Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Je hoeft toch ook niet elke dag 1 lvl omhoog te gaan? Is kleine, rustige, progressie geen progressie?Jarune schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:12:
Veel mensen gaan afhaken bij level 20, het is bijna niet te doen om daarna nog te levelen en een gevoel van progressie te hebben.
(alhoewel ik extra features altijd toejuig!)
-----------
Ben blij met de aanpassing van de spawns. Heb lange tijd staan zoeken naar die ene vulpix waarmee ik een Ninetales kon kweken en dan spawned er een vlak naast de bioscoop waar ik gisteren zat te wachten
Een berry en ultraball verder en ik heb een Ninetales (welliswaar cp977, maar ik heb hem wel
Toevallig een friendly gym? Dan ben je namelijk aan het trainen en dat doe je met 1 pokemon.Mad-Matt schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:43:
Is dit een bug of doe ik iets verkeerd.
Sinds de update mag ik (IOS) nog maar met 1 pokemon battlen in een gym, voor de update mocht ik 6 pokemon in zetten, nu kan ik er maar 1 kiezen.
[ Voor 21% gewijzigd door Hogader op 03-08-2016 08:44 ]
ah, dat klopt ja. Bijna alles is Valor in de regio. (je kan niet van team wisselen toch?)Hogader schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:43:
[...]
Je hoeft toch ook niet elke dag 1 lvl omhoog te gaan? Is kleine, rustige, progressie geen progressie?
-----------
Ben blij met de aanpassing van de spawns. Heb lange tijd staan zoeken naar die ene vulpix waarmee ik een Ninetales kon kweken en dan spawned er een vlak naast de bioscoop waar ik gisteren zat te wachten![]()
Een berry en ultraball verder en ik heb een Ninetales (welliswaar cp977, maar ik heb hem wel)
[...]
Toevallig een friendly gym? Dan ben je namelijk aan het trainen en dat doe je met 1 pokemon.
Gister kon ik nog een Pokemon bij plaatsen, vandaag ging dat niet meer.
[ Voor 4% gewijzigd door Mad-Matt op 03-08-2016 08:47 ]
Stamina is goed voor HPaicaramba schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:42:
Ik heb zojuist een wigglytuff gevangen van CP 535 en IV van 77%.. De main attack is met pound een erg goede.
Wigglytuff heeft een heel hoge stamina, maar niet zo'n hoge attack en defense.. Waar is de stamina eigenlijk goed voor?
Is een Gym jouw kleur, dan kan je je Gym trainen met 1 PokéMad-Matt schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:43:
Is dit een bug of doe ik iets verkeerd.
Sinds de update mag ik (IOS) nog maar met 1 pokemon battlen in een gym, voor de update mocht ik 6 pokemon in zetten, nu kan ik er maar 1 kiezen.
Is de Gym een andere kleur, dan kan je hem aanvallen met 6 Poké's
Moet je even langs Amersfoort. Daar barst het ervan.Mx. Alba schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:57:
Ach ja... Gelukkig heb ik een 100% Poliwhirl.
Al in geen dagen een enkele Poli* gevangen dus waarschijnlijk wordt die pas een Poliwrath als ik Level 40 ben...
Kijkduin is ook voor Poli's geen verkeerde plek ;-)Sj44k13 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:48:
[...]
Moet je even langs Amersfoort. Daar barst het ervan.
Dus is het een goede pokemon om in een gym te zetten? De special attack is heel slecht, trouwens.. Maar nauwelijks meer dpm dan de main attack.
Durf ik uit mijn hoofd niet met zekerheid te zeggen, een goeie defender hangt af van meer dan alleen HP en defense, ook de DPS (maar dan in overweging nemend dat de aanvallen anders verlopen) is belangrijk natuurlijk. Maar het zou me niet verbazen als wigglytuff hier best geschikt voor is.aicaramba schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:50:
