[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=cwXko---VKE]
|
|
|
|
[Voor 255% gewijzigd door matroosoft op 04-01-2018 01:57]
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
|
|
|
|
[Voor 255% gewijzigd door matroosoft op 04-01-2018 01:57]
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
[Voor 8% gewijzigd door Daniel. op 21-02-2015 12:18]
Dit topic is al twee jaar oud. Grote kans dat Lord_T het niet meer speelt.matroosoft schreef op maandag 5 december 2016 @ 00:54:
Hier een vrij nieuwe sieger, en sinds vandaag ook in 1stDutchCourage! Is voor mij een uitdaging om een bijdrage te leveren aan deze alliance, heb er zin in. Lord t, hoe heet je in AOE Castle Siege? Misschien kun je trouwens toevoegen dat het spel er ook voor de iPhone is.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Zou kunnen, speel je t zelf wel? Zag hier een paar rondhangen die ook in 1stDutchCourage zitten.g0tanks schreef op maandag 5 december 2016 @ 02:23:
[...]
Dit topic is al twee jaar oud. Grote kans dat Lord_T het niet meer speelt.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Mijns inziens de moeite waard om nog eens te proberen, het is een vrij leuk spel.g0tanks schreef op maandag 5 december 2016 @ 03:46:
Nee, de laatste keer dat ik het probeerde op mijn Lumia 950 wilde het spel niet laden.
[Voor 98% gewijzigd door matroosoft op 17-01-2017 15:52]
Nee, Age of Empires: Castle Siege ziet er mijns inziens een stuk realistischer uit en het heeft als groot voordeel dat je troepen kan besturen tijdens een battle, waardoor je veel meer tactiek en strategie kunt gebruiken tijdens je aanvallen. Ik zou het echt eens een kans geven!Wereldkaart schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:30:
Het is eigenlijk Clash of Clans met een andere naam dus?
Aan de ene kant zijn beide spellen heel vergelijkbaar. Je bouwt zelf een kasteel en verzamelt resources door ze te maken en van andere spelers af te nemen. Je kan je kasteel versterken tegen de aanvallen van anderen en je kan je eigen aanvalstroepen sterker maken. Je kan lid worden van een groepje spelers en gezamenlijke doelen nastreven.Wereldkaart schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:30:
Het is eigenlijk Clash of Clans met een andere naam dus?
Hmm... ik zit te zoeken, maar ik kan je Alliance niet vinden via de seachJurGor schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:47:
En het is weer tijd voor mijn jaarlijkse post in dit draadje.
...
...
Tot slot: 1stDutchCourage 4ever!
[Voor 14% gewijzigd door xeromorphic op 21-03-2017 08:04]
Ik heb zelf een android toestel en heb op de pc gezocht op verschillende naam combinatiesJurGor schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:58:
Oh ja, we hebben kort geleden een naamswijziging gehad. Heten nu inderdaad DutchCourage
Trouwens nog een klein wonder dat je ons uberhaupt gevonden hebt, dat zoeken naar alliances werkt niet superhandig. Is dat via de top 200 lijst gelukt? Of via mijn kasteel uit de screenshot?
Age 4? Dat duurt niet lang meer voor je age 6 bent. Daarna gaat het allemaal een stuk trager!
Kleine nieuws update: De "early March" update met Android release heeft vertraging opgelopen. Ze willen een goede release op Android dus hebben nog even tijd nodig. Nieuwe ETA is niet afgegeven.
Zeg maar gerust, een hele lang weg. Je zal merken dat het spel gaandeweg steeds strategischer en moeilijker te winnen wordt. Of je moet een van de gedoodverfde "Flavor of the Month" strategieën toepassen.Odinrage schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 17:16:
gedownload, ziet er erg leuk uit tot nu toe. Bijna age 3 dus heb nog een lange weg te gaan!
En specifiek in reactie op een van de endgamers die "droog staat":Hey folks,
I wanted to pop in and say hello! I know many of you have seen our recent announce of Age of Empires: Definitive Edition and the recent change to the forums with the split off of castlesiegegame.com. For some it probably brought about some questions and I wanted to just stop by and say hi and talk about some Castle Siege related things.
1. Age of Empires Castle Siege work is still in progress! We just released patch 1.24 and we are continuing to look at future patches as we continue to ensure that Android and the other platforms get fixes to the issues you guys are seeing.
2. With the success of iOS and Windows and the surge of new Android players it made sense to give Castle Siege its own home, hence the move to CastleSiegeGame.com and a destination for all of those players to call home for years to come. It made sense to us and it looks like the whole move went fairly smooth and life continued here without skipping a beat!
3. We are reading the forums and are taking your feedback to heart. Like for instance we just spoke about the ConRam strategy and other unbalanced strategies (yes I read that whole thread) at the higher Age Levels. It takes a lot to figure out how to fix something like this and what the impact would be, but it is something we are discussing and looking at.
So in short, we aren't gone, we are still here. With the new release of Android we are looking at what content makes the most sense for our new and veteran players, and working on a strategy that we can move forward with that gives all players something they want. We are still on the forums and are actively looking at your suggestions (like Alliance Wars and new flags) for what that content might be, so keep posting because you never know when you might say something that could potentially end up giving us an idea for something in the game!
It's not all the answers you wanted, but I am hoping it's enough to get you through until we can give you something more substantial!
Robeyone
Kort samengevat: allemaal vrij vaag, maar de stap naar Android heeft geholpen en het spel staat er goed voor, beter dan voorheen. Wat dit concreet gaat brengen voor de toekomst is onduidelijk, maar het eerste sein staat blijkbaar op groen. En daar begint 't mee.Thanks for caring so much about the game. I understand you're frustrated and that passion comes out in your post. What has been improved over the past ten months (beyond the new platform and new features) is the influx of new players who are playing the game now. We have also improved the number of players who have leveled to the higher ages and the amount of players who return over and over again (retention). Simply put the game is much healthier because of the work that the team has done to the game.
It's easy to get myopic when you look at just your piece of the puzzle, we are trying to look at the entire group of cohorts who play the game and do what's best for the populace overall. You do need to understand that high end players make up a very small piece of the player base, but are usually the most passionate and devoted members of the game. Our release of Age X in September was specifically targeted at players (like you) in the upper tiers and a very small number of you have actually even completed that content yet.
I guess my point is that, even though you may not see it, the game has vastly improved across all of our indicators (looking at the engagement and retention numbers of players) given our content has been something for all audience types who enjoy the game. I know players would want nothing more but to have content just for them with every release, but that's just not a realistic expectation. The good news is, given the health of the game now, that we have a lot of players who want to enjoy the game across all levels, and we will continue to strategize content releases to appeal to all audiences. This means more players in the later ages which means we can give more focus to content and systems that both you and they will enjoy.
I appreciate you being a long time fan, and I love that you feel comfortable enough to unload about your frustrations. However, channeling that passion into constructive ways we can improve the game might be more fruitful, versus just telling us what in many ways we already know. In regards to ConRam it may seem simple to fix, but it's not, changing these numbers has a massive effect across every age and we want to ensure people continue to have fun throughout all the ages. That means win percentages need to be up through the lower and mid ages to keep players engaged and continuing to play. We take balance changes very seriously, and that means we take our time before releasing something because it can really hurt players in the lower ages and remove the fun they have when playing the game.
I know it may not be the answer you are looking for, but it does explain many of the points brought up in your post.
Ziet er mooi uit. Duidelijk verhaal.matroosoft schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 11:29:
Topicstart is bijgewerkt.. Feedback is welkom.
Bedankt voor je reactie! Geen idee of Robbert ook een Tweakers account heeft maar ik kan het eens vragen. :-)Nixo schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 14:01:
[...]
Ziet er mooi uit. Duidelijk verhaal.
Misschien nog leuk om iets te vertellen over de beste aanval tactiek(en)
Wil Robert daar wat over schrijven met zijn smetteloze attack record?
30 minuten verder... Zelfde melding..RifatSahin schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:42:
Iemand die weet hoe lang dit kan duren????
[afbeelding]
Dat is een andere versie van Age of Empires..
Ahhh oke. Excuus heren...matroosoft schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:51:
[...]
Dat is een andere versie van Age of Empires..Ik denk dat je dit topic moet hebben:
[PC] Age of Empires II HD
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Het leuke is dat het spel moeilijker wordt naarmate je beter wordt, maar dat zal bij CoC waarschijnlijk ook wel zo zijn. Als je hoger komt in age, zeg age 7, moet je gebruik gaan maken van andere troepen en aanvalsstrategieën om nog fatsoenlijk te kunnen winnen. Ook wordt je naarmate je sterker wordt steeds vaker aangevallen. Maar dat houdt het wel uitdagend. Trouwens, mocht je nog niet in een Alliance zitten, onderweg dan eens om je aan te sluiten bij dutchcourage of 2nddutchcourage. (mits je de minimum age hebt bereikt)Oxigeon schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 09:50:
Maandag of dinsdag deze game ook maar eens gedownload als vervangen van Clash of clans. Moet zeggen dat het me nu wel bevalt. Op dit moment zit ik in Age 3. Vanavond of morgen hoop ik naar 4 te gaan. Ik wil altijd eerst alles volledig maxen voordat ik een age omhoog ga, zo deed ik dat bij Clash ook altijd.
Als ik aanval win ik vrijwel alles. Van alle aanvallen heb ik er ooit 1 verloren door een domme tacktiek. Moet eigenlijk nog 3 gebouwen upgraden en dan gaat mijn Keep een age omhoog.
Dan moet ik eerst nog een age omhoog gaan. Ben inmiddels age 4. Eindelijk kun je nu de storage flink uitbreidenmatroosoft schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 00:33:
[...]
Het leuke is dat het spel moeilijker wordt naarmate je beter wordt, maar dat zal bij CoC waarschijnlijk ook wel zo zijn. Als je hoger komt in age, zeg age 7, moet je gebruik gaan maken van andere troepen en aanvalsstrategieën om nog fatsoenlijk te kunnen winnen. Ook wordt je naarmate je sterker wordt steeds vaker aangevallen. Maar dat houdt het wel uitdagend. Trouwens, mocht je nog niet in een Alliance zitten, onderweg dan eens om je aan te sluiten bij dutchcourage of 2nddutchcourage. (mits je de minimum age hebt bereikt)
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Google Pixel 7 Macbook Pro 2023 16" Apple iPhone 14 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 LG G2 OLED evo Gallery Edition Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details