Medespelers gezocht 7 days to die PS4

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
Mensen die dit spel spelen? ik zoek nog iemand om samen mee te spelen.

Laat maar weten of voeg me toe: bennjiweerdinge

18+ graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kreisWauZ
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 03-05-2022
29 jaar hier meld zich.
Welke tijden speel je zoal? Heb de game eergisteren gehaald. Ben uit frustratie maar een singleplayer game begonnen zonder zombies om het een beetje onder de knie te krijgen.. Word telkens binnen de eerste week hard afgemaakt.. Met meerdere spelers lijkt me dan wel een stuk leuker en wellicht ook makkelijker.

Ik moet het ps plus lidmaatschap weer even verlengen en dan zal ik je toevoegen vanavond.
Heb btw alleen die crappy monoheadset die je bij aanschaf ps4 krijgt maar dat mag de pret niet drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benjamin19
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-07 19:22
kreisWauZ schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:29:
29 jaar hier meld zich.
Welke tijden speel je zoal? Heb de game eergisteren gehaald. Ben uit frustratie maar een singleplayer game begonnen zonder zombies om het een beetje onder de knie te krijgen.. Word telkens binnen de eerste week hard afgemaakt.. Met meerdere spelers lijkt me dan wel een stuk leuker en wellicht ook makkelijker.

Ik moet het ps plus lidmaatschap weer even verlengen en dan zal ik je toevoegen vanavond.
Heb btw alleen die crappy monoheadset die je bij aanschaf ps4 krijgt maar dat mag de pret niet drukken.
Ik heb nu een weekje vakantie dus ik zal veel aanwezig zijn. Ik heb de eerste keren ook op scavenger gespeeld aangezien ik er ook niks van snapte. ik heb samen met iemand anders online een spel gestart en wij zitten nu op dag 15 dagen en krijgen langzamerhand alles onder de knie. Het spel is uitgebreider dan had ik gedacht en het spelen met meerdere mensen is wel veel leuker dan, dat je het alleen speelt maar dat is mijn ervaring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

In principe zijn dit soort topics/posts met een 'wervend' karakter eigenlijk niet de bedoeling. Maar zal dit topic niet dichtgooien nu.

Check eventueel in het main topic, [Kickstarter] 7 Days to Die - Zombie Survival Game. Ook daar niet de bedoeling uitgebreid wervingsverzoeken te plaatsen, maar als het binnen de perken blijft, ok.

De titel dekt overigens ook niet echt het doel van dit topic, dus ff aangepast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil wel, maar dan op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet niet of je nog steeds mensen zoekt, maar ik ben gisteren begonnen met dit spel.

En zoek ook mensen waarmee ik gezellig samen kan spelen.

Solo gaat het ook wel, alleen daar is het meer een kwestie van continu vluchten i.p.v iets opbouwen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dread
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:27

dread

Sluwe vlaming

Is er eigenlijk een topic waar je anderen kan vragen om mee een game te spelen? Ken niet zoveel playstation gebruikers en het zou wel tof zijn om af en toe eens co op te spelen.

Don't argue with fools, they will bring you down to their level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:30

Nogne

>.<

dread schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:34:
Is er eigenlijk een topic waar je anderen kan vragen om mee een game te spelen? Ken niet zoveel playstation gebruikers en het zou wel tof zijn om af en toe eens co op te spelen.
Het Playstation 4 topic is dan de beste plek om te beginnen :)

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigBrotha
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 07-02-2020
Ik draai met een maat een eigen server (PC). Random gen, very hard difficulty. Max horde van 60 zombies. We gebruiken ook curse. Stuur een PM als je interesse hebt! Ook nieuwkomers tot de game welkom uiteraard.

Edit: zag niet dat het de PS4 versie betreft. Maar als er iemand interesse heeft, stuur een pb en ik geef je IP en pass.

[ Voor 35% gewijzigd door BigBrotha op 25-08-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dread schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 14:34:
Als je nog mensen zoekt, dan wil ik best wel eens meedoen.

Ik zoek namelijk ook nog een (paar) coop partners.. Dit is toch zo'n typisch spel wat leuker is om met meerdere mensen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2016 11:55 ]

Pagina: 1