Mijn telefoon samsung galaxy s6 heeft de slechste flitser dus ja... je ziet er niks meeRacing_Reporter schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:10:
[...]
Er is al daglicht sinds 5:23, je had dus al 5 uur foto's kunnen posten. En op elke zichzelf respecterende telefoon zit een flitser, overigens. Maar in plaats daarvan ga je verder met klagen en niks doen met onze vragen, die op zich niet heel onredelijk zijn. De enige mogelijke conclusie: je bent duidelijk alleen maar bezig om te proberen je gelijk te halen en mensen voor je karretje te spannen, anders had je allang er iets aan gedaan.
/thread.
/mijndeelname.
Maak de foto's nou eens om duidelijkheid te scheppen in je hele verhaal.AMD and INTEL schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:22:
[...]
Mijn telefoon samsung galaxy s6 heeft de slechste flitser dus ja... je ziet er niks mee
Ik denk dat TS in principe 100% gelijk heeft als zijn verhaal effectief klopt. Ikzelf heb persoonlijk veel betere ervaringen met de service van alternate. (misschien gewoon geluk met onze lokale winkel).loki504 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 07:50:
[...]
Dan als nog zal je moeten mee werken. Tevens had alternate 3 opties. Reparatie van zijn GPU(dit kon blijkbaar niet). Een nieuwe exemplaar(dus hagel nieuw niet refurbisched). Of de koop ontbinden. En zijn geld terug geven. Zeker als je nog in het eerste jaar zit is dat gewoon het volledige bedrag. Dat is het leven van iemand die klanten helpt. De meeste boze en/of arrogante mensen helpen.
Zeker als 1 van je personeelsleden al iets anders heeft gezegd. En ik heb ook eens een refurbisched product gekocht. Netjes in een schade vrije doos. in een nieuw zakje en PCI-e bescherm kapje. Wat alternate waarschijndelijk heeft gedaan is hem een GPU gegeven die ze zelf na x dagen hebben teneur gekregen. En dat is natuurlijk niet de bedoeling. MSI had er ook een nieuw schiet metaaltje op kunnen plaatsen. En een nieuwe zakje. En PCI-e beschermer.
Maar aan gelijk hebben heeft TS niets, hij moet zijn gelijk ook krijgen en ik denk dat die kans gewoon iets groter is als hij vriendelijk en duidelijk communiceert. De mogelijke gerechtelijke procedures in de communicatie ook al is laten vallen is ook geen slecht idee als er weinig medewerking is.
Om een gerechtelijke procedure te winnen moet je bewijzen hebben. En dat is nu net iets dat we weinig hebben. Heb je een bewijs dat die medewerker gezegd heeft dat je een nieuwe krijgt? Heb je een bewijs dat je oorspronkelijke kaart die je opgestuurd hebt er zo goed uit zag me pci beschermkappen enzo?
graag meer foto's, het is al uren licht genoeg.
Ik denk dat TS vooral leest wat hij graag wil lezen, en de rest negeertVerwijderd schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 20:55:
[...]
GMTA.
Verwijderd in "Alternate/msi garantie"
Maar er lijkt overheen gelezen te worden door de TS.
bewijs zal hij hebben alternate heeft dat zelf toe gegeven. daarom ook eerst contact opnemen met rechtsbijstand. grote kans dat zij geen eens iets willen beginnen. Als hij werkt zal rechtsbijstand niet zo snel iets doen.wieland99 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:52:
[...]
Ik denk dat TS in principe 100% gelijk heeft als zijn verhaal effectief klopt. Ikzelf heb persoonlijk veel betere ervaringen met de service van alternate. (misschien gewoon geluk met onze lokale winkel).
Maar aan gelijk hebben heeft TS niets, hij moet zijn gelijk ook krijgen en ik denk dat die kans gewoon iets groter is als hij vriendelijk en duidelijk communiceert. De mogelijke gerechtelijke procedures in de communicatie ook al is laten vallen is ook geen slecht idee als er weinig medewerking is.
Om een gerechtelijke procedure te winnen moet je bewijzen hebben. En dat is nu net iets dat we weinig hebben. Heb je een bewijs dat die medewerker gezegd heeft dat je een nieuwe krijgt? Heb je een bewijs dat je oorspronkelijke kaart die je opgestuurd hebt er zo goed uit zag me pci beschermkappen enzo?
graag meer foto's, het is al uren licht genoeg.
*knip* doe eens niet.AMD and INTEL schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:22:
[...]
Mijn telefoon samsung galaxy s6 heeft de slechste flitser dus ja... je ziet er niks mee
Stop met zeuren en plaats die foto's, of nok met dit topic. Dit gaat nergens heen namelijk.
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 03-07-2016 11:50 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Dus, eh, als ik het goed begrijp:
- Je hebt een MSI R9 380-gaming 2GB gekocht, ruwweg december 2015
- De kaart is kapot gegaan ergens half april
- Men heeft een nieuwe kaart toegezegd
- Na 10 weken kreeg je een vervanging
- De vervanging toont gebruikssporen, maar geen defecten (PCI connector is gewoon heel, enkel wat lichte krasjes op de connector en waar de schroefaansluiting is)
- Geen idee of de vervangende kaart het doet
- Heb je bewijs (e-mail, telefoonopnames) dat een nieuwe kaart is toegezegd?
- Heb je bewijs dat de kaart die je hebt opgestuurder aanzienlijk beter uit zag? Foto's van de PCI connector en bij de schroefaansluiting die een vrijwel nieuwe kaart laten zien?
- Van wat ik zo zie is een tweedehands kaart niet 100 euro, maar meer richting 150 euro. Is al dit gedoe je 50 euro waard?
- Juridisch gezien heb je recht op een goede vervanging. Het waardeverschil van een tweedehands-in-perfecte-conditie en een tweedehands-met-cosmetische-schade zal al helemaal niets voorstellen. Is al dit gedoe je 15 euro waard? (grove inschatting van mij wat het prijsverschil zal zijn)
Ik heb dit een tijdje aangekeken, maar het gaat van kwaad tot erger, en dit topic is zo niet meer te redden. Vandaar een slotje.
@AMD en INTEL: je mag een nieuw topic openen, maar dan zal je communicatie en medewerking een stuk beter moeten zijn. Ik kan me wel voorstellen dat ze bij Alternate ook niet echt meewerken als de communicatie met hen gaat zoals in dit topic.
Dus voor nieuw topic:
- duidelijke opzet, en ook ingaan op kritische vragen.
- duidelijke foto's om te laten zien wat je bedoelt.
@AMD en INTEL: je mag een nieuw topic openen, maar dan zal je communicatie en medewerking een stuk beter moeten zijn. Ik kan me wel voorstellen dat ze bij Alternate ook niet echt meewerken als de communicatie met hen gaat zoals in dit topic.
Dus voor nieuw topic:
- duidelijke opzet, en ook ingaan op kritische vragen.
- duidelijke foto's om te laten zien wat je bedoelt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit topic is gesloten.