En Rodriguez ipv. IF Isco?RonaldMuijs schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:13:
[...]
Hoor hele positieve verhalen over Casemiro, verder had ik lekker door gespaard tot Griezmann
Ik kreeg er met Griezmann geen bal in, dat kan aan mij liggen maar als dat met zo'n beetje alle andere spitsen die ik heb gebruikt wel lukt geef ik hem gewoon de schuldJamesl schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:37:
[...]
Vind je Griezmann slecht dan? Hij scoort echt altijd tegen mij
Iemand ervaring met Calcio A en dan de CAM positie? Ik dacht er zelf aan om Pjanic te proberen.
Het zijn meer CM middenvelers dan CAM.
Brozovic SIFllovesoccerx7 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:48:
Iemand ervaring met Calcio A en dan de CAM positie? Ik dacht er zelf aan om Pjanic te proberen.
Mertens SIF, beste CAM in het spel wat mij betreft. Kost wat, maar dan heb je ook watllovesoccerx7 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:48:
lol echt? hmmm dat had ik eerder moeten wetenMars18 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:29:
[...]
Je kan die doelen in de instellingen aanpassen, zodat deze in ieder stadion zo is.
Ach ik zie dit stadion nu maar als mijn geluksstadion daar ik er nog alleen maar gewonnen heb
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
2-2! Eerste helft volledig zoek gespeeld, met geluk 1-1. Kort na rust 2-1 voor mij, 90e minuut een pingel... Haha. 2-2. Na penalty's verloren, maar dat boeit me niet zo veel. Taai mannetje die MrMistral. Pfoe!
Nice! Wanneer kunnen we de beelden verwachten?PetrCech_3 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:07:
[...]
2-2! Eerste helft volledig zoek gespeeld, met geluk 1-1. Kort na rust 2-1 voor mij, 90e minuut een pingel... Haha. 2-2. Na penalty's verloren, maar dat boeit me niet zo veel. Taai mannetje die MrMistral. Pfoe!
Beelden?... Haha. Dat laat ik aan hem over, dat snap ik allemaal nietErnstMid schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:11:
[...]
Nice! Wanneer kunnen we de beelden verwachten?
Oh nice, nieuwe sbc's
Vanavond maar eens lekker voor gaan zitten
Ja, kaarten zijn alweer goed duur.ErnstMid schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:26:
Oh nice, nieuwe sbc'sVanavond maar eens lekker voor gaan zitten
http://www.futhead.com/17/squads/3993550/
Ik heb net iets in elkaar gezet wat ik waarschijnlijk in elkaar wil zetten.
Wat is jullie mening
?
Wat is jullie mening
Ja lekker toch, kan er weer wat de transfermarkt op. Heb op dit moment 1300 spelers + dus hoop toch een heel eind te komen
Banega speel lekker met spil kaartje er op, is alleen na 60 minuten opllovesoccerx7 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:48:
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Mooi team! Hou er wel rekening mee dat als je volgend weekend Weekend League wilt spelen, je 1 serie A speler te veel hebt.llovesoccerx7 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:29:
http://www.futhead.com/17/squads/3993550/
Wat is jullie mening?
Ik zit op dit moment in Div 2. Ik wil nu een team samen stellen en Div 1 bereiken!RonaldMuijs schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:34:
[...]
Mooi team! Hou er wel rekening mee dat als je volgend weekend Weekend League wilt spelen, je 1 serie A speler te veel hebt.
TIF Kane is bevestigd door EA, dus als je de SIF in je club hebt, nu verkopen! Hij zal gigantisch crashen als TOTW uit is.
Zelfde geld voor N'zonzi, al is die nog niet bevestigd.
[ Voor 19% gewijzigd door Daiov97 op 18-01-2017 14:58 ]
Ik gebruik zelf de if hamsik en als stand in de if bonaventura.llovesoccerx7 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 13:48:
Hele totw foto?Daimen schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:58:
TIF Kane is bevestigd door EA, dus als je de SIF in je club hebt, nu verkopen! Hij zal gigantisch crashen als TOTW uit is.
