Steam Summer Sale 2016 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 40.578 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

Fugitive2008 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:07:
Deze games voor een vriend gekocht waarbij de totale schade €10,57 is (cadeaus kopen voor anderen vind ik heerlijk om te doen:D):

- Broforce
- Life is strange
- 12 is better than 6
Life is strange is wel kort als je enkel episode 1 koopt ;-).

Broforce is inderdaad een zeer vermakelijke game :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 18:36

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

Stick of Truth gisteren begonnen, ter voorbereiding op The Fractured But(-)Whole. Heerlijk spelletje voor weinig.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:47
Tsurany schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:32:
Heeft iemand nog tips voor een RPG met eventueel Turn Based elementen? Beetje in de stijl van Dragon Age Origins of XCOM? Ik ga al Divine Divinity kopen, heb Torchlight al en Pillars of Eternity ook uitgespeeld.

Moet wel een beetje modern zijn. Baldurs Gate 2 is mij toch te achterhaald.
Beetje laat maar: Massive Chalice
http://store.steampowered.com/app/246110/

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:50
icy schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:10:
[...]

Life is strange is wel kort als je enkel episode 1 koopt ;-).
Ep 1 vond ik anders al veel te lang duren :/ .. Beetje (te) veel teen drama, ik kon er echt niet inkomen.
Het schijnt beter te worden, maar ik kan de motivatie om verder te spelen echt niet opbrengen; heb te veel andere awesome spellen liggen (Witcher3, Desert of Kharak, Rocket League, Metro, Tropico4, etc etc)

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Geen games gekocht deze sale, maar voor de hardware gegaan: combo steam link en controller gekocht.

Misschien geraakt die backlog van niet gespeelde games wat kleiner nu ik ze in de zetel voor de tv ga kunnen spelen. :p

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Nnoitra schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:35:
[...]

Ep 1 vond ik anders al veel te lang duren :/ .. Beetje (te) veel teen drama, ik kon er echt niet inkomen.
Het schijnt beter te worden, maar ik kan de motivatie om verder te spelen echt niet opbrengen; heb te veel andere awesome spellen liggen (Witcher3, Desert of Kharak, Rocket League, Metro, Tropico4, etc etc)
Ik zelf ook niet hoor, maar mijn vriendin vind het wel een leuk spel en vond dat die aardig snel uit was en toen zag ze dat er nog 4 episodes waren, maar ik vond hem te duur zonder de aanbieding :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 23:57

KipCurreh

Nightcrawler

Ferm aan het twijfelen of Subnautica de moeite loont..

Gisteren wat rondgevraagd en een opmerking die terugkwam was dat het nogal vrij kort is momenteel, maar weet niet of dit nog relevant is aangezien deze game heel frequent wordt geüpdate.

Iemand ervaring met deze game ?

Verder heb ik de schade nog enigszins kunnen beperken, enkel The stick of truth en NBA 2k16... Zo geraak ik misschien toch nog rond met de 2de playtrough van The Witcher 3 (eindelijk de DLC's) :)

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Gisteren GTA Vice City gekocht, en een Xbox controller mod geinstalleerd.

Lekker nostalgisch.

Edit;

Life is Strange 1-5 gekocht

[ Voor 17% gewijzigd door Hoolz14 op 28-06-2016 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
Nnoitra schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 10:35:
[...]

Zo zonde :D Ben ook erg ongeduldig met dit soort spellen, maar het zat me mee dat ik de muziek wel kon waarderen en ben blij dat ik door gezet heb. Het spel deed me nog het meest denken aan de film The Butterfly Effect en dat is een groot compliment uit mijn mond. Vond niet alles even goed, maar was overall erg onder de indruk aan het eind. Had het spel in 3 avonden (en de laatste werd diep in de nacht :+) uitgespeeld.

Mijn vriendin die mee keek vroeg zich enkel af waarom ik zo'n saai spel speelde dus voor iedereen is de ervaring blijkbaar anders.

[ Voor 7% gewijzigd door Beakzz op 28-06-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:13

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gisteren toch weer overstag gegaan..

Men of War: Condemned Heroes 1,99€
Pneuma: Breath of Life 2,99€
Age of Empires II HD + The Forgotten Expansion + The African Kingdoms Expansion 6,39€
Car Mechanic Simulator 2015 Gold Edition 9,99€

:P blijft verleidelijk net >75% korting, maar ben nu wel klaar hoop ik :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Even een break van doom genomen om een van men andere aanwinsten te proberen: War for the Overworld.

Een hele tijd geleden een "WTF is" van Totalbiscuit bekeken toen het net uit was, daar klaagde hij nog over vele bugs en crashes, maar daaronder zat wel een goede Dungeon Keeper kloon.

Heb de eerste 4 chapters gespeeld, en ben blij te kunnen vaststellen dat een jaar later zowat alle bugs en crashes waarover geklaagd werd verleden tijd zijn :D. Development is nog altijd actief, en de recente reviews zijn ook een heel pak positiever dan de "all time" reviews. Alleen de initiele laadtijd valt nog tegen: Ik kan sneller Doom opstarten en spelen dat War for the Overworld.

Met de huidige korting kan ik het dik aanraden voor iedereen wel openstaat voor een spirituele Dungeon Keeper 3. Het heeft zelfs dezelfde announcer d:)b

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 10:29
Angeloonie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:55:

Age of Empires II HD + The Forgotten Expansion + The African Kingdoms Expansion 6,39€

Voor €8,24 zou je AoE 3 ook hebben ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:52

SomerenV

It's something!

Hatelijk die Summer Sales :+

De complete Unreal franchise
De complete Doom franchise (ex Doom 4)
De complete Hitman franchise (ex die nieuwe)
De complete GTA franchise (ex GTA 5)
Dat Age of Empires pack
Dat complete collectie van Total War
Banished

Dat was het volgens mij O-)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 01:28
Ik had gehoopt op -66% op alle episodes van Life is Strange, misschien alleen maar die 1e episode dan ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:18

Sagat

Is pappa x2!

eL_Jay schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:45:
De Goty van Shadow Of mordor is voor 8,40 te koop @ greenmangaming met de kortingscode 20OFF
Kun je toch weer aardig wat euro's besparen t.o.v. de steamstore

The Long Dark vond ik een echte aanrader. Toch wel zeker 24 uur inzitten. Beste early acces die ik heb gespeeld. Voor mij is dat een heerlijke zen-game (totdat je een carnivoor tegenkomt ;))
Liep ook verrassend soepel op mijn mbpr 13 (2014) op 1280*800 :)
Was dit alleen gister gelding? kan hem niet vinden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-09 23:44
Meer hardware dan software deze keer... :)

Steam Controller & Link (bundel) 69.28€ -37%

Age of Mythology EX 5.59€
Prison architect 6.99€
Broforce 5.59€
This War of Mine 4.74€
Child of Light 3.74€

Nog niks gespeeld want ben nog even zoet met Pillars of Eternity (-66% via GoG de week ervoor)

Sinds ik eind vorig jaar een GTX970 gekoch heb heb ik nog niks dan indie games of low gfx games gespeeld... Gameplay boven alles. Als de hardware geleverd word dan kan ik echt een casual gaming couch potato worden 8)

[ Voor 26% gewijzigd door Inrage op 28-06-2016 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Roodey schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 16:09:
[...]

