[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 115 Laatste
Acties:
  • 325.887 views

• Kek
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-01 11:31

Kek

3flix

haha 50.000 mah en dan, zero reviews, no way dat dat klopt, zal wel nog niet eens 10.000 zijn...

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Kek schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:03:
[...]

haha 50.000 mah en dan, zero reviews, no way dat dat klopt, zal wel nog niet eens 10.000 zijn...
Wilde ik net typen inderdaad... Als je daar als Tweaker intuint 8)7

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19:21
Ja hoor.. Moet m'n vriendin ook nog eens overwerken, duurt lang.

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-01 14:49
hahah ik zit nu gewoon op 0,8 km terwijl ik niet van mn bureau ben fagekomen :D

NS FC: SW 2742 0448 8213

• filthy rich
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18-01 13:28

filthy rich

löp wa los

Mnnh, de game is toch nog wel buggy. Ik had net 5km gelopen voor het hatchen van een ei en hij bleef steken op 5/5km (wat natuurlijk al veeeeeeeeeeeeeel meer km's waren dan die 5km). Later wil ik weer kijken en zie ik dat mijn ei en de incubator weg is, maar dat ik er geen xp of pokemon voor gehad heb.

Dus wel een gebruikte incubator, een ei en aantal km weg:(

en aans löpt wa vast

• Kaasdipje
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-01 12:12
filthy rich schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:14:
Mnnh, de game is toch nog wel buggy. Ik had net 5km gelopen voor het hatchen van een ei en hij bleef steken op 5/5km (wat natuurlijk al veeeeeeeeeeeeeel meer km's waren dan die 5km). Later wil ik weer kijken en zie ik dat mijn ei en de incubator weg is, maar dat ik er geen xp of pokemon voor gehad hebt.

Dus wel een gebruikte incubator een ei en aantal km weg:(
Iemand in de Telegram groep heeft dit ook al een paar keer gehad. Zelf heb ik dit nog niet meegemaakt.

• So_Surreal
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23:12
Maar even serieus, hoeveel Magikarp moet je wel niet vangen om hem eerst helemaal te upgraden, en vervolgens te laten evolven, en vervolgens weer genoeg Magikarps te vangen om nog meer Gyraedos' te maken, om die andere Gyraedos helemaal te upgraden :o ?

• bastanl
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-07-2023
So_Surreal schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:17:
Maar even serieus, hoeveel Magikarp moet je wel niet vangen om hem eerst helemaal te upgraden, en vervolgens te laten evolven, en vervolgens weer genoeg Magikarps te vangen om nog meer Gyraedos' te maken, om die andere Gyraedos helemaal te upgraden :o ?
exact 101 magikarp

• tha_crazy
  • Laatst online: 19:50

tha_crazy

Mafketel

Mnnh, de game is toch nog wel buggy. Ik had net 5km gelopen voor het hatchen van een ei en hij bleef steken op 5/5km (wat natuurlijk al veeeeeeeeeeeeeel meer km's waren dan die 5km). Later wil ik weer kijken en zie ik dat mijn ei en de incubator weg is, maar dat ik er geen xp of pokemon voor gehad hebt.

Dat dacht ik dus ook een keer, tot ik ineens een nidoran erbij had staan die ik niet gevangen had.
Dus de kans is groot dat je hem wel hebt gekregen

• jeroenm17
  • Laatst online: 24-12-2025
Kaasdipje schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:15:
[...]

Iemand in de Telegram groep heeft dit ook al een paar keer gehad. Zelf heb ik dit nog niet meegemaakt.
Yup, heb ik helaas ook mogen ervaren.

bij mij was het gelukkig een 2km, no big deal.

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10-2025
Gyraedos boosten kan met magikarp candy's. Maar je hebt maar 400 candy's nodig voor evolueren :)

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-01 11:14
Ze hebben met de Magikarp perfect dezelfde grind gevangen als in de Gameboy games :+

PS5 PSN: UnrealKazu

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

Kaasdipje schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:15:
[...]

Vreemd, zou het aan een onstabiele verbinding kunnen liggen tussen de server en mijn telefoon. Ik gebruik namelijk momenteel 3g van Ben, wat nou niet de beste provider is

en aans löpt wa vast

• filthy rich

filthy rich

löp wa los

tha_crazy schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:18:
[...]

Dat dacht ik dus ook een keer, tot ik ineens een nidoran erbij had staan die ik niet gevangen had.
Dus de kans is groot dat je hem wel hebt gekregen
Dan moet ie er later nog bijkomen, want mijn aantal pokemons zijn hetzelfde gebleven, maar wel 1 ei minder. Ik zie ook geen dubbele of nieuwe pokemon

en aans löpt wa vast

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15-01 09:38
Ik vond op reddit nog een handig plaatje over die footprints, misschien handig voor in de OP?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4vHEfm1.png

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:56

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

Topicstarter
De OP is weer bijgewerkt.

Wat is er aangepast?
  • Q&A Toegevoegd ( met dank aan de mensen die antwoord hebben gegeven op vragen die gesteld werden in dit topic!). Ook zijn er overzichten verwerkt in de Q&A.
  • Linkjes bijgewerkt (o.a. Discord).
  • Onder het kopje "tweakers Community"(nieuwe naam) wat extra toegevoegd. O.a. Overzichtlijst van Tweakers. Map met daarop Pokéstops en Gyms, welke door Tweakers aangevuld kan worden.
  • XP requirements toegevoegd per lvl.

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-10-2025
GAITii schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:20:
Ik vond op reddit nog een handig plaatje over die footprints, misschien handig voor in de OP?

[afbeelding]
Er zijn 1000 theorien over. Volgens mij klopt degene die je linkt niet echt. 3 stappen is volgens mij iets meer dan 3 cirkels.

• Joshua...
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-12-2025

Dit had ik vanmorgen met mn 10km ei.

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-01 22:13
Joshua... schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:23:
[...]

Dit had ik vanmorgen met mn 10km ei.
Mijn ei hatchte toen ik al 5 min op de bank zat.

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Soundless schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:22:
[...]

Er zijn 1000 theorien over. Volgens mij klopt degene die je linkt niet echt. 3 stappen is volgens mij iets meer dan 3 cirkels.
Gewoon aanhouden, 100 meter per voetje.

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-01 14:31
Waar kan je in hemelsnaam vuurpokemon vinden?

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 16-01 19:15
WishmasterNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:21:
De OP is weer bijgewerkt.

Wat is er aangepast?
  • Q&A Toegevoegd ( met dank aan de mensen die antwoord hebben gegeven op vragen die gesteld werden in dit topic!). Ook zijn er overzichten verwerkt in de Q&A.
  • Linkjes bijgewerkt (o.a. Discord).
  • Onder het kopje "tweakers Community"(nieuwe naam) wat extra toegevoegd. O.a. Overzichtlijst van Tweakers. Map met daarop Pokéstops en Gyms, welke door Tweakers aangevuld kan worden.
  • XP requirements toegevoegd per lvl.
Een Eevee evolueert overigens wel random.
https://www.reddit.com/r/...random_not_predetermined/

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:28
Dit is toch wel gepast O-)

Afbeeldingslocatie: https://fssuea-ch3302.files.1drv.com/y3mPAM0_mk2ejcSsBr6Ha-E8XWCFyGFSH3JlkxyAcoJqHoEQMnsKS4GSckYU9nnX-lloPx0eY2b5wSEe0ROD2jaapceNcs4kfeZffklOrfxbCmOax-Ty1dQxRUgkv3mc0IlkKgPdWQJTzU6iOgaBSOSDFmTWVJxC95xcQKMHd5dPXE/20160711_140558000_iOS.png?psid=1

• So_Surreal
Ja dat is om 1 Magikarp te evolven.
Maar wat als je die eerst wil upgraden, dan evolven, en vervolgens die Gyraedos helemaal wil upgraden ?

• WishmasterNL

WishmasterNL

Topicstarter
Heb hem weg gehaald.

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:59
So_Surreal schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:31:
Ja dat is om 1 Magikarp te evolven.
Maar wat als je die eerst wil upgraden, dan evolven, en vervolgens die Gyraedos helemaal wil upgraden ?
Upgraden en evolven staan los van elkaar. Je kan een Pokémon eerst helemaal evolven en daarna upgraden, of eerst helemaal upgraden en dan evolven, of eerst een beetje upgraden, dan evolven en dan verder upgraden - het resultaat is het zelfde en de kosten aan snoepjes en stof ook.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• So_Surreal
Mx. Alba schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:32:
[...]

Upgraden en evolven staan los van elkaar. Je kan een Pokémon eerst helemaal evolven en daarna upgraden, of eerst helemaal upgraden en dan evolven, of eerst een beetje upgraden, dan evolven en dan verder upgraden - het resultaat is het zelfde en de kosten aan snoepjes en stof ook.
Hmm je kan hem dus niet per stage maximaal upgraden, dan evolven, en dan weer max upgraden tijdens zijn volgende stage ?

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:51
Man man, ik ben echt slecht in dit spel, gisteren mijn eerste Pokemon gevangen, een magikarp in één keer. Nu was ik op de campus in Groningen en daar stikte het van de Pokemon. Ik probeerde een slowpoke te vangen, maar al mijn pokeballs er door heen gejaagd. Ik kon hem maar niet vangen. Kleine groene cirkel, grote groene cirkel, niks leek te werken. Iemand nog tips? Moet die bal in de witte cirkel komen of moet ie ook de Pokemon aanraken. Vind er nu al niet meer veel aan :(

• Mx. Alba
So_Surreal schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:33:
[...]

Hmm je kan hem dus niet per stage maximaal upgraden, dan evolven, en dan weer max upgraden tijdens zijn volgende stage ?
Ja en nee. Als je een Pokémon helemaal upgrade (strengthen) en hem dan laat evolueren, is hij nog steeds helemaal geüpgraded, dus dan hoef je hem niet meer te upgraden.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10-2025
Nostordici schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:35:
Man man, ik ben echt slecht in dit spel, gisteren mijn eerste Pokemon gevangen, een magikarp in één keer. Nu was ik op de campus in Groningen en daar stikte het van de Pokemon. Ik probeerde een slowpoke te vangen, maar al mijn pokeballs er door heen gejaagd. Ik kon hem maar niet vangen. Kleine groene cirkel, grote groene cirkel, niks leek te werken. Iemand nog tips? Moet die bal in de witte cirkel komen of moet ie ook de Pokemon aanraken. Vind er nu al niet meer veel aan :(
Je moet de pokeball tegen de pokemon aangooien.

• ProjectB00man
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-01 15:47
het beste is om de groene cirkel zo klein mogelijk te hebben en dan de pokeball tegen de pokemon aan te gooien

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

weszz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:01:
[...]

Leuk. 50.000 Mondeju :+ Alhoewel ik de prijs echt verdacht laag vind....
juist daarom!!! kopen die shit, is neppertje jij maakt bezwaar = gratis powerbank

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Nostordici
The_Ghost16 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:36:
[...]

Je moet de pokeball tegen de pokemon aangooien.
Bovenop zijn hoofd toevallig? En dan kleine cirkel? Toevalig net een Pidgey in één keer hehe

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:28
Het beste is om de cirkel zo klein mogelijk te laten worden,

Maaaaar,... ook is het beste om de Pokeball in het cirkeltje te gooien.

PSN/XBL: DarkTaufu

• So_Surreal
De cirkel moet zo groot mogelijk zijn, dan krijg je Nice te zien en 10XP extra.
Ook kan je een curve ball gooien, dan krijg je ook nog eens 10XP extra.

Ook vang je Pokemon die moeilijker te vangen zijn makkelijker met deze manier.

• Mx. Alba
So_Surreal schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:38:
[...]

Cirkel zo groot mogelijk? Ik lees overal cirkel zo klein mogelijk...

• So_Surreal
Tjiwa schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:38:
Het beste is om de cirkel zo klein mogelijk te laten worden,

Maaaaar,... ook is het beste om de Pokeball in het cirkeltje te gooien.
Hmm mijn ervaring is juist dat hij zo groot mogelijk moet zijn :o

• WahWah
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 25-11-2025
Je moet inderdaad de pokemon raken, en de snelheid waarmee je swiped maakt ook uit. Je kan zien hoe ver de bal gaat. Soms moet je sneller swipen als hij verder staat en soms langzaam als ze dichtbij staan. Dit is per pokemon weer anders.

Gewoon even wat pokestops bezoeken om je pokeballs te krijgen en verder gaan. Succes!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

geweldig; allemaal zo groen en newbie :+

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-01 07:21
[...]

Nee juist niet, grote cirkel = bonus exp, kleine cirkel is makkelijker vangen.

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:28
[...]

dat "Nice" of "great" of "Excellent" krijg je altijd als je in het cirkel gooit. Heeft eigenlijk dus niet direct te maken hoe groot de cirkel is.

PSN/XBL: DarkTaufu

• Nostordici
[...]

Ok dan, nu snap ik er helemaal niks meer van. Kleine cirkel of grote cirkel heeft met xp te maken? Niet met vangkans? Haha

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Onduidelijk spel, heb het eerste kwartier zitten zoeken hoe ik in vredesnaam een pokeball gooi :')

• WillemJWZ
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 05-01 18:37
shoombak schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:41:
Onduidelijk spel, heb het eerste kwartier zitten zoeken hoe ik in vredesnaam een pokeball gooi :')
Aan het begin is het inderdaad wel vaag... Met een beetje prutsen en uitproberen kom je er wel in dit spelletje..

Hi !!

• lolgast
Holy shit, ik zie nu net dat je 100 candies nodig hebt om van een Haunter een Gengar te maken.. Das geen kattepis als je kijkt naar de andere pokemon

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-01 16:36
Nostordici schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:40:
[...]

Ok dan, nu snap ik er helemaal niks meer van. Kleine cirkel of grote cirkel heeft met xp te maken? Niet met vangkans? Haha
Kleine cirkel is meer kans om te vangen.

• rolandos582
Bij mij word alles nu overgenomen door team red, level 20 + 21. Lekker dan. Overal komt nu 900's - 1000 in. Ik moet ze wel kunnen pakken maar ik heb het gevoel dat er weinig blauw in de buurt is om ze te defenden

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:44

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Mx. Alba schreef op maandag 11 juli 2016 @ 15:55:
Dat wordt leuk tijdens de Vierdaagse... Hoeveel van de wandelaars zullen ondertussen Pokémon aan het jagen zijn? :D
Kan je beter afvragen hoeveel meer er dit jaar te laat over de finish komen, vergeleken met vorige jaren :+

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

rolandos582 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:50:
Bij mij word alles nu overgenomen door team red, level 20 + 21. Lekker dan. Overal komt nu 900's - 1000 in. Ik moet ze wel kunnen pakken maar ik heb het gevoel dat er weinig blauw in de buurt is om ze te defenden
Gewoon goed counteren.
Een 1000 pidgeot klinkt afschrikwekkend.
Maar zet er een 7-800 jolteon of electrabuzz tegen en je wint met gemak (sterker nog, je hp zal nog half over blijven)

Gisteren een 900 verslagen met een 700, puur omdat het water vs vuur was.

[ Voor 6% gewijzigd door tha_crazy op 11-07-2016 16:52 ]

• rolandos582
tha_crazy schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:51:
[...]
Gewoon goed counteren.
Een 1000 pidgeot klinkt afschrikwekkend.
Maar zet er een 7-800 jolteon of electrabuzz tegen en je wint met gemak (sterker nog, je hp zal nog half over blijven)

Gisteren een 900 verslagen met een 700, puur omdat het water vs vuur was.
Het probleem is dat sommige al level 6 zijn, dus daar zitten er 6 in. En dan word het wel lastig :P Helemaal als ik geen teamgenoten heb om te defenden

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-01 02:10
SemperFidelis schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:49:
[...]
Kleine cirkel is meer kans om te vangen.
Waarop is dit gebaseerd? Zelf merk ik geen enkel verschil. Ik zou zelfs zweren dat een grotere beter werkt. Volgens mij geeft het je enkel meer kans op XP. Dan heb ik het dus over de "nice" "great" of "excelent" bonus punten.

Verwijderd

Kan je eigenlijk iets vangen in een volledig groen gebied? Dus dat er geen straten zichtbaar zjin op je map? Als je in een bos/woestijn ofzo bent :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2016 16:55 ]

• CrawlFish
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 18-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:54:
Kan je eigenlijk iets vangen in een volledig groen gebied? Dus dat er geen straten zichtbaar zjin op je map? Als je in een bos ofzo bent?
Natuurlijk niet, er leven geen pokemon in het bos. 8)7

• WillemJWZ
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:54:
Kan je eigenlijk iets vangen in een volledig groen gebied? Dus dat er geen straten zichtbaar zjin op je map? Als je in een bos ofzo bent?
Naar mijn weten wel, meestal komt er dan van die vallende bladeren in een groen gebied, dan zit daar meestal een pokemon. Alleen meestal is dat bij mij in de buurt midden in een weiland... En of de boer er zo blij mee is dat ik dan in zijn weiland loop rond te wandelen betwijfel ik, dus ik laat die pokemons daar fijn zitten ;)

Hi !!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:26
WillemJWZ schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:56:
[...]

Naar mijn weten wel, meestal komt er dan van die vallende bladeren in een groen gebied, dan zit daar meestal een pokemon. Alleen meestal is dat bij mij in de buurt midden in een weiland... En of de boer er zo blij mee is dat ik dan in zijn weiland loop rond te wandelen betwijfel ik, dus ik laat die pokemons daar fijn zitten ;)
Die bladeren vallen hier ook op kantoor, alleen geen pokemon te zien :p

• lolgast
9 Pidgeys en 4 Rattatas en 2 Sparrows klaar om te evolueren. Morgen maar beginnen met een Lucky Egg denk ik zo ;)

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ja hoor, al zeker 10 keer de pokestop voor de deur van mijn kantoor gebruikt vanaf mijn werkplek, opeens issie te ver :').

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• appel00
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12-2025
Hoe zit het met de teams, als ik het goed begrijp zijn er maar 3 teams; Blue, Red & Yellow. Klopt dit? Of can je ook een soort clans oprichten?

Verwijderd

nog niet zal nog wel komen.

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 06-01 22:13
lolgast schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:59:
9 Pidgeys en 4 Rattatas en 2 Sparrows klaar om te evolueren. Morgen maar beginnen met een Lucky Egg denk ik zo ;)
Ik snap nog niet waarom ik er zoveel zou evolueren? Ik kan er toch niet extreem veel maxen?

• WillemJWZ
Ik ga zodadelijk weer eens naar de gym, wel makkelijk, 2 straten verderop zitten 2 pokestops en een gym bij elkaar. Hier is het constant een gevecht tussen rood en geel... Wie dominate bij jullie de gyms?

Hi !!

• Musta
FitzChevalric. schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:04:
[...]

Ik snap nog niet waarom ik er zoveel zou evolueren? Ik kan er toch niet extreem veel maxen?
voor de xp, kan je snel levelen

• lolgast
[...]

Je krijgt 500 exp per evolutie 8)
Met een Lucky Egg actief dus 1000 exp

[ Voor 7% gewijzigd door lolgast op 11-07-2016 17:05 ]

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-01 00:02
Hoe kom je aan de lucky eggs? Koop je die met coins of krijg je die bij een bepaald level?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:58
[...]

Evolueren kost alleen candies. Stardust is schaars, dus power-uppen doe je met de beste Pokemon. Dit is voor XP.

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:58
jordyyyys schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:05:
Hoe kom je aan de lucky eggs? Koop je die met coins of krijg je die bij een bepaald level?
Pokestops, maar ook als level-up bonus

• WillemJWZ
jordyyyys schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:05:
Kom je random tegen bij pokestops, als je geluk hebt krijg je er dan een.

Hi !!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 16-01 16:44
WillemJWZ schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:04:
Ik ga zodadelijk weer eens naar de gym, wel makkelijk, 2 straten verderop zitten 2 pokestops en een gym bij elkaar. Hier is het constant een gevecht tussen rood en geel... Wie dominate bij jullie de gyms?
Rood :'( :'(

Ik heb het gevoel dat heel het dorp rood is op een paar na... En die van rood lijken dan ook nog eens een stuk meer tijd te hebben :p

• Musta
WillemJWZ schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:04:
Bij mij op de hoek zit al 2 dagen een gele gym met 3 pokemons en de sterkste is een snorlax van 1080 ongeveer. Maar die ga ik vanavond ff hard aanpakken :+
oh ben zelf rood en hier verschilt het allemaal, over de brug zie ik nu rood waar het vanochtend geel en blauw was

[ Voor 10% gewijzigd door Musta op 11-07-2016 17:06 ]

• jordyyyys
Mooi om te zien hoe dit spel leeft!

• WillemJWZ
Haha, ik was rood geworden, kreeg commentaar van een paar dorpsgenoten die zeiden dat je pas een echte pokemontrainer was als je geel was, omdat geel de hele tijd de gym had. Tot gister kwamen er een paar mensen met +-600 cp de gym dominaten en heeft rood constant de overhand :)

Hi !!

• DivineNL
Zijn er mensen die toevallig weten of er veel te zien is in centrum van Eindhoven? Ben van plan morgen te gaan.

• DropjesLover
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:12

DropjesLover

Dit dus ->

Een maat van me probeerde een gym over te nemen, komt er ineens een kerel naar hem toe en snauwt hem toe dat hij moet kappen 8)7
WTF man, het is een spelletje :/

BThGvNeOA
Bond Tegen het Gebruik van Nutteloze en Onbekende Afkortingen!
Gewoon uitschrijven wat je bedoelt is zo moeilijk niet... PR (persoonlijk record?), ICE/M/A (verbrandingsmotor?), kdv (kinderdagverblijf), DA (dierenarts?)etc...,

• WillemJWZ
DropjesLover schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:09:
Een maat van me probeerde een gym over te nemen, komt er ineens een kerel naar hem toe en snauwt hem toe dat hij moet kappen 8)7
Hahahah , moet je gewoon doorgaan ook ;) Kun je lachen, achja, extreme mensen zijn er ook...

Hi !!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12-2025

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Dit gaat echt een trend worden, er zijn nu al (vast deels verzonnen) zoveel vage verhalen over dingen IRL mbt Pokemon Go, dit gaat alleen nog maar erger worden denk ik.

Maar idd, dat zal je ook tegenkomen, volwassen mensen die gaan matten om een gym ofzo :').

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• DivineNL
Wtf... daar kan ik dus kwaad om worden als die kerel dat echt meende... Kan het me niet eens voorstellen dat iemand dat tegen mij gaat zeggen.

Verwijderd

Zojuist een Lapras uit een 10km egg en een Gengar gevangen! Hoe zit het met cp, is de max cp bijvoorbeeld voor alle pidgeys het zelfde? Maar kost het als je hem met minder cp vangt gewoon meer power ups? Of is de max cp random?

• Cwookie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18-01 02:10
Zucht. 1 gym in heel het dorp. 60% is blauw. Geen enkele kans bij het overnemen. LVL 8 dat ding ;w

• jordyyyys
Ik weet niet of dit toegestaan is, maar las iets wat ik toch moest posten voor mijn gevoel!

"Pokémon ruilen met andere spelers

Daarnaast krijgt de game nog meer nieuwe functies. Momenteel kun je alleen nog wilde Pokémon vangen en tegen Pokémon bij Gyms vechten, maar straks moet het ook mogelijk zijn om Pokémon met andere spelers te ruilen. Hoewel je een profiel in de game aan moet maken, is er nog weinig interactie mogelijk tussen de Pokémon Go-spelers. Hoe het ruilen in zijn werk zal gaan, is echter nog niet duidelijk."

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

DivineNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:11:
[...]

Wtf... daar kan ik dus kwaad om worden als die kerel dat echt meende... Kan het me niet eens voorstellen dat iemand dat tegen mij gaat zeggen.
Haha, dit gaat nog harder dan Ingress, ik heb daar ook al heel wat gezien ( doodsbedreiging irl, briefjes onder een oldtimer met de mededeling dat ze die gaan slopen als persoon nog bepaalde punten aanvalt, etc.. ) maar ik denk dat ik bij dit spel popcorn moet gaan pakken :*)

Wear Sunscreen!

• WillemJWZ
Cwookie schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:13:
Zucht. 1 gym in heel het dorp. 60% is blauw. Geen enkele kans bij het overnemen. LVL 8 dat ding ;w
Heb ik ook in mijn dorp, alleen is hier de overhand geel. Maar het leuke is dus dat er allemaal rode van het dorpje hiernaast de gym komen dominaten, en ik ben dan de profiteur die effe de defender bonus claimt en em dan peert >:)

Hi !!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

DivineNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:11:
[...]

/31 Knokploeg }:O

dat abbo bij de fitnesschool kan ook wel opgezegd worden :+

• WishmasterNL

WishmasterNL

Topicstarter
himlims_ schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:15:
[...]

/31 Knokploeg }:O

dat abbo bij de fitnesschool kan ook wel opgezegd worden :+
Waarom naar de sportschool gaan als je een gym in bezit hebt? :+

• WillemJWZ
Wat wel een leuk gezicht is om mensen in hun auto te zien rijden, ineens trappen ze op de rem en kijken als een stelletje tokkies rond met hun telefoon op zoek naar die ene pokemon. Ik moest wel even grinniken toen ik dat zag gebeuren vanaf de stoep ;) Maar als je achter die mensen zit is het wel gevaarlijk.... Je klapt er zo achterop als je heel even niet oplet...

Hi !!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:09
WillemJWZ schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:19:
Wat wel een leuk gezicht is om mensen in hun auto te zien rijden, ineens trappen ze op de rem en kijken als een stelletje tokkies rond met hun telefoon op zoek naar die ene pokemon. Ik moest wel even grinniken toen ik dat zag gebeuren vanaf de stoep ;) Maar als je achter die mensen zit is het wel gevaarlijk.... Je klapt er zo achterop als je heel even niet oplet...
Klopt bij ingress was dat ook zo alleen nu zie veel jeugd rondlopen. Heb zelf tijdje ingress gespeeld maar op een gegeven moment zag je geen uitdaging meer.

Bij pkm go kunnen ze elk jaar update doorvoeren extra pokemon/ functionaliteiten om het spannend t houden.

Tevens komen die gefaseerd uit stel het was geen succes dan had big N veel geld geïnvesteerd.

AnimeAdicted

• Kek

Kek

3flix

lol kansloos...

Die gyms zijn echt discolichten hier in groningen... gaat steeds heen en weer.

vanochtend had ik er 9, nu nog maar 2... maar weer even de stad in om wat terug te halen :P

• DivineNL
WillemJWZ schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:19:
Ik heb mezelf ook betrapt op af en toe eens kijken of er 1 in de buurt zit en daar dan op te drukken als ik er 1 zie, maar ik ga dus echt niet volop op de rem trappen. Dan mis ik hem maar (of draai ik om als het een "zeldzame" is.)

Maar voordat ik mijn telefoon check kijk ik eerst of er niks in de buurt zit wat ik eventueel zou kunnen raken. Als er een auto voor/naast mij rijdt zal het in ieder geval niet gebeuren en ook niet als ik harder rijdt dan 30.

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01:44

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Dit gaat nog leuk worden op verjaardagsfeestjes:
> Ik heb nu LVL 34 en een Mewto en Pikachu in the gym
< Wauw, ik zit nog op level 4
- Oh ja, en had je al gehoord dat ik een Ratata had?
> Trouwens, een tipje, er zit een gym bij Pizzaria Ria op de hoek
- Ja ja, geweldig! Ik ga ze meteen zoeken straks
_ Iemand nog bier?
- Anyway, ik zoek nog die ene Snake-achtige pokemon. Waar vind ik die?
_ Kijk eens bij die ene Pokestop, bij het standbeeld op de Prinsenlaan
> Enne, bij de vijver vind je een Raichu
< Hej, cool, ik zit op level 5
_ Niemand bier?
8)7

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• Cino
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:00
Dat zou echt gelijk de enige gym zijn die ik echt zou moeten hebben _O-

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01-12-2025
Cino schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:24:
[...]

Dat zou echt gelijk de enige gym zijn die ik echt zou moeten hebben _O-
Inderdaad, paar vrienden optrommelen en ownen die handel :9

• rolandos582
Wederom problemen met PTC hier. Kan slecht inloggen en word random uitgelogd

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Even een paar vragen

kan het kloppen dat als je een Pokemon een raspberry geeft dat je de eerste goed vangt en dat de daarop volgende allemaal vluchten? Want dit overkomt mij nu net en hiervoor honderden Pokemon gevangen zonder dat er ook maar een weg rende?

En verder hebben jullie al meegemaakt dat een lvl up niet word geregistreerd? Ik bem van lvl 9 naar 10 gegaan en heb er geen melding van gehad en geen items ontvangen!

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• Kek

Kek

3flix

Lol https://www.oogtv.nl/2016...okemon-in-de-noorderkerk/ ben ik ook al meerdere keren langs gekomen :P

• rolandos582
LOL kan je hem niet vangen 8)7

• rolandos582
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/yCkjWX3bfPgd9Ay9va7ioZCx/full.jpg

gaat wel aardig, inmiddels gaat het de goede kant op :P
309 pidgey > 575 pidgeotto > 1003 pidgeot O-)

[ Voor 14% gewijzigd door rolandos582 op 11-07-2016 17:40 ]

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-01 13:54
rolandos582 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:39:
[afbeelding]

gaat wel aardig, inmiddels gaat het de goede kant op :P
Flame Beast? 8)7
Edit: of kan je zelf namen geven, zie nu ook Fat Birdy haha

[ Voor 9% gewijzigd door schaapiej op 11-07-2016 17:41 ]

<GoT>NightStalker

• rolandos582
Ja hij is een beast, rekt alles met heat wave 8) ja kan je de namen aanpassen :+ :D

[ Voor 9% gewijzigd door rolandos582 op 11-07-2016 17:41 ]

• Jestar076
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-02-2021
Inmiddels level 8, gaat wel lekker in 1 dag:D

Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow

• rolandos582
Bijna 19 hier <3
Pagina: 1 ... 34 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.