Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 25-11 09:09
Lekkerboeie86 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:59:
Dit is hem geworden voor nu.
https://www.futbin.com/17/squad/786507

Zal nog wel wat middenvelders erbij halen om te kijken of Marchisio en Hamsik goed genoeg zijn of dat het nog beter kan. Vandaag vrij om heel veel Fifa te spelen :p

Mocht iemand op de PS4 een potje willen geef maar een gil. Goeie kans dat je dik wint, want echt goed ben ik niet :p
Ziet er goed uit! Ik ben altijd wel in voor een potje, voeg maar toe! Zal ik het tegen je opnemen met dit team ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/L2r0gKNYjiXyFDOh3dXED8t8/medium.png

PSN: MrMistral

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 21:25
silvi0 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 11:28:
Wij zou mij kunnen helpen om mijn Bundesliga team (4312) verder in te vullen? Hebben jullie nog tips?
Ik wil eens kijken of deze formatie een beetje klikt bij mij..

Heb op dit moment:
https://www.easports.com/...Id=bZwa3nVDnMmsL:FFA17PS4
Koop Renato Sanchez. hoeveel munten heb je verder?

https://www.futbin.com/17/squad/671922

Mijn team atm.. Speelt heerlijk weg, tijd voor de Pisczek SBC :)

PSN: Kidjuh

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:59

Royz

Kleurenblind!!

Kidjuh schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:37:
[...]

Koop Renato Sanchez. hoeveel munten heb je verder?

https://www.futbin.com/17/squad/671922

Mijn team atm.. Speelt heerlijk weg, tijd voor de Pisczek SBC :)
Jij bent iets verder dan ik maar het middenveld is hetzelfde. Kan nog wel van je squad leren ;).

Mijn team atm: www.futbin.com/17/squad/619651

Mensen met suggesties? Eerstvolgende wordt waarschijnlijk Alaba als LB.

Hernandez IF is trouwens echt heerlijk!

[ Voor 4% gewijzigd door Royz op 21-12-2016 12:44 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Kidjuh
Royz schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:43:
[...]

Jij bent iets verder dan ik maar het middenveld is hetzelfde. Kan nog wel van je squad leren ;).

Mijn team atm: www.futbin.com/17/squad/619651

Mensen met suggesties? Hernandez IF is trouwens echt heerlijk!
Hernandez IF heb ik sinds dag 1 mee gespeeld, heerlijke speler inderdaad! ben nu sinds 2 dagen Aubameyeng aan het uitproberen, kijken of het bevalt of ik terug ga naar die kleine. Waarom heb je Renato rechts en Vidal links? Reden voor of gewoon?

Verwijderd

Zie nu een paar keer Lahm in de opstellingen. Wordt die niet makkelijk voorbij gelopen door de meeste buitenspelers?

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Kidjuh schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:45:
[...]

Hernandez IF heb ik sinds dag 1 mee gespeeld, heerlijke speler inderdaad! ben nu sinds 2 dagen Aubameyeng aan het uitproberen, kijken of het bevalt of ik terug ga naar die kleine. Waarom heb je Renato rechts en Vidal links? Reden voor of gewoon?
Goede vraag, eigenlijk gewoon en verder niet naar gekeken. Jij hebt ze omgedraaid met reden?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• silvi0
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 05-06 23:02
ErnstMid schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:03:
[...]

Ik kan je team niet zien, link werkt niet hier. Zelf speel ik met dit team:

https://www.futbin.com/17/squad/787265

Of met gomez ipv lukaku maar daar komt aubameyang binnenkort te staan :)

Die toprak sbc is wat mij betreft zeker de moeite waard maar kan niet inschatten hoeveel coins je hebt :)
Thanks voor je reactie, ik heb me team even naar futbin gezet, bij deze: https://www.futbin.com/17/squad/787856

Ik heb op dit moment 150k en wil eigenlijk niet te veel geld uitgeven en gaan sparen voor bijv. een aubameyang..

• Jamesl
  • Laatst online: 22:16
Ben ik de enige die nooit 125K voor een linksback zou uitgeven :p

• MrMistral
Jamesl schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:04:
Ben ik de enige die nooit 125K voor een linksback zou uitgeven :p
Nope ;)

Verwijderd

Zelfde hier. De enige reden dat mensen hem gebruiken is vanwege zijn link naar Boateng. Je kunt volgens mij beter voor Alex Sandro gaan. De stats zoals passing kun je prima met een chemistry kaart upgraden.

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20-11 11:14
Het trio van Bayern speelt bij mij heerlijk, Alaba is een verkapte linksbuiten en dat vangen Vidal en Boateng prima op. Uit mijn wedstrijden blijkt dit nogal lastig te verdedigen :+

Al zou ik ook niet mijn laatste coins aan een linksback uitgeven, pas wanneer de rest op orde is heeft dit wat mij betreft prioriteit.

