Nu de responsive layout van Tweakers live is gegaan, zit ik, als maker van verschillende (grote) topicstarts, wel met een vraagstuk. Die zijn namelijk lang niet allemaal geschikt voor responsive layout. De bekenste topicstart die ikzelf gemaakt heb, is die van Het Grote World Of Warcraft Topic. Daarin staan een hoop images met fixed breedtes, achtergronden etc.. etc.. Het ziet er gewoon niet uit op een kleiner scherm.
Nu wil best wat moeite doen om er voor te zorgen dat ook de topicstart voldoet aan de eisen voor een volwaardige responsive topicstart, maar aan de andere kant wil ik ook graag dat het zijn glorie niet verliest. Er zit immers best veel werk in een topicstart als deze.
Dus daarom de volgende vragen:
- Hoe kan ik er, voor nu, als topicstartbouwer er voor zorgen dat mijn topicstart responsive-proof is?
(met welke dingen moet ik rekening houden enzo?)
- Zijn jullie, toevallig, nog bezig om UBB-codes enzo te updaten/aan te vullen zodat je een responsive-proof topicstart kan maken?
Nu wil best wat moeite doen om er voor te zorgen dat ook de topicstart voldoet aan de eisen voor een volwaardige responsive topicstart, maar aan de andere kant wil ik ook graag dat het zijn glorie niet verliest. Er zit immers best veel werk in een topicstart als deze.
Dus daarom de volgende vragen:
- Hoe kan ik er, voor nu, als topicstartbouwer er voor zorgen dat mijn topicstart responsive-proof is?
(met welke dingen moet ik rekening houden enzo?)
- Zijn jullie, toevallig, nog bezig om UBB-codes enzo te updaten/aan te vullen zodat je een responsive-proof topicstart kan maken?
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 07-01-2014 17:49 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh