Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
waarover?Jestar076 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:46:
Iemand nog goede info sites?
Level 10 hier btw, gaat de goede kant op!
Anyway...
http://www.looopings.nl/w...verovert-de-Efteling.html
Sprookjesbos is meteen ook wat Pokémons rijker
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
http://www.techradar.com/...-and-tricks-guide-1324669 page2 wel interresant; iemand bevestigd?Jestar076 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:46:
Iemand nog goede info sites?
Jeprolandos582 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:29:
Wederom problemen met PTC hier. Kan slecht inloggen en word random uitgelogd
ga zo eens bij een maatje kijken wat er bij hem in de buurt zit, heb zelf een poke stop in m'n straat.Lynox schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:47:
Vanmorgen laat in de ochtend een lure geplaatst in het volkspark in Enschede. Zelf mooi op een bankje gezeten en ik mijn ogen uitgegeken hoeveel personen erop af kwamen. Qua Pokémon ook goede zaken gedaan maar al die mensen was nog wel het mooiste. Binnenkort maar eens herhalen![]()
Level 10 hier btw, gaat de goede kant op!
Mannetjes van 11 die af en aan rennen
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Ik gebruikte het in combinatie met een insence en toen ging het best hard. Pokémon tegengekomen die ik nog niet had gezien: jigglypuff, staryu, magikarp (jawel), dratini, horsea, shellder en nog wel wat.x3rius schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:50:
Ik merk dat met zo'n Lure ding niet echt Pokemon aantrekt die nearby zijn.. het is meer een random pokemon elke 5 minuten o.i.d.. Heb er ook zelden wat spannends bij zitten
Ja, in de buurt vind ik vooral die Pokemon.Jestar076 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:53:
Hebben jullie trouwens ook veel weedle/pidgey/rattata?
ik heb 21 pidgy's en 14 ratata's
goed voor het inruilen bij prof willow, dan kan je je beste evolven...Zspirit schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:57:
Zo even twee uur rond gefietst en ik ben echt stomverbaasd over hoeveel pokemon trainers ik heb gezien! In het centrum van eindhoven alleen al 10. in hoeverre is het t waard om dubbele pokemon te blijven vangen?
ja inderdaad die pokeball(s) die je gebruikt zijn de candy wel waard dus, ook weer exp trouwens dus gewoon alles vangen?Jestar076 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:57:
[...]
goed voor het inruilen bij prof willow, dan kan je je beste evolven...
T is wel handig hoor! Je kunt de dubbele ruilen met de professor voor een candy waarmee je pokemons van dezelfde soort kan evalueren.Zspirit schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:57:
Zo even twee uur rond gefietst en ik ben echt stomverbaasd over hoeveel pokemon trainers ik heb gezien! In het centrum van eindhoven alleen al 10. in hoeverre is het t waard om dubbele pokemon te blijven vangen?
Hi !!
Bijna alleen maar.....maar hoe hoger ik kom qua level hoe raardere pokemon's ik vind.Jestar076 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:53:
Hebben jullie trouwens ook veel weedle/pidgey/rattata?
Opzich klopt het wel we hebben veel duiven en ratten:+WillemJWZ schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:59:
[...]
T is wel handig hoor! Je kunt de dubbele ruilen met de professor voor een candy waarmee je pokemons van dezelfde soort kan evalueren.
AnimeAdicted
Als je dat jammer vindt moet je gewoon even de stad in gaan!Nieuwevolger schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:03:
Ik vind het al bijna jammer dat ik vakantie heb, stel je voor andere, eerst op jacht met pokemons vangens onderweg van huis naar de bushalte, met de bus naar station en daarna met de trein naar school. Waarschijnlijk zou de gym bij mijn hogeschool echt extreem druk zijn geweest.
Ben in het centrum van eindhoven in een uurtje meer dan 10 man tegen gekomen.
GTA VI - All aboard the hype train!!
Toen heb ik onderweg toch 10 pokestops aangetikt en weer wat pokeballs gespaard.
Heb nu 6 eieren.... en maar 2 incubators...
Zij zijn er blijkbaar uit. Geloof het niet echt want de drie voetjes zitten bijna nooit in mijn wijk en mijn wijk stopt na 250 meter.
