A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Verwijderd
Dodelijk simpel, vervelende units, vervelende gameplay. Kortom helemaaaaaaaaaaaaal niiiiiiiiiks.
Bert Visscher?Op dinsdag 26 juni 2001 21:33 schreef CB het volgende:
Command & Conquer Tiberian Sun. Eerste 2 levels, denk je toffffffffff. Daarna this sucksssssssssssss.![]()
![]()
Dodelijk simpel, vervelende units, vervelende gameplay. Kortom helemaaaaaaaaaaaaal niiiiiiiiiks.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
wat een waardeloos spel was dat....
...en het regent ook nog
heb ik ook gedaan zonder dat ik wist wat het was. nooit spijt van gehad. super spel, heeft alleen wat tijd nodigOp maandag 25 juni 2001 18:42 schreef Halfkakkende het volgende:
Ik had ooit eens Final Fantasy 7 gekocht...kon me niet boeien.
Daarentegen heb ik heel veel genoten van "DS9 Harbinger". Trekkie en Adventure gamer dus
You're not a doctor, you're a bricklayer.
nah.. settlers roelt bigtime hoorOp dinsdag 26 juni 2001 15:13 schreef Reefer het volgende:
Settlers 3 BAH 5 minuten gespeeld ofzo en toen nooit meer naar gekeken.
mijn grootste miskoop
mijn grootste miskoop.. eh.. kopen
Verwijderd
BOTF vind ik een slecht Master of Orion Aftreksel...nog meer mensen die daar over denken?Op woensdag 27 juni 2001 09:01 schreef ThreeBird het volgende:
Laatst in Londen "Birth of the Federation" gekocht. Niet echt boeiend. Verder vielen "Startrek Generations" en "Starfleet Academy" (die met cpt. Krik) tegen.
Daarentegen heb ik heel veel genoten van "DS9 Harbinger". Trekkie en Adventure gamer dus
Klingon academy al gespeeld?
Verwijderd
Competitie Manager bedoel je zeker....Op dinsdag 26 juni 2001 14:21 schreef Inbox4me het volgende:
Mijn grootste miskoop was iets met Davilex en voetbal, pcieze titel weet ik niet meer maar 't was eenspel
Is idd een
Ook Fifa 2000 en Tiberian Sun vielen me erg tegen...
Fifa 2001 vind ik wel
Verwijderd
Staat op 7 fokking cds en had het in 2,5u uitgespeeld... was wel leuk voor 1 keer.... heb het sindsdien niet meer uit de kast getrokken...
Ik dacht bij de eerste level al wat is dit lelijk en zo maar laten we het nog een kans geven maar ja, het bleef een kutspel...Op dinsdag 26 juni 2001 21:33 schreef CB het volgende:
Command & Conquer Tiberian Sun. Eerste 2 levels, denk je toffffffffff. Daarna this sucksssssssssssss.![]()
![]()
Ben gestopt na 5 levels of zo en heb 1 skirmish gedaan... sinds dien is het over voor C&C bij mij...
Yeah well, that's just, ya know, like, your opinion, man.
Silver roelt iddOp dinsdag 26 juni 2001 12:51 schreef Timpie2000 het volgende:
[..]
Ja, silver roelt
[..]
Jammer dat het wel heel een beetje te makkelijk was
Ik vond het ook wel originele gameplay moet ik zeggen.
Verwijderd
Verder ooit Jane's F15 orgineel gekocht waarvan de screenshots op de doos er 10x mooier uitzagen dan in-game (is trouwens te koop voor 12,50 bij mij,
Verwijderd
Wat dáár allemaal mis mee was (en ging) . .??
Breek me de bek niet open !
Verwijderd
Davilex serie
B&W
Baladurs gate II (Dacht dat ut leuk was, pfff, wat saai)
Formule 1 2000 (AHHHH, je hoeft helemaal niets te doen)
CS (wat een gecheat)
Q3 (grafish leuk, dat is ook alles)
Beste games ever:
Jagged Alliance II
HL (& TFC!!)
Soldier of Fortune (JAAAAAAAAAAA, kan je teminste echt een been er af schieten, jammer dat het zo makkelijk is)
Greetingz,
Verwijderd
verder elite force: expansion pack en serious sam (crisis wat een AI, echt helemaal niks)
C&C:TS, enige keer dat het leuk was , was o peen LAN met 4 spelers 2V2, maar WAT EEN BAGGER LAN PERFORMANCE. 10MBit en het liep voor geen meter.
Miskoop:
Industry Giant, leke me vet spel, heeel weinig gespeeld, kvond TTDLX beter!
Settlers3 - leek me vet, settlers2 was echt goed, S3 viel erg tegen [meer van hetzelfde, maar minder goed]
Goed:
HL+CS
E2150 - echt een zwaar roelerend spel IMO, missies kunnen wel erg moeilijk/lang zijn.
KKND, eeuwen mee vermaakt.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Emperor, battle for dune, filmpies zijn leuk, maar zo eentonige missies, VEEEEEEL te weinig unit, veel te kleine maps, slechte perfomance.
B&W, 3 dagen lang gigantische hype geweest in de klas, iedereen had hem, daarna heeft NIEMAND hem meer gespeeld.
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Half-Life is heilig!!Op maandag 25 juni 2001 22:43 schreef Kaap het volgende:
1: half-life (moest CS hebben maar HL zelf zuigt)
2: black & white
3: Total Annihilation Kingdoms
you bastard
met papier mache kun je alles maken!!
* Swat 2
* Championship Manager 2 (dit is puur persoonlijk, ik vond het te moeilijk, schijnt goed spel te zijn)
* C&C TS
* ehm A2 racer (jajaja ik weet het, ik schaam me diep)
Beste aankopen:
* halflife generations
* age of empires 1 & 2
* commandos
* C&C red alert 1
Inderdaad : groot gelijkOp donderdag 28 juni 2001 13:05 schreef Servowire het volgende:
[..]
Half-Life is heilig!!
you bastard
Bij Gamepoint in de voorverkoop Q3a! 10 piek goedkopen en krege hem in een limeted box van metaal
zijn er 50 van in NL
'Op donderdag 28 juni 2001 15:04 schreef Matthijsje het volgende:
BESTE AANKOOP ALLERTIJDEN:
Bij Gamepoint in de voorverkoop Q3a! 10 piek goedkopen en krege hem in een limeted box van metaal![]()
zijn er 50 van in NL
Wat kostte die toen?
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
Van die metalen LED's zijn er dus eg wel meer dan 50 he....Op donderdag 28 juni 2001 15:04 schreef Matthijsje het volgende:
BESTE AANKOOP ALLERTIJDEN:
Bij Gamepoint in de voorverkoop Q3a! 10 piek goedkopen en krege hem in een limeted box van metaal![]()
zijn er 50 van in NL
Ik had hem toen ook en heb hem binnen 10 minuten uitgekotst en omgeruild
Verwijderd
Thrustmaster Fragmaster Joystick
1 dag gebruikt, wat een baggerding...
Verwijderd
ja die kon je gewoon kopenOp donderdag 28 juni 2001 15:10 schreef B-Top het volgende:
[..]
Van die metalen LED's zijn er dus eg wel meer dan 50 he....
-B&W, spel is precies wat het zou worden, Lionhead mag blij zijn dat ze nooit hebben gezegd dat er daadwerkelijk gameplay in het spel zou zitten.
