Toon posts:

Wat is jullie grootste miskoop geweest?

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:
  • 1.288 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een nieuwe poll... leuk he, jongens? ;) Wat is nou jullie grootste miskoop op gamesgebied geweest?

Die van mij, zoals velen >:) , Black & White.

>:) Laat die duivel in jullie maar eens werken! >:)

Verwijderd

K heb nog nooit een spel gekocht, behalve vroeger voor me playstation dan.

Toen had ik de miskoop croc. :7

Maar die zat meteen bij me playstation aankoop

verder nixxes qua spellen dan he

Verwijderd

Enigste waar ik 1-2-3 op kan komen is tiberian sun en a2 racer (ik schaam me al...).

Verwijderd

Conquest Earth :r :o

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:38
Op maandag 25 juni 2001 15:48 schreef Raven_ het volgende:

a2 racer
ga je schamen! davilex. aaaaaaargh!!

back ontopic.

mijn 'miskoop' is half-life opposing force geweest. een addon van 70 piek die ik in 2 uur had uitgespeeld. 35 piek per uur :r

had em beter kunnen downloaden....

Verwijderd

Player Manager 99 voor op mijn playstation.

Verwijderd

Topicstarter
Herinner ik er nog eentje, Yoshi's Story voor de N64... geloof het of niet, kep er 50 minuten over gedaan :(

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:33

Exirion

Gadgetfetisjist

Prince of Persia 3D :r

POP was in '90 een topspel, maar dit 3D aftreksel mogen ze van mij door de plee spoelen Afbeeldingslocatie: http://members.ams.chello.nl/bcobelen/revpukey.gif

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Rexomnium

Vincam aut moriar

Command en kanker..Tiberiun Sun

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Tiberian Sun (jaren op zitten wachten, krijg je DAT)
Black & White... (das duidelijk)

Verwijderd

top 3:

1. system shock II
2. Carmageddon TDR 2000 + expansion
3. Earth 2150

Verwijderd

Conquest Earth!

Dat was meteen ook het laatste spel dat ik legaal heb gekocht (later nog wel een aantal legale games gekregen bij hardware en abbo's).

• pica
  • Laatst online: 23-12-2025
Op maandag 25 juni 2001 16:00 schreef Exirion het volgende:
Prince of Persia 3D :r

POP was in '90 een topspel, maar dit 3D aftreksel mogen ze van mij door de plee spoelen [afbeelding]
Pop3D roelt hoor!.
Klingon honor guard, daar baalde ik echt van. Daarna altijd demo/ware versie gekeken of goed is.

Steam

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-12-2025

MeNTaL_TO

The future is not set

Mijn atari lynx, had er maar 1 spel voor, de rest vond ik niet leuk of te duur.
Dus maar verkocht met California games, die trouwens niet eens compleet was, op de cbm64 had ik meer games in dat spel.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Mijn grootste miskoop is Atlantis 2...
godver wat een ***Spel.

Verwijderd

de computer(s) zelf :( ..

zonder had ik veel meer verdient... en geleerd (buiten computers om dan!)

• Bajo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 31-12-2025
Hier nog een A2 Racer koper.
Koste me gewoon 50,- .. en toch gekocht.

Waar zat ik met me hoofd :? |:(

"Peace cannot be kept by force. It can only be achieved by understanding."

Verwijderd

hidden and dangerous
wat een bugge ( bij mij dan ) spel
vond het ook niet eens leuk

Verwijderd

Hmm Baldur's Gate is een goede miskoop geweest..

enne.. oh ja.. Masters of Orion 2.. Geen idee of het een goed spel is want heel de CD deed het niet.. :(

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Imperium Galactica 2

• kixor
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

kixor

homo homini lupus

Tiberium Sun

(zoals al eerder gezegd, super lang wachten en dan krijg je zo'n stuk rommel)

Verwijderd

yep, zelfde.. tib sun :(

Verwijderd

Tiberian Sun
Conquest Earth
CS (dat spel kost me gwoon veelsteveel tijd.. >:) )

• Infinitive
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 25-09-2023
(jarig!)
een echte miskoop heb ik nooit gehad... ik koop niet zoveel spellen.

Misschien deadly tide voor fl 50,- die ik binnen een middagje uit had. Maar dat spel was eigenlijk zo gaaf (toen) dat ik 'm toch heel wat uurtjes gespeeld heb.

M'n beste koop is waarschijnlijk F22 Lightning II geweest... voor fl 25,-. Voor die tijd was het spel leuk om te spelen en helemaal gaaf multiplayer (helaas doet 'ie dat bij mij niet want in het multiplayer select screen crashed die).

Ik koop verder eigenlijk geen spellen meer, maak af en toe een kopietje, speel een uurtje en verwijder het weer. Het geld van het in de winkel kopen niet waard.

(voordeel van een spel in de winkel kopen, je gooit het minder snel aan de kant dan een kopie en dan blijkt het na een tijdje spelen toch een gaaf spel te zijn).

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Verwijderd

B&W :( 100 piek naar de klote :( kon ik beter bewaren voor NeverWinterNights

• IceStorm
  • Laatst online: 12:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 25 juni 2001 16:47 schreef Sigma het volgende:
Hmm Baldur's Gate is een goede miskoop geweest..
Ik wil niet vervelend doen maar had je enig idee WAT voor soort spel je kocht toen je hem kocht? Want BG I is GEEN slecht spel (ok ok imho ;) ).

Mijn slechtste aankoop was denk ik "Gender Wars" voor 15 piek.. wat een BRAK klote spel zeg.. bah bah..

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 17:04 schreef IceStorm het volgende:

[..]

Ik wil niet vervelend doen maar had je enig idee WAT voor soort spel je kocht toen je hem kocht? Want BG I is GEEN slecht spel (ok ok imho ;) ).

Mijn slechtste aankoop was denk ik "Gender Wars" voor 15 piek.. wat een BRAK klote spel zeg.. bah bah..
Ik dacht destijds dat ik een Diablo kloon kocht.. Wat blijkt.. teveel op de echter AD&D regels gebaseerd. De fight-sequences vond ik zeer slecht van Baldur's Gate.. je was soms binnen no time dood. Je partymembers waren slecht controleerbaar etc..

Ik vond het gewoon geen goed spel.

(De graphics en sound waren goed.. maar verder :r)

Verwijderd

Voor de PC nooit echt een miskoop gehad... Maar voor de N64: 'ISS 98'. Dat begon heel snel te vervelen...

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 17:16 schreef Sigma het volgende:

[..]

Ik dacht destijds dat ik een Diablo kloon kocht.. Wat blijkt.. teveel op de echter AD&D regels gebaseerd. De fight-sequences vond ik zeer slecht van Baldur's Gate.. je was soms binnen no time dood. Je partymembers waren slecht controleerbaar etc..

Ik vond het gewoon geen goed spel.

(De graphics en sound waren goed.. maar verder :r)
moet je mischien BG2 proberen :)

• _Gump_
  • Niet online
Een paar jaar geleden Loaded. Wat een poepspel.
Kostte gelukkig maar 15,-

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

FIFA2000 voor de PSX :r ,wat een kutspel

ISS1 en 2 zijn 100x beter 8-) ,voor mij nooit geen FIFA geval meer.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

Machines voor PC

Miskoop van 99,-

• IceStorm
  • Laatst online: 12:51

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op maandag 25 juni 2001 17:16 schreef Sigma het volgende:
Ik dacht destijds dat ik een Diablo kloon kocht..
Bah, Diablo-kloon = lelijk woord voor BG I :)
Je mag het best een slecht spel vinden hoor alleen ik heb eigenlijk nog nooit iemand gehoord die het een slecht spel vond.. ;)

Verwijderd

Hier nog een A2-racer (2 dan) en amdsterdoom. (allebei voor een tientje dus dat valt nog wel mee.

Mortyr vond ik ook nog wel tegenvallen. Die was redelijk snel uitgespeeld.

Verwijderd

Tiberian Sun handsdown
en conquest earth, star trek: starship creator, TA: kingdoms viel me ook tegen maar misschien nie hard zat mijn best gedaan :).

• Mist
  • Laatst online: 30-12-2025

Mist

Een gevaar op de weg

Hotel Mario op de CD-i.
Echt geen zak aan, heel anders dan de (destijds) leuke Mario platform spelletjes op andere consoles :(

[DPC] help conquer cancer @ WCG

Verwijderd

Tiberian Sun, dat was echt geen 100 piek waard. (Wel uitgespeeld btw).
Verder nog een reeks aan mindere miskopen gedaan, maar die waren nooit 100 piek (incoming ed).

• Ali G
  • Laatst online: 29-08-2024
Op maandag 25 juni 2001 17:24 schreef Kezmanatic het volgende:
FIFA2000 voor de PSX :r ,wat een kutspel

ISS1 en 2 zijn 100x beter 8-) ,voor mij nooit geen FIFA geval meer.
ISS gameplay heerst over die van Fifa, das een feit, EA heeft alleen de naam & de marketing, plus het feit dat ze de Fifa rechten hebben. Waarom heeft Konami die nou niet :'(
Mijn grootste miskoop is trouwens Yoshi's Story voor de N64 :o
Ik was er ook wel een beetje te oud voor...

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-12-2025

Kirpeknots

Wazzup!

Op maandag 25 juni 2001 16:24 schreef JeanLucPicard het volgende:

[..]

Pop3D roelt hoor!.
Klingon honor guard, daar baalde ik echt van. Daarna altijd demo/ware versie gekeken of goed is.
POP3D :r !
Die heb ik gekocht. 2D was leuker op mijn C64

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
- klingon honer guard :r (niks aan)
- silver :r (noem je dit een speelbare rpg?)
- sacrifice :r (veeeeeel te moeilijk en onoverzichtelijk)
- le mans 24h :r (zag er leuk uit op de screenshots, maar is echt meest brakke spel wat ik ooit heb gezien. a2 racer is nog beter. gelukkig was het budget spel)

Verwijderd

Mij miskoop: mech warrior 3
Toen ik bij de bieb was zag ik hem, ik wist uit ervering ( mech warrior 2 ) dat het verrot was en zonde voor mij cdr's maar omdat de rest ook niets was had ik het maar meegenomen en ff nero burning aangzet ;)
ik weer terug fietsen naar de bieb nog beetje denkend van toch zonde van huur geld en cdr, daar aangekomen miste ik zo'n stom engels blaadje wat bij cd hoorde en kon hem thuis niet terug vinden moest ik die cd voor FL100,- kopen :( :( :( :( 100 gulden gewoon weggenaaid want dat spel na 1 level weer van m'n pc weggeflikkerd

Verwijderd

I-War...maar die was toch maar een 10tje...verder....eh X-Wing vs. Tie Fighter. Ik kocht em, en een week later kwam Alliance uit! :( had ik weer

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 17:04 schreef IceStorm het volgende:

heh heh ik vond em wel leuk toen...maar wel snel op uitgekeken...

Verwijderd

alle rpg spellen die ik heb:

baldurs gate en diablo 2.

Heb het rpg genre daarmee 2x een kans gegeven maar aldoor kwam ik niet verder als de 1e kabouter die ik dood moest meppen.

• Halfkakkende

Halfkakkende

Vandring

Ik had ooit eens Final Fantasy 7 gekocht...kon me niet boeien.

MUZIEK!

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op maandag 25 juni 2001 17:40 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:

[..]

ISS gameplay heerst over die van Fifa, das een feit, EA heeft alleen de naam & de marketing, plus het feit dat ze de Fifa rechten hebben. Waarom heeft Konami die nou niet :'(
Mijn grootste miskoop is trouwens Yoshi's Story voor de N64 :o
Ik was er ook wel een beetje te oud voor...
Ach,ik heb liever de gameplay van ISS dan de alle orginele namen en clubs,in het begin is dat leuk en aardig maar die gameplay van FIFA is gewoon 3x niets.
Vooral ISS2 heerst 8-)

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Verwijderd

ISS heerst zeker , beste voetbalspel ooit gemaakt met sensible soccer als goede 2e.

