DominoNL schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 01:37:
Blijft natuurlijk een zwak verhaal dat ze bij Nintendo geen wereldwijde launch voor elkaar krijgen en dat dit door middel van een APKtje wel op poten kan worden gezet door een random site die het live gooit.
Klopt, en als ze dan menen te gaan bannen (wat me overigens een onmogelijke opgave lijkt) omdat de helft van de totale potentiële wereldwijde spelers het spel via een APK installeert moeten ze dat vooral gaan doen. Niet mijn probleem als het daarna weer huilen is vanuit Nintendo. Launch het spel of launch het niet.
Ik wilde het overigens aan een paar dolenthousiaste vrienden laten zien vanavond, laad dat ding niet. Nu blijkt er dus een soort storing te zijn lees ik hierboven, maar inmiddels werkt hij weer bij mij. Heb er weer 2 gevangen

Je krijgt er (altijd 15?) als je een level omhoog gaat en je krijgt er 3 per Pokécenter die je bezoekt. Ik ben net geen level 4 en het is midden in de nacht, dus ik weet ook niet of je nog wat krijgt van een Gym.
Zou trouwens wel echt geniaal zijn als zo'n Pokecenter ding voor je huis zit, hoef je alsnog nooit de deur uit voor die ballen haha.
[
Voor 23% gewijzigd door
Kuusj op 07-07-2016 02:41
]