Voor €8,24 zou je AoE 3 ook hebben ;-)
Had ik al :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ketho schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 17:18:
Ik had gehoopt op -66% op alle episodes van Life is Strange, misschien alleen maar die 1e episode dan ...
Deze wel gezien? (ik moest zelf ook eerst even doorklikken) http://store.steampowered.com/sub/56692/ Geen 66% maar toch nog 50% op alle episodes.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uncle Mel
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-09 18:33
OK voeg:

The room
serious sam complete pack
AoE complete pack

maar aan mijn eerdere lijstje toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Momenteel alleen Just Cause 3 gekocht al draait het spel niet al te soepel helaas, cpu kan het niet meer bijhouden tegenwoordig vermoed ik.

Nog genoeg games op mijn wishlist maar nog genoeg backlog qua games om uit te spelen.

[ Voor 6% gewijzigd door solique op 28-06-2016 23:23 ]

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:47
boe2 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 14:11:
Even een break van doom genomen om een van men andere aanwinsten te proberen: War for the Overworld.

Een hele tijd geleden een "WTF is" van Totalbiscuit bekeken toen het net uit was, daar klaagde hij nog over vele bugs en crashes, maar daaronder zat wel een goede Dungeon Keeper kloon.

Heb de eerste 4 chapters gespeeld, en ben blij te kunnen vaststellen dat een jaar later zowat alle bugs en crashes waarover geklaagd werd verleden tijd zijn :D. Development is nog altijd actief, en de recente reviews zijn ook een heel pak positiever dan de "all time" reviews. Alleen de initiele laadtijd valt nog tegen: Ik kan sneller Doom opstarten en spelen dat War for the Overworld.

Met de huidige korting kan ik het dik aanraden voor iedereen wel openstaat voor een spirituele Dungeon Keeper 3. Het heeft zelfs dezelfde announcer d:)b
Goeie tip! Destijds rond de uitgave hiervan dit wel even gevolgd, Ik was best wel hyped, vroeger zwaar fan geweest van DK1 en DK2, maar enigzins teleurgesteld na de berichten over crashes en bugs. Game eigenlijk alweer een beetje vergeten maar je bericht stemt me positief! Vanavond maar is wat gaan inlezen/filmpjes bekijken en dan schaf ik hem miss toch ook maar aan. 8)

Heb tot nu toe eigenlijk alleen nog maar AOE:HD DLC gekocht (main game had ik al). 8)7
Twijfel nog over The Talos Principle. Met mijn backlog ga ik er ws. komende maanden toch niet aan kunnen beginnen. Maar ja Sale is Sale he. :9

[ Voor 4% gewijzigd door KingKoning op 29-06-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:16
solique schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 23:23:
Nog genoeg games op mijn wishlist maar nog genoeg backlog qua games om uit te spelen.
Denk dat bijna iedereen dat hier heeft haha. Gelukkig zijn de games die ik nu op de wishlist heb staan wat duurder dus dan is de weerstand bij mij iig wat groter.

[ Voor 22% gewijzigd door Fugitive2008 op 29-06-2016 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Fugitive2008 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:10:
[...]

Denk dat bijna iedereen dat hier heeft haha. Gelukkig zijn de games die ik nu op de wishlist heb staan wat duurder dus dan is de weerstand bij mij iig wat groter.
Tja ik heb ondertussen een wishlist van 150 games, maar ik zet er dan ook alles in wat me interessant lijkt als ik er een keer wat van zie op YT of als het langs komt in die aanraders lijst (waar je die kaarten mee kan verdienen).

Bij een sale kijk ik er meestal even doorheen om te zien of het een behoorlijke korting heeft, maar als ik dan wat reviews en gameplay filmpjes bekijk ben ik meestal weer genezen. Hoe dan ook is het aantal niet gespeelde games in mijn library rond de 80% van de 450+ games en toch koop ik er steeds weer een paar bij. Probeer het ook niet eens meer te snappen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeerDitch
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-09 07:55
Fugitive2008 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:10:
[...]

Bij mij ook zo. Heb deze goedkopere games gisteren nog aangeschaft (toch bij elkaar weer €60 8)7 ). Zo is het wel weer mooi geweest deze Sale.

Samorost 2
The Swapper
The Stanley Parable
This War of Mine
realMyst (de originele Myst nooit gespeeld vroeger... die heb ik op 1 of andere manier gemist)
Toby: The Secret Mine
Magnetic: Cage Closed
Door Kickers

En Cities: Skyline op gepikt voor iets van €11 :9

Hebben we wat te doen van de zomer als het weer zo k@#.! blijft!

f251a3362191f14872ff368789dd3c1a220782a1c582fbb31fec609763dd2cef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Iemand nog een leuke indie/rpg/whatelse voor 4 euro or less? :)

Zit zelf te twijfelen tussen 1 van onderstaand, maar ik ben bang dat de bovenste 3 de community niet zo groot is dat je of met lag speelt of met te weinig spelers.

Supraball
Cannon Brawl
Robot Roller-Derby Disco Dodgeball
Princess.Loot.Pixel.Again
Age of Empires II: HD Edition
Skullgirls
BioShock.
The Bug Butcher
Titan Souls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shaiwa887
  • Laatst online: 21:45
@icy, als je Bioshock nog niet hebt kan ik deze zeker aanbevelen.
Pas wel op, was erg verslaven in mijn geval dus allemaal incl.dlc's meerdere uitgespeeld, allemaal aanraders.
Triple Pack is 10,51 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

shaiwa887 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:08:
Pas wel op, was erg verslaven in mijn geval dus allemaal incl.dlc's meerdere uitgespeeld, allemaal aanraders.
Triple Pack is 10,51 ;)
Heb de andere 2 al in steam en Inf is inderdaad leuk, want die heb ik op de ps3 al gespeeld gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:45
Die game is verleden week massaal gratis gedumpt, met 10.000 keys op Steamgifts en 10.000 keys op Gleam, vermoedelijk om de community een beetje op gang te trekken omdat ze daar met betalende klanten schijnbaar niet in slagen? lijkt me voor 4 euro eerlijk gezegd geen superdeal, best kans dat dit zo'n game wordt die over een paar weken opduikt in een Indiegala-bundle.

Kwam de volgende bundle tegen met een heel dikke korting en zo te zien ook wel aardige platformers. Prijs afhankelijk van de games die je al hebt.

http://store.steampowered.com/bundle/803/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:18

Sagat

Is pappa x2!

icy schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:36:
Iemand nog een leuke indie/rpg/whatelse voor 4 euro or less? :)

Zit zelf te twijfelen tussen 1 van onderstaand, maar ik ben bang dat de bovenste 3 de community niet zo groot is dat je of met lag speelt of met te weinig spelers.

Supraball
Cannon Brawl
Robot Roller-Derby Disco Dodgeball
Princess.Loot.Pixel.Again
Age of Empires II: HD Edition
Skullgirls
BioShock.
The Bug Butcher
Titan Souls
Skullgirls! hehe, streetfighter maar dan anders......erg diepe game, maar geen idee of het nog gespeeld wordt (stuur me maar een friend req mocht je em kopen, dan wil ik het ook eindelijk wel weer is proberen, let wel op dat er veel versies en dlc zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sempy schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:27:
[...]
Kwam de volgende bundle tegen met een heel dikke korting en zo te zien ook wel aardige platformers. Prijs afhankelijk van de games die je al hebt.

Had er maar 1 en de prijs kwam op 61 cent. Wellicht zijn de kaartverkoop van de 5 andere games die ik nu aan het steamidlen ben wel hoger dan de 61 cent. :)

Ik denk dat voor Bioshock ga, maar andere goede suggesties zijn aanbevolen en games zoals FTL Faster Then Light hebben een zeer groot welkomsgevoel, iets er boven mag dan ook wel mocht de game kneitergoed zijn zoals FTL.
Thanks zal het onthouden :)

[ Voor 28% gewijzigd door Meneer iCy op 29-06-2016 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -ko-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 16:32

-ko-

Leidend Voorwerp

Enter the Gungeon ook maar gekocht. Ik twijfel nog over The Orange Box, denk dat ik die met kerst mee pak...

Steam Link is trouwens opgestuurd, gaat best snel! :-)

Wa Doede Nou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-09 15:12

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ik heb toch een refund ingediend voor Stardew Valley, geld zou binnen 24 uur weer beschikbaar moeten zijn in mijn Steam Wallet. Dan ga ik nu maar uitzoeken wat ik voor een euro of 25 ga kopen.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
kuusj98 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 16:44:
Ik heb toch een refund ingediend voor Stardew Valley, geld zou binnen 24 uur weer beschikbaar moeten zijn in mijn Steam Wallet. Dan ga ik nu maar uitzoeken wat ik voor een euro of 25 ga kopen.
Grim Dawn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Hmm, eigenlijk wil ik RPG's voorlopig even links laten liggen. Ik vind ze normaal wel leuk, als ze in de vorm van een simulatie/bouw/management vorm zitten, maar RPG's ala deze is niet echt mijn ding. Ik twijfel (tjonge, ik lijk die gast van de nieuwe Royal Club reclame wel) tussen games als Payday 2 (maar geen vrienden die 't ook kopen), Rust (hetzelfde), Ark of Borderside 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-09 11:32
temp00 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 20:08:
[...]

Deze wel gezien? (ik moest zelf ook eerst even doorklikken) http://store.steampowered.com/sub/56692/ Geen 66% maar toch nog 50% op alle episodes.
Zeker de moeite waard voor die 10,-! Zelf pas geleden Ep.1 uitgespeeld, binnenkort verder met deeltje 2 :)

En, zover ik weet, is de Complete Season nog nooit zo goedkoop geweest op Steam.

[ Voor 9% gewijzigd door Cybergamer op 29-06-2016 17:51 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:36
Payday is echt geen ruk aan in je eentje. Je moet daar echt kunnen overleggen met teammates, anders wordt het een grote frustratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:41
Cybergamer schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 17:48:
[...]

Zeker de moeite waard voor die 10,-! Zelf pas geleden Ep.1 uitgespeeld, binnenkort verder met deeltje 2 :)

En, zover ik weet, is de Complete Season nog nooit zo goedkoop geweest op Steam.
Ik heb vorig weekend alles uitgespeeld. Ik heb genoten, maar ook echt gehuild! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Ook maar een tussenstandje posten:

The Room 1,24
Ik had al eerder een start gemaakt met deze puzzle game op de tablet, maar dat is niet echt mijn gameplatform. Was wel een leuke game dus ga hem nu alsnog spelen PC, weinig geld voor een paar uurtjes puzzlen.

Punch Club 2,49
Vooral gekocht op basis van de retrolook en omdat het concept me aanspreekt. Is dus een fighter management/RPG-game, dus niet daadwerkelijk zelf vechten! nog geen gelegenheid om te spelen.

Basketbelle 0,74
Gekocht om restsaldo op mijn alt account op te maken, nog niet gespeeld.

Craft the World 3,74
Een beetje Terraria maar dan met meerdere mannetjes en een voor mij aansprekende graphic style. Nog een beetje aan het puzzlen hoe alles in zijn werk gaat, maar vooralsnog de beste aankoop deze sale.

Rolling Sun & Airscape 0,37
Zeer voordelige Bundle met aardige platformers, je betaald enkel de ontbrekende games voor mij dus deze twee. Airscape is een platformer met letterlijk een twist, het scherm roteert mee met je bewegingen. Ik vond het wel aardig maar misschien dat anderen er zeeziek van worden. ;)

In totaal nog geen 10 euro, dus zeer goedkope sale tot op heden.

[ Voor 3% gewijzigd door Sempy op 29-06-2016 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Sempy schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 22:32:
In totaal nog geen 10 euro, dus zeer goedkope sale tot op heden.
Mijn lijstje is wel ietsje duurder :(

- Platformer Bundle
- The Forest (2x)
- Rise of the Tomb Raider *
- Zonitron Productions Ten Games Pack
- Miasmata
- Submerged
- The Room

Bij elkaar ~52,-

* niet op Steam zelf gekocht, want ik zag dat ik dit spel dik 10,- goedkoper kon krijgen elders. Anders zou ik deze zeker wel gekocht hebben op Steam voor de huidige prijs, dus mag wel op het lijstje.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-07 21:02
Sempy schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:27:
[...]

Heeft iemand al wat bundels verzameld in 1 post? Zie ze helaas niet in de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artemivanov
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 13:59
Wargame Red Dragon + NL Nationpack: 17.98

Nu eerst maar weer even solo oefenen voordat ik me in MP laat afslachten.
(we gaan natuurlijk voor een 100% Dutch Deck )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
PascalvE schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 00:18:
[...]

Heeft iemand al wat bundels verzameld in 1 post? Zie ze helaas niet in de TS.
https://www.steamgifts.co...m-bundles-cheap-ish-games

Is een apart topic voor dit soort bundles op Steamgifts. Let er op dat sommige bundles elkaar overlappen, dus in die gevallen moet je even controleren welke deal in jouw geval het voordeligst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalvE
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-07 21:02
Thanks! Eens even rondneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 13:55:

Men of War: Condemned Heroes 1,99€
Pneuma: Breath of Life 2,99€
Car Mechanic Simulator 2015 Gold Edition 9,99€

Volgens mij had die Car Mechanic Simulator nog wel goedkoper gekund. De standaard versie dan, de Gold niet idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

W00fer schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 11:36:
[...]

Volgens mij had die Car Mechanic Simulator nog wel goedkoper gekund. De standaard versie dan, de Gold niet idd.
Ach, die 2-3€ extra besparen op zo'n minimaal bedrag boeit me dan ook niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Sempy schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 09:01:
[...]

https://www.steamgifts.co...m-bundles-cheap-ish-games

Is een apart topic voor dit soort bundles op Steamgifts. Let er op dat sommige bundles elkaar overlappen, dus in die gevallen moet je even controleren welke deal in jouw geval het voordeligst is.
Thanks, heb even tig spellen erbij gekocht ipv 1 spel te focussen :) Nu even steam idler draaien (voor 2 euro 51 heb ik nu bijna 30 spellen erbij waarvan ik sommige zelfs op een wishlist had staan).

75 kaartjes levert het in ieder geval op en indien ik ze voor 4 juli verkocht heb verwacht ik er ongeveer 3 euro voor te krijgen dus (ben van 4 cent netto uit gegaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag met z'n allen.

Ik ben dus wel absoluut helemaal nieuw in het hele steamsale verhaal en kan me absoluut vergapen aan alle spellen die in de aanbieding zijn. Ik heb een wishlist gemaakt die ik beslist niet allemaal ga halen, maar man wat is het moeilijk om een keuze te maken. Zat te denken om max. € 50,= of misschien € 75,= uit te geven;

1. of The Witcher 3 of Fallout 4, beiden gaan niet in het budget zitten met alle andere spellen
2. Grim Dawn
3. Wolfenstein New Order
4. Skyrim
5. een Batman game, hoor goede verhalen over Arkham Knight
6. een Assassins Creed game, iemand een idee of ik bij nummer 1 moet beginnen?
7. Dishonored
8. Civilization V
9. South Park Stick of Truth
10. Bioshock

Ik wil trouwens proberen om mijn motion sickness bij first-person-shooters te overwinnen, weet niet of Wolfenstein, Dishonored of Bioshock dan goede spellen zijn, maar ik kan het toch altijd proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:13:

Ik ben dus wel absoluut helemaal nieuw in het hele steamsale verhaal en kan me absoluut vergapen aan alle spellen die in de aanbieding zijn. Ik heb een wishlist gemaakt die ik beslist niet allemaal ga halen, maar man wat is het moeilijk om een keuze te maken. Zat te denken om max. € 50,= of misschien € 75,= uit te geven;

1. of The Witcher 3 of Fallout 4,Witcher 3 vonden veel gamers mooi, ik zelf heb fallout 4 uitgespeeld en kon niet in Witcher 3 komen. Misschien nog maar een kans geven, maar fallout 4 vond ik elke euro waard.
2. Grim Dawn (Diablo 3 lookalike, vond je die tof ga je hier genieten)
3. Wolfenstein New Order Leuke shooter, denk voor een goedkoop bedrag wel een aanrader
4. Skyrim tja, alleen door de community al een aanrader, mooie open wereld met prachtige support voor mods
5. een Batman game, hoor goede verhalen over Arkham Knight Ik zou wachten tot de remaster van de eerste 2(bundle) en dan 3 overwegen. Ik zelf ben een grote fan van de games en kan niks anders dan lof erover praten maar zou nu toch echt wachten
6. een Assassins Creed game, iemand een idee of ik bij nummer 1 moet beginnen? Geen ervaring mee helaas, 1 gespeeld en de rest links laten liggen.
7. Dishonored Mooie wereld, leuk verhaal en machtige shooter. Zou wel gaan voor de nieuwste versie(remake/master/ietsdinges)
8. Civilization V geen ervaring mee
9. South Park Stick of Truth south park episode packed in a game.
10. Bioshock Pak dan de trilogy aanbieding en bereid je voor op een prachtige rit. Denk dat dit wel mijn favo is uit jouw lijst

Ik wil trouwens proberen om mijn motion sickness bij first-person-shooters te overwinnen, weet niet of Wolfenstein, Dishonored of Bioshock dan goede spellen zijn, maar ik kan het toch altijd proberen!
Korte mening gegeven achter elke game. Denk dat je zelf toch gewoon naar reviews moet kijken dan is het veel duidelijker waar je aan begint.

Overigens tot betrekking tot je motion sickness blijven veel shooters best lastig, zeker aangezien de meeste je echt snel laten springen/lopen/ontwijken in bepaalde situaties en dan is het beter te beginnen met een wat simpele shooter die wat minder mee sleurt waarvan ik natuurlijk nu geen voorbeeld kan geven.

[ Voor 8% gewijzigd door weszz op 30-06-2016 14:01 ]

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:10

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

weszz schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 13:57:
[...]
Overigens tot betrekking tot je motion sickness blijven veel shooters best lastig, zeker aangezien de meeste je echt snel laten springen/lopen/ontwijken in bepaalde situaties en dan is het beter te beginnen met een wat simpele shooter die wat minder mee sleurt waarvan ik natuurlijk nu geen voorbeeld kan geven.
Halflife 1 & 2 kan je in ieder geval in je eigen tempo spelen en heeft een leuk verhaal. Mocht je echt tegen anderen willen (en dan komt snelheid er veel meer bij kijken) kan je altijd nog het CS pad opgaan.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Net maar Sims 3 gekocht op Steam. (want dan origin-loos spelen + backup op origin zelf) Nog even kijken of ik een of twee expansions er bij doe. Hopelijk kan ik dan in de Sims tenminste een huis maken wat niét lekt. :+ (zie rant over hagelbui vorige week)

Als iemand toevallig aanraders heeft voor expansions dan hoor ik het graag :)

Verder bewaar ik de rest van de aankopen voor de laatste dag, even overwegen wat ik wel en niet ga spelen in het komende half jaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:06
shaiwa887 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:08:
Triple Pack is 10,51 ;)
De BioShock-bundel is nu zeker een aanrader, omdat je in september dan gratis de remaster van deel 1 en 2 krijgt :) (Infinite wordt niet aangepast op de PC, ziet er immers ook al prima uit...)

nieuws: 2K Games komt met remasters van BioShock-games - update

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:47

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Xtuv schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:33:
[...]

De BioShock-bundel is nu zeker een aanrader, omdat je in september dan gratis de remaster van deel 1 en 2 krijgt :) (Infinite wordt niet aangepast op de PC, ziet er immers ook al prima uit...)

nieuws: 2K Games komt met remasters van BioShock-games - update
Goede reden om alles opnieuw te spelen O+

Sowieso heb ik op teveel platformen bioshock. Beste games in de afgelopen jaren een ik houdt niet eens echt van shooters.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv

1. of The Witcher 3 of Fallout 4, beiden gaan niet in het budget zitten met alle andere spellen
2. Grim Dawn
3. Wolfenstein New Order
4. Skyrim
5. een Batman game, hoor goede verhalen over Arkham Knight
6. een Assassins Creed game, iemand een idee of ik bij nummer 1 moet beginnen?
7. Dishonored
8. Civilization V
9. South Park Stick of Truth
10. Bioshock

1. Aan beiden kun je meer dan 100 uur besteden, dus één kopen is een goede keuze. Ik zou zeggen, kijk wat je het meeste aanspreekt. Beiden topgames :)

3. Dit is wel een vrij vlotte shooter met veel actie, misschien niet ideaal ivm motion sickness, wel een erg gave singleplayer-ervaring en de Old Blood-uitbreiding is ook tof.

5. Begin gewoon met de eerste, Arkham City. Ondanks dat ie al wat ouder is ziet het spel er erg goed uit en het is een een erg goed spel voor weinig. Als het bevalt komen de volgende delen vanzelf!

9. Absoluut doen! Erg leuke ervaring en een originele game, het lijkt echt net alsof je in een episode zit.

10. Klassiekers...! Het tripple-pack kopen is slim met het oog op de komende remaster - zie hier boven.
Kopen, nog even laten liggen en in september beginnen met de opgepoetste versies van deel 1 en 2 :)
Touchdomex schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:34:
[...]
Goede reden om alles opnieuw te spelen O+

Sowieso heb ik op teveel platformen bioshock. Beste games in de afgelopen jaren een ik houdt niet eens echt van shooters.
Het zijn ook meer een soort van actie-rpg-shooters :) Ik kijk uit naar de remasters van 1 en 2, die heb ik destijds wel gespeeld, maar dat is dus alweer zo'n tien jaar geleden voor deel 1.

Ik overweeg ook Half-Life 2 inclusief de episodes (ofwel de Orange Box) maar weer eens mee te pakken en dan te combineren met de mod Half-Life 2: Update, ook een soort 'remaster' :)

Tot nu toe is mijn schade:

DOOM - Niet de scherpste prijs, maar wat een game zeg :D echt fantastisch _/-\o_

Team Indie - Schijnt geen geweldige game te zijn, maar het concept leek me leuk en voor die €1,29...

The Vanishing of Ethan Carter - Voor €3,79 hoog tijd om die mee te pakken.

Undertale - Erg hoge scores... ik zal er even in moeten komen, maar ben benieuwd

Ryse: Son of Rome - Naar aanleiding van een tip in dit topic. Matige beoordelingen, maar een singleplayer-game met toffe graphics en hopelijk een leuk verhaal, die vrij vlot is uit te spelen, dat trekt mij wel. Voor die 4,99 probeer ik 'm graag :)

Er staat nog genoeg op mijn wishlist, dus er gaat nog wel wat bij komen vrees ik. Kan het meteen op de backlog van de vorige sales gezet worden. First World Problems :+

[ Voor 37% gewijzigd door Xtuv op 30-06-2016 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• airconine
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:06
Xtuv schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 19:44:
[...]

5. Begin gewoon met de eerste, Arkham City. Ondanks dat ie al wat ouder is ziet het spel er erg goed uit en het is een een erg goed spel voor weinig. Als het bevalt komen de volgende delen vanzelf!
De eerste is Arkham Asylum. Volgens mij ook meteen de beste uit de serie. Lekker duister ook. Arkham City is ook heel tof, maar doordat het een veel grotere game is, was ik er op het eind wel een beetje klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
airconine schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 22:05:
[...]

De eerste is Arkham Asylum. Volgens mij ook meteen de beste uit de serie. Lekker duister ook. Arkham City is ook heel tof, maar doordat het een veel grotere game is, was ik er op het eind wel een beetje klaar mee.
Ah ja, my bad. Ik kan die serie nooit goed uit elkaar halen... 8)7 Het iets meer rechtlijnige van Asylum vind ik persoonlijk ook prettiger. Die heb ik uitgespeeld in 11 uur. Origins heb ik 19 uur over gedaan, City 8 uur, maar nooit afgemaakt...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cybergamer
Linkje toegevoegd aan de TS met alle bundles die er nu te vinden zijn op steam.

[ Voor 33% gewijzigd door Cybergamer op 30-06-2016 22:20 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:12

mrc4nl

Procrastinatie expert

Ik ben zelf nog op zoek naar een 3D open wereld game, iets als vanishing of ethan carter of Alan wake.
ik heb het alleen niet zo op zombies.

iemand sugesties?

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
mrc4nl schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:42:
Ik ben zelf nog op zoek naar een 3D open wereld game, iets als vanishing of ethan carter of Alan wake.

iemand sugesties?
S.T.A.L.K.E.R Series?
http://store.steampowered.com/sub/35983/

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:11
Toch nog wat games opgepikt, grotendeels met card sales inkomsten.

BioShock 2 - 2,71€ (niet los, maar de "collectie" kopen, anders kost het 3,99€)
BioShock 2 Minerva's Den DLC - 2,49€
Far Cry 4 - 14,99€
Life Is Strange Complete Season (Episodes 1-5) - 9,99€
Portal 2 - Aperture Tag: The Paint Gun Testing Initiative DLC/Mod - 0,99€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
Tackleberry schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 00:40:
Portal 2 - Aperture Tag: The Paint Gun Testing Initiative DLC/Mod - 0,99€
Ah, dank voor de tip! Die had ik al eens op het oog, die pak ik meteen mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinzzz243
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-01 23:36
Iemand nog tips voor echte 3D SideBySside games? Rise of the tombraider is echt té vet op groot scherm :)
3d vision (geprobeerd met just cause 3) is het dan weer niet...
Tombraider in 3D

[ Voor 37% gewijzigd door Vinzzz243 op 01-07-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geo3kant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-07 18:37

Het is erg verleidelijk allemaal. Sinds ik meer met steam doe heb ik geen game meer gekocht in de piratenwinkel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
10 games kopen en dan enkel het gratis spel "Limbo" spelen... typisch...

