Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grote kans dat ze werken met dropshipping.

krijg zelfs de indruk dat het een klein bedrijf is:
https://www.autobanden-365.nl/contact.html

Alleen ma-di-wo telefonisch bereikbaar.
Dus die 10 miljoen op voorraad zal bij hun leveranciers zijn.
Ook hebben ze alleen een kantoor op hun site staan waarvan de foto overigens niet overeenkomt met de adres gegevens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robicide
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:07:
Ook hebben ze alleen een kantoor op hun site staan waarvan de foto overigens niet overeenkomt met de adres gegevens.
Dat vind ik ook wat frappant ja. Het kantoorpand (Mercator I) dat ze aangeven huisvest Toernooiveld 200 t/m 222 terwijl zij zelf Toernooiveld 100 als adres opgeven - dat overigens in een veel kariger gebouw lijkt te zitten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rechtsbijstand doet niks voor 80 euro. Leg je er gewoon bij neer, het was gewoon te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelunox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-06 10:16

Gelunox

Hardware addicted

Ik heb net dit hele topic even door zitten lezen, en wilde graag weten welke banden het precies waren die OP aan het bestellen was.

ik heb met OP's vage foto de goede site gevonden met de exacte banden, voor de prijs die in de OP ook als door de webwinkel aangegeven correcte prijs staan (dit was voor dat ik door had dat de link naar de site al gepost was). Voor wie hier in geïnteresseerd is: https://www.autobanden-36...+Maxx/215-40-R17-87V.html

verder zie ik op deze site bij alle banden die ik heb doorgeklikt, want een duidelijk prijs-overzicht hebben ze niet, prijzen staan waarbij er rond de 30% aan "korting" is (lees: x procent onder de adviesprijs). Dus of er vaker hoge kortingen worden gegeven is niet duidelijk. Want prijs, korting, en percentage onder adviesprijs wordt totaal niet mee geadverteerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Gelunox op 18-06-2016 23:25 . Reden: komma's en punten en plaatsing daarvan is me altijd nog een karwei ]

PC: R9 5950X | 32GB | VEGA 64 Liquid Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15:09

LankHoar

Langharig tuig

Zijn de banden al aangekomen bij de leverancier en heeft TS zijn geld al teruggekregen? Toch even nieuwsgierig hoe dit is afgelopen :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mc55
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 19:05
LankHoar schreef op vrijdag 24 juni 2016 @ 12:20:
Zijn de banden al aangekomen bij de leverancier en heeft TS zijn geld al teruggekregen? Toch even nieuwsgierig hoe dit is afgelopen :+
Yup, ik heb deze week mijn geld terug gekregen. De banden waren halverwege de verzending terug gestuurd naar de leverancier.
Pagina: 1 2 Laatste