homo100 op 3fm: GoT in roze

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 249 views sinds 30-01-2008

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Op vrijdag 29 juni 2001 09:11 schreef Kerrick het volgende:
...
Op die eerste dingen ga ik verder niet reageren, want het doet er in dit gesprek totaal niet toe hoe ik over extravagantie denk.
Ik weet exact hoe dat is, en ik antwoord dat ik daar niet zo'n behoefte aan heb.
Dan begrijp je in elk geval wel wat ik bedoel :)
Maar laten we het eens omdraaien want iedereen lijkt te denken dat homo's altijd maar uit zijn op de wereld chocqueren;
Dat is dus onzin, maar helaas zijn er inderdaad mensen die zo denken...
niet elke homo kan of durft zichzelf te zijn (nederland is echt niet zo tolerant als je denkt of je komt echt onder een steen vandaan) En dan is er een feestje waar dat wel kan.. goh waarom zouden we dat nou leuk vinden??
Ik snap wel dat het fijn is als je ergens allemaal jezelf kunt zijn, maar het is zo 'profilerend'... (althans: de manier waarop nu die homo100 gehouden wordt). De Homo100 is trouwens gewoon ontstaan als grap en de gedachte erachter is helemaal niet 'laten we bijdragen aan de acceptatie van homo's'. De gedachte is gewoon 'laten we een dag lang foute muziek draaien en dan noemen we dat de homo100'... Foute instelling vind ik dat.
Ik denk dat ons verstoppen en weer onzichtbaar gaan leven de acceptatie van homo's helemaal niet ten goede komt of wel?
Het ligt eraan hoe het verstoppen/onzichtbaar veroorzaakt is. Want uiteindelijk zal acceptatie ook tot 'onzichtbaarheid' leiden: het valt niet meer op, iedereen doet er normaal over en dus relatief onzichtbaar.
Onzichtbaarheid als resultaat kàn positief zijn, maar bewust onzichtbar maken kan nooit de bedoeling zijn.

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 10:41 schreef Helsie het volgende:
Ik snap wel dat het fijn is als je ergens allemaal jezelf kunt zijn, maar het is zo 'profilerend'... (althans: de manier waarop nu die homo100 gehouden wordt). De Homo100 is trouwens gewoon ontstaan als grap en de gedachte erachter is helemaal niet 'laten we bijdragen aan de acceptatie van homo's'. De gedachte is gewoon 'laten we een dag lang foute muziek draaien en dan noemen we dat de homo100'... Foute instelling vind ik dat.
Daar is nix mis mee toch? Er is nou eenmaal verschil in wat er populair is bij homo's. Da's best leuk. Al hoef ik er niet 53 keer per dag aan herinnerd te worden met een superirritante jingle.

En van die mensen die hun haar roze verven krijg ik ook kromme tenen.

Maar verder vermaak ik me hier best met de hele dag village people, madonna, abba enzo
Het ligt eraan hoe het verstoppen/onzichtbaar veroorzaakt is. Want uiteindelijk zal acceptatie ook tot 'onzichtbaarheid' leiden: het valt niet meer op, iedereen doet er normaal over en dus relatief onzichtbaar.
Onzichtbaarheid als resultaat kàn positief zijn, maar bewust onzichtbar maken kan nooit de bedoeling zijn.
Jahh als je in utopia leeft zou dan allemaal wel zo kunnen gaan ja.. al maakt het niets uit want ik denk dat er voor homo's altijd behoefte zal zijn om elkaar op te zoeken.. en dat dat niet stilletjes in een hoekje gebeurd lijkt me niet onredelijk.

• 0rbit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-03-2021
Ik vind GoT al 'homo' genoeg met dit paars :) hehe

Ik ben geheel voldaan, dank u wel!

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 16:43 schreef wicher het volgende:
De mensen die 3fm luisteren hebben waarschijnlijk wel door dat ze daar een Homo100 gaan uitzenden op roze zaterdag (?), en daaromheen een actie "Let's make things pink" hebben gestart om zoveel dingen in Nederland die dag roze te krijgen.

Is het misschien mogelijk om GoT ipv in de huidige 2 blauwtinten op die zaterdag in 2 rozetinten te laten verschijnen.

Ik weet dat er nog zoveel dingen moeten gebeuren, maar dit zijn maar 2 regels php ofzo, en het lijkt me wel grappig
Waarom? Voor koninginnedag was GoT toch ook niet in 2 verschillende kleuren oranje? Of met kerst was het toch ook niet wit? En nu het zomer wordt wordt GoT toch ook niet geel?

