Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:26
Vissert schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 19:10:
[...]

Div 2 standaard. Soms een uitstapje naar 1 of 3.
Hier ook zoiets.

Stuk beter dan gemiddeld in Div 2, slechter dan gemiddeld in Div 1.

Thx voor je input Bossie.

Ben er nog niet helemaal uit, maar denk dat ik die TOTS verdedigers even laat schieten.

Eerst eens kijken hoe de rest speelt en wat coins achter de hand houden. Ik neem aan dat de prijzen vanaf maandag gaan dalen, dus dan maar inslaan.
@Casual Ruud Heb mijn transfers doorgezet en inmiddels een paar potjes met TOTS Azpi gespeeld.
Dit is de CB die net zo agile is als de meeste spitsen en met anchor ook nog de snelheid heeft met 90+ aggression/strength/stamina.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
Zooo, 12k punten verder geen BPL SBC, klasse EA, klasse!

Verwijderd

Casual Ruud schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 19:28:
[...]

Hier ook zoiets.

Stuk beter dan gemiddeld in Div 2, slechter dan gemiddeld in Div 1.

Thx voor je input Bossie.

Ben er nog niet helemaal uit, maar denk dat ik die TOTS verdedigers even laat schieten.

Eerst eens kijken hoe de rest speelt en wat coins achter de hand houden. Ik neem aan dat de prijzen vanaf maandag gaan dalen, dus dan maar inslaan.
Ik denk dat maandag iedereen plotseling bedenkt dat ze geen goede non-special kaarten hebben en dat de top basic kaarten plotseling vrij prijzig worden weer. Maar goed ik ben niet een hele goede handelaar.

Heb wel winst gemaakt op POTM Son. Geen tots uit de pakjes maar wel 2x Madrid en wat ander duur spul. Had aardig wat untradeable hoge dudes en informs. Was wel verbaasd over hoe cheap het uiteindelijk was. Nu meneertje Son maar eens uitproberen.
5 Groene bars aan het begin, vervolgens een game met constant legspikes van een 1-3 seconde (waarbij het scherm dus echt stilstaat). Die indicators zeggen dus eigenlijk ook gewoon niets.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-11 14:16
Verwijderd schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:46:
[...]

Ik denk dat maandag iedereen plotseling bedenkt dat ze geen goede non-special kaarten hebben en dat de top basic kaarten plotseling vrij prijzig worden weer. Maar goed ik ben niet een hele goede handelaar.

Heb wel winst gemaakt op POTM Son. Geen tots uit de pakjes maar wel 2x Madrid en wat ander duur spul. Had aardig wat untradeable hoge dudes en informs. Was wel verbaasd over hoe cheap het uiteindelijk was. Nu meneertje Son maar eens uitproberen.
Ik heb dus serieus uit al die pakjes voor amper 25k handel gehaald. Son heeft me al mijn duiten gekost, helaas. Hopelijk nu weer wat verdienen met wat kleine SBC's..

Verwijderd

KaiseRRuby schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 21:23:
[...]

Ik heb dus serieus uit al die pakjes voor amper 25k handel gehaald. Son heeft me al mijn duiten gekost, helaas. Hopelijk nu weer wat verdienen met wat kleine SBC's..
Zuur.

Gelukkig kun je nu wel van 40 meter met finesse shots 100% scoren. :)

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
OnderDeMotorkap schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 18:20:
Vertonghen heeft ook niet bepaald de ideale work rates voor een verdediger. Naast een H/M verdediger zou ik dan ook absoluut een L/H verdediger laten spelen.

In welke divisie spelen jullie trouwens? Heb een gevoel dat de meeste hier toch wel een vaste div 1 speler is als ik de squads zo zie.
Divisie 1, soms 2 als EA vindt dat een handicap op z'n plaats is :p

Mooie teams @Bossie @Bean77 !! d:)b

PSN: MrMistral

MrMistral schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 23:25:
[...]

Divisie 1, soms 2 als EA vindt dat een handicap op z'n plaats is :p

Mooie teams @Bossie @Bean77 !! d:)b
Alleen jammer dat het seizoen er al bijna op zit :P

POTM Son kan ik iedereen aanbevelen, die gast is serieus echt goed.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• OnderDeMotorkap
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-11 22:14
We zijn dus van gelijk niveau ongeveer. Is er iemand die zijn squad wil proberen tegen mij (op ps4)? :P Ik wil namelijk mijn non-special-card squad fijn tunen voor aankomende week. Heb de hoop al opgegeven dit weekend, ik ben onderhand wel klaar met de (goedkope) zilveren spelers. :(
Bossie schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 19:50:
@Casual Ruud Heb mijn transfers doorgezet en inmiddels een paar potjes met TOTS Azpi gespeeld.
Dit is de CB die net zo agile is als de meeste spitsen en met anchor ook nog de snelheid heeft met 90+ aggression/strength/stamina.
Azpilicueta is nog geen 1,80. Ik denk niet dat je daar veel kopduels mee wint, of valt dat wel mee?

[ Voor 14% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 21-05-2017 01:03 ]

OnderDeMotorkap schreef op zondag 21 mei 2017 @ 00:59:
We zijn dus van gelijk niveau ongeveer. Is er iemand die zijn squad wil proberen tegen mij (op ps4)? :P Ik wil namelijk mijn non-special-card squad fijn tunen voor aankomende week. Heb de hoop al opgegeven dit weekend, ik ben onderhand wel klaar met de (goedkope) zilveren spelers. :(

[...]

Azpilicueta is nog geen 1,80. Ik denk niet dat je daar veel kopduels mee wint, of valt dat wel mee?
97 Jumping met anchor, moet dus kunnen. Je moet er alleen niet een andere dwerg naast zetten.

@MrMistral Moet eigenlijk weer verder met 4231, maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat met deze spelers moet gaan invullen.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22-11 10:06
Beetje noob vraag mss, maar op welke dag vd week komt er altijd een TOTW uit?
Harribo schreef op zondag 21 mei 2017 @ 10:50:
Beetje noob vraag mss, maar op welke dag vd week komt er altijd een TOTW uit?
Woensdag 19:00

Twee potjes gespeeld, eerste potje laat de gea tweemaal de bal los en beslissende tegengoal in de 90e minuut. Tweede potje, twee eigen goals van een verdediger en een beslissende tegengoal in de 90e minuut :O

• Casual Ruud
FUCK YEAH

Ben ik wat oude SBC's aan het doen, Zenit enzo. Bam, TOTS Herrera :D

Ik loop hier te dansen door de kamer.

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 25-09 04:07
POTM Son > TOTY Ronaldo zonder grapjes. Best nep eigenlijk... 35-5 gehaald trouwens dit weekend. Heel lastig met die zilvers :+ Volgend weekend vol strijden voor de 38 winst voor de maandelijkse top 100!

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 19-11 23:25
MitchelFC schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:11:
POTM Son > TOTY Ronaldo zonder grapjes. Best nep eigenlijk... 35-5 gehaald trouwens dit weekend. Heel lastig met die zilvers :+ Volgend weekend vol strijden voor de 38 winst voor de maandelijkse top 100!
Die kerel is inderdaad bizar goed. Hij is twee keer zo snel als mijn verdediging en schiet echt elke bal erin...

Heb mijn teams weer omgegooid. Andere formatie en wat andere spelers. Bij Serie A heb ik Fekir naar CAM verplaatst en IF Pjanic eruit gehaald. Staat nu 88 Immobile naast Lacazette.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/vWU7T/5bf3783709.jpg

Met mijn tweede team ben ik naar 433(5) gegaan. Merkte dat mijn backs (Azpilicueta en Zabaleta) tegen alle TOTS echt snelheid tekort kwamen. Had die twee spelers al vanaf het begin dus was even emotioneel afscheid. Heb nu Walker opgesteld, zie hem in zoveel teams staan... Die zal wel goed zijn. Voor de LB positie zat ik even te twijfelen, qua pace is de keuze bijzonder beperkt in de PL. Uiteindelijk voor 86 Miller gegaan, geen idee waarom maar had nog precies 40k over. Kan ik ook geen geld aan packs verspillen. O-)

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/vWU69/8f5c102829.jpg
MitchelFC schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:11:
Helemaal niet nep, want hij past mooi in mijn BPL team :P Geweldige combi met tots sanchez en ibra overigens.
Zojuist de titel van div2 weer gehaald en kijken wat we weer in div 1 gaan aantreffen.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Casual Ruud
Heb zojuist ook maar wat spelers gekocht. TOTS Eriksen, Kante, Alonso, Valencia en Lukaku, waarvan alleen de laatste niet mag blijven.

Wat een matige kerel is dat zeg. Doet niets, scoort niet. Vaag.

Dan Kane maar halen.
Casual Ruud schreef op zondag 21 mei 2017 @ 17:22:
Heb zojuist ook maar wat spelers gekocht. TOTS Eriksen, Kante, Alonso, Valencia en Lukaku, waarvan alleen de laatste niet mag blijven.

Wat een matige kerel is dat zeg. Doet niets, scoort niet. Vaag.

Dan Kane maar halen.
Mijn ervaring is juist andersom, Kane doet onzichtbaar zijn ding maar niets bijzonder terwijl Lukaku in de spits opduikt, vaak aangeeft als een soort winger en verdedigend soms zelfs bij mijn back staat.

Dit gaat overigens om de POTM versies van deze kaarten. Lukaku voelt overigens niet zo sterk aan als zijn kaart doet vermoeden.

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bossie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:05:
[...]

Mijn ervaring is juist andersom, Kane doet onzichtbaar zijn ding maar niets bijzonder terwijl Lukaku in de spits opduikt, vaak aangeeft als een soort winger en verdedigend soms zelfs bij mijn back staat.

Dit gaat overigens om de POTM versies van deze kaarten. Lukaku voelt overigens niet zo sterk aan als zijn kaart doet vermoeden.
Komt door zijn lage balance?

Verwijderd

Heuy, TOTS Sigurdsson is binnen :) Heb nu wel een luxeprobleem... Heb teveel goede untradable middenvelders en aanvallers uit de BPL. Ik had het voorheen zo staan *beviel ook heel goed, vooral de laatste wedstrijden weer, na het switchen van Alli en Kane): https://www.futbin.com/17/squad/4047651 maar heb dus SBC Can en TOTS Sigurdsson ook nog. Hoe zouden jullie het neerzetten?

En oh ja, ze zijn allemaal untradable, dus je hoeft niet naar prijs/kwaliteit te kijken ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2017 18:49 ]

SR8 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:34:
[...]

Komt door zijn lage balance?
Idd, hoewel ik deze met een chem kaartje iets omhoog haal.
Daarom is het wel bizar dat hij vaak fysieke duels verliest van spelers zoals Bellarin/Florenzi.

Fijn... Weekendje weg met voetbalteam. Heeft iemand na een paar pilsje zijn PS4 disc van FIFA in mijn PS4 gedaan terwijl ik de gedownloade versie heb. Oftewel ik moet het spel opnieuw downloaden. 4 uur durende download...
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:45:
Heuy, TOTS Sigurdsson is binnen :) Heb nu wel een luxeprobleem... Heb teveel goede untradable middenvelders en aanvallers uit de BPL. Ik had het voorheen zo staan *beviel ook heel goed, vooral de laatste wedstrijden weer, na het switchen van Alli en Kane): https://www.futbin.com/17/squad/4047651 maar heb dus SBC Can en TOTS Sigurdsson ook nog. Hoe zouden jullie het neerzetten?

En oh ja, ze zijn allemaal untradable, dus je hoeft niet naar prijs/kwaliteit te kijken ;)
Ik weet dat Siggy een DKT reward is, maar deze is bij mij pas morgen playable?

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:06:
[...]

Ik weet dat Siggy een DKT reward is, maar deze is bij mij pas morgen playable?
Ik speel op PS3, geen WL dus gewoon een toernooitje. Wij hebben het geluk (klein voordeeltje van old gen) dat dat toernooi gewoon van vrijdag 19:00 tot vrijdag 19:00 te spelen is, en zonder lastige requirements (alleen BPL, wij mogen gewoon special cards gebruiken).
Verwijderd schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:10:
[...]

Ik speel op PS3, geen WL dus gewoon een toernooitje. Wij hebben het geluk (klein voordeeltje van old gen) dat dat toernooi gewoon van vrijdag 19:00 tot vrijdag 19:00 te spelen is, en zonder lastige requirements (alleen BPL, wij mogen gewoon special cards gebruiken).
Dat is idd een extraatje idd, ik moet nog ff wachten tot woensdag ivm de requirements.
Heb simpelweg teveel speciaal cards, maar ook alles uitgegeven dus ga het ook niets proberen.

Verwijderd

Bossie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:18:
[...]

Dat is idd een extraatje idd, ik moet nog ff wachten tot woensdag ivm de requirements.
Heb simpelweg teveel speciaal cards, maar ook alles uitgegeven dus ga het ook niets proberen.
Ik was ook blij daarmee inderdaad, want ik heb ook vooral special cards. Gelukkig kunnen jullie de tweede keer idd zonder regels :)

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 22-11 08:41
Dacht doe even 1 PL upgrade pakketje, bam Lukaku! Wel untradeable helaas!

PSN: Kidjuh

• Casual Ruud
Bossie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 18:05:
[...]

Ik vond die 89 IF Lukaku ook wel fijn, paar keer in draft gehad.

Kane heeft in 2 wedstrijden al meer gescoord dan Lukaku in 10. Alles gaat erin.

Nu nog 600k over voor versterkingen.

https://www.futbin.com/17/squad/4049015

Wacht woensdag nog even of Son een IF krijgt voor zijn 2g1a van vorige week. Zal wel niet. Dan kan ik ik met Son 2PotM eventueel nog TOTS Vertonghen en Alderweireld halen omdat het kan. En daarna voor de vorm nog TOTS Lloris.

Of... TOTS Dele Alli en 2PotM Son. Hmmmz. Keuzes :+

• MrMistral
Bean77 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 23:37:
[...]

Alleen jammer dat het seizoen er al bijna op zit :P

POTM Son kan ik iedereen aanbevelen, die gast is serieus echt goed.
Ja ik word echt gillend gek van die man. Scoort alles :(
Bossie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 01:13:
[...]

97 Jumping met anchor, moet dus kunnen. Je moet er alleen niet een andere dwerg naast zetten.

@MrMistral Moet eigenlijk weer verder met 4231, maar ben er nog niet helemaal uit hoe ik dat met deze spelers moet gaan invullen.
Dat is met deze spelers wel lastig denk ik haha :) !

Ik heb me er trouwens bij neergelegd dat veel dingen kapot zijn aan fifa en ik snap dat dit misschien moeilijk te fixen is, maar van dit soort grappen gaat toch echt m'n bloed koken :( :(

MrMistral schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:16:
[...]

Ja ik word echt gillend gek van die man. Scoort alles :(

[...]

Dat is met deze spelers wel lastig denk ik haha :) !

Ik heb me er trouwens bij neergelegd dat veel dingen kapot zijn aan fifa en ik snap dat dit misschien moeilijk te fixen is, maar van dit soort grappen gaat toch echt m'n bloed koken :( :(

[video]
EA it's in the game :(

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Vanavond heeft EA besloten dat ik al genoeg handicap heb door de alcohol bij de BBQ. Ik hing al een tijdje door een dip in div. 3, maar heb nu opeens 7 wedstrijden op rij dik gewonnen...

Ben wel weer terug gegaan naar mijn oude liefde 41212, en had mezelf getrakteerd op een TOTS Lallana.
Deze bevalt goed, maar vanavond kregen met name Musa en Niang het op de heupen. Met name Niang heeft de laatste 4 wedstrijden de wedstrijdbal mee mogen nemen... Volgens mij ben ik klaar voor de kwalificaties morgen. Ben geëindigd op goud 3, dus mag volgend weekend al meedoen, maar die 24ste TOTS speler kijkt me aan ;)

Iedereen hier is lovend over 2POTM Son, maar voor mij doet ie weinig. Ben toch meer van de kleine wendbare spelers en de counter zonder skills. Zo is POTM Sterling bij mij nog altijd een vaste waarde. Welke positie in welke opstelling en met welke chem spelen jullie Son?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

peeweeherman schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:09:
Vanavond heeft EA besloten dat ik al genoeg handicap heb door de alcohol bij de BBQ. Ik hing al een tijdje door een dip in div. 3, maar heb nu opeens 7 wedstrijden op rij dik gewonnen...

Ben wel weer terug gegaan naar mijn oude liefde 41212, en had mezelf getrakteerd op een TOTS Lallana.
Deze bevalt goed, maar vanavond kregen met name Musa en Niang het op de heupen. Met name Niang heeft de laatste 4 wedstrijden de wedstrijdbal mee mogen nemen... Volgens mij ben ik klaar voor de kwalificaties morgen. Ben geëindigd op goud 3, dus mag volgend weekend al meedoen, maar die 24ste TOTS speler kijkt me aan ;)

Iedereen hier is lovend over 2POTM Son, maar voor mij doet ie weinig. Ben toch meer van de kleine wendbare spelers en de counter zonder skills. Zo is POTM Sterling bij mij nog altijd een vaste waarde. Welke positie in welke opstelling en met welke chem spelen jullie Son?
4312 als linker ST (LF met Hawk).

Verwijderd

peeweeherman schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:09:

Op 10 chem in een 4-3-2-1. Ik vind hem echt nog aantoonbaar beter dan z'n 1POTM, dat extra beetje pace merk ik echt. Ik vind m'n POTM Hazard bijv. ook echt heel fijn, maar de fysical en schot van Son vind ik ook erg handig.
Van mijn Futbin stats voor Son:
GAMES - 60
GOALS - 35
Assists - 15

Ik heb zijn ratio een beetje verpest omdat hij in 4231 niet zo vaak voor de goal kwam als LCAM, maar als ST in 4312 is hij echt bizar effectief.

Verwijderd

2potm Son is echt een baasje. Hij kan echt alles aanvallend. Omdat ik vrij matig ben scoor ik het meest met hem uit corners. Omhalen uit elke hoek van het strafschopgebied.

Heb nog nooit zo een bepalende speler in mijn team gehad. Heb nu zin om nog 200k te sparen voor CR7 voor mijn fitnessteam. :)

Heb hem zelf als lf in 4321 maar gooi Sanchez 86 na de aftrap meestal naar links en Son naar de spits. Niet dat het uitmaakt. Son scoort toch wel waar hij ook staat.

15 potten
14 goals
3 assists

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-05-2017 22:43 ]

Verwijderd

Staan nu op PS3 eindelijk wat leuke TOTS die ik wil voor een leuke prijs op open bid, hopelijk weet ik ze te bemachtigen :)

• MrMistral
Bossie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 22:40:
Van mijn Futbin stats voor Son:
GAMES - 60
GOALS - 35
Assists - 15

Ik heb zijn ratio een beetje verpest omdat hij in 4231 niet zo vaak voor de goal kwam als LCAM, maar als ST in 4312 is hij echt bizar effectief.
Over effectiviteit gesproken:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lo5wDsfu7mW4Rjo3jb7idXfG/full.jpg

Deze man is zo fijn <3

MrMistral schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:26:
[...]

Over effectiviteit gesproken:
[afbeelding]

Deze man is zo fijn <3
Lacazette kan ik vaak nog wel aan, POTY M'Bappe daarentegen :X

• MrMistral
Bossie schreef op zondag 21 mei 2017 @ 23:40:
[...]

Lacazette kan ik vaak nog wel aan, POTY M'Bappe daarentegen :X
Haha! Zelfde categorie als Son.

• KaiseRRuby
Ik merk wel echt dat ik nog helemaal niet goed genoeg ben. Zit in div 5 en daar kom ik gewoon niet doorheen. Kom niet door de verdediging van mijn tegenstanders heen, passes komen elke keer niet aan, mijn POTM Son komt totaal niet tot zijn recht.

Het wil gewoon niet.

5 potjes gespeeld, 2 verloren, 2 gelijk, 1 gewonnen. Overigens, 1 potje gelijk gespeeld die ik had moeten verliezen en 1 potje verloren die ik zou moeten winnen maar dat terzijde.

Los van alles vind ik Fifa een ongelofelijk frustrerend spel.

Dit is overigens mijn team:

https://www.futbin.com/17/squad/4061652

Ben wat aan het proberen met custom tactics ook maar vind ook niet echt dat dit verschil maakt. Heb gewoon nooit dat ik een wedstrijd domineer, soms merk ik wel dat ik beter ben maar dan kan ik het niet afmaken. Scoort hij weer vanuit counters terwijl ik de goals niet maak, 3x alleen op de keeper af met Son en dan maakt hij ze gewoon niet.

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bean77 schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 17:07:
Nou ik heb mijn ultimate team voor fifa17.

Son op 7 chem en 2 anderen op 8 chem, maar daar kom ik wel overheen ;)

https://www.futbin.com/17/squad/3296451
En hij noemt het team.... 'fitness squad' haha :*) :*) 8)7

Wat een heerlijk team man!
KaiseRRuby schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:09:
Ik merk wel echt dat ik nog helemaal niet goed genoeg ben. Zit in div 5 en daar kom ik gewoon niet doorheen. Kom niet door de verdediging van mijn tegenstanders heen, passes komen elke keer niet aan, mijn POTM Son komt totaal niet tot zijn recht.

Het wil gewoon niet.

5 potjes gespeeld, 2 verloren, 2 gelijk, 1 gewonnen. Overigens, 1 potje gelijk gespeeld die ik had moeten verliezen en 1 potje verloren die ik zou moeten winnen maar dat terzijde.

Ben wat aan het proberen met custom tactics ook maar vind ook niet echt dat dit verschil maakt. Heb gewoon nooit dat ik een wedstrijd domineer, soms merk ik wel dat ik beter ben maar dan kan ik het niet afmaken. Scoort hij weer vanuit counters terwijl ik de goals niet maak, 3x alleen op de keeper af met Son en dan maakt hij ze gewoon niet.
Probeer voor je zelf te analyseren wat er misgaat. Verlies je de battle op het middenveld? Maak je je kansen niet af? Geef je makkelijk doelpunten weg?

En probeer daarop te bepalen waarom het misgaat. Komen de verkeerde spelers voor de goal? Is je CV misschien te langzaam? Beheers je het afmaak trucje niet? Misschien is de CM te klein?

• ErnstMid

ErnstMid

Vissert schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:13:
[...]

Probeer voor je zelf te analyseren wat er misgaat. Verlies je de battle op het middenveld? Maak je je kansen niet af? Geef je makkelijk doelpunten weg?

En probeer daarop te bepalen waarom het misgaat. Komen de verkeerde spelers voor de goal? Is je CV misschien te langzaam? Beheers je het afmaak trucje niet? Misschien is de CM te klein?
Zn Cm is sowieso te klein, Kante is echt een dwergje :X Wel piekfijne dwerg, maar goed ;)

Ik speel ook vijfde divisie maar sta er wel anders in; vind t een heerlijke divisie om gewoon lekker aan te kunnen rommelen met mn potjes. Heb niet meer zoveel tijd om te gamen tegenwoordig dus ook weinig motivatie om echt proberen door te stoten naar hogere divisies. Maak me daardoor ook minder druk om de rare dingen die af en toe gebeuren :)

Als je xbox speelt wil ik best een keer potje tegen je doen, maar verwacht van mij niet super veel fifa wijsheid ;)

https://www.futbin.com/17/squad/3892126

• KaiseRRuby
Vissert schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:13:
[...]

Lukaku is een beest in de lucht voor de goal. Die wil ik dus vaak kunnen bedienen met mijn wingers, via hoge voorzetten. Maar Sane is in mijn ogen te zwak voor dit team, hij is te traag met balaanname. Staat tegenover dat hij soms fantastische acties maakt die zijn tekortkomingen weer verbloemen maar het negatieve komt erg naar voren in de potjes waar 'het' niet wil. Verder heb ik niet genoeg skills om met Son heel goed te spelen, daar baal ik ook van.

Uberhaupt dat, ik zie veel mensen skillmoves maken maar dat doe ik persoonlijk nooit. Vraag me ook af of het echt veel zin heeft, maar toch.

Wat zou beter zijn om te doen qua CM? Kante inruilen voor iemand? Of opstelling anders doen?

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:23
KaiseRRuby schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:32:
[...]

Lukaku is een beest in de lucht voor de goal. Die wil ik dus vaak kunnen bedienen met mijn wingers, via hoge voorzetten. Maar Sane is in mijn ogen te zwak voor dit team, hij is te traag met balaanname. Staat tegenover dat hij soms fantastische acties maakt die zijn tekortkomingen weer verbloemen maar het negatieve komt erg naar voren in de potjes waar 'het' niet wil. Verder heb ik niet genoeg skills om met Son heel goed te spelen, daar baal ik ook van.

Uberhaupt dat, ik zie veel mensen skillmoves maken maar dat doe ik persoonlijk nooit. Vraag me ook af of het echt veel zin heeft, maar toch.

Wat zou beter zijn om te doen qua CM? Kante inruilen voor iemand? Of opstelling anders doen?
Ik heb nul skillmoves die ik gebruik, probeer ze nu wat in mijn spel te krijgen. Maar speel toch in div 1 of 2.

Als ik jou was zou ik wat andere opstellingen proberen. Diezelfde opstelling speelde ik laatst en ik bakte er helemaal niks van.

En oefen de skill games. Afmaken is goed te trainen, probeer de vrije hoeken te vinden en gebruik op het juiste moment een finesse shot.
Amelandbor schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:41:
[...]

Ik heb nul skillmoves die ik gebruik, probeer ze nu wat in mijn spel te krijgen. Maar speel toch in div 1 of 2.

Als ik jou was zou ik wat andere opstellingen proberen. Diezelfde opstelling speelde ik laatst en ik bakte er helemaal niks van.

En oefen de skill games. Afmaken is goed te trainen, probeer de vrije hoeken te vinden en gebruik op het juiste moment een finesse shot.
Hier idem. Fake shot en een ball roll en dat is het wel bij mij (ook div1/2)

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Speel op de PS4 en ik heb vroeger jaren PES gespeeld, dus ik speel hierdoor nog met de pijltjes toetsen, R1 als sprint knop en vierkantje als schietknop. Toch zit ik stabiel in divisie 1, maar ik vraag me af in hoeverre ik nog meer uit mijn spel kan halen als ik mezelf forceer te wennen aan 'Classic'. Ik merk met name met de DS2 dat mijn pijltjes toetsen soms blijven 'hangen'. Vaak merk ik dit pas in het menu (dat hij automatisch opeens naar de meest rechtse optie gaat in het menu) en ik heb niet het idee dat dit tijdens het spelen gebeurd.

TLDR; met wat voor besturing spelen jullie?

Verwijderd

Ik speel gewoon met standaard
KaiseRRuby schreef op maandag 22 mei 2017 @ 11:09:

Het wil gewoon niet.

Ik wil best wel eens een potje spelen op de PS4.
Mijn eerste tip zou zijn om naar 433-2 te switchen, zodat Kante als stofzuiger tussen je CM/CB's gaat voetballen.

Daarnaast moet je je gaan afvragen of je wingers wel voor voldoende gevaar zorgen of dat je misschien niet beter met bijvoorbeeld met twee spitsen kunt gaan spelen. Met POTM Son zou ik eens proberen naar 4212/4312 te switchen en hem dan als ST te gaan gebruiken en vervolgens bijvoorbeeld Eriksen als CAM gaan halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 22-05-2017 13:16 ]

• ErnstMid

ErnstMid

Met welk camera aanzicht spelen jullie eigenlijk?
ErnstMid schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:18:
Met welk camera aanzicht spelen jullie eigenlijk?
Coop, erg hoog met lage zoom.

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Bossie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:18:
[...]

Coop, erg hoog met lage zoom.
Ik ook

• tomk10
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-11 21:15
Bossie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:12:
[...]

Mijn eerste tip zou zijn om naar 433-2 te switchen, zodat Kante als stofzuiger tussen je CM/CB's gaat voetballen.

Daarnaast moet je je gaan afvragen of je wingers wel voor voldoende gevaar zorgen of dat je misschien niet beter met bijvoorbeeld met twee spitsen kunt gaan spelen. Met POTM Son zou ik eens proberen naar 4212/4312 te switchen en hem dan als ST te gaan gebruiken en vervolgens bijvoorbeeld Eriksen als CAM gaan halen.
Ik was zelf ook altijd van het 433 spelen maar ben deze fifa overgestapt naar 4312 met een beetje goede custom tactics. Ik gebruik kante daar als midmid en hij zit overal altijd lekker tussen. Can en Pogba naast hem speelt heerlijk. Mijn voorzetten komen vrij vaak van mijn backs, komen veel mee op. Dan staan son, lukaku en aguero voorin om af te maken.

• ErnstMid

ErnstMid

tomk10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:49:
[...]

Ik was zelf ook altijd van het 433 spelen maar ben deze fifa overgestapt naar 4312 met een beetje goede custom tactics. Ik gebruik kante daar als midmid en hij zit overal altijd lekker tussen. Can en Pogba naast hem speelt heerlijk. Mijn voorzetten komen vrij vaak van mijn backs, komen veel mee op. Dan staan son, lukaku en aguero voorin om af te maken.
Vind je t niet vervelend dat Kante eigenlijk geen enkel kopduel wint? (Of lag dat aan mij.... :X )
ErnstMid schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:57:
[...]

Vind je t niet vervelend dat Kante eigenlijk geen enkel kopduel wint? (Of lag dat aan mij.... :X )
Matic heeft daarom mijn voorkeur, maar die kan je altijd nog inbrengen als de wedstrijd daarom vraagt.

• tomk10
ErnstMid schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:57:
[...]

Heel af en toe wint hij er eentje maar dat is idd zeldzaam. Meestal gaat de bal altijd zo diep dat mijn centrale verdedigers ze opvangen.

Ik heb ook in mijn calcio A team naingollan op die positie staan en die is ook niet zo groot. Ik merk er eigenlijk weinig van op die positie. Zal ook wel gedeeltelijk met custom tactics te maken hebben of niet?

• KaiseRRuby
Bossie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:12:
[...]

Zou je dan Sane verkopen? Dan heb ik wel een kleine 80k te besteden evt voor een IF Alli of een NIF de Bruyne.

Dan zou ik idd Son als spits op kunnen stellen, samen met Lukaku.

Edit: Verkeerd gekeken, Sane is maar 20k waard, geen 75k zoals ik dacht..

Edit 2: Kan wel gewone Eriksen halen als CAM. Kan Sane op de bank blijven. Son staat wel op 4 chem als striker, dat krijg ik via een position change niet goed volgens mij?

[ Voor 13% gewijzigd door KaiseRRuby op 22-05-2017 15:00 ]

• tomk10
KaiseRRuby schreef op maandag 22 mei 2017 @ 14:51:
[...]

Zou je dan Sane verkopen? Dan heb ik wel een kleine 80k te besteden evt voor een IF Alli of een NIF de Bruyne.

Dan zou ik idd Son als spits op kunnen stellen, samen met Lukaku.

Edit: Verkeerd gekeken, Sane is maar 20k waard, geen 75k zoals ik dacht..

Edit 2: Kan wel gewone Eriksen halen als CAM. Kan Sane op de bank blijven. Son staat wel op 4 chem als striker, dat krijg ik via een position change niet goed volgens mij?
Son als LM is 4 chem. Als LV is hij 7 chem mits manager natuurlijk.

• ErnstMid

ErnstMid

Iemand een idee wanneer de bundesliga tots uitkomt? :) Stemmen is voorbij toch?

• sirkeith
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 20-11 20:33
Ik zit juist met smart te wachten op de Eredivisie TOTS, volgens mij zou die vandaag komen??

Verwijderd

sirkeith schreef op maandag 22 mei 2017 @ 16:20:
Ik zit juist met smart te wachten op de Eredivisie TOTS, volgens mij zou die vandaag komen??
Het is nog niet bekend welke TOTS wanneer komen. Maar ze zullen uitkomen op dinsdagen (de kleinere leagues) en vrijdag (de grotere), dus vanavond is erg onwaarschijnlijk.

• SR8
  • Niet online

SR8

Als ze dezelfde volgorde als vorig jaar aanhouden, dan komt de Benelux TOTS morgen en Bundesliga aankomende vrijdag.

• Luncatic12
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 16-07 15:43
Heerlijk mijn BPL team verstrekt met TOTS. Ben heel benieuwd wat het TOTS serie A gaat worden. Kan daar nog wel de nodige versterkingen gebruiken.

BPL:
https://www.futbin.com/17/squad/4073158

Serie A:
https://www.futbin.com/17/squad/4073215

Verwijderd

Heb voor het eerst ooit Messi in mijn team. Ben er erg content mee. Ondanks dat hij niet echt effectief is voor mijn speelstijl. :) Deze squad speelt erg lekker. Zelfs Peyera, die er alleen in staat voor zijn nationaliteit doet aardig mee.

Main team

www.futbin.com/17/squad/4066975

Tweede squad speelt ook vrij lekker. Waarschijnlijk door de opstelling net beter voor mijn compacte verdediging en counters met veel passes. Je merkt wel het verschil in afronding tussen beide voorhoedes. (Kost me veel fitness kaartjes in elk geval :P)

Serie A (met untradables voorin)

www.futbin.com/17/squad/841049

Edit: En Sigurðsson binnen! Vorige week niet gelukt ondanks 3 finales. Met dit team was er geen missen aan!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2017 22:07 ]

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
Nou, geen enkele speler (op mijn vaste 11 + 84+ rated spelers na) meer over. Alles naar de BPL SBC gedaan. Nu 24 BPL packs openen. Duimen duimen duimen.

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
2x finale verloren, 3e keer stond ik 3-0 achter. Na flink wat schelden en tong uit de mond voor de concentratie toch nog 3-4 gewonnen en Sigurðsson binnen!

Hopen op TOTS Benelux morgen, wellicht zelfs alles verkopen om die te gebruiken de rest van het seizoen.

• PetrCech_3
PetrCech_3 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:05:
Nou, geen enkele speler (op mijn vaste 11 + 84+ rated spelers na) meer over. Alles naar de BPL SBC gedaan. Nu 24 BPL packs openen. Duimen duimen duimen.
U mad bro? Xhaka het beste...
PetrCech_3 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:30:
[...]

U mad bro? Xhaka het beste...
Kun je in ieder geval wel de DKT voor Siggy doen :X

• PetrCech_3
Bossie schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:30:
[...]

Kun je in ieder geval wel de DKT voor Siggy doen :X
Die wil ik niet.. Haha. Ik had zo gehoopt op Lukaku. Maar het mag niet zo zijn dit jaar... Zonde

• MrMistral
Alderweireld is een verdediger zonder ballen :+

Dat was in de 112e minuut. Oh, en de rest van de wedstrijd verliep zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bCNL6oVuvuxzoIdPcOz9Us2X/full.jpg

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
Ik kocht net de Ultimate pack van 125K. Ik dacht nog, hier ga ik spijt van krijgen..
Toch niet. Lewandowski, Di Maria, Vagner Love IF. En de rest heb ik nog niet eens gezien. :)

Edit: Zijn helaas niet zoveel waard. :(

[ Voor 10% gewijzigd door JJoosterman op 22-05-2017 22:55 ]

• Amelandbor
Het is echt wat met die servers, hele avond is het nu ineens dancing on ice met m'n spelers. Ga morgen wel proberen die kaart binnen te halen.
Word hier soms zo moei van, ff tussendoor twee potjes FUT spelen en dan 5 tegengoals waarvan 4 uit de rebound.

• Casual Ruud
Bleh, finale verloren 1-0.

Maar wel even 2PotM Son gehaald. Wel aardig. 10 goals uit de eerste 3 wedstrijden. Best ziek.

• OnderDeMotorkap
Amelandbor schreef op maandag 22 mei 2017 @ 23:10:
Het is echt wat met die servers, hele avond is het nu ineens dancing on ice met m'n spelers. Ga morgen wel proberen die kaart binnen te halen.
Exactly! Het spel is ook veel sneller dan normaal, en veel meer random. Ik krijg goals tegen zoals ik ze nooit heb gezien (ik maak ook vreemde goals), bal stuitert alle kanten op en valt in de voeten van de spits. Verdedigers (beide L/H work rates) zwerven rond op het middenveld. Ik heb de afgelopen 10 wedstrijden ook zeker 15 keer tegen de paal geschoten, terwijl ik er maar 2 of 3 op mijn paal heb gekregen. Ik heb echt elke wedstrijd de moeite om balbezit te houden, terwijl ik normaalgesproken in divisie 1 meestal boven de 60% balbezit eindig. Ik heb zeker 3x mijn custom tactics en instructions gecheckt en die kloppen gewoon.

Snap er echt helemaal niks meer van.

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Elke keer als ik online seasons speel (PC) heeft mijn tegenstander een hoge latency. Ligt dit aan mij, wordt de locatie niet goed bepaald, of is het gewoon zo? Het spel is daardoor compleet onspeelbaar geworden. :/

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Alles verloren gisteren pfff

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• MrMistral
Ik was blijkbaar niet de enige met een waardeloos fifa avondje gisteren :+
tomk10 schreef op maandag 22 mei 2017 @ 13:49:
[...]

Wel grappig, ik lees hier best vaak over speelwijzen met voorzetten vanaf de zijkanten en aanvallen over de vleugels, maar ik kom ze zelf zo weinig tegen online :?

Als er al een aanval over de vleugels gaat dan wordt er naar binnen gesneden, maar er komt eigenlijk nooit een hoge voorzet uit :) Ik vind het extra bijzonder, omdat in mijn CT de team width op 15 staat bij het verdedigen, dus er zou genoeg ruimte op de vleugels moeten zijn, haha!

• Skann
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21-11 16:32
2POTM Son, wat een beest. 95 goals in 65 wedstrijden en nog iets van 20 assists. Speel met hem in 4321. Ingame switch naar 41212 met Aguero in de spits en Arnautovic 87 als CAM.

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

MrMistral schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:20:

[...]

Wel grappig, ik lees hier best vaak over speelwijzen met voorzetten vanaf de zijkanten en aanvallen over de vleugels, maar ik kom ze zelf zo weinig tegen online :?

