Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
Ik tel 2x Fahrmann, 1x Sommer en 1x Leno :P

Zo duur zijn ze niet, dus ga idd eerst met Fahrmann spelen..

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:34
Exodus FC schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 07:06:
[...]

Probeer eens Callum Wilson met een havik kaart. Kost je misschien 1500 coins maar speelt voor mij net zo lekker als Aubameyang.
silvi0 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 08:48:
[...]

Callum Wilson heeft toch geen chem met zijn bundesliga team?

Ik zou Hummels verkopen en een snellere CB ervoor in de plaats zetten. (Bijv. Toprak)
Verder Muller naar CAM (tenzij je echt tevreden met hem bent als SP?) En dan Hernandez als SP.
Wauw, excuses. EA lijkt niet bijgewerkt te zijn. Gaat om het volgende (huidige) team.

Afbeeldingslocatie: https://s28.postimg.org/8xp1eta7x/12_1_2017_11_04_08.png

[ Voor 23% gewijzigd door s1ck op 12-01-2017 11:05 ]

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
silvi0 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 10:43:
Ik tel 2x Fahrmann, 1x Sommer en 1x Leno :P

Zo duur zijn ze niet, dus ga idd eerst met Fahrmann spelen..
Altijd als ik tegen een ploeg met Fahrmann speel ben ik aan t vloeken iig

PSN: MrMistral

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
MrMistral schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:06:
[...]

Altijd als ik tegen een ploeg met Fahrmann speel ben ik aan t vloeken iig
Vloek je dan ook in het Duits? Heb ik vaak wel als ik tegen Bundesliga-squads speel en verlies.
Hoop gebeurd gistermiddag en avond. Alle spelers die nog iets van waarde hadden verkocht. Waaronder de levende legende SIF Immobile. Alles bij elkaar zo'n 650k op de bank.

Daarvan deze 2 goedkope teams samengesteld en rond de 300 team fitness kaarten ingeslagen. Komende weken maar even handelen :)

In het eerste team had ik in eerste instantie NIF Immobile maar na lang met SIF Immobile gespeeld te hebben voelde de NIF toch een beetje aan als het stuntelige broertje van de SIF. Paar potjes met een loan IF Ballotelli gespeeld en straks Gomez maar eens uitproberen.

https://www.futbin.com/17/squad/1117599

https://www.futbin.com/17/squad/1135086

• El Profesor
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-11 20:23
s1ck schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:05:
[...]

[...]

Wauw, excuses. EA lijkt niet bijgewerkt te zijn. Gaat om het volgende (huidige) team.

[afbeelding]
Sowieso Wilson -> Gray.

I like how you keep the mouse running...

• silvi0
s1ck schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:05:
[...]

[...]

[afbeelding]
Vardy is misschien ook een goeie keuze..

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Vissert schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:25:
Hoop gebeurd gistermiddag en avond. Alle spelers die nog iets van waarde hadden verkocht. Waaronder de levende legende SIF Immobile. Alles bij elkaar zo'n 650k op de bank.

Daarvan deze 2 goedkope teams samengesteld en rond de 300 team fitness kaarten ingeslagen. Komende weken maar even handelen :)

In het eerste team had ik in eerste instantie NIF Immobile maar na lang met SIF Immobile gespeeld te hebben voelde de NIF toch een beetje aan als het stuntelige broertje van de SIF. Paar potjes met een loan IF Ballotelli gespeeld en straks Gomez maar eens uitproberen.

Ik heb gisteravond met mn wazige hoofd twee teamfitness kaarten voor BIN 400 erop gezet...was jij de gelukkige die ze heeft gekocht? 8)7
Vissert schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:25:

Ik vraag mijn ten zeerste af of de fitness kaarten komend weekend wel echt winstgevend zullen zijn. Er zijn deze week zoveel kaartjes geopend die komend weekend aangeboden zullen worden, dat het aanbod denk ik heel groot zal zijn en de prijs daardoor onder druk komt te staan. Het zou mijn verbazen als de prijs boven de 1500 uit zal komen. Ik heb zelf nog een hele rits 1100 coins kaarten, maar ga dit weekend wel bluffen qua prijs.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• silvi0
Bean77 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:50:
[...]

Ik vraag mijn ten zeerste af of de fitness kaarten komend weekend wel echt winstgevend zullen zijn. Er zijn deze week zoveel kaartjes geopend die komend weekend aangeboden zullen worden, dat het aanbod denk ik heel groot zal zijn en de prijs daardoor onder druk komt te staan. Het zou mijn verbazen als de prijs boven de 1500 uit zal komen. Ik heb zelf nog een hele rits 1100 coins kaarten, maar ga dit weekend wel bluffen qua prijs.
Ik heb ook 300 kaartjes klaar staan.. >:)
Hoop inderdaad wel dat de prijs omhoog gaat.. Ik blijf ze gewoon aanbieden voor 1800/1900
silvi0 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:54:
[...]

Hoop inderdaad wel dat de prijs omhoog gaat.. Ik blijf ze gewoon aanbieden voor 1800/1900
En zo zullen er nog genoeg handelaren zijn die alles gaan aanbieden. En steeds goedkoper worden omdat ze de kaarten willen verkopen. Ik ben echt benieuwd hoe dat dit weekend gaat verlopen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• silvi0
Zag deze trouwens nog voorbij komen van FC Mitchell..

Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/a/91jDE

Dat is toch die gozer die dat filmpje maakte met al die trucs.. :)
Fraaank schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:09:
[...]

Vloek je dan ook in het Duits? Heb ik vaak wel als ik tegen Bundesliga-squads speel en verlies.
Had er dinsdag eentje die zijn speakers aanzette in de rust en me in het Duitse op de hoogte hield van hoewel mazzel, geluk etc had tijdens de wedstrijd.

Hij speelde traag op balbezit terwijl ik de hele avond tegen high pressure tegenstanders had gespeeld, oftewel hij ging er helemaal aan :P
Bean77 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:57:
[...]

En zo zullen er nog genoeg handelaren zijn die alles gaan aanbieden. En steeds goedkoper worden omdat ze de kaarten willen verkopen. Ik ben echt benieuwd hoe dat dit weekend gaat verlopen.
Ook iets van 50 ofzo nu, naar elke speelsessie vul ik de voorraad weer ff aan.
Helaas zijn mijn coins ff op totdat ik kan verkopen.

[ Voor 30% gewijzigd door Bossie op 12-01-2017 12:10 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

.

[ Voor 99% gewijzigd door Bossie op 12-01-2017 12:09 . Reden: dubbel :( ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• colorsone
  • Laatst online: 23-11 21:42
silvi0 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:00:
Zag deze trouwens nog voorbij komen van FC Mitchell..

[afbeelding]

Dat is toch die gozer die dat filmpje maakte met al die trucs.. :)
Haha die zag ik ook bij Fifalosophy, geen idee of dat Mitchell is, denk het niet want die youtubers spelen allemaal op de xbox en Mitchell op de PS4

[ Voor 10% gewijzigd door colorsone op 12-01-2017 12:23 ]

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Royz

Kleurenblind!!

Ik zit hier toch wel met een dilemma :(

Momenteel heb ik Aguero, Icardi TIF en Dybala, waar ik dan start met Aguero en Icardi.

Nu met de nieuwe Higuain twijfel ik of ik niet moet gaat voor het duo Dybala en Higuain.

Iemand ervaring?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19:03
Had verwacht dat de prijzen toch wat meer zouden dalen. Misschien dat het nog gebeurd na het weekend...

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
The Jackel schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:25:
Had verwacht dat de prijzen toch wat meer zouden dalen. Misschien dat het nog gebeurd na het weekend...
Ja hier hetzelfde, kan ook zijn dat er weer een precrash net zoals bij Black Friday.
Markt was toen wel wat lager. Een Pogba bijvoorbeeld is nu weer zo'n 70k duurder als afgelopen Maandag.

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
silvi0 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:54:
[...]

Ik doe precies hetzelfde. Ik koop er gewoon meer in deze week en mochten ze niet verkopen bewaar ik ze wel voor volgende week :)

• The Jackel
pelidee schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:29:
[...]

Ja hier hetzelfde, kan ook zijn dat er weer een precrash net zoals bij Black Friday.
Markt was toen wel wat lager. Een Pogba bijvoorbeeld is nu weer zo'n 70k duurder als afgelopen Maandag.
Ik zat te hopen dat de prijs van een aantal spelers aardig zou dalen. De standaard Aguero was boven de 4 ton, maar is nu iets van 329.000. Vorig jaar was deze nog iets meer als een ton of zelfs goedkoper.

Heb met FIFA 17 helemaal geen spelers gekocht nadat ik het goedkope startteam had gekocht (max 12k). Ik heb alleen maar gehandeld enz. en gewacht tot de crash zodat ik veel meer spelers kan halen voor hetzelfde bedrag.
Royz schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:24:

Momenteel heb ik Aguero, Icardi TIF en Dybala, waar ik dan start met Aguero en Icardi.

Nu met de nieuwe Higuain twijfel ik of ik niet moet gaat voor het duo Dybala en Higuain.

Iemand ervaring?
Dybala als CAM?
Hangt in ieder geval af van je speelstijl, Higuain is naar mijn ervaring hetzelfde type spits als Icard, Aguero is toch een meer verfijnde speler die ik zelf in ieder geval zou gebruiken ipv Higuain/Icardi.

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

The Jackel schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:25:
Waarschijnlijk komt er dit weekend nog een crash, alle TOTY spelers in packs. Maar het is wel klaar zitten met de vingers op de knoppen! Gelijk bij de release worden packs geopend en spelers voor veel lagere prijzen gelist omdat iedereen snel coins wil verdienen om nieuwe packs te openen.

• The Jackel
bbblije schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:39:
[...]

Waarschijnlijk komt er dit weekend nog een crash, alle TOTY spelers in packs. Maar het is wel klaar zitten met de vingers op de knoppen! Gelijk bij de release worden packs geopend en spelers voor veel lagere prijzen gelist omdat iedereen snel coins wil verdienen om nieuwe packs te openen.
Aankomend weekend dus snel toeslaan op het moment dat de packs vrijkomen.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
The Jackel schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:33:
[...]

Ik zat te hopen dat de prijs van een aantal spelers aardig zou dalen. De standaard Aguero was boven de 4 ton, maar is nu iets van 329.000. Vorig jaar was deze nog iets meer als een ton of zelfs goedkoper.

Heb met FIFA 17 helemaal geen spelers gekocht nadat ik het goedkope startteam had gekocht (max 12k). Ik heb alleen maar gehandeld enz. en gewacht tot de crash zodat ik veel meer spelers kan halen voor hetzelfde bedrag.
Dan heb je als Fifa 18 uit komt toch wel een mooi team bij elkaar :+

• The Jackel
Thomas18GT schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:43:
[...]

Dan heb je als Fifa 18 uit komt toch wel een mooi team bij elkaar :+
haha vast wel. Nee ik heb nu al een aantal spelers gekocht, maar wil nog niet alle spelers kopen die op mijn lijstje staan. Zitten een aantal duurdere kaarten bij en ik verwacht toch wel dat deze zullen zakken de aankomende dagen.

• DjangoBangahri
Ik kan niet inloggen op de EA servers, meer mensen last van?

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Bossie schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:34:
[...]

Dybala als CAM?
Hangt in ieder geval af van je speelstijl, Higuain is naar mijn ervaring hetzelfde type spits als Icard, Aguero is toch een meer verfijnde speler die ik zelf in ieder geval zou gebruiken ipv Higuain/Icardi.
Ik heb het even zo gedaan:

Optie 1:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EavzrZu2s8DlAEyq7ik3XFSf/full.png

Optie 2:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NDbQPQNk9iVkHTzJgpjiCg7B/full.png

Als het optie 2 wordt dan kan ik altijd nog Brozovic IF doen ipv Tevez IF (of zo houden :)). Wat je zegt snap ik wel, dat verfijnde. Vandaar dat ik een verfijnde speler wil en een speler met body en niet twee verfijnde spelers tegelijk :).

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• El Profesor
DjangoBangahri schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:53:
Ik kan niet inloggen op de EA servers, meer mensen last van?
Zelfde hier, liggen eruit.

Royz schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:54:
[...]

Ik heb het even zo gedaan:

Optie 1:
[afbeelding]

Optie 2:
[afbeelding]

Als het optie 2 wordt dan kan ik altijd nog Brozovic IF doen ipv Tevez IF (of zo houden :)). Wat je zegt snap ik wel, dat verfijnde. Vandaar dat ik een verfijnde speler wil en een speler met body en niet twee verfijnde spelers tegelijk :).
Idd, echter Aguero (en Tevez)is toch behoorlijk wat sterker dan de gemiddelde dribbeldwerg.
Daarnaast is wel lekker als een van de twee spits "tries to beat defensive line" heeft.

ErnstMid schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:48:
[...]

Ik heb gisteravond met mn wazige hoofd twee teamfitness kaarten voor BIN 400 erop gezet...was jij de gelukkige die ze heeft gekocht? 8)7
Haha helaas :(
Bean77 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 11:50:
[...]

Dat is inderdaad een optie maar gelukkig bederven ze niet dus ik kom er vanzelf wel van af :)
Royz schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:24:

Iemand ervaring?
Aguero als cam? Duo van Icardi en Dybala voorin?

• The Jackel
Heeft iemand nog een tip voor een goede middenvelder in mijn BPL team?

Ik maakt 2 BPL teams en heb nu de volgende spelers:

Rooney
Fabregas
De Bruyne
Dembele
David Silva
Ozil

Ik zoek er alleen nog een goede CM bij (Pogba is nog even te duur op dit moment).

• Luncatic12
  • Laatst online: 16-07 15:43
Kan je WL reward packs (in dit geval totw pack) bewaren tot volgend team of the week? of krijg je dan alsnog spelers van het huidige team of te week?

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
The Jackel schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:51:

Rooney
Fabregas
De Bruyne
Dembele
David Silva
Ozil

Ik zoek er alleen nog een goede CM bij (Pogba is nog even te duur op dit moment).
Kante
Eriksen
Matic

• Thomas18GT

Rooney
Fabregas
De Bruyne
Dembele
David Silva
Ozil

Kanté en Alli IF

• bbblije

bbblije

Riiiiight

The Jackel schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 12:42:
[...]

Aankomend weekend dus snel toeslaan op het moment dat de packs vrijkomen.
Ik heb afgelopen weekend echt gescholden! Er kwamen spelers voorbij die werden gelist voor 1/2 BIN, helaas telkens te laat! Mensen zaten kei hard te snipen, of gebruiken bots!

• The Jackel
bbblije schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:17:
[...]

Ik heb afgelopen weekend echt gescholden! Er kwamen spelers voorbij die werden gelist voor 1/2 BIN, helaas telkens te laat! Mensen zaten kei hard te snipen, of gebruiken bots!
Volgens mij worden er inderdaad weer bots gebruikt.

• s1ck
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15:34

Rooney
Fabregas
De Bruyne
Dembele
David Silva
Ozil

Hoe spelen Rooney en Fabregas op CM? Ikzelfs heb op dit moment Walcot links en Oxford Chamberlain rechts, naast snelheid bieden ze weinig extra aan voor mijn gevoel. Kanté zit er denk ik aan te komen als vervanger voor één van de twee.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

s1ck schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:27:
[...]

Hoe spelen Rooney en Fabregas op CM? Ikzelfs heb op dit moment Walcot links en Oxford Chamberlain rechts, naast snelheid bieden ze weinig extra aan voor mijn gevoel. Kanté zit er denk ik aan te komen als vervanger voor één van de twee.
IF Fabregas is lekker naast een Schneiderlin-Kante-Matic. Je moet een beetje het balans vinden tussen je middenvelder, allemaal voor de bal willen gaan heeft geen zin. Fabregas is vooral creatief en bezig met de opbouw.

• The Jackel
s1ck schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:27:
[...]

"

Moer eerlijk zeggen dat ik nog niet gespeeld heb met Fabregas, deze heb ik net gekocht. Rooney speelt bij mij als CAM. In FIFA1 15 & 16 speelde dit prima.

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-11 21:10
Afbeeldingslocatie: https://i112.photobucket.com/albums/n168/Pyramiden/Knipsel_zpsdausqtfd.jpg

Besloten om Manolas en Allan in te ruilen voor IF Casimiro en IF Marquinos.
Tot nu toe erg tevreden over Casimiro. De longshots en de betere defending is erg fijn. Nog even een chemistry kaartje om de passing en pace te verbeteren en dan is hij helemaal perfect.

IF Marquinos ben ik nog niet over uit... Maar hij was best goedkoop. Thiago Silva en David Luiz zijn ook opties, maar veel duurder. Marquinos valt wat minder op dan Manolas.

Jonas zou ik graag vervangen met SBC Jonas (of een andere goede RPL/Brazil spits) maar die is op dit moment veel te duur...

[ Voor 3% gewijzigd door Pyramiden op 12-01-2017 15:04 ]

bbblije schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 14:34:
[...]

IF Fabregas is lekker naast een Schneiderlin-Kante-Matic. Je moet een beetje het balans vinden tussen je middenvelder, allemaal voor de bal willen gaan heeft geen zin. Fabregas is vooral creatief en bezig met de opbouw.
IF Fabrepass ook gehaald op advies hier, bevalt prima tot nu toe maar hij is wel na 70minuten vaak leeg.
IF Lallana is ook leuk en is in principe gewoon een goedkope erikson, maar wel met zijn stamina.

https://www.futbin.com/17/compare/15622/15562

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 08:47
https://www.futbin.com/17/squad/1139895

Wat vinden jullie van deze opstelling dan?

• Thomas18GT
Prima als je zelf veel de bal hebt, weinig fysiek op het middenveld.
Net hoe je ermee om gaat :)

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Vissert schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 13:00:
[...]

Haha helaas :(

[...]

Dat is inderdaad een optie maar gelukkig bederven ze niet dus ik kom er vanzelf wel van af :)

[...]

Aguero als cam? Duo van Icardi en Dybala voorin?
Aguero als cam voelt voor mij een beetje te licht. Het fysiek en de passing van Tevez zijn best goed en ik moet eerlijk zeggen dat ik tevreden ben over hem. Al zou ik ervoor open staan om hem te wisselen met Brozovic IF :)

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-11 21:44

shameblaster

BB4E^Cons

Iemand al ervaring met de IF kaart van Perisic?

Cons:::BB4E

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

shameblaster schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 16:55:
Ik heb hem in 41212 in de basis op LM laten beginnen (ipv futmas Insigne) en als wisselvan Banega op CAM, maar ben nog niet onder de indruk.

Dit soort spelers zijn me te log voor middenveld en aanval, ik heb ze liever wat lichtvoetiger...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik heb mijn team gevonden hoor! Het is niet duur, maar voor mij perfect in balans! A99 Skills heeft zo'n theorie dat spelers beter gaan spelen afhankelijk van wie je in hun buurt zet. Dit team maakt mij hier sterk in geloven: Guerreiro is zo ziek! Zit overal tussen! Mustafi en Sokratis zijn een geweldig team, Schneiderlin is beter dan Kanté, Renato is een god! Coman is bizar behendig en maakt dribbels om bang van te worden! Remy blijft zo heerlijk op de backline plakken, wringt zich vrij voor een pass van Fabregas of Mkhitarian. Heerlijk! Horn! Vieze vuile ooner!

https://www.futbin.com/17/squad/1141455

Zoals jullie zien zit er genoeg op de bank, toch werkt dit het beste!

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

peeweeherman schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 17:27:
[...]

Ik heb hem in 41212 in de basis op LM laten beginnen (ipv futmas Insigne) en als wisselvan Banega op CAM, maar ben nog niet onder de indruk.

Dit soort spelers zijn me te log voor middenveld en aanval, ik heb ze liever wat lichtvoetiger...
Thnx.
Wil zelf ook mijn Insigne (IF) vervangen. Vanavond maar eens uitproberen.

• DjangoBangahri
shameblaster schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 16:55:
Ik heb er een paar wedstrijden mee gespeeld vandaag, maar heb hem alweer verkocht (zonder verlies gelukkig). Ik dacht fijne speler als stand in op lw ipv mertens als er wat meer body nodig is, maar zoals gezegd is hij wat te log op de vleugel.
bbblije schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 17:40:
Ik heb mijn team gevonden hoor! Het is niet duur, maar voor mij perfect in balans! A99 Skills heeft zo'n theorie dat spelers beter gaan spelen afhankelijk van wie je in hun buurt zet. Dit team maakt mij hier sterk in geloven: Guerreiro is zo ziek! Zit overal tussen! Mustafi en Sokratis zijn een geweldig team, Schneiderlin is beter dan Kanté, Renato is een god! Coman is bizar behendig en maakt dribbels om bang van te worden! Remy blijft zo heerlijk op de backline plakken, wringt zich vrij voor een pass van Fabregas of Mkhitarian. Heerlijk! Horn! Vieze vuile ooner!

Soortgelijk team kwam ik gisterenavond tegen.

Maar zit er nog een gedachte achter waarom deze spelers juist zo goed bij elkaar zouden passen?
Ik denk dat ik met dit team een flinke stamina probleem zal hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Bean77 op 12-01-2017 17:59 ]

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
https://i.redd.it/y776bhh8qa9y.jpg

Damnn. Ramos als cdm plz en marcello als Cam met hunter kaart haha!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 17:58:
[...]

Soortgelijk team kwam ik gisterenavond tegen.

Maar zit er nog een gedachte achter waarom deze spelers juist zo goed bij elkaar zouden passen?
Ik denk dat ik met dit team een flinke stamina probleem zal hebben.
Ik heb gisteren middag een potje gedaan 5-2 verloren ;) was jij dat? Klote lag pot! Nog een rode kaart gepakt met Bender door die grap!

Ik denk dat het vooral met workrates en speelstijl te maken heeft. Wellicht ook traits van spelers die op elkaar aansluiten. Maar ook de combinatie van ratings. Je mimiekt eigenlijk het echte voetbal, waar er in een team vaak ook 2 of 3 spelers spelen van een klasse lager, maar door het team boven zichzelf uitstijgen. Precies kan ik me vinger er niet op leggen. Maar ik denk dat meer mensen dit moeten merken, dat sommige teams wel werken en andere niet. Je hoort en ziet het ook bij streamers en Youtubers.

Ik heb Renato en Schneiderlin die een bonk stamina hebben. Deze gebruik ik ook het meeste om de tegenstander klem te zetten of passes te onderscheppen. Verder staat dmv custom tactics de pressure aardig laag, waardoor zelf Guerreiro in laatste minuten van de wedstrijd nog genoeg puf heeft om iemand van de bal te zetten. Fabregas rent zichzelf wel stom, als ik dit merk dan gaat Eriksen of Mata erin. Maar tot die tijd is hij bijzonder bruikbaar en op de goede plekken aanwezig. Spelers met +/- 70 stamina laat ik ook op die manier spelen, niet teveel jagen. Onderscheppen! Niet 90 minuten sprinten.

[ Voor 11% gewijzigd door bbblije op 12-01-2017 18:51 ]

Verwijderd

bbblije schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 17:40:

Zou Martial niet fiiner zijn op de plek van Coman?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Verwijderd schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 19:14:
[...]

Zou Martial niet fiiner zijn op de plek van Coman?
Ik ben heel tevreden over Coman, dribbelt en is ook kop sterk! Ik speel met het idee om TOTGS Ousmane te halen, die heeft een 5* WF. Ik vind die kaart alleen zo lelijk :+

IF Sokratis dan maar?

[ Voor 8% gewijzigd door bbblije op 12-01-2017 19:43 ]

• Fraaank
Net toch nog maar weer SBC's gedaan. 2x voor de untradable TOTW en van daar uit de tradable gedaan. Kwam uiteindelijk Isco uit (57k ofzo). Nu eigenlijk weer terug bij af, aangezien dit me ook ongeveer zoveel heeft gekost :D Twijfel om het opnieuw te doen...

• DjangoBangahri
To easy schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 18:33:
https://i.redd.it/y776bhh8qa9y.jpg

Damnn. Ramos als cdm plz en marcello als Cam met hunter kaart haha!
Haha inderdaad, of gewoon in de spits 😂

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Fraaank schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 19:29:
Net toch nog maar weer SBC's gedaan. 2x voor de untradable TOTW en van daar uit de tradable gedaan. Kwam uiteindelijk Isco uit (57k ofzo). Nu eigenlijk weer terug bij af, aangezien dit me ook ongeveer zoveel heeft gekost :D Twijfel om het opnieuw te doen...
3x kans op Higuain ;)

• Fraaank
Ja of je krijgt Bas Dost haha.

Had gelukkig wel Pjanic uit de WL-packs! Perfect, want ik wil naar de Serie A!

Stom gokken ook...Uiteindelijk m'n untradable Harry Kane en SBC Luuk de Jong (die ik beide toch nooit ga gebruiker) opgeofferd voor: Giroud. Die toch zeker voor 30k gaat. Ik hou hem voorlopig nog wel even achter de hand.

[ Voor 29% gewijzigd door Fraaank op 12-01-2017 20:02 ]

• pelidee
  • Niet online
Iedereen net zijn bericht op ultimate team gelezen?

'De Team van het Jaar doelman en verdedigers zijn er nu tot 13 Januari.
Aanvallers en middenvelders zitten niet langer in pakketten.'

Als ik dit zo lees komen er dus geen pakketten meer met alle kaarten? Dat zou voor sommige even slikken zijn.
pelidee schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 20:18:

Als ik dit zo lees komen er dus geen pakketten meer met alle kaarten? Dat zou voor sommige even slikken zijn.
Er wordt niks gezegd over na 13 januari, dus alles ligt nog open.
bbblije schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 18:42:
[...]

Ik heb gisteren middag een potje gedaan 5-2 verloren ;) was jij dat? Klote lag pot! Nog een rode kaart gepakt met Bender door die grap!

Ik denk dat het vooral met workrates en speelstijl te maken heeft. Wellicht ook traits van spelers die op elkaar aansluiten. Maar ook de combinatie van ratings. Je mimiekt eigenlijk het echte voetbal, waar er in een team vaak ook 2 of 3 spelers spelen van een klasse lager, maar door het team boven zichzelf uitstijgen. Precies kan ik me vinger er niet op leggen. Maar ik denk dat meer mensen dit moeten merken, dat sommige teams wel werken en andere niet. Je hoort en ziet het ook bij streamers en Youtubers.

Ik heb Renato en Schneiderlin die een bonk stamina hebben. Deze gebruik ik ook het meeste om de tegenstander klem te zetten of passes te onderscheppen. Verder staat dmv custom tactics de pressure aardig laag, waardoor zelf Guerreiro in laatste minuten van de wedstrijd nog genoeg puf heeft om iemand van de bal te zetten. Fabregas rent zichzelf wel stom, als ik dit merk dan gaat Eriksen of Mata erin. Maar tot die tijd is hij bijzonder bruikbaar en op de goede plekken aanwezig. Spelers met +/- 70 stamina laat ik ook op die manier spelen, niet teveel jagen. Onderscheppen! Niet 90 minuten sprinten.
Ik won met 4-0 dus dan was jij het niet. Maar je loopt dus flink te hakken met die Bender? >:)

• To easy
pelidee schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 20:18:

Ik denk idd vanaf morgen avond tot en met zondag avond alle toty spelers in packs!!

• DjangoBangahri
Mmm welke zal nu gaan kopen...
Inform Naingolan of tots dani alves.

Heb al de normale Naingolan en de Sbc alves
DjangoBangahri schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 20:38:

Ik zou de backs altijd de laagste prio geven.
En als je al een sbc hebt, lijkt me de keuze makkelijk.

• Fraaank

First world problems 8)7

• Fischerr
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 19-06-2021

De SBC alves kan je niet doorverkopen, dus dan zou ik nainggolan doen :9

• JAtech
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 16:09
Weet iemand wanneer de Transfermarkt in de FIFa Companion app beschikbaar Is?
Ben gisteren begonnen met FIFA.

• Eriko1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-11 01:04
JAtech schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 20:55:
Weet iemand wanneer de Transfermarkt in de FIFa Companion app beschikbaar Is?
Ben gisteren begonnen met FIFA.
Altijd!

• JAtech
Ik krijg de volgende melding: Blijf FIFA FUT 17 op de pc spelen om toegang te krijgen tot de transfermarkt. Weet iemand wanneer ik toegang krijg?

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:04
JAtech schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:07:
Ik krijg de volgende melding: Blijf FIFA FUT 17 op de pc spelen om toegang te krijgen tot de transfermarkt. Weet iemand wanneer ik toegang krijg?
Ik kreeg het al na 2 wedstrijden spelen ofzo.

