Hebben jullie de kleur 'Petrol' gezien bij b.v. Superkeukens? Die komt volgens mij redelijk in de buurt.JaymzHetfield schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 13:46:
Na hier het nodige gelezen te hebben afgelopen zaterdag de eerste twee keukenzaken bezocht; Reddy en Superkeukens. Mijn hemel wat een tijd kost dat.![]()
Maar goed, we kwamen met Reddy op een greeploze Nobilia keuken met front 'Fjordblau', met een Dekton Rem blad, en zijn met een ontwerp en offerte naar huis gegaan. We zochten eigenlijk een beetje een aansprekende groene kleur zoals dit, maar die heeft Nobilia kennelijk niet.
Bij Superkeukens kwamen ze wederom met Nobilia Fjordblau, maar omdat we niet twee dezelfde wilden, hebben we iets uit de kleurenwaaier van DKG gekozen. Merk zegt mij echter niks, ik was dat althans nog niet tegengekomen tijdens het lezen hier. Verkoper heeft alleen onze wensen geïnventariseerd en gaat een ontwerp van een T-opstelling maken. Over 2 weken mogen we weer opdraven.
Om onze komende zaterdagen een beetje efficiënt te besteden daarom de volgende vragen:
Welke keukenmerken in de Nobilia-prijscategorie bieden standaard wat kleurrijkere frontjes? Mogelijk dat we bijvoorbeeld naar Schüller moeten gaan kijken bij Verdonk? Of Rotpunkt bij DB?
Wat is aan te te raden voor het materiaal/afwerking van de frontjes in een huis met kinderen? Ik hoor wisselende verhalen van de verkopers over krasvastheid van lak/melamine/fingerproof etc. maar wordt er nog niet wijs uit.
Om ook wat terug te geven hierbij de prijs en het ontwerp van de Fjordblau Nobilia keuken met Dekton Rem blad, inclusief montage, excl. apparatuur.
***members only***
PSN: Flix20-NL