Wel via de Steam Link/Controller. Heb het snel aan ge praat gekregen maar toch al wat vastlopers gehad en het instellen van de controller is erg lastig. Witcher III ziet er ook crap uit op de TV voor een of andere reden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een shortlist van games die ik waarschijnlijk ga aanschaffen;

- Fallout 4
- Skyrim full package
- Bioshock full package
- Southpark

Ik probeer het budget nog wel een beetje beperkt te houden :)

Het enige waar ik een beetje nerveus van wordt is Bioshock ivm motion sickness, maar ook hier heb ik al veel informatie over gevonden zoals het FOV hoger maken, meer afstand nemen van de monitor, en in uiterste nood een reistabletje zoals primatour of suprimal. Alhoewel het nemen van tabletten me vreselijk tegenstaat kan het niet zo zijn dat ik dit soort machtige games moet missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:50
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:35:

- Fallout 4
- Skyrim full package
- Bioshock full package
- Southpark

Het enige waar ik een beetje nerveus van wordt is Bioshock ivm motion sickness, maar ook hier heb ik al veel informatie over gevonden zoals het FOV hoger maken, meer afstand nemen van de monitor, en in uiterste nood een reistabletje zoals primatour of suprimal. Alhoewel het nemen van tabletten me vreselijk tegenstaat kan het niet zo zijn dat ik dit soort machtige games moet missen.
Voor de prijs zou ik Bioshock nu gaan kopen; dan krijg je binnenkort de remastered versies van 1 & 2 gratizzzz!
http://steamcommunity.com...detail/606114300066920422

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingKoning
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:47
Nnoitra schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:51:
[...]
Voor de prijs zou ik Bioshock nu gaan kopen; dan krijg je binnenkort de remastered versies van 1 & 2 gratizzzz!
Ah kijk. Ik dacht juist bij de aankondiging van die remaster van laat die sale dan maar zitten. Maar blijkbaar kan je idd gratis upgraden.

dan pik ik m toch maar ff mee >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inrage
Verwijderd schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 10:35:

- Fallout 4
- Skyrim full package
- Bioshock full package
- Southpark

Ik heb erg veel last van Motion sickness... daarom ook Fallout 4 refund gevraagd, ook in die game werd ik erg misselijk en dat na 20 minuten spelen...

Vroeger speelde ik 8u non-stop Counter Strike, dat soort shooters (geen headbob) zijn de enige 'shooters' die ik kan verdragen. Al vanalles geprobeerd met FoV, geen success...

Tragere tactische shooters heb ik ook geen last van (World of Tanks, ...)

[ Voor 5% gewijzigd door Inrage op 01-07-2016 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inrage schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:38:
[...]

Ik heb erg veel last van Motion sickness... daarom ook Fallout 4 refund gevraagd, ook in die game werd ik erg misselijk en dat na 20 minuten spelen...

Vroeger speelde ik 8u non-stop Counter Strike, dat soort shooters (geen headbob) zijn de enige 'shooters' die ik kan verdragen. Al vanalles geprobeerd met FoV, geen success...

Dat belooft dan wat Inrage, ik wil het spel gewoon echt graag hebben/spelen, ik ga het denk ik toch proberen. Werkt Fallout 4 ook met headbob? dat het geweertje op en neer gaat bij lopen? Zouden we die nog uit kunnen zetten?

Ik heb sinds de ouderwetse Doom eigenlijk geen fps-games gespeeld, misschien ben ik er wel overheen gegroeid! 8) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Laatst online: 09-09 17:35
Inrage schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:38:
[...]

Ik heb precies hetzelfde hoor, ik kan echt niet tegen head/weapon bobbing. Rete irritant en wordt er kots misselijk van :r. Geld ook voor een lage FoV overigens..

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Life is Strange gekocht voor een tientje. Dikke aanrader! d:)b

Ben gelijk in de mood voor dit soort games. Ik zag dat The Walking Dead nu 6 euro is, hmm. Iemand ervaring met dat spel? Heb nog niet eerder iets van Telltale Games gespeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

vond nog deze link,

http://www.game-debate.co...th-these-important-tweaks

Ik weet dat het offtopic is, maar wellicht dat het kan helpen voor ons motion-sickness slachtoffers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:16
superbassie schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:58:

Ben gelijk in de mood voor dit soort games. Ik zag dat The Walking Dead nu 6 euro is, hmm. Iemand ervaring met dat spel? Heb nog niet eerder iets van Telltale Games gespeeld.
Speel dit soort spellen nooit normaliter maar ik vond dit een erg vermakelijke game. Voor die 6 euro kun je je geen buil er aan vallen, haha beste reden ooit tijdens deze steamsale :z .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
pfff, steam sales, heel leuk. nu nog tijd vrij maken om alle games te kunnen spelen 8)7
schade tot nu toe zit op de €70,- maar dan heb je ook wat:
- BioShock Triple Pack
- Metro Redux Bundle
- SOMA
- Outlast
- Door Kickers
- Survivalist
- How to Survive 2
- Tomb Raider
- Far Cry 4

en dan staat er nog genoeg in m'n verlanglijstje :+

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:21
superbassie schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 14:58:

Walking Dead is echt een toppertje! Het is het spel waardoor Telltale Games bekend is geworden.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 17:48
Fugitive2008 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 16:52:
[...]

Speel dit soort spellen nooit normaliter maar ik vond dit een erg vermakelijke game. Voor die 6 euro kun je je geen buil er aan vallen, haha beste reden ooit tijdens deze steamsale :z .
Joost1991 schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 17:47:
[...]

Walking Dead is echt een toppertje! Het is het spel waardoor Telltale Games bekend is geworden.
Thnx! Leuk spel, tot nu toe, voor die 6 piek. d:)b
Krijg gelijk zin om de serie weer te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
Zijn er nog mensen die Dead by Daylight hebben gekocht?

Ikzelf had de game 2 dagen na release gekocht, en vrienden van mij tijdens de sale. Erg leuke game! Ik ben zelf niet zo van de horror games, maar deze is wel erg spannend :)

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
Zo, de Humble Monthly is uit. Het is goed dat ik effe wachtte, want Kentucky Route Zero stond hoog op mijn verlanglijstje :)
Nu even kijken wat de Humble Sale mij dit jaar gaat kosten :P

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Tot zover toe is de schade alleen de Steam Link+Controller, dat ik overigens vandaag binnen kreeg. Is even wennen maar is wel leuk speelgoed. :) Nu nog alleen vrienden op bezoek zien te krijgen om nog wat nut aan de Link te hebben. :P

De The Escapists heb ik maar gerefunded. Is te fast-paced voor mij. Dus uiteindelijk heb ik nog niets uitgegeven aan games, en ik zou ook niet weten wat ik nou per se wil hebben. Ik wacht wel gewoon tot na de sale. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

mrc4nl schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 23:42:

iemand sugesties?
Maar the Vanishing of Ethan Carter en Alan Wake zijn juist niet open-world...

STALKER is inderdaad wel een goede suggestie, maar lijkt dan weer totaal niet op de hierboven genoemde games.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Laatst online: 23:12

mrc4nl

Procrastinatie expert

Compizfox schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 22:09:
[...]

Maar the Vanishing of Ethan Carter en Alan Wake zijn juist niet open-world...

STALKER is inderdaad wel een goede suggestie, maar lijkt dan weer totaal niet op de hierboven genoemde games.
Nouja, het is toch wel dat je redelijk vrij kan wandelen in een (grafish) mooie omgeving.Ik zat nog te kijken naar wat RPG'S maar zit niet iets bij dat ik leuk vond (of het was te duur)

Stalker vind ik eigenlijk ook onder de noemer "zombies" vallen. Ach het is nou ook niet dat ik mij nou loop te vervelen omdat ik geen games heb, maar ik speel de laatste tijd veel platformers en wilde nou wel iets anders.

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

anandus schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 19:22:
Zo, de Humble Monthly is uit. Het is goed dat ik effe wachtte, want Kentucky Route Zero stond hoog op mijn verlanglijstje :)
Alweer dat ik de basegame heb of de basegame van de bundle me niks aan lijkt en daarom de monthly skipped, zitten er gewoon 2 vette games tussen en vooral de game Satellite Reign sprak me aan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Laatst online: 22:35

Compizfox

Bait for wenchmarks

mrc4nl schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 22:36:
[...]

Nouja, het is toch wel dat je redelijk vrij kan wandelen in een (grafish) mooie omgeving.Ik zat nog te kijken naar wat RPG'S maar zit niet iets bij dat ik leuk vond (of het was te duur)
OK, in the Vanishing of Ethan Carter kun je in principe vrij rondlopen en heel ver backtracken, maar er zitten geen 'open-world gameplayelementen' in het spel. Alan Wake is zelfs helemaal niet open-world, dat is echt zo lineair als het kan.
Stalker vind ik eigenlijk ook onder de noemer "zombies" vallen. Ach het is nou ook niet dat ik mij nou loop te vervelen omdat ik geen games heb, maar ik speel de laatste tijd veel platformers en wilde nou wel iets anders.
Ja, er komen zombies voor in STALKER, maar die vormen echt niet het grootste deel van het spel. Het is echt geen zombiespel.

Maar goed, al naar The Witcher 3 en Fallout 4 gekeken?

[ Voor 3% gewijzigd door Compizfox op 01-07-2016 22:47 ]

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geenwindows
  • Registratie: November 2015
  • Niet online
toch maar de STALKER bundle gekocht. voor €8,49 kon ik het niet laten :+

trouwens, Ik zie nu dat de Grand Theft Auto: The Trilogy (GTA3, GTA VC en GTA SA) Steamplay ondersteund. betekend dit dat ik deze games gewoon op mijn linux bak kan installeren of wordt het toch klooien met playonlinux/wine?
in principe heb ik deze games al op cd/dvd, maar als ik ze zonder problemen via steam kan spelen zou dat wel tof zijn.
. nevermind, niet goed gekeken, alleen windows en Mac worden ondersteund, linux niet. dan maar playonlinux

[ Voor 81% gewijzigd door geenwindows op 01-07-2016 23:36 ]

Fan van: Unraid, ProxMox, Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
icy schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 22:37:
[...]

Alweer dat ik de basegame heb of de basegame van de bundle me niks aan lijkt en daarom de monthly skipped, zitten er gewoon 2 vette games tussen en vooral de game Satellite Reign sprak me aan :P
Tja, dat is de gok. Het 'lokkertje' was niets voor mij, maar tot nu toe zijn alle spellen, hoe obscuur ook, toffe spellen geweest :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Fuckin activate limiet van steam :(
mag geen keys meer activeren omdat ik te vaak de game al had :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melkunie
  • Laatst online: 17:56
Trinsec schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 21:56:
Tot zover toe is de schade alleen de Steam Link+Controller, dat ik overigens vandaag binnen kreeg. Is even wennen maar is wel leuk speelgoed. :) Nu nog alleen vrienden op bezoek zien te krijgen om nog wat nut aan de Link te hebben. :P
Ben gisteravond overstag gegaan en heb ook de Link gekocht. M'n trading card-geld kon net de verzendkosten dekken, toch mooi meegenomen :9

Weet je nog wanneer jij besteld had? Levertijd stond tot 8 werkdagen geloof ik, maar dan heb ik een beetje een indicatie. Kan nu al niet meer wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10-09 15:02
Toch de knop eens doorgehakt voor Firewatch. Uurtje gespeeld & wat een subliem spel is dit. Ik hou van z'on mysterieuze spellen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 19:18

The Inquisitor

Greetings weaklings

Nnoitra schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 11:51:
[...]
Awesome, daar had ik nog niets over gelezen :) Heb alle delen al tijden, maar weer een keertje herspelen vind ik niet zo erg.

OT: Zelf alleen Life is Strange 2-5 gekocht, wil nog graag Fallout 4 en Dying Light, maar die zijn nog relatief prijzig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Schade:
Life is Strange Season Pass (Episodes 2-5) (ROW)
FTL: Faster Than Light
Bioshock
Super Meat Boy
The Room
Prison Architect Standard
Waveform
Waveform Eris DLC
Waveform Soundtrack

En wat cheap ass games voor de kaartjes en zitten nog wel wat leuke bij.
Airscape: The Fall of Gravity
Ampersand
Battle Ranch
Calcu-Late
Camera Obscura
Clergy Splode
Cosmic Dust & Rust
Cube Destroyer
Eaten Alive
Fragile Ball
God Game : The Odyssey
gravilon
Gun Rocket
Morphopolis
Neon Hardcorps
New kind of adventure
Out There Somewhere
PARTICLE MACE
Project Druid - 2D Labyrinth Explorer-
Rolling Sun
Sins Of The Demon
Spaceport Hope
Star Drifter
Stellar 2D
Storm of Spears
Super Mega Neo Pug
Super Mustache
Super Space Pug
Terra Incognita ~ Chapter One: The Descendant
The Hat Man: Shadow Ward
Tiny Bridge: Ratventure
Turbo Pug

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 02-07-2016 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Schade voor zover:

IL-2 Sturmovik: 1946 - 2,49
Bioshock 2 - Minerva's den - 2,49
Platformer Bundle - 0,69
Ultimate Action Duo Pack: Just Cause 3 + Rise of the Tomb Raider - 43,11
Costume Quest 1 & 2 Bundle - 1,99
Project Cars Game of the Year Edition - 40,37
Assetto Corsa + Dream packs - 32,99

Toch weer een dure sale geworden zo, voorheen kon ik me wel een dagje inhouden om wat te kopen, maar als alles continu in de sale is kan ik er wat langer over denken :P

Wat betreft assetto corsa en Project Cars, heb nu een aantal uur in beide zitten, en kan nog steeds niet bepalen welke de beste is. Of eigenlijk wel: De beste game is Project Cars, de beste rijsimulator is Assetto Corsa. Vooral de force feedback op mijn Driving Force GT is zalig met AC.