Die is nog niet bevestigd. Echter is Kane TIF af te leiden van deze foto:
https://media.easports.co...a17-h-fut-totw-18-760.jpg
Hij is er!
Een E-Divisie voor Nederlandse clubs:
http://www.az.nl/nieuws/e...nceert-e-divisie/1?catid=

Edit:
http://www.e-divisie.nl

Edit:
[ Voor 5% gewijzigd door Pyramiden op 18-01-2017 15:18 ]
Wat een genieten niet stereotype heeft AZ hier voor geselecteerdPyramiden schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 15:09:
Hij is er!
Edit:
Niets "hangen met de boyz, pass me die djonko ouwe", maar welbespraakt "eerst mijn huiswerk maken, dan heb ik tijd voor een potje Fifa, waarna ik naar de voetbal training ga"
Laca en Naingolan
Marcos Alonso, H/H en 1,88 met 81 pace, heerlijke back!
Is een heerlijke upgrade zeg, misschien mijn SIF Milner toch maar eens in gaan ruilenbbblije schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:15:
[...]
Marcos Alonso, H/H en 1,88 met 81 pace, heerlijke back!
2 Goals gemaakt en een prima wedstrijd gespeeldind0mi schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:15:
[...]
Laca en Naingolanwat heeft Ziyech trouwens gedaan?
Hopen dat hij voor 20-30K verkocht wordt, dan sla ik er gelijk een paar in!Thomas18GT schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:17:
[...]
Is een heerlijke upgrade zeg, misschien mijn SIF Milner toch maar eens in gaan ruilen
Ik weet wel welke kaart ik zou willen hebben als ik besluit hiervoor een tvdw pakketje te openen...
pfoe wat een beest
pfoe wat een beest
Ik heb nog 2 van die packs. Maar hoe groot/klein is de kans dat je daarwerkelijk een goede treft...het is altijd duimen. Ga ze straks toch maar openen.ErnstMid schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:34:
Ik weet wel welke kaart ik zou willen hebben als ik besluit hiervoor een tvdw pakketje te openen...
pfoe wat een beest
Ja ik heb er ook twee, zit wel (veel) verschil tussen verschillende teams van de week. Helaas zitten er ook altijd wel een paar spelers met rating 81/82 bijFraaank schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:39:
[...]
Ik heb nog 2 van die packs. Maar hoe groot/klein is de kans dat je daarwerkelijk een goede treft...het is altijd duimen. Ga ze straks toch maar openen.
Over het algemeen best goede totw. Open die packs DIRECT zodra ze in packs zitten dan kan je ook voor de mindere spelers het meeste vangen. Maar denk eigenlijk dat heel veel mensen packs hebben bewaard dus ik had anders nog een weekje gewacht.
Mja die nainggolan maakt het wel verleidelijk hoor... maar zo te zien ook geen enkele bundesliga speler die eventueel wat zou toevoegen aan mn team. Denk dat ik ook maar een weekje moet wachten, weet alleen niet of me dat gaat lukkenRonaldMuijs schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:07:
Over het algemeen best goede totw. Open die packs DIRECT zodra ze in packs zitten dan kan je ook voor de mindere spelers het meeste vangen. Maar denk eigenlijk dat heel veel mensen packs hebben bewaard dus ik had anders nog een weekje gewacht.
Verwijderd
Nainggolan!
Hopelijk daalt zijn 1e IF kaart flink in prijs. Edit: al 150k gedaald vandaag!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 18-01-2017 17:23 ]
Leuk man, sta 3-0 voor in de draft 40ste minuut. Dus ik pauzeer hem ff. Echt direct nadat ik hem pauzeer verbreekt mijn verbinding met de EA servers, PSN en party is nog intact. Kom ik terug op UT en ja hoor ik verloren en NV factor naar beneden.
xbox is die al 160k gedaald, en ps4 220k ^^Verwijderd schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:20:
Nainggolan!![]()
ErnstMid schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:11:
[...]