• T-T
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

T-T

Heb sinds Fifa 17 een PS4
Bij mij was de transfermarkt in het begin ook nog niet meteen toegankelijk via de app.
Heb eerst verschillende potjes moeten spelen.
Zijn er nog tips met mbt verdedigers/keeper voor een BPL team?
Heb momteel Matic/Azpilicueta IF als CB's, waarbij er voor Matic toch een betere optie zou moeten zijn?

Daarnaast laat Courtois elk diagonaal schot gewoon gaan, ik had toch iets meer verwacht van een 89 keepert. De Gea is momenteel waarschijnlijk net ff iets te duur.

• T-T
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

T-T

Bossie schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:09:
Heb momteel Matic/Azpilicueta IF als CB's, waarbij er voor Matic toch een betere optie zou moeten zijn?

Daarnaast laat Courtois elk diagonaal schot gewoon gaan, ik had toch iets meer verwacht van een 89 keepert. De Gea is momenteel waarschijnlijk net ff iets te duur.
Ik heb er Koscielny en Bailly staan waar ik wel tevreden over ben
T-T schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:12:
[...]

Ik heb er Koscielny en Bailly staan waar ik wel tevreden over ben
Koscielny zou ook goed passen idd, het valt me op dat er heel weinig CBs zijn met Tactician in de BPL.

• JAtech
T-T schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:09:
[...]

Heb sinds Fifa 17 een PS4
Bij mij was de transfermarkt in het begin ook nog niet meteen toegankelijk via de app.
Heb eerst verschillende potjes moeten spelen.
Aha, dan lost het probleem zichzelf op

• El Profesor

Begovic is echt prima goalie met zn 2 mtr. Goedkoop en vraag me af of De Gea zo heel veel beter is.

Verdediging: Smalling en Matip zijn sterke combo. Vertongen speelt ook lekker, en onze eigen Virgil van Dijk speelt ook beter dan zn 79 ovr stats.

• To easy

Cech?

• Eriko1
Hoe bevalt Azpiliceta??.. ik heb ReidIF is ook goed

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Speel nu zelf in mijn 2e team met:
Milner sif / Alderweireld / Smalling / Walker.
Bevalt mij uitstekend.

[ Voor 12% gewijzigd door shameblaster op 12-01-2017 22:49 ]

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
50K in de pot, morgen WL, dus welke veranderingen nog doorvoeren om zo sterk mogelijk te eindigen?

https://www.futbin.com/17/squad/1148199
Wil misschien Alejandro Gomez proberen, momeenteel 17k op xbox. Maar ben bang dat hij te klein en gebrek heeft aan strenght.

https://www.futbin.com/17/squad/1148271
Vardy afgelopen week gekocht, 4 potjes mee gespeeld in divisie 2 en nog 0 goals... Twijfel beetje aan hem, had er eerst normale Mane staan.

Alle suggesties zijn welkom!

• Eriko1
RonaldMuijs schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 22:53:
50K in de pot, morgen WL, dus welke veranderingen nog doorvoeren om zo sterk mogelijk te eindigen?

https://www.futbin.com/17/squad/1148199
Wil misschien Alejandro Gomez proberen, momeenteel 17k op xbox. Maar ben bang dat hij te klein en gebrek heeft aan strenght.

https://www.futbin.com/17/squad/1148271
Vardy afgelopen week gekocht, 4 potjes mee gespeeld in divisie 2 en nog 0 goals... Twijfel beetje aan hem, had er eerst normale Mane staan.

Alle suggesties zijn welkom!
Remy ipv Vardy.. ik kon met Vardy ook niks worden!
Exodus FC schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 21:36:
[...]

Begovic is echt prima goalie met zn 2 mtr. Goedkoop en vraag me af of De Gea zo heel veel beter is.

Verdediging: Smalling en Matip zijn sterke combo. Vertongen speelt ook lekker, en onze eigen Virgil van Dijk speelt ook beter dan zn 79 ovr stats.
Qua stats lijkt het Matip te gaan worden, thanks!

• To easy
Eriko1 schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 22:38:
[...]

Hoe bevalt Azpiliceta??.. ik heb ReidIF is ook goed
Moet je bij Bossie wezen :)
Koopje, zou ook een prima CDM zijn.

• MrMistral
  • Laatst online: 25-11 09:09
De monthly rewards zijn er!!
Helaas geen higuain :(

Iborra, Valbuena en Guzman.

PSN: MrMistral

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-11 21:13
Wat een tegenvaller met monthly rewards. Ben druk in de weer geweest voor elite, maar gold vorige maand was beter. Beste was Brozovic, maar ik speel bpl dus dat heeft ook weinig zin.

Had wel Reus uit een 82 guarantee sbc. Dus ik denk erover om Gundogan en Boateng te halen.

• Fischerr
Ik had wel geluk uit m'n gold monthly rewards: Vardy en Bernardo Silva. Vooral Vardy kan direct de weekend league in

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 19:29
Vraagje: Waarom is Forsberg IF 3x duurder dan ribery/costa?! Terwijl de stats van deze laatste 2 veel beter zijn. Speelt er nog meer mee bij een IF kaart?

PSN: Kidjuh

• Fischerr
Kidjuh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 01:55:
Vraagje: Waarom is Forsberg IF 3x duurder dan ribery/costa?! Terwijl de stats van deze laatste 2 veel beter zijn. Speelt er nog meer mee bij een IF kaart?
Heeft er vooral mee te maken dat hij in TOTW 1 zat, die kaartjes uit het eerste team of the week zijn altijd nogal zeldzaam en daardoor duurder ;)

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:25
Succes iedereen in de Weekend League,

Ik ga spelen met 2 formaties, een 4-1-2-1-2 opstelling met de instellingen van Koen Weijland. Zou graag nog Martial kopen. https://www.futbin.com/17/squad/1152868

En een 5-2-1-2 opstelling waar ik de weekend league mee gehaald heb,
https://www.futbin.com/17/squad/1152829

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Kidjuh schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 01:55:
Als Zlatan vanmiddag evt POTM wordt in de PL, heb je mogelijk een zweedse IF nodig.
Sbc voor de potm komt vanmiddag online

• El Profesor
Gister goed ingekocht, en vanochtend als kers op de taart David Luiz met schaduw kaart voor 28k. Dit zijn nu de 2 teams waar ik mee rouleer zodat ik geen fitness / conditie kaarten hoef te gebruiken:

http://www.futhead.com/17/squads/3857512/

http://www.futhead.com/17/squads/3857545/

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

ik heb monthly reward ook binnen op pc: Marquinhos, Hilton en Gayle
Had stiekem op wat meer gehoopt.
shameblaster schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:21:
[...]

Als Zlatan vanmiddag evt POTM wordt in de PL, heb je mogelijk een zweedse IF nodig.
Sbc voor de potm komt vanmiddag online
Ik denk niet dat ik me daar zorgen over hoef te maken..
Misschien levert mijn IF Kane of Fabregas nog wat meer op vanwege hoge rating en IF, beiden kunnen me nog niet overtuigen.
Ik kan alleen maar denken aan TIF Eriksen en wanneer ik toe moet slaan...
Verstand zegt zaterdag of zondag als toty volledig in packs zit.

[ Voor 84% gewijzigd door peeweeherman op 13-01-2017 07:48 ]

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• pelidee
  • Niet online
Hier IF Benteke en de rest is shit.
Exodus FC schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:41:
Gister goed ingekocht, en vanochtend als kers op de taart David Luiz met schaduw kaart voor 28k. Dit zijn nu de 2 teams waar ik mee rouleer zodat ik geen fitness / conditie kaarten hoef te gebruiken:

http://www.futhead.com/17/squads/3857512/

http://www.futhead.com/17/squads/3857545/
Luiz is goed, echter hij gaat wel constant opschuiven waardoor er steeds gaten achterin ontstaan.

• The Jackel
Ik denk dat ik toch maar een aantal spelers ga aanschaffen. Een aantal spelers zijn wat goedkoper geworden, voornamelijk verdedigers, terwijl de prijzen van een aantal middenvelders en aanvallers weer wat zijn gestegen.

Op basis van een tip die ik hier kreeg wil ik gaar Alli IF kan aanschaffen. De prijs is nu ongeveer 38k

Ook moet ik nog een andere keeper hebben. Ik wou Courtois gaan halen omdat ik deze ook in Fifa 15 & 16 had, maar ik twijfel nu of ik hem wel moet halen of dat ik bijvoorbeeld De Gea haal.

[ Voor 22% gewijzigd door The Jackel op 13-01-2017 08:18 ]

• Fraaank
peeweeherman schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 07:41:
Verstand zegt zaterdag of zondag als toty volledig in packs zit.
Dit dus. Heb nu een meh team, maar durf eigenlijk nog niet te investeren vanwege eventuele mogelijke plausibele pricedrop.

Straks eerst maar even de Montly Rewards uitpakken (3x Gold TOTW) en kijken welke richting ik uit ga.

Succes allemaal!

• El Profesor
The Jackel schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:14:

Op basis van een tip die ik hier kreeg wil ik gaar Alli IF kan aanschaffen. De prijs is nu ongeveer 38k
Je kunt ook Rooney kopen, die kost de helft.

• El Profesor
Bossie schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:00:
[...]

Luiz is goed, echter hij gaat wel constant opschuiven waardoor er steeds gaten achterin ontstaan.
Dank voor de tip. Goed om in de gaten te houden.

• The Jackel
Exodus FC schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 08:32:
[...]

Je kunt ook Rooney kopen, die kost de helft.
Die heb ik al. Ik wil Alli proberen als CM naast Rooney of David Silva (deze heb ik ook).
Pff echt een mega draft vanochtend.

https://www.futbin.com/17/squad/1153992

Helaas werd ik er in de finale uitgecounterd door een arabier met 5 toty spelers :(
Pagina: 1 ... 93 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.