[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 87 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.654 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:30
Wat een drukte in mijn woonkamer!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9PdHhrJUsGahhh8dIyhPvfXh/full.png

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-07 19:29

JamesB009

Sjimmeh!!

Morrar schreef op zondag 17 juli 2016 @ 00:36:
[...]

Dat komt dus inderdaad omdat de radar despawns negeert. Bij opnieuw opstarten checkt ie alleen de nog geldige spawns.

Wat ik interessanter vind is dat je kennelijk spawnpatronen kunt gaan voorspellen als je de timers kent. Dan kun je de app gewoon lekker dichtlaten en via bijvoorbeeld Google maps aangeven welke pokemon je kunt vangen :)

Als spawn punten overeenkomen met XM punten in Ingress, dan kun je de locaties zelfs daaruit plukken.
Bij mijn werkt elke heel en half uur spawnt er iets. :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
Nu nog eens vinden waar in godsnaam wat minder common pokemon spawnen hier in de buurt en dan elk uur eentje ophalen voor de candies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op zondag 17 juli 2016 @ 00:37:
Wat een drukte in mijn woonkamer!

[afbeelding]
Dikke vogelparty daar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Een Diglett en een Horsea uit 5km eieren gekropen terwijl ik op de bank zat. :D

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wel tof hoor, besloot om 23:00 nog een rondje te lopen (hopende dat de servers het 's-nachts beter houden). Kom ik op een plek waar twee stops vlak bij elkaar met een lure waren uitgerust. Letterlijk 15 man daar om pokemon te vangen om half twaalf in de nacht. Was super gezellig :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mx. Alba
Haters gonna hate. Ondertussen zijn volwassen Pokémonspelers een stuk socialer en gezonder bezig dan de klagers. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Autodrop
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 18-07 16:37
http://www.polygon.com/20...p-gym-locations-map-guide

https://www.reddit.com/r/...ic_knew_about_that_local/

Met een browserplug-in is het mogelijk een layer over de Ingressmaps te plaatsen en zo te zien waar de Pokéstops en Pokégyms zich bevinden.

Wel nog even zelf aangeven welke van de twee het is.

:)

[ Voor 35% gewijzigd door Autodrop op 17-07-2016 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup spawnt hier op elke uur xx.46 een staryu of een psyduck voor de deur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op zondag 17 juli 2016 @ 00:42:
[...]

Dikke vogelparty daar :P
Tja, ik zit op 8 hoog dus dat is vogelterritorium... Maar toch zwom er ook een keer een Seaking rond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op zondag 17 juli 2016 @ 01:00:
[...]

Tja, ik zit op 8 hoog dus dat is vogelterritorium... Maar toch zwom er ook een keer een Seaking rond.
Die had dan zeker een redbull gedronken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-10 14:40

Tourniquet

Hiya, fellas!

Zo, net nog ff alleen een level 3 Gym overgenomen, zat 1 pokemon van 800 in en 2 van 1000+ maar mijn Vaporeon van 821 en Hypno van 688 waren voldoende om 'm over te nemen.

Knappe jongen die deze nu weer kan terugveroveren. }) :+

Afbeeldingslocatie: https://cl.ly/0G061P463q2h/IMG_5130.PNG

Edit: hij is er al uitgekickt door team rood. Kunnen ze wel tegen zo'n zeehondje. :(

[ Voor 16% gewijzigd door Tourniquet op 17-07-2016 01:16 ]

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op zondag 17 juli 2016 @ 00:47:
Een Diglett en een Horsea uit 5km eieren gekropen terwijl ik op de bank zat. :D
Dat gaat lekker dan, bij mij is er welgeteld 100 meter bijgekomen op een dag. Ik heb helaas slechte spawns en goede gps ipv andersom haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10-10 15:01
Wow dat pokemon op regelmatige tijden spawnen is wel een gamechanger, dan is er binnen de kortste keren een map gevuld door de community met spwantijden en locaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TgR_KILLER schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 20:01:
[...]

Ik ken al mijn pokemon uit mijn hoofd, jij niet dan? xD

Ik heb er maar 42 ofzo :P bewaar alle dubbele enzo niet :+
Ja, is dat een goede strategie? Dus elke dubbele wegdoen aan de prof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 01:24:
[...]

Ja, is dat een goede strategie? Dus elke dubbele wegdoen aan de prof?
Niet alle, maar wel veel. Het beste is om te sparen tot je een lucky egg helemaal kan vullen met evoluties, in theorie kan je 60 pokémons evolueren in een half uur lucky egg, maar in de praktijk zal het eerder een stuk of 40~50 zijn.

Ik ben zelf ook al sinds het begin aan het sparen, ben nu halverwege level 10 en heb nog nooit een pokémon laten evolueren. Heb een stuk of 35 evoluties klaar staan nu, dus kan bijna een lucky egg doen als ik zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Zspirit schreef op zondag 17 juli 2016 @ 01:06:
Wow dat pokemon op regelmatige tijden spawnen is wel een gamechanger, dan is er binnen de kortste keren een map gevuld door de community met spwantijden en locaties.
Volgens mij roteert het om de zoveel tijd. Ik zie nu bijvoorbeeld beesten spawnen die ik een aantal dagen geleden nooit zag. Zo'n map zal dus maar een paar dagen accuraat zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Mx. Alba schreef op zondag 17 juli 2016 @ 01:29:
[...]

Volgens mij roteert het om de zoveel tijd. Ik zie nu bijvoorbeeld beesten spawnen die ik een aantal dagen geleden nooit zag. Zo'n map zal dus maar een paar dagen accuraat zijn denk ik.
Volgens mij is het tijdsgebonden, ik zie nu een Parasect in de buurt, dat was gister ook rond dit tijdstip. Eerder op de avond ook een Jinx in de buurt net als gister rond hetzelfde tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
mark-k schreef op zondag 17 juli 2016 @ 01:05:
[...]

Dat gaat lekker dan, bij mij is er welgeteld 100 meter bijgekomen op een dag. Ik heb helaas slechte spawns en goede gps ipv andersom haha.
De hele 5km was niet op de bank maar toch wel een paar honderd meter. Als ik stil zit zwerft mijn avatar steeds een flink eind door het gebouw, volgens mij met een radius van zo'n 100m. Die fluctuaties tikken op een gegeven moment wel aan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Larkinzzz schreef op zondag 17 juli 2016 @ 01:30:
[...]

Volgens mij is het tijdsgebonden, ik zie nu een Parasect in de buurt, dat was gister ook rond dit tijdstip. Eerder op de avond ook een Jinx in de buurt net als gister rond hetzelfde tijdstip.
Maar ik heb dus het vermoeden dat je over een aantal dagen op die tijdstippen andere beesten zult zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Had net nog 3 kwartier ofzo rondgefietst, stuk of 15~20 pokémon gevangen en 2 eieren uit laten komen. Ben ook alweer op de helft nu met 2 nieuwe eieren. Totaal weer +5000exp gepakt die 3 kwartier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
Haha ik dacht voor het slapen gaan nog een keertje kijken. Zit er een 405 Eevee op mijn bed! Ligt het trouwens aan mij of zijn Eevees makkelijk te vangen? Zelfs Pidgeys hebben meer attitude dan Eevees lijkt het wel, mbt ballen ontwijken, ontsnappen en wegrennen...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Vind het gebruikte algorithm (van Ingress Intel) maar dom.

Leef je buiten een stad? Succes, amper pokestops/pokemon voor jou.
Leef je in een stad? Hier, alles wat je nodig hebt om alles te vangen. Pak een koffie met kilo suiker bij starbucks en blijf maar zitten de hele middag.
(en dan nog mensen met hun verhalen met 'veel bewegen'.. nee je loopt de stad in, gaat op een bankje zitten en klaar)

Zou juist pokemon moeten vangen in de "wilderness", pokestops/gyms in een stad.

Jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Zit er ook een max CP gebonden aan lagere pokémon qua evolutie? Heb nu een 167 CP pidgey bijvoorbeeld, stel dat dat het maximale is, zou je die dan ook weer in een maximaal hoge pidgeotto enzo kunnen evolueren?

Wat is jullie hoogste CP pidgey/weedle/caterpie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-10 14:40

Tourniquet

Hiya, fellas!

Analyse van de beste aanvallende en verdedigende Pokemon:

https://www.reddit.com/r/.../?st=iqpuqn0s&sh=f531a13c

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-10 14:00
Larkinzzz schreef op zondag 17 juli 2016 @ 01:43:
Zit er ook een max CP gebonden aan lagere pokémon qua evolutie? Heb nu een 167 CP pidgey bijvoorbeeld, stel dat dat het maximale is, zou je die dan ook weer in een maximaal hoge pidgeotto enzo kunnen evolueren?

Wat is jullie hoogste CP pidgey/weedle/caterpie?
ja kan, alleen zodra je trainer level omhoog gaat kan echter je cp ook verder omhoog en moet je hem dus alsnog bijtrainen.

Ik ben net level 20 geworden en hoogste pidgey was ongeveer 280cp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaiseCain
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-10 00:32
Level 20 - 343CP Pidgey/191CP Weedle/192CP caterpie/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:18
Net na mijn avonddienst (23:30) naar huis gefietst. Niets dan ellende met servers. Eenmaal thuis alles prima. Iets verderop zaten 2 lures (3 min. fietsen van mijn huis). Dus ik erheen... toch niets zinnigs te doen en vrouw ligt al plat -> Kom ik 2 van mijn buren tegen die die Lures geplaatst hebben _/-\o_

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Nu online

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Huhuhu wat ben ik toch evil...
Zo rond 4:40 weggegaan bij een feestje hier in het dorp en langs de kerk gelopen. De kerk is een Gym, maar wordt al sinds het spel uit is gedomineerd door ene MoedersVan458. Alle gyms in het dorp trouwens. Maar goed, dit zat erin (ongeveer)
- 500 CP Pidgeot
- 580 CP (naam ff kwijt, zo'n soort mot)
- 1550 CP Slowbro

En ik had dit:
-700 CP Pigeot
-549 CP Jolteon
-331 CP Raticate
-306 CP Beedrill
-278 CP Pidgeotto
-253 CP Ekans

Onmogelijk zou je denken. Inderdaad. Ik heb een stuk 30 normal en nog 25 super potions gebruikt om hem naar lvl 1 te knokken (vanaf bijna lvl 4) en toen echt nét gewonnen met nog 1HP over.

Ja nu zit mijn sterkste erin, de 700CP Pidgeot. Die wordt er natuurlijk subiet uitgeknalt omdat niemand team Instinct is. Het gaat me echter om het principe, ik vind het namelijk toch wel een aardige win.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larkinzzz schreef op zondag 17 juli 2016 @ 01:28:
[...]

Heb een stuk of 35 evoluties klaar staan nu, dus kan bijna een lucky egg doen als ik zou willen.
Wat is dat "klaar staan" wat moet je daarvoor doen? Een evolutie is toch alleen een knop schuiven (indien voldoende candy)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-10 19:36
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 05:33:
[...]

Wat is dat "klaar staan" wat moet je daarvoor doen? Een evolutie is toch alleen een knop schuiven (indien voldoende candy)
Veel pidgeys en ratata's + bijbehorden candy's opsparen zodat je een lucky egg maximaal kunt benutten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
of andere evoluties natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09:50
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 05:33:
[...]

Hij verzameld genoeg candy's voor diverse Pokemon zodat hij wanneer hij een lucky egg heeft die knop 35 keer kan indrukken. (Voor elke Pokemon eens)

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaarheid
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-09 10:40
Evolutie is 500 xp 1000 met lucky egg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07:04
Ligt het aan mij of is de radar al 3 dagen kapot? Alles blijft bij mij op drie voetjes staan zelfs als ik ze uiteindelijk tegenkom...

Vanmiddag moet ik in Haarlem zijn dus we gaan daar maar eens kijken hoe veel Pokéstops er zijn. Misschien eerst even wat extra bag ruimte kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Lijkt erop dat de server weer op zn gat ligt... Kan er om 07.45 niet in komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10 09:35
Mortalboy[NL] schreef op zondag 17 juli 2016 @ 07:48:
Lijkt erop dat de server weer op zn gat ligt... Kan er om 07.45 niet in komen.
Helaas wel

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 07:44
ErikT738 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 07:46:
Ligt het aan mij of is de radar al 3 dagen kapot? Alles blijft bij mij op drie voetjes staan zelfs als ik ze uiteindelijk tegenkom.
Hier exact hetzelfde. Maakt niet uit welke richting ik op loop, alles blijft op 3 staan. En vervolgens een random Pokemon tegenkomen, welke niet eens op de lijst stond. De game is inderdaad behoorlijk van slag:(

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom allemaal mooie exemplaren tegen, maar heb geen pokeballs....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zondag, goedemorgen europe servers, prepare ur anus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
  • Laatst online: 05-06 19:49
Goedemorgen allemaal,

Inderdaad de 3 voetjes bug nog steeds beschikbaar. Inloggen verliep vanochtend wel soepel en de server lijkt stabiel. Toch weer 2 weedles binnengetikt voor het ontbijt (Nee grapjassen ik eet niet die weedles voor m'n ontbijt, voor als in tijdsaanduiding :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
vanochtend onderweg naar mn werk aan de lopende band raak..
Ik heb het idee dat door het slechte laden overdag je ook nog pokemons mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:06
Toch heeft iemand lekker kunnen spelen tussen 01.00 en 7.30. Had gisteren 4 gyms met level 4+ met de meeste pokemon 1000+ vanochtend toch weer 2 kwijt:P iets te hardcore voor mij :>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spocy
Hoppa een Kadabra in de woonkamer, die had ik nog niet. 2 razzberries en 2 greatballs verder en nu heb ik wel een Kadabra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hoe werken die gym levels eigenlijk? Resetten die weer na verloop van tijd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yeahhh, zojuist een 498cp Ponyta in me 5km egg! Had daarvoor ook al een 400+ Growlith in een 5k egg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spocy
shoombak schreef op zondag 17 juli 2016 @ 09:24:
Ja als je een gym overneemt valt hij terug in level. elke keer als je tegen een gym vecht daalt de prestige, en daarmee het level. Elke keer als je in je gym traint steigt het prestige, en daarmee het level (let op levels vereisen een bepaalde hoeveelheid prestige, dit is niet latijd genoeg per gevecht dus vaak zijn er meerdere gevechten nodig om een level te verhogen/verlagen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oosterhofjf
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09:06
shoombak schreef op zondag 17 juli 2016 @ 09:24:
Zoals je waarschijnlijk weet, kan een gym bezet worden door blauw, rood of geel. Eenmaal in bezit kunnen spelers van dezelfde kleur daar oefenen. een pokemon selecteren en daar zoveel mogelijk andere pokemon mee verslaan. Iets van 11 exp per verslagen pokemon? Elke keer als je een pokemon verslaat, krijgt je gym punten. Je ziet vanzelf welk level de gym dan is. Beetje verdeeld als volgt:

2000
4000
6000
8000
12000

Als je een gym wilt veroveren, is het ongeveer hetzelfde. Alleen kan je dan 6 pokemon gebruiken. Stel een gym heeft 22000 punten, dan duurt het best lang voordat je de gym kan overnemen ;)

Zover ik weet krijgen de gyms geen reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Gisteren gaan eten in de stad ('s-Hertogenbosch). Daar stikt t van de pokestops. Op weg naar, en later van het restaurant, de hele rugzak kunnen afladen met pokeballs, greatballs, berries en potions. Van de markt naar de taxi wel zeven stops, da's een stukje van misschien 800 meter.

Kom ik er in Rosmalen maar bekaaid vanaf, ik heb in de buurt (<2 km) maar twee stops.

Maar ik kan weer even vooruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijdod
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-10 07:40
Hoe zit het met de combat stats van pokemons, is hoger daar altijd beter? Of is de rate of damage altijd gelijk?

Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Ik ben gisteren begonnen maar doordat de server down was is het niet gelukt om iets te vangen. Ik woon in Amsterdam-Noord tegen de A10 aan en er zijn hier bijna geen pokestops. Eentje zit aan de verkeerde kant van een kanaal en daar zit geen brug, de andere bij het toekomstig metro station. Ik heb geen pokemons in huis en niks in de buurt. Heb dus nog niets gevangen, maar vraag me af of dit normaal is. Gisteren 5km gelopen buiten en net binnen de ring en niks gevonden en vandaag als ik mijn app open zie ik maar 1 pokemon met drie voetjes.

By the way, kan je op je map zien welke kant je op moet lopen op zo'n drie voetjes pokemon te vangen? Hij blijft volgens mij steeds op drie voeten en geen idee welke kant ik moet op lopen.

[ Voor 15% gewijzigd door Torgo op 17-07-2016 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Wat is handiger? Ik heb 1 pidgeotto en ongeveer 30 pidgy's en 100 candy.

Zoveel mogelijk pidgey's evolven naar een pidgeotto (kost 12 candy) of de pidgeotto evolven naar pidget (kost 50 candy) en een pidgy door evolven naar pidget (kost 50+ 12 candy)

Of vollesig richten op 1 pidget en die volledig power-uppen.

Keuzestress!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
Torgo schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:02:
Ik ben gisteren begonnen maar doordat de server down was is het niet gelukt om iets te vangen. Ik woon in Amsterdam-Noord tegen de A10 aan en er zijn hier bijna geen pokestops. Eentje zit aan de verkeerde kant van een kanaal en daar zit geen brug, de andere bij het toekomstig metro station. Ik heb geen pokemons in huis en niks in de buurt. Heb dus nog niets gevangen, maar vraag me af of dit normaal is. Gisteren 5km gelopen buiten en net binnen de ring en niks gevonden en vandaag als ik mijn app open zie ik maar 1 pokemon met drie voetjes.

By the way, kan je op je map zien welke kant je op moet lopen op zo'n drie voetjes pokemon te vangen? Hij blijft volgens mij steeds op drie voeten en geen idee welke kant ik moet op lopen.
De 3 voetjes bij een pokemon is een bekende bug.. zou zomaar kunnen dat de pokemon ineens opduikt(vaker niet dan wel trouwens)

Sommige plekken waar het rustiger is, en dat heeft met cellulaire activiteit te maken geloof ik zijn ook minder pokemons. Als ik thuis ben (buitenwijk van utrecht) vang ik veel minder dan in de stad.
Veel heeft ook te maken met de slechte servers op dit moment.. Dus ik zou zeggen zet je app nog een keer aan en kijk of er wat meer pokemons in de buurt zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Cai schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:04:

Zoveel mogelijk pidgey's evolven naar een pidgeotto (kost 12 candy) of de pidgeotto evolven naar pidget (kost 50 candy) en een pidgy door evolven naar pidget (kost 50+ 12 candy)

Keuzestress!!!
Welk level ben je en wat is de CP van de Pidgeotto?

Vaak kan je beter de pidgeys doen, en hoger level worden, dan vind je vanzelf hoger CP pidgeottos :)

1337 | RLVANT | Canon EOS 5D Mark II + 500D | 70-200 F4 L IS | 100mm L F2.8 IS macro | 17-40 F4 L | 50mm F1.8

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kevintjeh

Keuzestress!!!
heb je meer behoefte aan een sterke pokemon of wil je liever snel lvlen?
Ik had nogsteeds een 500cp pidgeot dus heb een nieuwe ge evolved naar 700+ pidgeot.
ben nu lvl 12 en de rest doe ik nu pidgeys naar pidgeottos evolven met een lucky egg (500 exp per evolve x2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-10 11:32

Bosmonster

*zucht*

Torgo schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:02:

Zelfde hier. In de hele buurt is bijna niks te vinden. Moet echt een fietstocht gaan maken om een paar stops te vinden of wat pokemons. Mijn ballenvoorraad is ook continu bijna op.

Wat dat betreft is de game niet helemaal eerlijk. Er zijn mensen die bij meerdere pokestops kunnen vanuit de woonkamer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
Bosmonster schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:24:
[...]

Zelfde hier. In de hele buurt is bijna niks te vinden. Moet echt een fietstocht gaan maken om een paar stops te vinden of wat pokemons. Mijn ballenvoorraad is ook continu bijna op.

Wat dat betreft is de game niet helemaal eerlijk. Er zijn mensen die bij meerdere pokestops kunnen vanuit de woonkamer :')
Het is echt een stadsspel, dorpelingen moeten niet een hele hoge eisenpakket hebben. Aangezien Utrecht internationaal gezien een provincie stadje is kan je nagaan wat ze vinden van dorpen met 10 of 20 duizend inwoners.

[ Voor 11% gewijzigd door FitzChevalric. op 17-07-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JamesB009

JamesB009

Sjimmeh!!

Zojuist deze truuc toegepast: (https://www.reddit.com/r/.../?st=iqo9zize&sh=66e8bdd1)
Een Evee naar een Vaporeon geevolved. :) (Dus eerst Rainer genoemd, lijkt dus te werken voor mij.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online

Keuzestress!!!
Niks aan doen. Gewoon opsparen.

Bij level 9 (uit mijn hoofd) krijg je een lucky egg. Daarmee krijg je 30 minuten lang dubbele XP. Daarmee evolve je zoveel mogelijk pokemons.

Met name pidgey en weedley. Die 'kosten' weinig candy voor de evolve.

Ik ben zo van level 10 naar (bijna) 14 gegaan. Dan vang je, vanwege je eigen trainer level, vanzelf betere pokemons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElArmaSecreta
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 08:23
Op de officiële site wijzen ze glimmende gebieden als habitat voor Pokemon aan. Iemand hier een screenshot van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
FitzChevalric. schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:28:
[...]

Het is echt een stadsspel, dorpelingen moeten niet een hele hoge eisenpakket hebben. Aangezien Utrecht internationaal gezien een provincie stadje is kan je nagaan wat ze vinden van dorpen met 10 of 20 duizend inwoners.
Nou ja dorpelingen... Ik weet niet waar hij woont (edit: Bosmonster woont in Rotterdam, ook geen dorp) maar ik woon in Amsterdam, binnen de ring. Ok, Noord dat wel, maar toch. Noord alleen al is 80K+ inwoners. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat we met heel Amsterdam in stadsdeel centrum moeten gaan rond hangen tussen de toeristen en de slechte cafes/restaurants om een pokemonnetje te kunnen vangen?

Het is een virtual reality spel, dus het is niet alsof het ze geld kost om ook in de buitengebieden een heleboel pokestops/gyms/pokemons whatever te plaatsen. Het zou juist leuk zijn als het de stedeling naar een fiets of wandelroute aan de rand van de stad zou lokken ipv andersom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-10 17:01
Is het mogelijk om in de start post een lijst van third-party apps op te nemen?

Ik vond al volgende nuttige:

(Ja, velen zijn Android-only. iOS is nu eenmaal een veel meer gesloten platform :w Daarnaast kost iets op de App Store plaatsen ook meer tijd en geld.)

- Gratis geld! Letterlijk. Moet juist soms wat enquetes invullen die gebaseerd zijn op waar je bent geweest. No extra catch en geen scam. Is officiële app van Google. (Kan zelf niet testen want nog steeds niet werkzaam in België)
Google Play: Google Opinion Rewards
Thread: https://www.reddit.com/r/..._opinion_rewards_to_earn/

- Notificaties op Pebble of Andoid Wear smartwatch
Google Play: Notifications for GO
Thread: https://www.reddit.com/r/...ions_for_pok%C3%A9mon_go/

- Loop en zorg dat charities hierdoor geld krijgen (Ook voor iOS)
http://www.charitymiles.org/
Google Play: Charity Miles
https://itunes.apple.com/...ty-miles/id505253234?mt=8

- Map waar Pokémon te vinden zijn
Google Play: PokeSpotting for Pokemon GO
https://www.reddit.com/r/...ns_with_pokespotting_for/

- Nog een map app
Google Play: Poke Radar find Pokémon nearby

- Location-based messenger: chat met PoGo fans in de buurt
Google Play: Messenger for Pokémon GO
Thread: https://www.reddit.com/r/...r_for_pok%C3%A9mon_go_on/
Thread: https://www.reddit.com/r/...lized_chat_that_lets_you/

- Nog een messenger app
Google Play: Chat for Pokemon GO - GoChat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Voor mensen die klagen over weinig stops in hun omgeving en willen dat je nieuwe stops kunt aanmelden. Zoals velen ondertussen weten zijn de stops gewoon Ingress portals die de spelers daarvan bij Niantic hebben ingediend. Al bijna een jaar geleden is die mogelijkheid gestopt omdat men de vloed aan submissions niet kon verwerken.

Op deze pagina kun je lezen dat dat gebeurde en wat de criteria zijn voor portals(/stops). In stedelijke gebieden staan meer markante 'portalwaardige' objecten dan in de buitenstedelijke gebieden/bossen/heide/weilanden. Daar kwamen ook meer mensen om die objecten in te dienen. Zodoende. In oude stads/dorpskernen staan ook meer interessante objecten dan in een suf nieuwbouwwijkje dus ook in die laatste vind je veel minder portals/stops/gyms. Mensen die graag een 'Home Portal' wilden dat ze vanaf de bank konden hacken dienden ook wel een foto van hun tuinbeeld in waarmee sommigen ook wel wegkwamen.

Met het gigantische aantal PoGo spelers zal Niantic dus nóóit meer de oude manier van portal(/stop)submissions gaan openen want dan hebben ze honderd fulltime mensen nodig om die te verwerken. Hoe een user-based evaluatiesysteem zal werken (als het al een beetje fatsoenlijk kán werken) zal moeten blijken maar Niantic zal daar vrij voorzichtig mee zijn aangezien zoiets gigantisch uit de klauwen kan lopen als je dat niet heel goed implementeert. En dat is eerlijk gezegd niet hun sterkste kant afgaande op de ervaringen met hun bij Ingress over de afgelopen 3,5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Ik heb het topic niet helemaal gelezen maar ik vroeg me af of er meer mensen zijn waarbij de pokeradar de laatste dagen erg slecht werkt? Pokemon die niet meer in de buurt zitten verdwijnen er niet uit en de voetjes worden ook niet meer veranderd..

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
Xenomorphh schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:56:
Ik heb het topic niet helemaal gelezen maar ik vroeg me af of er meer mensen zijn waarbij de pokeradar de laatste dagen erg slecht werkt? Pokemon die niet meer in de buurt zitten verdwijnen er niet uit en de voetjes worden ook niet meer veranderd..
bekend probleem en veelvuldig besproken.. hopen dat ze het snel oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Laatst online: 19-09 19:06
Op iOS 10 en mijn iPhone 6 werkt het voor geen meter.
Krijg geen pokemons te zien in AR on/off mode, ik kan wel een bal gooien maar ik zie de cirkel en pokemon niet.

En dat was de eerste 3 beginner pokemons. Nadien nog geen enkele pokemon op mijn map gezien en ben al 10km ver geweest.
Enkel van die stops gezien en die werken maar half van de tijd. (servers?).

Ik zie wel altijd 3 stap pokemons maar daar blijft het bij.
Woon wel niet in het stad maar juist daarbuiten in een redelijk groot dorp.

Deels dus iOS 10 problemen. Maar ook server issues kraken dit spel toch momenteel. Ze hadden zich veel beter kunnen voorbereiden. Het is al een tijdje uit in andere landen e.

[ Voor 11% gewijzigd door dotslasher op 17-07-2016 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-10 14:46
dotslasher schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:58:
Ze hadden zich veel beter kunnen voorbereiden. Het is al een tijdje uit in andere landen e.
Het is pas 11 dagen uit....en hoe bereid je je voor op een hype?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dotslasher schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:58:
Op iOS 10 en mijn iPhone 6 werkt het voor geen meter.
Krijg geen pokemons te zien in AR on/off mode, ik kan wel een bal gooien maar ik zie de cirkel en pokemon niet.

En dat was de eerste 3 beginner pokemons. Nadien nog geen enkele pokemon op mijn map gezien en ben al 10km ver geweest.
Enkel van die stops gezien en die werken maar half van de tijd. (servers?).

Ik zie wel altijd 3 stap pokemons maar daar blijft het bij.
Woon wel niet in het stad maar juist daarbuiten in een redelijk groot dorp.

Deels dus iOS 10 problemen. Maar ook server issues kraken dit spel toch momenteel. Ze hadden zich veel beter kunnen voorbereiden. Het is al een tijdje uit in andere landen e.
Als je beta software gebruikt heb je ook geen recht om te klagen over het functioneren van een app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

FitzChevalric. schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:59:
[...]

Het is pas 11 dagen uit....en hoe bereid je je voor op een hype?
Simpel. Je zorgt dat je een deal hebt gemaakt met bijv. Amazon die servercapaciteit verhuurt waarmee je je serverbehoefte naadloos kunt opschalen al naar gelang de behoefte. Kost geld, maar de kosten gaan voor de baat uit. Dat weet je van tevoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Asgaro schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:42:
Is het mogelijk om in de start post een lijst van third-party apps op te nemen?

Ik vond al volgende nuttige:

(Ja, velen zijn Android-only. iOS is nu eenmaal een veel meer gesloten platform :w Daarnaast kost iets op de App Store plaatsen ook meer tijd en geld.)

- Gratis geld! Letterlijk. Moet juist soms wat enquetes invullen die gebaseerd zijn op waar je bent geweest. No extra catch en geen scam. Is officiële app van Google. (Kan zelf niet testen want nog steeds niet werkzaam in België)
Google Play: Google Opinion Rewards
Thread: https://www.reddit.com/r/..._opinion_rewards_to_earn/

- Notificaties op Pebble of Andoid Wear smartwatch
Google Play: Notifications for GO
Thread: https://www.reddit.com/r/...ions_for_pok%C3%A9mon_go/

- Loop en zorg dat charities hierdoor geld krijgen (Ook voor iOS)
http://www.charitymiles.org/
Google Play: Charity Miles
https://itunes.apple.com/...ty-miles/id505253234?mt=8

- Map waar Pokémon te vinden zijn
Google Play: PokeSpotting for Pokemon GO
https://www.reddit.com/r/...ns_with_pokespotting_for/

- Nog een map app
Google Play: Poke Radar find Pokémon nearby

- Location-based messenger: chat met PoGo fans in de buurt
Google Play: Messenger for Pokémon GO
Thread: https://www.reddit.com/r/...r_for_pok%C3%A9mon_go_on/
Thread: https://www.reddit.com/r/...lized_chat_that_lets_you/

- Nog een messenger app
Google Play: Chat for Pokemon GO - GoChat
Zal ze aan de OP toevoegen, behalve die laatste want die werkt niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De servers lijken het te houden :)

*knocks on wood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:07:
De servers lijken het te houden :)

*knocks on wood
rond 17:00 ligt het kritieke punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotslasher
  • Laatst online: 19-09 19:06
Verwijderd schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:02:
[...]

Als je beta software gebruikt heb je ook geen recht om te klagen over het functioneren van een app.
Mijn vrouw heeft een iphone 5s met ios 9 en een samsung met dus android.
Ze heeft dezelfde problemen -> 3 voetjes, niets in de buurt, pokestops die niet laden of niets doen.
Haar AR werkt niet op de iphone en samsung.

En ja ios10 is beta, heb ik geen problemen mee dat dit niet 100% werkt. al de andere problemen die zich voordoen op andere platformen wel.

[ Voor 27% gewijzigd door dotslasher op 17-07-2016 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2020Media
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 22:32
Kevintjeh schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:07:
[...]

rond 17:00 ligt het kritieke punt.
Ook in het weekend?

May Lyssa aid you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 14:56
Ik heb het al eerder vermeld, ik vermoed dat ze de radar uitgeschakeld hebben om de server load wat te verminderen. Als mijn veronderstelling klopt, dan zal het vanzelf weer een keer ingeschakeld worden als de load te managen is. Hetzij door meer servers, hetzij door minder gebruikers.
Ik werk nog steeds met de oude APK. De software is niet veranderd, dus het moet iets server side zijn. Of het een bug is of bewust is alleen maar speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dotslasher schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:12:
[...]

Mijn vrouw heeft een iphone 5s met ios 9 en een samsung met dus android.
Ze heeft dezelfde problemen -> 3 voetjes, niets in de buurt, pokestops die niet laden of niets doen.
Haar AR werkt niet op de iphone en samsung.

En ja ios10 is beta, heb ik geen problemen mee dat dit niet 100% werkt. al de andere problemen die zich voordoen op andere platformen wel.
Ik zou bij de privacy instellingen en dan camera van de iPhone met iOS 9 kijken, want op elke iPhone zou de AR functie gewoon moeten werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Mx. Alba schreef op zondag 17 juli 2016 @ 01:31:
[...]

De hele 5km was niet op de bank maar toch wel een paar honderd meter. Als ik stil zit zwerft mijn avatar steeds een flink eind door het gebouw, volgens mij met een radius van zo'n 100m. Die fluctuaties tikken op een gegeven moment wel aan ja.
Bij mij zet mn poppetje echt maar 2 stapjes ofzo. Heb al geprobeerd mn gps ontvangst minder goed te maken maar niks werkt. En er zit volgens mij een spawn op het einde van de straat maar die red ik daar elke keer net niet mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
Hopelijk, want om 14:00 gaan ik met collega's Utrecht raiden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevintjeh
Rond die tijd worden de amerikanen ook weer actief.
Gisteren niet kunnen ervaren door de crash, maar we gaan het meemaken..
zo lang het goed gaat.... :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is het eigenlijk handiger om als start voor Pikachu of voor Charmander te gaan? P. komt vaker voor in t wild toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
poor Leno schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:23:
Is het eigenlijk handiger om als start voor Pikachu of voor Charmander te gaan? P. komt vaker voor in t wild toch?
Ik heb het idee dat het niet uit maakt. Ik heb gekozen voor een Charmander en kreeg uit een 2km ei een 2e Charmander van 97CP. Misschien dat ze iets minder vaak voorkomen, maar je zult ze wel tegenkomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-10 21:09
Zo, de 4 gyms hier in de buurt even gepakt en gechashed. Gaat wel lekker zo elke ochtend 3/4 gyms pakken en even cashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Het maakt niets uit, die starters Pokémon heb je allemaal niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ossi
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-10 14:56
Het maakt geen bal uit, want ze zijn toch waardeloos :)
Pas bij hoger level vind je betere Pokemon die je daadwerkelijk in gyms kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Nou ik kon het toch niet over mn hart krijgen om mijn eerste charmander door de blender te gooien voor een snoepje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
mark-k schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:29:
Nou ik kon het toch niet over mn hart krijgen om mijn eerste charmander door de blender te gooien voor een snoepje.
En twee dagen later gooi je 100 pokemons door de grinder en boeit het je geen reet :P #just-a-pokemon-thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
4Real schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:30:
[...]

En twee dagen later gooi je 100 pokemons door de grinder en boeit het je geen reet :P #just-a-pokemon-thing
Oh ja dat heb ik al gedaan, maar mn starter toch nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

PoGo lijflied. :+

Remake met Pokémons erbij en je hebt een instant hit/kaskraker. Doen Peter? :P

[ Voor 34% gewijzigd door CaptJackSparrow op 17-07-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
HO! Ze gaan niet door de grinder, maar netjes naar de professor!

Edit: En ik wil die pootjes terug! Ik heb nu echt al 4 Eevee gemist door die onzin!

[ Voor 40% gewijzigd door TheBrut3 op 17-07-2016 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffo78
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 28-03 06:48
TheBrut3 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:34:
HO! Ze gaan niet door de grinder, maar netjes naar de professor!

Edit: En ik wil die pootjes terug! Ik heb nu echt al 4 Eevee gemist door die onzin!
En wat denk je dat de prof er mee doet? Iedereen stuurt die beesten naar daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:22
TheBrut3 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:25:
Zo, de 4 gyms hier in de buurt even gepakt en gechashed. Gaat wel lekker zo elke ochtend 3/4 gyms pakken en even cashen.
Misschien snap ik niks van de gyms, maar de gym bij mij in het dorp staat vol met 3x 1000+.

Nu komen de volgende vragen bij me op:
A. Hoe krijgt iemand z'n hoge level? Met power up is mijn hoogste Pokemon nu lvl 250z
B. Hoe kun je in godsnaam drie lvl 1000+ verslaan?

Ik ben echt het idee dat de gym hier niks voor mij is en dat ik me alleen bezig kan houden met rondjes lopen en lvl <100 pokemons verzamelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
FitzChevalric. schreef op zondag 17 juli 2016 @ 10:28:
In jouw ogen misschien, dat gevoel is vast persoonlijk. Ik heb het idee dat ik juist in dorpen meer speciale Pokémon tegen kom dan in de stad. En ja, in de stad kom je er ook meer tegen in totaal, maar dat zijn toch vooral de standaard Pokémon en soms een speciale.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
Steffo78 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:36:
[...]

En wat denk je dat de prof er mee doet? Iedereen stuurt die beesten naar daar :)
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/r0c75u4ikh8x.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
grote_oever schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:39:
[...]

Misschien snap ik niks van de gyms, maar de gym bij mij in het dorp staat vol met 3x 1000+.

A. Hoe krijgt iemand z'n hoge level? Met power up is mijn hoogste Pokemon nu lvl 250z

Ik ben echt het idee dat de gym hier niks voor mij is en dat ik me alleen bezig kan houden met rondjes lopen en lvl <100 pokemons verzamelen.
A. Hoe sterker jij wordt hoe sterker de Pokémon kunnen zijn die je tegenkomt. Dus die gymleaders hebben waarschijnlijk ook een hoger level.
B. Jij hebt 6 Pokémon beschikbaar. Dus als jij straks 500CP Pokémon hebt en je gebruikt hun weakness dan win je makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepper92
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-10 07:21
grote_oever schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:39:
[...]

Je mag met 6 pokemon aanvallen. Als je maar vaak genoeg aanvalt dan vermindert de prestige, en zal de laagste pokemon uit de gym verdwijnen, enzovoorts. Cp250 is wel erg laag daarvoor, maar met 6 pokemon van cp500 kan je met genoeg heals en revives best een gym met 3x cp1000 aan. Hoe lang je m daarna vasthoudt dat is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Ik word gek... Een Grimer en Gengar in de buurt, maar ik kan ze niet vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
TheBrut3 schreef op zondag 17 juli 2016 @ 11:58:
Ik word gek... Een Grimer en Gengar in de buurt, maar ik kan ze niet vinden!
ik doe niet echt meer aan jagen tot ze die stapjes fixen want het is niet te doen zo voor mij.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xpQRi0E.gif

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
is er al iets bekend over het gebruik van pokeballs?
Ik ben level 13 en gebruik nog vrijwel enkel pokeballs is er een moment/cp lvl waarop je beter andere balls kunt gaan gebruiken? Heb het idee dat ik soms teveel pokebals verspil door mijn eigen gierigheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taniman
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-06-2017
Zspirit schreef op zondag 17 juli 2016 @ 12:04:
is er al iets bekend over het gebruik van pokeballs?
Ik ben level 13 en gebruik nog vrijwel enkel pokeballs is er een moment/cp lvl waarop je beter andere balls kunt gaan gebruiken? Heb het idee dat ik soms teveel pokebals verspil door mijn eigen gierigheid
Greatball unlock je al op level 12. Dus die zou je al moeten hebben. Bij het vangen van pokemon start ie altijd met de pokeball, jij moet dan zelf naar items gaan en switchen naar greatball, ultraball etc.

Onderstaande link kun je zien wanneer je wat unlocked.
http://serebii.net/pokemongo/trainer.shtml

Zodra de cirkel, oranje of rood wordt, ga ik meestal greatballs gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door taniman op 17-07-2016 12:08 ]

Pagina: 1 ... 87 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.