Ik ben anders wel te spreken over de 3Hstin00 schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 10:19:
[...]
Ja, waardeloos apparaat. Volgens iedereen fluisterstil en onhoorbaar in de slaapkamer. Ik heb een 3H en 3C gekocht die allebei totaal nutteloos waren. De sensor blijft heel vaak op 001 hangen en schiet alleen omhoog bij extreme veranderingen (kaars uit = 50, koken = 600), maar registreert verder altijd schone lucht. Hij moet dan wel echt naast de kaars staan of vlakbij het gasfornuis in de keuken.
Grootste ergernis was het mechanische geluid dat beiden maken. Op de nachtstand hoor je gewoon dat de fan in onbalans is en een zoemend, repetitief mechanisch geluid maakt. M'n vriendin hoorde het eigenlijk niet, maar met een beetje gevoelige oren hoor je dat ding op meters afstand nog steeds rondtollen.
Verreweg m'n slechtste aankopen sinds lange tijd. RMA ging niet want 'is normaal', dus verkocht op marktplaats met fikse korting. Sindsdien ook geen andere luchtreiniger meer aangeschaft.
Volgens mij is het "001" probleem alleen met de recente (laatste) firmware; ik heb 'm dan ook bewust niet geüpdatet. Waardes fluctueren constant tussen de 001 en ~020, met (flinke) uitschieters bij het gebruiken van deodorant e.d. Ik ben erg gevoelig voor geluiden in de slaapkamer maar van de purifier heb ik geen last. Ik geef toe dat het een beetje een mechanisch geluid maakt, maar in nachtstand zeker niet hoorbaar.
Je weet dat de 3H voor ruimtes is tot ~40m3?
Recent gekocht voor 115 euro, dat is me het geld wel waard.
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".