Ik moet zeggen dat ik ff moet wennen aan de gameplay (ik heb deel 1 en de Thief serie nooit gespeeld). In het begin ging ik er veel te hard in waardoor ik constant in een battle zat. Wat op zich niet verkeerd is maar ik vind het veel toffer om echt stealth te gaan. Tot nu toe een erg vermakelijke game!
Ik vind dat ze de AI wel erg alert hebben gemaakt, beetje te als je 't mij vraagt. Het breekt de stealth ervaring voor mij iets te veel.
Tja en bij die vorige was het weer net misschien iets te makkelijk.Persoonlijk vind ik dat als je met je powers speelt het prima te doen is in dit deel.Kwistnix schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:53:
Ik vind dat ze de AI wel erg alert hebben gemaakt, beetje te als je 't mij vraagt. Het breekt de stealth ervaring voor mij iets te veel.
Mwoah, ik heb het eerste deel nooit als te makkelijk ervaren. Zeker niet op de hogere moeilijkheidsniveau's. Alerte A.I. is op zich ook niet zo'n probleem als er maar consistente regels zijn. Soms zit ik in stealth mode half "verborgen" achter iets en ziet de A.I. mij niet als ie voorbij loopt. Soms wel. Soms zit ik boven de A.I. en zien ze mij niet, de andere keer weer wel. Ik heb ook gehad dat de A.I. mij in stealth mode vanaf de andere kant van een gebouw door twee deuren heen waar wat glas in is verwerkt ziet, terwijl ik hem niet kon zien. Dat soort dingen frustreren mijn stealth ervaring behoorlijk.jori040 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:08:
[...]
Tja en bij die vorige was het weer net misschien iets te makkelijk.Persoonlijk vind ik dat als je met je powers speelt het prima te doen is in dit deel.
Zo, inmiddels een Non-letal Ghost run met Emily afgerond en dat ook nog even bij Dishonored 1 gedaan met Corvo (daar had ik denk ergens één guard vermoord op m'n eerste playtrough). Wel mis ik daar dat je geen non-lethal drop down assassination kan doen.
Ben benieuwd of ze weer net zo'n mooie DLC af gaan leveren als bij het eerste deel. Het einde hintte er in ieder geval wel op dat we zeker één karakter terug gaan zien
Ben benieuwd of ze weer net zo'n mooie DLC af gaan leveren als bij het eerste deel. Het einde hintte er in ieder geval wel op dat we zeker één karakter terug gaan zien
spoiler:
Een DLC verhaallijn waar je kan kiezen tussen spelen als Daud of Billie Lurk (met of zonder mechanische/magische arm prothese) zou wel heel tof zijn.
Ben inmiddels aan m'n 3e playthrough bezig (bijna klaar). Eerste low-chaos/non-leathal/ghost met Corvo, tweede high-chaos/mdk met Emily. Nu nog een laatste keer met Emily aan't spelen om nog wat ongebruikte powers/combo's te proberen en zien of ik nog iets gemist heb van keuzemogelijkheden, "verborgen" ruimtes, runes etc.
Heb ook wel weer zin om 't origineel hierna te spelen. Misschien de Definitive Edition voor PS4 maar 'ns aanschaffen.
Zat de Definitive Edition er niet bij dan als downloadcode? Of was dat alleen bij PS4 en XBOX?Kwistnix schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 15:21:
[...]
Heb ook wel weer zin om 't origineel hierna te spelen. Misschien de Definitive Edition voor PS4 maar 'ns aanschaffen.
Ik ben nu wat online aan het kijken over deel twee en ik lees dingen over allerlei ruimtes/personen/mogelijkheden die ik in m'n eerste twee runs totaal gemist heb. Toch nog maar een keer spelen dus.
Ben ik de enige hier die het niet over z'n hart kan verkrijgen om een high chaos run te doen? Zelfs als ik niet non-lethal speel kill ik eigenlijk alléén de targets en echte eikels zoals die guard die een merchant in de wall of light probeert te gooien.
