Toon posts:

Advies gezocht 43 inch LED tv

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag ;

Advies over de aanschaf van een 43 inch led tv, prijs tussen de 650-800€ Liefst 4K maar kijkafstand is 3.2 mtr dus is niet echt nodig maar vind eigenlijk dat je nu niet meer een full hd moet kopen met het oog op de toekomst.

Liefst min 100hz native paneel, ik zie echt verschil hierin

Relevante software en hardware die ik gebruik;

Ik gebruik : Nvidia Shield Android tv(4K), ps3/ps4, WiiU, KPN iTV. Pioneer VSX 527 (niet 4k ready)

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

De volgende modellen heb ik al bekeken.

Philips 43PUS6551 , met cashback te koop voor 750€ Of 43PUS6401 voor 699€

LG43UH668V 750€

LG43UF776V 799€

Sony KD-43X8305C 799€

Andere modellen zijn uiteraard ook welkom, ik hoor graag jullie ervaring/mening/advies😁

Mvg Rob Dank

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 07:27

FeaR

In GoT we trust

Verwijderd schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:33:
...maar vind eigenlijk dat je nu niet meer een full hd moet kopen met het oog op de toekomst.
Liever een goede Full HD TV dan een dan een 4K TV met slecht (er) paneel. Waarbij de resolutie op het gezochte formaat bij de genoemde kijkafstand al discutabel is.

Verder schopje van TB naar CEA aangezien het om een aankoopadvies gaat.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Welk full hd model kun je adviseren? 100hz 43 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoormans92
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16-07-2024
Hallo Rob,

Ook ik heb me de laatste weken flink verdiept in tv's omdat ook ik een nieuwe moest hebben.

De keuze voor 4K is inderdaad goed voor de toekomst. Qua beeldverversing is 200hz het beste maar boven je budget. 100hz is dus de volgende mogelijkheid. Waar je op moet letten voor de toekomst is HDR. Kortweg maakt deze techniek grotere contrasten mogelijk wat voor veel beter beeld zorgt. De LG 43UH668V heeft al deze gemakken en komt overal goed uit de test. Bovendien is hij 749 euro bij de mediamarkt deze week met 87,50 euro cashback. Ik raad je deze tv aan! (heb hem zelf ook ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Spoormans92 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:51:
Hallo Rob,

Ook ik heb me de laatste weken flink verdiept in tv's omdat ook ik een nieuwe moest hebben.

De keuze voor 4K is inderdaad goed voor de toekomst. Qua beeldverversing is 200hz het beste maar boven je budget. 100hz is dus de volgende mogelijkheid. Waar je op moet letten voor de toekomst is HDR. Kortweg maakt deze techniek grotere contrasten mogelijk wat voor veel beter beeld zorgt. De LG 43UH668V heeft al deze gemakken en komt overal goed uit de test. Bovendien is hij 749 euro bij de mediamarkt deze week met 87,50 euro cashback. Ik raad je deze tv aan! (heb hem zelf ook ;) )
De LG 43UH668V is in werkelijkheid geen UHD-televisie, heeft geen paneel met een frequentie van 100Hz maar een van 50Hz en is niet in staat om HDR ook daadwerkelijk te weergeven, alleen om het te verwerken. Het contrastbereik wordt er dus niet groter op.

Deze televisie is een grote leugen en kun je beter links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik moet eerlijk zijn, ik heb inmiddels de LG668V ben er gematigd positief over, geen 100hz baal ik stevig van, zag het al na een paar dagen in het beeld toen ik nogmaals ging zoeken op internet vond ik de site display specifications waar op stond dat get een 50/60hz paneel is. Ik vind het toestel ook vrij donker zelfs op max settings. 4k materiaal is mooi maar SD content op bijvoorbeeld HD tv is niet heel goed. Ik mag hem nog retour brengen maar dan he? Sony ? 8305c 43 inch

Oh ja de 6501 van. Philips zat tot 2x toe vol backlight bleeding.......verder wel mooi toestel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 21:42:
Ik moet eerlijk zijn, ik heb inmiddels de LG668V ben er gematigd positief over, geen 100hz baal ik stevig van, zag het al na een paar dagen in het beeld toen ik nogmaals ging zoeken op internet vond ik de site display specifications waar op stond dat get een 50/60hz paneel is. Ik vind het toestel ook vrij donker zelfs op max settings. 4k materiaal is mooi maar SD content op bijvoorbeeld HD tv is niet heel goed. Ik mag hem nog retour brengen maar dan he? Sony ? 8305c 43 inch

Oh ja de 6501 van. Philips zat tot 2x toe vol backlight bleeding.......verder wel mooi toestel
Lees anders even de volgende topics door:

Aanschaffen van een TV t.w.v. max. €900

Nieuwe TV rond 1000 euro
Pagina: 1