[iOS/Android] Pokémon Go Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 105 ... 115 Laatste
Acties:
  • 324.648 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is een kans van 1 op 3, maar ik heb mijn eevee Rainer genoemd en hij is dat blauwe eevee ding geworden. Had Body Slam (50) als tweede aanval en is nu een aanval van 30 geworden.
Level 15 ben ik zelf, eevee was 340 en is nu 925.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rule schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:28:
[...]

Enige tip die ik je kan geven is download een keer de ingress app. Start die op en je ziet de pokemon spawns als witte puntjes. Het is dezelfde map. Bij mij in de straat zijn ook mensen die geluk hebben en in een spawn wonen, ik helaas niet :(
Huh hoe werkt dat dan.. Wat zijn die witte puntjes in Ingress dan?
En hoe bedoel je downloaden.. De app installeren? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 04-10 13:26
poor Leno schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 18:39:
[...]

Ook niet alle xm in ingress is een pokemon spawn, zit hier een plek met veel xm waar in een week nog geen enkele pokemon gespawned is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 10-10 20:51

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

poor Leno schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 18:39:
[...]

Voor die witte puntjes kreeg je ook experience in Ingress, algemene regel is dat hoe meer van die witte puntjes in een bepaald gebied staan, hoe meer kans er is op Pokémons.

Nog 60 meter lopen voor mijn eerste 10km ei :D

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Bij mijn werk spawnen ze altijd precies op de plek waar we buiten staan (rookplek/balkon). Toeval of niet? Er is ook een 360 graden foto gemaakt op die plek, die je op google maps kunt bekijken. Idem met een plaats hier in de straat. Heeft dat verband met elkaar?

[ Voor 3% gewijzigd door _ferry_ op 19-07-2016 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Lekker zeg. Spawnt er een Pikachu naast mijn huis. Mijn vierde maar met de hoogste CP na mijn lucky egg. Voer ik die razz berries en gooi great balls. Kreng ontsnapt drie keer en dan rode balk boven met Error! Terug naar map. Spawnt ie nogmaals. Exact hetzelfde. Bij de derde keer spawnen gooi ik weer een razz en great ball en toen Poef! Rookwolkje.

Fijne servers. :F

Wat roept dat irritante beest eigenlijk steeds?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Nijpend tekort aan pokeballen hier en wat krijg je bij de pokestops ?.... juist... alles behalve ballen.
6-7 stops langs geweest en misschien 3 ballen gekregen :N

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Woont hier iemand bij een gym? En kan je die stiekem overnemen als de gym door andere is verslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
T homass schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:12:
Woont hier iemand bij een gym? En kan je die stiekem overnemen als de gym door andere is verslagen?
Als je snel genoeg bent, dan ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 03-10 15:07

Comgenie

Soms heb je dat

T homass schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:12:
Yep dat kan. Als hij is verslagen is hij door iedereen te claimen als je snel bent :P

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-09 08:55
Hebben ze al iets gezegd over wanneer ze die bug met die drie voetjes gaan fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Tomski1986 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:18:
Hebben ze al iets gezegd over wanneer ze die bug met die drie voetjes gaan fixen?
Geen idee maar ik hoop snel want ik had net een Haunter op mn kaart en ik kan m nergens vinden gvd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Arazogia
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 05-11-2024
Tomski1986 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:18:
Ze schijnen nog 3 voetjes van de oplossing te zitten.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:35
Ik heb het vermoeden dat als je raspberries geeft, en daarna je pokeball gooit dat er veel sneller zo'n achterlijke curve in zit, die je niet verwacht en dus ook mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-10 12:39

Tourniquet

Hiya, fellas!

vinom schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:21:
Ik heb het vermoeden dat als je raspberries geeft, en daarna je pokeball gooit dat er veel sneller zo'n achterlijke curve in zit, die je niet verwacht en dus ook mist.
Die curve heeft toch te maken met de grootte van de cirkel? Hoe kleiner de cirkel, hoe minder curve je bal heeft. Dat is mijn ervaring althans.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Dat heeft niks met de curve van de bal te maken.
Je krijgt alleen maar een curve in de ball als je de ball oppakt en naar links of rechts draait.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
vinom schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:21:
Is een bug, even AR aan en weer uitzetten helpt meestal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:35
Hmm, ik weet het niet precies. Valt mij op zodra een raspberry gebruik dat er een curve in zit, heb ik normaal anders bijna nooit. Zal het nog verder testen.

Edit: zal het proberen.

[ Voor 7% gewijzigd door vinom op 19-07-2016 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-10 09:02
Blijkbaar is er iemand geweest die de code van Pokemon Go heeft gehacked en hieruit veel gegevens heeft gehaald. Nu zijn er veel meer stats bekend over de pokemon... op zich wel interessant, voor zover je er wat aan hebt. Ik vind het spel zelf niet echt boeiend eerlijk gezegd: http://www.unitstatistics.com/pokemon-go/

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vinom schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:25:
Hmm, ik weet het niet precies. Valt mij op zodra een raspberry gebruik dat er een curve in zit, heb ik normaal anders bijna nooit. Zal het nog verder testen.

Edit: zal het proberen.
Blijkbaar gebruik je alleen RAZZberries bij hoge lvls pokemon ;) Hoe hoger het level van de pokemon, hoe lastiger het wordt deze te vangen, o.a. doordat je snel een curveball krijgt als je niet helemaal recht swype't. Dit staat los van de razzberry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

ScrooLoose schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:25:
Je krijgt alleen maar een curve in de ball als je de ball oppakt en naar links of rechts draait.
Ja, je kunt er zelf een curve aan geven door te draaien voordat je gooit, maar heb je nooit gehad dat je perfect recht mikt en hij gigantisch afzwaait naar links of rechts? Vooral bij de hogere CP's (>300) merk ik dat, dan is het effect van wachten tot de cirkel kleiner is goed merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-09 13:03
mark-k schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 18:45:
[...]

Ook niet alle xm in ingress is een pokemon spawn, zit hier een plek met veel xm waar in een week nog geen enkele pokemon gespawned is.
Er zijn best wel vaste spawnplekken. Bijna exact dezelfde plekken blijven bij mij spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
FitzChevalric. schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:35:
[...]

Er zijn best wel vaste spawnplekken. Bijna exact dezelfde plekken blijven bij mij spawnen.
Dat wel ja, maar niet al die plekken zijn een plek waar XM ligt in Ingress, en niet alle XM plekken in Ingress zijn een spawn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
mark-k schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:37:
[...]

Dat wel ja, maar niet al die plekken zijn een plek waar XM ligt in Ingress, en niet alle XM plekken in Ingress zijn een spawn.
Nee, dat klopt. Vroeger ontstond XM rondom portals. Die overeenkomst met Pokemon GO is er niet. Ik vermoed dat er gewoon willekeurige spawnplekken zijn gekozen. Hier is het een plantsoen, een hoekhuis, naast een school en langs een fietspad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

ScrooLoose schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:25:
Zeker niet.. Zonder draaien kun je ook gewoon een curve krijgen :) swipe maar eens van onder naar boven op je scherm 9 van de 10 keer heb je dan een curve ball.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Laatst online: 10-10 10:23
Just to be sure.

Wanneer ik switch naar een ander/nieuw google account op mijn Android telefoon(Nexus 5X) kan ik toch gewoon inloggen met mijn "oude account" (terwijl ik op mijn telefoon ben ingelogd met mijn "nieuwe account").

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Prev schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:44:
Just to be sure.

Wanneer ik switch naar een ander/nieuw google account op mijn Android telefoon(Nexus 5X) kan ik toch gewoon inloggen met mijn "oude account" (terwijl ik op mijn telefoon ben ingelogd met mijn "nieuwe account").

Thanks.
Ja gewoon je oude account ook toevoegen op je telefoon dan krijg je de keuze bij het inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:26
Tourniquet schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:30:
[...]

Ja, je kunt er zelf een curve aan geven door te draaien voordat je gooit, maar heb je nooit gehad dat je perfect recht mikt en hij gigantisch afzwaait naar links of rechts? Vooral bij de hogere CP's (>300) merk ik dat, dan is het effect van wachten tot de cirkel kleiner is goed merkbaar.
Komt dat niet door de Great balls? Krijg die namelijk met geen mogelijkheid recht gegooid... gast naast me zei dat great balls een effect krijgen als je ze hard gooit... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Helox-in-a-box schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:57:
[...]

Komt dat niet door de Great balls? Krijg die namelijk met geen mogelijkheid recht gegooid... gast naast me zei dat great balls een effect krijgen als je ze hard gooit... ?
Oh dat zou kunnen! Ik zal volgende keer eens opletten met een Great ball of er verschil in afwijking is met kleine of grote cirkel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05-10 20:24
Ik kan great balls net zo goed recht gooien als normale hoor :P

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tomski1986
Moest ik een euro krijgen voor elke keer het spel freezed wanneer ik een Pokémon vang, was ik multimiljonair. De prijs voor leukste spel met de meeste bugs gaat naar PoGo!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Tomski1986 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 20:09:
Moest ik een euro krijgen voor elke keer het spel freezed wanneer ik een Pokémon vang, was ik multimiljonair. De prijs voor leukste spel met de meeste bugs gaat naar PoGo!
Helaas klopt dat, maar goed, het zal de komende weken wel beter worden. Hoop ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjurm
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:04
Helaas gebeurt dat ook het vaakst bij Pokémon die met moeite waren gevangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Sjurm schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 20:13:
Helaas gebeurt dat ook het vaakst bij Pokémon die met moeite waren gevangen
Eevee met 580 cp. 5x freezed het, de zesde keer vlucht hij weg. Gelukkig is het 'maar' een Eevee ma toch..
De servers zijn gewoon rampzalig. Dan dacht ik dat Blizzard al slecht was het met hun releases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Tomski1986 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 20:15:
[...]

Eevee met 580 cp. 5x freezed het, de zesde keer vlucht hij weg. Gelukkig is het 'maar' een Eevee ma toch..
De servers zijn gewoon rampzalig. Dan dacht ik dat Blizzard al slecht was het met hun releases.
Vraag me af of het een capaciteitprobleem is of een hele nare bug. Kan me in ieder geval niet voorstellen dat Niantic dit nog niet heeft meegemaakt in hun testfase.. als ze die uberhaupt hebben gehad :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik heb trouwens precies hetzelfde met Razz Berry + pokéballs, de eerste die je gooit gaat nog recht, en daarna gaat bijna alles curved ook al swipe je rechtuit. Ik dacht eerst misschien moet je na die 1e bal nog een berry geven anders gaat die pokémon irritant doen, maar vaak kan ik niet eens een 2e berry geven dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brummetje
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Larkinzzz schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 20:28:
Ik heb trouwens precies hetzelfde met Razz Berry + pokéballs, de eerste die je gooit gaat nog recht, en daarna gaat bijna alles curved ook al swipe je rechtuit. Ik dacht eerst misschien moet je na die 1e bal nog een berry geven anders gaat die pokémon irritant doen, maar vaak kan ik niet eens een 2e berry geven dan.
Dan swipe je te hoog door op het scherm, althans dat is hoe ik het ervaar en sinds ik daar op let heb ik er geen last meer van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Larkinzzz schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 20:28:
Je kunt ook alleen maar een berry geven als hij in een bal is geweest als je er al eentje hebt gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik zag net in de verte op mijn kaart een soort grijze slang. Ongeveer 5X groter dan de Pokemons die ik tot nu toe gevangen heb.

Iemand enig idee wat dat is en of het de moeite waard is om te hunten? Toen ik er aankwam was er niets meer te vinden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
Donstil schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 20:36:
Ik zag net in de verte op mijn kaart een soort grijze slang. Ongeveer 5X groter dan de Pokemons die ik tot nu toe gevangen heb.

Iemand enig idee wat dat is en of het de moeite waard is om te hunten? Toen ik er aankwam was er niets meer te vinden.
Arbok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz

Garydos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

Kan een Ekans of Arbok of Dratini zijn bijvoorbeeld, grijs is voor mij altijd de moeite waard btw, hoewel het nu wel echt een naald in een hooiberg is aangezien de 3 voetjes blijven en pokemon niet verdwijnen uit de lijst ook al zijn ze er niet meer. Pas als je restart klopt de lijst weer een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Bekende bug hè ... na gebruik items kan je ongewenste curve balls krijgen. Volgens mij zijn er nu, in ieder geval voor Nederland, 9 bekende bugs voor tenminste Android:
  1. Als je een notificatie geluid krijgt tijdens actieve audio in PGO gaat de audio uit
  2. De vele hangende "gevangen" pokemon (de verschrikkelijke eeuwige laadbal)
  3. An error has occured op redelijk random moment, helaas vaker wel dan niet tijdens pokemon encounters/captures
  4. De zoom kan resetten na een pokemon encounter
  5. De kompas settings kan resetten na een pokemon encounter
  6. Als je tijdens een pokemon encounter het item scherm opent maar de pokemon vlucht hangt de app op het itemscherm en kan je alleen met een appkill/reset weer aan de slag, geen workaround
  7. De tracker wordt niet goed opgeschoond, als je dus continue 9 pokemon ziet; dat is niet zo dat werkt gewoon compleet niet nu, workaround is app reset
  8. Natuurlijk 3paw syndroom wat ze hebben uitgezet i.v.m. belasting extra informatie in de calls, geen workaround
  9. Bij gebruik van berries tijdens een pokemon encounter kan je ongewenste curveballs krijgen (de 1e na gebruik), workaround lijkt aan- en uitzetten van AR
En nog de occasional crash als je tijdens het nog bezig zijn van een call/laadactie een gym opent en de app gewoon afsluit :D . En toch lekker blijven spelen en proberen haha.

Vandaag een Onyx gevangen op mijn leveltje 12 *O* *O* ... 220cp ... -O- .

[ Voor 6% gewijzigd door Cassius op 19-07-2016 20:43 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:14
voor het vangen van pokemon, zo groot of zo klein mogelijk een rondje maken?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Cassius schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 20:40:
  1. Als je een notificatie geluid krijgt tijdens actieve audio in PGO gaat de audio uit
.... vond het al zo vaag dat ik ineens geen geluid meer hoorde :S :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cwookie
  • Laatst online: 01-10 07:55
Kol Nedra schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 20:43:
"You have the greatest chance of capturing the Pokémon while the colored ring is at its smallest diameter. At the opportune moment, fling the Poké Ball toward the Pokémon."

Aldus Niantic op hun support pagina

Edit: ook in is in de code gevonden dat een curveball de vangkans met 0.5 verhoogt. Hoeveel 0.5 is is onbekend. Maar het verhoogt het dus wel :)

[ Voor 15% gewijzigd door Cwookie op 19-07-2016 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 11:08
Kol Nedra schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 20:43:
Zo klein mogelijk, maar als je zo groot mogelijk doet heb je natuurlijk meer kans op de extra XP. Dus het is een beetje een afweging, bij lage CP Pokémon gooi ik hem vaak door het grote rondje zodat ik extra XP krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 05:23
Als je Pokemon tegenkomt... Bij mij is de achtergrond kleur gewoon standaard... Hoe kan je er camera ook alweer aanzetten??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mark-k schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 20:38:
[...]

Kan een Ekans of Arbok of Dratini zijn bijvoorbeeld, grijs is voor mij altijd de moeite waard btw, hoewel het nu wel echt een naald in een hooiberg is aangezien de 3 voetjes blijven en pokemon niet verdwijnen uit de lijst ook al zijn ze er niet meer. Pas als je restart klopt de lijst weer een beetje.
Mm als ik deze drie zo zie denk ik dat het een Garydos is.

Leek op de kaart alleen veel groter dan ik nu op Google zie.

Screenshot maken maar de volgende keer. Ik zat in een auto namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Jeeeej 10KM egg is uit. Jeeeej het is geen Eevee!
Who's that Pokémon?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s8WnYb3.png

Hij heeft wel echt baggerattacks, maar goed...

[ Voor 16% gewijzigd door Kuusj op 19-07-2016 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:54
Aggressor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 20:55:
Als je Pokemon tegenkomt... Bij mij is de achtergrond kleur gewoon standaard... Hoe kan je er camera ook alweer aanzetten??
Als je een Poke gaat vangen met de bal, klik rechtboven in de hoek op "VR"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja die was het idd :)

Is de kans op een dergelijke Pokémon op die plek nou groot? Moet ik terug gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:14
Eerste 10km ei.. mr. Mime :( :( . Dat is, buiten Eevee om, de enige die ik wel meerdere keren had gevangen uit de 10km eieren. Wat een pech weer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
MIjn eerste 2 10 kilometer eggs zijn ook uitgekomen and I'm so happy!
Aerodactyl met +1000 CP & Mr. Mime met +700 CP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:10:
[...]

Een Onix is wel vrij speciaal ja, ikzelf zou er wel voor teruggaan, alleen ik weet niet hoelang geleden je 'm hebt gespot, kans is groot dat ie nu inmiddels verdwenen is ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:15
ben lvl 20 (halverwege richting 21) en heb nog geeneens een 10KM Egg gekregen ;(
Mijn Vaporeon is nu wel cp1709... Met een Eevee zou ik overigens wel blij zijn indien die een hoge cp heeft zodat ik een Flareon kan evolueren met hopelijk goede attacks :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
Thalaron schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:15:
ben lvl 20 (halverwege richting 21) en heb nog geeneens een 10KM Egg gekregen ;(
Mijn Vaporeon is nu wel cp1709... Met een Eevee zou ik overigens wel blij zijn indien die een hoge cp heeft zodat ik een Flareon kan evolueren met hopelijk goede attacks :)
Nog stof in die vaporeon gestopt ofzo? Ben 19 en heb net 1 pokemon die niet minder dan de helft van dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-10 12:24
Ik heb nu wel de hele avond kunnen spelen. Maar het lijkt nu over met de pret

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
Robolokotobo schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:30:
Ik heb nu wel de hele avond kunnen spelen. Maar het lijkt nu over met de pret
ben er bang voor indd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08-10 13:25
Volgens zo'n status site liggen ze pas 4min plat ;)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-10 21:59
het is inderdaad weer over, maar niet alleen Nederland alles is zo beetje weer offline.

http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
ruudjuhnl schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:32:
het is inderdaad weer over, maar niet alleen Nederland alles is zo beetje weer offline.

http://www.mmoserverstatus.com/pokemon_go
Die bedoelde ik idd :). Vrijwel heel Europa eruit.

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
Ik vang anders nu een Ghastly in mn woonkamer, het ligt er dus niet helemaal uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-10 20:30
nickko schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:33:
[...]

Die bedoelde ik idd :). Vrijwel heel Europa eruit.
zeg maar gewoon alles ligt er uit....

hack ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudjuhnl
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-10 21:59
Larkinzzz schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:36:
Ik vang anders nu een Ghastly in mn woonkamer, het ligt er dus niet helemaal uit.
Dat gebeurt straks waarschijnlijk of je hebt geluk, een collega kon net ook nog door spelen maar helaas ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiriaq
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-10 08:12
manii schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:37:
[...]

zeg maar gewoon alles ligt er uit....

hack ? :P
De meeste servers zijn weer online, zou leuk zijn als ze een update hebben gedaan >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Met 2 vastlopers tijdens het vangen toch 2 onbelangrijke Pokemon gevangen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
ruudjuhnl schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:40:
[...]

Dat gebeurt straks waarschijnlijk of je hebt geluk, een collega kon net ook nog door spelen maar helaas ook niet meer.
Ik logde een paar minuten nadat de mensen hierboven meldden dat de server eruit lag pas in :> hij laggde wel behoorlijk, maar heb die Ghastly gewoon zonder freeze kunnen vangen.

Waarschijnlijk zijn de servers weer overbelast, dat inloggen alleen sporadisch lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 16:37
Mijn ballen zijn op :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mercapto
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-08 10:10
Water Pokemons vangen is me nu wel duidelijk, dicht bij water...
Maar zijn er nog andere soorten gebieden waar duidelijk meer van een bepaalde soort te vinden zijn in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Telkens krijg ik unable to authenticate....
Problemen met de servers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:30
tiriaq schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:43:
[...]

De meeste servers zijn waren weer even online, zou leuk zijn als ze een update hebben gedaan >:)
Fixed it.

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larkinzzz
https://twitter.com/PokemonGoNews/status/755454788330921986

Daar had je flinke winst op je aandelen mee kunnen pakken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Dacuuu schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:09:
[...]

Als je een Poke gaat vangen met de bal, klik rechtboven in de hoek op "VR"
Dan zie ik de Pokemon niet meer??
Hoe kan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prev
  • Laatst online: 10-10 10:23
Brummetje schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:46:
[...]

Ja gewoon je oude account ook toevoegen op je telefoon dan krijg je de keuze bij het inloggen.
Is het ook mogelijk om dit zonder twee accounts te doen en dmv van het traineraccount?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
Aggressor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:49:
[...]

Hoe kan dat
Omdat je dan moet "zoeken" waar hij zit. Draai 360 graden en je zult de betreffende Pokemon zien. Als het goed is staat er ook een wit pijltje naar links of rechts. Suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Aggressor schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:49:
[...]

Hoe kan dat
Dan heb je waarschijnlijk een telefoon zonder gyroscoop en kan je die functie niet gebruiken. welke telefoon heb je?

[ Voor 4% gewijzigd door Cwookie op 19-07-2016 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FitzChevalric.
Stort vanzelf weer in zodra de hype over is. Waarschijnlijk als iedereen weer aan het werk moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Laatst online: 11:08
FitzChevalric. schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:54:
Waarschijnlijk als iedereen weer aan het werk moet.
Morgenvroeg om 6 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Cwookie schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:53:
[...]

Dan heb je waarschijnlijk een telefoon zonder gyroscoop en kan je die functie niet gebruiken. welke telefoon heb je?
Huawei p8 lite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
FitzChevalric. schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:54:
[...]

Stort vanzelf weer in zodra de hype over is. Waarschijnlijk als iedereen weer aan het werk moet.
Als ze binnen nu en 6 weken wat features toevoegen die de menigte graag ziet verwacht ik dat de hype ook na de vakantie blijft leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 23:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

nickko schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:52:
[...]

Omdat je dan moet "zoeken" waar hij zit. Draai 360 graden en je zult de betreffende Pokemon zien. Als het goed is staat er ook een wit pijltje naar links of rechts. Suc6
Uhm welk pijltje ? Want dat zegt mij ook niks als ik eerlijk ben

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickko schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:55:
[...]

Als ze binnen nu en 6 weken wat features toevoegen die de menigte graag ziet verwacht ik dat de hype ook na de vakantie blijft leven ;)
Inderdaad, ik denk alleen dat ze niet het team klaar hebben staan om binnen 6 weken een goede server neer te zetten én leuke features toe te laten voegen. Ik vind het ook jammer dat er geen echte faq is en het nu dus allemaal nog in het donker tasten mbt wat het beste is voor je Pokémon en wat alles betekend (3 voetjes bug bv en die pulse, hoe het spawnen van Pokémon geregeld is, een map waarmee alle Pokéstops aangegeven staan etc)

Mij lijkt het wel leuk om via de computer te kunnen zien waar jij loopt en een soort van gymoverzicht heb. Welke Pokémon in welke gym zitten, prestige, etc. Misschien een oproep dat als je 5 minuten van een goede Pokémon verwijdert bent dat je dan kan zien waar die is (in welke buurt, niet de precieze locatie). Zulke features toevoegen en je hebt mij nog wel even zoet. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simyager
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ligt het aan mij of werkt het spel niet meer? Ik heb moeite om in te loggen en wanneer het lukt dan zie ik alleen een kaart en geen pokemon of pokéstops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk het inloggen werkt ook weer niet denk na het werk nog even beetje te gaan wandelen maar dat gaat hem niet worden helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 11:06
Donstil schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 21:10:
[...]

In Schiedam kom ik om in de Onixen . :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cwookie
Ik zit er weer in, vang gelijk een Psyduck zonder problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Hij blijft weer eens hangen op het inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 10:59

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Vandaag voor werk in Malmö. Blijkbaar staat PoGo hier ook aan, en is men vrij actief. Volgens mij niet zo bizar als in NL, maar in het centrum zijn lekker veel stops en vaak een paar lures te vinden. Net gegeten bij een pleintje waar twee lures actief waren, dus tijdens het wachten een paar Pokémons opgepikt.... Daarna een biertje een paar honderd meter verderop met ook twee stops waarvan één met lure.
Op deze manier gaat mijn level een stuk harder omhoog dan wanneer ik alleen thuis mijn dagelijkse rondje loop. Ik ben van bijna level 11 naar ruim 13 gegaan en heb een paar leuke nieuwe Pokémons aan mijn verzameling toegevoegd. Hier zijn ook voornamelijk de vaste common Pokémons, maar ik heb geen idee of de nieuwe Pokémons die ik heb gekregen ook in NL voorkomen.
Het spelen ging vanaf een uur of half vijf tot half tien redelijk. De gebruikelijke vastlopers net na het vangen van een Pokémon, maar verder was er goed te spelen. Nu lijkt alles plat te liggen.
In ieder geval leuk om zoiets te doen tijdens een werktripje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recrush
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:37
Had vanmiddag al problemen. Kwam een CP590 Starmie tegen (heb ik nog niet), zeker zes of zeven keer geprobeerd te vangen maar telkens bevroor het spel en moest ik opnieuw opstarten en inloggen, tot 'ie gewoon weg was. En uiteraard ving ik de Goldeen daarna in 1x, evenals een Eevee en een Dratini (die ik ook nog niet had). Gelukkig waren die drie ook wel redelijk in CP maar baalde wel erg van de klote servers toen ik Starmie wilde pakken.

Zit er nu gewoon in trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
gwystyl schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 22:08:
Vandaag voor werk in Malmö. Blijkbaar staat PoGo hier ook aan, en is men vrij actief. Volgens mij niet zo bizar als in NL, maar in het centrum zijn lekker veel stops en vaak een paar lures te vinden. Net gegeten bij een pleintje waar twee lures actief waren, dus tijdens het wachten een paar Pokémons opgepikt.... Daarna een biertje een paar honderd meter verderop met ook twee stops waarvan één met lure.
Op deze manier gaat mijn level een stuk harder omhoog dan wanneer ik alleen thuis mijn dagelijkse rondje loop. Ik ben van bijna level 11 naar ruim 13 gegaan en heb een paar leuke nieuwe Pokémons aan mijn verzameling toegevoegd. Hier zijn ook voornamelijk de vaste common Pokémons, maar ik heb geen idee of de nieuwe Pokémons die ik heb gekregen ook in NL voorkomen.
Het spelen ging vanaf een uur of half vijf tot half tien redelijk. De gebruikelijke vastlopers net na het vangen van een Pokémon, maar verder was er goed te spelen. Nu lijkt alles plat te liggen.
In ieder geval leuk om zoiets te doen tijdens een werktripje :)
Dan zou ik toch een keer naar Dordrecht kopen ;) vooral omdat het de ''oudste stad is'' heb je in de straten aan beide kanten gewoon allemaal pokestops . Ik heb in 10 minuten 150 pokeballs bemachtigd en veel eireren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
skreppiedoe schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 22:04:
[...]

In Schiedam kom ik om in de Onixen . :+
Ik moet hier in de buurt echt ook nog een keer een "zeldzame" pokemon spawn vinden, tot nu toe wel een stel leuke gevonden maar niet dat je ze vaker dan 1 a 2 keer tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 28-09 09:54
CaptJackSparrow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 19:05:
Wat roept dat irritante beest eigenlijk steeds?
Het is maar goed dat niemand weet, dat ik Pikachutje heet....

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamesl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-10 20:42
theduke1989 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 22:10:
[...]

Dan zou ik toch een keer naar Dordrecht kopen ;) vooral omdat het de ''oudste stad is'' heb je in de straten aan beide kanten gewoon allemaal pokestops . Ik heb in 10 minuten 150 pokeballs bemachtigd....
J holy shit bizar hé!
Ik zat gisteren nog op een bankje in de stad voor de ijssalon met 3 lures aan haha, kwamen allemaalg asten op af. Echt prachtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dan zou ik toch een keer naar Dordrecht kopen ;) vooral omdat het de ''oudste stad is'' heb je in de straten aan beide kanten gewoon allemaal pokestops . Ik heb in 10 minuten 150 pokeballs bemachtigd....
Hmm, en waar ligt dit "Dordrecht" waar je het over hebt :+ .

Net een rondje gefietst om wat pokeballs te verzamelen, heb nu nog 3 Poké Balls en 6 Great Balls omdat ik alles moest vangen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Laatst online: 10:59

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[...]

Pff dat is veel..... één van de weinige redenen waarom ik coins zou willen hebben is om mijn items bag uit te breiden. Op het moment heb ik vaak meerdere ballen nodig om een Pokémon te vangen, maar thuis kom ik om in de ballen en meldingen "your bag is full"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdh009
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-10 18:42

jdh009

FP ProMod
Zijn er in Amsterdam andere pokemon te vinden dan in Utrecht? Wat is een gemakkelijke en goede plaats om heen te gaan die te bereiken is met het OV en max 2 km lopen. Ideeen? Ik kom in Arnhem en Utrecht nergens vuur en grond pokemon tegen

[ Voor 15% gewijzigd door jdh009 op 19-07-2016 22:17 ]

"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 17:09

OMX2000

By any means necessary...

Recrush schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 22:09:
Had vanmiddag al problemen. Kwam een CP590 Starmie tegen (heb ik nog niet), zeker zes of zeven keer geprobeerd te vangen maar telkens bevroor het spel en moest ik opnieuw opstarten en inloggen, tot 'ie gewoon weg was. En uiteraard ving ik de Goldeen daarna in 1x, evenals een Eevee en een Dratini (die ik ook nog niet had). Gelukkig waren die drie ook wel redelijk in CP maar baalde wel erg van de klote servers toen ik Starmie wilde pakken.

Zit er nu gewoon in trouwens!
Het valt me ook echt op dat de app op iOS steeds vastloopt als ik een voor mij uniekere pokemon probeer te vangen. Vaak na een restart komt ie na een paar seconden weer tevoorschijn maar ook niet altijd.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

Pagina: 1 ... 105 ... 115 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.

Online IV calculator

Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.