[...]
Dus is het een goede pokemon om in een gym te zetten? De special attack is heel slecht, trouwens.. Maar nauwelijks meer dpm dan de main attack.
Ben er gisteren 2 tegen gekomen bij het winkelcentrum Het Lage Land in Prins Alexander.Mad-Matt schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:51:
Wat is een goede plek voor Eevee's (regio Rotterdam), heb een leuke van 635, maar nog maar 11 candies.
Zoals ik zeg.. De main attack is de sterkste main attack, volgens silphroad.com. Pound met bijna 13dps.spocy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:51:
[...]
Durf ik uit mijn hoofd niet met zekerheid te zeggen, een goeie defender hangt af van meer dan alleen HP en defense, ook de DPS (maar dan in overweging nemend dat de aanvallen anders verlopen) is belangrijk natuurlijk. Maar het zou me niet verbazen als wigglytuff hier best geschikt voor is.
Ik verlies de laatste tijd ook het gevoel van progressie eerlijk gezegd. Niet zozeer omdat ik geen levels omhoog ga maar vooral omdat ik niet echt de kans krijg nieuwe Pokémon te vangen. In het zeldzame geval dat ik iets tegen kom wat niet een Pidgey/Rattata/Weedle e.d. is (bijv. een Ekans of Magnamite) dan zijn het er hoogstens twee per dag. De evoluties behalen duurt dus ook nog een hele tijd... Het is niet eens dat ik er niet op uit ga ofzo. Ik ben al meerdere avonden op de fiets gestapt om naar drukkere gebieden te gaan maar de spawns vallen bijna overal tegen (drie kwartier rijden naar Kijkduin vindt ik nog wat overdreven).Hogader schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:43:
[...]
Je hoeft toch ook niet elke dag 1 lvl omhoog te gaan? Is kleine, rustige, progressie geen progressie?
Ja maar wat is zijn defensive DPS, die is anders dan de offensive DPS.aicaramba schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:53:
[...]
Zoals ik zeg.. De main attack is de sterkste main attack, volgens silphroad.com. Pound met bijna 13dps.
Als je zelf aanvalt is het namelijk damage van de aanval / tijd die de aanval kost
Verdedigt je Pokemon dan is het damage van de aanval / 1.5 seconde, omdat een defender maar eens in de 1.5 seconde aanvalt (of langzamer als de aanval langer duurt dan 1.5 seconde).
Een aanval met 5 attack en 0,5 seconde kan dus offensive 10 DPS opleveren, en defensive maar 3,33 DPS.
Ah, werkt het zo.. De aanval heeft 7 atk, dus niet heel veel ofzo.spocy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:56:
[...]
Ja maar wat is zijn defensive DPS, die is anders dan de offensive DPS.
Als je zelf aanvalt is het namelijk damage van de aanval / tijd die de aanval kost
Verdedigt je Pokemon dan is het damage van de aanval / 1.5 seconde, omdat een defender maar eens in de 1.5 seconde aanvalt (of langzamer als de aanval langer duurt dan 1.5 seconde).
Een aanval met 5 attack en 0,5 seconde kan dus offensive 10 DPS opleveren, en defensive maar 3,33 DPS.
Bij tramhalte oude plantage is een Plus, als je die lamge straat doorgaat heb je zeker wel 3 eevees te pakken. Vond ze daar regelmatig als ik op de uni was. En er is ook een growlithe spawn daar ergens, ben die ook 3 x tegengekomen. Helaas 2x gevluchtMad-Matt schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:51:
Wat is een goede plek voor Eevee's (regio Rotterdam), heb een leuke van 635, maar nog maar 11 candies.
NS FC: SW 2742 0448 8213

