Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-homas
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-11-2024
TheBrut3 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:44:
[...]

Er staat volgens mij niets zo dicht bij als een Omanyte.
Bij een Omanyte laat je de pokeballs prijktisch gewoon vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:00
Zenety schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:44:
[...]

Is een jailbreak hack. Integratie met de site die niet genoemt mag worden. Snap niet wat er dan nog leuk is aan het spel.
Nah zolang ze de voetstapjes niet fixen :o

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19
TheBrut3 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:44:
[...]

Er staat volgens mij niets zo dicht bij als een Omanyte.
Inderdaad, die is echt "in your face". :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 06:13
Net een Kabutops gevangen *O*

Scheelt weer een zooi Kabuto verzamelen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Ik moet nog ergens in de buurt een Poliwag-nest vinden zodat ik eindelijk mijn perfecte Poliwhirl kan evolueren... Ik kom wel her en der af en to een Poliwag of Poliwhirl tegen maar ik heb nog niet echt een overvloed van die dingen gevonden ergens.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09-09 13:36
vuurtjih schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:46:
[...]

Nah zolang ze de voetstapjes niet fixen :o
Zolang ze dat niet fixen is cheaten legaal?..
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:49:
Ik moet nog ergens in de buurt een Poliwag-nest vinden zodat ik eindelijk mijn perfecte Poliwhirl kan evolueren... Ik kom wel her en der af en to een Poliwag of Poliwhirl tegen maar ik heb nog niet echt een overvloed van die dingen gevonden ergens.
Sonsbeek park in Arnhem heeft er behoorlijk wat. Geen nest waar er ineens 3+ spawnen, maar vang er sowieso een paar iedere keer dat ik er langs kom.

[ Voor 54% gewijzigd door Zenety op 25-07-2016 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik was bezig een heel verhaal te bedenken om de grap vol te houden, maar ik ben in een goede bui.

Dit was een grapje dus. Omdat de 3step bug al uitgebreid besproken is. Die functie staat voorlopig uit omdat het teveel rekenkracht kost.

Het was gewoon komisch om te lezen, dat iemand na al die weken van verhalen doodleuk met dezelfde vraag aankomt. (Google had m al heel ver geholpen denk ik ;)
Iedereen heeft dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Zenety schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:49:
[...]

Die discussie hebben we al gehad. Zoals overal op Tweakers is "grijs gebied" off limits, en de moderators van dit subforum hebben besloten dat TSTMNBN zulk grijs gebied is aangezien die site hun data op illegale wijze (of iig in strijd met de gebruikerslicentie van Pokémon Go) verkrijgt. Move along folks, nothing to see here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vuurtjih
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:00
Zenety schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:49:
[...]

[...]

Sonsbeek park in Arnhem heeft er behoorlijk wat. Geen nest waar er ineens 3+ spawnen, maar vang er sowieso een paar iedere keer dat ik er langs kom.
Niet legaal maar ik snap het wel als je het gebruikt.
poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:51:
[...]

Ik was bezig een heel verhaal te bedenken om de grap vol te houden, maar ik ben in een goede bui.

Dit was een grapje dus. Omdat de 3step bug al uitgebreid besproken is. Die functie staat voorlopig uit omdat het teveel rekenkracht kost.

Het was gewoon komisch om te lezen, dat iemand na al die weken van verhalen doodleuk met dezelfde vraag aankomt. (Google had m al heel ver geholpen denk ik ;)
Iedereen heeft dit.
Op die fiets :P

[ Voor 42% gewijzigd door vuurtjih op 25-07-2016 16:53 ]

1+12 | Polo 6R BlueGT 140PK | PS5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Btw, als t goed is werkt Pogo niet op Jailbreak, maar dat weet ik allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:52:
Btw, als t goed is werkt Pogo niet op Jailbreak, maar dat weet ik allemaal niet.
Even googlen en je ziet dat het perfect werkt. De cheats in combinatie met een jailbreak zijn erg verfijnt helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah ok, ja jammer idd :(

Maar goed, ik ga niet verder dan alleen TSTMNBN gebruiken iig.

[ Voor 6% gewijzigd door poor Leno op 25-07-2016 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:06

JB

Cédric roelt!

Ligt weer op z'n gat?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Jep :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:00
Ik had vandaag 2 gyms overgenomen en toen snel de coins geïnd (20 stuks dus) daarna heb ik er nog 1 overgenomen maar die kon ik door dagelijkse limiet dus niet innen.

Nu heb ik een paar vragen, kan ik morgen nog die 10 coins van die ene Gym innen (hij is nu alweer overgenomen zag ik) en krijg je meer coins als je een aanval tegen hebt gehouden? M.a.w. wat/wanneer moet je je coins innen? Ik doe het altijd zsm omdat ik bang ben dat de gym overgenomen wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Jamesl schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:03:
Ik had vandaag 2 gyms overgenomen en toen snel de coins geïnd (20 stuks dus) daarna heb ik er nog 1 overgenomen maar die kon ik door dagelijkse limiet dus niet innen.

Nu heb ik een paar vragen, kan ik morgen nog die 10 coins van die ene Gym innen (hij is nu alweer overgenomen zag ik) en krijg je meer coins als je een aanval tegen hebt gehouden? M.a.w. wat/wanneer moet je je coins innen? Ik doe het altijd zsm omdat ik bang ben dat de gym overgenomen wordt
Nee, die coins kan je niet opnieuw innen. Het aantal ligt aan hoeveel gyms je op dat moment in zit. Verdedigen of aanvallen heeft er niets mee te maken. Ik doe het vaak ook zo snel mogelijk, rond de 2 a 3 gyms, omdat zelfs in mijn kleine dorp, gyms enorm snel worden overgenomen. Ligt er gewoon aan hoe snel je ze denkt kwijt te zijn. Sommige mensen zitten soms wel in 8+ gyms en kunnen rustig even wachten.

In mijn dorp stikt het van team geel, en ben zelf blauw. Maximale wat ik heb kunnen behouden is 3 gyms. Hier liggen de gyms dan ook allemaal meer dan een kilometer uit elkaar.

[ Voor 8% gewijzigd door Zenety op 25-07-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Jamesl schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:03:

Nee, je krijgt alleen coins per gym waar je inzit op het moment dat je op die knop ramt.
Je kan eenmaal per 24 uur op die knop drukken. Dus kies het moment van de dag waarop je in het hoogste aantal gyms denkt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
P.K. schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:08:
[...]

Nee, je krijgt alleen coins per gym waar je inzit op het moment dat je op die knop ramt.
Je kan eenmaal per 24 uur op die knop drukken. Dus kies het moment van de dag waarop je in het hoogste aantal gyms denkt te zitten.
Per 21 uur toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Ohja, 21 uur, my bad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:36
Hoe kan het dat je met een Pokemon trainer club account heel moeilijk kan inloggen?

Andere mensen bij mij in de buurt hebben via Google een account aangemaakt en die kunnen er veel vaker in...

Zoals nu weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valinor
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11-09 11:10
P.K. schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:47:
Net een Kabutops gevangen *O*

Scheelt weer een zooi Kabuto verzamelen. :P
Hahaha, had ik ook. Zit als een malle het hele strand af te fietsen. Met moeite een paar Kabuto gevangen. Krijg ik een kabutops met cp 250..... Weet niet of ik er blij mee moet zijn :p
Achja gaat mij om het verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:55
Bellsprout
5 possible IV combinations found. Average perfection: 80.0%, Minimum perfection: 80.0%, Maximum perfection: 80.0%. The maximum level observed was 18.0. This Pokemon will require at least 45 powerups to reach max level 40.5. This would cost 254,400 Dust and 286 Candy.
Oddish
41 possible IV combinations found. Average perfection: 85.5%, Minimum perfection: 80.0%, Maximum perfection: 91.1%. The maximum level observed was 2.0. This Pokemon will require at least 77 powerups to reach max level 40.5. This would cost 289,600 Dust and 332 Candy.
Dratini
3 possible IV combinations found. Average perfection: 97.0%, Minimum perfection: 95.6%, Maximum perfection: 97.8%. The maximum level observed was 6.0. This Pokemon will require at least 69 powerups to reach max level 40.5. This would cost 286,400 Dust and 324 Candy.
Jammer dat er geen Dratini spawn punt voor de deur is (en heb toch pas 64k Stardust op level 18)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige waarbij de IV link onderaan op dit moment niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
Verwijderd schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:28:
Ben ik de enige waarbij de IV link onderaan op dit moment niet werkt?
Werkt goed hier, maar niet voor alle eevee's die ik vang :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Tijd om naar huis te gaan, spawnen er 2 magikarp, caterpie en ratatta, toch maar even vangen.

IK WERK OVER ZIE JE!!!

:7.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
HeatWave schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:30:
Tijd om naar huis te gaan, spawnen er 2 magikarp, caterpie en ratatta, toch maar even vangen.

IK WERK OVER ZIE JE!!!

:7.
Haha, heet dat overwerken tegenwoordig ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Het is nog niet gelukt om weer in te loggen, krijg nu al een hele tijd "unable to authenticate, try again" :/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Spot net een 2562 dragonite in een gym. Ik doe iets verkeerd denk ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P.K.
Maken jullie je niet veel te druk om de mogelijke sterkte?
Die Max CP is pas bij Level 40 (oneindig ver weg) en power-ups zullen tegen die tijd enorm veel stardust en candy kosten.

Bovendien is dat "perfection" percentage slecht een relatief getal in het gebied van 90-100% (oid) absolute sterkte toch?

Zou me drukker maken om welke base attack een Pokemon heeft, als je er toch mee wilt vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
murphsy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:31:
Hoe kan je op een legale manier zoveel Candy's verzamelen?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
P.K. schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:32:
Maken jullie je niet veel te druk om de mogelijke sterkte?
Die Max CP is pas bij Level 40 (oneindig ver weg). En zullen power-ups tegen die tijd enorm veel stardust en candy kosten.

Bovendien is dat "perfection" percentage slecht een relatief getal in het gebied van 90-100% (oid) absolute sterkte toch?

Zou me drukker maken om welke base attack een Pokemon heeft, als je er toch mee wilt vechten.
Tussen 80-100% als ik het goed heb, verder hoef je je daar ook alleen maar voor enkele pokemon druk om te maken, ik ga echt geen pidgeys en ratatas checken. Dratini's of Magicraps daarentegen, zijn wat zeldzamer, dus wil je liever maar 1 x in investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
tweakerdennis schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:32:
[...]

Misschien was ie wel heel lucky en kwam die hem in het wild tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

[...]

Ja daar snap ik ook niks van. Ik ben level 15 en speel behoorlijk regelmatig. Maar het was wel en Utrecht centrum. Stikt daar van de stops en spawns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:34:
[...]

Misschien was ie wel heel lucky en kwam die hem in het wild tegen.
Dan ben je sowieso level 30, plus de kans dat zoiets in een ball blijft zitten is echt minimaal. Zelfs met ultra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Altijd fijn als je na het werk eens wil spelen dat die meuk er weer uit ligt :/

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zenety schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:29:
[...]

Werkt goed hier, maar niet voor alle eevee's die ik vang :'(
Hij doet het inmiddels ook weer hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy

murphsy

Product Monkey

Ik zie net dat ik een screenshot had gemaakt:

Dragonite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
murphsy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:36:
Ik zie net dat ik een screenshot had gemaakt:

[afbeelding]
Lvl 27 al, dan verbaast het me eerlijk gezegd nog niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
[...]

Prima mogelijk hoor, woon zelf tussen twee grachten in, hier spawnen heel vaak Dratini's (en Magikarps).

Nog 5 Dratini en ik heb ook een Dragonite. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
P.K. schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:37:
[...]

Prima mogelijk hoor, woon zelf tussen twee grachten in, hier spawnen heel vaak Dratini's (en Magikarps).

Nog 5 Dratini en ik heb ook een Dragonite. :)
Wil je mijn 97% Dratini? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 22:39
Growlith wordt een CP1860 Arcanine... Leuk denk je, maar dan... Als attack Bite! %^#$%@#@$%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Anders ik wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 21:17
TheBrut3 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:38:
Growlith wordt een CP1860 Arcanine... Leuk denk je, maar dan... Als attack Bite! %^#$%@#@$%
Hoeveel CP had je Growlith?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik dacht 810, maar dat durf ik niet zeker te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Iemand Google Play: PokeDetector - Notifications al geprobeerd? Het is echt super handig, je krijgt gewoon notificaties als er een pokemon in de buurt is. Helemaal ideaal als je ook een smartwatch hebt en je hoeft de pokemon app niet aan te hebben. Helaas kan je dan geen eggs hatchen, maar voor de rest zie je wel alle pokemons in de buurt :P.

[ Voor 28% gewijzigd door ulTimaS op 25-07-2016 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.K.
Haha, dan moet ik eerst weer sparen voor een extra Dragonair evolutie.
Vind m'n 95% goed genoeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
ulTimaS schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:40:
Iemand Google Play: PokeDetector - Notifications al geprobeerd? Het is echt super handig, je krijgt gewoon notificaties als er een pokemon in de buurt is. Helemaal ideaal als je ook een smartwatch hebt.
Heb hem ook voor mijn smartwatch idd, maar heb meestal toch de app open voor de km's voor de eieren. Voegt niet enorm veel toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 00:00
Zenety schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:05:
[...]

Nee, die coins kan je niet opnieuw innen. Het aantal ligt aan hoeveel gyms je op dat moment in zit. Verdedigen of aanvallen heeft er niets mee te maken. Ik doe het vaak ook zo snel mogelijk, rond de 2 a 3 gyms, omdat zelfs in mijn kleine dorp, gyms enorm snel worden overgenomen. Ligt er gewoon aan hoe snel je ze denkt kwijt te zijn. Sommige mensen zitten soms wel in 8+ gyms en kunnen rustig even wachten.

In mijn dorp stikt het van team geel, en ben zelf blauw. Maximale wat ik heb kunnen behouden is 3 gyms. Hier liggen de gyms dan ook allemaal meer dan een kilometer uit elkaar.
Oké thanks! Dan doe ik het goed idd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:46
ulTimaS schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:40:
Iemand Google Play: PokeDetector - Notifications al geprobeerd? Het is echt super handig, je krijgt gewoon notificaties als er een pokemon in de buurt is. Helemaal ideaal als je ook een smartwatch hebt en je hoeft de pokemon app aan te hebben.
Ik en meteen gekocht zodat je aan kunt geven welke pokemon je wilt weten. Dan kun je de rest lekker laten gaan. Werkt in mijn ogen goed. Alleen vandaag midden in de dierentuin geen meldingen. Terwijl dit bij de ingang wel was. Ach ja. Verder testen.
Dat van de eieren is idd erg jammer, voor de rest minder boeiend. Hoop dat ze ook de van optie van de pokemon go armband toe gaan voegen. Dit wel als idee opgegeven mede het volledig selecteren en deselecteren in de lijst en/of het in en uitschakelen van de commons.

[ Voor 16% gewijzigd door Arunia op 25-07-2016 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 19:25

ulTimaS

Mayhaps

Zenety schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:41:
[...]

Heb hem ook voor mijn smartwatch idd, maar heb meestal toch de app open voor de km's voor de eieren. Voegt niet enorm veel toe.
Maar ja als je niet actief bezig bent met pogo dan is het ideaal.

[ Voor 14% gewijzigd door ulTimaS op 25-07-2016 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenety
ulTimaS schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:42:
[...]

Maar ja als je niet actief bezig bent met pogo dan is het ideaal.
En het zal ook wel wat batterij vriendelijker zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:56
Mx. Alba schreef op maandag 25 juli 2016 @ 16:15:
Ik heb in ieder geval een heeeeeel magere Vaporeon. Het arme beestje is maar 3,62kg, terwijl 10x zo veel standaard is volgens mij. :D
Mijne weegt 0.69 KG. Kreeg eerder ook al een reactie of dat ik een Dwerg Vaporeon had :X

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/tao8w4.jpg

En mijn nieuwe kandidaat met 93%+ :)
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/25jgtvn.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Thalaron op 25-07-2016 17:48 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
Je mag hem hebben, helaas bestaat de optie om hem te verzenden nog niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
tweakerdennis schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:46:
[...]

Je mag hem hebben, helaas bestaat de optie om hem te verzenden nog niet :(
Dan hoop ik erop dat ze dit snel implementeren, mag je er wel een weedle voor terug van mij haha :9 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:47:
[...]

Dan hoop ik erop dat ze dit snel implementeren, mag je er wel een weedle voor terug van mij haha :9 :+
Ik zal hem bewaren voor je :) als je tegen die tijd wel (bijna de nodige) cabsy hebt :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
tweakerdennis schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:49:
[...]

Ik zal hem bewaren voor je :) als je tegen die tijd wel (bijna de nodige) cabsy hebt :-)
Haha zal mijn best doen, zoek nog een goede dratini spot in de buurt van Rotterdam, voorlopig nog 0 gevonden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labbers
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 10-09 12:52
Ik wil spelen. 😖

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Login met een Google account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Ik had even moeite met inloggen (google account), maar inmiddels alweer even stops aan het farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog 100 meter voor een 5km ei!! *hoopt op een Kangaskhan* *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 00:22
poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:03:
Nog 100 meter voor een 5km ei!! *hoopt op een Kangaskhan* *O*
Het wordt vast een Pidgey, alvast gefeliciteerd! En anders, veel plezier met je Weedle!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
OMG het IS gewoon een facking Pidgey!!! :( :( :( :( :( :(

ik kap met dit ktspel :( nu echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
echt serieus dit geloof je toch niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik geloof je wel, maar vast niet iedereen... Er zijn er hier nog steeds die beweren dat er uit een 5km geen 2km Pokémon kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:06:
OMG het IS gewoon een facking Pidgey!!! :( :( :( :( :( :(

ik kap met dit ktspel :( nu echt
Haha xD
Enjoy!

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:07:
echt serieus dit geloof je toch niet :(
Ga er vanuit dat je in de helft van de gevallen een rot Pokemon uit komt, dan valt het vaak mee ;) Soms is het een Charmander, en soms is een het Pidgey. :P

En ik heb ook wel eens een Weedle uit een 5km ei gehad en volgens mij ook al eens een Pidgey.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheBrut3 schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:07:
Ik geloof je wel, maar vast niet iedereen... Er zijn er hier nog steeds die beweren dat er uit een 5km geen 2km Pokémon kunnen komen.
Ja geen idee.. dit is nu al de 3e keer ofzo :(
(of ik ben zo scheel maar dat is niet zo)

Nu echt helemaal klaar mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

murphsy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 17:31:
Is dat in Oss toevallig?

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Utrecht, vlakbij de Catharijnesingel thv de rechtbank. Had hem ook al voorbij zien komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:10:
[...]

Ja geen idee.. dit is nu al de 3e keer ofzo :(
(of ik ben zo scheel maar dat is niet zo)

Nu echt helemaal klaar mee :(
Ach, ik had een Eevee van 113 ofzo uit een 10km egg :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit spel probeeert me echt te naaien, ik weet het gewoon :(

mini rage moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

Robkazoe schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:11:
[...]

Utrecht, vlakbij de Catharijnesingel thv de rechtbank. Had hem ook al voorbij zien komen...
Bahbah, blijf ik mooi van uit de buurt! Ik merk dat ik het overigens steeds minder speel en als ik het speel doe ik het vooral om alles kunnen vangen. Die CP doet mij niet zo heel veel meer :o

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
Chris van der G schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:12:
[...]

Bahbah, blijf ik mooi van uit de buurt! Ik merk dat ik het overigens steeds minder speel en als ik het speel doe ik het vooral om alles kunnen vangen. Die CP doet mij niet zo heel veel meer :o
Same here. Als je ziet wat voor een bagger CP ratings je soms random voorgeschoteld krijgt... Laatst een Onyx gevangen. Ik super blij. Eindelijk een rots Pokemon. Was ie CP 17... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

Waarom werkt Google account wel dan? Is dat een ander serverpark?

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Laatst online: 30-08 19:33
poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:12:

mini rage moment
dat gevoel heb ik ook constant, eevee's die verdwijnen zodra ik de voordeur uitloop, pidgeys uit die klote eieren :( maar we geven niet op he! (moet nog steeds 1 eevee voor m'n eerste evolve)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://pbs.twimg.com/media/CoL992rVIAALZ8t.jpg

}:| :N |:(

(Van Twitter hoor, niet ik zelf)

[ Voor 31% gewijzigd door poor Leno op 25-07-2016 18:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy

mini rage moment
Ik denk dat ze zien dat jij een veel te goede speler bent, daarom zetten ze op jou account de moeilijkheidsgraad wat hoger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Hier inmiddels 2 PTC accounts (mijn vrouw vond het toch ook wel leuk, ik speel met mijn zoontje).
Zij kan wel spelen en wij niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Robkazoe schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:14:
Laatst een Onyx gevangen. Ik super blij. Eindelijk een rots Pokemon. Was ie CP 17... :(
Onyx zijn sowieso niet echt, wat je noemt, sterk..,.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

mini rage moment
Ik denk idd dat het beter zou zijn als je er mee stopt...

Helpt het overigens als ik zeg dat ik bij het laatst ei zo'n rhino whatchamacallit had? En een keer een squirtle.. :P

Beide geen flauw idee wat het zijn en wat ik ermee moet overigens. :+

[ Voor 28% gewijzigd door Flagg op 25-07-2016 18:21 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

readytoflow schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:17:
Hier inmiddels 2 PTC accounts (mijn vrouw vond het toch ook wel leuk, ik speel met mijn zoontje).
Zij kan wel spelen en wij niet?
Het zijn de login servers die moeite hebben, niet de game servers. Als je er eenmaal doorheen komt dan blijf je zolang het spel actief blijft ook erin.
Flagg schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:18:
[...]

Wanneer je je zó hard ergert aan een op willekeur gebaseerd event waarbij de kansen dat je iets krijgt waar je wat aan hebt tegen je zijn dan is dat misschien wel beter ja. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Flagg schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:18:
[...]

Neenee! Juist niet! Ik heb t nu juist door, ik kan t spel nu te slim af zijn! Het spel denkt me te kunnen breken, maar dat gebeurt niet! No Way! Never! Ik moet gewoon meer spelen en meer vangen!! Wacht maar! :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33
Damn, ga je een middag lopen met een vriend om pokemon te vangen, kun je daarna een uur gaan lezen om weer bij te zijn in dit topic.

Rondje gedaan waar normaal wel wat verschillende pokemon spawnen, het aantal dat we tegen zijn gekomen viel wel een beetje tegen, maar de pokemon zelf maken dat wel helemaal goed. Naast een stel magikarp en wat andere standaard pokemon had ik:

Dratini 595CP
Clefable 889CP
Poliwhirl 668CP
Tentacool 502CP
Eevee 593CP

En nog een 1263CP Magmar uit mijn 10km ei :D
Today was a good day
Nu eens alles in mn IV bestandje mikken in de hoop ze een beetje fatsoenlijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:21:
[...]

Neenee! Juist niet! Ik heb t nu juist door, ik kan t spel nu te slim af zijn! Het spel denkt me te kunnen breken, maar dat gebeurt niet! No Way! Never! Ik moet gewoon meer spelen en meer vangen!! Wacht maar! :7
You're setting yourself up for a huge disappointment. :P

Ik zeg dat het een rattatta wordt uit een 5km ei. Uit je volgende 10 km ei een 10cp pidgeot. :Y)

[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 25-07-2016 18:24 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:21:
[...]

You go girl ! :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Flagg schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:22:
[...]

You're setting yourself up for a huge disappointment. :P
Vreemd, dat zijn de exacte woorden van mijn moeder tegen mn vader voordat ik geboren werd :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:24:
[...]

Vreemd, dat zijn de exacte woorden van mijn moeder tegen mn vader voordat ik geboren werd :X
En ze had gelijk, ze kregen een waardeloze Pokemon(speler) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben geen goeie egg gehatched _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 01:36
JB schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:15:
Waarom werkt Google account wel dan? Is dat een ander serverpark?
Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:26:
Ze hebben geen goeie egg gehatched _O-
Komt toch die Pidgey uit dat 10km ei weer op zijn plaats, history repeats itself :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spocy schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:27:
[...]

Komt toch die Pidgey uit dat 10km ei weer op zijn plaats, history repeats itself :+
Neenee, de pidgey was uit een 5, laatst een Staryu uit een 10..

Maar ik heb t gewoon door, nu heb ik alle crap gehad. Dit doen ze met opzet om vrij baan te maken voor alle superdikke fatties die mijn kant gaan opkomen *O*

[ Voor 23% gewijzigd door poor Leno op 25-07-2016 18:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
Denk dat dit inderdaad een ander serverpark zal zijn, google heeft voor een google account zijn eigen servers, aangezien hier ook gmail, youtube, etc gebruik van maken. Voor het PTC zal er een serverpark van the pokemon company zelf/Nintendo gebruikt worden lijkt mij. Dit wordt normaliter veel minder zwaar belast, maar nu met die hype ligt dat anders natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
poor Leno schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:27:
[...]

Neenee, de pidgey was uit een 5, laatst een Staryu uit een 10..
Ow dan valt het dus allemaal nog wel mee O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
mark-k schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:21:
Damn, ga je een middag lopen met een vriend om pokemon te vangen, kun je daarna een uur gaan lezen om weer bij te zijn in dit topic.

Rondje gedaan waar normaal wel wat verschillende pokemon spawnen, het aantal dat we tegen zijn gekomen viel wel een beetje tegen, maar de pokemon zelf maken dat wel helemaal goed. Naast een stel magikarp en wat andere standaard pokemon had ik:

Dratini 595CP
Clefable 889CP
Poliwhirl 668CP
Tentacool 502CP
Eevee 593CP

En nog een 1263CP Magmar uit mijn 10km ei :D
Today was a good day
Nu eens alles in mn IV bestandje mikken in de hoop ze een beetje fatsoenlijk zijn.
Even de IV's berekend, niet enorm spannend, meeste onder of rond de 50%, maar toch:
Dratini 595CP: lvl22, IV 15/15/8, 84.4%
Magmar 1263CP: 84-86%

Op zich best netjes denk ik.

Edit: Nu is het natuurlijk wel de vraag, ik heb nog een andere Dratini, met 530CP, die tussen de 71 en 97% perfect in zit, waar kies ik dan voor...

Edit2: Die CP bereken tool gebruikt, daar komt dit uit met mijn CP590 Dratini
Dratini evolueert in een Dragonair met 1062-1734 Combat Power (CP).
Dragonair kan dan weer evolueren in een Dragonite met 2177-3554 Combat Power (CP).
:o

[ Voor 17% gewijzigd door mark-k op 25-07-2016 18:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sowieso alles boven de (75) 80 is de moeite waard, vooral als je ze niet veel tegenkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:42
Ik ben met alles boven de 65 wel tevreden. Denk überhaupt niet dat ik dit spel zo lang speel dat ik me druk ga maken over het max maken van Pokémon. Heb ook nog niets met gyms gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hahaha van Reddit:
(misschien al gepost, ik kende t nog niet :D )

Tip: access your submenus faster by swiping from the Pokéball. Swiping the Pokéball left opens your caught Pokémon, swiping right opens your items, short swiping up opens the shop, long swiping up opens the Pokédex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Sjurm schreef op maandag 25 juli 2016 @ 18:55:
Ik ben met alles boven de 65 wel tevreden. Denk überhaupt niet dat ik dit spel zo lang speel dat ik me druk ga maken over het max maken van Pokémon. Heb ook nog niets met gyms gedaan.
Nou ja ik ook niet denk ik, maar ben dan toch zo'n geobsedeerd persoon dat ik ga flippen als ik na mn evolve en upgrade erachter kom dat ik een betere had :P

Heb nu op 1 keer op lvl 6 na nog nooit iets geupgrade (toen een Raticate met 400 dust, kreeg er 17CP bij yay, compleet nutteloos), dus heb nog 167k dust over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog eentje van Reddit (werkt)

This is something I noticed a few days after the US launch and have been playing around with since. From the menu screen, if you click on one of the options (Pokedex, Shop, Pokemon, Items), the button will highlight blue and you'll enter it's corresponding screen. No big deal.

Now, exit the menu screen and this time press/hold the pokeball icon that brings you back there. WHILE CONTINUING TO HOLD THIS AREA/BUTTON DOWN tap the pokedex/shop/pokemon/items icons. Each button will now display a different color aura (red/yellow/blue/purple) and will not bring you to its corresponding screen.

Het klopt dus inderdaad, alle knopjes krijgen een ander kleurtje.. mensen denken nu dat dit een eastergg is en dat je de knoppen op een bepaalde volgorde/code moet indrukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB

JB

Cédric roelt!

2 uur later en nog steeds unable to authenticate :/

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 23 ... 98 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is niet de bedoeling dat hacks, cheats, GPS-spoofs of dataminers besproken worden op dit forum. Ook is het bespreken van 3rd party apps en sites niet toegestaan die gegevens gebruiken/zichtbaar maken die normaal gesproken niet zichtbaar zijn. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.

Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator