone, voltorb + evolutie, ryhorn, Aerodactyl, Mankey, Exeggcute en nog een hele berg andere.

Ik dacht op drukke plaatsen hoe meer pokemons.. Of hoe diverser..
Die ratten, zitten die voornamelijk aan het Kiel? :+

Bij mij thuis, omgeving Leuven, ook voornamelijk ratten en vogels, alhoewel het de laatste twee dagen verbeterd is. Deze morgen nog een Growlithe in de tuin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Uit de topicwaarschuwing... "Gezien de bug in de werking van 'nearby-Pokémon' en omdat het lijkt dat pokevision op dit moment gedoogd lijkt door Niantic is discussie over pokevision toegestaan grijs gebied.
Zodra de bug gepatched wordt of Niantic begint er tegenop te treden staan wij het niet meer toe."

Aangezien Niantic er nu tegen optreedt, is het toch geen grijs gebied meer en niet meer toegestaan posts aan te wijden?

Waarbij ik toegeef dat dit deels persoonlijk is... die scanners zorgen volgens mij voor zoveel serverload dat in de eerste weken het spel matig draaide en inloggen erg lastig was en nu is de scandelay op 10 seconden gezet hierdoor waardoor de normale speler op de fiets pokemon mist...:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Ok wat de fuck, mijn spel crasht na 3 seconden, heb al mn telefoon opnieuw gestart, cache gedelete, data gedelete, niks werkt. Zie een Grimer op de map, die ga ik nou missen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

"De normale speler op de fiets" bestaat niet, het is gemaakt om te lopen :).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
42erik schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:19:
Uit de topicwaarschuwing... "Gezien de bug in de werking van 'nearby-Pokémon' en omdat het lijkt dat pokevision op dit moment gedoogd lijkt door Niantic is discussie over pokevision toegestaan grijs gebied.
Zodra de bug gepatched wordt of Niantic begint er tegenop te treden staan wij het niet meer toe."

Aangezien Niantic er nu tegen optreedt, is het toch geen grijs gebied meer en niet meer toegestaan posts aan te wijden?

Waarbij ik toegeef dat dit deels persoonlijk is... die scanners zorgen volgens mij voor zoveel serverload dat in de eerste weken het spel matig draaide en inloggen erg lastig was en nu is de scandelay op 10 seconden gezet hierdoor waardoor de normale speler op de fiets pokemon mist...:(
Ik vraag me toch af of je op de fiets inderdaad zoveel pokemon mist door deze aanpassing. De scanradius is nu 75 meter toch? In dat geval zou je bijna 150 meter verder moeten zijn in die 10 seconden, om een pokemon die op je route zat te missen. Dan moet je best wel snel fietsen.

(I know, voor pokemon die niet precies op je route zitten is het wat minder ver, maar dan nog.

D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:59
Kom ik net thuis, zitten er twee Eevees op me te wachten. Een CP682, en een CP14... :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
HeatWave schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:21:
"De normale speler op de fiets" bestaat niet, het is gemaakt om te lopen :).
Pfff zelfs in de gameboy spellen had je een fiets voor de langere stukken, en daar kwam je echt veel vaker een pokemon tegen dan hier hoor. In het gras iedere paar stappen wel, hier kun je 500 meter lopen zonder een pidgey tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23-09 12:50
Net een bulbasaur van cp480 uit een 2km ei. Best grappig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:24:
[...]

Pfff zelfs in de gameboy spellen had je een fiets voor de langere stukken, en daar kwam je echt veel vaker een pokemon tegen dan hier hoor. In het gras iedere paar stappen wel, hier kun je 500 meter lopen zonder een pidgey tegen te komen.
Pfff ik wou dat ik 500m kon lopen en iets anders dan een Pidgey tegenkomen! :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:25:
[...]

Pfff ik wou dat ik 500m kon lopen en iets anders dan een Pidgey tegenkomen! :D
Is niks tegenkomen ook goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
mark-k schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:21:
Ok wat de fuck, mijn spel crasht na 3 seconden, heb al mn telefoon opnieuw gestart, cache gedelete, data gedelete, niks werkt. Zie een Grimer op de map, die ga ik nou missen :'(
Spel werkt weer na opnieuw te installeren, Grimer is weg, alleen een eenzame pigdey nog in de lijst ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Azaruc schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:08:
[...]

Sterker nog, in de topicwaarschuwing :)
Volg de link naar de IV calculator en ga dan naar Best Attackers
Ok, je hoeft dus niet alle 100% Pokemon als heilig te beschouwen?

Een 100% Poliwrath is bijvoorbeeld helemaalmniet zo handig om te hebben?
(Stel dat hè...hypothetisch gezien... :+ )

Een Mewtwo is beetje de holy grail zo te zien?
Die staat in bijna alle lijstjes hoog bovenin. Maar bestaan ervan in Pokemon Go is nog niet bevestigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lBzbUwa.jpg

Not bad, not bad at all. Duckface heeft water gun en psychic, die gaan we houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azaruc
readytoflow schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:36:
[...]

Ok, je hoeft dus niet alle 100% Pokemon als heilig te beschouwen?

Een 100% Poliwrath is bijvoorbeeld helemaalmniet zo handig om te hebben?
(Stel dat hè...hypothetisch gezien... :+ )

Een Mewtwo is beetje de holy grail zo te zien?
Die staat in bijna alle lijstjes hoog bovenin. Maar bestaan ervan in Pokemon Go is nog niet bevestigd?
Klopt, 100% IV wil alleen zeggen dat de pokémon qua stats de beste versie van de betreffende pokémon kan worden. Dan heb je nog de aanvallen die de pokémon krijgt die mede bepalen hoe goed hij daadwerkelijk is.

En daarnaast kan inderdaad pokémon A sowieso sterker zijn dan pokémon B. Hoewel dat ook weer van moment tot moment kan verschillen (afhankelijk van type tegenstander bijvoorbeeld).

D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mx. Alba schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:23:
Kom ik net thuis, zitten er twee Eevees op me te wachten. Een CP682, en een CP14... :D
Waren ze bij mij maar zo trouw aan hun baasje :o Van alles en nog wat gevangen overdag maar geen Eevee gespot :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Ik zie bij PokéAdvisor wel heel veel 91.1% voorbij komen. Weten jullie zeker dat dit daadwerkelijk de IV is? Of pakken ze gewoon een gemiddelde van de range?

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Helza schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 15:17:
[...]

PokeScanner werkt op dit moment niet omdat Niantic gist avond de max refresh rate aangepast heeft (alweer). De hoofd ontwikkelaar kon echter nog geen nieuwe build maken door pc problemen. Zou later vandaag/morgen weer een nieuwe build voor beschikbaar moeten zijn, of iemand moet zelf een apk van de source maken :P
Gelul werkt prima hier hoor.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Als scanrate niet is aangepast mis je de helft vd Pokemons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
http://www.jessikiel.com/files/app-Alpha-debug.apk

Deze kan het schijnbaar wel, in advanced map options de 3 in een 10 veranderen d:)b

[ Voor 46% gewijzigd door DarkElement op 03-08-2016 18:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-09 16:39
Ok, dan weet jij het beter dan de ontwikkelaar van applicatie zelf, check zelf maar op de subreddit van de applicatie :)
Ja, technisch gezien werkt de applicatie en zie je pokemons verschijnen. Maar 50% van je scans om je heen geven door de api wijziging geen resultaten meer terug en zitten er dus "gaten" in het scan gebied :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Oke dat wist ik niet, maar deze debug versie zou het probleem tot de volgende release moeten verhelpen :p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mx. Alba
Leuk artikeltje over PoGo op De Correspondent:

https://decorrespondent.n...elen/69469848448-e1cbb4e2

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 11:49
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:37:
[afbeelding]

Not bad, not bad at all. Duckface heeft water gun en psychic, die gaan we houden.
Afbeeldingslocatie: https://gyazo.com/2f5d4cd1bd36b53adab3728f3b45b37a.jpg

100% lapras kwijt en nog een hoge snorlax, voor de rest nog wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Laatst online: 26-09 13:34
NoepZor schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:23:
Het is weer Scyther tijd rond de houtmaat/hengelose es. Tel er momenteel 4. Zo maar eens afsluiten en die kant op :P
In de gauwigheid 5 gevangen. 1 plek met 2 scythers bij elkaar. En nog een eigenwijze squirtle en wat bijvangst.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G98qbr9.jpg

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22-05 21:19
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/5vbp5s.png
Zeker niet slecht. Die Nidorina gaat een een mooie Nidoqeeun worden en m'n Charmeleon de beste Charizard :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow wat zijn dat voor hotspots.. Ik woon in een stad maar zoveel moois moet ik weken mijn best voor doen... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14:57
Net een Golduck nearby, gelukkig nog 12 min de tijd... 97 CP. Maarja, ik had hem nog niet, dus wilde hem wel graag. Hij gedroeg zich wel als een hoge CP, want ik was er 12 great balls aan kwijt :(
De teller staat nu op 75 caught, net lvl 15 geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was ik weer *O*

Pff echt geen zin om dat advisor te doen.. Als ik dat hier allemaal zo zie.. Ik heb alleen maar ruk. :'(

Wel apart trouwens dat zoveel mensen plots 100% IV beestjes van toevallig de beste/sterkste hebben.. Bij mij zijn die allemaal behoorlijk laag..

Benieuwd hoeveel spoofers vandaag even kwamen posten.. veel nieuwe mensen plotseling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreqAmsterdam
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-09 12:23
Dank voor de tip. Leuk artikel. In een zucht uitgelezen. En uiteraard zo herkenbaar. Niks nieuws, maar gewoon leuk om te lezen. :)
poor Leno schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:21:
Was ik weer *O*

Pff echt geen zin om dat advisor te doen.. Als ikd at hier allemaal zo zie.. Ik heb alleen maar ruk. :'(

Wel apart trouwens dat zoveel mensen plots 100% IV beestjes van toevallig de beste/sterkste hebben.. Bij mij zijn die allemaal behoorlijk laag..

Benieuwd hoeveel spoofers vandaag even kwamen posten.. veel nieuwe mensen plotseling ;)
Komt wel *schouderklopje*.

[ Voor 39% gewijzigd door FreqAmsterdam op 03-08-2016 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99

Mijn hoogste iv Pokemon komen allemaal uit eieren. Ik had al eerder gehoord dat Pokemon uit eieren in het algemeen een hogere iv hebben dus bij mij klopt dat zeker.

Weekje Londen helpt ook mee met het vinden van goede Pokemon. Olympic Park was echt gekkenhuis daar 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Stefan_99 op 03-08-2016 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:17

Thompson

Beeromaniac

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/a/qam2x

Level 23, redelijk tevreden :) Jammer dat een aantal van de hoge IV ratings niet de ideale aanvallen combinatie hebben. Bijna genoeg candy voor een victreebel :D

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Sjurm schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:16:
Net een Golduck nearby, gelukkig nog 12 min de tijd...
Ik zag er een met <2 min dus helaas niet wat geworden. Hopen op nog een, anders maar 50 candy verzamelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Voor de mensen die pokeadvisor gebruikt hebben/gaan gebruiken:
LETOP, je account wordt blijkbaar automatisch geflagged bij niantic!
Het is niet zeker of je ook daadwerkelijk gebanned word door niantic bij het gebruiken van alleen deze website, maar het zou kunnen.
Source

[ Voor 5% gewijzigd door iTeV op 03-08-2016 18:45 ]

Are you a one or a zero

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GVD sta ik net op t punt om t te doen.. krijgen we dat.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rpower18
  • Laatst online: 11-09 10:01

Rpower18

PSN: Rpower18

iTeV schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:44:
Voor de mensen die pokeadvisor gebruikt hebben/gaan gebruiken:
LETOP, je account wordt blijkbaar automatisch geflagged bij niantic!
Het is niet zeker of je ook daadwerkelijk gebanned word door niantic bij het gebruiken van alleen deze website, maar het zou kunnen.
Source
Ik snap wel dat sommige mensen wat huiverig zijn bij dit soort tools maar Niantic gaat niet zomaar mensen bannen. Dan hadden ze nu alle mensen die Pokevision gebruikt hadden ook moeten bannen... Dus waar trek je een streep?

Ik denk dat het nu voornamelijk de cheaters/hackers/spoofers toch echt eerder gebanned gaan worden dan iemand die een tooltje gebruikt om zijn iv te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:13
volgens de site zijn er nu al meer dan 300.000 accounts, lijkt me niet dat die allemaal zomaar gebanned worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rpower18 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:53:
[...]