Wat is eigenlijk de beste plek in Rotterdam om te gaan zoeken? Zit er namelijk zaterdag en dan ga ik daar even huntendemo31051987 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:52:
[...]
Ben er gisteren 2 tegen gekomen bij het winkelcentrum Het Lage Land in Prins Alexander.
CP601 en IV van 89-93%

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Museumpark, Erasmusbrug, Meent-Marc- schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:09:
[...]
Wat is eigenlijk de beste plek in Rotterdam om te gaan zoeken? Zit er namelijk zaterdag en dan ga ik daar even hunten
Ziet er niet verkeerd uit, hoe werkt het precies?Joosie200 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:08:
Niemand die https://pokeadvisor.com/ heeft geprobeerd? Die mag wel in de TR balk hieronderRekent automatisch IV uit voor je gevangen pokémon
[afbeelding]
Wat ik begrijp is pokeadvisor (mogelijk) tegen de ToS van Niantic, je verkrijgt immers informatie die normaliter vanuit de app niet toegankelijk is. Zie ook deze post op reddit: https://www.reddit.com/r/...omatic_iv_checker/d624qy0Joosie200 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:08:
Niemand die https://pokeadvisor.com/ heeft geprobeerd? Die mag wel in de TR balk hieronderRekent automatisch IV uit voor je gevangen pokémon
[afbeelding]

Holy... alle water pokemon door de regen?
Je haalt je Google account eenmaal door Google Authenticator zodat je Pokeadvisor eenmalig toegang verleent om je Pokedex te raadplegen. En dan zie je onder de knop: manage je huidige collectie staan met IV en al. Op andere tabs heb je dan leuke statistieken zoals catch rate, hoeveel km je in totaal gelopen hebt, hoeveel battles je al gewonnen hebt etc. Werkt ook als je een Pokemon Trainer club account hebt trouwens.spocy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:10:
[...]
Ziet er niet verkeerd uit, hoe werkt het precies?
[ Voor 5% gewijzigd door Joosie200 op 03-08-2016 09:14 ]
Yo welke site gebruik je? (grijs gebied)trix0r schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:11:
[afbeelding]

die authenticator werkt bij mij nietJoosie200 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:12:
[...]
Je haalt je Google account eenmaal door Google Authenticator zodat je Pokeadvisor eenmalig toegang verleent om je Pokedex te raadplegen. En dan zie je onder de knop: manage je huidige collectie staan met IV en al. Op andere tabs heb je dan leuke statistieken zoals catch rate, hoeveel km je in totaal gelopen hebt, hoeveel battles je al gewonnen hebt etc
Ziet er netjes uit.Joosie200 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:08:
[afbeelding]
Ben blijkbaar de trotse eigenaar van een 100% Kabuto
Hmm best tricky, inderdaad zoals aangegeven met die reddit post, dit kan weleens een ban opleveren. Dit terwijl een IV calculator op zich nooit een ban zal geven. Toch vind ik het wel interessant, je krijgt er niet echt een voordeel mee ofzo, ik zou het zelf niet als cheaten zien. Maarja hoe ziet Niantic het...Joosie200 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:12:
[...]
Je haalt je Google account eenmaal door Google Authenticator zodat je Pokeadvisor eenmalig toegang verleent om je Pokedex te raadplegen. En dan zie je onder de knop: manage je huidige collectie staan met IV en al. Op andere tabs heb je dan leuke statistieken zoals catch rate, hoeveel km je in totaal gelopen hebt, hoeveel battles je al gewonnen hebt etc. Werkt ook als je een Pokemon Trainer club account hebt trouwens.
Dat was Pokevision ook en vele kloons. Was wel benieuwd welke Pokémon bij mij nu een beetje goede IV heeft. Is het een frickin Eevee met laag CPRoflzor schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:10:
[...]
Wat ik begrijp is pokeadvisor (mogelijk) tegen de ToS van Niantic, je verkrijgt immers informatie die normaliter vanuit de app niet toegankelijk is. Zie ook deze post op reddit: https://www.reddit.com/r/...omatic_iv_checker/d624qy0

welke site is dit? En hoe betrouwbaar?trix0r schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:11:
[afbeelding]
ja straks krijgen we allemaal een dikke ban

WestBoy_B schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:16:
[...]
ja straks krijgen we allemaal een dikke ban![]()
Dit staat onder het topic, dus voorlopig mogen we er nog stiekem een beetje over hebben.Gezien de bug in de werking van 'nearby-Pokémon' en omdat het lijkt dat pokevision op dit moment gedoogd lijkt door Niantic is discussie over pokevision toegestaan grijs gebied.
Zodra de bug gepatched wordt of Niantic begint er tegenop te treden staan wij het niet meer toe
Echter hoefde je daar niet met je account in te loggen en kon je dus voorkomen dat die link direct gelegd werd.Joosie200 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:16:
[...]
Dat was Pokevision ook en vele kloons. Was wel benieuwd welke Pokémon bij mij nu een beetje goede IV heeft. Is het een frickin Eevee met laag CPOh well.. nog drie anderen met 91,1% IV en daar houdt het voor mij dan ook meteen op
Het geeft alleen inzicht en that's it. Geeft sneller duidelijkheid welke je het beste kunt evolueren en welke niet. Dus als je het nu niet zelf handmatig zou moeten uitrekenen, maar het gewoon als feature verwerkt is in de app, gelijk aan een tracking modus ben je klaar. Maarja.. die discussie is al vaker gevoerd.spocy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:15:
[...]
Hmm best tricky, inderdaad zoals aangegeven met die reddit post, dit kan weleens een ban opleveren. Dit terwijl een IV calculator op zich nooit een ban zal geven. Toch vind ik het wel interessant, je krijgt er niet echt een voordeel mee ofzo, ik zou het zelf niet als cheaten zien. Maarja hoe ziet Niantic het...
Voor mensen in de omg. Amsterdam:YinYang schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:35:
Iemand die nog een goed nest weet tussen Nijmegen en Amsterdam? Ik woon in Nijmegen en werk in Amsterdam, dus als er een goed nest is in de buurt van de A2 of A15, dan pak ik die onderweg even mee
- Sloterplas (Bulbasaur/Eevee)
- Vondelpark (Drowzee/veel lures)
- Grachtengordel (Dratini/Kabuto/Squirtle)
- Indische buurt (Charmander)
- Westerpark (Pikachu)
Waar in Amersfoort? Ik werk daar namelijk maar in De Hoef nog weinig interessants gezien.Sj44k13 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:48:
[...]
Moet je even langs Amersfoort. Daar barst het ervan.
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Heeft iemand pokeAdvisor al geprobeerd?spocy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:18:
[...]
Echter hoefde je daar niet met je account in te loggen en kon je dus voorkomen dat die link direct gelegd werd.
Want eerlijk is eerlijk, ik heb geen zin om alle pokémons door zo een calculator te zetten...

THANKS MATERpower18 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:19:
[...]
Voor mensen in de omg. Amsterdam:
- Sloterplas (Bulbasaur/Eevee)
- Vondelpark (Drowzee/veel lures)
- Grachtengordel (Dratini/Kabuto/Squirtle)
- Indische buurt (Charmander)
- Westerpark (Pikachu)
Stond nog 1 andere auto, toen de algemene scanners het nog deden was het daar een gekkenhuis geweest denk ik.
Inderdaad en wat mij persoonlijk betreft ben ik het helemaal met je eens hoor, maar het gaat uiteindelijk om het oordeel dat Niantic heeft. En aangezien je in moet loggen met je account is het een wat groter risico natuurlijk.Joosie200 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:18:
[...]
Het geeft alleen inzicht en that's it. Geeft sneller duidelijkheid welke je het beste kunt evolueren en welke niet. Dus als je het nu niet zelf handmatig zou moeten uitrekenen, maar het gewoon als feature verwerkt is in de app, gelijk aan een tracking modus ben je klaar. Maarja.. die discussie is al vaker gevoerd.
True, true. Nuja voorlopig weet ik gewoon dat ik geen stardust hoef in te zetten voor mijn huidige collectiespocy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:22:
[...]
Inderdaad en wat mij persoonlijk betreft ben ik het helemaal met je eens hoor, maar het gaat uiteindelijk om het oordeel dat Niantic heeft. En aangezien je in moet loggen met je account is het een wat groter risico natuurlijk.
En geen idee waar die bonus voor was.
Bestaat er naast een curveball ook een spinball? of gebruik je de termen door elkaar voor hetzelfde?Jump schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:26:
Ik probeer altijd de curve of spin bal te gebruiken. En als je die spinbal gebruikt, blijven draaien tot ze juist een aanval gedaan hebben, dan hebben ze meestal 1 a 2 seconden rust. Als je die dan gooit, heb je bijna geen kans dat de bal wegkaatst.
Nieuwe Pokédex registratie?Terranova schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:25:
Wuuut, ik kreeg net 100 bonus en 10 voor curveball(was overigens een rechte gooi), dat was er toch uit?
Ik krijg ook nog gewoon curveball +10.Terranova schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:25:
Wuuut, ik kreeg net 100 bonus en 10 voor curveball(was overigens een rechte gooi), dat was er toch uit?
Inloggen is trouwens niet nodig als je je eigen nickname opzoektspocy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:18:
[...]
Echter hoefde je daar niet met je account in te loggen en kon je dus voorkomen dat die link direct gelegd werd.
Dat is een bonus van 500.
de 100 bonus heb ik ook wel eens langs zien komen, erg vreemd, geen idee waarvoor (vroeger voor excellent throws)
Curveballs leveren nog steeds 10exp bonus op, maar nice, great, en excellent throws zijn hun bonus verloren.
je was op kijkduin?ExilaaHH schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 00:24:
[...]
Helaas de blastoise niet gevangen, maarja toch! Ik merk sowieso in kustgebieden dat het allemaal een stuk beter gaat dan in mijn eigen dorp in Overijssel, hier stikt het ook van de magnemite en voltorb, daar kan ik thuis enkel van dromen!
Kan het zijn dat je de desbetreffende Pokémon voor de 100e keer vangt? Volgens mij krijg je daar 100 exp bonus voor.Terranova schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:25:
Centrum DH voor Magmar/Porygon / Kijkduin voor het overige wat je noemdeTanuki schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 00:37:
Ik speel nu al een tijdje, ben nu level 20 maar speel eigenlijk vooral om ze allemaal te vangen.![]()
Nu merk ik toch wel heel duidelijk dat een aantal pokémon "makkelijk" zijn en een aantal heel moeilijk.
Blastoise spawnt regelmatig in het dorp waar ik woon. Onix, Jynx, Scyther spawnen hier ook regelmatig.
Sporadisch spawnt er een evolutie (bijv een beedrill, fearow, venomoth, parasect, ...) maar niet vaak de laatste.
Wat is een goede manier om evoluties in het wild tegen te komen? Zoals Persian, Weepinbell/Victreebell, Magneton, Weezing, Arbok, etc etc?
Ook spawnt Charmamder hier echt helemaal nooit, eigenlijk komen hier nooit echt vuur pokémon.
In principe is ons dorp groen en veel water, dus het is ook wel logisch.
Maar waar zou je bijv Charmamder doorgaans tegenkomen? In wat voor gebieden?
En bijvoorbeeld een Rhyhorn?
Of een Magmar / Porygon?
Als ik mijn nickname opzoek zegt hi jdat ik moet inloggen...Joosie200 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:27:
[...]
Inloggen is trouwens niet nodig als je je eigen nickname opzoekt
Joosie200 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:27:
[...]
Inloggen is trouwens niet nodig als je je eigen nickname opzoekt
Vermoed van welTrainer was not found. Trainers must login to PokeAdvisor before they can be searched.
De 'bonus' experience is voor de 100e pokemon die je hebt gevangen. Waarschijnlijk dus je 100e magikarp.Terranova schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:25:
1 - Naam van trainer = Jardolf, Level trainer = 29
2 - Naam van trainer = Jardolf69, level trainer = 32
Something doesn't smell right here..
Overigens heb ik het idee dat een curveball (al dan niet met spin) ook echt meer kans geeft om de pokémon te vangen.
Volgens mij was er ooit voorbij gekomen dat je 100exp bonus krijgt bij elke 100e pokemon, per specifieke pokemon. Dus zeg maar je 100e Rattata, of in jouw geval je 200e Magikarp.Terranova schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:25:
Ah, ik dacht curveballs ook, nouja weer wat geleerd.spocy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:27:
[...]
de 100 bonus heb ik ook wel eens langs zien komen, erg vreemd, geen idee waarvoor (vroeger voor excellent throws)
Curveballs leveren nog steeds 10exp bonus op, maar nice, great, en excellent throws zijn hun bonus verloren.
En dat was idd nr 100Arazogia schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:28:
[...]
Kan het zijn dat je de desbetreffende Pokémon voor de 100e keer vangt? Volgens mij krijg je daar 100 exp bonus voor.
Martin0 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:28:
[...]
Als ik mijn nickname opzoek zegt hi jdat ik moet inloggen...
Jammerdebammer, zag een zoekveld zodat je andere kunt opzoeken als je hun naam weet. Maar dat feest gaat dus niet door