-Tiberian Sun, geen slecht spel, alleen dat puntje van die verwachtingen he. Gewoon je geld niet waard. RA2 was wel weer beter gelukkig. (niet gekocht)
Echt slecht spel dat ik origineel heb:
-Wolfsbane, vraag niet verder aub. Ik wordt soms nog gillend wakker. (gekregen, god zij dank niet gekocht)
Echt goede spellen:
-HL, lijkt me duidelijk
-System Shock II, amen
Maar mag ik de heren die: FF7, Baldur's gate, imperium galactica, master of orion 2, Sacrifice, Half-life, OPERATION FLASHPOINT gekocht hebben en er niet blij mee zijn verzoeken deze naar mij op te sturen EN ZICHZELF VERVOLGENS AF TE SCHIETEN
Lands of Lore 3 was inderdaad ruk: kheb mezelf gedwongen om het uit te spelen omdat 2 zo vreselijk nostalgisch is. (en toen vond ik het nog bijna leuk ook
Verwijderd
Limited EDitionOp donderdag 28 juni 2001 15:44 schreef Matthijsje het volgende:
LED's? plz explain
DDPEEKIW
Saai,veel van hetzelfde,langdradig.Op donderdag 28 juni 2001 23:03 schreef eviltweaker het volgende:
Wat is er nou eigenlijk zo slecht aan B&W?
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Verwijderd
alles, bugs, speelmanier, stemmen, creatureOp donderdag 28 juni 2001 23:03 schreef eviltweaker het volgende:
Wat is er eigenlijk NIET slecht aan B&W?Op donderdag 28 juni 2001 23:03 schreef eviltweaker het volgende:
Steam Inventaris
Big Pimpin' here @ G.o.T.
Dus als er mensen zijn die in de buurt van Vlaardingen wonen en die hem willen hebben voor 50 GLD mag hij mee of te ruilen tegen een ander spel.dus mail me maar
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Als dat een sim moet zijn... nou,..
Verwijderd
Vreselijk leuk spel, was alleen beetje jammer dat het me dus 1 dag (oké, non-stop) kostte om et uit te spelen
Online vind ik het ook niet fantastisch, of je bent binnen 10 minuten klaar met je potje (tis iig duidelijk wie er gaat winnen) of je spreekt af eerst even op te bouwen en je molt elkaar daarna alsnog binnen 5 minuten
Jammer, wel bruut spel, kort houdbaar
lang geleden (2-speed cdrom-speler lang geleden) Click & play voor F130,-
eerste dat ik kocht, en meteen het slechste...
je kon er spelletjes mee maken, maar het programma was zo beperkt dat je alleen maar telkens DEZELFDE spelletjes kon maken, of dat je er echt een jaar mee bezig was..
Verwijderd
ik speel er nog welles op.. van de spellen die we hebben vind ik snowboarders 3 ofzo echt geen zak aan.
Slechtste game : C&C tiberian Sun.
en Miskoop van de maand: Black and White (stomme shit aap)
Counter-Strike RULEZ!
SpecOps II: US Army Green Berets
Die besturing zuigt echt!! Het ziet er wel leuk uit, maar that's it
Verwijderd
Eej.. de mannetje die ik ow zo vaak heb neer geknalt met m'n mp5 komt naat GoT. Welcome..Op vrijdag 29 juni 2001 23:40 schreef DSC het volgende:
zoals in het andere topicje:
Slechtste game : C&C tiberian Sun.
en Miskoop van de maand: Black and White (stomme shit aap)
offtopic:
Counter-Strike RULEZ!
WTF bedoel je nou?Op zaterdag 30 juni 2001 00:23 schreef Raven_ het volgende:
[..]
Eej.. de mannetje die ik ow zo vaak heb neer geknalt met m'n mp5 komt naat GoT. Welcome..
Beste : Swat3 en Beavis & Butt-head do u.
RaD
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Verwijderd
Je speelt toch op strikerz.net soms?Op zaterdag 30 juni 2001 00:34 schreef DSC het volgende:
[..]
WTF bedoel je nou?
DOH
aah nu snap ik pas wat je bedoelde!
(je praat een beetje in dialect
maaruh ik zit al tijdje op GoT
alleen had eerst andere nickname,
ennuh na die Crash van Cheetah schijfje, waz ik mn (DSC) account pleite, dus moest opnieuw registreren
Heb tijdje CS gespeeld, maar daarna een heeeele tijd niet meer.. alleen maar geTFCd.
nu bennik uitgekeken op TFC. (TFC SUX) en nu ga ik weer vrolijk CSen
maar daz wel ff wennen
Verwijderd
duidelijk het slechtste spel dat ooit voor de PC gemaakt is...
