[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 88 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.653 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-10 13:54
Torgo schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:02:
Ik ben gisteren begonnen maar doordat de server down was is het niet gelukt om iets te vangen. Ik woon in Amsterdam-Noord tegen de A10 aan en er zijn hier bijna geen pokestops. Eentje zit aan de verkeerde kant van een kanaal en daar zit geen brug, de andere bij het toekomstig metro station. Ik heb geen pokemons in huis en niks in de buurt. Heb dus nog niets gevangen, maar vraag me af of dit normaal is. Gisteren 5km gelopen buiten en net binnen de ring en niks gevonden en vandaag als ik mijn app open zie ik maar 1 pokemon met drie voetjes.
Als ik het zo hoor wonen wij niet ver van elkaar af. Thuis kan ik inderdaad ook niks, de enige plek waar aardig wat pokemons zijn is in het winkelcentrum zelf, en voor veel pokestops moet je achter de buikslotermeer school zijn. Daar zitten er 8 ofzo naast elkaar. Even op mapje kijken als je daar bent. (De weg daarheen vanaf midden winkelcentrum ook nog 4/5)

Als in die gebieden niks komt dan ligt het aan de servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 15:01
taniman schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:07:
[...]

Greatball unlock je al op level 12. Dus die zou je al moeten hebben. Bij het vangen van pokemon start ie altijd met de pokeball, jij moet dan zelf naar items gaan en switchen naar greatball, ultraball etc.

Onderstaande link kun je zien wanneer je wat unlocked.
http://serebii.net/pokemongo/trainer.shtml
Ja klopt heb er ook 50 ofzo.
Ik begin idd met pokeball als dat niet lukt na 3/4x met goede work dan berry + pokeball mocht dat ook niet lukken dan switc ik naar greatball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-10 08:36

CyberDonky

DealBytes

Het kan aan mij liggen, maar ik liep net ongeveer 700 meter door de wijken heen. Het enige wat ik heb kunnen vangen is een Rattata 😂 Die servers zijn helemaal naar de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:09
Zspirit schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:59:
[...]

ik doe niet echt meer aan jagen tot ze die stapjes fixen want het is niet te doen zo voor mij.
Daar zit wat in. Al kreeg ik net wel een Hypno van 1150 als goedmaker.
En vandaag maar wat 2km eieren beginnen, hopen op wat Magikarp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

RuttoG schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:07:
[...]

Als ik het zo hoor wonen wij niet ver van elkaar af. Thuis kan ik inderdaad ook niks, de enige plek waar aardig wat pokemons zijn is in het winkelcentrum zelf, en voor veel pokestops moet je achter de buikslotermeer school zijn. Daar zitten er 8 ofzo naast elkaar. Even op mapje kijken als je daar bent. (De weg daarheen vanaf midden winkelcentrum ook nog 4/5)

Ik zit ook in de buurt, heb een pokestop voor mijn deur, zitten een aantal gyms bij Boven het Y idd. Ben nog niet echt de deur uitgeweest moet ik zeggen :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10-2024
Ik zie soms berichten hier van mensen die 50 balls (great of normale) gooien en nog niks vangen? Hoe dan? Ik doe er meestal niet meer dan 5x over? Gister nog een 739 Tentacruel, berry, great ball en in 1x gevangen.. snap niet wat jullie allemaal doen hoor haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifra
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 02:08
Ik zit hier met 3 pokestops op 1 plek hoef niet te bewegen. Lekker terrasje pakken en onder het genot van een hapje en een drankje spinnen en catchen. Iemand al plekken gevonden met meer dan 3??
Ik zag dat in New York Central Park 7 pokestops op 1 hoop zitten.

[ Voor 21% gewijzigd door Shifra op 17-07-2016 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:43

PBP

CyberDonky schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:10:
Het kan aan mij liggen, maar ik liep net ongeveer 700 meter door de wijken heen. Het enige wat ik heb kunnen vangen is een Rattata 😂 Die servers zijn helemaal naar de knoppen.
Hier ook, ruim 2km gelopen. Kom niks meer tegen. Kwam zelfs geen pidgeys/ratata's tegen. Het lijkt nog niet helemaal te werken allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:53
Hier hetzelfde, nearby lijst wordt wel bijgewerkt, al geeft ie nog steeds alles met 3 stapjes aan, maar je komt verder niks daadwerkelijk tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die in de buurt van Woerden komen, heb ff gelopen. In het centrum zitten op afstand van 1km 37 pokestops. Dus als je items nodig hebt moet je hier zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
japjaan schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:11:
snap niet wat jullie allemaal doen hoor haha
Het is gewoon geluk hebben hoor, niets meer of minder dan dat. Ik vang net een Rattata van 300 met 1 normale ball terwijl de circel op het grootst was. En soms ontsnapt een Pidgey met 10CP uit 2 balls en vliegt daarna weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-10 13:08

racoon

mooowwww

TheBrut3 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 22:25:
[...]

De rode paupers er uit meppen of de blauwe/gele supporten :+
En hoe doe je dat dan?

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japjaan
  • Laatst online: 11-10-2024
TheBrut3 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:17:
[...]

Het is gewoon geluk hebben hoor, niets meer of minder dan dat. Ik vang net een Rattata van 300 met 1 normale ball terwijl de circel op het grootst was. En soms ontsnapt een Pidgey met 10CP uit 2 balls en vliegt daarna weg.
Nou ja, ik ben nu level 15 en heb al aardig wat hoge CP en rare Pokemons gevangen, en heb er nog nooit meer dan 10x over gedaan sowieso. Naar mijn ervaring moet de cirkel juist groot zijn en niet klein. Dan heb ik vaak een Nice, Great of Excellent throw (zonder ronddraaien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
japjaan schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:19:
Nou ja, ik ben nu level 15 en heb al aardig wat hoge CP en rare Pokemons gevangen, en heb er nog nooit meer dan 10x over gedaan sowieso. Naar mijn ervaring moet de cirkel juist groot zijn en niet klein. Dan heb ik vaak een Nice, Great of Excellent throw (zonder ronddraaien).
Een grote cirkel kan je makkelijk doorheen gooien voor extra XP en een kleine cirkel blijven de Pokémon makkelijker zitten, althans dat is de info die ik overal lees. Maar het spel is op wel meer punten erg vaag (dat gras bijvoorbeeld).
Als de gym van het team is waar jij bij zit kan je deze trainen, dan wordt de gym een hoger level en kan jij er ook een Pokémon in stoppen. Is de gym van een andere kleur, dan kan je die aanvallen. Dit moet je vaak een aantal keer succesvol doen, dan wordt de gym wit en kan je hem overnemen. Maar deze informatie is echt overal op internet te vinden, zelfs in de startpost volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Shifra schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:13:
Ik zit hier met 3 pokestops op 1 plek hoef niet te bewegen. Lekker terrasje pakken en onder het genot van een hapje en een drankje spinnen en catchen. Iemand al plekken gevonden met meer dan 3??
Ik zag dat in New York Central Park 7 pokestops op 1 hoop zitten.
In de meeste (vooral historische) grotere steden zijn er veel vlak bij elkaar.
Hier (Brugge) is het centrum vol Ingress portals en groot aantal zijn nu stops, bijv. In de buurt vd de Burg staan bijna altijd 3-5 lures aan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 00:09

Chris van der G

Tailchakra

grote_oever schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:39:
[...]

Misschien snap ik niks van de gyms, maar de gym bij mij in het dorp staat vol met 3x 1000+.

Nu komen de volgende vragen bij me op:
A. Hoe krijgt iemand z'n hoge level? Met power up is mijn hoogste Pokemon nu lvl 250z
B. Hoe kun je in godsnaam drie lvl 1000+ verslaan?

Ik ben echt het idee dat de gym hier niks voor mij is en dat ik me alleen bezig kan houden met rondjes lopen en lvl <100 pokemons verzamelen.
Met meerdere mensen de gym aanvallen, dan is ie zo down! Je kan namelijk met meerdere mensen 1 pokemon verslaan

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

PBP schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:14:
[...]

Hier ook, ruim 2km gelopen. Kom niks meer tegen. Kwam zelfs geen pidgeys/ratata's tegen. Het lijkt nog niet helemaal te werken allemaal.
Denk dat het gewoon nu maar op 'geluk' is dat je een Pokemon vindt. Straks nog één poging wagen en anders wacht ik maar gewoon tot de update. :)
dutchgio schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:16:
Hier hetzelfde, nearby lijst wordt wel bijgewerkt, al geeft ie nog steeds alles met 3 stapjes aan, maar je komt verder niks daadwerkelijk tegen.
Het ligt aan die Google Maps API, dat is me wel duidelijk. Elke individuele Pokemon heeft nu ook een witte kaart. Zowel oude, als nieuwe, als beta Google Maps werken niet :'( De oude Pokemon Go app heeft helaas ook deze bug. Het probleem ligt dus echt server-sided.

Drama dit :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
CaptJackSparrow schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:02:
[...]

Simpel. Je zorgt dat je een deal hebt gemaakt met bijv. Amazon die servercapaciteit verhuurt waarmee je je serverbehoefte naadloos kunt opschalen al naar gelang de behoefte. Kost geld, maar de kosten gaan voor de baat uit. Dat weet je van tevoren.
Daarbij zit Google achter Niantic. Die weten wel iets over het opschallen van servers in een cloud infra. Daarbij is het spel vrij eenvoudig.

Ze zouden best een algoritme kunnen bouwen om een overschot aan stops op bepaalde plekken te voorkoemn, en een tekort vast te stellen. Maar ja, dat levert niets op :P

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
JamesB009 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:31:
Zojuist deze truuc toegepast: (https://www.reddit.com/r/.../?st=iqo9zize&sh=66e8bdd1)
Een Evee naar een Vaporeon geevolved. :) (Dus eerst Rainer genoemd, lijkt dus te werken voor mij.)
Ik heb mijn eevee pyro genoemd en daar kwam een flareon uit. Het lijkt dus te werken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-10 13:54
HeatWave schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:10:
[...]
Ik zit ook in de buurt, heb een pokestop voor mijn deur, zitten een aantal gyms bij Boven het Y idd. Ben nog niet echt de deur uitgeweest moet ik zeggen :P.
Hier mis ik net de stop voor de deur scheelt 2 meter ofzo haha echt balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 17:05

murphsy

Product Monkey

Nog meer mensen veel vastlopers op Android? Liep samen met mijn vrouw een rondje, ik had op de iphone 5c prima spelplezier. Zij kon op haar Galaxy S4 Active niks. Elke pokemon liep vast nadat hij in de pokeball zat. Frustrerend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we liggen er weer uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuidAkrA
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Idifix schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:34:
[...]

Ik heb mijn eevee pyro genoemd en daar kwam een flareon uit. Het lijkt dus te werken
Hey gaaf, net ook gedaan. Vaporeon had ik al nu ook de Flareon, tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 22:52

NSG

Je weet niks!

Zspirit schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:04:
is er al iets bekend over het gebruik van pokeballs?
Ik ben level 13 en gebruik nog vrijwel enkel pokeballs is er een moment/cp lvl waarop je beter andere balls kunt gaan gebruiken? Heb het idee dat ik soms teveel pokebals verspil door mijn eigen gierigheid
Gooi in elk geval geen pokebals weg zoals ik heb gedaan :|

Rond lvl 10 had ik er 200+, telkens bag full melding, dus gooide er 100 weg. Paar levels later zat ik ineens zonder pokebals.. Als je bag full is kan je beter potion etc wegdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:37
RuttoG schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:07:
[...]

Thanks voor de tip! Ben inderdaad naar het winkel centrum en erachter gewandeld en daar zit het vol met pokestops. Dus een ei enzo en ballen gepakt. Mijn hele radar zit vol met pokemons maar allemaal 3 voetjes en ik kan ze niet vinden maar dat is de bug geloof ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-02 12:33

LyP0

it is I , you worst nightmare

SuidAkrA schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:44:
[...]

Hey gaaf, net ook gedaan. Vaporeon had ik al nu ook de Flareon, tnx!
oke, sparky = jolteon
werkt ook >:)

ik voel me lekkaah !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 15-10 10:27

Benjamin-

CrazyGunner#2385

murphsy schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:43:
Nog meer mensen veel vastlopers op Android? Liep samen met mijn vrouw een rondje, ik had op de iphone 5c prima spelplezier. Zij kon op haar Galaxy S4 Active niks. Elke pokemon liep vast nadat hij in de pokeball zat. Frustrerend!
Is echt random, ik heb zowel iOS als Android gebruikers gezien met dit probleem. Soms heb je het uren niet, soms constant achter elkaar, zou echt een server probleem moeten zijn.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyBearTibbers
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 20:48
RuttoG schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:39:
[...]

Hier mis ik net de stop voor de deur scheelt 2 meter ofzo haha echt balen!
I know that feel bro
Never lucky :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 05-06 19:49
Zo ik ga straks eens kijken wat er in US en Mexico te vangen valt. Beetje variatie kan geen kwaad dacht ik zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik straks even rondje Wandelbos, net een Squirtle en een Hitmonchan op de radar.

Weet iemand trouwens die witte cirkels zijn die niet om jou heen komen? Ik weet dat het gras een pokemon locatie kan zijn, maar die witte cirkels waren me niet eerder opgevallen.

Gisteren wel een Snorlax(CP 633) gehatched en een Pidgeot(CP 549) gevangen, de gyms hier beginnen echter vanaf CP 1000, dus die laat ik denk nog even met rust.

Gisteren rond half 1 snachts was er een lure in de PokeStop midden in het wandelbos gelegd, i aint trying to get stabbed man!
spocy schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:53:
Zo ik ga straks eens kijken wat er in US en Mexico te vangen valt. Beetje variatie kan geen kwaad dacht ik zo.
Afbeeldingslocatie: http://www.mypokecard.com/en/Gallery/my/galery/ETeiNkQnPFd.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-09 17:05

murphsy

Product Monkey

Benjamin- schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:47:
[...]

Is echt random, ik heb zowel iOS als Android gebruikers gezien met dit probleem. Soms heb je het uren niet, soms constant achter elkaar, zou echt een server probleem moeten zijn.
Ja was er al bang voor. Maar haar geduld raakt een beetje op dus ik hoopte op een oplossing. Tegen beter weten in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:44

jdh009

FP ProMod
spocy schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:53:
Ben je op vakantie of spoof je het?

Ik weet uit ervaring van vrienden in Ingress dat Niantic er zeer hard tegen op treed als er onmogelijke locatieverschuivingen zijn.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:53:

Gisteren rond half 1 snachts was er een lure in de PokeStop midden in het wandelbos gelegd, i aint trying to get stabbed man!
Maar je hebt toch je pokemon om je te beschermen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:57:
[...]

Maar je hebt toch je pokemon om je te beschermen? :P
Ja maar als zij niet aan dezelfde pillen zitten weet ik niet of dat zo goed gaat werken. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Vandaag Hitmonlee, Beedrill, Charmander, Magicarp en Dratini tegen gekomen maar allemaal door een vastloper neit kunnen vangen. Begin me toch wel te ergeren aan die vastloper bij het gooien van de bal.

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:53:
Denk dat ik straks even rondje Wandelbos, net een Squirtle en een Hitmonchan op de radar.

Weet iemand trouwens die witte cirkels zijn die niet om jou heen komen? Ik weet dat het gras een pokemon
Zijn dat niet gewoon pokemon die niet getekend worden door lag?

IJdo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jdh009 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:59:
Vandaag Hitmonlee, Beedrill, Charmander, Magicarp en Dratini tegen gekomen maar allemaal door een vastloper neit kunnen vangen. Begin me toch wel te ergeren aan die vastloper bij het gooien van de bal.
Loopt de bal vast of het spel? Merk hier dat als ik wacht tot hij gesynced is met de server, en hem dan opnieuw opstart ik altijd de pokemon heb, schijnt ook alleen te zijn bij animatie-einde-gooi-dingen
ijdod schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:00:
[...]

Zijn dat niet gewoon pokemon die niet getekend worden door lag?

IJdo
Cirkeltje ziet er wel het zelfde uit, kijken of ik het nog eens tegenkom en een screenshotje maken.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2016 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:40
Ligt het niet bijgewerkt worden van je loop-kms ook aan de server issues?

Beetje lastig uitvogelen wat nu waar de oorzaak van is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik wil ook wel eens weten hoe je kan voorkomen dat je bijna alleen XS Pokémon krijgt?! Ik ben dat toch ook wel beu inmiddels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-10 20:12
TheBrut3 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:34:
HO! Ze gaan niet door de grinder, maar netjes naar de professor!

Edit: En ik wil die pootjes terug! Ik heb nu echt al 4 Eevee gemist door die onzin!
Ojawel hoor :9

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/13692631_1134806269876056_91837317691823542_n.jpg?oh=cc345294c3668b3fc6c7eb7de46ae540&oe=5829F1B7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik doe gewoon ff niets hoor, het blijft bij mij nu ook weer constant draaien met die Pokeball. Ik vind het erg leuk, maar op deze manier is het echt 100% tijdverspilling ipv 95% :P.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:34
Hmm, ik kan ook niet meer inloggen met mijn pokemon account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-10 23:22
De nearby voetstappen blijven altijd op 3 pootjes staan. Is er een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
P-Nut schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:10:
De nearby voetstappen blijven altijd op 3 pootjes staan. Is er een fix?
Tijdelijk uitgeschakeld ivm server issues..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-10 08:50
Was net van plan te stoppen met lopen kwam ik ineens deze tegen 😃

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/kgcGbGd.jpg

En dit is een gedeelte van mij collectie

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ck7mOD1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambition88
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 03:46
Zidanexo schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:14:

[afbeelding]

[afbeelding]
nice vond je hem ook zo hoog? welk lvl ben je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
Ambition88 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:14:
[...]

nice vond je hem ook zo hoog? welk lvl ben je
Ben net level 18 geworden maar deze Pokemon kwam met de CP die je nu ziet. Tijdens het gevecht was het ook aangeduid met ??? voor de CP.

Kwam tevens we minuut daarvoor ook een jynx tegen voor de eerste keer maar jammer genoeg was die maar rond de 250 CP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
Vandaag weer even een rondje hardgelopen. Vooral veel gevangen die door een time out niet werden opgeslagen. _O-

Het eieren breeden ging redelijk, want de km's werden aardig geregistreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik ben nog maar level 5 en het schiet niet echt op. Alle gyms in mijn regio hebben level 18-21 leaders.

Weet iemand in Groningen een plek waar meerdere pokestops bij elkaar zitten?

Als je sneller wilt levelen moet je dus een lucky egg hebben en zoveel mogelijk lage pokemons evolueren (die weinig candy kosten)? En je kan als er b.v 2 pokestops zitten daar 2 lures oid op gooien en dan komen er elke 3 minuten pokemons? en als je 200 meter loopt dan komen ze om de minuut oid?
Dan moet je ook wel stevig doorlopen trouwens helemaal met die gps die de ene keer wel werkt en de andere keer niet. Mijn poppetjes staat heel vaak ineens aan de verkeerde kant van de straat oid.

Wanneer moet je trouwens wat met die stardust doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 20:24
Meh wilde even rondje gaan lopen en balls verzamelen en aan mijn eieren werken en weer constant zon draaiend ding.. Hoop dat ze die server issue's toch eens definitief oplossen dit is gewoon niet leuk meer.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Leuke avond/nacht gehad tot de auto kvs begon te lekken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NNlV0TbKJd644GNVIn0opwwF/full.jpg

Verder nog geodude en hoge squirtle gevangen.

Level 13 ondertussen..

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jestar076 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:26:
Leuke avond/nacht gehad tot de auto kvs begon te lekken.
[afbeelding]

Verder nog geodude en hoge squirtle gevangen.

Level 13 ondertussen..
Toevallig een Ford Foucs 8)7

Kan iemand mss bevestigen of het dodgen nog wel werkt bij de Gym's? Las dat er nu wel damage door komt ook bij succesvolle dodges.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009

jdh009

FP ProMod
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:00:
[...]

Loopt de bal vast of het spel? Merk hier dat als ik wacht tot hij gesynced is met de server, en hem dan opnieuw opstart ik altijd de pokemon heb, schijnt ook alleen te zijn bij animatie-einde-gooi-dingen
De bal loopt vast, dan blijft ie liggen en stopt het geluid terwijl de animatie inzoomactie wel gewoon doorgaat. Ik laat hem daarna meestal nog twee minuten aan staan om er zeker van te zijn dat de game wel gesynchroniseerd is (paar keer het pokéball laadding afwachten. Helaas merk ik dat vaak de pifgeys enzo daarna wel gevangen zijn na een herstart maar de wat meer zeldzame pokémon hem gepeerd zijn.
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:28:
[...]

Kan iemand mss bevestigen of het dodgen nog wel werkt bij de Gym's? Las dat er nu wel damage door komt ook bij succesvolle dodges.
Dodge werkt bij mij, indien geen lag, gewoon naar behoren. Kan als ik wil bijna zonder damage elke gym met 1 pokémon aan.

Ondertussen lvl 19, vandaag nog proberen om even naar Arnhem of Nijmegen te fietsen om daar de laatste pokémon te vangen en 4 gyms te veroveren. Dan kan ik cashen en een egg kopen om mijn voorraad evevols er door heen te werken.

[ Voor 30% gewijzigd door jdh009 op 17-07-2016 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:28:
[...]

Een opel corsa, gelukkig niet mijn auto maar t is niet leuk voor diegene...

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Laatst online: 24-09 12:40
TgR_KILLER schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:21:
Meh wilde even rondje gaan lopen en balls verzamelen en aan mijn eieren werken en weer constant zon draaiend ding.. Hoop dat ze die server issue's toch eens definitief oplossen dit is gewoon niet leuk meer.
Dit heb je altijd. Pokemon Go is volgens mij nu al één van de grootste hypes van de afgelopen 10 jaar. Zelfs Niantic kan hier moeilijk op in spelen. Veel mensen hoor je ook zegen: "Ja, dan gooi je er toch een paar duizend servers bij", maar het is gewoon onrealistisch om voor zo'n initiele piek zoveel geld uit te geven.

Dit hebben we ook gehad met D3/CoD's/BF's. De app is nu officieel gereleased in heel Europe (dacht ik). Het zal geen weken duren voordat het spel stabiel begint te draaien.

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richie B
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-04 13:12
Hey had een vraagje, zijn er meer mensen met een gespiegelde map met dat compass aan? Leek gister wel even accuraat te werken maar nu eigenlijk niet meer. Als ik bv links van mij een sloot heb, zie ik het op de map rechts. Google maps en andere navigatie apps doen het wel goed. Gebruik een iphone 6s plus. Met de hand de kaart bewegen werkt uiteraard, zodra dat compas aangaat klopt er geen r..t van. 180graden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coretteket
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 06-08-2022

Coretteket

Die ene...

Klopt het dat je op de Tweakers Pokemon Go Kaart geen lagen meer kan toevoegen voor jouw stad? Want ik woon bij geen enkele in de buurt.

- Coretteket

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 09:35
EricNL schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:33:
[...]

Dit heb je altijd. Pokemon Go is volgens mij nu al één van de grootste hypes van de afgelopen 10 jaar. Zelfs Niantic kan hier moeilijk op in spelen. Veel mensen hoor je ook zegen: "Ja, dan gooi je er toch een paar duizend servers bij", maar het is gewoon onrealistisch om voor zo'n initiele piek zoveel geld uit te geven.

Dit hebben we ook gehad met D3/CoD's/BF's. De app is nu officieel gereleased in heel Europe (dacht ik). Het zal geen weken duren voordat het spel stabiel begint te draaien.
Snap ik ook wel maar in deze tijd zou je ook tijdelijke servers kunnen gebruiken.
Ik bedoel je kunt met server park afspreken ik heb er 30 nodig voor stand-by en betaal ze zolang ik ze gebruik.
Mocht daarna deel van de spelers afhaken kun je ze afstoten. Of denk te simplistisch?

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
kaasaanfiets schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:21:
Ik ben nog maar level 5 en het schiet niet echt op. Alle gyms in mijn regio hebben level 18-21 leaders.

Weet iemand in Groningen een plek waar meerdere pokestops bij elkaar zitten?

Als je sneller wilt levelen moet je dus een lucky egg hebben en zoveel mogelijk lage pokemons evolueren (die weinig candy kosten)? En je kan als er b.v 2 pokestops zitten daar 2 lures oid op gooien en dan komen er elke 3 minuten pokemons? en als je 200 meter loopt dan komen ze om de minuut oid?
Dan moet je ook wel stevig doorlopen trouwens helemaal met die gps die de ene keer wel werkt en de andere keer niet. Mijn poppetjes staat heel vaak ineens aan de verkeerde kant van de straat oid.

Noorderplantsoen is meestal wel druk en zit je tussen 2 pokéstops in waar meestal lures actief zijn.

Als je snel wil levelen moet je candy en pokémon sparen tot je een stuk of 40 evoluties kan doen tijdens een lucky egg.

Stardust zou ik bewaren tot je minstens level 25 bent ofzo. Je komt toch steeds hogere pokémon tegen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Larkinzzz schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:38:
[...]

Stardust zou ik bewaren tot je minstens level 25 bent ofzo. Je komt toch steeds hogere pokémon tegen.
Lol eerst level 20 nu level 25.. dadelijk zegt iemand level 30.. ja je kan altijd hoger..
Ik geef mijn stardust gewoon lekker uit.. Maar goed ik speel misschien te casual en niet omg ik moet de beste en sterkste van de wereld worden :+

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-10 15:17
Kan je ook ergens een map van nl zien waar je precies alles hebt gevangen ?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jestar076 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:32:
[...]

Een opel corsa, gelukkig niet mijn auto maar t is niet leuk voor diegene...
Dat sowieso niet, hier hetzelfde probleem namelijk.
jdh009 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:28:
[...]

De bal loopt vast, dan blijft ie liggen en stopt het geluid terwijl de animatie inzoomactie wel gewoon doorgaat. Ik laat hem daarna meestal nog twee minuten aan staan om er zeker van te zijn dat de game wel gesynchroniseerd is (paar keer het pokéball laadding afwachten. Helaas merk ik dat vaak de pifgeys enzo daarna wel gevangen zijn na een herstart maar de wat meer zeldzame pokémon hem gepeerd zijn.

[...]

Dodge werkt bij mij, indien geen lag, gewoon naar behoren. Kan als ik wil bijna zonder damage elke gym met 1 pokémon aan.

Ondertussen lvl 19, vandaag nog proberen om even naar Arnhem of Nijmegen te fietsen om daar de laatste pokémon te vangen en 4 gyms te veroveren. Dan kan ik cashen en een egg kopen om mijn voorraad evevols er door heen te werken.
Aah dat is niet hetzelfde als hier, hier zie ik namelijk dat ronddraaiende pokeball dingetje verdwijnen waarna ik hem herstart.

Heb al een paar gym's kunnen verslaan, vond het wel grappig maar had liever Turn Based gezien, maar dan kunnen we wel wat menneke's hier in de buurt gaan pesten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
TgR_KILLER schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:40:
[...]

Lol eerst level 20 nu level 25.. dadelijk zegt iemand level 30.. ja je kan altijd hoger..
Ik geef mijn stardust gewoon lekker uit.. Maar goed ik speel misschien te casual en niet omg ik moet de beste en sterkste van de wereld worden :+
In theorie kan je het best wachten tot je max level bent, maarja zoveel geduld heeft niemand denk ik :P
Vanaf level 25 gaat levelen echt wel aanzienlijk trager dus ik wacht persoonlijk tot dan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Laatst online: 02:13
Pff net lvl 20 geworden, maar nils gekregen? Wachtte expres tot de balletje niet meer ging draaieno.
Zal ik de app ff afsluiten en daarna kijken? Iemand die het ook heeft gehad?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Musta schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:56:
Pff net lvl 20 geworden, maar nils gekregen? Wachtte expres tot de balletje niet meer ging draaieno.
Zal ik de app ff afsluiten en daarna kijken? Iemand die het ook heeft gehad?
Heb je wel dat level xx schermpje gehad? ik krijg mega vaak pas dat schermpje dat je level up bent gegaan na een keer opnieuw starten ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
kaasaanfiets schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:21:
Vanaf level 20-25 krijg je genoeg stardust per level om een aantal Pokémon steeds op hun max te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
TgR_KILLER schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:57:
[...]

Heb je wel dat level xx schermpje gehad? ik krijg mega vaak pas dat schermpje dat je level up bent gegaan na een keer opnieuw starten ofzo.
Moest ff 2 minuten wachten, dus voor degene die denken er is iets misgegaan, duurt soms wel ff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-10 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

TgR_KILLER schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:40:
[...]

Idd - heb hetzelfde idee. Je kan wel blijven wachten, maar ondertussen moet je ook wat plezier hebben of niet? :p

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Rody schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:20:
Vandaag weer even een rondje hardgelopen. Vooral veel gevangen die door een time out niet werden opgeslagen. _O-

Het eieren breeden ging redelijk, want de km's werden aardig geregistreerd.
Hoe hard loop je dan? Toen ik gisteren ging (loop zo'n 12km/h) ging het voor geen meter namelijk... Denk dat 1 of 2 vd 10 km werden geregistreerd... Maar misschien was dat ook een gevolg van server issues.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vulpix uit een 5km ei gekregen :7

[ Voor 8% gewijzigd door Joosie200 op 17-07-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-06 18:07
Zidanexo schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:14:

[afbeelding]

[afbeelding]
Wat zijn die blauwe tekens bij je pidgeot en starmie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BAS80
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19-05 17:20
hehe, ik heb wat ontdekt, als ik de telefoon in de keuken naast de laptop leg heb ik door beton en andere singalen slechtere gps ontvangst waardoor mijn avantar vanzelf 2 straten constant heen en weer loopt. Ik hoef niets te doen en registreert nog loopkilometers ook :P om de 10 min appeard er wel 1.

Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-08 18:32
m0ridin schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:03:
[...]

Hoe hard loop je dan? Toen ik gisteren ging (loop zo'n 12km/h) ging het voor geen meter namelijk... Denk dat 1 of 2 vd 10 km werden geregistreerd... Maar misschien was dat ook een gevolg van server issues.,
Speed limit van pokemon go staat op 19 km/h ofzo dacht ik, dus geen problemen met hardlopen. :+
Vandaag bijna de volle aantal km's geregistreerd.

Je moet de app wel actief houden, dus je kan hem niet wegdrukken of je screen locken, want dan registreert hij de afstand niet. Komt er op neer dat je met hardlopen je telefoon in de hand moet houden, maar dat went best snel.

Gisteren heb ik niet gespeeld vanwege server issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0ridin
Rody schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:14:
[...]

Speed limit van pokemon go staat op 19 km/h ofzo dacht ik, dus geen problemen met hardlopen. :+

Je moet de app wel actief houden, dus je kan hem niet wegdrukken of je screen locken, want dan registreert hij de afstand niet. Komt er op neer dat je met hardlopen je telefoon in de hand moet houden, maar dat went best snel.

Liep idd met mijn phone in de hand, kreeg netjes alerts van pokemons in de buurt, etc. Maar km registreren ho maar, lees dan ook verschillende verhalen wat betreft de snelheid.

Sommigen zeggen 5km/u (maar dat is wel heel laag), iemand anders zei na testen op 10km/u uit te komen en dan hoor je idd 15km/u. 19, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
[...]

Ik heb al 19 gehoord.. 20.. 24.. en 30 xD denk dat men er nog niet echt uit is :P en met die buggy GPS helpt t ook niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:49
Wat ik ook gemerkt heb is dat b.v. ziggo wifi spots niet erg handig is tijdens het vangen. Het schakelen tussen data / wifi zorgt voor extra vastlopers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
Volgens mij heb ik ook weer een bug, nu met het gewicht van de Pokémon na evolutie.
Ik heb 2 Fearow XS.
Fearow XS: 0.99m en 27.46kg
Fearow XS met anorexia: 1.06m en 0.97kg ?!?!?!!?!?!?! WHUT!!!!????

[ Voor 4% gewijzigd door TheBrut3 op 17-07-2016 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Larkinzzz schreef op zondag 17 juli 2016 @ 13:45:
[...]

In theorie kan je het best wachten tot je max level bent, maarja zoveel geduld heeft niemand denk ik :P
Vanaf level 25 gaat levelen echt wel aanzienlijk trager dus ik wacht persoonlijk tot dan dus.
Als je van plan bent nog géén gyms battles te doen, is er dan een voordeel gelinkt aan stardust uitgeven aan Pokémon?
Of is er geen gelinkt voordeel en is bijgevolg de efficiëntste manier (= stardust opsparen tot level 25) ideaal om te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
TheBrut3 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:17:
Volgens mij heb ik ook weer een bug, nu met het gewicht van de Pokémon na evolutie.
Ik heb 2 Fearow XS.
Fearow XS: 0.99m en 27.46kg
Fearow XS met anorexia: 1.06m en 0.97kg ?!?!?!!?!?!?! WHUT!!!!????
Had gisteren ook een Pideot van 27 en 1 van nog geen kilo :+ maar geen idee wat dat doet ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Huh, werkt t niet als je m in de achtergrond aan hebt, of scherm lock? (iOS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
TgR_KILLER schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:19:
Had gisteren ook een Pideot van 27 en 1 van nog geen kilo :+ maar geen idee wat dat doet ofzo..
En mijn Dragonair is na evolutie ook 0.76kg.
Valt mij op dat het bij Pokémon voorkomt die ik zelf heb geëvolueerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
[...]

Kan je niet je smartphone in een sportband steken en dan Google Play: Stay Alive! Keep screen awake installeren waardoor je scherm aanblijft?
Dit zou ideaal zijn _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

poor Leno schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:21:
[...]

Huh, werkt t niet als je m in de achtergrond aan hebt, of scherm lock? (iOS)
Nee de app moet aanstaan.. Iets wat hopelijk nog veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
TheBrut3 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:39:
[...]

In jouw ogen misschien, dat gevoel is vast persoonlijk. Ik heb het idee dat ik juist in dorpen meer speciale Pokémon tegen kom dan in de stad. En ja, in de stad kom je er ook meer tegen in totaal, maar dat zijn toch vooral de standaard Pokémon en soms een speciale.
Ja speciale wel ja, dat gevoel heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 14-10 15:24
Ik zie een dratini op de radar maar ik heb nog geen nieuwe sim, ah well, geduld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
CaptJackSparrow schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:02:
[...]

Simpel. Je zorgt dat je een deal hebt gemaakt met bijv. Amazon die servercapaciteit verhuurt waarmee je je serverbehoefte naadloos kunt opschalen al naar gelang de behoefte. Kost geld, maar de kosten gaan voor de baat uit. Dat weet je van tevoren.
De enige winst komt momenteel ook alleen maar door de stijgende aandelen van Nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Jeetje... ik begrijp nu wel waarom er een glitch is met de 'Nearby'-feature in Pokemon Go.
Er is een exploit uitgelekt waardoor je kan zien waar de Pokemons zijn, in elke land, elke stad, elke straat tot aan het huisnummer. Niantic dacht waarschijnlijk om maps uit te schakelen, 1) vanwege privacy en 2) dat er een exploit online is gezet.

Jammer dit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:53
FitzChevalric. schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:24:
[...]

De enige winst komt momenteel ook alleen maar door de stijgende aandelen van Nintendo.
En de micro-transacties die je in de app kunt doen.
Verder veel merchandise, naamsbekendheid door de hele hype etc. wat allemaal mee speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
CyberDonky schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:24:
Jeetje... ik begrijp nu wel waarom er een glitch is met de 'Nearby'-feature in Pokemon Go.
Er is een exploit uitgelekt waardoor je kan zien waar de Pokemons zijn, in elke land, elke stad, elke straat tot aan het huisnummer. Niantic dacht waarschijnlijk om maps uit te schakelen, 1) vanwege privacy en 2) dat er een exploit online is gezet.

Jammer dit....
Heb je hier een bron voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-10 15:40

Zeror

Ik Henk 'm!

wortelsoft schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:17:
Wat ik ook gemerkt heb is dat b.v. ziggo wifi spots niet erg handig is tijdens het vangen. Het schakelen tussen data / wifi zorgt voor extra vastlopers.
Ik merk met mijn telefoon vooral dat wanneer ik geen wifi gebruikt, mijn gps alle kanten opspringt behalve de goede plek. Dit heb ik sinds een paar dagen. Spel is daardoor nagenoeg onspeelbaar voor mij, omdat ik hierdoor altijd op de verkeerde plek sta. Voor pokemon, voor pokestops en voor gyms. Heel vervelend. Ik ben er overigens nog niet uit of Pokemon Go het probleem is, want in Google Maps gebeurd het ook.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

En dan loop je 10km voor een ei, komt er een mooie scyther uit, en transfer je 'm per ongeluk ;w .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky

CyberDonky

DealBytes

Vind je het goed als we het even via PM doen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Als je nog niet op gyms speelt verbruik je ook geen potions en revives. Heb nu 82 potions, 43 super potions en maar liefst 99 revives. De ruimte voor ballen begint steeds kleiner te worden. Wat kan ik evt. het best weggooien om wat meer ruimte te maken? Wat zal ik bij battles het meest nodig hebben? Level 12. Evolves aan het opsparen voor LE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
ThomasXIV schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:27:
En dan loop je 10km voor een ei, komt er een mooie scyther uit, en transfer je 'm per ongeluk ;w .
Noooooooo, I feeel you bruh :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik gok dat iedereen die bron wil weten. Gezien de radar ongeveer de meest gemiste optie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
CyberDonky schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:24:

Jammer dit....
Huh, waar heb je dat gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
Xanaroth schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:11:
[...]

Wat zijn die blauwe tekens bij je pidgeot en starmie?
Die zijn gestationeerd bij een gym

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 17:57
vanmorgen even stukje door hoogeveen heen gereden (tot telefoon leeg was) veel shops bij elkaar en heel veel pokemons (stuk of 12 te gelijk soms in de buurt) ook als je op 1 plek bleef staan waren er pokemons te pakken om de paar minuten.

nu weer thuis in koekange als ik geluk heb zie ik 1 of 2 pokemons in de buurt maar zeker niet vanuit huis te pakken. ( toch wel jammer gister avond in koekange rond gefietst ook maximaal 3 of 4 te gelijk in de buurt)

toch wel jammer als je dan op teamspeak zit en mensen die in hoogeveen en Coevorden wonen hoort dat ze om de paar minuten wat vangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
Observatie: geen connectie = geen afstand gemeten. net 5km hardgelopen, app actief gehad. SLechts 2.5 km volgens de app. Dat kan beter...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Asgaro
ThomasXIV schreef op zondag 17 juli 2016 @ 14:27:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4D2WCO7.gif
Pagina: 1 ... 88 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.