Terranova schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:25:
Die bonus van 100 krijg je voor elke 100ste vangst van die specifieke pokemon!spocy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:27:
[...]
What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!
Ik doelde eerder op dat je zo kan spinnen met die bal. Omdat je dan iets meer kans hebt om ze te vngen lijkt me.Rylo schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:25:
[...]
Bestaat er naast een curveball ook een spinball? of gebruik je de termen door elkaar voor hetzelfde?
Kijk aan weer wat geleerdArazogia schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:28:
[...]
Kan het zijn dat je de desbetreffende Pokémon voor de 100e keer vangt? Volgens mij krijg je daar 100 exp bonus voor.

Wel een matige bonus trouwens! Als het nou 1000 exp was geweest dan zou dat meer in lijn liggen van zo'n mijlpaal. 😝
Is m'n eigen scanner.WestBoy_B schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:12:
[...]
Yo welke site gebruik je? (grijs gebied)
https://github.com/seikur0/PGO-mapscan-opt
Kan niet iemand dit ergens hosten voor tweakers only ofzo? Met password oid zodat het niet overused wordt? Het mag dan wel tweakers zijn maar ik heb niet genoeg kennis om dit voor elkaar te krijgentrix0r schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:35:
[...]
Is m'n eigen scanner.
https://github.com/seikur0/PGO-mapscan-opt
hEb je poke advisor gebruikt?Rpower18 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:35:
[...]
Wel een matige bonus trouwens! Als het nou 1000 exp was geweest dan zou dat meer in lijn liggen van zo'n mijlpaal. 😝

De IV score is iets wat je in principe ook zelf zou kunnen uitrekenen en voor zover ik zie is dat het enige wat op PokéAdvisor te zien is wat niet in de PoGo app zelf zit. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.Roflzor schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:10:
[...]
Wat ik begrijp is pokeadvisor (mogelijk) tegen de ToS van Niantic, je verkrijgt immers informatie die normaliter vanuit de app niet toegankelijk is. Zie ook deze post op reddit: https://www.reddit.com/r/...omatic_iv_checker/d624qy0
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Alleen is het niet meer gedoogd door niantic.. Anders hadden ze pokevision niet offline laten halen.. Die topic warning is achterhaald.Mad-Matt schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:17:
[...]
[...]
Dit staat onder het topic, dus voorlopig mogen we er nog stiekem een beetje over hebben.
Niantic treedt er tegen op.. Dus staat tweakers het niet meer toe.Zodra de bug gepatched wordt of Niantic begint er tegenop te treden staan wij het niet meer toe.
[ Voor 20% gewijzigd door aicaramba op 03-08-2016 09:42 ]
Als de limiet van 1 request per 5 seconde er niet was geweest zou ik dit wel willen doen.. maar om dit een beetje in een snelle tijd gescand te krijgen gebruik ik 20 accounts... dus om dan zeg 10 steden te servicen, reken maar uit.japjaan schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:37:
[...]
Kan niet iemand dit ergens hosten voor tweakers only ofzo? Met password oid zodat het niet overused wordt? Het mag dan wel tweakers zijn maar ik heb niet genoeg kennis om dit voor elkaar te krijgen
Dat wist ik niet, sorryaicaramba schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:41:
[...]
Alleen is het niet meer gedoogd door niantic.. Anders hadden ze pokevision niet offline laten halen.. Die topic warning is achterhaald.
[...]
Niantic treedt er tegen op.. Dus staat tweakers het niet meer toe.
Het grootste verschil zit in het feit dat je moet inloggen met je account (alhoewel je een beveiligingscode kan krijgen i.p.v. username + password). Een handmatige IV calculatie is niet gekoppeld aan je account.Mx. Alba schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:40:
[...]
De IV score is iets wat je in principe ook zelf zou kunnen uitrekenen en voor zover ik zie is dat het enige wat op PokéAdvisor te zien is wat niet in de PoGo app zelf zit. Maar ik kan me vergissen natuurlijk.
Dat is de reden dat iedereen op zoek is naar alternatieven
http://indianexpress.com/...ion-goes-offline-2947289/
Achja.. Het stoort me niet zo als er over wordt gepraat.. Ik snap het wel.
[ Voor 8% gewijzigd door aicaramba op 03-08-2016 09:45 ]
Misschien is er iets te ontwikkelen waarbij je dan zelf die accounts moet aanmaken en dus inloggen? Dat scheelt jou dan een hoop werk. Ik weet de achterliggende moeilijkheden niet dus als het gewoon te lastig wordt is dat natuurlijk dikke pechtrix0r schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:41:
[...]
Als de limiet van 1 request per 5 seconde er niet was geweest zou ik dit wel willen doen.. maar om dit een beetje in een snelle tijd gescand te krijgen gebruik ik 20 accounts... dus om dan zeg 10 steden te servicen, reken maar uit.
Google Play: Compass for Pokemon (Beta)
Ik wil deze vanmiddag even proberen, maar ik ben benieuwd of anderen deze al geprobeerd hebben.
En vervolgens kom je dit tegen:mark-k schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:45:
Ik lees op nu.nl dat Niantic nog niet genoeg geld verdiend... Ze jopen op meer sponsordeals zoals in Japan met de McDonald's die nu gyms en stops zijn, zodat ze de inname prijzen niet hoeven te verhogen... Laat ze gvd eerst het spel fixen ipv meteen weer te zoeken naar mee manieren om veel te veel geld binnen te harken.
http://www.androidauthori...ion-daily-revenue-706885/
"Pokémon Go hits 100 million installs, makes $10 million a day"
Volg www.n1ntendo.nl voor alles Nintendo! (>'-')> <('-'<) ^(' - ')^ <('-'<) (>'-')> ... (╯°□°)╯︵ ┻━┻
Staat al eea over geschreven in dit topic ja. Heeft volgens mij een beperkte range maar werkt dus wel lekker voor on the go. Net als Pokemon Finder trouwens. Die gebruik ik als ik rondfiets sinds Pokevision eruit ligtdemo31051987 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:47:
Iemand ervaringen met de Compass for Pokemon Go app?
Ik wil deze vanmiddag even proberen, maar ik ben benieuwd of anderen deze al geprobeerd hebben.
Zowel mijn broer als ik hebben deze kort geprobeerd (15 min) met een throw-away PTC account, ik heb een squirtle ermee gevonden en mijn broer een Ivysaur. Ik vond hem erg buggy (het compass wijst niet echt de goede richting aan). Verder vond ik de informatie die hij verzamelt erg traag gaan. Van de 15 minuten dat ik hem geprobeerd heb, heb ik 10 minuten gewacht en 5 minuten echt gelopen.demo31051987 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:47:
Ok, dit wordt tevens bedoelt met het gooien van curveballs toch, of is r nog een ander manier van gooienJump schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:31:
[...]
Ik doelde eerder op dat je zo kan spinnen met die bal. Omdat je dan iets meer kans hebt om ze te vngen lijkt me.
Yes laten we er een complottheorieën topic van makenmark-k schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:53:
Ooohhhhh ik zie al waar ze mee bezig zijn. Door die extra scan tijd moeten scanners meer accounts maken. Als ze straks naar sponsoren toe gaan kunnen ze zeggen 'geef on meer geld want er zijn in een maand honderd miljoen miljard accounts gemaakt'. Sneaky bastards.
Spocy probeert het belachelijk te maken, hij zit vast in het complot!spocy schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:55:
[...]
Yes laten we er een complottheorieën topic van maken
Pokewhere ligt als t goed is bij Apple ter review.. spannend

Chucked in some other goodies too. Will let you know when we are waiting for review from Apple. The last hurdle!

