Wij staan tot woensdag op de camping Domain D’Arnauteille (zie Cass Casey in "[Vakantie] Kamperen algemeen - deel 2"). Goede plek, maar nu na het hoogseizoen vrijwel uitgestorven. Ik vermoed dat er niet meer dan 20 à 30 gasten zijn. Handdoekje leggen bij het zwembad is niet nodig (P.S. Iedereen die dat doet: krijg jeuk op niet bereikbare plekken). Onze plek is helemaal rustig. Geen buren. Niemand in deze hoek van de camping. We kunnen prima in ons nakie van tent naar sanitairhokje wandelen. Bevalt goed. Lekker afdrogen na het douchen in het ochtendzonnetje. Misschien toch het topic van @wildhagen eens weer doornemen en volgend jaar een nudistencamping proberen voor een weekend of zo.
Deze camping kan ik aanraden aan mensen die veel op de camping willen blijven. Dichtstbijzijnde winkels/dorpjes zijn een kwartier rijden.
Volgende week willen we een camping hier relatief in de buurt (Argeles sur Mer of zo) kiezen, maar met een stacaravan of andere accommodatie. Het opzetten en vooral afbreken en inpakken van zo’n tent is toch een hele klus.
Deze camping kan ik aanraden aan mensen die veel op de camping willen blijven. Dichtstbijzijnde winkels/dorpjes zijn een kwartier rijden.
Volgende week willen we een camping hier relatief in de buurt (Argeles sur Mer of zo) kiezen, maar met een stacaravan of andere accommodatie. Het opzetten en vooral afbreken en inpakken van zo’n tent is toch een hele klus.
The sausage is a meat-based vegetable substitute for cucumber.
:strip_exif()/f/image/ThTL1SNKZuDXxhh9rnqcFd0M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/v9Yl0dvHQUZ9htUmfNZJT2UD.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/5oNsj28WJ1gtWrMR31RXUDjp.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/n9cuyapympB6CEIOJ45PEKgi.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/s4sHStO6p5gbzScDwMsrwsco.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/JNJLUM3ROkXxWcWQJ71hZvlW.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/B7uAxVwqY0jvgOyzz1UDfS5W.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nPtlIb5doLsdkzWxt2nPohqL.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/7F98ZkCXIfXoETJ5rr6WQWFM.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/z2hFHhnTqH0u6dJAdOdHZwJJ.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/PfP15faCoc3kWAANqC7RswKN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/MdvLXYAbIS9ql0wq617ucVGF.jpg?f=fotoalbum_large)