FitzChevalric. schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 10:23:
Even diverse vragen;
1. Hoe hatch ik eieren?
2. Hoe convert ik dubbele pokemon's
3. Ik ben nu level 3 en fiets alleen maar rond om locatie's leeg te halen en pokemon's te zoeken. Kan ik nog meer doen?
4. In Ingress had je minigames in de portals, heb je dat hier ook?
5. In de filmpjes heb je camerabeeld achter de Pokemon's, hoe doe je dat?
1. Via de Incubator. Als je naar je gevangen Pokémon gaat, is er een tabblad naar Eggs. Daar kun je op klikken/naar toe swipen en kan je een ei een Incubator toewijzen.
2. Door te transferren. Gewoon op de Pokémon drukken en onderaan staat een knop transfer. Hier krijg je een Pokécandy voor en wat dust dacht ik.
3. Als je level 5 bent kun je je aanmelden bij één van de drie teams (geel, blauw en rood) en vervolgens een lege gym overnemen door er een Pokémon te plaatsen, een bezette gym van een andere kleur team te verslaan of versterken als de gym in het bezit is van een team waar jij ook bij zit. Voor de rest wat eieren hatchen en medals verdienen door van bepaalde types 10 Pokémon te vangen e.d.
4. Geen idee.
5. De AR functie inschakelen als je in gevecht bent met een Pokémon. Deze slider is rechts bovenin te vinden dan.
Netjes! Ben je je Dratini gewoon in het gras tegen gekomen of moet je daarvoor bij een rivier/vijver zijn?
[
Voor 9% gewijzigd door
BlackthunderAwf op 07-07-2016 10:29
]