Verwijderd

Ik :r op homo's maar ja da's mijn mening, ik vind die homo100 dan ook belachelijk

admin break: Waarschuwing wegens flame

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:18

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op vrijdag 29 juni 2001 19:13 schreef SickBastard het volgende:
Ik :r op homo's maar ja da's mijn mening, ik vind die homo100 dan ook belachelijk
Jezus, reageer eens even normaal man. :( :(

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Verwijderd

Op vrijdag 29 juni 2001 19:13 schreef SickBastard het volgende:

admin break: Waarschuwing wegens flame
Kijk dan weet je meteen weer waarom er een roze zaterdag is, waarom er een gay parade is en waarom er een homo100 is, dankjewel!

• raptorix
  • Laatst online: 17-02-2022
Blaat

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 11:56 schreef Kerrick het volgende:

[..]

Kijk dan weet je meteen weer waarom er een roze zaterdag is, waarom er een gay parade is en waarom er een homo100 is, dankjewel!
Nee, zou je dat toe willen lichten svp? Jullie willen toch niet anders gezien worden, waarom gedragen jullie je dan wel anders?

Gister trouwens best leuke nummers voorbij horen komen en dat voor een hetero. :)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op zaterdag 30 juni 2001 14:20 schreef Prankster het volgende:

[..]

Nee, zou je dat toe willen lichten svp? Jullie willen toch niet anders gezien worden, waarom gedragen jullie je dan wel anders?

Gister trouwens best leuke nummers voorbij horen komen en dat voor een hetero. :)
Whooooooow, ff kappen met die discussie, dat is niet waar deze draad voor bedoeld is/was ;)

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-12 14:00
Zouden jullie het wel roze hebben gemaakt als jullie daarmee gelijk reclame had gemaakt op radio3fm, voor tweakers.net + GOT ?

Verwijderd

Op zaterdag 30 juni 2001 14:20 schreef Prankster het volgende:

[..]

Oh ik ben wel anders hoor, net zoals een man en een vrouw anders zijn, een puber anders is dan een bejaarde, een chinees anders dan een spanjaard.. alleen daar doet niemand moeilijk over. Dat lijkt me nou ook es fijn.

• PCR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-11 11:22

PCR

Staan donder goeie nummer trouwens in die homo100,

heerlijk joh die homo's kun je mee lachen hoor!
Ik had ook een leraar en die is homo en die man had ook echt dat loopje, was echt lache met hem, hij kon mooi vertellen!

Ik wil nog wel eens een keer naar roze zaterdag toe.

:)

Codedivision | Freedom Internet

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Ik denk dat we hier een scheiding moeten maken tussen de persoonlijke waardeoordelen over de sexuele voorkeur en het btrekken GoT in zijn totaal in deze.

Mijn persoonlijke sexuele voorkeur gaat jullie eigenlijk geen bal aan, is ook niet vanbelang. (maar de slimme speurdertjes onder ons hebben mijn vriendin al eens in een foto topic voorbij zien koemen ;) )

Waar het in dit topic over gaat is of GoT zich moet associëren met roze zaterdag. Ik denk dat dat niet verstandig is, om de onafhankelijkheid te waarborgen. GoT staat niet voor een politieke/religieuze/sexuele voorkeur. En dat moet zo blijven.

• Tachyon
  • Laatst online: 17-11 21:35

Tachyon

pop the glock

Op zondag 01 juli 2001 02:24 schreef zeef het volgende:

Mijn persoonlijke sexuele voorkeur gaat jullie eigenlijk geen bal aan, is ook niet vanbelang. (maar de slimme speurdertjes onder ons hebben mijn vriendin al eens in een foto topic voorbij zien koemen ;) )
Als je persoonlijke voorkeur ons geen bal aangaat en ook niet van belang is, waarom vermeldt je hem dan toch maar even (voor de zekerheid; je weet nooit wat mensen denken) in je volgende zin :?

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• zeef
Op zondag 01 juli 2001 02:49 schreef Tachyon het volgende:

[..]

Als je persoonlijke voorkeur ons geen bal aangaat en ook niet van belang is, waarom vermeldt je hem dan toch maar even (voor de zekerheid; je weet nooit wat mensen denken) in je volgende zin :?
Ok dat geen bal is idd overbodig, maar het ging mij erom dat deze discussie niet zo zeer over persoonlijke sexuele voorkeur gaat, maar over GoT en de homo100.