Ik snap wel dat sommige mensen wat huiverig zijn bij dit soort tools maar Niantic gaat niet zomaar mensen bannen. Dan hadden ze nu alle mensen die Pokevision gebruikt hadden ook moeten bannen... Dus waar trek je een streep?

Ik denk dat het nu voornamelijk de cheaters/hackers/spoofers toch echt eerder gebanned gaan worden dan iemand die een tooltje gebruikt om zijn iv te checken.
Met je laatste zin ben ik het mee eens :)

Maar bij PokeVision hoefde je verder niet in te loggen, of koppelen aan je account, of wat dan ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basxt
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-08 11:26
Maakt het nog uit als ik "opnieuw" inlog? of is één keer inloggen al genoeg om mij te bannen mocht dit echt gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickuss
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 17:54
Is er nog een vergelijkbare site als Pokevision? Want voor iOS zijn er niet echt goeie apps, of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aschja
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13:18
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/62377205/Schermafbeelding%202016-08-03%20om%2019.35.36.png

Vandaag alleen maar Squirtle gevangen in het Stadswandelpark in Eindhoven. Ze blijven maar spannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TAA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 25-09 15:37

TAA

Liever IRC

En bij elkaar hebben ze bijna een IV van 100% :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16:04
Maar wat zou er / is er nou volgens Niantic verboden aan de website pokeadvisor moeten zijn dan? Ja je haalt het direct uit de API van de game, maar uiteindelijk: Het doet functioneel niets anders wat die IV calculators al deden. Ja misschien wat preciezer 😜

Ik zou het heel bizar vinden als ook maar iemand geband wordt zonder waarschuwing. Dan wil ik direct mijn geld terug. Focus je dan op de spoofers, zou ik zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sevyx
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 13:36

Sevyx

Facta non verba!

IdieEasy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:50:
[...]

Niet zoveel dagdromen! Gewoon aan het werk daar... Tsjonge wat een luie stad!
:+

[...]
HAha ze verzamelen rond een overheidsgebouw dus daar passen die drowsee wel. :)

Psn - Sevyxs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anboni
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:12
iamzero456 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:44:
Maar wat zou er / is er nou volgens Niantic verboden aan de website pokeadvisor moeten zijn dan? Ja je haalt het direct uit de API van de game, maar uiteindelijk: Het doet functioneel niets anders wat die IV calculators al deden. Ja misschien wat preciezer 😜
Het doet heel wat anders dan al die andere IV calculators. In de meeste calculators vul je zelf de waarden in die je vanaf een schermpje leest. PokeAdvisor benadert rechtstreeks de servers via de API die normaal gesproken alleen bedoeld is voor de officiele game client. Het is domweg tegen de voorwaarden, dus ze zouden in hun recht staan mensen ervoor te bannen.De kans dat ze het doen, schat ik niet zo groot in, dus I'll take my chances. Maar de waarschuwing is niet onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firecow
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16-01-2023

Firecow

worldofnature.nl

Die km registratie werkt nog steeds voor geen ene donder he :')

Zojuist 9km wezen hardlopen en maarliefst 2.8 km bijgekomen!

Canon EOS 80D En wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokeoke12
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23-09 13:35
Firecow schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:51:

Dat ligt eraan of je in een rechte lijn loopt of niet, en de snelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Ach het hele spel is toch al verrot met die xp farmers/bots. Gewoon afk 50-100k xp per uur doen en zelf 0,0 inbreng. Mensen waarvan ik weet dat ze het gebruiken zijn nu al level 35-40. Gewoon jammer hoe makkelijk het gaat en hoe weinig niantic er tegenin brengt. Enkel een softban die makkelijk te omzeilen is, maar accounts perma bannen of ip bans oid ho maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-06 17:55
Firecow schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:51:

Moet je niet zo hard lopen!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• summetje
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
rolandos582 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:52:
Ach het hele spel is toch al verrot met die xp farmers/bots. Gewoon afk 50-100k xp per uur doen en zelf 0,0 inbreng. Mensen waarvan ik weet dat ze het gebruiken zijn nu al level 35-40. Gewoon jammer hoe makkelijk het gaat en hoe weinig niantic er tegenin brengt. Enkel een softban die makkelijk te omzeilen is, maar accounts perma bannen of ip bans oid ho maar.
Er zijn al accounts compleet gebanned, maar ik denk dat ze met de gros nog wachten totdat ze de andere problemen onder controle hebben. Alle info for perma bans hebben ze al omdat ze ook de zendmasten etc meesturen. Dit doen ze al met grote regelmaat bij ingress, dus het is alleen maar een kwestie van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Helza schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:55:
[...]
Er zijn al accounts compleet gebanned, maar ik denk dat ze met de gros nog wachten totdat ze de andere problemen onder controle hebben. Alle info for perma bans hebben ze al omdat ze ook de zendmasten etc meesturen. Dit doen ze al met grote regelmaat bij ingress, dus het is alleen maar een kwestie van tijd.
Oftewel ze laten ze nu lopen, verspreiden de hacks onder vrienden en met 10+ vrienden automatisch de bots alle gyms overnemen en level 10 maken met 2.6k dnites per gym. Nice fun, dan worden ze perma banned en maken ze nieuw account aan 8)7 maar ondertussen wel bezig zijn met stuff als pokevision down halen, yep logic ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Damnit kameraad van me vangt ff een Eevee van 611cp en 95,6% IV. Wordt een leuke voor weinig dust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
rolandos582 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:56:
[...]

Oftewel ze laten ze nu lopen, verspreiden de hacks onder vrienden en met 10+ vrienden automatisch de bots alle gyms overnemen en level 10 maken met 2.6k dnites per gym. Nice fun, dan worden ze perma banned en maken ze nieuw account aan 8)7 maar ondertussen wel bezig zijn met stuff als pokevision down halen, yep logic ;w
Dat ze niet constant permabans uitdelen snap ik idd ook niet. Dat pokevision down is wel weer, die deed gigantisch veel requests wat hun server overbelast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-09 14:29
NoepZor schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:02:
Damnit kameraad van me vangt ff een Eevee van 611cp en 95,6% IV. Wordt een leuke voor weinig dust.
Vanmiddag een vergelijkbare Eevee gevangen. 8)

De Squirtles spawnen hier ook veel vandaag.
Hopelijk dat er nog 2 bij komen... Blastoise :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik las gisteravond laat deze open brief van een van de Pokevision makers aan Niantic.

Is geloof ik nog steeds niet gepost hier. Hierbij dan dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Practics
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-09 12:14
Was ik weer *O*

Pff echt geen zin om dat advisor te doen.. Als ik dat hier allemaal zo zie.. Ik heb alleen maar ruk. :'(

Vind alles prima en de cheaters hebben er nu niks aan. Oke gym overnemen wat coins pakken oke irritant en vervelend. Het wordt pas vervelend als ze niet eerst alle acounts bannen voor dat je kunt ruilen van pokemons. Dan zou het pas echt kwalijk worden en zou voor mij de lol wel weg zijn.

En voordat ze weer pokemons hebben waarmee het vervelend wordt zijn ze echt wel weer door de mand gevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steffeh
  • Laatst online: 13:42
mark-k schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:36:
[...]

Ok ik snap het wel een beetje, heb nu ook eentje draaien, maar snap die -ns niet helemaal. Moet je nog steeds starten via een command window of niet? Ik draai nu nog gewoon localhost, heb je ini nog niet eens gebruikt, heb nu alles in de command window regel staan.
Het maakt niet zo heel veel uit of je het nou via de .ini draait of via de command line, wat je kan doen als je meerdere gebieden tegelijk wil scannen is 2 omgevingen aanmaken. In beide omgevingen stop je vervolgens verschillende gebruikers, je tweede omgeving draai je in een nieuw shell / terminal waar je met de andere users inlogt, op precies dezelfde poort. Als je het command hebt gedaan ( python runserver.py <opties> ) doe je hierachter -ns. Dit staat voor 'no server', maar draait 'ie als achtergrond scanner met vaste coördinaten. Zo krijg je op localhost:<poort> de resultaten van beide scanners, waarbij de eerste een variabele is.
Loadichus schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 16:05:
[...]

Ben al bezig })

Ik neem dat je in die .ini file de verschillende PTC accounts moet defineren.
Klopt helemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
CaptJackSparrow schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:15:
Ik las gisteravond laat deze open brief van een van de Pokevision makers aan Niantic.

Iemand een TL;DR versie? :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Huilie huilie dat Pokevision of een tracker nodig is.
Dit is wel lachwekkend:

Nobody heralded Pokevision as a permanent, end-all solution; in fact, all the media coverage of Pokevision was littered with comments such as: “Pokevision is okay, but when the tracker is fixed in game, I’m going to stop using this.”

Alsof 50 miljoen mensen opeens weer terug gaan naar de 3-voetjes 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 03-08-2016 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marc-
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:46
matthijst schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:42:
[...]

Huilie huilie dat Pokevision of een tracker nodig is.
Dit is wel lachwekkend:

Nobody heralded Pokevision as a permanent, end-all solution; in fact, all the media coverage of Pokevision was littered with comments such as: “Pokevision is okay, but when the tracker is fixed in game, I’m going to stop using this.”

Alsof 50 miljoen mensen opeens weer terug gaan naar de 3-voetjes 8)7
Ik zou in ieder geval weer op de fiets stappen als de voetjes werken. Net een stukje wezen lopen en een onvindbare Slowbro en Butterfree in m'n radar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

135 seen 135 caught

So close :D waarvan ik er nog 3 kan evolven met nog wat candy's, de rest moet ik vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele tijd een jinx hier op klein driene Hengelo maar kan hem maar niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-09 18:28
Verwijderd schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:55:
135 seen 135 caught

So close :D waarvan ik er nog 3 kan evolven met nog wat candy's, de rest moet ik vinden
wow 135 dan moet je denk ik al behoorlijk wat kilometers hebben afgelegd.

ik zou hier denk in het dorp op ongeveer 25 zitten maar ga in het weekend vaak naar de stad om wat pokkemons te vangen zit nu op 54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
damn, geforceerde update naar de nieuwste pokemon go versie :( kan niet meer met de oude 0.29 spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helza schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:59:
damn, geforceerde update naar de nieuwste pokemon go versie :( kan niet meer met de oude 0.29 spelen :(
Gedeelde smart is halve smart :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Laatst online: 27-09 09:40
Succes...
Hierbij wat tips:
- de cuveballen maken een scherpere curve
- Pokemon kunnen een pokeball nu ook dodgen/terugkoppen op het moment dat je al gegooid hebt
- als je pech hebt heb je een hyperactieve pokemon die iedere seconde op en neer springt

oftewel veel 'zubat' frustratie, veel ballen gaan mis
Maar dit zijn voornamelijk mijn eigen observatie en van enkele mensen om mij heen

[ Voor 1% gewijzigd door Raymon1988 op 03-08-2016 21:11 . Reden: kleine toevoeging na Zubat ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
Het vangen is zeker lastiger geworden, maar ik vind het wel wat hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Raymon1988 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:11:
[...]

Succes...
Hierbij wat tips:
- Pokemon kunnen een pokeball nu ook dodgen/terugkoppen op het moment dat je al gegooid hebt
- als je pech hebt heb je een hyperactieve pokemon die iedere seconde op en neer springt

Maar dit zijn voornamelijk mijn eigen observatie en van enkele mensen om mij heen
:) tnx
Eerste test met vangen lijkt niet echt een probleem. een rode circle en in 1x gevangen met standaard pokeball :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymon1988
  • Laatst online: 27-09 09:40
Helza schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:14:
[...]

:) tnx
Eerste test met vangen lijkt niet echt een probleem. een rode circle en in 1x gevangen met standaard pokeball :P
Sommige mensen vonden het inderdaad ook makkelijker, las ik hier op Tweakers ook al.
Maar vergat te zeggen dat ze bij mij ook eerst 3x uitbreken voor ze blijven zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
Raymon1988 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:16:
[...]

Sommige mensen vonden het inderdaad ook makkelijker, las ik hier op Tweakers ook al.
Maar vergat te zeggen dat ze bij mij ook eerst 3x uitbreken voor ze blijven zitten...
7 pokemons verder en eerlijk gezegt nog weinig verschil gemerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 08:56
CaptJackSparrow schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 20:15:

Benieuwd wat Niantic hierop gaat antwoorden, als ze antwoorden..
Verbaasde me wel hoeveel gebruikers PV had overigens :o
After 3 weeks though, we started seeing that you guys seemed to not want to talk to us (the players). Pokevision, at this time has grown to almost 50M unique users, and 11 million daily.
haha het zal je maar gebeuren :X :X

[ Voor 14% gewijzigd door DutchCrownNL op 03-08-2016 21:31 ]

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Raymon1988 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:11:
[...]

Succes...
Hierbij wat tips:

Ik had vandaag zo'n zubat frustratie. Kwam eentje tegen van 555cp met lvl12 zou dat mijn hoogste Pokémon qua cp zijn. Moet je hem nog wel even vangen. 30 normale pokeballs en 16 greatballs later :'( Geen Zubat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11:59

Mad-Matt

TheDoctor#2181

aicaramba schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:44:
[...]

Dat is de reden dat iedereen op zoek is naar alternatieven ;).. Pokevision is off-line, omdat niantic dit had gevraagd aan de mensen achter pokevision.

http://indianexpress.com/...ion-goes-offline-2947289/

Achja.. Het stoort me niet zo als er over wordt gepraat.. Ik snap het wel.
Net 10 minuten rond gelopen om een Eevee te vinden die op m'n radar zat, niet gevonden, waste of time :/

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Yay ik heb eindelijk ook zo'n Golduckface nadat er een Psyduck uit een 5km ei kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yow
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 22-09 15:08

Yow

Joosie200 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:30:
[...]

Ik had vandaag zo'n zubat frustratie. Kwam eentje tegen van 555cp met lvl12 zou dat mijn hoogste Pokémon qua cp zijn. Moet je hem nog wel even vangen. 30 normale pokeballs en 16 greatballs later :'( Geen Zubat :(
Heb inderdaad ook vaker dat ik veel ballen kwijt ben aan 1 pokémon.
Opzich is dat niet erg, maar als je bij een stop met lure zit en bijv. elke minuut 5 ballen kwijt bent aan een pokémon en vervolgens slechts om de 5 minuten 3 ballen terug krijgt, zit je snel zonder ballen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Yow schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:43:
[...]

Heb inderdaad ook vaker dat ik veel ballen kwijt ben aan 1 pokémon.
Opzich is dat niet erg, maar als je bij een stop met lure zit en bijv. elke minuut 5 ballen kwijt bent aan een pokémon en vervolgens slechts om de 5 minuten 3 ballen terug krijgt, zit je snel zonder ballen :'(
Dat ook inderdaad. Gek genoeg kan ik wel met 1 pokeball slowpokes, jinx, Tentacool en dergelijke vangen zelfs al zijn ze qua cp hoog tov mijn lvl en hebben ze een oranje/rode cirkel. Irritantste top drie om nu te vangen: Zubat, Weedles en Squirtles. Allemaal kampioen pokeballs koppen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerot1x
  • Laatst online: 15-06 12:43
rickuss schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:24:
Is er nog een vergelijkbare site als Pokevision? Want voor iOS zijn er niet echt goeie apps, of wel?
PokeWhere is updated maar ze wachten op approval van apple, dus binnen nu en 1 / 2 dagen zal die er wel op staan mits apple de update approved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Stefan_99 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 21:13:
Het vangen is zeker lastiger geworden, maar ik vind het wel wat hebben.
8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Ik verwachtte wel dat de oude client op een gegeven moment niet meer zou werken. Is met Ingress ook altijd zo geweest. Krijg je de melding dat je client out of date is met de keuze [Upgrade]/[Quit].

Ik heb overigens nog een dag of twee voornamelijk met v. 29.2 gespeeld (gebruik 2 telefoons naast elkaar) en meende ook al te merken dat het vangen meer ballen kostte. Ik zou ook verwachten dat dit gewoon server-side geregeld wordt en samen met of direct na de wijzigingen in de aanvalssterkten doorgevoerd is. Dat met de spawninformatie ook parameters meegestuurd worden die ontsnapkans/vluchtkans bepalen.

Is de truc om via een lokale proxy de stats van je Pokies uit te lezen al gefikst bij de laatste versie? Ik had evt. die oude nog eens willen gebruiken om zo de IV te bepalen zonder extra software/derden te gebruiken. Dat gaat nu dus helaas niet meer lukken. Ze zijn wel snel met die niet meer laten werken. Met Ingress duurde dat gewoonlijk langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefan_99
Ik snap dat iedereen snel zoveel mogelijk Pokemon wil hebben, maar doordat het wat lastiger is, is het wat 'realistischer' en zijn je ballen sneller op. Dan moet je even een rondje langs pokestops gaan en kun je weer.

Dit zorgt voor een langzamere maar wel langer durende game ervaring. Ik ga nog steeds graag erop uit en hoop dat dit ook lang zo blijft. Ik stop sowieso niet tot ik ze allemaal heb en in december ga ik gewoon weer verder met de volgende generatie.

Zoals al eerder is gezegd; langzame progressie is ook progressie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 00:06

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Lijkt erop dat ze iets gedaan hebben om de bots/scanners etc tegen te houden atm. De game zelf werkt prima, maar inloggen met wat voor app/scanner dan ook gaat op dit moment niet. Ben benieuwd of ze bij Niantic iets gewijzigd hebben.

[ Voor 18% gewijzigd door FREAKJAM op 03-08-2016 22:16 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online
Stefan_99 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:11:
[...]

Ik snap dat iedereen snel zoveel mogelijk Pokemon wil hebben, maar doordat het wat lastiger is, is het wat 'realistischer' en zijn je ballen sneller op. Dan moet je even een rondje langs pokestops gaan en kun je weer.

Dit zorgt voor een langzamere maar wel langer durende game ervaring. Ik ga nog steeds graag erop uit en hoop dat dit ook lang zo blijft. Ik stop sowieso niet tot ik ze allemaal heb en in december ga ik gewoon weer verder met de volgende generatie.

Zoals al eerder is gezegd; langzame progressie is ook progressie.
Ik heb een half uurtje geleden mijn laatste 20 muntjes gecasht om er weer 200 te hebben voor een Itembag upgrade. Mijn tweede zodat ik naar 450 ga. :P Is wel zo handig met het hogere ballenverbruik.

Ik zie dit spel, net als Ingress, als iets voor de langere termijn. Het gaat mij primair om de lichaamsbeweging. Als je het ook zo benadert en het nadat de nieuwigheid er af is een plaatsje geeft zodat het een leuk en nuttig tijdverdrijf blijft dan kun je het jaren spelen, net als Ingress. Velen spelen dat ook al voor het vierde jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:33
Wat een kut avond 2 uur bij lures gezeten alleen maar dezelfde crap, spearows, drowzees rattatas en soms een verdwaalde nidoran of een shelder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Sinds een paar minuten kan ik hier met geen enkele app meer scannen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:20:
http://ispokemongodownornot.com/
volgens mij zijn de PTC servers weer down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

DarkElement schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:20:
Is sinds ~21.45. Zie mijn post.
FREAKJAM in "\[iOS/Android] Pokémon Go - Deel 2"
Nee, game zelf werkt prima. Zijn mijn post hierboven. (reddit linkje)

[ Voor 31% gewijzigd door FREAKJAM op 03-08-2016 22:23 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanO1990
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-09 22:21
Ik zag het hier https://go.jooas.com/ ook al voorbij komen. Dan maar even zo een snel rondje pokeballs scoren in de buurt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit, nvm

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 03-08-2016 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tinusvolkel
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:15
Vandaag flink wat eitjes uitgebroed door gewoon lekker te blijven zitten op de stoel, PoGo open wifi uit. en laat dat poppetje maar lopen.

Net kwam deze (95%) nog uit een 10km ei (had nog geen candy :) )

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6VJs82v.png

Strava | 8600 Wp zzo | 1600 Wp nnw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jump
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-07 00:10
Ik zie dit staan nochtans:

Updated
July 30, 2016

internix.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Die pagina geeft gewoon 0.31.0 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Nee, is de bestaande recente (0.31.0) update, echter krijg je hem nu als forced update voor je kiezen mocht je nog niet geupgrade hebben wanneer je het spel wil spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door FREAKJAM op 03-08-2016 22:26 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eek2nd
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 17-04-2023
Vorige update nog niet gedaan..
Nu MOET ik updaten om door te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
op de play store staat nogsteeds 0.31.0 die al een week uit is. enige verschil is dat de oude 0.29 client nu niet meer gebruikt kan worden.
Pagina: 1 ... 74 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator