MrMistral schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:20:
Ik was blijkbaar niet de enige met een waardeloos fifa avondje gisteren
[...]
Wel grappig, ik lees hier best vaak over speelwijzen met voorzetten vanaf de zijkanten en aanvallen over de vleugels, maar ik kom ze zelf zo weinig tegen online
Als er al een aanval over de vleugels gaat dan wordt er naar binnen gesneden, maar er komt eigenlijk nooit een hoge voorzet uit

Ik vind het extra bijzonder, omdat in mijn CT de team width op 15 staat bij het verdedigen, dus er zou genoeg ruimte op de vleugels moeten zijn, haha!
Eigenlijk best simpel uit te leggen, voorzetten is gewoon een 50/50 gok wie het kop duel wint. Naar binnen en een betere kans maken heb je volledig zelf in de hand
Gister sigurdsson binnen gehaald na de 1e poging, altijd leuk wanneer insigne (5"6) een van de doelpunten maakt in de finale als een kopbal vanuit een corner. Verder ben ik erg benieuwd hoe sig' z'n TOTS is, heb er nog niet mee gespeeld maar een lange tijd terug toen ik nog niet een redelijk aantal coins had vond ik zijn normale 82 base card verassend goed ondanks zijn lage pace/physical en 3*3*
Zit te denken aan dit als mijn team zodra calcio A TOTS uit is;
(4321)
2POTM Son, Mertens, SBC El Sharaawy
Sigurdsson, dembele, nainggolan
En als verdediging 1 van de 2:
Aanholt, Smalling, Manolas, Florenzi, Gea
of
Alex sandro, barzagli/bonucci, manolas, florenzi, Perin/IF Consigli.
Sig op 6 chem voor de volledige calcio A back line of toch maar half bpl/half calcio..
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC