PS4 Neo/XBOX Scorpio | de moeite waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 362 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfiniteSpaze
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-07 11:16
Ik ben al een tijdje in het bezit van een PS4 en een pc. Ik game vaker op de PS4 omdat het gebruik makkelijker is veel meer mensen hebben het in mijn vriendenkring.

Nu met de PS4 Neo en XBOX Scorpio krijg ik toch de kans om mijn Games op 4K resolutie te spelen.

Maar zelf zit ik te twijfelen of het wel echt een upgrade is.

Kunnen jullie mede Tweakers mij hierover ophelderen?

Lorem Ipsum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Wat is je vraag nu precies?

Over de Neo is verder nog niets bekend en over de Scorpio zijn wat wazige specs geroepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:19
Is ook nog onbekend, en het is puur speculatie waar je nu op doelt.

Hoewel betreft de Xbox veel Xbox exclusive games komen ook naar Windows 10. dus mits je een fatsoenlijke PC heeft en ook Win 10 natuurlijk is een Xb1 overbodig.

In dat opzicht blijft de PS4 van sony nog wel interessant vanwege hun Exclusieve games.

Voor de rest is het afwachten wat er exact gaat gebeuren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:10

Emiel1984

Made in NL

Deze vraag had je ook wel in het algemene topic kunnen stellen van de PS4 en XBOX geloof ik.
Al weten ze daar naar mijn weten er ook nog zo goed als niks over te melden, aangezien er niks over te vermelden valt op dit moment.

[PS4] PlayStation 4 - deel 6

[XBO] Xbox One - Deel 5

Gewoon afwachten tot ze de eerste reviews schrijven, die er waarschijnlijk al zullen zijn voordat je hem in de winkel kan kopen... O-)

[ Voor 17% gewijzigd door Emiel1984 op 10-07-2016 17:57 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Is de Neo het waard voor 4K gaming? Geen idee, is niet eens bekend of het 4K gaming ondersteunt.

Is de Scorpio het waard voor 4K gaming? Geen idee, komt pas over 18 maanden uit.

Conclusie: stel je vraag nogmaals wanneer de Neo en de Scorpio uit zijn en mensen het getest hebben. Geniet tot die tijd van je PS4 en PC.

[ Voor 6% gewijzigd door ASNNetworks op 10-07-2016 20:18 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:41
Op deze vraag is nog geen antwoord te geven.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:27

BM

Moderator Spielerij
Ik zie op dit moment ook nog geen meerwaarde voor deze discussie. Over beide consoles is nog te weinig bekend om er echt wat zinnigs over te zeggen. Tot dat zover is kan het ook prima in de PS4/X1 topics die we al hebben :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.