Welke videokaart kan ik gebruik voor 4k ultra settings gamen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben op zoek naar een vodeokaart die in zijn eentje genoeg is voor 4k gamen op max. settings. Is er al een die dat kan doen? Is een overgeclockte watergekoelde gigabyte gtx1080 goed genoeg, of moet ik wachten op een watergekoelde rx490, of zelfs een pascal titan kaart? Prijs doet er niet echt toe, als de kaart maar minder dan 2000 euro kost.

Een xfire/sli setup geeft bijna altijd problemen, en ik, en een heleboel anderen, willen weten of er ook een videokaart is die in zijn eentje geschikt is voor 60fps(+) 4k ultra settings gamen. Wat denken jullie?

Er is nog een voorwaarde, en dat is dat de videokaart minstens een jaar voldoende moet zijn op 4k en max settings bij 60fps op de nieuwste, en zwaarste spellen. Anders is het even leuk, en heb je daarna weer een xfire/sli setup nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met of zonder (zware) AA? Dat maakt veel verschil en bij die hogere resolutie is het effect van AA aanzienlijk minder groot. Als je bereid bent om de AA uit te schakelen dan kom je met de 1070 best ver, als je AA op een flinke stand wil zetten dan heeft zelfs de 1080 er moeite mee (1 kaart). Hoe dan ook, ik zou even wachten totdat AMD een tegenbod doet voor de 1070 en de 1080, momenteel betaal je voor de beide kaarten woekerprijzen, als je er al een kan kopen.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
AA? Waar is dat de afkorting van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:56:
AA? Waar is dat de afkorting van?
anti-aliasing. Het zorgt ervoor dat rechte lijnen meer recht lijken (door tussenliggende pixels ook te kleuren wat berekend moet worden en wat erg zwaar de kaart kan belasten) aangezien pixels nu eenmaal niet zo geschikt zijn om rechte lijnen mee te tekenen. Bij 4k is die vertekening veel minder groot doordat de pixels 4 keer zo klein zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2016 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
reviews: AMD Radeon RX 480: CrossFire, VR, DX12 en overklok getest
Zie die review. Daar staan een aantal recente games in die op 4K getest zijn.

Daar zie je dat de snelste kaart, een GTX1080, zelfs op medium settings niet alle games op 60fps kan halen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ow. Hm. Met of zonder? Denk zonder, want ik gebruik nooit een groter scherm dan 28", en dan zie je het verschil toch niet denk ik.
RocketKoen schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:58:

Daar zie je dat de snelste kaart, een GTX1080, zelfs op medium settings niet alle games op 60fps kan halen.
Daarom vraag ik hier ook naar. Ik wil gewoon 4k kunnen gamen de komende 3/4 jaar, en de voorwaarde dat het eerste naar alles op max gespeeld moet kunnen worden is daar zodat de videokaart zeker die 3 á 4 jaar goed genoeg is voor 4k gamen met mooi beeld.

[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2016 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:58:

Ja, als je echt met de beste instellingen het spel wil draaien dan heb je op dit moment 1080 SLI nodig, of waarschijnlijk vanaf oktober 490 Crossfire.
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:59:
Ow. Hm. Met of zonder? Denk zonder, want ik gebruik nooit een groter scherm dan 28", en dan zie je het verschil toch niet denk ik.
Ik heb het zelf nog niet kunnen ervaren maar afgaande op wat rekenwerk, mijn eigen ervaring met 1080p op 24 inch en ervaringen van anderen ben ik geneigd om in te schatten dat je AA prima uit kan laten.
Maar luister vooral naar mensen die wel al een 4k-scherm hebben. ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2016 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 20:00:
[...]

Ja, als je echt met de beste instellingen het spel wil draaien dan heb je op dit moment 1080 SLI nodig, of waarschijnlijk vanaf oktober 490 Crossfire.

[...]

Ik heb het zelf nog niet kunnen ervaren maar afgaande op wat rekenwerk, mijn eigen ervaring met 1080p op 24 inch en ervaringen van anderen ben ik geneigd om in te schatten dat je AA prima uit kan laten.
Maar luister vooral naar mensen die wel al een 4k-scherm hebben. ;)
En dan denk ik dat je de nieuwste games nog niet op ultra kan spelen met 60FPS. Laat staan dat het over een jaar nog steeds lukt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben niet zo'n fan van sli/xfire, maar ik ben bang dat zelfs een 1080 ti/titan p(ascal) niet goed genoeg zal zijn voor wat ik ermee wil doen. Dan kan ik beter twee 1080 of rx490 gpu's nemen en die in een xfire/sli setup gebruiken. Wel jammer dat sommige spellen maar een videokaart benutten en/of rare glitches krijgen bij gebruik van een xfire/sli setup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zou trouwens aanraden om sommige spellen op een lagere resolutie (1440 of zelfs 1080p) maar met hogere settings te spelen, zelfs al heb je een 4k-scherm. Soms krijg je dan mooier beeld. Het hangt echt van het spel af. Ik ben bijvoorbeeld best wel gecharmeerd van details zoals bewegend haar en betere belichting bij Tomb Raider, daar heb ik een lagere resolutie voor over.
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 20:04:
Ben niet zo'n fan van sli/xfire, maar ik ben bang dat zelfs een 1080 ti/titan p(ascal) niet goed genoeg zal zijn voor wat ik ermee wil doen. Dan kan ik beter twee 1080 of rx490 gpu's nemen en die in een xfire/sli setup gebruiken. Wel jammer dat sommige spellen maar een videokaart benutten en/of rare glitches krijgen bij gebruik van een xfire/sli setup.
AMD is op dit moment heel erg serieus aan het werken aan crossfire. Het hangt momenteel van het spel af, er zijn spellen die nu prima worden ondersteund voor crossfire, zonder dips (traagste 1% frames) en glitches maar er zijn ook spellen waarbij het nog slecht wordt ondersteund. In ieder geval zijn er aanwijzingen dat AMD er op dit moment heel erg hard aan werkt terwijl NVidia juist heeft geroepen minder SLI te gaan ondersteunen (officieel zelfs helemaal niet voor de 1080). Als je twee kaarten neemt dan zou ik wachten op de Vega.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2016 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan je ook op 1080/1440 spelen met een 4k scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:35
Misschien moet je je eerst eens wat meer in pc gaming gaan verdiepen voordat je 2000 euro aan videokaarten uit gaat geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 20:05:
Ja.
Bij 1080 kan je als je dat wil het volledige scherm benutten voor dat beeld zonder enige vertekening omdat het aantal pixels een geheel aantal keer in dat van een 4k-resolutie past. Je moet er dan wel rekening mee houden dat je hetzelfde aantal pixels op een groter oppervlak ziet en dat de pixeldensiteit dus lager is (nadeel), je kan dat oplossen door te downscalen met het programma van AMD/NVidia. Voor 1440 krijg je sowieso dat een deel van het scherm niet wordt benut. Of dat erg is weet ik niet, voor mij zou het afhangen van de backlight, als die erg aan de rand zit dan zie je een lelijke backlight naast het beeld. Ook een puntje wat je vooral moet vragen aan mensen die hier ervaring mee hebben, ik zou in ieder geval zeker kijken naar het type backlight (waar het zit) bij de overweging welk scherm ik koop. Ik ben er zelf ook over aan het nadenken, ik ga upgraden van 1080p maar ik weet nog niet of dat ik 1440p of 4k kies. Het hangt ook van het prijsverschil af aangezien we over een paar jaar, als het goed is, HDR-monitors gaan kunnen kopen en ik daarvoor gegarandeerd ga willen upgraden. Verder hangt het ervan af hoe goed de 490 4k aankan met AA uit. Ik volg dus deze draad en ik wacht vanaf nu even de antwoorden af van de mensen die al gamen met 4k. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 01:33
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 20:05:
Als je monitor dat ondersteunt wel. 1080 zal wel goed gaan omdat dat er exact 4 maal in past. Elk blokje van vier pixels kan je dan als 1 pixel beschouwen. Hangt een beetje van je schermafmeting af of het storend is.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
*Algemeen Advies* Welke videokaart moet ik kopen?

Iets meer moeite om het zelf uit te zoeken mag ook wel, een topic openen en zeggen dat je een videokaart voor 4k onder de 2000 euro wil is wat te makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor zover ik weet is er geen enkele videokaart die goed genoeg is voor 60fps 4k gamen oo max settings. Ik heb alles afgezocht, en zelfs de rx 490 zal dit waarschijnlijk niet kunnen. Een watergekoelde gtx 1080 zoals die van gigabyte is wat het dichts in de buurt komt van die eisen. Als zelfs een titan p niet goed genoeg zal zijn, kan ik twee dingen doen:
1) op lagere resolutie en/of settings gamen en een kaart kopen.
2) twee kaarten kopen en die in sli/xfire gebruiken met de kans op glitches en/of dat het spel maar een videokaart gebruikt, zodat ik alsnog de resolutie en/of settings moet verlagen.

Paar weken aan het zoeken, en er is naar mijn weten niet een ideale optie. Of je koopt een kaart voor lagere resolutie/settings gamen, of je neemt er twee gebruikt ze in een sli/xfire setup, wat lang niet altijd optimaal werkt.

Anti-aliasing kan in principe gewoon uit bij gebruik van een 4k scherm, dus misschien is er iets toch nét goed genoeg.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2016 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet dat 1 1080 het heel aardig doet (je zal bij veel spellen 60 fps halen of daar dicht bij in de buurt komen) voor 4k als je AA uit zet of op een lage stand. Hoe hoger de resolutie hoe erger AA is voor de FPS maar hoe minder je het nodig hebt. Echt waar, bespaar je de kosten van een tweede kaart. :)
De 490 lijkt qua performance in de buurt te gaan komen van de 1080 en boven de 1070. Dit volgens de geruchten en wat vergelijkingen tussen de 480 (CF) en de 1080: http://videocardz.com/amd/radeon-rx-400/radeon-rx-490
https://content.hwigroup....deon-RX-480-CrossFire.png

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag me af waar de 2.5ghz watergekoelde 1080 kaarten blijven. De gigabyte haalt 2.3ghz of 2.4ghz volgens verschillende bronnen bij een manual overclock. Als dat de beste kaart is die er nu is, vraag ik me af waarom asus en msi daar niet mee proberen te concurreren! Misschien toch een 1080 ti? Of een nog betere videokaart in samenwerking met amd?

Er gebeurt gewoon zo weinig op het gebied van gpu's dat we allemaal denk ik een beetje aan het speculeren zijn wat er allemaal aan zit te komen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2016 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Alsof je met die 100Mhz extra een game ineens wel of niet vloeiend ga draaien ;) . Met veel kaarten is het verschil veel te beperkt om een game die 40fps draait, ineens vloeiend op 50 - 60fps te krijgen b.v..
Zie b.v. Hitman op 4k bij Guru3D, de snelste kaart haalt een paar fps meer, in werkelijkheid merk je daar waarschijnlijk niets of nauwelijks wat van. Mijn enige reden voor een non referance kaart is om er een te zoeken die stil is :P.

Het overclocken van GPU's moet je in veel gevallen gewoon zien als een hobby en niet iets waar je onder de streep echt veel mee opschiet. Zie zelfde Guru3D review, ze clocken er 10% bij.....

Beste advies is imo altijd om gewoon een goeie single kaart te kopen, het geld voor een 2e 1080GTX te houden en 2 jaar later uit te geven aan een 3080GTX als je huidige kaart het niet meer trekt.

[ Voor 30% gewijzigd door Tortelli op 07-07-2016 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furfoot
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16-09 13:22
Ja er gebeurt echt weinig 8)7

Als je 2k budget hebt koop je nu een GTX 1080 voor 1000 euro en dan over een jaar een GTX 1080 TI?? voor 1000 euro dan heb je ook 2 jaar lang kunnen genieten van 4k. Combineer dit met een gsync scherm en dan merk het verschil niet echt met 50 of 60 fps.

Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, maar kan ik dan beter een luchtgekoelde nemen van 750 van gigabyte, the extreme gaming editie, of een watergekoelde voor 950 en die overklokken? Ik laat altijd dezelfde man alles in elkaar zetten en instellen, en die weet wat hij doet, zelfs met overklokken en zou nooit zo erg overklokken dat de stabiliteit merkbaar veranderd.

Misschien is er bij de tijd dat ik terug ben van vakantie een betere videokaart dan een gtx 1080, dus dan kan ik altijd nog van gedachten veranderen, maar voorlopig lijkt het erop dat de beste keus voor 4k gamen met een enkelkaarts setup de gtx1080 is, en je hebt nog een heleboel versies om uit te kiezen ook!

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2016 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Lees mijn reactie hierboven eens. €200 extra betalen voor ~5% extra performance (en 10% na overclock) is pure kapitaalvernietiging imo. Mag aannemen dat je handige harrie je dat overigens ook wel aan kan raden.

Als die €200 brand in je portomonee; koop een 2e SSD om je games op te zetten en je hebt laadtijden uit je dromen :P .

[ Voor 43% gewijzigd door Tortelli op 07-07-2016 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Luchtgekoelde versies zien er nog beter uit door het venster van de behuizing ook!

O, nog een ding: is een gtx1080 goed genoeg voor voor programma's zoals autocad, en iets zwaarder?

Dit ivm mijn vader, want dan kan hij mijn pc gebruiken wanneer zijn laptop weer eens gecrasht is.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2016 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
Je kan op het moment sowieso beter investeren in een monitor met een hogere refreshrate: 120 of 144 Hz. En dan een iets lagere resolutie.
Ik game bijvoorbeeld op een 1440p 144Hz monitor.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:31
TS, ik gok dat je het verschil tussen 1440p en 4k op 28" niet eens gaat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01:13
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:16:
O, nog een ding: is een gtx1080 goed genoeg voor voor programma's zoals autocad, en iets zwaarder?
Het is het snelste wat op dit moment te koop is, wat denk je zelf?

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je in je vorige topic: Wat heb ik allemaal nodig vor streamen? (Pc/ps4/xbox one S) het antwoord nog niet gevonden dan? Of ga je die PC niet bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Die ga ik niet bouwen, maar ik kan ook streamen met deze setup. Heb nu meer dingen gevonden om met een pc te doen, en heb daarvoor wat andere dingen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:02

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jaja, maar het ging hier om een hele specifieke vraag, en toen dwaalde iedereen, inclusief ikzelf, een beetje af.
De conclusies zijn deze:
1) 4k gamen op max. settings en 60fps met één kaart is veelal niet mogelijk
2) Bij gebruik van een sli/xfire setup kan dit wel, maar niet elk spel gebruikt meer dan een gpu (optimaal), en er kunnen een paar glitches voorkomen
3) op kleine schermen zie je het verschil tussen 1080/WQHd en 4k niet of nauwelijks
4) als je maar één gpu gebruikt in een high-end desktop is WQHD waarschijnlijk de beste resolutie, en kun je ook nog met hogere refresh rate spelen.

Misschien dat een nieuwe titan kaart of 1080 ti hier verandering inbrengt, maar die zullen beide heel erg duur zijn, en kunnen waarschijnlijk niet langer dan een jaar ervoor dat alle games op 4k en maximum settings gespeeld kunnen worden als je maar één gpu gebruikt, als dat.

4k filmpjes kan bijna iedere gpu aan, dus als je op 4k films wilt kijken en niet zo veel wilt gamen, of op lagere resolutie, kun je betere een low-end tot mid-range gpu en een 4k scherm kopen en games spelen op (1920x)1080p.

Topic klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 09:22:
Jaja, maar het ging hier om een hele specifieke vraag, en toen dwaalde iedereen, inclusief ikzelf, een beetje af.
De conclusies zijn deze:
1) 4k gamen op max. settings en 60fps met één kaart is veelal niet mogelijk
2) Bij gebruik van een sli/xfire setup kan dit wel, maar niet elk spel gebruikt meer dan een gpu (optimaal), en er kunnen een paar glitches voorkomen
3) op kleine schermen zie je het verschil tussen 1080/WQHd en 4k niet of nauwelijks
4) als je maar één gpu gebruikt in een high-end desktop is WQHD waarschijnlijk de beste resolutie, en kun je ook nog met hogere refresh rate spelen.

Misschien dat een nieuwe titan kaart of 1080 ti hier verandering inbrengt, maar die zullen beide heel erg duur zijn, en kunnen waarschijnlijk niet langer dan een jaar ervoor dat alle games op 4k en maximum settings gespeeld kunnen worden als je maar één gpu gebruikt, als dat.

4k filmpjes kan bijna iedere gpu aan, dus als je op 4k films wilt kijken en niet zo veel wilt gamen, of op lagere resolutie, kun je betere een low-end tot mid-range gpu en een 4k scherm kopen en games spelen op (1920x)1080p.

Topic klaar.
Met als toevoeging dat wanneer je een midrange GPU koopt, je wel even op moet letten of die ook een 4k-scherm aan kan sturen op 60Hz. Dat kunnen ze niet allemaal omdat ze niet allemaal de juiste connectors icm de nieuwste protocollen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 10:15
Verwijderd schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 22:16:
Ok. Luchtgekoelde versies zien er nog beter uit door het venster van de behuizing ook!

Dit ivm mijn vader, want dan kan hij mijn pc gebruiken wanneer zijn laptop weer eens gecrasht is.
Welke AutoCAD software bedoel je dan specifiek? Heb je het over CAD in het algemeen en/of 3D CAD of echt specifiek over het programma AutoCAD (2017 bv) van Autodesk? Dat is een 2D tekenprogramma, heb je geen speciale videokaart voor nodig.

Maar wanneer je aan 3D CAD begint, heb je eigenlijk een workstation klasse GPU nodig, een AMD FirePro of een Nvidia Quadro. En die mag zelfs wat trager zijn dan een GTX 1080, het probleem is vooral driver ondersteuning. Workstation kaarten en game videokaarten lossen andere vereisten in.

Voor zover ik weet werken AutoCAD en gerelateerde programma's ook nog niet al te goed op een monitor waar je 200% scaling op gaat moeten uitvoeren (tenzij je een 40" 4K monitor denkt te kopen?). En concurrenten hebben dat ook nog niet voor elkaar, zag gisteren iemand met SolidWorks bezig waarbij de interface al wazig was met 125% scaling. In dat geval zou ik je toch aanraden om het op 1440p te houden als je een monitor van 30" of kleiner gaat nemen.
Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:00:
[...]

Met als toevoeging dat wanneer je een midrange GPU koopt, je wel even op moet letten of die ook een 4k-scherm aan kan sturen op 60Hz. Dat kunnen ze niet allemaal omdat ze niet allemaal de juiste connectors icm de nieuwste protocollen hebben.
Je moet al heel goed zoeken om nu nog een midrange videokaart te kopen die geen 4K via Displayport aan kan. HDMI 2.0 is een ander verhaal, maar elke serieuze, nieuwe 4K monitor heeft minimaal Displayport 1.2.

[ Voor 17% gewijzigd door MacPoedel op 08-07-2016 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Geen idee waar je het over hebt, maar volgens mij zeg je dat de gtx1080 voor 1440p 3d tekenprogramma's prima is, toch? Dat is voor mij niet zo belangrijk, en ik weet niks van 3d tekenprogramma's af, maar ik vroeg me gewoon af of een gtx1080, ondanks dat het een game gpu is, ook werkt voor zulke programmas, omdat mijn vader's laptop weleens crasht, en ik lang niet altijd achter de pc zal zitten, en hij dan gewoon gebruik kan maken van mijn game/videobewerk pc voor zijn werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarn00bje
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 13-07 18:59
welke games wil je voornamelijk spelen wil je bf4 gta 5 fifa 16 pes 16 dan ben je goed met gtx 1070 volgensmij maar wil je de zwaardere games spelen zoals minesweeper withcer 3 jc3 en nog meer van dat soort zware titels dan heb je niet genoeg aan gtx 1070 of 1080

J.H

Pagina: 1