Ik zoek een...
TV voor ons nieuw huis, zitafstand +/- 3m denk ik.
Wat is je budget?
Maximum € 900.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken (Telenet provider) en films afspelen via USB stick..
Wat heb je zelf al gevonden?
Newbie op vlak van TV's dus heb ik mij nog niet gewaagd om voorstellen te doen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag een betrouwbaar merk (niet Phillips heb ik gehoord).
3D/Smart TV hoef ik niet (gebruik je toch nooit) hoewel dit meestal automatisch erin zit bij de moderne TV's.
4K lijkt me ook beetje zinloos (tegen dat de belgische tv providers dit voorzien...
Kan iemand me een lijstje bezorgen van nieuwe technologieën? Ik bedoel hierbij HD, UDH, Oled, 4K 8K,...etc Dit vind ik niet zomaar terug en ik wil geen zinloos geld uitgeven aan een bepaalde kwaliteit dat nog niet van toepassing is de eerste 5jaar, En op wat moet ik nog letten?
Waarschijnlijk veelgestelde vragen maar ik zou het sterk appreciëren voor beetje hulp bij mijn TV keuze. Bedankt
TV voor ons nieuw huis, zitafstand +/- 3m denk ik.
Wat is je budget?
Maximum € 900.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV kijken (Telenet provider) en films afspelen via USB stick..
Wat heb je zelf al gevonden?
Newbie op vlak van TV's dus heb ik mij nog niet gewaagd om voorstellen te doen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Graag een betrouwbaar merk (niet Phillips heb ik gehoord).
3D/Smart TV hoef ik niet (gebruik je toch nooit) hoewel dit meestal automatisch erin zit bij de moderne TV's.
4K lijkt me ook beetje zinloos (tegen dat de belgische tv providers dit voorzien...
Kan iemand me een lijstje bezorgen van nieuwe technologieën? Ik bedoel hierbij HD, UDH, Oled, 4K 8K,...etc Dit vind ik niet zomaar terug en ik wil geen zinloos geld uitgeven aan een bepaalde kwaliteit dat nog niet van toepassing is de eerste 5jaar, En op wat moet ik nog letten?
Waarschijnlijk veelgestelde vragen maar ik zou het sterk appreciëren voor beetje hulp bij mijn TV keuze. Bedankt