Lenovo heeft de Moto Z aangekondigd: een smartphone die zich moet onderscheiden met Moto Mods. Dit zijn modules die op het toestel geklikt kunnen worden en extra functionaliteit toevoegen, zoals speakers, een additionele accu of een beamer. De Moto Z heeft een behuizing van aluminium en roestvrij staal en is 5,2mm dik. Door deze geringe dikte heeft de 3,5mm-audioconnector het veld moeten ruimen. Gebruikers dienen de meegeleverde usb-c-naar-3,5mm-audioadapter te gebruiken om hun koptelefoon aan te sluiten. Het toestel heeft een 5,5"-scherm met resolutie van 2560x1440 pixels. De processor is een Snapdragon 820 van Qualcomm en het toestel heeft 4GB ram en 32GB of 64GB opslaggeheugen van het ufs-type. Lenovo heeft de Moto Z van een 13-megapixelcamera met optische beeldstabilisatie en laser-autofocus aan de achterkant voorzien. Daarnaast is er een 5-megapixelversie aan de voorzijde en een accu met capaciteit van 2600mAh. De Moto Z-modellen moeten zich vooral onderscheiden dankzij de aanwezigheid van de MotoMods-connector aan de achterkant. Deze is gecombineerd met magneten zodat covers geklikt kunnen worden die functionaliteit toevoegen. Bij introductie zijn dat de JBL SoundBoost met extra speakers, de Insta-Share Projector voor projectieweergave en een Power Pack die extra accuduur toevoegt. Daarnaast komen er reguliere covers om het uiterlijk aan te passen. Lenovo belooft dat de Moto Mods ook gecombineerd kunnen worden met toekomstige Moto Z-modellen. Dit topic is bedoeld om levertijden, shops en prijzen te bespreken van de Motorola Moto Z. Discussie over de telefoon mag gevoerd worden in [Motorola Moto Z] Ervaringen & Discussie.
Terug naar Inhoudsopgave
De Amerikaanse versie van de Motorola Moto Z Droid ondersteunt de volgende frequenties:
Hoe dit in Europa zit is helaas nog niet bekend. Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
RubenSaurus in 'reviews: Motorola Moto Z: slanke smartphones met Moto Mods'
Moto Z 32gb model voor 399,- bij coolblue
Vreemd, aangezien de Moto Z en Moto Z Force die zijn onthuld, Verizon exclusieve telefoons zijn.DigitalError schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 21:16:
RubenSaurus in 'reviews: Motorola Moto Z: slanke smartphones met Moto Mods'
Deze zullen alleen (fatsoenlijk) op het Verizon netwerk in de USA werken.
Ergens in augustus/september is de verwachting dat Motorola/Lenovo twee (ongeveer) identieke telefoons zal onthullen voor internationaal gebruik.
Hij staat inderdaad met mogelijkheid tot pre-orderen met leverdatum onbekend.
Mocht hij inderdaad alle banden/frequenties steunen die wij in Nederland/Europa hebben is dit voor €400 een uiterst goedkope telefoon voor zijn specificaties. Vooral de " Totale opslagcapaciteit
32000 GB" is leuk.
Even afwachten of het inderdaad zo mooi is.
De Droid-toevoeging wordt alleen in de VS gebruikt. En daar zowel bij de Moto Z als bij de Moto Z Force. Voor de duidelijkheid kan 'Droid' dus beter uit de titel gehaald worden.
Pre-order gedaan bij coolblue. Ik denk echt dat deze telefoon duurder gaat worden als 400 euro, namelijk rond de 500. Waarom laat coolblue je eigenlijk al pre-orderen? Nergens is nog een prijs bekend, en schijnbaar weet coolblue het al. Als de telefoon uiteindelijk duurder wordt hoef je niks bij de betalen, en als ie goedkoper wordt krijg je het verschil terug.
Daar heb je gelijk in. Heb het meteen aangepast. Zou je in het vervolg wel een TR willen aanmaken, dan zien we het snellerTexMex schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 23:50:
De Droid-toevoeging wordt alleen in de VS gebruikt. En daar zowel bij de Moto Z als bij de Moto Z Force. Voor de duidelijkheid kan 'Droid' dus beter uit de titel gehaald worden.
*Knip* Dat is dus niet de bedoeling. Hier hebben we de V&A voor.
[ Voor 79% gewijzigd door rens-br op 14-06-2016 22:10 ]
de prijs bij coolblue is inmiddels veranderd naar een zeer ongunstige prijs van 659,-
http://www.pdashop.nl/pro...ct-naar-productinformatie
http://www.pdashop.nl/pro...ct-naar-productinformatie
Daar issie dan! prijs is van 399 naar 659 gegaan ...haha.Ruw ER schreef op zondag 12 juni 2016 @ 09:44:
Pre-order gedaan bij coolblue. Ik denk echt dat deze telefoon duurder gaat worden als 400 euro, namelijk rond de 500. Waarom laat coolblue je eigenlijk al pre-orderen? Nergens is nog een prijs bekend, en schijnbaar weet coolblue het al. Als de telefoon uiteindelijk duurder wordt hoef je niks bij de betalen, en als ie goedkoper wordt krijg je het verschil terug.
http://www.pdashop.nl/pro...157.1780025842.1465134924
Dat scheelt wel ietsri0ta schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:37:
[...]
Daar issie dan! prijs is van 399 naar 659 gegaan ...haha.
http://www.pdashop.nl/pro...157.1780025842.1465134924
Wat nu met de mensen die een pre-order hadden aan 399,-?
Moet je bij pre-order eigenlijk gelijk betalen? Neem aan dat je dan gewoon recht op het toestel hebt. Zo niet, dan komen ze er ongetwijfeld makkelijker onderuit....Jessed93 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:18:
Precies, ik was heel erg aan het twijfelen omdat ik die camera module wel interessant vond. Maar nu moet je dus 659 euro neertellen, plus in ieder geval nog 89 voor een battery pack. De camera module schat ik op 200 euro. Dan koop ik voor die prijs liever de HTC.rens-br schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:47:
[...]
Dat scheelt wel ietsIedereen die nu aan het twijfelen was tussen de Moto Z en OP3 zullen de keus ineens een stuk makkelijker maken.
Ik heb betaald, en zal de telefoon krijgen voor 399 euro. Achteraf had ik er beter 10 kunnen bestellen, ga degene die ik krijg toch doorverkopen.Jessed93 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:18:
Voor zover ik weet, is de pre-order prijs de prijs die je betaald. Wordt de uiteindelijke prijs lager, dan krijg je het verschil terug. Wordt de uiteindelijke prijs hoger, dan krijg je het product gewoon voor de pre-order prijs. Info heb ik van androidworld.nl
Lijkt erop dat de prijzen bekend zijn! http://www.motorola.com/us/products/moto-z-droid-edition
Moto z start vanaf $624.00
En de pre-order prijs bij Belsimpel is. €659,-.kwaki schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 12:06:
Lijkt erop dat de prijzen bekend zijn! http://www.motorola.com/us/products/moto-z-droid-edition
Leverdatum is volgens coolblue 13 september.
Zojuist een mail gehad van coolblue, dat mijn moto z is verzonden. 400 euro. Niet slecht.
Nice ik hoor graag wat je er van vind!
Is iemand de moto mods al tegen gekomen? Ik ben een beetje terughoudend in het kopen tot ik ook de battery en style mods zie.
Is iemand de moto mods al tegen gekomen? Ik ben een beetje terughoudend in het kopen tot ik ook de battery en style mods zie.
Netjes inderdaad dat ze toch gewoon gaan uitleveren voor die prijs.Ruw ER schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:56:
Zojuist een mail gehad van coolblue, dat mijn moto z is verzonden. 400 euro. Niet slecht.