Ik ben die versie nu weer aan het spelen want ik had de DLC destijds niet gespeeld.Kwistnix schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 15:21:
[...]
Ben inmiddels aan m'n 3e playthrough bezig (bijna klaar). Eerste low-chaos/non-leathal/ghost met Corvo, tweede high-chaos/mdk met Emily. Nu nog een laatste keer met Emily aan't spelen om nog wat ongebruikte powers/combo's te proberen en zien of ik nog iets gemist heb van keuzemogelijkheden, "verborgen" ruimtes, runes etc.
Wat voor mij vast staat is dat deze serie meesterlijk is.
Kijk nu al uit naar hun volgende project PREY !
[ Voor 3% gewijzigd door jori040 op 27-12-2016 15:37 ]
Ik heb wel de PS4 versie van Dishonored 2, maar geen ultimate-extradeluxe-preorder dinges. Volgens mij zat er geen code bij voor de Ultimate Edition van deel 1.ErikT738 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 15:29:
[...]
Zat de Definitive Edition er niet bij dan als downloadcode? Of was dat alleen bij PS4 en XBOX?
Geen moeite mee hoorBen ik de enige hier die het niet over z'n hart kan verkrijgen om een high chaos run te doen? Zelfs als ik niet non-lethal speel kill ik eigenlijk alléén de targets en echte eikels zoals die guard die een merchant in de wall of light probeert te gooien.
Vooral Blink Assault vind ik leuk om mee te spelen. Guards van daken af trappen en zo.
Af en toe moet je het Heart artifact eens op wat random NPC's richten en luisteren. Dan heb je vaak gelijk je motivatie
Daar heb ik ook geen moeite mee, vind het juist wel tof om flink dood en verderf te zaaien ;-)
Alweer halfverwege playthrough nr. 4 (laatste voorlopig). Nu zonder powers.
Ik zag gisteren dat ik de "gewone" limited edition voor Xbox One heb. Het was me nog niet eens opgevallen omdat ik 'm gewoon via bol.com heb besteld op black friday zo'n drie weken na de release. Volgens mij is die downloadcode het enige verschil met de reguliere versieKwistnix schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 15:48:
[...]
Ik heb wel de PS4 versie van Dishonored 2, maar geen ultimate-extradeluxe-preorder dinges. Volgens mij zat er geen code bij voor de Ultimate Edition van deel 1.
Bezig met play through 3. Nog missie 8 en 9, dan krijg ik 4 extra achievements: 0 kills, 0 detections, low chaos en no powers :-)
Niet verwacht dat ik richting 100 uur ging gaan met deze game
Niet verwacht dat ik richting 100 uur ging gaan met deze game
Ik speel de game op de hoogste settings, met de resolutie op 1080p. Heb dat de game stottert als de fps onder de 100 fps komt.
Mijn systeem:
i7-4790K
16 gig ram
geforce GTX 1080
Mijn systeem:
i7-4790K
16 gig ram
geforce GTX 1080
Vind ik ook. Spel is juist lekker spannend doordat de guards (en die clockwork soldiers) erg alert zijn. En als je wordt ontdekt dan heb je zo tig soldiers op je. Sneaken is dus echt een must en voelde zeer goed aan imho. En de powers zijn daarbij wel zeer handig. Op mijn no spots/no kills playthrough met Corvo vooral Blink en stop/bend time gebruikt. En de fully upgraded stun mine, daar kun je echt leuke dingen mee doenjori040 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 08:08:
[...]
Tja en bij die vorige was het weer net misschien iets te makkelijk.Persoonlijk vind ik dat als je met je powers speelt het prima te doen is in dit deel.
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ben hier aan mijn eerste playthrough bezig met corvo, wil deze ook zonder kills en spots doen. Stuk moeilijker dan deel 1 vind ik. Af en toe zo bloedstollend-SaveMe- schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 11:28:
[...]
Vind ik ook. Spel is juist lekker spannend doordat de guards (en die clockwork soldiers) erg alert zijn. En als je wordt ontdekt dan heb je zo tig soldiers op je. Sneaken is dus echt een must en voelde zeer goed aan imho. En de powers zijn daarbij wel zeer handig. Op mijn no spots/no kills playthrough met Corvo vooral Blink en stop/bend time gebruikt. En de fully upgraded stun mine, daar kun je echt leuke dingen mee doen
Na deze eens een rambo playthrough met Emily doen. Maar goed, heb zó veel als Corvo gespeeld in deel 1 (duh) dat ik deze keer ook als Corvo wilde spelen. Gebruik voornamelijk blink en ben posession aan het upgraden, best handig om als een bloodfly langs de vijanden te vliegen zo af en toe
Verwijderd
Iemand een idee waar je betrouwbaar een steamkey kan kopen voor niet al te veel? Moet wel met iDeal te betalen zijn.
Zo, gisteren bij missie 6 aangekomen en op eigen kracht de Jindosh lock open weten te krijgen. Kostte me wel een half uur tot een uur en ga het level alsnog volledig doorlopen voor de collectibles, maar was wel even een eureka moment toen ik 'm open kreeg met alleen de riddle
.
Heb het via deze site (waar een linkje naar een grid staat) gedaan; https://www.gamecrate.com...-most-dust-district/14960
Een + zetten bij alles wat je weet dat met elkaar klopt, bv. Dunwall draagt rood, en een - bij alles waarvan je weet dat het niet klopt. Je moet even doordenken, vooral hoe iedereen is geplaatst kan lastig zijn. Voorbeeld; als de vrouw met de wijn (om maar wat te noemen) links zat van iemand anders, kan zij dus onmogelijk helemaal rechts hebben gezeten. Lastige breinkraker maar heerlijk om op jezelf te doen.
Een cheat of solver is het niet, wel een hulpmiddel. Je vult in wat je weet en het programma streept zelf weg wat niet dus niet mogelijk is, waardoor je uiteindelijk de oplossing moet kunnen vinden. De informatie moet je wel zelf uit de riddle weten te plukken.
Heb het via deze site (waar een linkje naar een grid staat) gedaan; https://www.gamecrate.com...-most-dust-district/14960
Een + zetten bij alles wat je weet dat met elkaar klopt, bv. Dunwall draagt rood, en een - bij alles waarvan je weet dat het niet klopt. Je moet even doordenken, vooral hoe iedereen is geplaatst kan lastig zijn. Voorbeeld; als de vrouw met de wijn (om maar wat te noemen) links zat van iemand anders, kan zij dus onmogelijk helemaal rechts hebben gezeten. Lastige breinkraker maar heerlijk om op jezelf te doen.
Een cheat of solver is het niet, wel een hulpmiddel. Je vult in wat je weet en het programma streept zelf weg wat niet dus niet mogelijk is, waardoor je uiteindelijk de oplossing moet kunnen vinden. De informatie moet je wel zelf uit de riddle weten te plukken.
[ Voor 31% gewijzigd door Thomas op 03-01-2017 10:39 ]
Haha ik heb het een kwartier met alleen een kladje geprobeerd voordat ik besloot om de oplossing in het Dust District te gaan zoekenThomas schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:37:
Zo, gisteren bij missie 6 aangekomen en op eigen kracht de Jindosh lock open weten te krijgen. Kostte me wel een half uur tot een uur en ga het level alsnog volledig doorlopen voor de collectibles, maar was wel even een eureka moment toen ik 'm open kreeg met alleen de riddle.
Ik heb vorige week m'n no-powers ghost run afgerond met Emily (dit keer alleen de targets en drie witches vermoord om te kijken wat de invloed op het einde zou zijn). Eigenlijk viel het me heel erg mee hoeveel je afhankelijk bent van je powers. Het enige wat ik echt miste was Far Reach/Blink om makkelijk hogerop te komen.
Nu nog een NG+ all collectibles non-lethal ghost run met Corvo en dan ben ik er wel een beetje klaar mee denk, op naar de DLC (zolang deze net zou goed wordt als Knife of Dunwall)!
