Verwijderd
Gameplay kon zich ook in de verste verte niet meten met TTDLX.
Heb nu Traffic Giant gekocht en hoop dat dat beter is maar ik vrees het ergste.
C&C TS viel ook tegen (sloom) en bij red alert II mis ik vaak het overzicht wat wel aanwezig was bij C&C '95 en red alert I. Ik vind RA II verder wel een goed spel, maar toch zijn de twee eerste C&C spellen de besten.
Wat een roestspel en een buggy besturing zeg.
aahh durka durka durka
B&W (yep ook al een slachtoffer van de "BRANDENDE BALL")
Quake3 (geruild tegen de legale versie van UT
Descent3 (2 keer gespeeld)
Sacrifice (3 keer gespeeld)
Crimson skies (zonde van mn CD-R
Bier, Whiskey en Metal!!
Die is alleen MP leuk, verder niks aan idd.Op zaterdag 01 september 2001 20:56 schreef Jaded het volgende:
[..]
En Delta Force LW inderdaad... erg kut spel
Verwijderd
Maar binnenkort ga ik CivIII netjes in de winkel kopen
De Baldur's Gate serie is trouwens mn beste aankoop geweest, heb ze tot nu toe allemaal (ja legaal
Verwijderd
Het is een geod spel hoor! Ik denk dat jullie de single-player te kort vinden... Maar de multiplayer is VEEEEL koeler
Verwijderd
Niet geschikt voor de EU versie ofzo
EN dat is toch zeker balen voor +/- fl 80,-
GreetZZzzzz,
uh A2 Racer 2 << Miskoop
en go on
moet je hem laten ombouwen, kostte mij toendertijd een geeltjeOp zondag 02 september 2001 11:57 schreef runderhoning het volgende:
mijn grootste miskoop is zo'n NES 70 in 1
Niet geschikt voor de EU versie ofzo
GreetZZzzzz,
HOMEWORLD?!?!?!?! Dat is dus echt een van de vetste spellen OOIT!Op zondag 02 september 2001 00:53 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Homeworld
maar ik heb dus OOK tiberian sun and guess what?
verder heb ik eens Lands Of Lore II gekocht.
oh ja, UT, dat is toch een suf spel. acht niet normaal, daarvan val ik nou echt in slaap.
[scene uit UT]lopen, lopen, lopen, heeeej een ventje, oh, hij schiet een raket, hmm ff een krantje lezen, is ie er al (die raket)? NOG NIET, hmm ff schijten, al bijna hier? ah daar komt ie, 1,2, SPRING, hoppa weer niet geraakt. tijdens het krantje lezen en het schijten heb ik mijn eigen rocket launcher al vol geladen met 8 bommen, die ik VOL op die eikel zijn kneiter schiet. hoppa weer een kill voor mijn. LEUK
Some things can not happen until they happen...
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Tering, Halflife is the best game everOp zondag 02 september 2001 01:41 schreef Aspi het volgende:
Half life, cd heb ik na 2 dagen in 5 stukken gebroken en weggegooid. Wat een kut game was dat....
Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...
Verwijderd
Vet spel, maar het knalt er te pas en te onpas (dat laatste het meest...)gewoon uit.
' access violation in operationflahpoint.exe'
GRRRRRRRRR.......
Weer 95 cent naar de klote
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro ESU
Apple iPad 2025 128 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Verwijderd
dus ik denk nemmen.
zie ik later een SB 128 PCI voor 50,- da was wel ff zuig.
maarja het geluid is goed dus zo erg was het nou ook weer niet
(was op HCC vorig jaar)
Verwijderd
sorry hoor maar dat is ook ongveer de uitleg van Q3Op zondag 02 september 2001 16:12 schreef Majin_IR_Baboon het volgende:
[..]
oh ja, UT, dat is toch een suf spel. acht niet normaal, daarvan val ik nou echt in slaap.
[scene uit UT]lopen, lopen, lopen, heeeej een ventje, oh, hij schiet een raket, hmm ff een krantje lezen, is ie er al (die raket)? NOG NIET, hmm ff schijten, al bijna hier? ah daar komt ie, 1,2, SPRING, hoppa weer niet geraakt. tijdens het krantje lezen en het schijten heb ik mijn eigen rocket launcher al vol geladen met 8 bommen, die ik VOL op die eikel zijn kneiter schiet. hoppa weer een kill voor mijn. LEUK![]()
![]()
en als je het zo langzaam vind zet je gewoon de snelheid wat hoger. of ga instagib spelen veel leuker dan normale wapen
Bier, Whiskey en Metal!!
Verwijderd
Een lekker langdurende open-ended space-handelssim denk je. Ja, ja .... het enige wat langdurig is betreft het bladeren in de handleiding om achter de bedoeling van het spel te komen. Na uren kom je erachter dat het meeste niet uitvoerbaar is omdat de game incompleet op de markt verschenen is. Ach, altijd leuk als langdurige kastvulling.
