[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 90 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.653 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markos
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-09-2024

Markos

FKA > Ik_ben_Mark3

Robolokotobo schreef op zondag 17 juli 2016 @ 17:33:
Vreemd ik kan alleen vanuit huis pokemon vangen. Zodra ik buiten de deur ga is de verbinding weg. Maar kom ik dan bij een maat thuis, zie ik dat hij en een andere maat wel gewoon kunnen spelen :?
Heb je wel mobiel internet en niet alleen WiFi? :+ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10 12:24
Jazeker

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik krijg de server heeft problemen melding. Nu thuis ook trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
Dat zie ik gek genoeg momenteel ook. Verbinding valt weg zodra ik naar 3G switch. Komt niet meer terug. App hangt op herstart. Kom ik terug op Wifi werkt alles weer (enigszins).

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
ijdod schreef op zondag 17 juli 2016 @ 17:38:
Dat zie ik gek genoeg momenteel ook. Verbinding valt weg zodra ik naar 3G switch. Komt niet meer terug. App hangt op herstart. Kom ik terug op Wifi werkt alles weer (enigszins).
Hier hetzelfde, gister lukte het om eerst via WiFi in te loggen, dan switchen naar 3G/4G en dan naar buiten te gaan. Maarja als elke pokéball die je gooit vastloopt heeft dat ook geen zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Met de huidige servers geef ik het nog een week, daarna zijn we het allemaal weer vergeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Ik begin er echt nog in te geloven dat ze echt potatos als server hebben :s

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
shoombak schreef op zondag 17 juli 2016 @ 17:41:
Met de huidige servers geef ik het nog een week, daarna zijn we het allemaal weer vergeten
Als ik heel eerlijk en rationeel naar de inhoud van de game kijk, denk ik eerlijk gezegd dat het met wel werkende servers zelfs eerder afgelopen zou kunnen zijn. Echt veel heeft niet niet om het lijf nu. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ijdod schreef op zondag 17 juli 2016 @ 17:43:
[...]

Als ik heel eerlijk en rationeel naar de inhoud van de game kijk, denk ik eerlijk gezegd dat het met wel werkende servers zelfs eerder afgelopen zou kunnen zijn. Echt veel heeft niet niet om het lijf nu. :P
Begint wat saai te worden naar lvl 20 toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb in Groningen vandaag weinig problemen, de GPS is soms wat traag en stops pakte hij een paar keer niet. App zat 1 keer vast bij een gevangen pokemon maar voor de rest geen problemen.
Herstel, vanmiddag geen problemen, nu zeer moeilijk verbinding maken, pokemons die ontsnappen, stops die niet willen reageren en vastzittende ballen bij het vangen.

Ook hier dus geen succes.

[ Voor 35% gewijzigd door kaasaanfiets op 17-07-2016 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online

OmeJoyo

This is me

Ik kan er hier ook gewoon de hele dag al in, zonder noemenswaardige problemen. Tikje traag dat wel, met een paar dagen is de mega-hype eraf en is het gewoon een hype, daar hebben ze wel genoeg capaciteit voor waarschijnlijk en kunnen we allemaal vrolijk spelen en zijn de mensen die een kort lontje hebben meteen gefilterd :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-10 15:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 17:44:
[...]

Begint wat saai te worden naar lvl 20 toe...
Klopt, de game heeft trainer battles/trading nodig binnen 2 weken, anders is het verhaaltje uit. Een hype moet je voeden, anders bloedt ie dood.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
ayy lmao

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-10 23:26
Ik kan al weer een paar uur niet inloggen. Blijft toch vreemd...

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• depr
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-10 20:25
ik kon ook niet inloggen voorbije paar uur, nu terug wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Erkel schreef op zondag 17 juli 2016 @ 18:12:
Ik kan al weer een paar uur niet inloggen. Blijft toch vreemd...
Pokemon Trainer Club toevallig? :P
mijn main is lvl 15 maar mijn google account is nu lvl 7, die gaat hem zeker inhalen

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:24

krietjur

Where am I?

Geen problemen met inloggen hier en ook niet met het vangen van Pokemons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-10 00:36
Nou die servers liggen duidelijk plat, ik krijg constant unable to authenticate :(
Eerder nog geen last gehad. Zelfs mijn tweede Google account werkt niet. Toch spijtig dat de servers zo slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
kuusj98 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 17:57:
[...]

Klopt, de game heeft trainer battles/trading nodig binnen 2 weken, anders is het verhaaltje uit. Een hype moet je voeden, anders bloedt ie dood.
De game heeft fatsoenlijke servers nodig, de helft van de pokemon die ik probeer te vangen crasht hij. Net ook een jigglypuff en mn eerste pikachu misgelopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Zwolle
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:05
Laat ze eerst die servers maar fixen. Er is nog genoeg te doen tot die tijd.
Hoop dat ze niet te snel nieuwe dingen erin patchen, want dan zul je zien dat we weer van deze ellende hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
2e generatie pokemons zullen vast komen ;)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 19:40
Net toen de servers een beetje normaal begonnen te werken kwam de game in Nederland uit. Wat een drama weer nu. Nuja, zolang iedereen om mij heen hierdoor ook niet zo snel levelt vind ik het niet zo erg.

You will understand energy and you will be happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Laatst online: 01-10 07:55
Kol Nedra schreef op zondag 17 juli 2016 @ 18:20:
Staan gepland voor december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Kol Nedra schreef op zondag 17 juli 2016 @ 18:20:
Lugia <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
  • Laatst online: 01-10 07:55
Hele dag geen problemen gehad opzich. Laatste 5 Pokemon allemaal een error waardoor hij er uit vliegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Of zouden ze nu de nieuwe spelers server voorrang geven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Nieuwe spelers krijgen geen voorrang want was met een vriend van me die een nieuw account gemaakt had en daar crashte hij nog 3 keer zo vaak als bij mij.

Dodgen bij de gym werkt bij mij ook voor geen meter, of ik ben te vroeg of te laat (al doe ik het precies na die gele flits), maar meestal registreert hij het niet en doet hij een aanval...

Kan nu trouwens ook niets eens meer pokemon door de grinder halen voor een extra candy, transfer mislukt elke keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik kan iig niet inloggen :(

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Inmiddels wel mijn eerste gym battle gewonnen voordat de server er weer uitklapte. Blijkt dat ik er teveel van verwachtte qua tactiek. Buttonmashing is blijkbaar nog steeds the way to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Er was een update en ik dacht ok misschien werkt het weer na de update. Maar krijg alleen maar een andere melding. De humbled by your response melding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Gisteren rond deze tijd had ik veel problemen, nu eigenlijk vrij probleemloos. App loopt wel eens een keer vast, maar dat doet hij anders ook wel.. maar kan zonder problemen steeds weer inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:35
Vreemd dat er genoeg spelers zijn die gewoon kunnen spelen. Terwijl anderen helemaal niet kunnen inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ik ben opeens al mijn pokebals kwijt, ik had er meer dan 200 maar die zijn allemaal weg :?. Was geswitch naar een Great ball om een sterke Pokemon te vangen, en sindsdien zijn ze allemaal pleite, WTF. (en die Pokemon van 571 had ik, waarna de game uiteraard weer eens vastliep :'))

En hoe moet die Gym nou werken dan? Ik dacht dat als je iemand versloeg dat je dan een Pokemon erin kon zetten, maar hij gaat gewoon naar Battle 2, die ik uiteraard verlies want mijn Pokemon is dan al gewond, en vervolgens krijg ik alleen wat XP erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Narkimo
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 29-09 20:18
Ik kan eigenlijk al een paar uur niet inloggen.
Nu ik weer thuis ben en ik probeer het op de wifi ipv 3g werkt het gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyokki
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 23:55
Via Google probleemloos inloggen via TPC totaal niet in te komen, wilde vanavond met meisje vangen helaas werkt het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Shop lijkt ook stuk btw, krijg alleen een witte pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JS-
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-05-2021

JS-

Heeft het overigens zin om bij een Poke stop MET lure ook nog je incense aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Wel een beetje een slap verhaal eerst de game uitrollen in een paar landen, weten dat de servers dat all niet aankunnen, dan de game overal uitrollen en dan zeggen: Our servers are humbled by your incredible response

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
JS- schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:09:
Heeft het overigens zin om bij een Poke stop MET lure ook nog je incense aan te zetten?
Ik heb dit geprobeerd en had geen nut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
oosterhofjf schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:00:
Vreemd dat er genoeg spelers zijn die gewoon kunnen spelen. Terwijl anderen helemaal niet kunnen inloggen
Inderdaad, ik kan al 2 dagen bijna niks, en ik zie gewoon als ik via WiFi ben ingelogd elke paar uur wel weer gyms die over worden genomen hier vlakbij. Erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beantherio
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 10:00
ijdod schreef op zondag 17 juli 2016 @ 17:38:
Dit had ik vandaag ook in de zin dat thuis alles redelijk goed werkte maar e.a. als ik aan de wandel ging heel snel vastliep. Gisterenavond prima kunnen spelen maar vandaag vrijwel niet. Het systeem is erg onbetrouwbaar momenteel en het is me niet duidelijk waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hopelijk werkt het morgen beter als iedereen weer aan het werk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 15:01
de weg naar huis was hopenloos wel 4 scythers kunnen vangen vandaag :D
NSG schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:44:
[...]

Gooi in elk geval geen pokebals weg zoals ik heb gedaan :|

Rond lvl 10 had ik er 200+, telkens bag full melding, dus gooide er 100 weg. Paar levels later zat ik ineens zonder pokebals.. Als je bag full is kan je beter potion etc wegdoen.
Die hout had ik ook gemaakt nu wat bag space gekocht en doe inderdaad potions en revives weg omdat ik nog niet vecht.

[ Voor 77% gewijzigd door Zspirit op 17-07-2016 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
oeps dubbel post, sorry!

[ Voor 94% gewijzigd door Zspirit op 17-07-2016 19:24 . Reden: Dubbel post. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook een gym aanvallen. Je hebt niks te verliezen en je kan punten verdienen en de prestige van de gym verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Laatst online: 22:20
😑 helaas is inloggen moment haast onmogelijk.....
Zie heel de dag activiteiten maar inloggen lukt 9 van de 10x niet...

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Als dit zo doorgaat stop ik er toch mee hoor. Nu bij elke pokemon een error of dat hij vast blijft hangen, waarna je hem niet hebt of niet eens meer in kunt loggen. Net naar de hoek van de straat gerend om een seel te vangen, weer error en daarna kon ik niet meer inloggen.

Nintendo is 10 miljard meer waard geworden, maar ff serverruimte huren bij Amazon ofzo tot ze het zelf rond hebben of de hype wat minder is zijn ze te cheap voor. Dit gekut gaat ze echt spelers kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:51
Ik heb vandaag de hele dag (12:00-19:00) probleemloos gespeeld. Geen een problemen oid ondervonden. (iPhone versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Ik zag vandaag gewoon een BLASTOISE op mn radar. Dacht even snel omkleden en wat eten dan ga ik zoeken. Zat op de iPad (iPhone was aan het laden) en sloot de game af om op de iPhone verder te gaan. Eenmaal naar buiten gegaan en de app geopend, stond ie niet meer op de radar :( :( :(

Flink balen, een Blastoise gemist...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17:30
mark-k schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:42:
Als dit zo doorgaat stop ik er toch mee hoor. Nu bij elke pokemon een error of dat hij vast blijft hangen, waarna je hem niet hebt of niet eens meer in kunt loggen. Net naar de hoek van de straat gerend om een seel te vangen, weer error en daarna kon ik niet meer inloggen.

Nintendo is 10 miljard meer waard geworden, maar ff serverruimte huren bij Amazon ofzo tot ze het zelf rond hebben of de hype wat minder is zijn ze te cheap voor. Dit gekut gaat ze echt spelers kosten.
+1 ook al kunnen ze er wellicht niet heel veel aan doen, ze gaan het echt snel moeten fixen, het is anders letterlijk een waste of time en veel ergernis :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

AlphaWierie schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:43:
Ik heb vandaag de hele dag (12:00-19:00) probleemloos gespeeld. Geen een problemen oid ondervonden. (iPhone versie)
Vriend van mij precies hetzelfde met zijn iPhone, terwijl ik met mijn Android phone continue problemen had.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij op Android werkt het vandaag de hele dag gewoon prima, heel af en toe een vastloper maar thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
ASNNetworks schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:44:
Ik zag vandaag gewoon een BLASTOISE op mn radar. Dacht even snel omkleden en wat eten dan ga ik zoeken. Zat op de iPad (iPhone was aan het laden) en sloot de game af om op de iPhone verder te gaan. Eenmaal naar buiten gegaan en de app geopend, stond ie niet meer op de radar :( :( :(

Ze zitten er ook maar een kwartier he, en de radar is nutteloos nu. Laat alleen zien wat je had kunnen hebben. Om zeker te zijn dat het ergens zit moet je ff het spel opnieuw starten, dan is alles dat in de nearby zit nog gespawned, en dan heb je dus maximaal een kwartier om ze te vinden (kan minder zijn als ze al langer gespawned waren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
ASNNetworks schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:44:

Wedden dat jij een Tangela aan hebt gezien voor een Blastoise? Kans dat je een Blastoise nu ziet is zo pleures klein. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Giga_ schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:47:
[...]

Wedden dat jij een Tangela aan hebt gezien voor een Blastoise? Kans dat je een Blastoise nu ziet is zo pleures klein. :)
Tangela en Blastoise zien er toch wel flink anders uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giga_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20-01 05:12
De problemen zitten volgens mij voornamelijk in het inloggen. Dat is niet zo stabiel. Als je er eenmaal inzit is het redelijk speelbaar... REDELIJK!

*EDIT*
mark-k schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:48:
[...]

Tangela en Blastoise zien er toch wel flink anders uit hoor.
In de silhouet valt dat zwaar tegen!

[ Voor 43% gewijzigd door Giga_ op 17-07-2016 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Het enige wat ik kan doen is af en toe de pokéstop die soms wel soms niet in range is vanuit mijn woonkamer pakken, en 1x per uur spawnt er wel een ratata of pidgey, maar verder is het pure bagger hier.
Om die pokémon in mn woonkamer te vangen moet ik ook elke keer de app opnieuw starten omdat hij vast loopt, en dan net zo lang pokeball gooien en reloggen tot ik hem heb. :'(

Ben wel benieuwd of het alleen mensen zijn met android die problemen hebben, aangezien er ook meerdere mensen zijn die wel goed kunnen/konden spelen, zijn die allemaal iPhone?

[ Voor 18% gewijzigd door Larkinzzz op 17-07-2016 19:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-10 17:51
Giga_ schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:48:
De problemen zitten volgens mij voornamelijk in het inloggen. Dat is niet zo stabiel. Als je er eenmaal inzit is het redelijk speelbaar... REDELIJK!
Rondlopen kan prima, pokeballs farmen ook. Je moet alleen niks willen vangen... loopt geheid vast.

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WillemAtHome
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-07-2024

WillemAtHome

Waar geen wil is, is geen weg.

Was zeker al langs gekomen dat iemand lvl 30 heeft gehaald. Schijnbaar is lvl 40 de cp cap en lvl 100 de lvl cap. 30-31 kost 500k xp
Ik ben benieuwd.

Het probleem van intelligentie is dat je problemen voorziet die er nooit zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Klein rondje gefietst, door het glitchen niet heel veel gevangen...
Pincir, abra, en wat eggs gehatcht...

Speel op Iphone en gelukkig niet veel problemen..

[ Voor 20% gewijzigd door Jestar076 op 17-07-2016 19:51 ]

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-10 20:28
martijn_tje schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:50:
[...]

Rondlopen kan prima, pokeballs farmen ook. Je moet alleen niks willen vangen... loopt geheid vast.
Ben nu ruim een uurtje of 2 bezig, maar geen enkele hickup hier op de iPhone.
Het enige waar ik moeite mee had was een Bellsprout maar nog geen vastloper gehad tot nu toe O+

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Giga_ schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:48:

*EDIT*

[...]

In de silhouet valt dat zwaar tegen!
Vind ik niet, ik herkende Tangela meteen toen ik m zag. Als je de plaatjes ff googlet zie ik echt totaal geen overeenkomst qua contouren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
WillemAtHome schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:50:
Was zeker al langs gekomen dat iemand lvl 30 heeft gehaald. Schijnbaar is lvl 40 de cp cap en lvl 100 de lvl cap. 30-31 kost 500k xp
Ik ben benieuwd.
500k xp :? Allemaal leuk en aardig maar dat gaan alleen spelers halen die er extreem mee bezig zijn. Ik ben nu level 16 en om een level omhoog te gaan kost 20.000 xp. Daar ben ik een dag mee bezig en dan heb ik misschien 3 uur gespeeld die dag. 500.000xp zou mij dus 25 dagen kosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jestar076 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:50:
Klein rondje gefietst, door het glitchen niet heel veel gevangen...
Pincir, abra, en wat eggs gehatcht...

Speel op Iphone en gelukkig niet veel problemen..
Door het glitchen? :?

Is t nu gehacked ofzo? (Kwam eerder iets voorbij hierover hier) En wat betekent dat voor mensen die net zijn begonnen? Is t dan nog eerlijk? Of moet ik straks tegen een level 1000000 vechten in de gym :(

[ Voor 4% gewijzigd door poor Leno op 17-07-2016 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
poor Leno schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:59:
[...]

Door het glitchen? :?

Is t nu gehacked ofzo? En wat betekent dat voor mensen die net zijn begonnen? Is t dan nog eerlijk? Of moet ik straks tegen een level 1000000 vechten in de gym :(
Wanneer je een pokemon wilt vangen loopt het spel 8/10x vast...

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jestar076 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:00:
[...]

Wanneer je een pokemon wilt vangen loopt het spel 8/10x vast...
Oh dat, maar er was toch ook iets met hacks, nearby dingen enzo? Zag daar iets over hier en later op Reddit..
Snap er niets van (level 3 pas) en eerlijk gezegd heb ik er dan echt geen zin in en kap ik er nu gelijk mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18:06
poor Leno schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:03:
[...]

Oh dat, maar er was toch ook iets met hacks, nearby dingen enzo? Zag daar iets over hier en later op Reddit..
Snap er niets van (level 3 pas) en eerlijk gezegd heb ik er dan echt geen zin in en kap ik er nu gelijk mee :(
Nee joh gewoon server problemen vanwege de drukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrissieOne
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-08-2022

ChrissieOne

GLaDOS

Ik snap echt niet hoe er mensen zonder problemen vandaag hebben kunnen spelen; ik heb minstens honderd pogingen gedaan om in te loggen vandaag (sinds 13:00) en ik loop steeds tegen het Servers overloaded scherm aan :(

Edit: op Android overigens

[ Voor 6% gewijzigd door ChrissieOne op 17-07-2016 20:06 ]

Asrock 870 R2.0 || AMD FX4100 || Sapphire HD6950 || Corsair Builder C500 V2 || Kingston HyperX 8GB || Antec One hundred || 320GB HDD || binnenkort Samsung 830 64GB SSD ||=-> Werkt voor Aperture Science

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hoe krijgen jullie het voor elkaar om in te loggen? Vanaf het moment dat ie in NL officieel uit is tot nu continu de "unable to authenticate"-melding en de game is niet eens in staat mijn logingegevens te onthouden 8)7

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 21:09
Via mobiel internet lukte het inloggen mij ook totaal niet, ik kom net weer thuis en op de wifi... Hoppa, gelijk verbinding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RubenSaurus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-10 20:21
hier af en toe een hickup, maar over het algemeen gewoon prima te spelen hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Larkinzzz
TheBrut3 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:06:
Via mobiel internet lukte het inloggen mij ook totaal niet, ik kom net weer thuis en op de wifi... Hoppa, gelijk verbinding.
Dat heb ik ook, je kan wel via WiFi inloggen en dan switchen naar 3G/4G, maar zodra je een pokémon tegen komt loopt hij toch weer vast en kan je weer naar huis. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

.... en nu zit ik er ineens voor het eerst in :o maar kan nog niks, na het maken van het personage krijg ik een figuur in beeld dat ik om zijn as kan draaien en that's it. Verder gebeurt/kan er niets :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Hier lijkt het wel prima te gaan: http://www.dumpert.nl/med...28754a/pokemon_jagen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
Zo ik heb toch wel een raar iets te pakken. Ik kan alleen pokemon go doen via Wifi.
Zodra ik overstap naar mobiel internet is het over en uit.
Het rare is alle andere apps die mobiel internet gebruiken gewoon door gaan.

Zou vodafone het zooitje knijpen? Mijn vrouw had exact hetzelfde.

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
ben nu wel heel benieuwd welke pokemon het was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:07

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Om even in te haken op de problemen ik heb vandaag de hele dag netgens last van gehad op een catchfreeze na en ik heb toch de hele dag gespeeld :) ( Iphone versie)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Zspirit schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:12:
[...]

ben nu wel heel benieuwd welke pokemon het was :D
Ik hoorde iets over een Blastoise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Raven schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:09:
.... en nu zit ik er ineens voor het eerst in :o maar kan nog niks, na het maken van het personage krijg ik een figuur in beeld dat ik om zijn as kan draaien en that's it. Verder gebeurt/kan er niets :S
Heb 't spel maar een schop onder de kont gegeven door 'm hard af te sluiten (kan blijkbaar niet vanuit game) en na nog een poging lijkt het te werken en er bleek zelfs een charmander naast mij te staan :P

Na het vangen van charmander krijg ik de vraag of ik een nickname in wil vullen maar wat ik ook invul eindigt met een error.

Lekker buggy zo lijkt het :P

edit: Dan maar een iets kortere naam en dat wordt wél geaccepteerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 17-07-2016 20:17 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
Giga_ schreef op zondag 17 juli 2016 @ 19:47:
[...]

Ja hoor, ik neem je weddenschap aan ;)

Afbeeldingslocatie: http://a64.tinypic.com/9pusn8.jpg

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
Heb hier uit "wanhoop" al de app opnieuw geinstalleerd. No joy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Y0fKgjL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj Neo Ziggy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 16:10
De vraag is natuurlijk is het een mobiel internet probleem? Oftewel als je een mifi zou meenemen of ander access point zou hij het dan wel doen?

Wat is hoop? Uitgestelde teleurstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:05

The_Worst

Unox

Kan vanuit huis de Pokestop gewoon openen en legen. De Pokemon die af en toe langs komt kan ik ook nog vangen. WiFi, dat wel.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erkel
ASNNetworks schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:16:
[...]

Ja hoor, ik neem je weddenschap aan ;)

[afbeelding]
Die heb ik ook al een paar keer gezien. Helaas heeft alles bij mij 3 voetjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

*zucht* Game bevroren, maar muziek speelt door.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Een meowth. En prompt hangt de bal :( Niet dat ik met nog 2 ballen (geen verbinding vanmiddag dus geen ballen kunnen scoren) een kans had gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 18-09 22:21
Pokeballs blijven vandaag de hele dag al hangen bij mij. Het is me nog niet gelukt om 1 Pokemon te vangen vandaag..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dj Neo Ziggy schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:12:
Zo ik heb toch wel een raar iets te pakken. Ik kan alleen pokemon go doen via Wifi.
Zodra ik overstap naar mobiel internet is het over en uit.
Het rare is alle andere apps die mobiel internet gebruiken gewoon door gaan.

Zou vodafone het zooitje knijpen? Mijn vrouw had exact hetzelfde.
Hier zelfde, wel via WiFi maar zodra mobiel internet gebruik gaat het fout.
Ik maak gebruik van Lebara.
Je zou haast gaan denken dat de mobiele providers de boel knijpen om te voorkomen dat pokemon go anders het mobiele netwerk te zwaar belast volgens hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 14-10 05:58
Swift92 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:24:
Pokeballs blijven vandaag de hele dag al hangen bij mij. Het is me nog niet gelukt om 1 Pokemon te vangen vandaag..
hier ook, ik denk dat van de 10 er zeker 7 a 8 zijn blijven hangen, erg jammer want er zaten best wel een paar rare bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragbastard
  • Laatst online: 18-07 14:30
Elke keer inlog/opstart problemen. 10e keer start de game wel op maar dan komen er geen Pokemon te voor schijn (zeker wel 10min gelopen) dan weer 10x reset en verschijnt er wel een Pokemon, maar dan loopt hij vast zodra hij in de bal zit :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Gezien de afgelopen 20 pagina's mogen we concluderen dat het niet zo heel soepel loopt a.t.m, dat is kwalitatief uitermate teleurstellend maar niet veel aan te doen. We hebben ook nog een TV, en een PC, en een console, en familie, een gewone wandeling of bier als alternatief voor een avondje Pokémon Go-loosheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ijdod
kuusj98 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:26:
Gezien de afgelopen 20 pagina's mogen we concluderen dat het niet zo heel soepel loopt a.t.m, dat is kwalitatief uitermate teleurstellend maar niet veel aan te doen. We hebben ook nog een TV, en een PC, en een console, en familie, een gewone wandeling of bier als alternatief voor een avondje Pokémon Go-loosheid.
Als je dat soort rare denkbeelden hebt, is er denk ik geen hoop voor je :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
kuusj98 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:26:
Wandeling met bier met vrienden op pokemon go jacht, been there done that =]

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krietjur

krietjur

Where am I?

Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:25:
[...]

Hier zelfde, wel via WiFi maar zodra mobiel internet gebruik gaat het fout.
Ik maak gebruik van Lebara.
Je zou haast gaan denken dat de mobiele providers de boel knijpen om te voorkomen dat pokemon go anders het mobiele netwerk te zwaar belast volgens hun.
Hier zowel via wifi als 4G (Vodafone) geen problemen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik heb net 3 uur in een achtertuin zitten trillen omdat ik moest bbq'en ja... SPELEN WIL IK! ICH WILL SPIELEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 14-10 05:58
uhm wat doe ik als mn pokeballen opzijn ??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekiejoekie
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-08 02:49
ijdod schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:27:
[...]

Als je dat soort rare denkbeelden hebt, is er denk ik geen hoop voor je :D
Ik zag vanmiddag zelfs kinderen met een bal naar elkaar toe schoppen op een grasveldje... Mensen gaan rare dingen doen als Pokemon er uit ligt... :+

WEES BLIJ !!! Hier had uw advertentie kunnen staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

fuqua schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:29:
Op de fiets stappen en een ronde pokestops maken.
Volgens mij heeft elk dorp / stad wel een hotspot waar je binnen enkele meters meerdere stops kunt pakken.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
fuqua schreef op zondag 17 juli 2016 @ 20:29:
Pokéballs halen bij een stop (zo'n blauw pijltje op je map).
Pagina: 1 ... 90 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.