Topicstarts en responsive weergave

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Topicstarter
Even dit topic naar aanleiding van mijn vorige topic op dit onderwerp: Topicstarts (groot en klein) en responsive layout

Ik loop nog steeds tegen problemen aan wanneer ik rekening wil houden met de responsive weergave van topicstarts.

Toen was de reactie om geen tabellen te gebruiken. Alleen tabellen zijn wel een mooie manier, hier op GoT dan, om gelikte topicstarts mee te maken. Mijn grootste ergenis op dit gebied is, dat de width van tabellen in responsive weergave genegeerd wordt. Hierdoor krijg je vreemde verspringingen in de topicstart layout.

Toch zou het fijn zijn wanneer breedte instellingen van tabellen niet genegeerd zouden worden. Hierdoor kan de topicstart opmaak goed in tact blijven. Wat je ook zou kunnen, is dat je wel gefixeerde breedtes negeert, maar niet breedtes die met percentages ingesteld staan.

Wat kan hier aan gedaan worden om dit beter te maken?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

Even een tikje naar Mooie Features aangezien dit sec gezien niet om een bug gaat, en feitelijk meer een vraag naar mogelijkheden is. Hier valt niet echt makkelijk een antwoord op te geven en zal waarschijnlijk dus wat onderzoek nodig hebben. De vraag is of we daar wel de tijd voor (over) hebben...

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matroosoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11-10 12:09

matroosoft

Lone Christian

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan nu ik ook bezig ben met een topicstart..

Age of Empires: Castle Siege

Ziet er prima uit op de PC, maar krijg rode balken op de telefoon en er komt ineens een margin tussen de afbeeldingen en de tabellen. Zou fijn zijn als er een betrouwbare methode van opmaak zou zijn..