Verwijderd schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 12:13:
Goedemiddag met z'n allen.
Ik ben dus wel absoluut helemaal nieuw in het hele steamsale verhaal en kan me absoluut vergapen aan alle spellen die in de aanbieding zijn. Ik heb een wishlist gemaakt die ik beslist niet allemaal ga halen, maar man wat is het moeilijk om een keuze te maken. Zat te denken om max. € 50,= of misschien € 75,= uit te geven;
1. of The Witcher 3 of Fallout 4, beiden gaan niet in het budget zitten met alle andere spellen
2. Grim Dawn
3. Wolfenstein New Order
4. Skyrim
5. een Batman game, hoor goede verhalen over Arkham Knight
6. een Assassins Creed game, iemand een idee of ik bij nummer 1 moet beginnen?
7. Dishonored
8. Civilization V
9. South Park Stick of Truth
10. Bioshock
Ik wil trouwens proberen om mijn motion sickness bij first-person-shooters te overwinnen, weet niet of Wolfenstein, Dishonored of Bioshock dan goede spellen zijn, maar ik kan het toch altijd proberen!
1. Aan beiden kun je meer dan 100 uur besteden, dus één kopen is een goede keuze. Ik zou zeggen, kijk wat je het meeste aanspreekt. Beiden topgames
3. Dit is wel een vrij vlotte shooter met veel actie, misschien niet ideaal ivm motion sickness, wel een erg gave singleplayer-ervaring en de Old Blood-uitbreiding is ook tof.
5. Begin gewoon met de eerste, Arkham City. Ondanks dat ie al wat ouder is ziet het spel er erg goed uit en het is een een erg goed spel voor weinig. Als het bevalt komen de volgende delen vanzelf!
9. Absoluut doen! Erg leuke ervaring en een originele game, het lijkt echt net alsof je in een episode zit.
10. Klassiekers...! Het tripple-pack kopen is slim met het oog op de komende remaster - zie hier boven.
Kopen, nog even laten liggen en in september beginnen met de opgepoetste versies van deel 1 en 2

Het zijn ook meer een soort van actie-rpg-shooters

Ik kijk uit naar de remasters van 1 en 2, die heb ik destijds wel gespeeld, maar dat is dus alweer zo'n tien jaar geleden voor deel 1.
Ik overweeg ook Half-Life 2 inclusief de episodes (ofwel de Orange Box) maar weer eens mee te pakken en dan te combineren met de mod
Half-Life 2: Update, ook een soort 'remaster'
Tot nu toe is mijn schade:
DOOM - Niet de scherpste prijs, maar wat een game zeg

echt fantastisch
Team Indie - Schijnt geen geweldige game te zijn, maar het concept leek me leuk en voor die €1,29...
The Vanishing of Ethan Carter - Voor €3,79 hoog tijd om die mee te pakken.
Undertale - Erg hoge scores... ik zal er even in moeten komen, maar ben benieuwd
Ryse: Son of Rome - Naar aanleiding van een tip in dit topic. Matige beoordelingen, maar een singleplayer-game met toffe graphics en hopelijk een leuk verhaal, die vrij vlot is uit te spelen, dat trekt mij wel. Voor die 4,99 probeer ik 'm graag
Er staat nog genoeg op mijn wishlist, dus er gaat nog wel wat bij komen vrees ik. Kan het meteen op de backlog van de vorige sales gezet worden. First World Problems
[
Voor 37% gewijzigd door
Xtuv op 30-06-2016 19:52
]