Verwijderd

Als iemand potje tegen mij wilt ps naam:bramdemeester

• MrMistral
Thomas18GT schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:19:

Al zou ik ook niet mijn laatste coins aan een linksback uitgeven, pas wanneer de rest op orde is heeft dit wat mij betreft prioriteit.
Ja en dan is prioriteit nog een groot woord in mijn geval :P

• Kidjuh
Thomas18GT schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:19:
Het trio van Bayern speelt bij mij heerlijk, Alaba is een verkapte linksbuiten en dat vangen Vidal en Boateng prima op. Uit mijn wedstrijden blijkt dit nogal lastig te verdedigen :+

Precies dit, Alaba stapt op de juiste momenten door (in tegenstelling tot Rodriguez) en vergeet z'n 84 longshots niet, zeker al paar goals/gevaarlijke situaties mee gecreëerd).

Verwijderd

Kidjuh schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:31:
[...]

Precies dit, Alaba stapt op de juiste momenten door (in tegenstelling tot Rodriguez) en vergeet z'n 84 longshots niet, zeker al paar goals/gevaarlijke situaties mee gecreëerd).
https://streamable.com/sbrab

Alex Sandro kan dit net zo goed

• Kidjuh
Een Braziliaanse LB uit de Serie A heeft alleen niet echt een goede link met de rest van me team.

• Thomas18GT
Zo kan je met een beetje tijd filmpjes maken van welke speler dan ook 8)7

Als je ze qua stats vergelijkt is het ook wel duidelijk:

https://www.futbin.com/17/compare/107/194
Het valt mij op in de filmpjes die ik zie veel spelers de naam boven de speler niet hebben aangepast. Ik zie liever de naam van de speler dan de PSN naam van de tegenstander?

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Vissert schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:45:
Het valt mij op in de filmpjes die ik zie veel spelers de naam boven de speler niet hebben aangepast. Ik zie liever de naam van de speler dan de PSN naam van de tegenstander?
Een van de dingen die ik altijd als eerste goed zet, samen met engels commentaar !
pelidee schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:49:
[...]

Een van de dingen die ik altijd als eerste goed zet, samen met engels commentaar !
Ja ik ook. Het is echt van waarde om snel te kunnen zien wie er aan de bal is.

Verwijderd

Kidjuh schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:42:
[...]

Een Braziliaanse LB uit de Serie A heeft alleen niet echt een goede link met de rest van me team.
Eigen voorkeur.
Thomas18GT schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:45:
[...]

Zo kan je met een beetje tijd filmpjes maken van welke speler dan ook 8)7

Als je ze qua stats vergelijkt is het ook wel duidelijk:

https://www.futbin.com/17/compare/107/194
Tja ieder zijn eigen voorkeur. Filmpjes zeggen niks maar stats ook niet.
pelidee schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:49:
[...]

Ik heb nu ook gewoon weer de namen van de spelers hoor. Het is al een best oud filmpje.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2016 13:55 ]

• Kidjuh
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:54:
[...]

:'(

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

silvi0 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 12:57:
[...]

Thanks voor je reactie, ik heb me team even naar futbin gezet, bij deze: https://www.futbin.com/17/squad/787856

Ik heb op dit moment 150k en wil eigenlijk niet te veel geld uitgeven en gaan sparen voor bijv. een aubameyang..
Sanches! Echt een goede toevoeging, speelt zoveel beter dan z'n stats doen vermoeden :)

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 13:54:
[...]

Eigen voorkeur.

[...]

[...]

Ik heb nu ook gewoon weer de namen van de spelers hoor. Het is al een best oud filmpje.
Serieus niels? Eigen voorkeur want stats zeggen niets?
Laat me niet lachen man, geef gewoon toe dat Alaba beter is dan Sandro op zowel stats en qua links in een goed team, niet voor niets dat er 10 keer zoveel voor hem wordt betaald.

Je maakt jezelf wel heel belachelijk zo

Verwijderd

Thomas18GT schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:01:
[...]

Serieus niels? Eigen voorkeur want stats zeggen niets?
Laat me niet lachen man, geef gewoon toe dat Alaba beter is dan Sandro op zowel stats en qua links in een goed team, niet voor niets dat er 10 keer zoveel voor hem wordt betaald.

Je maakt jezelf wel heel belachelijk zo
Stats zijn niet alles zeg ik. Het is echt lachwekkend hoe verschrikkelijk dom sommige mensen zijn.

Serie A is gewoon een goedkope league. Je hebt meer spelers zoals bijvoorbeeld Renato Sanches die ver boven hun kunnen spelen als je kijkt naar de stats en rating. Zal het volgende keer wel in Jip en Janneke taal doen met misschien wat plaatjes zodat je mij kunt volgen.

• silvi0
ErnstMid schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:00:
[...]

Sanches! Echt een goede toevoeging, speelt zoveel beter dan z'n stats doen vermoeden :)
Thnx, dit is hem nu : https://www.futbin.com/17/squad/787856

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:05:
[...]

Stats zijn niet alles zeg ik. Het is echt lachwekkend hoe verschrikkelijk dom sommige mensen zijn.

Serie A is gewoon een goedkope league. Je hebt meer spelers zoals bijvoorbeeld Renato Sanches die ver boven hun kunnen spelen als je kijkt naar de stats en rating. Zal het volgende keer wel in Jip en Janneke taal doen met misschien wat plaatjes zodat je mij kunt volgen.
Volgens mijn scherm zeg jij letterlijk "Filmpjes zeggen niks maar stats ook niet." als we het over een vergelijking tussen Sandro en Alaba hebben :+

Als je me dom wilt noemen mag dat ook direct hoor, maar dan moet je wel wat aan je woordkeus gaan doen, je komt namelijk zelf nogal dom over op deze manier.

[ Voor 10% gewijzigd door Thomas18GT op 21-12-2016 14:08 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Ga anders lekker naar reddit als jullie op zon niveau gaan praten.

• ErnstMid

ErnstMid

Ja leuk team toch! Ik zou zelf die volland als eerste vervangen, door bv auba maar dan moet je wel ineens veel geld neertellen. Vind muller ook erg fijn spelen met z'n positioning :)

• silvi0
ErnstMid schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:11:
[...]

Ja leuk team toch! Ik zou zelf die volland als eerste vervangen, door bv auba maar dan moet je wel ineens veel geld neertellen. Vind muller ook erg fijn spelen met z'n positioning :)
Ja inderdaad, misschien eerst Muller kopen en dan sparen voor Auba.. Muller is nog niet zo heel duur op dit moment (35k)

• Kidjuh
Hoe vind je Calha op CAM spelen? Scoorde erg veel met hem in het begin, en z'n vrije trappen _/-\o_

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Wilde een schaduw kaartje doen op de nieuwe Toprak, maar dat zijn wel dure kaartjes zeg :) (4,5k, xbone)

[ Voor 3% gewijzigd door Royz op 21-12-2016 14:15 ]

Verwijderd

ErnstMid schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:07:
Ga anders lekker naar reddit als jullie op zon niveau gaan praten.
Wil alleen duidelijk maken dat stats niet alles zeggen over een speler en wordt gelijk weer door het trieste mannetje van Tweakers aan de schandpaal genageld. Zoals zo vaak door bepaalde mensen hier als je ook maar een beetje probeert te helpen in plaats van alleen maar de show off uithangen.... Kansloos en misselijkmakend is het.

<knip>Normaal doen hier of anders ga je maar ergens anders naar toe.

[ Voor 10% gewijzigd door Grotman op 22-12-2016 13:54 ]

• silvi0
Kidjuh schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:15:
[...]

Hoe vind je Calha op CAM spelen? Scoorde erg veel met hem in het begin, en z'n vrije trappen _/-\o_
Ja Calha is echt super! Scoort erg veel! _/-\o_

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:15:
[...]

Wil alleen duidelijk maken dat stats niet alles zeggen over een speler en wordt gelijk weer door het trieste mannetje van Tweakers aan de schandpaal genageld. Zoals zo vaak door bepaalde mensen hier als je ook maar een beetje probeert te helpen in plaats van alleen maar de show off uithangen.... Kansloos en misselijkmakend is het.

Gelukkig hebben we ook moderators die een reet zal roesten waarover gesproken wordt in dit topic.
"Tja ieder zijn eigen voorkeur. Filmpjes zeggen niks maar stats ook niet."

Heel behulpzaam voor iedereen inderdaad, bedankt almachtige Niels _/-\o_
Ik zeg alleen dat ik het belachelijk vind dat je zoiets kan zeggen over een spel waar juist stats heel veel zegt, waar juist stats EA miljoenen in het laatje brengt.

Zeg dan gewoon dat Sandro een goedkoper, minder alternatief is voor Alaba, daar hebben mensen wat aan.

• silvi0
Even over Chemistry's gesproken.. Nu ik toch mijn team aan het fine-tunen ben :)

Wat raden jullie voor chem's aan? (https://www.futbin.com/17/squad/787856)

• MrMistral
Rustig aan joh allemaal!

Ik snap Nielsk89 wel. Stats geven een algemeen beeld van een speler, net als een filmpje. Maar dan weet je nog steeds niet veel. Ik had bijvoorbeeld Muriel in mijn serie A team. Echt een geweldenaar, schoot er zoveel in. Er zijn echter ongelooflijk veel andere spelers die qua stats heel veel beter zijn, maar die nooit echt 'beter' waren voor mijn gevoel. Heb nu zelfs Dybala er in staan. Is hij beter? Ja, overduidelijk. 180k beter? Mwoah. (vind 'm echt geweldig hoor, dat terzijde).
Hetzelfde met de hierbovengenoemde Sanches, die speelt ook veel te goed voor z'n stats, Kanté en Butland idem.

Denk dat hij dat probeert te zeggen :)

• MrMistral
silvi0 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:22:
Even over Chemistry's gesproken.. Nu ik toch mijn team aan het fine-tunen ben :)

Wat raden jullie voor chem's aan? (https://www.futbin.com/17/squad/787856)
Je kan dat het beste zelf checken op futhead, Dan kan je met de sliders spelen en zie je direct wat voor effect dat heeft op je speler :)

• silvi0
MrMistral schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:24:
[...]

Je kan dat het beste zelf checken op futhead, Dan kan je met de sliders spelen en zie je direct wat voor effect dat heeft op je speler :)
Ah Thnx! Ik ga even kijken..

• Thomas18GT
MrMistral schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:22:
Rustig aan joh allemaal!

Ik snap Nielsk89 wel. Stats geven een algemeen beeld van een speler, net als een filmpje. Maar dan weet je nog steeds niet veel. Ik had bijvoorbeeld Muriel in mijn serie A team. Echt een geweldenaar, schoot er zoveel in. Er zijn echter ongelooflijk veel andere spelers die qua stats heel veel beter zijn, maar die nooit echt 'beter' waren voor mijn gevoel. Heb nu zelfs Dybala er in staan. Is hij beter? Ja, overduidelijk. 180k beter? Mwoah. (vind 'm echt geweldig hoor, dat terzijde).
Hetzelfde met de hierbovengenoemde Sanches, die speelt ook veel te goed voor z'n stats, Kanté en Butland idem.

Ik vind jouw manier nogal een stuk vriendelijker, redelijker en juister overkomen ;)
Je zegt dat Dybala duidelijk beter is, wat ook zo is natuurlijk. Als je dan zegt dat het maar net je voorkeur is of niet omdat stats niet zoveel zeggen vind ik dat belachelijk. Dat stuk laat jij echter weg.

Verwijderd

Rustig aan joh allemaal!

Bij sommige mensen komt de boodschap eerder over gelukkig. De passing die Alex Sandro te kort komt kun je met backbone bijvoorbeeld oplossen.

Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/2c1a55220f1a88b311b98d5516847976.pngAfbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/700c406fc1f58a490f842e1654095347.png

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:29:
[...]

Bij sommige mensen komt de boodschap eerder over gelukkig. De passing die Alex Sandro te kort komt kun je met backbone bijvoorbeeld oplossen.

[afbeelding][afbeelding]
En dan vergelijken met alaba zonder kaart ;w
Zonder kaart is dus -5, voor de duidelijkheid.

*Geef Alaba ook even zo'n kaart om het eerlijk te maken, misschien dat jij dan zelfs het verschil tussen beide heren ziet, zo in plaatjes.

[ Voor 15% gewijzigd door Thomas18GT op 21-12-2016 14:36 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Daarom maar eens dit team een paar potjes proberen:
https://www.futbin.com/17/squad/789023

bij mij wel op 100 chem. Kan ik ergens vinden hoeveel die spelers chem uitmaakt, ook wel op futbin/futhead toch?

Verwijderd

Thomas18GT schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:31:
[...]

En dan vergelijken met alaba zonder kaart ;w
Zonder kaart is dus -5, voor de duidelijkheid.

*Geef Alaba ook even zo'n kaart om het eerlijk te maken, misschien dat jij dan zelfs het verschil tussen beide heren ziet, zo in plaatjes.
Doe iedereen een plezier en ga weg of reageer niet op mij als je dit doet om discussies uit te lokken. Alex Sandro + backbone kost je 13.300 coins.

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:38:
[...]

Doe iedereen een plezier en ga weg of reageer niet op mij als je dit doet om discussies uit te lokken. Alex Sandro + backbone kost je 13.300 coins.
En is voor dat aantal coins een prima speler, maar een stuk slechter dan Alaba.
ErnstMid schreef op woensdag 21 december 2016 @ 14:38:
[...]

Daarom maar eens dit team een paar potjes proberen:
https://www.futbin.com/17/squad/789023

bij mij wel op 100 chem. Kan ik ergens vinden hoeveel die spelers chem uitmaakt, ook wel op futbin/futhead toch?
Dat kan je op futhead zien inderdaad :)

http://www.futhead.com/17...vidualChem=6&teamChem=100

[ Voor 51% gewijzigd door Thomas18GT op 21-12-2016 14:40 ]

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ik heb deze nu staan als eerste team:
BPL, weinig bijzonder verder
http://www.futhead.com/17/squads/3292705/

Om te wisselen heb ik nog cahill op de bank alli kane
Langzaam probeer ik positites up te graden. RW is nu aan de beurt mahrez misschien.

Burp

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Hoe kan je bij Futhead checken wat de chemistry doet bij keepers? Ik zie alsnog deadeye staan enzo

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 24-11 20:13
Ik heb een vrij standaard fitness team in elkaar gedraaid.
Echter zit ik in dubio wie ik op de rechtsbuiten positie wil neerzetten:

http://www.futhead.com/17/squads/3292915/

Dit jaar nog niet echt BPL ervaring. Tips?

[ Voor 9% gewijzigd door Protax op 21-12-2016 15:04 ]

• chengbondkwok
  • Laatst online: 00:48
Protax schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:03:

Shaqiri?

• silvi0

Mkhitaryan IF?

• silvi0
Wat voor chem kaartje zouden jullie Thiago geven? Ik twijfel namelijk..

Catalyst, Maestro of Hawk? Of is de verdediging misschien te laag voor een CM? En moet die iets omhoog?

• Thomas18GT

Shaqiri IF doet het hier erg goed, leuke longshots en behendig mannetje

Verwijderd

Ben even bezig voor discard prijzen zilveren spelers uit de lagere Engelse divisies te vissen. Begin januari weer een FA Cup ronde, waar ongetwijfeld een SBC voor komt.

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
Dat handelen met IF's, TOTGS, OTW's gaat geweldig! Inmiddels laatste investeringen aan het verkopen en dan de grens van 2mil bereikt.

Ik vind die SBC's toch echt een goede toevoeging. Misschien niet voor iedereen haalbaar, maar wat is daar een winst te halen zeg!

• Protax
Daimen schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:34:
Dat handelen met IF's, TOTGS, OTW's gaat geweldig! Inmiddels laatste investeringen aan het verkopen en dan de grens van 2mil bereikt.

Ik vind die SBC's toch echt een goede toevoeging. Misschien niet voor iedereen haalbaar, maar wat is daar een winst te halen zeg!
Goed bezig, ik was in het begin ook veel bezig met handelen. Tot mijn account werd gebanned...
Heb nu een ander account, en probeer nog wel te handelen, maar ben een stuk voorzichtiger nu.
Handelen in SBC's werd keihard afgestraft door EA :'(
Protax schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:38:
[...]

Goed bezig, ik was in het begin ook veel bezig met handelen. Tot mijn account werd gebanned...
Heb nu een ander account, en probeer nog wel te handelen, maar ben een stuk voorzichtiger nu.
Bizar toch, ze implementeren zelf de functionaliteit die het mogelijk maakt |:(

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Thomas18GT
Protax schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:38:
[...]

Damn, kreeg je er wel een uitleg voor? Of was dat handelen? 8)7

• Protax
Bossie schreef op woensdag 21 december 2016 @ 15:54:
[...]

Bizar toch, ze implementeren zelf de functionaliteit die het mogelijk maakt |:(
Het ergste was nog dat ze je niets laten weten, en eigenlijk gewoon direct de deur op slot gooien.
Daarnaast gebeurd het op dit moment nog steeds:

http://fifaforums.easport...or-a-lot-of-people#latest

Maar goed, ik heb het uiteindelijk opgegeven, en een nieuw account aangemaakt.

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C0NWafAWEAA2nRr.jpg:large

• Protax
Wow, zitten leuke spelers bij! Mertens... Komt u maar :)

Verwijderd

Dembele heeft een aardige upgrade gekregen zeg! Biedt weer een extra mogelijkheid voor een (hybride) Bundesliga squad.

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:05:
Dembele heeft een aardige upgrade gekregen zeg! Biedt weer een extra mogelijkheid voor een (hybride) Bundesliga squad.
Eindelijk cashen na een maand :+
10 OTW Dembele's komen zo de markt op >:)

Oh heerlijk, hij zit aan z'n maximale prijs, die gaat nog wel omhoog..
Hou ze nog maar even

[ Voor 19% gewijzigd door Thomas18GT op 21-12-2016 16:12 ]

Verwijderd

Protax schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:04:
[...]

Wow, zitten leuke spelers bij! Mertens... Komt u maar :)
En zijn prijs valt hopelijk mee ivm de league :)

• Protax
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:16:
[...]