€ 400 is een nette prijs voor deze smartphone. Ik vrees dat ze er niet veel zullen verkopen aan € 649... Benieuwd wat er de komende maanden zal gebeuren met de prijs, maar ik verwacht hier niet veel positiefs van...
Morgen ga ik het toestel ophalen, ben benieuwd =)
Heb aan Lenovo gevraagd wanneer ze de motomods verwachten : begin / half oktober.
Heb aan Lenovo gevraagd wanneer ze de motomods verwachten : begin / half oktober.
Shit zeg, jammer dat ik die mooie prijs gemist heb!
Iemand hem al gespot ergens?
Ha ha! Gevonden! Dank u Coolblue
Ha ha! Gevonden! Dank u Coolblue
[ Voor 39% gewijzigd door weszz op 03-10-2016 11:01 ]
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Geduldig gewacht op de Pixel release om te beslissen welke het zou worden. Nu valt de Pixel af en blijven de Moto Z en de Oneplus 3 over... en zijn ze beide niet leverbaar momenteel. Bleh.
De Moto Z vind ik met zijn 649 euro ook gewoon echt geen geschikt toestel. Zou gewoon lekker voor de OP3 gaan.Ivanzoomski schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:20:
Geduldig gewacht op de Pixel release om te beslissen welke het zou worden. Nu valt de Pixel af en blijven de Moto Z en de Oneplus 3 over... en zijn ze beide niet leverbaar momenteel. Bleh.
Is al bekend wanneer de 64gb versie beschikbaar komt? Kan het nergens vinden. Als ik dan zoveel geld voor een telefoon ga neertellen (en dat is nog even de vraag) dan wil ik wel geheugen er voor terug. Slechte ervaringen met losse geheugenkaartjes met de Moto X Play, iedere keer als ik de telefoon heb uitgeschakeld en weer inschakel zijn er allemaal apps (shortcuts) van mijn homescreen verdwenen en foto's en video's worden ook niet altijd soepel weergegeven terwijl er een hele snelle geheugenkaart in zit, dus dat ben ik wel een beetje zat net als het vollopende geheugen wat bij Android altijd lijkt te gebeuren. Als ik niet zoveel apps miste zou ik spontaan weer teruggaan naar het vloeiend werkende Windows Phone, maar ja
Ik kom de telefoon op Amazon.de tegen voor EUR 447,-. Geen verzending naar Nederland, maar als je toevallig iemand kent in Duitsland, is dit wel een goede deal! Zie https://www.amazon.de/Len...-Lunar-Grau/dp/B01KUXKOU2
Mazda MX-30
Hij was inderdaad na een uur al uitverkocht. Waarschijnlijk maar een voorraad van 1 stuk...pixels66 schreef op donderdag 03 november 2016 @ 18:09:
Als ik er op klik staat er 565 euro..
Mazda MX-30
249 euro - Saturn Duitsland
Helaas alleen de witte versie, maar wat een top prijs!
http://www.saturn.de/de/product/_lenovo-moto-z-2159122.html
Mooie aanbieding, helaas geen verzending naar Nederland!Port187 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:27:
Signature
Bedankt voor de tip! Vandaag toevallig in Düsseldorf. Net een zwarte gekocht voor dezelfde prijs 
Port187 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 12:27:
De Moto Z kost bij Belsimpel nu 419 euro (pricewatch: Motorola Moto Z 32GB Zwart, en met de cashback van 100 euro kom je dus op 319 euro! Niet zo goedkoop als laatst in Duitland maar toch...
Een kleine meerprijs vanaf bijv. de door Tweakers onlangs geteste G5 plus.
Een kleine meerprijs vanaf bijv. de door Tweakers onlangs geteste G5 plus.
[ Voor 18% gewijzigd door musicfreak op 12-05-2017 14:56 ]
Alleen vandaag bij Ibood voor €299.95 zolang de voorraad strekt.
Dat is best wel een goedkope prijs voor mensen die er geïnteresseerd in zijn!!
Dat is best wel een goedkope prijs voor mensen die er geïnteresseerd in zijn!!
Pagina: 1