[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 91 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.653 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cnal_tvWAAQeigw.jpg:large

Ik ben er wel uit, na deze Reddit thread te lezen onder andere: https://www.reddit.com/r/..._level_30_my_impressions/

Ik wacht tot ik 110 evolutions heb en dan doe ik 2 lucky eggs van lvl 15 naar 20. Aangezien je vanaf level 20 behoorlijk moet grinden naar level 25 (530k exp dacht ik, terwijl 15 > 20 is 110k exp). En op level 20 kan je ultra balls krijgen wat wel handig is op zich.

Als ik die Reddit thread zo lees zou het mij niet verbazen als ze nog veel dingen gaan veranderen qua EXP krijgen, anders moet je straks een maand lang spelen om 1 level up te gaan. Zoals in die thread ook wordt gezegd, hoezo krijg je 100exp voor elke pokémon of het nou een 10 cp pidgey is of een 1800 cp snorlax? Dat gaan ze vast in de toekomst aanpassen, net als de level scaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-10 05:58
TheBrut3 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:31:
[...]

Pokéballs halen bij een stop (zo'n blauw pijltje op je map).
ja maar daar krijg je er maar een stuk of 3 van :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 08-10 21:28
Misschien domme vraag , maar wat is de gemiddelde leeftijden van de GO spelers hier op het forum?
Het is een enorme hype, maar als ik iemand van 20+ dit zie spelen vind ik het wel een raar gezicht.. Bedoel er overigens niks verkeerds mee hoor.

Hier in de straten is de gemiddelde leeftijd denk ik jaar of 12..
Ik heb het spel ook ben 25 , maar ik doe het gewoon vanuit huis en vind wel grappig .
Vroeger was ik gek op Pokemon heb ook alle kaarten van de eerste generatie in een map en alle flippo's en munten allemaal compleet.

Mooi gezicht dat het weer helemaal in is bij de "nieuwe" generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

fuqua schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:31:
[...]

Volledig random. Heb stops gehad zonder balls maar ook wel eens 5 balls uit 1 stop.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:42
fuqua schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:31:
Klopt en er zijn veel Pokéstops. Verder kan je elke 5 minuten gebruik maken ervan. Het idee van het spel is ook dat je op pad gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
fevo-1190 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:33:
Misschien domme vraag , maar wat is de gemiddelde leeftijden van de GO spelers hier op het forum?
Staat wel een poll op de 1e pagina hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 14-10 05:58
TheBrut3 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:33:
[...]

Klopt en er zijn veel Pokéstops. Verder kan je elke 5 minuten gebruik maken ervan. Het idee van het spel is ook dat je op pad gaat.
hhmm ok, de ballen die je mist gooit die ben je zekers gewoon kwijt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

fevo-1190 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:33:
Het is een enorme hype, maar als ik iemand van 20+ dit zie spelen vind ik het wel een raar gezicht.. Bedoel er overigens niks verkeerds mee hoor.

Hier in de straten is de gemiddelde leeftijd denk ik jaar of 12..
Ik heb het spel ook ben 25 , maar ik doe het gewoon vanuit huis en vind wel grappig .
Vroeger was ik gek op Pokemon heb ook alle kaarten van de eerste generatie in een map en alle flippo's en munten allemaal compleet.

Mooi gezicht dat het weer helemaal in is bij de "nieuwe" generatie.
29 en speel met mensen van 28, 34 en 19 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
kuusj98 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:26:
Gezien de afgelopen 20 pagina's mogen we concluderen dat het niet zo heel soepel loopt a.t.m, dat is kwalitatief uitermate teleurstellend maar niet veel aan te doen. We hebben ook nog een TV, en een PC, en een console, en familie, een gewone wandeling of bier als alternatief voor een avondje Pokémon Go-loosheid.
Ik heb al 20 jaar gegamed achter mijn pc. :+

En om de andere vraag te beantwoorden. Ik ben nog 2 jaar weg van de 40. En speel het ook.

[ Voor 9% gewijzigd door Dj Neo Ziggy op 17-07-2016 20:36 ]

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
27

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-10 21:13

Grvy

Bot

26, maar heel representatief is dit niet gezien de doelgroep van Tweakers.. hier kom je weinig onder de <20 mensen tegen..

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Larkinzzz schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:34:
[...]

Staat wel een poll op de 1e pagina hier.
Poll werkt niet.
Ben gewoon benieuwd hoor, want zie haast geen oudere lopen of die doen het ongemerkt natuurlijk.

Zo'n hype bizar gewoon dit had ik niet verwacht hoor ondanks de belabberde servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

jdh009

FP ProMod
Butterfly en een gastly zien verdwijnen door de pokeball bug. Had gehoopt dat het met een andere telefoon minder zou zijn maar dat is het niet.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calvinturbo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 14:05
fevo-1190 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:37:
[...]

Poll werkt niet.
Ben gewoon benieuwd hoor, want zie haast geen oudere lopen of die doen het ongemerkt natuurlijk.

Zo'n hype bizar gewoon dit had ik niet verwacht hoor ondanks de belabberde servers.
In de avond hier alleen maar ~ 20 dat rondloopt en het spel speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-10 15:36
In Rotterdam is eigenlijk vrijwel elke speler die ik zie 20+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Woon zelf in een dorp dus misschien ligt het daaraan.
Was me hond aan het uitlaten en schaamde me gewoon toen ik een psyduck zag en wou vangen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
Centurion schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:39:
In Rotterdam is eigenlijk vrijwel elke speler die ik zie 20+
In Dordrecht ook, veel mensen die het vroeger gekeken hebben natuurlijk (ben zelf 28)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-05 23:52

shameblaster

BB4E^Cons

De Leidsekade in Utrecht (nabij De Munt) kent vele pokestops. Op een stukje van +/-800m zitten er 20+
Er staat ook vrij vaak een lure aan. Vanmiddag zaten wij met een behoorlijke groep (20-40 jaar) in het zonnetje langs het water te ouwehoeren en pokemons te vangen :P

Cons:::BB4E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
DigitalError schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:40:
[...]

In Dordrecht ook, veel mensen die het vroeger gekeken hebben natuurlijk (ben zelf 28)
Ja ik ook , maar geef me toch ongemakkelijk gevoel.. Puur omdat hier in het dorp vooral 12 jarige het doen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 17:04
shameblaster schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:40:
De Leidsekade in Utrecht (nabij De Munt) kent vele pokestops. Op een stukje van +/-800m zitten er 20+
Er staat ook vrij vaak een lure aan. Vanmiddag zaten wij met een behoorlijke groep in het zonnetje langs het water te ouwehoeren en pokemons te vangen :P
Vind het een beetje jammer dat sommige plekken heel veel stops hebben en sommige plekken niet 1 in de weide omtrek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-10 15:36
fevo-1190 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:40:
[...]

Ja ik ook , maar geef me toch ongemakkelijk gevoel.. Puur omdat hier in het dorp vooral 12 jarige het doen. :X
Daar kom je nog wel eens van af als je wat ouder bent :P.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragbastard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 18-07 14:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Hier in het kleine dorp het je 2 gyms en 2 pokestops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Centurion schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:41:
[...]

Daar kom je nog wel eens van af als je wat ouder bent :P.
Wat is ouder ? Ben 25 en heb het gevoel al :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sylver84
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-08 22:00
Probeer al hele dag in te loggen maar nog steeds niks......

Asus GL703VM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Ik ben gewoon online ...

Helaas werkt het "lopen" niet tijdens het rijden..
Moest naar den Bosch en dat is half uur rijden, maar ei kwam niet uit haha

[ Voor 24% gewijzigd door fevo-1190 op 17-07-2016 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

jdh009

FP ProMod
fevo-1190 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:43:
[...]

Ik ben gewoon online ...
Helaas loopt ie bij mij continu vast.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-10 19:15

GforceNL

Out of memory....

Heb al drie dagen niet fatsoenlijk kunnen spelen.. Hopelijk wordt het wat beter de komende dagen.....

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
jdh009 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:44:
[...]

Helaas loopt ie bij mij continu vast.
Dee er ook half uur over, zodra ik op 3G/4g overga dan loopt die vast tijdens het vangen van een nieuwe vriend |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Was net even voor niets buiten, via 3G/H+ blijft ie hangen op "loading"...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
Mijn neefje (15 jaar) heeft zijn eerste ongeluk al gehad. Fietste met drie vrienden van het zwembad richting huis, totdat hij een oude man van zijn fiets reed, die later naar de huisartsenpost moest. HOE dat kwam? Pokemon Go! Het moet niet veel gekker worden.. :F :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06:06
Ik ben 40 en hoorde vandaag een 55+ vragen of zij ook al een bellsprout hadden gevangen. Ze zaten met zijn drieen op een terasje naast een lure pokemons te vangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
Switchie schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:30:
[...]

Op de fiets stappen en een ronde pokestops maken.
Volgens mij heeft elk dorp / stad wel een hotspot waar je binnen enkele meters meerdere stops kunt pakken.
Dan moet je wel in kunnen loggen. Ik sta nu ook op 0 omdat buiten de wifi thuis het niet wil werken. Stops genoeg, maar ik kan er niets mee :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
JackL89 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:46:
Mijn neefje (15 jaar) heeft zijn eerste ongeluk al gehad. Fietste met drie vrienden van het zwembad richting huis, totdat hij een oude man van zijn fiets reed, die later naar de huisartsenpost moest. HOE dat kwam? Pokemon Go! Het moet niet veel gekker worden.. :F :+
Oei en hoe gaat het verder met de beste man?
Dit kan je het spel niet aanrekenen , maar onoplettendheid van de spelers.
Blijven opletten boys :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 14:15

mr_obb

Lakse Perfectionist

Nou, Pokemon GO vertrekt weer van mijn telefoon. Dit is echt een verschrikkelijk slechte launch. Niet alleen loop je op de dag van launch al mijlenver achter op alle mensen om je heen, die het via alternatieve kanalen hebben binnen gehengeld, maar het spel is ook gewoon niet te spelen. Het is echt ongelofelijk hoe vaak het spel crasht, verbinding kwijt raakt of er pokemon of pokestops op je scherm staan, waar je niet op kan klikken. Ik heb al aardig wat pokemons met de bal geraakt, waarna het spel crasht: weg pokemon...

Ze hadden twee dingen anders moeten doen: 1. de kaart leeghouden in de landen waar de app niet officieel gelanceerd is, zodat de invoer echt gecontroleerd gaat en mensen niet al achter lopen, voordat ze uberhaupt begonnen zijn en 2. gecontroleerd lanceren en niet in 26 landen lanceren als de servers al continu op instorten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
JackL89 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:46:
Tsja. Moet wel zeggen dat ik als hardloper ook voor Pokemon Go zeer weinig fietsers zag die niet met hun smartphone bezig waren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
dat de mensen die op de officiele release gewacht hebben nu gigantisch achterlopen vind ik ook wel een minpuntje waard ja. is gewoon kloten om nu nog een gym in de buurt te bemachtigen, maak geen schijn van kans hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 10:06
DigitalError schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:50:
dat de mensen die op de officiele release gewacht hebben nu gigantisch achterlopen vind ik ook wel een minpuntje waard ja. is gewoon kloten om nu nog een gym in de buurt te bemachtigen, maak geen schijn van kans hier.
vergeet ook niet de mensen die Pokemon Trainer Club begonnen mee zijn, die kunnen lekker met een lvl 1 google account opnieuw beginnen 8)7

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-10 17:04
Op de map zie ik heel vaak blaadjes opspringen, maar vaak als ik ernaar toe loop zit er geen Pokemon. Zegt dat nog iets die blaadjes of helemaal niets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
mr_obb schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:49:
Nou, Pokemon GO vertrekt weer van mijn telefoon. Dit is echt een verschrikkelijk slechte launch. Niet alleen loop je op de dag van launch al mijlenver achter op alle mensen om je heen,
Reality check: met een clean slate en werkende servers was het verschil inmiddels ook al enorm geweest. Die gyms moet je gewoon zien als endgame; als je niet hardcore speelt, moet je niet de illusie hebben dat je daar veel mee kan. Je kans soms een mazzeltje hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door ijdod op 17-07-2016 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackL89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-10-2024
ijdod schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:50:
[...]

Tsja. Moet wel zeggen dat ik als hardloper ook voor Pokemon Go zeer weinig fietsers zag die niet met hun smartphone bezig waren....
Het wordt dus wel steeds gevaarlijker. Binnenkort alsnog een smartphone verbod op de fiets?
fevo-1190 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:47:
[...]

Oei en hoe gaat het verder met de beste man?
Dit kan je het spel niet aanrekenen , maar onoplettendheid van de spelers.
Blijven opletten boys :F
Gelukkig viel het uiteindelijk mee. Een snee in zijn arm, maar het was voornamelijk de schrik. Lopend pokemon go spelen kan al gevaarlijk zijn, maar op de fiets nog een stuk gevaarlijker.. laat staan in de auto. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Vandaag rondgelopen hier in het dorp, maar de gym battles werkten echt heel slecht helaas, anders had ik er een paar kunnen verhogen en nog 2 kunnen overnemen.
Maar wel redelijk tevreden, totaal in 3 gyms nu. (Alleen het lopen heeft hij niet goed geteld, anders had ik nu 4 eieren uitgebroed gehad.)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
DigitalError schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:50:
Valt me, je loopt hooguit een week achter. Met de XP needs na level 20 haal je dat zo bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
My whole neighborhood is full of adult zombie people stopping and starting and walking into traffic to catch these goddamn Pokémon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
JackL89 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:53:
[...]

Het wordt dus wel steeds gevaarlijker. Binnenkort alsnog een smartphone verbod op de fiets?
Is het nu eigenlijk ook al, en oom agent kan artikel 5 uit de kast trekken. Een concreet verbod voegt weinig toe, anders dan het het een aantal eencelligen er op wijst dat het wellicht geen goed idee is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10 16:23

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Dj Neo Ziggy schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:12:
Zo ik heb toch wel een raar iets te pakken. Ik kan alleen pokemon go doen via Wifi.
Zodra ik overstap naar mobiel internet is het over en uit.
Het rare is alle andere apps die mobiel internet gebruiken gewoon door gaan.

Zou vodafone het zooitje knijpen? Mijn vrouw had exact hetzelfde.
Hier ook problemen de hele dag gehad, nu net getest met de wifi en het werkt op beide telefoons direct. En eigenlijk niet kunnen spelen de gehele dag.

Beiden op het vodafone netwerk. (zakelijk)
Heb alleen geen andere mobiele providers om mee te vergelijken.
lijkt heel erg naar knijpen... iemand een idee hoe ik dat kan uitzoeken?

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
[...]

[...]

Gelukkig viel het uiteindelijk mee. Een snee in zijn arm, maar het was voornamelijk de schrik. Lopend pokemon go spelen kan al gevaarlijk zijn, maar op de fiets nog een stuk gevaarlijker.. laat staan in de auto. :?
Ik zet hem aan in de auto ivm km's , maar dat werkt helaas niet zo want me ei komt niet uit 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Smuggler schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:57:
[...]

Hier ook problemen de hele dag gehad, nu net getest met de wifi en het werkt op beide telefoons direct. En eigenlijk niet kunnen spelen de gehele dag.

Hier met kon same issue p ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
RedHat schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:52:
Op de map zie ik heel vaak blaadjes opspringen, maar vaak als ik ernaar toe loop zit er geen Pokemon. Zegt dat nog iets die blaadjes of helemaal niets?
Daar spawnt binnen 3 kwartier een pokemon als ik me niet vergis. Gisteren een heel stuk over de spawns gelezen en die blaadjes komen daar waar pokemon zullen gaan spawnen.

Ik eb trouwens geen zin meer om naar buiten te gaan nu eigenlijk, elke keer dat ik iets wil vangen crasht hij en kan ik niet meer restarten erna. Dacht download ff een gps spoof zodat ik vanuit thuis kan testen met de spawn op de hoek, maar dan zegt hij dat hij geen locatie kan vinden. Niet echt zin om elk uur naar de hoek an de straat te moeten lopen om te kijken of het inmiddels wel alweer werkt.

Vriend van me kan trouwens niks vangen op 3G, wel via wifi, ook vaag. Hij zit bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
Nu een paar dagen Pokémon Go aan het proberen op mijn iPhone. Ik kom echter geen enkele Pokémon tegen! Alleen rondom mijn huis een enkeling. Komt dit misschien door het WiFi-signaal? Hij registreert namelijk wel de afgelegde afstand. Ik vind het tot op heden echt teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Kevaai schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:00:
Nu een paar dagen Pokémon Go aan het proberen op mijn iPhone. Ik kom echter geen enkele Pokémon tegen! Alleen rondom mijn huis een enkeling. Komt dit misschien door het WiFi-signaal? Hij registreert namelijk wel de afgelegde afstand. Ik vind het tot op heden echt teleurstellend.
Je moet wel internet hebben he... Je wifi gaat denk ik niet zo ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Lopend pokemon go spelen kan al gevaarlijk zijn, maar op de fiets nog een stuk gevaarlijker.. laat staan in de auto. :?
Tsja sommige mensen zijn gewoon achterlijk, je hoeft toch niet continu op je telefoon te kijken, hij trilt vanzelf als er een pokémon in de buurt is. Ik fiets gewoon rustig rond met mobiel in 1 hand en ik kijk af en toe even snel naar m'n scherm, en als er een pokémon is kijk ik eerst achter me voor ik zomaar stop met fietsen of er niet mensen of auto's achter mij zijn.

Sommige mensen lopen echt als zombies rond zonder ook maar 1 seconde niet naar het scherm te kijken 8)7 Darwin effect komt vanzelf een keer voor zulke mensen hoop ik, zoals braboneger in dat Dumpert filmpje ook zegt: "als je pokémons op het spoor gaat zoeken, dan is uw tijd gekomen." _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Smuggler schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:57:
[...]

Zou het ergens wel mooi vinden dat dat zo is, dan maakt de ACM ze helemaal kapot aangezien ze de netneutraliteit overtreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-01-2024
fevo-1190 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:58:
[...]

Ik zet hem aan in de auto ivm km's , maar dat werkt helaas niet zo want me ei komt niet uit 8)7
Er zit een limiet op de maximale snelheid. Het is namelijk de bedoeling dat je effectief wandelt/fietst (en dus beweegt) ipv in je auto te kruipen en enkele rondjes te rijden. :)

Steam: Grim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevaai
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 16-04-2021
mark-k schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:00:
[...]

Je moet wel internet hebben he... Je wifi gaat denk ik niet zo ver.
Hij springt uiteraard naar 4G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Ik snap trouwens ook niet waarom op downdetector half Europa rood is, en verder niks. Werkt het in de rest van de wereld dan wel prima?
http://downdetector.com/status/pokemon-go/map/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Grim schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:02:
[...]

Er zit een limiet op de maximale snelheid. Het is namelijk de bedoeling dat je effectief wandelt/fietst (en dus beweegt) ipv in je auto te kruipen en enkele rondjes te rijden. :)
Ga er geen rondjes voor rijden, maar moest weg dus dacht dat zou wel ideaal zijn maar helaas :|
Op m'n werk loop ik veel, maar dan is me batterij om 9uur in de ochtend al leeg en gebruik de telefoon ook zakelijk dus is dat geen optie voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-10 16:23

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

mark-k schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:01:
[...]

Zou het ergens wel mooi vinden dat dat zo is, dan maakt de ACM ze helemaal kapot aangezien ze de netneutraliteit overtreden.
Net getest, 4G - telefoon - WIFI - telefoon. werkt.

Straks even proberen : Glasvezel - Laptop - (tunnel) Glasvezel - 4G - (tunnel)Telefoon
kijken of het werkt als ik alles encrypt

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-10 15:21

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vandaag op bezoek geweest in Amsterdam, en daar een tijdje in het vondelpark geweest. Bij het theehuis waren drie stops waarbij op twee bijna de hele tijd een lure actief was. Na het gooien van een bal liep het nog wel vaak vast, maar ik ben van net level 6 naar bijna level 9 gegaan omdat ik vrij veel nieuwe beestjes tegen kwam.....
Al met al een productieve middag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
mark-k schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:00:
Dacht download ff een gps spoof zodat ik vanuit thuis kan testen met de spawn op de hoek, maar dan zegt hij dat hij geen locatie kan vinden. Niet echt zin om elk uur naar de hoek an de straat te moeten lopen om te kijken of het inmiddels wel alweer werkt.

Vriend van me kan trouwens niks vangen op 3G, wel via wifi, ook vaag. Hij zit bij KPN.
Laat je dan even weten hoe lang jenog bij je account kan? :+ Pokémon Go heeft spoof detectie.

En zoveel data gebruikt Pokémon Go ook niet, lijkt mij sterk dat ze dat knijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-10 13:50
Hier werkt hij Prima op 4g (t-mobile) omgeving Zwolle.

Ben zelf 30 jaar en alhoewel ik in het begin wat schaamte voelde loop ik nu ook Pokemons te vangen in de omgeving. Bij mij in de buurt zijn er meer 20+ers dan <20 die rondlopen met Pokemon.
Zelf een bejaard echtpaar bij ons om de hoek gaat er elke avond op uit om Pokemons te vangen.

Dat mensen er mee stoppen omdat ze een achterstand hebben vind ik wat overdreven. Natuurlijk begin je met een achterstand maar met welk spel heb je dat niet? En dan zeker d.m.v exlpoits wat nu niet het geval is. (The Division bijvoorbeeld) Als je ziet hoe langzaam het gaat na lvl 20 scheelt het over een tijdje echt niet meer zoveel. En mogelijk verzint de ontwikkelaar nog wel iets waarvan je xp omhoog schiet met de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
mr_obb schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:49:
Nou, Pokemon GO vertrekt weer van mijn telefoon. Dit is echt een verschrikkelijk slechte launch. Niet alleen loop je op de dag van launch al mijlenver achter op alle mensen om je heen, die het via alternatieve kanalen hebben binnen gehengeld, maar het spel is ook gewoon niet te spelen. Het is echt ongelofelijk hoe vaak het spel crasht, verbinding kwijt raakt of er pokemon of pokestops op je scherm staan, waar je niet op kan klikken. Ik heb al aardig wat pokemons met de bal geraakt, waarna het spel crasht: weg pokemon...

Ze hadden twee dingen anders moeten doen: 1. de kaart leeghouden in de landen waar de app niet officieel gelanceerd is, zodat de invoer echt gecontroleerd gaat en mensen niet al achter lopen, voordat ze uberhaupt begonnen zijn en 2. gecontroleerd lanceren en niet in 26 landen lanceren als de servers al continu op instorten staan.
Niantic is gewoon de EA van de smartphone games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

Gisterochtend geïnstalleerd (iOS) en gespeeld. Ging zonder veel problemen. De middag en avond daarentegen was dramatisch, met veel freezes en errors. Vandaag hetzelfde verhaal. Tot een uurtje of 12 's middags is het goed te doen, daarna niet.

Ik hoop dat ze snel extra servers aan kunnen zetten, want zo gaat de lol er heel snel vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
TheBrut3 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:10:
[...]

Laat je dan even weten hoe lang jenog bij je account kan? :+ Pokémon Go heeft spoof detectie.

En zoveel data gebruikt Pokémon Go ook niet, lijkt mij sterk dat ze dat knijpen.
Dat detecteren ze toch door rare sprongen? Als ik 30 meter verderop ga zitten is nou niet echt spannend. Ga het verder ook niet gebruiken om pokemon te vangen ofzo, maar om nou elke keer alles af te sluiten hier en naar buiten te gaan om er na 30 meter achter te komen dat het allemaal niet werkt en weer om kan keren is ook gewoon ronduit kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Hmm, nu ik een VPN gepakt heb op mijn telefoon doet PoGo het opeens wel. Lijkt inderdaad wel of Vodafone iets blockt momenteel..

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Hmm ik heb ook Vodafone... bijna iedereen hier die klaagt zegt Vodafone te gebruiken, toeval? of zit er meer achter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik heb Youfone 3G, nergens last van, werkt prima

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet inloggen via wifi en ook niet op 4G van vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gitarist
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Gitarist

Jan

M'n vriendin en ik hebben allebei KPN en hebben dus (vanaf een uurtje of 12) ook alle in dit topic genoemde problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 10:00
Ik heb Simyo en het werkte vandaag ook waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Laatst online: 14-10 21:13

Grvy

Bot

KPN hier helemaal niks maar ook op WiFi niet.

Dit is een account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Vodafone hier. Via 3G werkt het niet, WiFi wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-10 20:28
Vanmiddag wel wat problemen gehad hier op Vodafone 4G, vanavond leek het mee te vallen.
Laatste halfuurtje was het overigens over, moeite met inloggen en als ik was ingelogd hing hij wel bij het vangen.
Voor de grap eens op de PC geïnstalleerd en met een nieuw account proberen in te lossen, zonder problemen en ook het vangen ging vlekkeloos.. :?

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

Tussen 13:00 en 21:00 niet online kunnen komen, maar nu werkt het inmiddels weer bij mij. (KPN 4G)

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-10 15:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb vandaag eens een dagje vrij van Pokémon Go genomen :+
Volgens de CAO heb ik daar recht op :(

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Laatst online: 10:00
Lol, albert hein heeft een pokemon map gelanceerd. Je kunt zien welke winkel welke pokemon zit.
https://pokemappie.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
hier op de 4g van T-mobile nergens last van en ook op de WIFI van KPN niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DedSec85
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-10 12:37
Vandaag geïnstalleerd maar ik kan niet inloggen met mijn Pokémon trainer club account.
Ik las dat er heel veel mensen last van hebben maar dit duurt wel erg lang. Er wordt gezegd dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet correct is. Mijn gebruikersnaam is wel correct en mijn wachtwoord heb ik vanmiddag aangepast dus die moet ook goed zijn.

Is hier iets aan te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Google account gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier met een Google Account kom ik er ook niet doorheen. KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Ik heb geen verstand van deze zooi, maar dit verklaart misschien wel het een en ander: https://www.reddit.com/r/...4tb1li/niantic_seriously/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
DedSec85 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:27:
Vandaag geïnstalleerd maar ik kan niet inloggen met mijn Pokémon trainer club account.
Ik las dat er heel veel mensen last van hebben maar dit duurt wel erg lang. Er wordt gezegd dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet correct is. Mijn gebruikersnaam is wel correct en mijn wachtwoord heb ik vanmiddag aangepast dus die moet ook goed zijn.

Is hier iets aan te doen?
gebruik google account, ik heb al 3 dagen lang niet pokemon trainer club kunnen inloggen, ik raad je aan om opnieuw te beginnen met een google account.
Het doet pijn, I know, ik moest mijn lvl 15 PTC ook opzij leggen, ben inmiddels lvl 9 met google account

[ Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 17-07-2016 21:31 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def87
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06:45
Redelijk frustrerende dag gehad, met net het dieptepunt.

Tot 2x toe een blauwe gym helemaal naar 0 prestige gevochten. Wil ik bij de 1ste poging mijn pokemon erin zetten, schiet mijn gps locatie opeens een meter of 50 verder op. Resultaat, blauw had de gym weer over genomen. Nja, poging 2. Er zat nu een snorlax in van bijna 1400. Heeft me 5 minuten gekost om de battle te starten.Ondertussen zaten er al 3 pokemon in. Weer naar 0 prestige, klik ik een pokemon aan, en mijn vriendin die naast me stond, klikte ook en pokemon aan. Bij allebei een mooie rode error bovenin, en we werden er beide tegelijk uitgegooid. Weer ingelogd, en jahoor, weer 3 blauwe pokemon erin. |:( |:(

De battles zelf waren ook lekker. Constant de 1 hp bug, of attacks die niet registreerde van mijn kant, maar ik ontving wel de damage. Of halverwege de battle dat ik opeens weer buiten stond, wel mijn pokemon moeten healen natuurlijk. :(

XBL/PSN Gamertag : LokiNL#1132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Laatst online: 10:00
Larkinzzz schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:28:
Ik heb geen verstand van deze zooi, maar dit verklaart misschien wel het een en ander: https://www.reddit.com/r/...4tb1li/niantic_seriously/
Het kan zijn dat Niantic loadbalancers gebruikt. Dus dat verklaard die ene IP adres.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
plizz schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:33:
[...]

Het kan zijn dat Niantic loadbalancers gebruikt. Dus dat verklaard die ene IP adres.
Geen idee wat het precies inhoudt maar het voelt niet echt balanced nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 24-09 12:23
Werkt voor geen meter sinds 'officiele launch' in Belgie. Op een Samsung S5.
Kom ik verschillende personen tegen met een iPhone, werkt zonder problemen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

En toen waren mijn ballen op... en met maar 2 pokestops op een afstand die nog wel te doen is houd het voor mij op denk ik :|

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 10:00
mark-k schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:33:
[...]

Een Tweaker die niet weet wat een loadbalancer is: oei.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

mark-k schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:33:
[...]

De load (dus alle gebruikers die de app willen gebruiken) naar een server sturen die het minst belast is, om het maar even simpel te stellen. Probleem met load balancing met te weinig capaciteit is dat je packets zonder pardon een idiote reis door allerlei punten mogen maken alvorens bij de server aan te komen. Dan moet er ook nog verkeer terugkomen, latency, capaciteit, bla bla bla.

In het kort: geduld. Het komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
beantherio schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:36:
[...]

Een Tweaker die niet weet wat een loadbalancer is: oei.. ;)
Ik snap het concept wel, maar geen idee hoe het precies uitgevoerd wordt. Als Mechanical Engineer is dat ook niet echt mijn Area of expertise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

ScrooLoose schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:35:
En toen waren mijn ballen op... en met maar 2 pokestops op een afstand die nog wel te doen is houd het voor mij op denk ik :|
Ik mag 400 meter voor de dichtsbijzijnde Pokéstop wandelen, en vanuit daar nog eens 300 meter voor de volgende. Echt geen pretje dus. Ik fiets gewoon naar een ander dorp waar 5/6 van die dingen in 1 straat liggen. Die fiets ik kan iedere 5 minuten een keer op en neer en na een uurtje heb je weer 200+ Pokéballs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:46
Inrage schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:35:
Werkt voor geen meter sinds 'officiele launch' in Belgie. Op een Samsung S5.
Kom ik verschillende personen tegen met een iPhone, werkt zonder problemen....
Hier met een iPhone 6 lukt het ook niet hoor. Gewoon random en geluk/pech hebben.
Wanneer ik al online kan komen is het 1e de beste ding dat ik aanklik rede voor een vastloper... totaal zinloos behalve ballen kwijtraken.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RubenSaurus
zo kut als je naar een pokestop moet, dan moet ik helemaal van de bank af komen.. de galerij oplopen tot het einde en dan weer snel terug naar binnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 13-10 09:57
kuusj98 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:38:
[...]

Ik mag 400 meter voor de dichtsbijzijnde Pokéstop wandelen, en vanuit daar nog eens 300 meter voor de volgende. Echt geen pretje dus. Ik fiets gewoon naar een ander dorp waar 5/6 van die dingen in 1 straat liggen. Die fiets ik kan iedere 5 minuten een keer op en neer en na een uurtje heb je weer 200+ Pokéballs.
Dat is wel zuur. Bij kleinere gemeentes zijn de stops inderdaad redelijk schaars. In Haarlem heb ik daarentegen behoorlijk veel pokestops. Je hoeft nooit verder dan 100m te lopen en vaak zitten er nog een paar dicht bij elkaar. Hoef zelf maar 100m te lopen en heb er dan gelijk al 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Lucky bastards :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier heb ik een rondje bedacht waar ik zo'n 5 minuten over doe met 7 pokestops dus dan gaat het best hard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Yeah, het is meer Pokemon Go to the City dan iets anders.
Pak een bankje in de stad en ga maar paar uurtjes pokemon spelen.
Terug in je eigen buurt? (Mijn dorpje althans) hah jammer voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 14-10 13:50
Ik heb een Pokestop voor mijn huis die ik vanuit de woonkamer en slaapkamer boven (meestal) kan gebruiken. Vandaag ook een slowbro van 1100+ in mijn voortuin gevonden:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:17

The_Worst

Unox

DigitalError schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:43:
zo kut als je naar een pokestop moet, dan moet ik helemaal van de bank af komen.. de galerij oplopen tot het einde en dan weer snel terug naar binnen :+
Van de bank afkomen? Pfft.

Edit: volgens mij liggen de authenticatieservers plat of zijn ze overbelast. In-game bijna geen problemen, trage response, maar toen liep het spel vast en kom ik er niet in. WiFi danwel 4G.

[ Voor 24% gewijzigd door The_Worst op 17-07-2016 21:51 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
The_Worst schreef op zondag 17 juli 2016 @ 21:49:
[...]

Van de bank afkomen? Pfft.
Sommige mensen moeten zelfs hun huis uit :(

Staat hier verderop in de straat trouwens wel een huis te koop bij de spawns, zat vandaag een pikachu in de achtertuin. Misschien toch maar gaan verhuizen :+

[ Voor 29% gewijzigd door mark-k op 17-07-2016 21:50 ]

Pagina: 1 ... 91 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.