Verwijderd
die 2 duitse autoŽs ownde alle andere
en ik wist dat b&w nl zou zijn, en als er op het hoesje staat: ontdek wie je werkelijk ben ..daaaaaaan...
dus heb ik em ***********, en was er in 1 week op uitgekeken..hmm..
ohja en ik had ook nog es de NL versie van wargames gekocht
'uw eenheden worden aangevallen' wahahah
Max
SORRY!!! unreal tournament (Op maandag 03 september 2001 23:51 schreef Lord_Mithril het volgende:
[..]
sorry hoor maar dat is ook ongveer de uitleg van Q3
en als je het zo langzaam vind zet je gewoon de snelheid wat hoger. of ga instagib spelen veel leuker dan normale wapen![]()
RJ
Geniet maar tweak met mate
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Maar ook B&W von ik 100 piek weggegooid.. wat een bagger spel...
Verwijderd
LOLOp dinsdag 04 september 2001 16:56 schreef udenjpg het volgende:
Windows, Die heb ik nog nooit kunnen uitspelen. Zo buggy dat ie vlak voor het einde vastloopt
mijn miskoop is euh A2 Racer geweest... gewoon omdat het bijna het enige spel is wat ik legaal heb
A2 Racer II
Delta Force II
Euro 2000
Prince of Persia 3d
All star tennis 2000
Amsterdoom
Theme Park World
Championship Manager '99/00'
Allemaal bagger games op een rij.
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Verwijderd
B&W [Na 2 dagen wel gezien]
Tropico [Na 2 dagen wet je het wel weer]
echt zwaar zonde en 2 de eerste zijn zwaar gehyped dus ik vertrouw geen hype spellen meer
greetz eendje
Beste spellen blijven Adventures die roelen de dak uit
Verwijderd
Een toffe game was wel Quake 3 ! ook wel goedkoop (lege cd's kosten bij MyCom 1,75
Verwijderd
HMMM nooit geweten dat dat ook konOp zondag 02 september 2001 16:12 schreef Majin_IR_Baboon het volgende:
[..]
<knip>
tijdens het krantje lezen en het schijten heb ik mijn eigen rocket launcher al vol geladen met8 bommen, die ik VOL op die eikel zijn kneiter schiet. hoppa weer een kill voor mijn. LEUK![]()
![]()
Ik kom nooit verder als zes
P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200
Verwijderd
Same here.. kan niet w88.Op zondag 02 september 2001 03:15 schreef ubermaestro het volgende:
Maar binnenkort ga ik CivIII netjes in de winkel kopen
Hoop alleen wel dat ze het niet te futuristisch gaan maken net zoals in Call to Power, vond ik wel een tegenvaller...
ik ook de eerste versie was ik toen heel blij mee (was ook wat jonger) maar dat was eigelijk geen mis koop dat is mijn enigste LEGAALE GAMEOp maandag 25 juni 2001 16:41 schreef Bajo het volgende:
Hier nog een A2 Racer koper.
Koste me gewoon 50,- .. en toch gekocht.
Waar zat ik met me hoofd![]()
Verwijderd
Dit meen je toch niet he ?...Op dinsdag 04 september 2001 23:20 schreef hives het volgende:
Midtown madness 2![]()
![]()
![]()
![]()
A2 Racer II![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Delta Force II![]()
![]()
![]()
![]()
Euro 2000![]()
![]()
![]()
![]()
Prince of Persia 3d![]()
![]()
![]()
![]()
All star tennis 2000![]()
![]()
![]()
![]()
:?>>>>>>>Amsterdoom![]()
![]()
![]()
:r<<<<<<<<<
Theme Park World![]()
![]()
![]()
![]()
Championship Manager '99/00'![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal SHIT ja ik heb ze wel maar allemaal COPYOp dinsdag 04 september 2001 23:20 schreef hives het volgende:
Midtown madness 2![]()
![]()
![]()
![]()
A2 Racer II![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Delta Force II![]()
![]()
![]()
![]()
Euro 2000![]()
![]()
![]()
![]()
Prince of Persia 3d![]()
![]()
![]()
![]()
All star tennis 2000![]()
![]()
![]()
![]()
Amsterdoom![]()
![]()
![]()
![]()
Theme Park World![]()
![]()
![]()
![]()
Championship Manager '99/00'![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
stoere jongen hoorOp zondag 16 september 2001 23:36 schreef Qorne het volgende:
[..]
Allemaal SHIT ja ik heb ze wel maar allemaal COPY
Verwijderd
slave zero: een paar keer gedaan en dat was een paar keer teveel
urban chaos: wel gekocht maar nog nooit gedaan
soldier of fortune: gekocht en 2 weken later bleek ie gratis bij m'n nieuwe videokaart te zitten
tombraider3: daar geld hetzelfde voor, die bleek bij m'n nieuwe printer te zitten
expandable: een keertje gedaan en dat was een keertje teveel
hij vroeg toch om spellen DIE je gekocht had!Op maandag 17 september 2001 00:58 schreef DMaarten het volgende:
[..]
stoere jongen hoor
Verwijderd
Daar had ik dus veel meer van verwacht, echter dat was dus weer zo'n typisch Davilex spel zonder diepgang.
enneh windows (ja je wilt toch niet zeggen dat dat prog geen game is? hoe kan ik mijn pc in de lucht houden zonder crashen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Verwijderd
haha .. ik doe niet aan legaal .. lol ;pOp maandag 25 juni 2001 15:46 schreef jdvanwijk het volgende:
Wat is nou jullie grootste miskoop op gamesgebied geweest?
Premier Manager 98
Fleet Command
F1 2000
En toch eigenlijk ook Black&White...
Verwijderd
nietesOp maandag 17 september 2001 18:24 schreef OProg het volgende:
Requiem was een enorm k*tspel
Avermedia Tv-kaart (daar heb je dus geen ruk aan)
Geforce 3 (wel een vette kaart alleen 1400,- was toch best wel veel...
Mijn inmiddels overleden konijn
Die rot-scooter waar ik me op voortbeweeg
maar dit heeft natuurlijk indirect allemaal wel wat met games te maken...
* Inferno probeert ze namelijk van te voren uit
1. SimCity 3000
2. SimCity 3000
3. SimCity 3000
Jammer, 2000 was zo goed
Verwijderd
slave zero
sacrifice
en final fantasy 7 roelen hard!!
staan bij mij in de top10 van beste games ooit.
deze heb ik ooit eens helaas gekocht:
v-rally (psx)
nfs 2 (psx)
a2 racer
populous: the beginning
NBA 2000 (ik haat sportgames)
screamer 2 viel ook vet tegen in vergelijking met deel 1 dat supervet was
alles testdrive delen!! argh
This too shall pass
ik zeg nog tegen je koop nou een gti ipv. een gf3Op woensdag 26 september 2001 09:38 schreef Barracuda_82 het volgende:
Mijn grootste miskopen:
Avermedia Tv-kaart (daar heb je dus geen ruk aan)
Geforce 3 (wel een vette kaart alleen 1400,- was toch best wel veel...)
Mijn inmiddels overleden konijn
Die rot-scooter waar ik me op voortbeweeg
maar dit heeft natuurlijk indirect allemaal wel wat met games te maken...
A2 racer (3), theme park world, simcity 3000, tiberian sun op de pc allemaal.
En de playstation zelf, maar dat komt gewoon omdat ik consoles
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Operation Flashpoint
Reality beats fiction by far!
Verwijderd
eeeeuhh....
tja....
ik denk ná voordat ik iets koop....
nee, zere neus, HL:BLEUSHIFT was K*T!!!
tampert, kriminalpolizei
alle 3 kut spellen.
tää on taas niin tätä
Ga jou diep schamen! UT is HEILIG!Op donderdag 01 november 2001 23:08 schreef illem het volgende:
UT
Truste..
By far het lameste spel wat er bestaat. Met gratisch audio-cd met gabber-covers...
Vandaag is het feest en morgen ook.
wie zegt dat?Op donderdag 01 november 2001 21:18 schreef da_rippah het volgende:
(ik snap zowieso niet dat iemand 100 piek over heeft voor een spelletje..)
Competitie Manager 2000
Verwijderd
Ik heb hem gekocht
For those about to rock, we salute you!
en geen HOND die het kreng van me via ibazar wil kopen (ik geef ze geen ongelijk)
Voor de rest zijn alle kut spellen die ik heb kopietjes, of ik heb ze gewonnen bij TMF vorig jaar.
Verwijderd
Black&White (echt geen FLIKKER aan)
Evil Twin (deed het niet, zal best wel een leuk spel zijn )
Blue Shift
Mijn psx, hij deed het een week lang goed in het totaal.
mmmm verder moet ik nog effe nadenken
Verwijderd
tog maar B&W (zijn de makers nou nog steeds niet gelincht?)
eg geen mierenreet aan
volgens mij ligt hij nu ergens in stukken onder me bed
Verwijderd
Tiberian Sun 100piek in de trashcan das dus t laatste spel dat ik ooit heb gekocht
Verwijderd
krush kill and destroy
extreme assault
time trek
trans atlantic
388 piekies weggegooid geld
en het walgelijkste pc vervuilende spel ooit:
"FX fighter turbo (the ultimate network pc fighting game)"
lelijke $#@!#@! titel die er voor zorgt dat je hele pc dagen lang vaag doet.....en ik daag je uit mijn versie op een netwerk aan de praat te krijgen
Dit topic is gesloten.
![]()