[ Voor 38% gewijzigd door FitzChevalric. op 11-07-2016 18:07 ]
Geloof er niks vanFitzChevalric. schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:06:
http://www.pokemongofans.nl/vinden-pokemon-buurt-voetjes/
Zij zijn er blijkbaar uit. Geloof het niet echt want de drie voetjes zitten bijna nooit in mijn wijk en mijn wijk stopt na 250 meter.
[ Voor 96% gewijzigd door psychoclown op 12-07-2016 15:41 ]
Ik voelde me al ongemakkelijk toen ik midden op het fietspad ging steek staan om er 1 te vangen, niet eens gelukt omdat de pokemon niet in battlemode ging toen ik erop drukteZspirit schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:04:
[...]
Als je dat jammer vindt moet je gewoon even de stad in gaan!
Ben in het centrum van eindhoven in een uurtje meer dan 10 man tegen gekomen.
Die schaamte verdwijnt vanzelf, en ineens ben je de schaamte voorbij.Nieuwevolger schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:13:
[...]
Ik voelde me al ongemakkelijk toen ik midden op het fietspad ging steek staan om er 1 te vangen, niet eens gelukt omdat de pokemon niet in battlemode ging toen ik erop drukte
Muahh dat weet ik nog niet. Het is en blijft best akward als je als 20+ daar staat pokemons te vangenFitzChevalric. schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:19:
[...]
Die schaamte verdwijnt vanzelf, en ineens ben je de schaamte voorbij.
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Ik raad het je af om dat te gebruiken. Klinkt heel leuk, maar het schijnt dat Niantic heel actief aan het bannen was met Ingress als mensen dat deden. Voor Pokémon Go is er ook al gewaarschuwd. Heb nog geen berichten gezien dat men daadwerkelijk gebanned is, maar de kans is dus wel groot dat ze je vroeg of laat pakken.
@Chris: dat is wel super leuk! Als je dat af en toe doet en steeds iemand anders een Lure Module aanzet, blijft het ook leuk (: En gezellig vooral!
[ Voor 13% gewijzigd door BlackthunderAwf op 11-07-2016 18:24 ]
Aha, zoals een typische Apple gebruiker dus.FitzChevalric. schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:19:
[...]
Die schaamte verdwijnt vanzelf, en ineens ben je de schaamte voorbij.
20+ is nog niet zo erg hoor ik word met mijn 42 pas vreemd aangekeken als ik bij een pokestop sta.rolandos582 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:20:
[...]
Muahh dat weet ik nog niet. Het is en blijft best akward als je als 20+ daar staat pokemons te vangen
Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960
Ik ben 40+ over 30 jaar trek ik weer een luier aan.....dan is Pokemon nog geeneens het ergste.rolandos582 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:20:
[...]
Muahh dat weet ik nog niet. Het is en blijft best akward als je als 20+ daar staat pokemons te vangen
Hoef ik hier in het valkenberg park niet te proberen, dan is iedereen zijn telefoon kwijt denk ikChris van der G schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:22:
Wij hebben zelfs in uden op het bevrijdings park met 35 man gestaan vannacht. Lekker muziekje erbij en 2 modules op 2 stops!
Ik doe het ook niet, want ik vind het een leuk excuus om erop uit te gaan. Vooral omdat ik altijd gebroken diensten heb en al mijn vrienden overdag werken.BlackthunderAwf schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:23:
[...]
Ik raad het je af om dat te gebruiken. Klinkt heel leuk, maar het schijnt dat Niantic heel actief aan het bannen was met Ingress als mensen dat deden. Voor Pokémon Go is er ook al gewaarschuwd. Heb nog geen berichten gezien dat men daadwerkelijk gebanned is, maar de kans is dus wel groot dat ze je vroeg of laat pakken.
@Chris: dat is wel super leuk! Als je dat af en toe doet en steeds iemand anders een Lure Module aanzet, blijft het ook leuk (: En gezellig vooral!
Die diefstallen komen nog wel zodra de hype groot word en de ruilfunctie aangezet word.Jestar076 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:25:
[...]
Hoef ik hier in het valkenberg park niet te proberen, dan is iedereen zijn telefoon kwijt denk ik
Wij Udenaren zijn tenminste beschaafd! Haha geintje! Maar in Uden kom je echt heeeeeel veel mensen tegen. In 2 uur door het centrum lopen heb je al gauw 20/30 mensen. Vooral omdat de Goblin (winkel) heel actief bezig is met pokemon en iedereen recruiten naar blauw (ook een uden pokemon facebook groep). Je hoeft eigenlijk ook nooit alleen te lopen!Jestar076 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:25:
[...]
Hoef ik hier in het valkenberg park niet te proberen, dan is iedereen zijn telefoon kwijt denk ik
Leuk hoe pokemon mensen toch bij elkaar brengt. Hoe je elkaar normaal aan kijkt en de een begint te schelden tegen de ander heb je nu kampers die samen met gucci Marokkanen, nerds en kinderen bij elkaar loopt! Zo zie ik hier nog wel een groep met een aantal sta tafels naar bevrijdingspark te lopen! Die plek is ook 24/7 bezet door mensen, daar staat continu een lure module op en is eigenlijk een beetje de "pokemon spot" van uden.. Af en toe even rondje bevrijdingspark voor alle pokestops die er zitten
Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED
Daarom vind je vaak op drukkere plekken vooral alleen commons of uncommons.
Oh! En er gaat een theorie rond dat alle pokemons als common spawnen en na zoveel tijd levend veranderen in iets beters, maar ik weet niet hoeveel waarheid daarin zit.
Haha ik was daarnet ook naar een punt met 2 modules gegaan na mijn werk om er snel wat te vangen, staan daar met ~10 mensen gemiddelde leeftijd rond de 20-24. Komt er een marginaal figuur van rond de 60 van zijn tak maken dat alle jongeren tegenwoordig asociaal zijn en maar op hun schermpje kijken en wat gaat er wel niet van worden etc en hoe gaan die ooit geld verdienen, een hele scheldtirade. Moest mezelf aardig inhouden maar heb hem uiteindelijk maar gewoon genegeerd.Chris van der G schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:22:
Wij hebben zelfs in uden op het bevrijdings park met 35 man gestaan vannacht. Lekker muziekje erbij en 2 modules op 2 stops!
God does not play dice
https://www.facebook.com/.../videos/1356259784389652/
[ Voor 67% gewijzigd door Gertjuhjan op 11-07-2016 18:49 ]
Xbox: Gulpener88
Haha! Ja morgen als ik klaar ben met werken ga ik om 3 uur mooi op een paar mensen wachten bij basic fit en dan rondje industrieterrein. Ik zeg het je, het is een goudmijn-AzErTy- schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:43:
[...]
Haha ik was daarnet ook naar een punt met 2 modules gegaan na mijn werk om er snel wat te vangen, staan daar met ~10 mensen gemiddelde leeftijd rond de 20-24. Komt er een marginaal figuur van rond de 60 van zijn tak maken dat alle jongeren tegenwoordig asociaal zijn en maar op hun schermpje kijken en wat gaat er wel niet van worden etc en hoe gaan die ooit geld verdienen, een hele scheldtirade. Moest mezelf aardig inhouden maar heb hem uiteindelijk maar gewoon genegeerd.
.
Ach, hij loopt in z'n eentje en jullie zijn met z'n tienen gezellig aan het vangen! Zijn jullie toch een stuk socialer
[ Voor 8% gewijzigd door Chris van der G op 11-07-2016 18:54 ]
Ook maar even meegedaan, ik heb een telefoon zonder gyroscoop. Ik kan ze zelf vangen met 80KM/pu. Super makkelijk. Nadeel geen AR... Ook aardig wat getagged met 300km
Hiet viel me wel op dat er s'middags geen kind meer op straat was, Telefoon leeg denk ik. Het is wel een batterij slurper die app...
Gamertag XBL: AltScarfaceNL Steam: 'Alt Scarface NL'
Pokémon is fucking awesone! dat is waaromDomokun schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:56:
Kan iemand mij uitleggen waarom dit (toch voornamelijk op kinderen en pubers gerichte) spelletje zo enorm populair is? Trapt de kinderachtige schaapmassa hier in een marketingtruc en opent 80% na een maand de app nooit meer, of is het Tweakerspubliek echt gewoon ontzettend jong tegenwoordig?
ik heb dat vroeger veel gekeken op tv, had het op de gameboy..
het wat toen een hit, en iedereen die het toen speelde of er naar keek, speelt dit nu ook.. denk ik
nothing stops this train
Het is heel populair tussen de 20 - 30 omdat pokemon in de jaren 90 heel erg populair was.. Eventjes allemaal weer jong omdat we nu eindelijk kunnen doen wat we vroeger altijd al wilde doen. Pokemons vangen!Domokun schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:56:
Kan iemand mij uitleggen waarom dit (toch voornamelijk op kinderen en pubers gerichte) spelletje zo enorm populair is? Trapt de kinderachtige schaapmassa hier in een marketingtruc en opent 80% na een maand de app nooit meer, of is het Tweakerspubliek echt gewoon ontzettend jong tegenwoordig?
Natuurlijk, over een maand spelen 50% van de mensen het niet meer omdat ze erop uitgekeken zijn, maar het is wel hardstikke leuk om even te doen! Vooral omdat je o-ve-ral mensen tegen komt om het mee te doen.. Brengt je toch ook wel weer een beetje bij elkaar. Ik merk wel heel erg dat ik niet heel snel in m'n eentje op pad ga, maar gelukkig zit het hele dorp eraan gekluisterd
nothing stops this train
En wat mogen dat dan wel niet zijn, sudoku? huizenjacht kijken op tv? Zaterdag avond lekker met een pilsje aan het meer gezeten om pokemons te vangen. Je zit buiten, met leeftijdsgenoten, mensen die je ervoor niet kende (dus je leert ook nog eens nieuwe mensen kennen) en uiteindelijk kom je ook bezopen thuis..Domokun schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:59:
Ik keek en speelde vroeger ook Pokémon (Gameboy, goede tijden). Maar ik ben dus niet meer 12 en houd me tegenwoordig meer bezig met leeftijdsgeschikte games en activiteiten.
Eindresultaat is hetzelfde als de mensen die naar de kroeg zijn geweest. Alleen hebben wij geen gehoorbeschadiging
Juist niet, de jeugd ziet het als een leuk spelletje en gaat mee met de hype, maar juist de oudere(20-40+?) generatie is opgegroeid met Pokemon, zei het de serie, de kaarten of de games.Domokun schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:56:
Dat dat nu terug komt in een nieuw jasje 'gewoon' op de smartphone en vrij toegankelijk om te kunnen spelen maakt het een hit, voor nu.
Nu is het aan de makers om het interessant te houden, nieuwe functies toe te voegen etc.
Zoals mensen afzeiken op TweakersDomokun schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:59:
Ik keek en speelde vroeger ook Pokémon (Gameboy, goede tijden). Maar ik ben dus niet meer 12 en houd me tegenwoordig meer bezig met leeftijdsgeschikte games en activiteiten.
Klinkt vreselijkChris van der G schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:01:
[...] Je zit buiten, met leeftijdsgenoten, mensen die je ervoor niet kende (dus je leert ook nog eens nieuwe mensen kennen) en uiteindelijk kom je ook bezopen thuis..
Kan hier ook niet inloggen. Krijg de melding: "Unable to authenticate. Please try again."Kol Nedra schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:00:
Ik kan niet inloggen, servers zijn overbelast weer?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Hier het zelfde helaas.Kan hier ook niet inloggen. Krijg de melding: "Unable to authenticate. Please try again."
Intel Core i7-6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 | MSI GTX760 | Corsair RM550x -- 3DS FC - 5043 5758 2761
Nah, het is niet zo zeer het verleden niet los kunnen laten. Vooral het verleden even nog een keer beleven, de gemeenschap eromheen is wat het zo leuk maakt uiteindelijk. Anders zou je het na een avondje al wel gezien hebben. Een ander had dit ook niet voor elkaar gekregen, juist omdat je vanaf dag 1 al met iedereen erover mee kan praten is wat het zo groot maakt. Iedereen kent het, iedereen weet wat het is en ineens is er iets nieuws.Domokun schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:06:
[...]
Klinkt vreselijk. Mensen mogen vooral doen wat ze zelf willen (mits je anderen niet tot last bent), ik zoek alleen een oorzaak voor de hype. Veel nostalgie dus en mensen die het verleden niet los kunnen laten
.
plus het is nog eens gezond ook! Menig mens heeft er al 40 kilometer op zitten (alleen al via de pokemon app) in minder dan een week. Mijn broertje is hele dagen van huis terwijl die normaal gesproken de volledige dag aura kingdom zat te spelen op de laptop.
Tevens vind ik de hype niet vreemd, het is toch een van de grootste franchises ter wereld..
Terwijl ik eigenlijk niks mag zeggen van jou vraag, want normaal ben ik degene die mobiele spelletjes als clash of clans loop af te baggerenDomokun schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:06:
[...]
Klinkt vreselijk. Mensen mogen vooral doen wat ze zelf willen (mits je anderen niet tot last bent), ik zoek alleen een oorzaak voor de hype. Veel nostalgie dus en mensen die het verleden niet los kunnen laten
.
@Domokun Dit is een stukje jeugdsentiment denk ik en ik laat me een beetje meeslepen door de hype. Heb ook een tijdje Ingress gespeeld en dit is laagdrempeliger. Het spreekt ook mijn collega's aan dus we hebben het weer eens over iets anders dan voetbal.
En dat zijn ?Domokun schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:59:
als je daarmee bedoelt dat je als volwassene volwassen games moet spelen...Domokun schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:59:
sowieso games zijn niet echt een volwassen product....
kijk ik ga geen games geschikt voor 3/4 jariges spelen, maar kommop zeg, er zit geen leeftijds grens op..
Gebeurde mij vanmiddag ook, je probeert het nog 3-4 keer en het lukt weer
Als een spel leuk is, waarom zou je het dan niet mogen spelen als je wat ouder bent? Omdat het kinderachtig is? Cmn...
Daarmee bedoel je dat je als je een android telefoon hebt meteen verplicht bent om pokemon go te spelen? Ik dacht toch echt dat je zelf de keuze had om het te spelen of niet...Tito129 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:14:
Volgend mij moet ik blij zijn dat ik een iPhone heb. Als het in Nederland uitkomt is de hype over.
Hi !!
fuck man ik moet mn berries gaan grbruiken, heb er nu 125...
[ Voor 21% gewijzigd door Kek op 11-07-2016 19:22 ]
Succes, kan nog wel 2 weken duren. En tegen die tijd loop je zover achter dat je geen enkele gym meer kan pakken.Larkinzzz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:16:
Ik wacht mooi tot het in de play store te downloaden is. Dan zijn de servers ook beter lijkt me, met de echte release in europa?
Juist niet dan haha, dan zijn er weer miljoenen extra mensen bij, dit zorgt voor extra belasting op de servers.Larkinzzz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:16:
Ik wacht mooi tot het in de play store te downloaden is. Dan zijn de servers ook beter lijkt me, met de echte release in europa?
nothing stops this train
PTC doet het hier weer na een poging of dertig.Gebeurde mij vanmiddag ook, je probeert het nog 3-4 keer en het lukt weer
Intel Core i7-6700K | Asus Z170 Pro Gaming | Kingston HyperX Fury 16GB DDR4 | MSI GTX760 | Corsair RM550x -- 3DS FC - 5043 5758 2761
Zoals mij in een pb...
Ik kwam een pidgeot tegen van 796 punten maar heb na 50 ballen er misschien 10 a 15 op hem geraakt.
De pokemon staat zo ontzettend overdreven ver naar achter dat ik de bal daar dus amper krijg. Als je hem te hoog gooit komt er een soort glitter van de bal af waardoor hij standaard curved (niet dus door te draaien en dan te gooien). Zo mis je bal na bal. Mega frustrerend en bijna onmogelijk omdat mijn vinger niet hoger kan dan mijn scherm.
[ Voor 6% gewijzigd door Rabbitto op 11-07-2016 19:33 ]
Meester in de kunsten van...
Zeker, heb zojuist mijn eerste rondje gelopen. Dat voelde enigzins ongemakkelijk haha. Maar in de buurt van water kwam ik een Krabby, Poliwag en Poliwhirl tegen.TheAncientDovah schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:33:
Klopt het eigenlijk dat je in de buurt van water ook meer water pokemon tegenkomt?
PSN: xMaurice93
Oké, mooi zo.Maurice079 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:34:
[...]
Zeker, heb zojuist mijn eerste rondje gelopen. Dat voelde enigzins ongemakkelijk haha. Maar in de buurt van water kwam ik een Krabby, Poliwag en Poliwhirl tegen.
Alleen zonde dat hier nergens water in de buurt is.
Stap wel eens op de fiets denk ik.
Eenmaal thuis kom ik er achter dat er pal voor mijn deur 2 PokeStops zijn dus dat is ook lekker haha
Ik ben verder niemand tegen gekomen die ik het ook zag spelen maar ben al genoeg hoge level Pokemon tegengekomen bij gyms dus er wordt hier wel actief gespeeld
kloptTheAncientDovah schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:33:
Klopt het eigenlijk dat je in de buurt van water ook meer water pokemon tegenkomt?
nothing stops this train
Stel je eens voor hoe actief er gespeeld zal worden zodra er een officiële release is hier.Radiance schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:35:
Ik ben vandaag ook begonnen en rij voor mijn werk door half Den Haag heel de dag dus dat schoot best aardig op
Eenmaal thuis kom ik er achter dat er pal voor mijn deur 2 PokeStops zijn dus dat is ook lekker haha
Ik ben verder niemand tegen gekomen die ik het ook zag spelen maar ben al genoeg hoge level Pokemon tegengekomen bij gyms dus er wordt hier wel actief gespeeld
Dit is uit pure nostalgie. Als Tetris met een baanbrekend nieuw concept zou komen (Hypothetisch, want ik kan echt niets baanbrekends bedenken bij Tetris), zouden er ook veel oudere generaties op die kar springen.Domokun schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:56:
Pokémon was gewoon zo populair bij de jeugd uit de 90s. Ik ben 24 en ik zie in dit vroege stadium al meer Pokémon Go referenties op mijn Facebook feed verschijnen dan ik ooit verwacht had.
Ik wist al enige tijd dat Pokémon Go er aan zat te komen, maar ik had verwacht dat het een niche markt zou blijven.
Blijkbaar niet, en het wordt waarschijnlijk populairder dan Angry Birds. Alleen al wegens de grote reeds bestaande fanbase uit de 90s + het véél diepgaander concept. (Angry Birds is gewoon wat birds afschieten lmao)
Zou deze hype er geweest zijn bij een volledige identieke game, maar met andere monsters? Bv. Digimon? Neen, zeker niet.
Het is idd puur wegens de voorgeschiedenis dat Pokémon bij velen heeft. En het feit dat het concept zo verslavend is.
Ik vind het daarnaast ook positief dat niemand zich schaamt, of dat dit schaamtegevoel alleszins zal wegebben.
Kijk namelijk naar de Nintendo Wii indertijd: ik dacht dat dat ook een niche market zou blijven omdat gaming toen nog louter met geeks/nerds werd geassocieerd, maar neen hoor, het werd door iedereen geaccepteerd.
Toen mijn moeder en zus zelf voorstelden om een Wii te kopen - terwijl ik, de gamer des huizes, daar nog geen enkele suggestie voor had gemaakt - wist ik ook niet direct hoe ik moest reageren.
Wat doet jou trouwens denken dat het een spel gericht is op kinderen en pubers? Het is in 1997 in Japan op de markt gebracht met als doelgroep mannen tussen de 20 en 35 jaar. Ja, in de westerse wereld is het erg populair geworden onder de kinderen. Maar werkelijk niets in de app wijst er op dat het gericht is op kinderen. Het is een erg goed concept dat in een populair jasje/thema is gestoken. De ideale combinatie om een hype te creërenDomokun schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:59:
nothing stops this train
Ik ben 23 en dit is gewoon pure nostalgie voor mij. Daarnaast is het ook nog eens gezond en heb ik plezier met mijn zusje van 7 die het spel ook helemaal geweldig vind. Sinds wanneer staat er een leeftijd op iets? Meestal is het X jaar en ouderDomokun schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:56:
Ook zijn dit de Pokémon die mijn generatie beter zal kennen dan de huidige generatie want dit zijn de Pokémon van onze generatie. Kwam vandaag wat kinderen op straat tegen en die op 1 na niet wisten wat voor Pokémon dichtbij was. Ik vertelde ze maar dat het een Vaporeon was.
Vervolgens gevangen en was die 849 CP
EDIT: Over schaamtegevoel 23 reacties hierboven.... Vandaag weggegaan
[ Voor 3% gewijzigd door DivineNL op 11-07-2016 19:43 ]
lol ik ben 38 en vrouw. Als ik 's avonds met mijn hond door het park loop, heb ik onopvallend de app aan. Beetje uit gêne ofzoPulpje1974 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 18:23:
[...]
20+ is nog niet zo erg hoor ik word met mijn 42 pas vreemd aangekeken als ik bij een pokestop sta.
Pokémon is in mijn jeugd en studententijd compleet langs me heen gegaan. Ik was ook al 20+ toen ik mijn eerste Nintendo kocht. Als puber hield ik me bezig met zelf oorbellen maken, posters van Glenn Medeiros en Bros (nee, niet Super Mario Bros) verzamelen en winkelen met vriendinnen, zeg maar
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Mogen Belgen niet meedoen?WishmasterNL schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:24:
Er is een handig overzicht geplaatst van alle Tweakers die Pokémon Go spelen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. InloggenMembers only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Net buiten een rondje gelopen en je ziet aardig wat mensen ermee bezig op straat: 2 gasten op de fiets bij een gym, een begin twintiger in een auto voor een gym
Vermakelijk. Benieuwd hoe lang het leuk blijft. Ben level 7 en 19 Pokemons nu. Gaat levelen later wel ongeveer net zo snel, ondanks dat het meer punten kost? Anders wordt t misschien wat saai?
Haters everywhere but I don’t really care
Wel fijn om weer thuis te zijn. Languit op de bank, de twee pokestops voor mijn huis aantikken om weer pokeballs te stocken.
Mijn ingame fotofunctie doet het trouwens niet. Meer mensen last van?
Zou het aan mijn xiaomi liggen?
Op mijn werk ook twee spawnpoints rond het bedrijf, die om kwart voor beginnen met spawnen. Mooi anti-rsi rondje.
de kaart gaat ook super. was enkele uurtjes weg en damn.. ik zie al enkele leuke pokemon trips
www.weefab.com
Hoe weet je wat een spawnpoint is? Of zijn dat Poke spots?sugarlevi01 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:51:
Op mijn werk ook twee spawnpoints rond het bedrijf, die om kwart voor beginnen met spawnen. Mooi anti-rsi rondje.
Haters everywhere but I don’t really care
Volgens mij werkte dat niet, als je te snel beweegt rekent de app het niet zodat je niet vals kan spelen door bijvoorbeeld met de auto te gaan.TheAncientDovah schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:00:
Ik denk dat ik nog heel wat rondjes ga fietsen deze zomer met al die eieren...
Ik moest vandaag al naar school fietsen (2km) en hij pakte een deel daarvan wel als 'gelopen'. Iets van anderhalf ofzo.pcman007 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:02:
[...]
Volgens mij werkte dat niet, als je te snel beweegt rekent de app het niet zodat je niet vals kan spelen door bijvoorbeeld met de auto te gaan.
Als je traag genoeg fietst denkt hij dat je rent.
Nee echt spawnpoints. Elke uur spawnen er daar een paar tot een kwartier lang ongeveer elke vijf minuten. Dus ik vang er steeds 4 tot 6 tijdens mijn rondje.matthijst schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:56:
[...]
Hoe weet je wat een spawnpoint is? Of zijn dat Poke spots?
Zijn ook vaak dezelfde die gespawned worden heb ik gemerkt. Eentje in mijn wijk poept in de avond elk uur een scyther uit.
Zonder gyroscoop (mijn tel. heeft er geen) kan je ze zelf pakken in de auto, mits je ze snel genoeg aanklikt...pcman007 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:02:
[...]
Volgens mij werkte dat niet, als je te snel beweegt rekent de app het niet zodat je niet vals kan spelen door bijvoorbeeld met de auto te gaan.
Dit spel zou echt uber tof zijn met een mobiele AR bril xD
5800X3D, MSI X370, MSI 5070Ti
Dit topic is gesloten.
![]()
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.