Hier in elke kamer (nieuwbouw huur huis) is er een mechanische ventilatie aanwezig, behalve in mijn 2de berging (niet erg), maar ook in de slaapkamer
Waarom is het daar niet voorzien???
Ik heb wel een ventilatie rooster boven het raam die open en dicht kan (zoals in de woonkamer), maar ik kan niet anders dan de roosters 's nachts dicht te doen wegens geluidsoverlast van de autosnelwegen. Ik moet er soms extra goed aanduwen dat de rooster goed dicht is, elk spleetje die nog open is komt nog veel lawaai doorheen. Zodra die goed dicht is, merk je echt een wereld van verschil hoe stil het in de slaapkamer kan zijn.
Dus... je hoort het al, ik wil en ik denk dat een luchreiniger een goed alternatief is? Zoja, welke zou je mij aanraden? Ik vond 1 van dyson hot&cool, maar filters zijn erg duur en volgens mij een beetje teveel van het goede, want er is een verwarming (op gas) aanwezig en om te koelen heb ik een aircooler.
Dus... je hoort het al, ik wil en ik denk dat een luchreiniger een goed alternatief is? Zoja, welke zou je mij aanraden? Ik vond 1 van dyson hot&cool, maar filters zijn erg duur en volgens mij een beetje teveel van het goede, want er is een verwarming (op gas) aanwezig en om te koelen heb ik een aircooler.
:strip_exif()/f/image/bfFpOBkg0pEdPrKtG1skpm0N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CFw7EQv9LVYj0sBn1HwuzB7P.jpg?f=fotoalbum_large)