Ik zal binnenkort even een foto plaatsen zodat jullie kunnen zien waar mijn ruimteprobleem zit.
De wetgeving boeit mij minder, ik wil mijn kinderen in een veilige zit vervoeren, gelukkig heb ik nog wat maanden om te puzzelen :-).
.
.
. Los van dat ik ze lelijk en oncomfortabel vind (ik haat zachte stoelen) heb ik geen gevoel bij hoe betrouwbaar ze zijn, en ze zijn ook nog eens niet goedkoop. Niet direct mijn "go-to" keuze.
De wetgeving boeit mij minder, ik wil mijn kinderen in een veilige zit vervoeren, gelukkig heb ik nog wat maanden om te puzzelen :-).
Grapjas
Bij Renault is het vaak electronica die faalt volgens mij, en laat de Dacia daar nu net erg weinig van hebben. Het lijken echt betrouwbare kilometervreters te zijn. Misschien is het hoogst subjectief, maar ik vertrouw ze veel meer dan de luxe(re) wagens van Renault zelfShunt schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 09:34:
[...]
http://www.autozine.nl/text/comment_toon.php?mok=1580
Dat valt toch allemaal wel mee ?
Ga eens naar een garage (renault) en vraag daar eens om de onderhoud kosten.
Want om wel voor een Dacia te gaan maar niet voor een Renault is toch wel apart ik ken juist alleen mensen die gezeik hebben met die Logans en duster. Maar de cijfers van die twee bakken zijn ook qua betrouwbaarheid heel goed.
Dat dusDe C4 Picasso heeft ook 3 of 5 volwaardige stoelen achter in maar ja dan rij je een picasso.
[ Voor 82% gewijzigd door HTT-Thalan op 14-07-2016 09:44 ]