En zijn prijs valt hopelijk mee ivm de league :)
Verwacht 250K, Handanovic is ook wel interessant, die SBC Buffon valt me vies tegen...

• Thomas18GT
Protax schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:23:
[...]

Verwacht 250K, Handanovic is ook wel interessant, die SBC Buffon valt me vies tegen...
Zijn 85 cf is al 240k..

Ik denk eerder richting de 450 a 500 vanavond en dalend naar 375 volgende week.

Verwijderd

Protax schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:23:
[...]

Lijkt mij sterk als je kijkt naar de prijs van de huidige CF en LW In-Forms. Er mogen dan wel meer packs geopend worden maar ik neem aan dat het wel meer dan 300k zal worden.

Edit:
Price Range: 37,000 -> 700,000

Zal wel 350k worden. Vaak zit de prijs wel ergens in het midden

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-12-2016 16:33 ]

• Protax
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:26:
[...]

Lijkt mij sterk als je kijkt naar de prijs van de huidige CF en LW In-Forms. Er mogen dan wel meer packs geopend worden maar ik neem aan dat het wel meer dan 300k zal worden.
Beetje in dubio of ik nou blij moet zijn dat het een spits is!
Lijkt mij een leuke spelers in een twee spitsen systeem, echter wie ga je daarvoor opofferen?
Als hij gewoon linksbuiten was geweest, had het misschien makkelijker geweest, en had ik daarvoor terug geswitched naar een 4321.

Verwijderd

Protax schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:33:
[...]

Beetje in dubio of ik nou blij moet zijn dat het een spits is!
Lijkt mij een leuke spelers in een twee spitsen systeem, echter wie ga je daarvoor opofferen?
Als hij gewoon linksbuiten was geweest, had het misschien makkelijker geweest, en had ik daarvoor terug geswitched naar een 4321.
Ik gebruik op dit moment nog Cuadrado op 7 chemistry dus hoef niemand op te offeren.

• Protax
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:36:
[...]

Ik gebruik op dit moment nog Cuadrado op 7 chemistry dus hoef niemand op te offeren.
In welke formatie? Ik heb nu SBC Dybala / Higuain (90). Moet ik inspringen op deze Mertens kaart, en Salah (86) zsm terugkopen? :)

• Daiov97
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 21:49
Thomas18GT schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:25:
[...]

Zijn 85 cf is al 240k..

Die CF is nauwelijks op de markt, omdat deze vaak is ingewisseld voor de Hazard SBC. Vandaar die prijs.

Verwijderd

Protax schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:39:
[...]

In welke formatie? Ik heb nu SBC Dybala / Higuain (90). Moet ik inspringen op deze Mertens kaart, en Salah (86) zsm terugkopen? :)
Ik zou gewoon gaan voor de optie waar jij je prettig bij voelt. Als Dybala en Higuain vertrouwd voelen dan zou ik gewoon door blijven gaan. Salah zijn SIF is naar mijn mening veel te duur. Ja hij is goed maar zijn prijs is zowat verdubbeld. Veel plezier aan hem gehad maar hij is nu te duur.

Mijn team: https://www.futbin.com/17/squad/790669

Hopelijk komt morgen Asamoah in de SBCs zodat ik Parolo op de bank kan zetten.

• Protax
Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:45:
[...]

Ik zou gewoon gaan voor de optie waar jij je prettig bij voelt. Als Dybala en Higuain vertrouwd voelen dan zou ik gewoon door blijven gaan. Salah zijn SIF is naar mijn mening veel te duur. Ja hij is goed maar zijn prijs is zowat verdubbeld. Veel plezier aan hem gehad maar hij is nu te duur.

Mijn team: https://www.futbin.com/17/squad/790669

Hopelijk komt morgen Asamoah in de SBCs zodat ik Parolo op de bank kan zetten.
Ja, Salah is echt TE prijzig nu (zeker op de PC).
Asamoah SBC zou heeeel leuk zijn, zijn NIF is al super!
Thomas18GT schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:25:
[...]

Zijn 85 cf is al 240k..

Dag Higuain, hallo Mertens, en dan volgende week ofzo Dybala LW O-)

@Hierboven, heb gisteren meerdere potjes gedaan met twee spitsen (Dybala + plus deze Mertens was het doel) maar als je al twee jaar 433x speelt dan gaat dat niet echt helaas.

edit3 - Azpilicuete CB is overigens erg goed, beste BPL CB en past waarschijnlijk in vrijwel elk la liga team.

[ Voor 32% gewijzigd door Bossie op 21-12-2016 17:53 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-11 15:43
Damn echt een mooie totw zoals voorspelt. Laat die free packs maar komen dit weekend!!!!!
Thomas18GT schreef op woensdag 21 december 2016 @ 16:09:
[...]

Eindelijk cashen na een maand :+
10 OTW Dembele's komen zo de markt op >:)

Oh heerlijk, hij zit aan z'n maximale prijs, die gaat nog wel omhoog..
Hou ze nog maar even
Netjes man, heerlijk cashen nu :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Thomas18GT
Bean77 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 18:45:
[...]

Netjes man, heerlijk cashen nu :)
Haha toch een kleine 1.5 mln met een paar minuten werk en een maand wachten..
Ik verwacht alleen dat die maximum prijs van 200k wel omhoog gaat, dus daar wacht ik nog even op >:)
Thomas18GT schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:04:
[...]

Ik verwacht alleen dat die maximum prijs van 200k wel omhoog gaat, dus daar wacht ik nog even op >:)
Groot gelijk, ik verwacht dat die ook wel omhoog gaat. Toch een leuke hype speler.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Netjes!

Weet iemand hier hoe lang die sbc's met rugnummers nog duren?
Ik heb nog vier goedkope informs, en wil ze ongeveer aan het eind verkopen (of inwisselen als er echt een goede deal voorbij komt)

Vanochtend geprobeerd een untradable monthly fut challenge IF te slijten, maar daar trapte die niet in...

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

Hmm, Higuain + TOTGS Driesje kunnen ook in de verkoop om vervolgens Mertens ST + Hazard (7chem) te doen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Bossie op 21-12-2016 19:19 ]

Verwijderd

peeweeherman schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:15:
Netjes!

Ik heb nog vier goedkope informs, en wil ze ongeveer aan het eind verkopen (of inwisselen als er echt een goede deal voorbij komt)

Vanochtend geprobeerd een untradable monthly fut challenge IF te slijten, maar daar trapte die niet in...
Tot 1 uur vannacht. Dan komt hopelijk Asamoah <3

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Speelt er iemand met een sterk fitness team van rond de 100k(xbox)? Kan even niks leuks vinden.

• c0burn
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11 22:33

c0burn

Feed your head

peeweeherman schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:15:
Netjes!

Verwijderd schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:20:
[...]

Tot 1 uur vannacht. Dan komt hopelijk Asamoah <3
Ik denk dat peeweeherman bedoelt tot welke datum, dat is tot de 25e, zie ook https://twitter.com/EASPORTSFIFA/status/809911269889294336

De nieuwe komt idd om 1.00u 's nachts online

Remember what the dormouse said

• Kidjuh
Thomas18GT schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:04:
[...]

Hij is omhoog ;)

hij zit druk zijn coins te tellen nu ;) :P

Ondertussen krijgt Leipzig voetballes en ook nog met 10 man na 30 min.

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Sjonge jonge dikke pech of is het iets anders;-)

Ik had nog 3 punten nodig met 3 wedstrijden om in div 4 te blijven. 3x was ik dik beter, veel meer schoten op goal (die er normaal ook in gaan), eigen goals, keeper die niet uittrapt en de tegenstander hem er zo in kan tikken etc etc.

1 wedstrijdje oké, 2.. hmmm... maar 3 achter elkaar klote haha ben ook maar gestopt voor vandaag

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

DjangoBangahri schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:03:
1 wedstrijdje oké, 2.. hmmm... maar 3 achter elkaar klote haha ben ook maar gestopt voor vandaag
Same here, ik kan gewoon beter even mijn hoofd bij een ander onderwerp houden pffff :(

Verwijderd

DjangoBangahri schreef op woensdag 21 december 2016 @ 21:03:
Sjonge jonge dikke pech of is het iets anders;-)

Ik had nog 3 punten nodig met 3 wedstrijden om in div 4 te blijven. 3x was ik dik beter, veel meer schoten op goal (die er normaal ook in gaan), eigen goals, keeper die niet uittrapt en de tegenstander hem er zo in kan tikken etc etc.

Je kunt volgens mij beter stoppen als je verliest. Wat betreft keepers moet je gewoon direct rondje indrukken anders komt het niet goed door de achterlijke logica in het spel. Ik speel soms maar 1 potje per dag door die onzin.

(╯°□°)╯︵ ⱯƎ
Grappig, ik wist niet dat je gewoon WL kwalificatie kan blijven spelen ook al heb je je al gekwalificeerd.

Vandaag maar voor de fun potjes gespeeld en deze wedstrijden vind ik ook wel erg leuk om te spelen. Door de verschillende niveau's hoef je niet altijd volle concentratie te hebben. En omdat ik me al gekwalificeerd had kon ik ook erg relaxed blijven spelen.

SBC Dybala is wel een Dybala op steroïden. Speelt wel lekker.
Maar wat is Hazard toch een beest. En Aguero blijkt ook steeds een echte killer te zijn.