Nice! Wanneer kunnen we de beelden verwachten?
Astu!
Lastig team om tegen te spelen! Ging niet super bij mij en het werd mij niet makkelijk gemaakt door hem. Bizarre steekpassjes ook
PSN: MrMistral
Damn die aurnatovic inform lijkt mij een heerlijke kaart!
Ik wil graag Nainggolan en Lacazette vanavond, danku EA
PSN: MrMistral
Doe ik al. En ik heb binnenkort ook een belangrijke selectiedag om e sporter te worden van een eredivisieclub. Kan alleen niet vertellen om welke voetbalclub het gaat
http://www.instagram.com/mitcheldenkers
Zeg even als je een keer live bent ^^MitchelFC schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:41:
[...]
Doe ik al. En ik heb binnenkort ook een belangrijke selectiedag om e sporter te worden van een eredivisieclub. Kan alleen niet vertellen om welke voetbalclub het gaat
Ik denk niet dat iedere tweaker het waardeer als ik mijn twitch kanaal elke keer promoot hierzo.RonaldMuijs schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:42:
[...]
Zeg even als je een keer live bent ^^
Mochten er nog mensen met tips zijn, you're welcome ofcourse!MrMistral schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:53:
[...]
[video]
Astu!
Lastig team om tegen te spelen! Ging niet super bij mij en het werd mij niet makkelijk gemaakt door hem. Bizarre steekpassjes ook
Ziet er naar uit dat we naar de 20-30k gaan, 15 min na de release zijn ze al 40k!Thomas18GT schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 16:17:
[...]
Is een heerlijke upgrade zeg, misschien mijn SIF Milner toch maar eens in gaan ruilen
Nu weer omhoog naar de 60K, en on bid wordt er 70K geboden
[ Voor 14% gewijzigd door bbblije op 18-01-2017 19:30 ]
Wat vinden jullie van IF Perisic ingame?
Wat is je kanaal dan? Als iemand je volgt kan je een notificatie krijgrne via twitch. Ga je wel volgen danMitchelFC schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 18:47:
[...]
Ik denk niet dat iedere tweaker het waardeer als ik mijn twitch kanaal elke keer promoot hierzo.
MitchelDecibel heet ik op twitchpelidee schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:30:
[...]
Wat is je kanaal dan? Als iemand je volgt kan je een notificatie krijgrne via twitch. Ga je wel volgen dan
Guaranteed tradable in form pack: 88 Harry Kane
Kan iemand mij uitleggen wat er fout gaat, wellicht door de EA patch..
Dit team wil ik inleveren voor de Legendary SBC: https://www.futbin.com/17/squad/1267330
Overal komt die uit op 82, doe je het op de playstation staat die op 81...
Kan toch niet zo zijn dat je met 92 teamgeest ook een 82 teamrating krijgt?
Oplossing is trouwens sneijder op de plek van strootman, maar goed... wel gek.
Dit team wil ik inleveren voor de Legendary SBC: https://www.futbin.com/17/squad/1267330
Zal te maken hebben met de nieuwe patch japelidee schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:05:
Hmmm.. Sneijder kan natuurlijk niet ivm Muslera. Moeten 11 verschilelnde clubs zijn.pelidee schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:05:
Haha, leuk die patch
Gasten! Had Verratti in een TOTW-pack! Met in het vooruitzicht dat de WL over 1,5 week, wil ik graag een hybrid maken die hier alvast aan voldoet. Als ik 80% van m'n club verkoop kan ik als het goed is deze maken:
http://www.futhead.com/17/squads/4002526/
Iemand nog suggesties? Wil in ieder geval Barzagli vervangen als ik de coins heb, maar heb hem al in de club.
http://www.futhead.com/17/squads/4002526/
Iemand nog suggesties? Wil in ieder geval Barzagli vervangen als ik de coins heb, maar heb hem al in de club.
Persoonlijk vond ik het helemaal niks, veel te log om mee te kappen etc. Heb liever TOTGS Mertens daar.llovesoccerx7 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 19:27:
Wat vinden jullie van IF Perisic ingame?
Wow die Naingolan.........
Damn wat een *&#$@)* update man. Alles gaat weer anders en slecht. Die update heeft het spel echt heel erg sloom gemaakt en dat passen lijkt helemaal nergens meer op. In combinatie met weer een bullshit regel om mee te doen voor de WL ben ik echt weer klaar naar 3 potjes.
Die updates zijn echt elke keer weer een totale omslag van fifa 17 naar fifa 98 en dan weer naar fifa 2010...
Die updates zijn echt elke keer weer een totale omslag van fifa 17 naar fifa 98 en dan weer naar fifa 2010...
Ik geef niet toe aan EA. Ik speel geen WL als ik met mijn normale teams niet kan kwalificeren. Ik ga geen teams kopen omdat EA zegt dat dat nodig is.
Net weer wat grappigs (wanneer niet).
Als het zelf niet lukt, dan is het prettig dat je altijd ergens hulp krijgt
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JQ2lwgwU8zI]
Als het zelf niet lukt, dan is het prettig dat je altijd ergens hulp krijgt
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JQ2lwgwU8zI]
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Divisie 1/2 speler toch? Dan kan je toch met jouw teams wel kwalificeren?Bean77 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:57:
Ik geef niet toe aan EA. Ik speel geen WL als ik met mijn normale teams niet kan kwalificeren. Ik ga geen teams kopen omdat EA zegt dat dat nodig is.
Als het zelf niet lukt, dan is het prettig dat je altijd ergens hulp krijgt![]()
[video]
Huh Hoezo is SIF icardi zo goedkoop? Of is die zo slecht?
2/3. Dus kwalificeren is wel noodzakelijk.RonaldMuijs schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:59:
[...]
Divisie 1/2 speler toch? Dan kan je toch met jouw teams wel kwalificeren?
Nou de meeste mensen willen altijd het beste kaartje van een speler. Iedereen koopt daardoor de Tif waardoor de Sif heel goedkoop is.llovesoccerx7 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:00:
Huh Hoezo is SIF icardi zo goedkoop? Of is die zo slecht?
Ik zit ook 2/3. Heb me 1x gekwalificeerd, op een maandagochtend rolde ik er zo doorheen. Als je er eenmaal in zit blijf je er wel in als je maar tijd hebt om te spelen. Maar zorg voor volle concentratie en geen afleiding. 's Avonds laat/midden in de nacht speel ik ook altijd beter. Probeer dat eens.Bean77 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:03:
[...]
2/3. Dus kwalificeren is wel noodzakelijk.
Als ik je goals en teams voorbij zie komen moet je makkelijk WL aan kunnen.

Wat is dit dan weer: 6 schoten van mij op doel 0x raak en van mijn tegenstander 1 schot op doel 2x raak?
Soms heb je van die waardeloze Fifa-avonden.
Maar de sif is goedkoper dan de ifRonaldMuijs schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 22:03:
[...]
Nou de meeste mensen willen altijd het beste kaartje van een speler. Iedereen koopt daardoor de Tif waardoor de Sif heel goedkoop is.
ik speel 4321 en heb normale erikssen op linker cm gezet, maar hij blijft non stop op de middelijn en gaat meeverdedigen, de player instructies staan vrij spel- naar voren.
Of moet ik hem rechts zetten op het middeveld...
Of moet ik hem rechts zetten op het middeveld...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Oke dat is gek ^^
Ik kan ps4 markt niet zien, zie wel dat die gister nog 50k was. Kan zijn dat ze hem proberen lichtelijk te pricefixen of er zijn er gewoon heel weinig op de markt.
Zijn eerste IF is volgens mij uit één van de eerste totw. Die begint zeldzaam te worden!
Ja eigenlijk ben ik daar ook niet van, want had ook gedacht dat je nu geen restricties zou hebben (Ik weet dat je het vooruit kan kijken maar niet gedaan....Bean77 schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 21:57:
Als het zelf niet lukt, dan is het prettig dat je altijd ergens hulp krijgt![]()
[video]
Uchh... Wie is jullie favoriete RM/RW/RF?
Shaqiri inform!!!llovesoccerx7 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 00:18:
Nice! Hoe schiet jij je vrije trappen? Snoeihard en met een zwabber erin.MrMistral schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 17:53:
[...]
[video]
Astu!
PSN: Kidjuh
WL rewards zijn er nog steeds niet 😥
Ben ik het wel mee eens!.. ik kreeg ook heel weinig voor elkaar gisteravond..To easy schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:58:
Damn wat een *&#$@)* update man. Alles gaat weer anders en slecht. Die update heeft het spel echt heel erg sloom gemaakt en dat passen lijkt helemaal nergens meer op. In combinatie met weer een bullshit regel om mee te doen voor de WL ben ik echt weer klaar naar 3 potjes.
Na een dramatische WL afgelopen weekend, heb ik met de nieuwe update echt heerlijk gespeeld gisteravond. Helaas wel verloren in de finale maar het liep briljant.To easy schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:58:
Bale/sbc Sterlingllovesoccerx7 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 00:18:
Nog nog steeds niet (bij mij dan).Eriko1 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 05:53:
[...]
Ben ik het wel mee eens!.. ik kreeg ook heel weinig voor elkaar gisteravond..
Ik had hetzelfde probleem gisteravondpelidee schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 20:09:
[...]
Hmmm.. Sneijder kan natuurlijk niet ivm Muslera. Moeten 11 verschilelnde clubs zijn.
Haha, leuk die patch
Ik had een team gebouwd 82 rated, even snel 10 potjes tegen het totw team en inleveren.. En toen zag ik dus ook dat hij 81 rated was..
Alles verkocht en opnieuw een team neergezet.. Nu dus weer 10 potjes tegaan..
Je hebt op de consoles toch de no-loss glitch?silvi0 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:44:
[...]
Ik had hetzelfde probleem gisteravond![]()
Ik had een team gebouwd 82 rated, even snel 10 potjes tegen het totw team en inleveren.. En toen zag ik dus ook dat hij 81 rated was..![]()
Gisteravond een potje gespeeld tegen een mede Tweaker. Helaas vond deze Tweaker het nodig om mijn keeper om te kopen. Ik vind dat wij als community hier hard tegen op moeten treden
Bedoel je daarmee het direct leaven van de wedstrijd en FIFA sluiten?Fraaank schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:48:
[...]
Je hebt op de consoles toch de no-loss glitch?
WhahahaVissert schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:54:
Gisteravond een potje gespeeld tegen een mede Tweaker. Helaas vond deze Tweaker het nodig om mijn keeper om te kopen. Ik vind dat wij als community hier hard tegen op moeten treden![]()
[video]
Die keeper werd even afgeleid door die topless vrouw achter het doel..
Ja ik zag het gelukkig ervoor en heb met gotze ipv kagawa en 2 portugezen aan de rechterkant toch 82 kunnen krijgen.silvi0 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 08:44:
[...]
Ik had hetzelfde probleem gisteravond![]()
Ik had een team gebouwd 82 rated, even snel 10 potjes tegen het totw team en inleveren.. En toen zag ik dus ook dat hij 81 rated was..![]()
Kreeg een walkout uit een 2 spelerspakket
Haha dat zou ik ook zeggensilvi0 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:10:
[...]
Whahaha![]()
Wat een wereldgoal
![]()
Die keeper werd even afgeleid door die topless vrouw achter het doel..
Ja begreep dat dat een dingetje is op de consoles. Speel zelf PC.silvi0 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:08:
[...]
Bedoel je daarmee het direct leaven van de wedstrijd en FIFA sluiten?
waar staat nou eigenlijk SIF en TIF voor, IF is inform, maar dat zijn de andere kaartjes toch ook? ManOfTheMatch en TeamOfTheYear is logisch, maar SIF en TIF?
SIF = Second InformMarmo schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:25:
waar staat nou eigenlijk SIF en TIF voor, IF is inform, maar dat zijn de andere kaartjes toch ook? ManOfTheMatch en TeamOfTheYear is logisch, maar SIF en TIF?
TIF = Third Inform
Ja ik dacht direct wel ff wtf waar is de keeper heen? Ik zag het ook pas nadat de bal erin ging..Vissert schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:14:
[...]
Haha dat zou ik ook zeggenCheater!
Ook nog eens in de 88ste minuut. Viel het jou meteen op toen je scoorde dat mijn keeper stoned was?
Was een leuke pot! Had daarna nog wat potjes gespeeld en voor het eerst gedegradeerd naar divisie 7
Merk toch vaak dat ik wat skills te kort kom..
Klopt, als truc om snel de loyalty te krijgen op spelers start ik een wedstrijd op tegen het totw en leave de wedstrijd direct na de aftrap en sluit FIFA af.. En dat dan 10xFraaank schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:24:
[...]
Ja begreep dat dat een dingetje is op de consoles. Speel zelf PC.
Het wordt niet gezien als een verloren wedstrijd, wel gaan de contracten naar beneden..
Toch 30k.. Beter dan 2x een 75 rated discard speler..pelidee schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:12:
[...]
Ja ik zag het gelukkig ervoor en heb met gotze ipv kagawa en 2 portugezen aan de rechterkant toch 82 kunnen krijgen.
Kreeg een walkout uit een 2 spelerspakketFrans
Lloris
![]()
Zonde dat het op de PC niet werkt. Zou leuk zijn voor de SBCssilvi0 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:29:
[...]
Klopt, als truc om snel de loyalty te krijgen op spelers start ik een wedstrijd op tegen het totw en leave de wedstrijd direct na de aftrap en sluit FIFA af.. En dat dan 10x![]()
Het wordt niet gezien als een verloren wedstrijd, wel gaan de contracten naar beneden..
Ik speelde echt slordig. Had met rust al 3-0 voor moeten staan. Vanavond weer een potje?silvi0 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:27:
[...]
Ja ik dacht direct wel ff wtf waar is de keeper heen? Ik zag het ook pas nadat de bal erin ging..
Was een leuke pot! Had daarna nog wat potjes gespeeld en voor het eerst gedegradeerd naar divisie 7![]()
Merk toch vaak dat ik wat skills te kort kom..
Denk niet dat ik vanavond de ps4 aan krijg met me vrouw naast me haha..Vissert schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:49:
[...]
Ik speelde echt slordig. Had met rust al 3-0 voor moeten staan. Vanavond weer een potje?
haha hier idemsilvi0 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 09:55:
Hopelijk gaat vanaf morgen de waarde van de conditie kaart weer omhoog, wordt tijd dat ik weer wat munten verdien..
Doen jullie dit standaard of was dit eenmalig omdat de prijzen met de TOTY gedaald zijn?
Standaard, maar nu waren de prijzen wel erg laag (dus veel hogere winst mogelijk)llovesoccerx7 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:04:
[...]
Doen jullie dit standaard of was dit eenmalig omdat de prijzen met de TOTY gedaald zijn?
Jep standaard! Helaas afgelopen weekend geen budget dus mijn kaarten zijn nog van 1.5 week geleden. Ingekocht voor 1200/1300 en hopelijk in de verkoop voor 1800/1900.llovesoccerx7 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:04:
[...]
14 conditie kaartjes weer eruit voor 1800
Tegenwoordig zijn ze trouwens niet meer te krijgen voor minder dan 1100-1200 denk ik he? Als ik ooit weer wil inslaan.
Tegenwoordig zijn ze trouwens niet meer te krijgen voor minder dan 1100-1200 denk ik he? Als ik ooit weer wil inslaan.
Oke, gewoon de full squad conditie kaarten? Die kopen jullie maandag laag in?Bean77 schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 10:05:
[...]
Standaard, maar nu waren de prijzen wel erg laag (dus veel hogere winst mogelijk)
Ik zal er ook maar eens naar kijken dan.
Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.