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 02:24 schreef zeef het volgende:
Waar het in dit topic over gaat is of GoT zich moet associëren met roze zaterdag. Ik denk dat dat niet verstandig is, om de onafhankelijkheid te waarborgen. GoT staat niet voor een politieke/religieuze/sexuele voorkeur. En dat moet zo blijven.
Ok, maar dan ook geen leuke kerstmutsjes met kerst op GoTtie of hoe die mascotte ook mag heten..

saai hoor

Verwijderd

homo top 100, hoef je niet naar te luisteren.. maarruh GOT moet je wel naar surfen, dus geen keuze in deze ;)
hoop dus ook niet geforceerd naar roze te moeten kijken... :r
sexuele voorkeur moeten mensen ook maar zelf weten, zolang mensen maar normaal doen :)
en verder mmm what more? oh ja, die optochten van homo's gaan dus echt nergens over, ze willen niet apart behandeld worden, maar door dit soort acties zetten ze zich juist apart..

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Ik ga lullig doen:

1. De homo-100 is allang geweest.
2. Homo's zijn gewoon mensen
3. Hier over doorgaan heeft IMO niet zo veel zin.

We hadden al besloten het forum niet roze te maken omdat we geen precedenten willen scheppen, hier over door blijven discussieren, heeft dat dan nog wel zin?

Ik geloof ook niet dat het nodig is dat zo ongeveer iedereen hier zijn mening over homo's neerzet...

Bericht hierboven

• Helsie
  • Niet online
Op zondag 01 juli 2001 12:10 schreef Kerrick het volgende:

[..]

Ok, maar dan ook geen leuke kerstmutsjes met kerst op GoTtie of hoe die mascotte ook mag heten..

saai hoor
Dat is iets heel anders.

Verwijderd

Ik hou hier niet zo van, maar wordt het niet eens tijd voor een Afbeeldingslocatie: http://www.sassiessite.f2s.com/images/Smileys/slotje.gif ??

Verwijderd

Op zondag 01 juli 2001 17:39 schreef Helsie het volgende:

[..]

Dat is iets heel anders.
Echt niet, ik :r op kerst en aan religies heb ik al helemaal een broertje dood.. toch wordt ik er overal ongevraagd mee geconfronteerd. bah.

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Op zondag 01 juli 2001 19:50 schreef tineau het volgende:
Ik hou hier niet zo van, maar wordt het niet eens tijd voor een [afbeelding] ??
slotje? wat een onzin
als er niemand meer in is geinteresseerd, dan zakt ie toch vanzelf weg?

ok, ik merk dus wel dat het niet is gebeurt, ik bedacht mezelf later dat ik die dag toch op vakantie was :), ik ben nu net terug

De discussie is helemaal de verkeerde kant op gegaan
Roze maken had m.i. niks te maken met partij kiezen oid, het was gewoon een eenmalige ludieke actie, maar er wordt door vele GoT'ers gelijk gedaan alsof GoT een autoriteit is... wordt wakker: GoT is alleen een forumpje voor de lol

Overigens wil ik toch nog even kwijt dat ikzelf hetero ben, ik wil toch niet dat mensen gaan denken hierdoor dat ik homo ben
dat ik dat vind is niks lulligs aan: ik heb ook niks tegen meisjes, maar toch wil ik er liever niet voor aangezien worden

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 12 juli 2001 17:16 schreef wicher het volgende:
Overigens wil ik toch nog even kwijt dat ikzelf hetero ben, ik wil toch niet dat mensen gaan denken hierdoor dat ik homo ben
dat ik dat vind is niks lulligs aan: ik heb ook niks tegen meisjes, maar toch wil ik er liever niet voor aangezien worden
Ja, fijn dat je de topic na 10 dagen nog even omhoog haalt :Z Hey, ik heb nu ook gereageerd in deze topic dus iedereen zal wel denken dat ik homo ben :* :P

Waarom discussieren over iets dat al lang niet relevant meer is? Bovendien is de discussie oeverloos :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• GaMeOvEr
  • Laatst online: 15:37

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 12 juli 2001 17:28 schreef Exirion het volgende:

Bovendien is de discussie oeverloos :z
.... gezwam ?

Aannames zijn fataal.

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op donderdag 12 juli 2001 17:35 schreef GaMeOvEr het volgende:
.... gezwam ?
Ben ik eens een keer tactisch..... :P

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• zeef
Op donderdag 12 juli 2001 17:35 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

.... gezwam ?
Mwah imho is 't niet allemaal gezwam. Het best wel eens goed om de non-conformiteit van tweakers aan enig ander gebied dan de tweakerij vast te stellen.

:+

.......gezwam dus ;)

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:01

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
dicht dan maar :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.