Het verbaast me totaal dat TS nog steeds geen foto's hier gepost heeft. Hoe kan je dan nog om advies verwachten? Hoe kunnen mensen conclusies trekken terwijl je nog niks gezien heb?
TS beweert dat de kaart niet in goede orde is ontvangen. Gescheurde zak, beschadigde doos? Laat dit eens zien, dan weten we waar het over gaat.
TS beweert dat er schade te zien is aan de kaart (vlekken etc). Waar blijft de foto?
TS beweert dat de kaart defect is, terwijl TS hem nog niet eens getest heeft. Hoe kan je op de conclusie komen dat de kaart defect is, terwijl je hem niet eens getest hebt.
Nu vraag ik me dus gewoon af wat TS nou verwacht?
Je rechtsbijstand gaat je niet helpen als je de kaart niet getest hebt. Het gaat ook niet helpen als je morgen de kaart opstuurt, want zij zullen hem dan weer terugsturen.
De winkel moet jou kosteloos een werkend vervangend product leveren. Dit mag en kan ook een nieuw product zijn als het oorspronkelijke product niet te repareren valt. Het vervangend product mag ook een refurbished product zijn. Dit zijn geteste exemplaren die 100% OK bevonden zijn. Of hij in een beschadigde doos en/of gescheurde zak geleverd wordt, is in deze niet belangrijk, maar wel slordig van de winkel. Het gaat om het product. Als deze werkt zoals hij hoort te werken, is er verder niets aan de hand. De situatie verandert wel als er zichtbare sporen aanwezig zijn van schade. Aan dat beetje roest, ontkom je niet(zeker niet als het hier om een refurbished product gaat), maar zijn er vlekken aanwezig, dan moet je actie ondernemen.
TS laat echter geen foto van de schade zien, dus ik heb het gevoel dat hier iets niet klopt en TS hier wel iets achterhoudt.
[
Voor 34% gewijzigd door
MysticX op 03-07-2016 01:21
]