Blink is eigenlijk ook het enige wat ik écht gebruik. Ik heb voor m'n eerste run met Corvo ook nog possession, stop time en dark vision, en hoewel ze allemaal handig zijn is Blink hetgeen wat ik het meeste gebruik.ErikT738 schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 13:00:
[...]
Haha ik heb het een kwartier met alleen een kladje geprobeerd voordat ik besloot om de oplossing in het Dust District te gaan zoeken![]()
Ik heb vorige week m'n no-powers ghost run afgerond met Emily (dit keer alleen de targets en drie witches vermoord om te kijken wat de invloed op het einde zou zijn). Eigenlijk viel het me heel erg mee hoeveel je afhankelijk bent van je powers. Het enige wat ik echt miste was Far Reach/Blink om makkelijk hogerop te komen.
Nu nog een NG+ all collectibles non-lethal ghost run met Corvo en dan ben ik er wel een beetje klaar mee denk, op naar de DLC (zolang deze net zou goed wordt als Knife of Dunwall)!
Overigens zit ik keihard te balen. Had in de laatste missie opeens één spot door een vijand, dus wilde terug, maar had m'n saves van daarvoor weggegooid en moest terug naar de vorige missie. Begin laatste missie had ik een bonecharm gevonden waarmee iedereen die je 'possest' unconcious raakt, een super sterke combo dus. Deze bonecharm was er echter niet meer, dus als je een missie opnieuw begint krijg je dus ook echt andere bonecharms e.d. Jammer maar helaas.
Nog wel deze opname gemaakt, 4 takedowns in één possession chain.
Verwijderd
Toch een paar zaken die me erg tegenvielen. The Outsider was echt vele malen beter in het eerste deel. Zeker qua stem en emotie. Het einde leek wel op het einde van de DLC The witches of Dunmore. Ook de cutscenes als je de game uit hebt, ongeacht op low of high chaos, zijn in het eerste deel mooier, met meer gevoel en met muziek. Vond ook dat er soms teveel runes en bones waren. Het was niet nodig. En de karakters hebben zoals altijd klauwen waar een beer jaloers op zou zijn.
Far reach van Emily is, net als een paar van haar andere powers, verfrissend. Maar far reach werkt soms heel erg kut. Je kan er vaak slecht mee mikken, en niet altijd is duidelijk of je iets naar je toe trekt of dat je springt. Shadow Run is echt geweldig. Daar heb ik veel mee gedaan.
Gelukkig zie je ook wel wat herkenningspunten terug. Maar niet alles is zo nagemaakt als in deel 1 wat wel zo mooi was geweest. Ik had graag Wallace terug gezien als mijn bootman. Ook hadden de makers van de game wel rekening mogen houden met spelers van Deel 1 in de zin dat acties in het eerste deel gevolgen kunnen hebben voor deel 2. De omgeving
De omgevingen zijn erg mooi en als je even op een hoog punt zit kan je echt even genieten. Ook kan je gesprekken afluisten/beluisteren. Dat is soms ook wel leuk.
Al met al een toffe game.
Far reach van Emily is, net als een paar van haar andere powers, verfrissend. Maar far reach werkt soms heel erg kut. Je kan er vaak slecht mee mikken, en niet altijd is duidelijk of je iets naar je toe trekt of dat je springt. Shadow Run is echt geweldig. Daar heb ik veel mee gedaan.
spoiler:
Ik had voor aanvang van het spel al eens gezegd dat ik Daud terug zou verwachten in het spel. En of dat zo is want aan het einde wacht hij op Meagan, of te wel Billie Lurk. Het werd mij gaande weg het spel duidelijk dat die twee een vervolg zouden krijgen.
Ik wist ook dat Delilah terug zou komen. Dat heb ik al eens gezegd hier op Tweakers. Maar het verhaal klopt niet als je deel 1 ook gespeeld hebt. Daud zou afgerekend moeten hebben met Delilah. Maar zo zijn er nog wel een paar foutjes.
Heel erg mooi vond ik Timepiece. Nooit eerder vertoond in een game en wat speelde het fantastisch. Zit zeer goed in elkaar als je het eenmaal door hebt.
Ik wist ook dat Delilah terug zou komen. Dat heb ik al eens gezegd hier op Tweakers. Maar het verhaal klopt niet als je deel 1 ook gespeeld hebt. Daud zou afgerekend moeten hebben met Delilah. Maar zo zijn er nog wel een paar foutjes.
Heel erg mooi vond ik Timepiece. Nooit eerder vertoond in een game en wat speelde het fantastisch. Zit zeer goed in elkaar als je het eenmaal door hebt.
Gelukkig zie je ook wel wat herkenningspunten terug. Maar niet alles is zo nagemaakt als in deel 1 wat wel zo mooi was geweest. Ik had graag Wallace terug gezien als mijn bootman. Ook hadden de makers van de game wel rekening mogen houden met spelers van Deel 1 in de zin dat acties in het eerste deel gevolgen kunnen hebben voor deel 2. De omgeving
De omgevingen zijn erg mooi en als je even op een hoog punt zit kan je echt even genieten. Ook kan je gesprekken afluisten/beluisteren. Dat is soms ook wel leuk.
Al met al een toffe game.
Verwijderd
Grootste teleurstelling 2016. Ik heb 2x een refund aangevraagd op Steam, eerst omdat het voor geen meter draaide en daarna omdat het na de 1.3 patch nog steeds niet goed genoeg was. Te veel gestotter en FPS drops terwijl het er niet eens zo verschrikkelijk geavanceerd uitziet. Vergeleken bij DOOM wat ik op 150-200 FPS @ high-ultra draai was dit echt waardeloos. Helaas, want het spel zelf is waarschijnlijk wel de tijd waard.
Verwijderd
Ik heb nul komma nul niks problemen met het spel. Geen gestotter, geen framedrops, geen lange laadtijden in het spel. Draait geweldig en vloeiend op de high settings zoals in de gamesettings staat. Het enige wat wat lang duurt is het opstarten van de game.
Mijn setup. Ik speel op 1920x1080.
Mijn setup. Ik speel op 1920x1080.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 121,60 | € 121,60 |
1 | MSI H110I Pro | € 79,- | € 79,- |
1 | Gigabyte GV-N950OC-2GD | € 175,90 | € 175,90 |
1 | Raijintek Metis Zwart Window | € 52,50 | € 52,50 |
1 | Scythe Shuriken Rev. B | € 26,95 | € 26,95 |
1 | Nexus Real Silent Fan, 120mm | € 0,- | € 0,- |
1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 69,95 | € 69,95 |
1 | be quiet! SFX Power 2 300W | € 50,83 | € 50,83 |
1 | Crucial m4 CT128M4SSD2 128GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 94,99 | € 94,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 671,72 |
[b][message=49796967,noline]
spoiler:Ik wist ook dat Delilah terug zou komen. Dat heb ik al eens gezegd hier op Tweakers. Maar het verhaal klopt niet als je deel 1 ook gespeeld hebt. Daud zou afgerekend moeten hebben met Delilah. Maar zo zijn er nog wel een paar foutjes.
spoiler:
Dit deel gaat er vanuit dat Delilah niet gedood is door Daud aan het einde van Brigmore Witches, maar dat hij haar heeft opgesloten in The Void, door het schilderij van haar en Emily om te ruilen. In The Void heeft ze de bijzondere krachten van het altaar/het gebied waar The Outsider tot stond gekomen is gebruikt om zichzelf te bevrijden door contact te leggen met Breanna. Het ritueel dat je aan 't eind van a Crack in The Slab kon zien heeft haar daadwerkelijk terug gebracht uit The Void.
