Android op iPhone. Echt? Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Geachte redactie.
Ik wil graag even een reactie geven op jullie 'nieuws'-bericht dat Android op de iPhone zou draaien.
http://tweakers.net/geek/...via-3d-geprinte-case.html

Sorry hoor, maar is dit nu het nivo van de topic titels? Het komt nog niet eens in de búúrt van het draaien van Android op de iPhone. Het draaien van een App die, een soort van, remote desktop doet en daarmee een Windows server laat zien is ook niet het draaien van Windows op een iPhone.

Het spijt me zeer dat ik hierover moet vallen, maar dit soort titels is meer van het nivo Business Insider dan van een, vooralsnog, gerespecteerde tech site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Allereerst betreft het hier een .geek artikel die meestal minder serieus of in ieder geval luchtiger van aard zijn. Verder mis je geloof ik een woord in de titel, want ik lees toch echt "Ontwikkelaar zet Android op iPhone-scherm via 3d-geprinte case" en dat lijkt me een waarheidsgetrouwe titel.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02-10 11:39

arnoudwokke

Redacteur
Ik wil graag even een reactie geven op jullie 'nieuws'-bericht dat Android op de iPhone zou draaien.
http://tweakers.net/geek/...via-3d-geprinte-case.html
Zoals Evest opmerkt; ik heb kort na publicatie de titel aangepast in 'iPhone-scherm'. Hoewel de originele correct was, snap ik dat sommige mensen hem incorrect lazen en - erger nog - dachten dat het schaamteloze clickbait was.
Sorry hoor, maar is dit nu het nivo van de topic titels? Het komt nog niet eens in de búúrt van het draaien van Android op de iPhone. Het draaien van een App die, een soort van, remote desktop doet en daarmee een Windows server laat zien is ook niet het draaien van Windows op een iPhone.

Het spijt me zeer dat ik hierover moet vallen, maar dit soort titels is meer van het nivo Business Insider dan van een, vooralsnog, gerespecteerde tech site.
Ik vind nu toch dat je de desbetreffende ontwikkelaar tekort doet. Dit is geen remote desktop, verre van zelfs. Heb je het artikel wel gelezen? Het laten uitvoeren van het beeld van de pcb met Android naar een lightning-poort is geen sinecure.

Desondanks ben ik het met je eens: het is geen nieuws. Daarom heb ik het ook geplaatst in .geek, want een hobbyist heeft hier iets leuks in elkaar gezet. Meer is het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [Yellow]
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dank voor het aanpassen van de titel. Is stukken beter!

Overigens wil ik de ontwikkelaar niet tekort doen maar mijns inziens had de aandacht op het aansturen van het scherm moeten liggen en niet op de 3d geprinte case.