Mijn miskoop spel is denk ik Turok 2 voor de N64. Verder geen hardware miskoop gedaan eigenlijk.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
iedereen zei het best kewl was dus ik ging naar de winkel en heb naderhand 100,- weggegooid
bagger zooi
ik werd helemaal pissed toen ik dat mannetje van die berg af moest volgen....
SEGA TouringCar Championship. Die wegligging van die baggerbakken is echt om the
Star Wars Rebellion. Mijn god, micro-management micro-managen.
Gewoon slecht:
C&C Tiberian Sun. Veel te veel van verwacht, 5 missies gespeeld en hij ligt nu stof te vangen bij een vriend van me.
Middelmatig:
heel veel.
Goed:
Total Annihilation, Emperor: Battle For Dune, System Shock, Bioforge, Diablo I + II + LOD
Zeer Goed:
Unreal Tournament, Sam & Max Hit The Road
HEEL ERG Goed:
Half-Life, Baldur's Gate (incl. expansion), Baldur's Gate 2, System Shock I, Fallout I + II
"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
zo lang gewacht en enorm tegengevallen
Ik vond hem anders wel coolOp maandag 23 juli 2001 14:41 schreef sporthaas het volgende:
Prince of Persia 3D.
zo lang gewacht en enorm tegengevallen
...
Tiberian Sun: idem...
En die mensen van WestWood hebben nog wat gedaan met dat engine (Red Alert 2), was het nog ergens goed voor. Maar die mensen van Lionhead... ik vraag me af of Peter Molyneux nog over straat durft.
Tiberian Sun vond ik nog wel redelijk. Het was niet alles wat ik ervan verwachtte, maar het was wel een leuk spelletje (jammer dat het veel teveel gehyped was).
Verwijderd
ik dus wel, heb t spel vrij lang gespeeld, ben gestopt in lvl4 - wou niet verder ivm die lvl5bug, nu die patch uit is heb ik er geen zin meer in, het spel gaat gewoon vervelen, het blijft hetzelfde, steeds maar weer dorpjes overnemen enzo, maar het blijft nog steeds een mooi spel imo... alleen is het gewoon jammer dat het idd vrij snel gaat vervelen...
mijn miskoop was denk ik tiberian sun, dat was echt een regelrechte tegenvaller, vanaf de 1e minuut was ik al [in tegenstelling tot B&W] telleurgesteld door de graphics maar ben t toch gewoon gaan spelen maar ik ben op dat moment mijn zin in RTS games verloren, het steeds maar weer opnieuw bouwen van een basis in steeds maar weer dezelfde volgorde van gebouwen, dat ging me de keel uithangen, sindsdien ben ik gaan quaken
dus daarom is voor mij tiberian sun een miskoop en BnW niet
[edit]
ik loop net me kamer uit om drinken te halen, zie ik de tribes2 doos...
en Conquest Earth
Black & White ook....na al die tijd...plaatjes gekeken, previews gelezen, en maar liggen dromen over B&W van hoe geweldig die was.
Komt ie uit, is het spel opzich nog wel leuk in eerste lvl...maar tweede level...ZzZzZzZzZzZzZzZz
Klote spel zeg gatverredamme...
Verwijderd
bleek een demo te zijn
Ik koop nauwelijks spellen, maar Tiberian Sun was 1 v/d 3 die ik wel ooit heb gekocht, en die zoog..
Maar na 1x uitspelen kijk je er nooit meer naar om, maar damn, what a rush. Echt kicken
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Daarna de Sims gekocht(????)
En Fifa soccer manager dat spel deed ut niet eens
Uber spellen zijn:
Championship Manager va cm3 dat is gewoon super verslavend.
En CS vin ik ook goed.
Max Payne is ook wel goed alleen begint wel te vervelen na een tijdje.
Verwijderd
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Iemand kopen ? 25 piek voor alle 2 !
dikzak
jahOp maandag 23 juli 2001 17:34 schreef El.Greco het volgende:
Windows ME
Werkt niet eens :-)
En Delta Force LW inderdaad... erg kut spel
Neen
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Dit topic is gesloten.
![]()