Mijn miskoop is voorlopig Operation Flashpoint nog ff , tot er goede dedicated servers komen , het is geen slecht spel maar ik heb hem vooral gekocht voor multiplayer en dat vind ik nu nog niet optimaal.

Verwijderd

Mijn grootste miskoop was Midtown Madness 2, dat was gewoon 1 met andere auto's en steden. Dit hadden ze gewoon als add-on moeten uitgeven. Of nog beter, gratis te downloaden :P

Verwijderd

Conquest Earth :r overal hoge cijfers en beoordelingen, maar het was NIET te spelen :r

Dune 2000 :r verwachtte een leuk spel, kreeg een slechte Red Alert kloon :r

Little Big Adventure: niet omdat het een slecht spel was, maar elke keer liep ie op hetzelfde moment vast, heb nog geen half uur van het spel gezien :(

Ring: Mooi spel en goede muziek, maar waar was de speelbaarheid :?

En er was nog eentje waarvan ik niet op de naam kan komen, maar die heeft het nog geen middag uitgehouden. Spel gekocht, geinstaleerd, later niet gezien dat de cd op de grond was gevallen, de telefoon ging, KKKRRRAAAKKK reed ik er met m'n bureaustoel overheen :( |:( Winkel wou hem toen niet terugnemen dus dat was een mooie 100 piek verspild :(

• Ali G
  • Laatst online: 29-08-2024
/OFFTOPIC
Op maandag 25 juni 2001 18:58 schreef Kezmanatic het volgende:

[..]

Ach,ik heb liever de gameplay van ISS dan de alle orginele namen en clubs,in het begin is dat leuk en aardig maar die gameplay van FIFA is gewoon 3x niets.
Vooral ISS2 heerst 8-)
Je hebt helemaal gelijk, bij mij in de buurt duurde het ook ff voordat m'n mates dat doorhadden, ze namen het eerst niet serieus omdat ze met Dercamp Beiziber etc. moesten spelen maar uiteindelijk gaat het daar inderdaad niet om.
Trouwens die ISS 2, die is zeker alleen op de PS2 verkrijgbaar? :'(
(Ik heb hier een PC en een N64 (met ISS 98) en ik ga de gamecube halen.)

/OFFTOPIC

Verwijderd

Eigenlijk alleen TS... (jaja, ik ben heel voorzichtig met spellen kopen, al koop ik er best veel... eerst minstens de demo checken en vaak ook nog ff een ISO van het spel checken... ook lees is eerst veel over het desbetreffende spel voordat ik 'm koop...)...

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Op maandag 25 juni 2001 19:44 schreef Noordpark_Terrorist het volgende:
/OFFTOPIC
[..]

Je hebt helemaal gelijk, bij mij in de buurt duurde het ook ff voordat m'n mates dat doorhadden, ze namen het eerst niet serieus omdat ze met Dercamp Beiziber etc. moesten spelen maar uiteindelijk gaat het daar inderdaad niet om.
Trouwens die ISS 2, die is zeker alleen op de PS2 verkrijgbaar? :'(
(Ik heb hier een PC en een N64 (met ISS 98) en ik ga de gamecube halen.)

/OFFTOPIC
Of hij voor de N64 verkrijgbaar is weet ik niet,ik heb ISS1 en 2 voor de PSX.

Verwijderd

Populous 3

B&W had ik gelukkig eerst als copy gehad. Anders was ik ook de fout in gegaan. :+

Verder heb ik enkel BG1 en 2, HL+OF, Alone in the Dark 3, Mortal Kombat 2, Legend Of Kyrandia orgineel.

• Demo
  • Laatst online: 22-12-2025

Demo

Probleemschietende Tovenaar

RealGamer abo :(
Ja sorry, het zal heel lullig van me zijn en ook offtopic maar ik heb dus net gelezen dat de RG nadat ik 3 nummers van mijn jaarabo heb gekregen failliet is... hier :r ik dus echt van :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Grootste miskoop is A2 racer |:(

• Bomberman
  • Laatst online: 23-11-2025
Ook hier weer: Tiberian Sun :Z .. Tomb Raider 4 was ook niet echt boeiend moet ik zeggen. Maar die heb ik in de US gekocht, hij had iig nog een mooie doos met leuke toys erin :) (Millenium Edition oid).

PC Specs

Verwijderd

van die classic shit ;P
zeker voor de dreamcast dat hoeheetieookalweer claccis vol 2 ofzo, na 2 minuten had ik al een barstende koppijn van die eindeloze piepjes
moest meteen denken aan prince of persia op me 286 , brrrr

• Bomberman
Op maandag 25 juni 2001 20:24 schreef Xaran het volgende:

Ik ben helemaal niet lecdistisch
Op maandag 25 juni 2001 21:52 schreef effex het volgende:

Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
Hehe Afbeeldingslocatie: http://www.contrabandent.com/pez/otn/laughing/icon_smile_lachuh.gif

PC Specs

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 17:03 schreef Caspian het volgende:
B&W :( 100 piek naar de klote :( kon ik beter bewaren voor NeverWinterNights
hetzelfde hier...

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 13:19
1: half-life (moest CS hebben maar HL zelf zuigt)
2: black & white
3: Total Annihilation Kingdoms

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

age of empire 2 ... koste 119,- ...
jezus ik heb hem niet vaak gespeeld

hallo

Verwijderd

Ik heb er wel een paar

Mortyr
Emperor for Dune
A2 Racer
Conquest Earth
Earth 2150

Dat 3D RTS is gewoon een ramp laat ze maar gauw eens isometrische view gaan als eerst.

Verwijderd

Red Baron II, beetje duf spel ook zo'n beetje de enigste legale maargoed :)

Verwijderd

HL zuigen? ..ga je schamen >:) Was toen zooo'n vet spel..stel je voor, 2,5 jaar geleden, je start die game, de inro met dat treintje... wat een ervaring :)

Die verhaallijn is ook gewoon heel gaaf...

HL rulez..alleen van HLDM bak ik nix en vinnet daarom denk ik ook niet leuk :)

• Bomberman
Op maandag 25 juni 2001 22:53 schreef The Dude het volgende:
Ik heb er wel een paar

Mortyr
Emperor for Dune
A2 Racer
Conquest Earth
Earth 2150

Dat 3D RTS is gewoon een ramp laat ze maar gauw eens isometrische view gaan als eerst.
Vindt je Emperor echt een miskoop jah :? .. hmm ik vindt het behoorlijk goed.

PC Specs

Verwijderd

Ta: Kingdoms.

Had em bij Vobis (:r) gekocht en ging toen ff terug met een lul verhaal dat ie et niet deed op mijn pc, toen kreeg ik bij "hoge" uitzondering mijn geld terug :)

Maar wat een k*t spel zeg... nog geen lege cd voor het copieeren waard >:)

• Palomar
  • Niet online
hier ook A2 Racer 1... ik verwachtte lekker over de NL snelwegen te scheuren lekker realistisch enzo, krijg je dit... en het draaide ook nog es baggertraag op mn P-150 destijds..

voor de rest eigenlijk niet veel miskopen (van de spellen die ik dan ook echt gekocht heb in de winkel he :P )

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
B&W... een van de weinige legale spellen die ik heb... alleen krijg je van dit spel niet echt zin om meer legaal te kopen :)

Ben blij dat ik Dune Emperor niet legaal gekocht heb (en ook niet zal gaan doen :P ) wat een balle gameplay.. 't ziet er weer eens gelikt uit maar gameplay... ho maar :(

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Chello200
  • Laatst online: 27-11-2022
SWAT 2 & Commandos

dikzak

Verwijderd

Finfin (soort tamagotchi voor op de pc),
en star trek : starship creator :( .

Verwijderd

Dit moeten jullie horen: zijn jullie vaak bedonderd door kut gamez?
Ja , zo te lezen. Jongens tip voor jullie allemaal: het spel allertijden daikatana, kost nu nog maar 50 piek. SUPER en dat zeg ik niet vaak. Beter dan quake 3 en unreal tournament. Jongens kopen allemaal!!!!!

>:)

Verwijderd

/me doet niet aan miskoopjes. /me koopt enkel goede lucasarts/sierra/misc. adventures en verder haast niets.

ik bedoel wie gaat er nu B&W kopen als het ooooooooooveral te dl-en valt. d0h bigtime! :)

muhahahahha

Verwijderd

mijn miskoop was de cdr die ik heb gkocht om roommate novels op te branden voor de dc jesus wat is dat een bagger spel beetje lezen en lezen en dan a kiezen en lezen en lezen en lezen en weer ff a kiezen enz.......
en dat in japans

• Ronnie_T
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-12-2025

Ronnie_T

Shangri-La

Mijn top3 van grootste miskopen:
1. Black & White (meegegaan in de hype, vind het spel te langdradig en had een open verhaallijn verwacht, te buggy)
2. Soldier Of Fortune (grafisch ok, maar AI nog slechter dan wolfensein3d voor dos, het lijkt alsof er 100 enemies in elke ruimte zitten, ze verschijnen uit het niets)
3. Project IGI (ik was na 30 minuten spelen al zat, zonde van mijn tijd om het te installeren)

PS. misschien kunnen we hier ook verder gaan: [topic=98440]

Intel Forever. Specs. DKJJPQKU

• Dizzy
  • Laatst online: 26-11-2025

Dizzy

Where am I?

Trespasser, The Tone Rebellion, Baldur's Gate.

Steam Profile I5 14600K / 64 GB DDR5 / RTX 4090 / Rift S / HP Omen / Odyssey Neo G9 / Steam Deck OLED / Switch

Verwijderd

Voor mij is het absoluut Knights and Merchants (praktisch het enigste spel dat ik gekocht had en het sukte)

• Dieter
  • Laatst online: 20-07-2021
ik had bijna B&W gekocht *oef* ;)
Maar mijn grootste miskoop ? Spelen jullie geen demo's ofzo ? (of een isootje om te proberen) Zo doe ik dat toch ;)

Als et een ECHT goed spel is koop ik em resoluut maar ik mijn zuurverdiende centjes niet opdreunen voor misbaksels zoals TB ! >:)
Zo denk ik erover,

Dieter heeft gesproken :)

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 14-11-2025

Clay

cookie erbij?

Ik heb B&W gekocht :\
en "The X files", een soort turn based achtig verhaal waar je het grootste deel van de tijd naar filmpies aan het kijken bent.

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

• Devster
  • Laatst online: 14-08-2025

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

* Epic, voor de Amiga... mooi spel, alleen in een uur of wat al rondgespeeld...
* F1 Manager (was ook maar 10,-)

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

• Nibbles
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

FX Figher Turbo voor 20,- :o

Verwijderd

Black and White, Gaar K$#% spel!!!!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
mm kan niet zeggen dat ik nog nooit een grote miskoop heb gemaakt laten we zegeen dat ik nog iets heb gekocht :D

Verwijderd

Zoveel kutspellen zijn er niet.
Bovendien... een kutspel is een prima kado >:)
Conflict: Freespace the great war is wel een kutspel

Verwijderd

Settlers 3, daar vond ik nou echt geen flikker aan.

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
Op maandag 25 juni 2001 18:20 schreef Demolition-Man het volgende:
I-War...maar die was toch maar een 10tje...verder....eh X-Wing vs. Tie Fighter. Ik kocht em, en een week later kwam Alliance uit! :( had ik weer
I-WAR heb ik ook, GOED SPEL! mooi verhaal, toendertijd goeie graphics, 3dfx GLIDE PATCHABLE!

en deel 2 is helemaal geef, (demo kan je vinden op www.3dfiles.com) moet nog uitkomen >:)

• qless
  • Laatst online: 30-12-2025

qless

...vraag maar...

-Phantasmagoria 7 cd's, wel mooi, maar binnen 3 uur uitgespeeld
-XFiles the game ook 7 cd's, mooi beelden, maar slechts 15 min. gespeeld...te weinig tijd heet dat dan...(en niet echt moeilijk)
-Tiberian Sun veel erg tegen...wel uitgespeeld

Website|Air 3s|Mini 4 Pro|Avata 2|Canon R6|Canon 5d2|8 fisheye|14f2.8|24f2.8|50f1.8|135f2|10-22|17-40|24-105|70-300|150-600

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
Op dinsdag 26 juni 2001 11:43 schreef Yoozd het volgende:
Zoveel kutspellen zijn er niet.
Bovendien... een kutspel is een prima kado >:)
Conflict: Freespace the great war is wel een kutspel
LoL, idd ja, goed verjaardags kado, maar als dat kado jou 100,- gekost heeft :(

Verwijderd

Theme park world wat is dat een *U* spel!!!!

• Bolk
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

power f1 :)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Tiberian Sun... ach, het spel viel op zich wel mee, 't kon alleen niet aan alle hooggespannen verwachtingen voldoen. Maar om nou te zeggen dat het een !%@*&#^@*#()#)(*@&#@)(@#*)*%^#& titel was... nee, ik heb erger gezien & gespeeld & gekocht ( :( )

-Conquest Earth
-BotF
-A2 Racer (niet gekocht godzijdank)

Verwijderd

Reloaded. Grootste zuigspel wat ik ooit heb gespeeld.

• Ulx
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 05-12-2022

Ulx

Wizard

Knight en Merchants

toch weer een tientje verneukt.

Assignment rejected by specialist

• SpeedyG
  • Laatst online: 01-07-2023

SpeedyG

Say Cheese !!

Koop niet veel spellen.
Het nigste spel waar ik nog steeds spijt van heb is Destruction Derby. Zag er in theori leuk uit. Beetje scheuren met autoŽs en daarbij nog echt schade oplopen ook!! Nooit eerder vertoont!! Helaas bleek het realisme qua rijden ver beneden peil. Voeg daarbij het feit dat je niet naast de weg kon rijden en baal, baal. Heb hem maar één keer gespeeld. Cd ligt nu ergens op een stapeltje.

Runs on tequila, much cheaper than petrol.....

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Op maandag 25 juni 2001 18:03 schreef weareborg het volgende:
- silver :r (noem je dit een speelbare rpg?)
Ja, silver roelt :)
Op maandag 25 juni 2001 18:42 schreef Halfkakkende het volgende:
Ik had ooit eens Final Fantasy 7 gekocht...kon me niet boeien.
:? zeker geen RPG fan ;)

Mijn ergste miskoop, ehm.. mag slechtste spel ook >:)

Verwijderd

Baldurs Gate Rules een van de beste RPG spelen ooit slechtste spel Lands of Lore III

Verwijderd

Topicstarter
Bedenk ik er nog eentje: Theme Park World... meteen de eerste dag gekocht omdat ik Theme Park zo'n geweldig spel vond... wat was TPW een baggerspel zeg; makkelijk & lelijk. Gelukkig kon ik er nog f 70,-- voor krijgen van een nietsvermoedende koper >:)

Verwijderd

die ik me kan herineren, B&W

alles voor die tijd is een grote waas

Verwijderd

Uhm... zoals eerder al aangegeven ligt B&W bij mij nu ook onder m'n bed tussen m'n vieze sokken... ;)
Daarnaast vond ik Tiberian Sun best wel meevallen hoor... maar het viel inderdaad wel een beetje tegen...
Daarnaast heb ik in m'n beginperiode vrij veel adventures gekocht (Kings Quest 7, ToonStruck etc.) en deze speel je even totdat je vast komt te zitten dan komen ze te liggen waar B&W nu ook ligt :P
Nou, voor de rest vond ik OpFor wel stoer... alleen kocht ik OpFor een dag nadat ik HL had gekocht en een week later lagen ze samen in 1 pak in de winkel :(

Groet,
})

• Inbox4me
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-12-2025

Inbox4me

Zo kijk ik altijd

Mijn grootste miskoop was iets met Davilex en voetbal, pcieze titel weet ik niet meer maar 't was een :Z spel :)

Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden

Verwijderd

Hmmmz ja, toch wel A2 Racer :r
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.