Als er al een aanval over de vleugels gaat dan wordt er naar binnen gesneden, maar er komt eigenlijk nooit een hoge voorzet uit :) Ik vind het extra bijzonder, omdat in mijn CT de team width op 15 staat bij het verdedigen, dus er zou genoeg ruimte op de vleugels moeten zijn, haha!
Eigenlijk best simpel uit te leggen, voorzetten is gewoon een 50/50 gok wie het kop duel wint. Naar binnen en een betere kans maken heb je volledig zelf in de hand ;)

Gister sigurdsson binnen gehaald na de 1e poging, altijd leuk wanneer insigne (5"6) een van de doelpunten maakt in de finale als een kopbal vanuit een corner. Verder ben ik erg benieuwd hoe sig' z'n TOTS is, heb er nog niet mee gespeeld maar een lange tijd terug toen ik nog niet een redelijk aantal coins had vond ik zijn normale 82 base card verassend goed ondanks zijn lage pace/physical en 3*3*

Zit te denken aan dit als mijn team zodra calcio A TOTS uit is;
(4321)
2POTM Son, Mertens, SBC El Sharaawy
Sigurdsson, dembele, nainggolan

En als verdediging 1 van de 2:
Aanholt, Smalling, Manolas, Florenzi, Gea
of
Alex sandro, barzagli/bonucci, manolas, florenzi, Perin/IF Consigli.

Sig op 6 chem voor de volledige calcio A back line of toch maar half bpl/half calcio..

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

[...]

Ik speel ook vaak zo, echter wat ik van de potjes tegen jouw herinner is dat dat vrijwel niet mogelijk is.
Doordat je 2 CDM's niet centraal staan is het tegen 4231 lastig om in positie te komen voor crossen/low driven in the box maar ligt de ruimte juist vaak in het centrum tussen je twee CDMs.

MrMistral schreef op maandag 22 mei 2017 @ 22:46:
Alderweireld is een verdediger zonder ballen :+

[video]

Dat was in de 112e minuut. Oh, en de rest van de wedstrijd verliep zo:

[afbeelding]
Stond je gelijk met 3-0 achter zeker? :P Of is het een bug dat EA maar 1 goal meetelt.

Ik heb gisterenavond weer de meest bijzondere situaties meegemaakt waarin ik niet mocht scoren. Ik ga mij er ook niet meer druk over maken, ik speel gewoon verder. Ik bedenk me maar dat het compensatie is voor de son goal.

edit: en overigens is TOTY Marcelo ook een eigenwijze kwiebus. Ondanks de stay back instructies staat hij elke keer linksvoor als ik in de aanval ga.

[ Voor 10% gewijzigd door Bean77 op 23-05-2017 10:12 ]

• MrMistral
Bean77 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:11:
[...]

Stond je gelijk met 3-0 achter zeker? :P Of is het een bug dat EA maar 1 goal meetelt.

Ik heb gisterenavond weer de meest bijzondere situaties meegemaakt waarin ik niet mocht scoren. Ik ga mij er ook niet meer druk over maken, ik speel gewoon verder. Ik bedenk me maar dat het compensatie is voor de son goal.
Ik lag er inmiddels ook hoofdschuddend om hoor. Haha, nee de 2-0 viel meteen na mijn aftrap (hoe kan het ook anders) 8)7
edit: en overigens is TOTY Marcelo ook een eigenwijze kwiebus. Ondanks de stay back instructies staat hij elke keer linksvoor als ik in de aanval ga.
Wel realistisch :+
Byron010 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:53:
[...]

Eigenlijk best simpel uit te leggen, voorzetten is gewoon een 50/50 gok wie het kop duel wint. Naar binnen en een betere kans maken heb je volledig zelf in de hand ;)
Dat bedoel ik ook haha ;)
Gister sigurdsson binnen gehaald na de 1e poging, altijd leuk wanneer insigne (5"6) een van de doelpunten maakt in de finale als een kopbal vanuit een corner. Verder ben ik erg benieuwd hoe sig' z'n TOTS is, heb er nog niet mee gespeeld maar een lange tijd terug toen ik nog niet een redelijk aantal coins had vond ik zijn normale 82 base card verassend goed ondanks zijn lage pace/physical en 3*3*

Zit te denken aan dit als mijn team zodra calcio A TOTS uit is;
(4321)
2POTM Son, Mertens, SBC El Sharaawy
Sigurdsson, dembele, nainggolan

En als verdediging 1 van de 2:
Aanholt, Smalling, Manolas, Florenzi, Gea
of
Alex sandro, barzagli/bonucci, manolas, florenzi, Perin/IF Consigli.

Sig op 6 chem voor de volledige calcio A back line of toch maar half bpl/half calcio..
6 chem is wel zonde vind ik...
Bossie schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:55:
[...]

Ik speel ook vaak zo, echter wat ik van de potjes tegen jouw herinner is dat dat vrijwel niet mogelijk is.
Doordat je 2 CDM's niet centraal staan is het tegen 4231 lastig om in positie te komen voor crossen/low driven in the box maar ligt de ruimte juist vaak in het centrum tussen je twee CDMs.
Dat is waar inderdaad, toch ligt aan de zijkanten wel de ruimte bij mij, behalve als de cdm's uit positie zijn, dan is het inderdaad een groot gat in het centrum :)

Mijn halve team loopt niet waar ze zouden moeten lopen. David Luiz, Ramos, Walker en ook Kante lopen overal. Kennelijk is dat ook verwarrend voor de tegenstander :+

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Bean77 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 10:44:
[...]

Mijn halve team loopt niet waar ze zouden moeten lopen. David Luiz, Ramos, Walker en ook Kante lopen overal. Kennelijk is dat ook verwarrend voor de tegenstander :+
Kante is zoiezo overal ;)
70% of the planet is covered by water, the rest is by N'Golo Kante.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

• Amelandbor
OnderDeMotorkap schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 02:48:
[...]

Exactly! Het spel is ook veel sneller dan normaal, en veel meer random. Ik krijg goals tegen zoals ik ze nooit heb gezien (ik maak ook vreemde goals), bal stuitert alle kanten op en valt in de voeten van de spits. Verdedigers (beide L/H work rates) zwerven rond op het middenveld. Ik heb de afgelopen 10 wedstrijden ook zeker 15 keer tegen de paal geschoten, terwijl ik er maar 2 of 3 op mijn paal heb gekregen. Ik heb echt elke wedstrijd de moeite om balbezit te houden, terwijl ik normaalgesproken in divisie 1 meestal boven de 60% balbezit eindig. Ik heb zeker 3x mijn custom tactics en instructions gecheckt en die kloppen gewoon.

Snap er echt helemaal niks meer van.
Zonet even geprobeerd en de gameplay is weer normaal. Dacht 's ochtends maar even proberen en Sigurdsson binnen 1x gehaald met 2 rage quits, een 4-0 en een 3-0. 8)

Wel smerig bezig geweest met trainings kaarten in de finale maar daarvoor bestaan ze ook :+

Nu even zien of ik 'm ook in m'n team ga gebruiken :P

• OnderDeMotorkap
Amelandbor schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 11:03:
[...]

Zonet even geprobeerd en de gameplay is weer normaal. Dacht 's ochtends maar even proberen en Sigurdsson binnen 1x gehaald met 2 rage quits, een 4-0 en een 3-0. 8)

Wel smerig bezig geweest met trainings kaarten in de finale maar daarvoor bestaan ze ook :+

Nu even zien of ik 'm ook in m'n team ga gebruiken :P
Ik heb net ook even gecheckt of het weer normaal was, het leek weer normaal. 7-0 gevolgd door een rage quit. Ik ga straks even kijken of de resterende wedstrijden ook kan winnen.
Bevestiging van het vermoeden. Geven jullie maar lekker je coins uit. Ik wacht op de Calcio A :+

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DAgTv4vXcAELrJn.jpg:large

• tomk10

[...]

Uiteraard ligt het ook aan de speelwijze van de tegenstander. Soms komt mijn back mee op en die heeft dan een zee van ruimte. Af en toe. een vroege voorzet, zijn bij mij ook aardig effectief. Daarnaast ook gewoon het combineren door het midden. Ligt heel erg aan de speelstijl van de tegenstander en daar pas ik mijn speelstijl wel op aan. Hierbij hoef ik eigenlijk nooit mijn CT te veranderen.

Is ie nog een programma voor op de pc waarmee ik die herhalingen op kan slaan. Vaak een mooie actie goal of samenspel maar dan geen manier om die herhaling op te slaan...

• SR8
  • Niet online

SR8

Vissert schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:37:
Bevestiging van het vermoeden. Geven jullie maar lekker je coins uit. Ik wacht op de Calcio A :+

[afbeelding]
Ik dacht even; 'alleen Eredivisie, dat is helemaal mooi'.

Helaas, wel TOTS Benelux.
Voor diegene met een instragram account, je kan ook kans maken op een speler uit de TOTS Benelux.
Voorspel drie spelers en maak kans op één van de drie spelers die jij hebt gekozen.
https://www.instagram.com/p/BUbl4HrjlFC/

• god-godlike
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-02 11:39
Misschien een 'domme' vraag, maar hoe komen jullie aan zoveel geld?

Dit is mijn huidig team: https://www.futbin.com/17/squad/4087809

Maar ik kan gewoon niemand 'beters' kopen. Noch kan ik zo'n packen kopen...

Ik blijf maar lanterfanten in D4 wegens te 'zwakke' spelers...

• tomk10
god-godlike schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:19:

Volgens mij heeft het merendeel hier gehandeld, zeker met SBC valt hier wel flink wat geld op te verdienen.

In mijn geval heb ik geluk gehad dat ik een leuke IF uit een pack haalde en zo een beetje fatsoenlijke spelers kon kopen.

[ Voor 45% gewijzigd door tomk10 op 23-05-2017 16:31 ]

• OnderDeMotorkap

Als je wat gevorderd bent, en je speelt weekend league, dan valt er hoop te verdienen.
Als je in gold 3 kunt eindigen verdien je al 30k coins en 2 megapacks + zeldzame spelers pakket. En inderdaad zoals eerder genoemd veel handelen.

Ik persoonlijk verkoop spelers nooit onder de aankoopprijs, er komt altijd een periode wanneer diezelfde speler weer duur wordt. En ik verkoop een speler bijna altijd als ik er goede winst op kan maken, er komt weer een tijd dat de waarde daalt, dan koop ik het weer terug.

En handelen in IF's helpt ook wel, meestal zijn ze op dinsdagen en woensdagen het goedkoopst (veel aanbod, weinig vraag), een week later worden ze schaarser. Kwestue van de markt in de gaten houden.

Hoewel ik zelden SBC doe en packs koop, heb ik een transferwinst van 2 miljoen coins.

Edit: te zwakke spelers geloof ik niet echt. Ik heb een 60k (algemene rating 82) squad waarmee ik regelmatig speel in div 1, en dat gaat prima. Spelers als Renato Sanches, Aurier en Naldo zijn goedkope maar zeer degelijke spelers.

[ Voor 8% gewijzigd door OnderDeMotorkap op 23-05-2017 17:06 ]

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Vissert schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 12:37:

[afbeelding]
Hmm, ik heb 160K voor een TOTS Karsdorp, Sanchez, Botteghin, Klaassen, Vilhena, Jorgensen, Onana, Jones, Haps, Moreno, Ziyech, Toornstra en Dolberg.... En Hero Kuyt wil ik ook nog hebben....

Kansloos denk ik :'(

Verwijderd

Handelen, heb nu zo'n 11 miljoen transferwinst. Dan moet je wel heel dom om gaan met je geld om geen leuk team te behalen :D

• JJoosterman
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-11 19:04
tomk10 schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:31:
[...]

Volgens mij heeft het merendeel hier gehandeld, zeker met SBC valt hier wel flink wat geld op te verdienen.

In mijn geval heb ik geluk gehad dat ik een leuke IF uit een pack haalde en zo een beetje fatsoenlijke spelers kon kopen.
Inderdaad, handelen. Meegaan op hypes omtrend aankomende Marquee Matchups. Dan voordat ze erop staan verkopen. Dus een dag van tevoren of op de dag zelf. Bewaren tot dat de MM bekend zijn kan, al loop je dan wel een risico dat die spelers dan niet nodig zijn, en je er daarna geen winst op maakt. Ik verkoop het meeste voordat het bekend is, en het overige gedeelte zet ik dan een half uur van tevoren op de transfermarkt met een iets lagere bied prijs (wel dat ik er al winst op maak zodra er al op de startprijs geboden wordt), en meestal de koopprijs op max. Meestal is er dan op die spelers al geboden.
Zojuist even een paar potjes gespeeld, maar lag / frameskips blijft een constant iets helaas.

chengbondkwok schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 16:48:
[...]

Hmm, ik heb 160K voor een TOTS Karsdorp, Sanchez, Botteghin, Klaassen, Vilhena, Jorgensen, Onana, Jones, Haps, Moreno, Ziyech, Toornstra en Dolberg.... En Hero Kuyt wil ik ook nog hebben....

Kansloos denk ik :'(
Die spelers van feyenoord en ajax kunnen onmogelijk veel waard zijn, dus dat moet lukken :+

Pagina: 1 ... 162 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.