• Protax
Bean77 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:11:
Grappig, ik wist niet dat je gewoon WL kwalificatie kan blijven spelen ook al heb je je al gekwalificeerd.

Vandaag maar voor de fun potjes gespeeld en deze wedstrijden vind ik ook wel erg leuk om te spelen. Door de verschillende niveau's hoef je niet altijd volle concentratie te hebben. En omdat ik me al gekwalificeerd had kon ik ook erg relaxed blijven spelen.

SBC Dybala is wel een Dybala op steroïden. Speelt wel lekker.
Maar wat is Hazard toch een beest. En Aguero blijkt ook steeds een echte killer te zijn.
Hoe ziet dat team eruit dan?:)
Protax schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:14:
[...]

Hoe ziet dat team eruit dan?:)
Dybala zit in een ander team dan Aguero/Hazard.

dit zijn mijn teams momenteel
1e: https://www.futbin.com/17/squad/564066
2e: https://www.futbin.com/17/squad/705239

[ Voor 22% gewijzigd door Bean77 op 21-12-2016 22:23 ]

• RonaldMuijs
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-06-2023
Tips/veranderingen aan dit team: https://www.futbin.com/17/squad/795888? Heb 85k xbox one.
Falcao op cam is denk alleen niet alles.

• klavan88
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-05-2021
Bean77 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:21:
[...]

Dybala zit in een ander team dan Aguero/Hazard.

dit zijn mijn teams momenteel
1e: https://www.futbin.com/17/squad/564066
2e: https://www.futbin.com/17/squad/705239
Lekker teampje 😄. Ik heb het er wel niet voor over om voor zo'n sbc speler te gaan, je moet aan een teamrating van 88 geraken voor dybala...

Al vind ik m'n team nog steeds beter denk ik 😜 (4321):

Ronaldo-Suarez-Bale
J Rodriguez-modric-kroos
Alaba-boateng-ramos-carvajal
Neuer

• Protax
Damn, ik heb me even mazzel!

Afbeeldingslocatie: https://0-t.imgbox.com/pnZ5PTjJ.jpg

Ik zat de markt in de gaten te houden, en toen in één keer dit!
klavan88 schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:52:
[...]

Lekker teampje 😄. Ik heb het er wel niet voor over om voor zo'n sbc speler te gaan, je moet aan een teamrating van 88 geraken voor dybala...

Al vind ik m'n team nog steeds beter denk ik 😜 (4321):

Ronaldo-Suarez-Bale
J Rodriguez-modric-kroos
Alaba-boateng-ramos-carvajal
Neuer
Lijkt op mijn team die ik aan het begin van fifa had, maar wilde eens wat anders.
ronaldo-suarez-IF Bale
Vidal-Modric-Marchisio
Alaba-Boateng-IF Bonucci-IF Florenzi
Neuer

Speelde erg lekker en dat zal jouw team ongetwijfeld ook doen :)

• To easy
Protax schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:53:
Damn, ik heb me even mazzel!

[afbeelding]

Ik zat de markt in de gaten te houden, en toen in één keer dit!
Voor 7 ton gekocht?

• Protax
203K! Terwijl hij nu voor max buy out gaat.

• To easy
Protax schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:21:
[...]

203K! Terwijl hij nu voor max buy out gaat.
Oja sorry las ff niet goed. Damn dat is even een mooie deal. 500k winst gek haha!

• theman36
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 21:55
Momenteel dit team http://www.futhead.com/17/squads/3307810/ en 200k op de bank.
Speel divisie 2 en heb nog nooit gebruik gemaakt van custom tactics. Toch wil ik eens wat gaan investeren in betere speler, alleen heb ik geen idee welke linie ik het beste kan upgraden. Zelf zat ik te denken aan een andere spits en rw. Jullie een idee?
To easy schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:26:
[...]

Oja sorry las ff niet goed. Damn dat is even een mooie deal. 500k winst gek haha!
Wanneer kunnen we de review verwachten?
Ik wacht af ff tot na de kerst ahem weekend league om te zien of ik hem haal.

• Protax
Bossie schreef op woensdag 21 december 2016 @ 23:40:
[...]

Wanneer kunnen we de review verwachten?
Ik wacht af ff tot na de kerst ahem weekend league om te zien of ik hem haal.
2 potjes gespeeld, 3-2 verloren, en zojuist 5-1 gewonnen (2 goals van Mertens in totaal).
Wat mij direct opvalt:

- Hij is EXTREEM snel!
- Bizarre schot (misschien nog wel beter dan Brozovic).
- Maakt runs naar voren, en kan goed combineren.

Minpunt blijft uiteraard zijn lengte.

Getest met een 4-3-1-2, met Mertens en Dybala in de spits.
Pagina: 1 ... 74 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.