Nog 1 itempje dat nog in mijn oog ligt is DCS: Flaming Cliffs 3. Eerst maar even kijken of IL-2 sturmovik met de VP-Modpack mij kan voorzien in mn flightsim behoeften :)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
eL_Jay schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 12:04:
Fuckin activate limiet van steam :(
mag geen keys meer activeren omdat ik te vaak de game al had :(
LOL! Je kan ze anders nog altijd weggeven in het andere topic :+

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StampVoet
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 08:30
icy schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 12:36:
*knip*
En wat cheap ass games voor de kaartjes en zitten nog wel wat leuke bij.
*knip
Ik snap dat kaartjes leuk zijn (ook voor de exp) maar erger je je niet enorm aan dat je je hele library vervuilt met troep die je nooit zal gaan spelen? Dan koop ik de kaartjes liever voor een paar cent. :)
Vooral wanneer je maar 4 a 5 kaartjes met een aankoop kan bemachtigen en de rest alsnog moet kopen/ruilen.

[ Voor 11% gewijzigd door StampVoet op 02-07-2016 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

StampVoet schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 17:09:
[...]

Ik snap dat kaartjes leuk zijn (ook voor de exp) maar erger je je niet enorm aan dat je je hele library vervuilt met troep die je nooit zal gaan spelen? Dan koop ik de kaartjes liever voor een paar cent. :)
Die is al vervuild door Humble Bundle en het waren voor mij enkel free games met de kaartverkoop waarbij er enkele tussen zaten die wel ga spelen ;-)

iets van 2 euro uitgegeven en heb er al 4 euro uit gekregen (heb een virtuele w7 image draaien om de kaartjes te craften).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlam12
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 18-06 07:07
ik heb zelf grim dawn en ben op zoek naar een spel wat hier op lijkt,

heb zelf al divinity original sins, xcom 2, eternal of pillars of ethernaty al gespot alleen is turn based genre niet mijn ding. heeft iemand toevallig tips

ik heb tot nu toe cities skylines en de expension after dark aangeschaft, wat een heerlijke game is dit.

[ Voor 18% gewijzigd door vlam12 op 02-07-2016 18:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:50

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Melkunie schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 12:06:
[...]

Weet je nog wanneer jij besteld had? Levertijd stond tot 8 werkdagen geloof ik, maar dan heb ik een beetje een indicatie. Kan nu al niet meer wachten :+
Kreeg het binnen 5 dagen. Ontving het pas op de 6e dag omdat ik niet thuis tijdens de eerste bezorging. ;)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Inquisitor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09-09 19:18

The Inquisitor

Greetings weaklings

Ibb&Obb schijnt een leuk co-op spel te zijn met je geliefde op de bank (heb hm zelf nog niet, het spel bedoel ik dan). Vooral als je het dual pack koopt een stuk voordeliger (3,99 per stuk, 4,79 voor 2).

http://store.steampowered.com/app/95400/

[ Voor 6% gewijzigd door The Inquisitor op 02-07-2016 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Vandaag aan mijn eerdere aankopen nog 3 games toegevoegd. Korte motivatie voor aankoop toegevoegd, nog tekort gespeeld om echt een volledig oordeel te hebben.

Kopanito All-Stars Soccer 3,59
Arcade voetbalgame, nog in early access maar ziet er veelblovend uit, ook wat betreft Local-COOP/Multiplayer opties. Doet me een klein beetje denken aan Konami Soccer wat ik vroeger op de MSX speelde.

Dead Man's Draw 1,74
Op het eerste gezicht een leuke casual card game in piratenstijl, zeker voor dit geld.

Riff Racer 3,74
Lijkt een beetje op Audiosurf, op basis van een mp3-track wordt een baan gegenereerd en die moet je dan zo goed mogelijk proberen af te leggen met allerlei hindernissen en loopings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Magic schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 13:28:
.
Eerst maar even kijken of IL-2 sturmovik met de VP-Modpack mij kan voorzien in mn flightsim behoeften :)
Grappig, ik zie dit staan dus kijk even op YT en denk die kopen we ....al in libray :+ En zo gaat het al heel de week met tips die ik hier langs zie komen. Toch vind ik het wel lekker hoor de hele week sale, want ik heb gewoon aan het begin door mijn wishlist gebladerd en wat ik interessant vond in het wagentje gegooid en ondertussen is de helft er al weer uit :) Speel het meeste waarschijnlijk toch nooit en elke week zijn er wel een paar van deze games in de sale op Steam en anders is het (helaas) zo weer winter en weer een nieuwe kans.De impulsieve aankopen gaan er aardig af zo.
anandus schreef op vrijdag 01 juli 2016 @ 19:22:

Wanneer begint die dan? Keek net even of de sale er al was en zag dat Windward in een "normale " daily sale al €2,99 is ipv de €3,99 die Steam vraagt dus die hebben we alvast. Steun ik nog een beetje het goede doel ook O-) . Misschien nog maar een paar games bewaren voor die sale van wat er nu in mij Steammandje ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vlam12 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 18:20:
ik heb zelf grim dawn en ben op zoek naar een spel wat hier op lijkt,

heb zelf al divinity original sins, xcom 2, eternal of pillars of ethernaty al gespot alleen is turn based genre niet mijn ding. heeft iemand toevallig tips

ik heb tot nu toe cities skylines en de expension after dark aangeschaft, wat een heerlijke game is dit.
Tja wat heb je zelf al uitgezocht. Het genre ARPG is dun gezaaid dus zoveel keus heb je niet. Maar in ieder geval kan ik Path Of Exile aanraden (free to play, zonder pay2win). Van dezelfde makers als Grim Dawn is er Titan Quest. Natuurlijk heb je Diablo 3. (Die laatste is niet op steam btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Mijn voorlopige lijstje:
- Stardew Valley (Refund aangevraagd, geld al terug)
- Car Mechanic Simulator 2015 + alle DLC
- Southpark: The stick of truth
- Metro Redux bundle
- ARK: Survival Evolved

Dit is zo'n 50 Euro. Genoeg geld dus.

[ Voor 7% gewijzigd door Kuusj op 03-07-2016 00:29 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de Steam Summer Sale en dus niet over G2A of soortgelijke sites. Discussies over het verkopen van al dan niet illegale keys horen hier niet thuis en worden verwijderd.