Vorig jaar introduceerde Wileyfox twee hele interessante toestellen, namelijk de Swift en de Storm. Waarbij de Swift een ware verkoophit was, het toestel had een goede prijs/specificatie verhouding en de software was door CyanogenOS dik in orde. Dit jaar is heeft het drie nieuwe toestellen geïntroduceerd. De Spark, Spark+ en Spark X. De Spark is het goedkoopste model en daarmee ook het toestel met de minste specificaties. Het wordt geleverd met een Mediatek MT6735A, ondersteund door 1GB ram en 8 GB rom, heeft een 5" HD scherm en wordt verkocht vanaf €119,99. De Spark+ is het duurdere broertje en heeft nagenoeg dezelfde specificaties, het wordt geleverd met 2GB ram en 16GB opslag, en de front camera heeft een resolutie van 13MP in plaats van 8MP van de 'normale Spark'. De Spark+kost €149,99. De Spark X is de duurste telefoon in het rijtje en heeft in tegenstelling tot de andere twee toestellen een 5,5" HD-scherm en een MT6735 soc en kost €169,99 de rest van de specificaties zijn hetzelfde als de +. Alle toestellen worden geleverd in het wit en zwart, kunnen uitgebreid worden met een microSD kaart, bieden ondersteuning voor dual sim en draaien op CyanogenOS 13 gebaseerd op Android 6.0 op de website van Wileyfox kan verder een glasverzekering en drie jaar garantie gekocht worden. Voor alsnog komen alleen de Spark + en Spark X naar Nederland. Dit topic is bedoeld om levertijden, shops en prijzen te bespreken van de Wileyfox Spark +. Discussie over de telefoon mag gevoerd worden in [Wileyfox Spark +] Ervaringen & Discussie.
Terug naar Inhoudsopgave
De Wileyfox Spark + ondersteunt de volgende frequenties:
Helaas ontbreekt de door T-mobile gebruikte 900Mhz band, waardoor 4G slechter kan werken. Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Net met Coolblue gesproken de levertijd. De service medewerker kon helaas nog niet vertellen wanneer en of ze het toestel zullen gaan leveren. Dit geldt ook voor alle andere Spark modellen.
Aangezien ze de Swift ook al enige tijd in het assortiment hebben zitten, verwacht ik echter wel dat ze het model gaan verkopen.
Aangezien ze de Swift ook al enige tijd in het assortiment hebben zitten, verwacht ik echter wel dat ze het model gaan verkopen.
De Spark + is vanaf nu te pre-orderen voor €148,- bij Coolblue, Belsimpel en Bol.com en wordt volgens Coolbue vanaf 1 augustus geleverd.
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 19-07-2016 11:19 ]
Coolblue heeft zijn verwachte Levertijd inmiddels aangepast naar 16 augustus, maar of dit klopt is nog maar de vraag.rens-br schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 11:19:
De Spark + is vanaf nu te pre-orderen voor €148,- bij Coolblue, Belsimpel en Bol.com en wordt volgens Coolbue vanaf 1 augustus geleverd.
Yep, dat zag ik vorige week ook.
Heeft iemand een pre-order gedaan en nog wat info over de levertijden?
Lijkt me wel een leuk toestelletje voor mijn zoon(tje)
Heeft iemand een pre-order gedaan en nog wat info over de levertijden?
Lijkt me wel een leuk toestelletje voor mijn zoon(tje)
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
Verwachte leverdatum is nu 1 september bij coolblue.
Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.
En inmiddels is het toestel gewoon te bestellen met levering de volgende dag.Nico Klus schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:25:
Verwachte leverdatum is nu 1 september bij coolblue.
Voor de witte variant is de verwachte leverdatum inmiddels aangepast naar 15 september.
Had ik ook niet anders verwacht. De witte variant van de Swift was ook lange tijd niet te koop / beperkt leverbaar.Eupho schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:44:
Voor de witte variant is de verwachte leverdatum inmiddels aangepast naar 15 september.
De spark+ is nu in de aanbieding 100 pond bij amazon.co.uk. Daarmee komt het tegen de huidige koers inclusief bezorgkosten op 121 euro. Geen geld!
De witte wordt na nog een paar keer uitstel morgen dan toch geleverd.
De mijne komt normaal morgen toe!
Ik heb 'm bij Wileyfox zelf besteld - de order website is brak maar na werkdag of 3 wachtgen arriveerde hij dan toch in goede staat. Bij Wileyfox zelf kon ik bestellen in GBP, en door met Paypal in GBP te betalen was de omrekenwaarde een stuk gunstiger dan in EUR op de site van Wileyfox. Al met al heb ik voor de Spark+, case en extra screen protector 160 euro betaald.
[ Voor 3% gewijzigd door derkesthai op 23-10-2016 18:56 ]
Nu op voorraad bij Coolblue voor 129 euro.
http://www.pdashop.nl/pro...wileyfox-spark-zwart.html
En ze hebben ook nog een paar "tweedekansjes".
http://www.pdashop.nl/pro...wileyfox-spark-zwart.html
En ze hebben ook nog een paar "tweedekansjes".
Pagina: 1