Tijd powers/puzzels zijn overigens niet nieuw hoor. Singularity is bijvoorbeeld een goed voorbeeld uit 2010. Meer recentelijk heb je ook Quantum Break die een zelfde soort mechaniek heeft. De missie A Crack In The Slab was wel extreem tof uitgevoerd en wat mij betreft verreweg het beste level uit de hele game die verder toch redelijk middelmatig was.
Tijd powers/puzzels zijn overigens niet nieuw hoor. Singularity is bijvoorbeeld een goed voorbeeld uit 2010. Meer recentelijk heb je ook Quantum Break die een zelfde soort mechaniek heeft. De missie A Crack In The Slab was wel extreem tof uitgevoerd en wat mij betreft verreweg het beste level uit de hele game die verder toch redelijk middelmatig was.
Verwijderd
Ik wil niet zeggen dat het een middelmatige game is. Dat vind ik te weinig eer voor deze game. Ik ben er nu voor een tweede ronde mee bezig, met Corvo. Blijkt dat dat de juiste keuze is geweest. Dus eerst met Emily en dan met Corvo. Als je voor een tweede ronde gaat kan je je krachten meenemen. Die krachten krijgt je andere personage ook. Dus verdeel je runen goed en je hebt het beste van twee werelden.
Ik ga er nog eenmaal doorheen, de derde keer, en dan ga ik met het hart op pad. En een ieder die slecht is maak ik af. Ik moet de game ook maar eens eindigen op high chaos.
Ik ga er nog eenmaal doorheen, de derde keer, en dan ga ik met het hart op pad. En een ieder die slecht is maak ik af. Ik moet de game ook maar eens eindigen op high chaos.
Ah geweldig, was net ook bij de jindosh lock en heb er een kladje bij gepakt en vervolgens een soortgelijk schema opgesteld en na een tijdje ging het snel. Zelfde wat jij zei, dat eureka moment is geweldigThomas schreef op dinsdag 3 januari 2017 @ 10:37:
Zo, gisteren bij missie 6 aangekomen en op eigen kracht de Jindosh lock open weten te krijgen. Kostte me wel een half uur tot een uur en ga het level alsnog volledig doorlopen voor de collectibles, maar was wel even een eureka moment toen ik 'm open kreeg met alleen de riddle.
Las net dat de puzzel gebaseerd is op Einstein's Enigma puzzel
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik heb hem toevallig pas vanavond uitgespeeld
. Mooie game, ga er zeker nog eens doorheen. Laatste level vond ik wat tegenvallen maar er zit zo veel goeds in die game, benieuwd of ze met een derde deel zullen komen. Denk dat er dan wel wat meer moet gebeuren; de game werkt gewoon geweldig, de controls e.d. kloppen allemaal zo goed, maar het was hier en daar (misschien ook wel omdat ik als Corvo speelde) een beetje een herhaaloefening (t.o.v. deel 1). Verhaal vond ik goed maar minder sterk dan de deel 1, en natuurlijk is de nieuwigheid er vanaf.
Maar goed, wel een ervaring en een goede game.
Maar goed, wel een ervaring en een goede game.
Werkt de retail-versie met Steam? Ik heb nl. geen optische drive meer.
Ik weet niet wat je precies bedoelt met de vraag of de retail versie met Steam werkt? Je kan het spel in elk geval aankopen via Steam of elders een code kopen en op Steam activeren. Ik heb hem in elk geval op Steamdegeens schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 10:50:
Werkt de retail-versie met Steam? Ik heb nl. geen optische drive meer.
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q
Ik vroeg me af of de fysieke versie die je in de winkel kan kopen ook een Steam code bevat. Het blijkt van wel. Ik heb Dishonored 2 samen met Dishonored: Definitive Edition voor € 40 gekocht. Op Steam betaal je het dubbele.Boobybandit schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 13:36:
[...]
Ik weet niet wat je precies bedoelt met de vraag of de retail versie met Steam werkt? Je kan het spel in elk geval aankopen via Steam of elders een code kopen en op Steam activeren. Ik heb hem in elk geval op Steammoet zeggen dat dat wel fijn was met de automatische beta-patches als je je had aangemeld.
Ah serieus? Ik wist niet eens dat dat bestond! Weer wat geleerd...degeens schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:28:
[...]
Ik vroeg me af of de fysieke versie die je in de winkel kan kopen ook een Steam code bevat. Het blijkt van wel. Ik heb Dishonored 2 samen met Dishonored: Definitive Edition voor € 40 gekocht. Op Steam betaal je het dubbele.
Heb zelf 42 betaald voor beide games, wel via een keysite. Dan is het inderdaad toch wel leuker om de fysieke versie te kopen. Alleen wat belet jou nu om de fysieke versie door te verkopen als je ook een steam key hebt?
De DVD vereist ook gewoon de Steam code om te kunnen spelen. Maar één persoon kan deze code verzilveren, dus zullen we helaas toch nog moeten gaan werken om ons geld te verdienen.Boobybandit schreef op zaterdag 4 februari 2017 @ 14:41:
[...]
Alleen wat belet jou nu om de fysieke versie door te verkopen als je ook een steam key hebt?
Aha, vet. Dan ga ik voortaan ook weer de fysieke versies kopen, toch wel leuk. Ben wel benieuwd waar je het nou aan kan zien, ga ff onderzoeken.degeens schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 09:56:
[...]
De DVD vereist ook gewoon de Steam code om te kunnen spelen. Maar één persoon kan deze code verzilveren, dus zullen we helaas toch nog moeten gaan werken om ons geld te verdienen.
Ik ben vorige week begonnen met deze game en ondertussen ook nog met de DLC van deel 1 bezig. Erg vermakelijk moet ik zeggen.
Deel 1 heb ik een tijdje laten liggen, maar uiteindelijk toch afgemaakt door met een andere mindset de game te spelen. Veel quicksaven en gewoon iedere guard slopen. Indien gespot gewoon schieten of proberen weg te blinken. Dan haal ik er toch een stuk meer plezier uit dan mezelf heel krampachtig te dwingen niemand dood te maken of niet proberen gespot te worden.
Ik zit nu in Addermire (?) en het leveldesign is bij vlagen echt goed.
Deel 1 heb ik een tijdje laten liggen, maar uiteindelijk toch afgemaakt door met een andere mindset de game te spelen. Veel quicksaven en gewoon iedere guard slopen. Indien gespot gewoon schieten of proberen weg te blinken. Dan haal ik er toch een stuk meer plezier uit dan mezelf heel krampachtig te dwingen niemand dood te maken of niet proberen gespot te worden.
Eigelijk deed ik het ook zo. eerst proberen te stealthen, wordt ik gespot. Dan wordt het totale chaos.bram1984 schreef op maandag 1 mei 2017 @ 13:11:
Ik ben vorige week begonnen met deze game en ondertussen ook nog met de DLC van deel 1 bezig. Erg vermakelijk moet ik zeggen.
Dishonored twijfel ik over. Deel 1 is alweer 10 jaar oud, dus als ik begin dan direct met deel 2.
Ik ben absoluut niet van de stealth games. Heb net Deus Ex weggelegd, en zie dat de maker daqrvan ook weer bij deze game betrokken is.
D2, echte stealth game of a la AC Valhalla ook prima speelbaar als run and gun?
Ik ben absoluut niet van de stealth games. Heb net Deus Ex weggelegd, en zie dat de maker daqrvan ook weer bij deze game betrokken is.
D2, echte stealth game of a la AC Valhalla ook prima speelbaar als run and gun?
[ Voor 10% gewijzigd door ArnoldSmiley op 26-04-2021 21:41 ]
Nu ik eindelijk een gloednieuwe pc heb ook aan deze begonnen. Ik speel 'm op super high en alles draait als een zonnetje. Geen fps drops gehad tot nu toe.
Het speelt weer net zo lekker als deel 1, maar ik mis de atmosfeer van Dunwall. Completionist dat ik ben, wil ik ook alle bonecharms, runes en secrets vinden, maar ik merk dat ik regelmatig de weg kwijt ben in de af en toe gigantische levels. De eerste game heeft allemaal aparte hubjes waar je je vrij in kan bewegen, maar in D2 is het gewoon 1 groot level. Dat kan een pluspunt zijn, maar ik mis nu iets waarmee je kan markeren dat je er al bent geweest.
Ik ben nu bij de Clockwork Mansion van Jindosh aangekomen. Ik ben benieuwd, want dit schijnt één van de beste (en moeilijkste) levels te moeten zijn.
Het speelt weer net zo lekker als deel 1, maar ik mis de atmosfeer van Dunwall. Completionist dat ik ben, wil ik ook alle bonecharms, runes en secrets vinden, maar ik merk dat ik regelmatig de weg kwijt ben in de af en toe gigantische levels. De eerste game heeft allemaal aparte hubjes waar je je vrij in kan bewegen, maar in D2 is het gewoon 1 groot level. Dat kan een pluspunt zijn, maar ik mis nu iets waarmee je kan markeren dat je er al bent geweest.
Ik ben nu bij de Clockwork Mansion van Jindosh aangekomen. Ik ben benieuwd, want dit schijnt één van de beste (en moeilijkste) levels te moeten zijn.
Moeilijkste? Als je de juiste weg neemt, is het zelfs een van de makkelijkere (iig voor een stealthkill)P-Rock schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:54:
want dit schijnt één van de beste (en moeilijkste) levels te moeten zijn.
Naar het schijnt is het lastig omdat die robots zowel voor als achter ogen hebben en je dus heel snel opmerken?Siebsel schreef op maandag 7 maart 2022 @ 14:44:
[...]
Moeilijkste? Als je de juiste weg neemt, is het zelfs een van de makkelijkere (iig voor een stealthkill)
Klopt, dat is verrot maar er is een manier omP-Rock schreef op maandag 7 maart 2022 @ 14:47:
[...]
Naar het schijnt is het lastig omdat die robots zowel voor als achter ogen hebben en je dus heel snel opmerken?
spoiler:
bij Jindosh te komen.
'achter de schermen' langs
P-Rock schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:54:
Nu ik eindelijk een gloednieuwe pc heb ook aan deze begonnen. Ik speel 'm op super high en alles draait als een zonnetje. Geen fps drops gehad tot nu toe.
spoiler:
Bedoel je die clockwork robots?
Ik had bij die lift naast zo machine die van die rode ketels kan vullen met brandbaar vloeistof meegenomen meestal 1 per robot genoeg
Ik had bij die lift naast zo machine die van die rode ketels kan vullen met brandbaar vloeistof meegenomen meestal 1 per robot genoeg
[ Voor 6% gewijzigd door Amdwarrior op 08-03-2022 18:32 ]
Ik vind de Clockwork Mansion maar een vervelend level.
Een technisch hoogstandje, dat dan weer wel, maar erg vervelend. Zeker als je zoveel mogelijk items (bonecharms, schilderijen, geld) wil vinden. Je raakt heel makkelijk de weg kwijt.
Ik heb sowieso een beetje het gevoel dat de levels in D2 eigenlijk iets te groot zijn.
Een technisch hoogstandje, dat dan weer wel, maar erg vervelend. Zeker als je zoveel mogelijk items (bonecharms, schilderijen, geld) wil vinden. Je raakt heel makkelijk de weg kwijt.
Ik heb sowieso een beetje het gevoel dat de levels in D2 eigenlijk iets te groot zijn.
The Royal Conservatory is wel weer een leuk level. Doet me denken aan Brigmore Manor uit The Brigmore Witches DLC.
Op aanraden van een vriend ben ik een paar maanden terug begonnen aan Dishonored 2. Maar ik snapte er niets van. Toen heb ik het eerste deel opgestart en het pakte me meteen. Gisteravond begonnen aan Dishonored 2 en het verhaal maakt een stuk meer sense.
Switch 2? Voeg me toe: SW-7213-3040-4357