We want to create the world's most reliable and fastest mapping service, help us out by showing support here!
https://www.reddit.com/r/...ere_creating_the_fastest/

PS: Pokewhere PRO is NIET van hun in de appstore
[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 03-08-2016 10:06 ]
Eeeechhhttt nietmark-k schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:01:
[...]
Spocy probeert het belachelijk te maken, hij zit vast in het complot!

Hoezo? Ik snap je vraag hier niet zo goed bij wat je quote? Wat heeft Pokeadvisor hiermee te maken? Maar ik heb het inderdaad net wel even bekeken. Handige site
Jammer dat je daar dus weer zo'n PTC account voor moet maken.demo31051987 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:47:
Heb juist een extra gmail account voor zulke dingen gemaakt...
Sowieso, kunnen ze deze apps niet zonder inlog verplichting opzetten?
Ik hoop dat ze hier iets aan doen

Dit bedoel ik trouwens:

Klopt dit wel? Het lijkt bijna alsof alle "rare" Pokemon geblokt worden oid.Soundless schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:05:
Het aantal pokemon spawns is zo erg verminderd dat het gewoon niet leuk meer is. En hetgeen wat dan spawnt zijn de Pidgey en Rattata
Dit bedoel ik trouwens:
[afbeelding]
Tu Tu Tullepetaoneeeee!Soundless schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:05:
Het aantal pokemon spawns is zo erg verminderd dat het gewoon niet leuk meer is. En hetgeen wat dan spawnt zijn de Pidgey en Rattata
Dit bedoel ik trouwens:
[afbeelding]
scant die site wel goed scant hij niet 100meter in plaats van de 70meter die tegenwoordig moet?Soundless schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:05:
Dit bedoel ik trouwens:
[afbeelding]
en misschien is de scan snelheid wel heel laag.
in begin was de scan snelheid bij de meeste sites veel hoger waardoor je sneller nieuwe pokemons zag
Volgens mij heb je gelijk. Ik ben nu in made. Zie nearby in de app Paras staan maar op de map zijn alleen pidgey en rattata te bekennen.Rpower18 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:06:
[...]
Klopt dit wel? Het lijkt bijna alsof alle "rare" Pokemon geblokt worden oid.
Het is trouwens de AAaaaa map
TULLEPETAONESTAD
Dat lijkt niet het probleem. Zou betekenen dat het heel toevallig alleen de pidgey en rattata ziet.hjvg schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:09:
[...]
scant die site wel goed scant hij niet 100meter in plaats van de 70meter die tegenwoordig moet?
en misschien is de scan snelheid wel heel laag.
in begin was de scan snelheid bij de meeste sites veel hoger waardoor je sneller nieuwe pokemons zag
Net even de buurt gescand, Mr Mime op 500 meter afstand. Ik als een gek erheen, iets meer dan 500 CP. Toen bleek ik alleen nog maar 15 normale Pokeballs te hebben en geen razz of great ball meer, dus ik vreesde het ergste...
1 throw, gotcha!

Pff vangen is echt veel te makkelijk geworden na de laatste updateSjurm schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:15:
Ik gebruik Pokescanner na een tip hier gisteren. Werkt prima, scannen gaat alleen een beetje traag.
Net even de buurt gescand, Mr Mime op 500 meter afstand. Ik als een gek erheen, iets meer dan 500 CP. Toen bleek ik alleen nog maar 15 normale Pokeballs te hebben en geen razz of great ball meer, dus ik vreesde het ergste...
1 throw, gotcha!![]()
En gefeliciteerd met je Mr Mime!

Heb ik ook nog maar is toch behoorlijk traag. Ergste vind ik nog de kleine range waarin hij scantSjurm schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:15:
Ik gebruik Pokescanner na een tip hier gisteren. Werkt prima, scannen gaat alleen een beetje traag.
1 throw, gotcha!![]()
Dit topic is gesloten.
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator