Nee, worden in je Pokédex geregistreerd.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:44:
Wat ik me afvroeg... die 500 XP voor een nieuwe Poky... als je alle beesten van één soort transfert... verdwijnt die dan ook uit je Pokédex... en krijg je dan opnieuw 500 XP extra als je hem dan opnieuw 'voor het eerst' vangt?
Dan weet ik wel waar al mijn Weedles, Pigeys en Rattata's heen zouden gaan.
Zou mooie 'bug' zijn.Iemand het al uitgeprobeerd?
Werkt niet, eenmaal in je pokedex verdwijnen ze ook niet meerCaptJackSparrow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:44:
Wat ik me afvroeg... die 500 XP voor een nieuwe Poky... als je alle beesten van één soort transfert... verdwijnt die dan ook uit je Pokédex... en krijg je dan opnieuw 500 XP extra als je hem dan opnieuw 'voor het eerst' vangt?
Je kan alleen maar Rattata's evolueren met de Candies die je daar van krijgt.T-homas schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:44:
[...]
Niet waardeloos, de candies zijn nooit verkeerd zeker voor de wat meer "rare" pokemon voor als je later moet power uppen.
Verwijderd
Hoe meer je van een speciale soort vangt, hoe eerder je hem kunt evolven, dus die low lvls aan het begin zijn toch weer 4 candy waard voor als je later een high lvl vindtBeltoni schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:43:
Geef mij maar alle Pidgey's en Weedle's! De rest is toch waardeloos totdat je een degelijk level hebt bereikt.
Is dat een aanname of is het ook echt uitgetest?chengbondkwok schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:45:
[...]
Nee, worden in je Pokédex geregistreerd.
GetestCaptJackSparrow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:46:
[...]
Is dat een aanname of is het ook echt uitgetest?
Ik heb het net getest met een brakke Kingler die ik vanmiddag kreeg.. Blijven idd geregistreerd staan. Op die manier XP krijgen gaat m dus niet worden..CaptJackSparrow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:46:
[...]
Niet uitgeprobeerd, maar in alle pokemon games was het zo dat eenmaal geregistreerd in je Pokédex dat het daar nooit meer uit verdwijnt.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:46:
[...]
Bleek een electabuzz te zijn, na spel geherstart te hebben gevangen, gaat ie weer uit de pokébal, nog een poging: hangt het spel. Na nog een herstart: Weer gevangen en dan ineens "poef" wegRaven schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:40:
edit: Huh, verscheen er net een die ik nog niet had (en niet eens herkende), tap ik erop, weg is ie
edit: Zo ga ik wel door de pokéballen heen

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 19-07-2016 15:47 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Zou een beetje scheef zijn als je gewoon je pokemons kon transferren en dan weer op 0 pokemon zit en dan constant 500 extra exp krijgen voor een "new" pokemon....CaptJackSparrow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:46:
[...]

In theorie kan het een bug zijn, al is het programmeer technisch niet heel erg logisch.WahWah schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:48:
[...]
Zou een beetje scheef zijn als je gewoon je pokemons kon transferren en dan weer op 0 pokemon zit en dan constant 500 extra exp krijgen voor een "new" pokemon....
[ Voor 7% gewijzigd door jdh009 op 19-07-2016 15:50 ]
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Exact. En dus waard om even te testen.jdh009 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:49:
[...]
In theorie kan het een bug zijn, al is het programmeer technisch niet heel erg logisch.
bij mij blijven ze er in ieder geval wel in staan :-)
Pokémon GO’s first ‘sponsored location’ lands tomorrow
Android Authority
Bron:Pokémon GO will officially launch in its spiritual home of Japan tomorrow (its first Asian destination). But it will land with more than server slowdowns, app crashes and buggy behavior. The game’s first sponsored location will also debut with the launch, and you’ll never guess who it is.
spoiler:If a business relying on luring the young and impressionable – as well as their parents – to its locations under the pretense of fun sounds like a familiar M.O., then you probably won’t be surprised to learn that the first sponsored location partner is to be McDonalds.
Android Authority
Zei ik het niet.Salmon schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:51:
[...]
Bron:
Android Authority
CaptJackSparrow schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:49:
[...]
McStops waar elke 20 min. een zeldzamere Pokémon spawnt en/of mons met extra hoge CP, en bij een Happy Meal krijg je een kraskaart met een code die je in het spel kunt invoeren voor 200 ballen of 3 incense of xx candy van een wisselende mon met kans op hele zeldzame. Mogelijkheden te over. Men kan desnoods zelfs een nieuwe McPokémon creëren met een wedstrijd om een naam te bedenken en een tekenwedstrijd om te bedenken hoe die er uit moet zien of, of, of....
Marketing is helemaal niet moeilijk.
Verwijderd
Afvallen met Pokemon Go gaat 'm dus ook niet worden hahahaSalmon schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:51:
[...]
Bron:
Android Authority
geef ze eens ongelijk, op zo'n hype moet je als bedrijf wel inspringen denk ik.
A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!
Dit was al vanaf de release geplanned toch. De McDonalds dingen waren al een tijdje geleden uit de source files gemined
Ik vond het toch wel iets hebben op het begin, op plaatsen gelopen waar ik nooit kwam in mn stad, langs mooie meertjes gelopen.. Uiteindelijk er achter gekomen dat je daar toch niks vind en beter gewoon in de stad kan gaan lopenVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:55:
[...]
Afvallen met Pokemon Go gaat 'm dus ook niet worden hahahadodelijke combinatie, McDonalds en Pokemon Go....

Ik spaar ook al mijn evolutions, maar dat doe ik voornamelijk zodat ik minder lang hoef te spelen om een hoger level te halen, ik probeer zo lang mogelijk lager level te blijven zodat pokémon vangen nog relatief makkelijk gaat. Gyms enzo boeien mij niks eigenlijk, gaat er meer om dat ik in 50 uur spelen X level kan halen qua efficiëntie, in plaats van er 80 uur over te doen. Voor mij begint het echte spel pas op lvl 20~25 (pokémons vangen die je echt houd en niet weg doet 1 dag later omdat je een betere tegen komt).Watsonus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:44:
[...]
Twee soorten spelers
De ene soort denkt gewoon "gotta catch em all", de ander wilt competitief spelen en zo veel mogelijk gyms veroveren.
Oeioeioei, ik zei gisteren dat ik even naar het Amerikaans Kerkhof zou gaan (Margraten). Nou, ik ben er nu heen gelopen en niets is minder waar: stuk of 10 stops en 2 gyms...
En die gyms zijn nog goed bezet ook, 4 mensen met gemiddeld 700CP per persoon per Gym.
Kijk, dit vind ik nu zo'n grens, ik voel me al verschrikkelijk ongemakkelijk om hier zo rond te lopen met telefoon. Blijkbaar moet je er schijt aan hebben.
En die gyms zijn nog goed bezet ook, 4 mensen met gemiddeld 700CP per persoon per Gym.
Kijk, dit vind ik nu zo'n grens, ik voel me al verschrikkelijk ongemakkelijk om hier zo rond te lopen met telefoon. Blijkbaar moet je er schijt aan hebben.
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Ach ja, bij de begraafplaats waar mijn familiegraf ligt verkopen ze bij de ingang plattengronden waar de beroemdheden liggen. Als ik er langs ga vraagt altijd wel iemand waar Annie M.G. Schmidt ligt. Het barst er ook van de Pokestops trouwens.kuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:05:
Oeioeioei, ik zei gisteren dat ik even naar het Amerikaans Kerkhof zou gaan (Margraten). Nou, ik ben er nu heen gelopen en niets is minder waar: stuk of 10 stops en 2 gyms...
Zolang er geen rotzooi wordt gemaakt is er toch niets aan de hand.kuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:05:
ook denk ik dat de mensen, die publiekelijk Pokemon durven te spelen, ook geen druktemakers zijn.
Hier in winkelcentrum is het een gore bende bij de pokestops of gyms. Dat moeten ze aanpakken, en hard ook.
Verwijderd
Ja dat heb ik inderdaad ook gedaanBatiatus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:04:
[...]
Ik vond het toch wel iets hebben op het begin, op plaatsen gelopen waar ik nooit kwam in mn stad, langs mooie meertjes gelopen.. Uiteindelijk er achter gekomen dat je daar toch niks vind en beter gewoon in de stad kan gaan lopen. Bij de Mc Donalds vind ik t niet erg, zolang je niets hoeft te kopen, dan maken die tientallen extra kilometers per week ook niks meer uit voor het buikje
Plekken die vaak nog wel bijzondere pokemons bevatten zijn die donkerdere gebieden op de kaart, ik noem het altijd maar 'swamps'
Klopt inderdaad. Ik heb er eens een Horsey gevangen en een Weepingbel gezien, was alleen opeens weer verdwenen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:12:
[...]
Ja dat heb ik inderdaad ook gedaanAlleen inderdaad zonde dat het totaal niet loont, drukke plekke winnen het gewoon altijd.
Plekken die vaak nog wel bijzondere pokemons bevatten zijn die donkerdere gebieden op de kaart, ik noem het altijd maar 'swamps'Daar vond ik gisteren nog een Tentacruel, en eerder al een Abra, Shellder en ook een Starmie
Dus dat is nog wel leuk, vaak zijn het parken ofzo.
Vind er in mijn stad ook veel rond een kanaal, starmie's, magicarps, Mr. Mime's, Goldeen voornamelijk.
Kan iemand wat meer vertellen over de zogenaamde 'maphack' van ingress. Welke map app kan ik hiervoor gebruiken, zo lang de 3 pootafdrukken niet gefixed is een beter alternatief rare pokémon te vinden.
De pokémons staan nog steeds in de goede volgorde van afstand in de nearby tab. Wanneer je dan eentje hebt geselecteerd zie je als je er dichter in de buurt komt dat er af en toe een 'puls' vanaf komt. Dus zo kun je nogsteeds goed rares vinden.P-Nut schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:16:
Kan iemand wat meer vertellen over de zogenaamde 'maphack' van ingress. Welke map app kan ik hiervoor gebruiken, zo lang de 3 pootafdrukken niet gefixed is een beter alternatief rare pokémon te vinden.
Ze staan nog steeds in de goede volgorde, van dichtbij naar ver weg. De bug maakt het zoeken naar pokémon nou niet moeilijker.
Die update soms ook slecht, en is ook niet altijd accuraat. Voor de bug kon het nearby veranderen van 3 naar 2 naar 1 voetje en dat blijft natuurlijk de beste manier van zoeken.Beltoni schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:19:
Ze staan nog steeds in de goede volgorde, van dichtbij naar ver weg. De bug maakt het zoeken naar pokémon nou niet moeilijker.
[ Voor 9% gewijzigd door GandalfTheGrey op 19-07-2016 16:24 ]
Weet iemand hoe de aanvallen zich evolueren? Bv heeft een eevee met 2 slappe aanvallen sowieso 2 slappe aanvallen na evolutie? of is na de evolutie ook compleet random?
randomRule schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:25:
Weet iemand hoe de aanvallen zich evolueren? Bv heeft een eevee met 2 slappe aanvallen sowieso 2 slappe aanvallen na evolutie? of is na de evolutie ook compleet random?
valt geen pijl op te trekken.
Lees een hoop mensen die thuis ook pokemons vangen terwijl ze gewoon op de bank zitten, ook vrienden geven aan dat eens in de zoveel tijd pokemons spawnen in hun woonkamer. Ik woon in een redelijke nieuwe wijk, 4 jaar geleden gebouwd. Kan het zo zijn dat er bij mij gewoon 0,0 pokemons spawnen, ook niet eens in de 2uur ofzo. Heb mijn telefoon namelijk wel veel open hebben staan, lijkt mij ook sterk dat ik ze elke keer net mis.
ps; Met incense krijg ik er wel een aantal.
Ik vind het 3,2,1 stapjes overzicht vele malen beter dan dat het nu is.
Om nu te zeggen dat het niet moeilijker is om pokémon te vinden vind ik wel erg kort door de bocht :-l
Om nu te zeggen dat het niet moeilijker is om pokémon te vinden vind ik wel erg kort door de bocht :-l
Ik weet in ieder geval dat het mogelijk is dat de aanval van je eerdere evolutie vervangen kan worden door een slechtere aanval.. al meermaals meegemaakt helaas. Ik denk dat het compleet random is. Net als het gewicht en lengte van de Pokemon. Al verschillende keren een XL pokemon geevolueerd die hierna XS werden (en minder wogen dan zijn voorgangerRule schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:25:
Ik woon in een wijk die minstens 30 jaar oud is en ook bij mij spawnen geen pokemon. Gewoon pech, het plaatsen van spawn points is random gebeurd.TOMEKKKKK schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:27:
Lees een hoop mensen die thuis ook pokemons vangen terwijl ze gewoon op de bank zitten, ook vrienden geven aan dat eens in de zoveel tijd pokemons spawnen in hun woonkamer. Ik woon in een redelijke nieuwe wijk, 4 jaar geleden gebouwd. Kan het zo zijn dat er bij mij gewoon 0,0 pokemons spawnen, ook niet eens in de 2uur ofzo. Heb mijn telefoon namelijk wel veel open hebben staan, lijkt mij ook sterk dat ik ze elke keer net mis.
PokeGo: Bwuh
Ja, tuurlijk is het 3-2-1 stapjes overzicht beter, want dat is hoe het bedoeld isP-Nut schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:27:
Ik vind het 3,2,1 stapjes overzicht vele malen beter dan dat het nu is.

En het is nu per definitie moeilijker om Pokemon te zoeken, omdat je niet een direct indicatie hebt of je goed loopt. Hij blijft constant 3, dus je kan niet zeker zeggen of je wel de juiste richting gaat. Met 3-2-1-0 stappen wel, dus het is nu moeilijker om een Pokemon die je op je radar ziet daadwerkelijk te vinden ja.
Maargoed, dit is allemaal tijdelijk zoals ik al zei
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Ik heb een pidgeotto gehad die was 1 m lang en wel 10 gram zwaar, lekker logisch.Batiatus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:27:
[...]
Ik weet in ieder geval dat het mogelijk is dat de aanval van je eerdere evolutie vervangen kan worden door een slechtere aanval.. al meermaals meegemaakt helaas. Ik denk dat het compleet random is. Net als het gewicht en lengte van de Pokemon. Al verschillende keren een XL pokemon geevolueerd die hierna XS werden (en minder wogen dan zijn voorganger) .
Precies mijn gedachten, vandaar mijn vraag omtrent de 'maphack' van ingress en info omtrent de map app welk nodig is.ASNNetworks schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:29:
[...]
Ja, tuurlijk is het 3-2-1 stapjes overzicht beter, want dat is hoe het bedoeld is![]()
Ze hebben het gewoon tijdelijk uitgezet zodat ze de servers even weer verbeterd kunnen worden. De API calls die nodig zijn om de afstand steeds te bepalen staat tijdelijk uit/werkt niet.
En het is nu per definitie moeilijker om Pokemon te zoeken, omdat je niet een direct indicatie hebt of je goed loopt. Hij blijft constant 3, dus je kan niet zeker zeggen of je wel de juiste richting gaat. Met 3-2-1-0 stappen wel, dus het is nu moeilijker om een Pokemon die je op je radar ziet daadwerkelijk te vinden ja.
Maargoed, dit is allemaal tijdelijk zoals ik al zei
Liggen de servers er bij iedereen uit? Kan normaal altijd inloggen via WiFi, maar krijg nu binnen 2 seconden die message dat de servers druk zijn. Een uur geleden was dit nog niet zo.
Verwijderd
Ik heb hier via 3g nergens last van iig... 
Wat boeit XS/XL? Heeft dit enig effect op de kracht ofzo?Batiatus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:27:
[...]
Ik weet in ieder geval dat het mogelijk is dat de aanval van je eerdere evolutie vervangen kan worden door een slechtere aanval.. al meermaals meegemaakt helaas. Ik denk dat het compleet random is. Net als het gewicht en lengte van de Pokemon. Al verschillende keren een XL pokemon geevolueerd die hierna XS werden (en minder wogen dan zijn voorganger) .
TOMEKKKKK schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:27:

Thuis
Dus wij mogen geen hacks en cheats bespreken. Maar er wel voorpagina nieuws van maken. Lekker bezig
Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe
Er zijn eeen aantal Ingress portals daar met een missie die informatie geeft over de begraafplaats. De portals zijn niet actief in het spel want allemaal neutraal/uncaptured. De missie is ook maar 13 keer gelopen.kuusj98 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:05:

Het aantal Ingress spelers was/is ook veel kleiner dan het aantal PoGo spelers. Die verstoren de zaak dan ook niet zo snel. Je hebt ook kans dat juist een Ingress speler snapte dat het daar stille locaties zijn waar je dus lang een gym kunt bezetten en coins kunt scoren.
Zolang men zich er correct gedraagt en het niet storm loopt met mensen die er heel frequent komen hoeft het geen probleem te zijn. Wordt het wel ongewenst dan kunnen ze vragen de stops te verwijderen. Het is te hopen dat men de Ingress portals in dat geval dan separaat zal behandelen en die vooralsnog zou laten staan.
Geen idee. Ik vind het alleen een vage constructie hebben. Ik heb nog maar weinig invloed van XS/XL gezien op bijv. HP of sterkte van de aanval. Volgens mij ligt er geen causaal verband.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:37:
Ik heb hier via 3g nergens last van iig...
[...]
Wat boeit XS/XL? Heeft dit enig effect op de kracht ofzo?
Vandaag boom gedaan. Na een evo gingen ze Normaal > XS en XL > Normaal. Lijkt wel of ze afgewaardeerd worden bij een evo. Ik had ze niet vol getraind (stardust aan het sparen..), misschien heeft dat nog invloed?Batiatus schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:27:
[...]
Heeft iemand al feedback op een nieuwe Pokéstop die ze hebben aangevraagd?
Dat zou kunnen, dat doe ik namelijk ook. Heb nu 70k aan stardust gespaard, alleen op het begin wat uitgegeven. Grootste gedeelte van mijn uitgeevolutioneerde pokemons zijn XS.Jelv schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:40:
[...]
Vandaag boom gedaan. Na een evo gingen ze Normaal > XS en XL > Normaal. Lijkt wel of ze afgewaardeerd worden bij een evo. Ik had ze niet vol getraind (stardust aan het sparen..), misschien heeft dat nog invloed?
http://www.insidegamer.nl...datamining-van-pokemon-go
Weet niet of dit al gepost wast. In de source is dus geen code gevonden welke betrekking heeft op de grote van een Pokemon. Voorlopig doet dit dus niks.
Weet niet of dit al gepost wast. In de source is dus geen code gevonden welke betrekking heeft op de grote van een Pokemon. Voorlopig doet dit dus niks.
Verwijderd
Nope hij blijft wel gewoon in je pokedex ook al transfer je hem. Dus gewoon 100xp als je hem ooit eerder al heb gevangen.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 15:44:
oke, ik ben niet zo;n fanatieke speler, en ben dan ook pas level 6 
wat ik niet snap, is het nut van de 10cp ratata's en andere beestjes die je om de haverklap vangt... wat moet ik ermee...
ik transfer ze maar naar de professor, maar daar schiet je m.i. ook weinig mee op...
nu ook al 2x gehad dat ik een nieuwe Pokémon probeer te vangen, ik ze vang en dat het spel dan hangt met alleen de rode bal in het midden... enige optie is dan spel resetten en pokemon weg
wat ik niet snap, is het nut van de 10cp ratata's en andere beestjes die je om de haverklap vangt... wat moet ik ermee...
ik transfer ze maar naar de professor, maar daar schiet je m.i. ook weinig mee op...
nu ook al 2x gehad dat ik een nieuwe Pokémon probeer te vangen, ik ze vang en dat het spel dan hangt met alleen de rode bal in het midden... enige optie is dan spel resetten en pokemon weg
Life is what happens while you're busy making other plans
Net van boodschappen terug aan het lopen. Lekker met Always on ondertussen pokemon vangen en stops pakken. Komt er iemand op het voetpad aangefietst. Langzaam genoeg.
Vlakbij houdt hij ineens zijn telefoon aan zijn oor. (gast, ik zie je scherm gewoon groen aan je oor! Je bent niet aan het bellen, kom er lekker voor uit, net als alle andere mensen.)
Rijdt me voorbij en ik draai me even stiekem om. Ja hoor, meteen weer naar zijn telefoon aan het kijken.
Moet dan toch stiekem gniffelen met mijn 35 jaar.
Vlakbij houdt hij ineens zijn telefoon aan zijn oor. (gast, ik zie je scherm gewoon groen aan je oor! Je bent niet aan het bellen, kom er lekker voor uit, net als alle andere mensen.)
Rijdt me voorbij en ik draai me even stiekem om. Ja hoor, meteen weer naar zijn telefoon aan het kijken.
Verwijderd
Zijn alleen handig voor je xp, je kan heel veel candy sparen en dmv een lucky egg te activeren zo in een keer 30/40 pokemon evolueren. Je kan zo 'powerlevellen'.frumper schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:50:
per vangst krijg je 100 exp en 100 stardust. Die stardust ga je HARD nodig hebben later als je je Pokemons sterker wil makenfrumper schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:50:
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Als het spel hangt, even wachten totdat iig linksboven het witte laad icoontje weg is.
Dan hem je kans dat je hem alsnog hebt gevangen. Staat hij er dan niet bij, dan zal hij waarschijnlijk ontsnapt zijn.
Die rattata's en Pidgey's e.d. hebben nog evoluties. De candy die je krijgt kun je gebruiken om te evolueren, maar ook om de hoogste sterker te maken. Staat genoeg over in het topic en voor zover ook in de TS.
Dan hem je kans dat je hem alsnog hebt gevangen. Staat hij er dan niet bij, dan zal hij waarschijnlijk ontsnapt zijn.
Die rattata's en Pidgey's e.d. hebben nog evoluties. De candy die je krijgt kun je gebruiken om te evolueren, maar ook om de hoogste sterker te maken. Staat genoeg over in het topic en voor zover ook in de TS.
Wat is nou het nut van powerlevelen? Het enige wat ik merk is dat je pokemon moeilijker te vangen zijn naarmate je in een hoger level zit.
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Dit had nu zo'n heel leuk spelletje kunnen worden maar door de vele bugs en potatoservers wordt het door velen aan de kant geschoven. Jammer.. Geraak opnieuw niet binnen.
Verwijderd
Je bent een hoger level dus kan je Pokémon met een hogere cp vangen.Arjan A schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:54:
Wat is nou het nut van powerlevelen? Het enige wat ik merk is dat je pokemon moeilijker te vangen zijn naarmate je in een hoger level zit.
Iemand van level 10 vangt niet iets van 400 (ik noem maar wat) terwijl dit bij level 17 meer voorkomt.
Je gaat sterkere Pokemons vinden (de Max CP gaat omhoog). Dus ik heb bijvoorbeeld vandaag (level 18) een Slowpoke van 590 gevonden. Als ik die evolueer zit die tegen de 1100CP aan. Hiervond vond ik Slowpoke's van een CP rond de 300.Arjan A schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:54:
Valt de hele dag wel mee, alleen 17:00 hier slaat het compleet vast, maar das al dagen zo.Tomski1986 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:55:
Dit had nu zo'n heel leuk spelletje kunnen worden maar door de vele bugs en potatoservers wordt het door velen aan de kant geschoven. Jammer.. Geraak opnieuw niet binnen.
ja klopt maar ik denk dus dat er een sweetspot is.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:56:
[...]
Je bent een hoger level dus kan je Pokémon met een hogere cp vangen.
Iemand van level 10 vangt niet iets van 400 (ik noem maar wat) terwijl dit bij level 17 meer voorkomt.
Ben nu level 14 en fucking pidgy's van cp 200 doen soms al moeilijk, best frustrerend.
Weet iemand op de vang kans ook temaken heeft met CP? want die aanname doe ik nu.
Ik denk dat het voor iemand van level 5 makkelijker is om die squirtle te vangen met 100cp dan voor mij als ie cp 300 is. Ofwel, als je enkel pokemon wil vangen kun je dan niet beter low level blijven?
Nee, mijn eerste dratini en dan blijft de game hangen...
"Each event is preceded by Prophecy. But without the hero, there is no Event." - Zurin Arctus, the Underking | "Ad Nocendum Potentes sumus." - Me, 30 November 1999
Verwijderd
Je komt nog steeds low cp pokemon tegen als je hoog level ben. Ik ben inmiddels lvl 18 maar kom nog zeer vaak pokemon tegen van onder de 100cp. Af en toe zelfs nog van 10cp. Dit dan wel alleen bij Pidgeys Weedle Rattata etc
Als ik deze pomemon tegen kom van boven de 200cp doe ik meestal niet eens moeite om ze te vangen. Ik kom ze toch enorm vaak tegen en dan dus ook vaak genoeg met een laag cp.
Als ik deze pomemon tegen kom van boven de 200cp doe ik meestal niet eens moeite om ze te vangen. Ik kom ze toch enorm vaak tegen en dan dus ook vaak genoeg met een laag cp.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-07-2016 17:07 ]
Verwijderd
Ik kan mijn tweede Eevee evolueren. Iemand 'tips' mbt aanvallen die het beste zijn en of die naamtruc echt werkt? Heb al een rode, wil nu een blauwe en erna een gele. Wat is de grootste kans om een blauwe te krijgen en is het ook zo dat als je een hoger level wordt dat dan je eevee evolve ook een hogere cp krijgt dan dat ik hem nu evolve?
Ja, ik ookVerwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 14:08:
Zooo heerlijk om te zien dat ik deze Medal nu heb unlocked. Niet gecheat en ook alles gelopen!
Meer mensen die hem al hebben?
[afbeelding]
Had vandaag op mijn hoogte punt 7 gyms in bezit. In minder dan een uur 4 gyms kwijt van level 4+ Is ook bijna niet te doen om je eigen gyms te houden. Je kan er als eerste een sterke pokemon inzetten 2000+, maar dan kan bijna niemand meer trainen
Je moet hem Pyro noemen, dan krijg je een blauwe.Verwijderd schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:06:
Ik kan mijn tweede Eevee evolueren. Iemand 'tips' mbt aanvallen die het beste zijn en of die naamtruc echt werkt? Heb al een rode, wil nu een blauwe en erna een gele. Wat is de grootste kans om een blauwe te krijgen en is het ook zo dat als je een hoger level wordt dat dan je eevee evolve ook een hogere cp krijgt dan dat ik hem nu evolve?
*Rainerocn schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:06:
[...]
Je moet hem Pyro noemen, dan krijg je een blauwe.
Vrij obvious ook, Pyro = vuur = rood en Rainer = water = blauw..

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 19-07-2016 17:08 ]
Niet waar. Vaporeon = Rainer. Pyro krijg je weer een rode.ocn schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:06:
[...]
Je moet hem Pyro noemen, dan krijg je een blauwe.
Wordt een beetje gek van vooral weedles die continu ontsnappen... Ben ze nog druk aan het sparen voor het evolven (zit zelf op level 11 en nog geen lucky egg ingezet) maar ben er vaak 3 ballen aan kwijt en niet heel zelden ontsnappen ze alsnog.\
Zo gaat het wel hard met die pokeballs, en ik krijg ook nog veel te vaak potions bij pokestops dus aanvullen gaat ook minder hard dan ik zou willen
Zit nu op iets meer dan 30 evolves, ben bang dat ik nog even door moet sparen dus... Anders toch een beetje zonde.
Zo gaat het wel hard met die pokeballs, en ik krijg ook nog veel te vaak potions bij pokestops dus aanvullen gaat ook minder hard dan ik zou willen
Zit nu op iets meer dan 30 evolves, ben bang dat ik nog even door moet sparen dus... Anders toch een beetje zonde.
Hoezo zonde? Ik vind dat zelf meer dan genoeg. Als je level 15 bent heb je er weer 2 bij...m0ridin schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:11:
Wordt een beetje gek van vooral weedles die continu ontsnappen... Ben ze nog druk aan het sparen voor het evolven (zit zelf op level 11 en nog geen lucky egg ingezet) maar ben er vaak 3 ballen aan kwijt en niet heel zelden ontsnappen ze alsnog.\
Zonde om ze in je bag te laten!
Liep gisteravond terug na een avondje pokemons zoeken, kom ik een groepje van 6 man tegen die naar een cluster van 3 stops liepen (Amsterdam West - Rosa Boekdrukker) en lures aanzetten
Kon het niet laten even een uurtje te blijven, stonden we op een gegeven moment met z'n 30-en pokemons te vangen 
Helaas wat mn batterij leeg... vandaag met kleine batterijpak van mn vrouw op pad
Wel grappig dat er mensen op fietsen en scooters uit de buurt erop af kwamen en mensen in auto's "POKEMON! POKEMON!" geschreeuwen haha
Helaas wat mn batterij leeg... vandaag met kleine batterijpak van mn vrouw op pad
Wel grappig dat er mensen op fietsen en scooters uit de buurt erop af kwamen en mensen in auto's "POKEMON! POKEMON!" geschreeuwen haha
Gister zag ik ook een Mercedes Vito rondjes rijden door de straat, ik dacht eerst wtf waarom stopt dat busje steeds, maar bleek die man Pokémon te spelen natuurlijk haha.
Pfff...bijnelke Pokemon die we vangen loopt ie vast. Net weer eens een nieuwe gezien en 'gevangen' maar nee hoor geen Hypno in de lijst
Zelfde hier, gewoon zoals elke dag na 17:00 totaal onbruikbaar.readytoflow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:22:
Pfff...bijnelke Pokemon die we vangen loopt ie vast. Net weer eens een nieuwe gezien en 'gevangen' maar nee hoor geen Hypno in de lijst
Verwijderd
Vanaf een uurtje of 23:00u wordt het pas weer speelbaar vrees ik
Jammer dat ze na 1,5 week nog steeds niet genoeg servers kunnen inzetten om deze traffic aan te kunnen...
Soms komt ie hier na een herstart vrij snel weer terug. Helaas heb ik de Electabuzz na de 2 eerder genoemde pogingen niet weer gezienfrumper schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:50:

.... Verschijnt er net een pokémon, ik erop tappen, gebeurt er niets en toen was ie weer weg
Edit: Pokémon verscheen weer, gevangen en nu hangt het spel met de pokébal midden op het scherm en that's it.
[ Voor 9% gewijzigd door Raven op 19-07-2016 17:25 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
ik heb trouwens wel gemerkt dat de app behoorlijk instabiel was toen ik 'm handmatig had geinstalleerd en daarna vanuit de playstore een update eroverheen had gedaan. App verwijderen en vers installeren vanuit playstore maakt 'm voor mij merkbaar stabieler (op 'n Nexus 5X)
Herkenbaar...Arunia schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:51:
Net van boodschappen terug aan het lopen. Lekker met Always on ondertussen pokemon vangen en stops pakken. Komt er iemand op het voetpad aangefietst. Langzaam genoeg.
Root don't mean a thing, if you ain't got that ping...
Enige tip die ik je kan geven is download een keer de ingress app. Start die op en je ziet de pokemon spawns als witte puntjes. Het is dezelfde map. Bij mij in de straat zijn ook mensen die geluk hebben en in een spawn wonen, ik helaas nietTOMEKKKKK schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 16:27:
Als ie vast loopt even wachten tot je 2 keer die witte pokéball links bovenin ziet (loading ding), dan app afsluiten en weer inloggen. De pokémon is dan of in je inventory, of hij spawnt weer. Let wel op, een pokémon verdwijnt na 15 minuten na het spawnen dus het kan zijn dat ie wel weg is omdat de 15 minuten voorbij zijn.readytoflow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:22:
Bij mij weigert dé gps nu constant grrrr. Meer met dezelfde problemen?
Tip over wachten tot het balletje niet meer draait deed ik al. Zeler geen garantie merk ik.Larkinzzz schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:29:
[...]
Als ie vast loopt even wachten tot je 2 keer die witte pokéball links bovenin ziet (loading ding), dan app afsluiten en weer inloggen. De pokémon is dan of in je inventory, of hij spawnt weer. Let wel op, een pokémon verdwijnt na 15 minuten na het spawnen dus het kan zijn dat ie wel weg is omdat de 15 minuten voorbij zijn.
Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een Pokemon wederom zag verschijnen na een herstart. Zeker niet de, voor ons, bijzondere (reeds geëvolueerde) pokemons.
Mensen die de apk gedownload hebben. Updaten jullie de app nu via de market gewoon en lukt dat of? ik heb hem via een google account en je raakt dan toch niet je gegevens kwijt neem ik aan?
2 keer? En wat als ie continu draait?Larkinzzz schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:29:
[...]
Als ie vast loopt even wachten tot je 2 keer die witte pokéball links bovenin ziet (loading ding), dan app afsluiten en weer inloggen. De pokémon is dan of in je inventory, of hij spawnt weer. Let wel op, een pokémon verdwijnt na 15 minuten na het spawnen dus het kan zijn dat ie wel weg is omdat de 15 minuten voorbij zijn.
Oscar Wilde
Blijf je wel staan op dezelfde plek dan? Als je verder loopt is de pokémon out of range. En het kan dus zijn dat de 15 minuten voorbij zijn, of dat ie weg is gerend na je pokéball.readytoflow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:33:
[...]
Tip over wachten tot het balletje niet meer draait deed ik al. Zeler geen garantie merk ik.
Moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een Pokemon wederom zag verschijnen na een herstart. Zeker niet de, voor ons, bijzondere (reeds geëvolueerde) pokemons.
Verwijderd
Hoe zit het nou eigenlijk met de spawntijd enz van pokemon. Ik lees van meerdere mensen 15min maar volgens mij is dat niet bij alle pokemon zo.
Zo ving ik vanmiddag een Lickitung en op de terugweg 45min later ving er weer een op precies dezelfde plek. Dus of hij spawnd langer dan 15min of misschien vaker in een uur?
Zo ving ik vanmiddag een Lickitung en op de terugweg 45min later ving er weer een op precies dezelfde plek. Dus of hij spawnd langer dan 15min of misschien vaker in een uur?

Toevallig heb ik dat net, ik denk dat de servers er helemaal uit liggen ofzo. In ieder geval wat ik zelf doe is maximaal 1 minuut wachten en dan de app herstarten als hij vast loopt.
Had eerst de AUS versie op IOS en moest toen de NL versie downloaden, via google account mn karakter weer terug!To easy schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:33:
Mensen die de apk gedownload hebben. Updaten jullie de app nu via de market gewoon en lukt dat of? ik heb hem via een google account en je raakt dan toch niet je gegevens kwijt neem ik aan?
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Bij mij komt hij vaak wel terug, wel op de zelfde plek blijven staan en geef het 20 seconde de tijd.readytoflow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:33:
[...]
Tip over wachten tot het balletje niet meer draait deed ik al. Zeler geen garantie merk ik.
Zo ving een maatje een machoke/machamp bij het KMA terrein in Breda. Bij mij verdween hij na 3 keer...
Car Care Producten Leverancier van o.a. Krystal Kleen Detail, Bouncer's, Klin Korea & Madcow
Hmm, blijkbaar heeft ie 'm opgeslagen in de paar minuten dat ik de game heb door laten lopen in "freeze" stand, na herstart dat zonder problemen ging bleek ie opgeslagen 
Nieuw probleem: ik zie net dat ik nog maar 3 pokéballs heb
Nieuw probleem: ik zie net dat ik nog maar 3 pokéballs heb

Oscar Wilde
Heb zelfs gewoon de app eerst verwijderd, enige melding die je kreeg is dat deze buiten de store was geinstalleerd. Na verwijdering gelijk weer geinstalleerd en ging verder alsof er niets veranderd was.To easy schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:33:
Oke maar eens doen dan! ThanksJestar076 schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:38:
[...]
Had eerst de AUS versie op IOS en moest toen de NL versie downloaden, via google account mn karakter weer terug!
Deinstalleer de sideloaded versie en trek hem daarna uit de Play Store, je kunt vervolgens gewoon weer inloggenTo easy schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:33:
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Oh ja...anders lopen we maar op dezelfde plek. Dus ik zelf ook eens kijken. Zie ik vlak bij werk een Pokestopwalhalla 6/9 Poketstops op 1 terrein. Een beeldentuinb maar die is alleen toegankelijk via een niet openbaar overheidsgebouw. Grr.. En die ambtenaren maar lekker verzemelen daar...
Ik ben gewoon naar de store gegaan en heb op updaten geklikt.To easy schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:33:
Wow ambtenaren die efficient bezig zijn, dat zie je ook niet vaakreadytoflow schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:52:
Oh ja...anders lopen we maar op dezelfde plek. Dus ik zelf ook eens kijken. Zie ik vlak bij werk een Pokestopwalhalla 6/9 Poketstops op 1 terrein. Een beeldentuinb maar die is alleen toegankelijk via een niet openbaar overheidsgebouw. Grr.. En die ambtenaren maar lekker verzemelen daar...
Ik lees trouwens veel mensen die roepen dat je pokeballs moet gooien als de cirkel op het kleinst is, omdat dit de vangkans zou vergroten.
Is daar bewijs van? want in mijn eigen ervaring heeft het er geen klap mee te maken. Veel meer met je eigen level + type pokeball.
Het kringetje is voor extra EXP. volgens mij. Als je een grote cirkel hebt en je gooit de pokeball daar in, krijg je Nice en 10 XP
Als de cirkel halfgroot is en je gooit raak, krijg je Great en 50 XP
Als de circel klein is en je gooit raak, krijg je Excellent en 100 XP
Volgens mij heeft het niks met vangkans te maken. Ik merk er in ieder geval weinig van. Lijkt eerder gebaseerd op CP, Level en een random number generator.
Is daar bewijs van? want in mijn eigen ervaring heeft het er geen klap mee te maken. Veel meer met je eigen level + type pokeball.
Het kringetje is voor extra EXP. volgens mij. Als je een grote cirkel hebt en je gooit de pokeball daar in, krijg je Nice en 10 XP
Volgens mij heeft het niks met vangkans te maken. Ik merk er in ieder geval weinig van. Lijkt eerder gebaseerd op CP, Level en een random number generator.
Niantic beweert dat op hun eigen site.Waah schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:58:
Ik lees trouwens veel mensen die roepen dat je pokeballs moet gooien als de cirkel op het kleinst is, omdat dit de vangkans zou vergroten.
is de server down?
[ Voor 16% gewijzigd door Nickrsd op 19-07-2016 18:33 ]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
is everything cool?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.
Middels deze link kan je raadplegen waar er stops en gyms in de buurt te vinden zijn.
Online IV calculator
Het is niet de bedoeling dat hacks en cheats besproken worden op dit forum. Het druist in tegen de EULA van de game en dus is het niet gewenst op Tweakers.