Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Byron010 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:47:
[...]

BUTLAND! 8)7 |:(

slaat toch nergens op dat hij zo goed is.
Dat vind ik wel meevallen. Hij wordt heel vaak gebruikt waardoor je misschien sneller het gevoel krijgt dat hij een goede keeper is. Maar de laatste maanden vind ik hem echt niet beter dan veel andere keepers van dezelfde rating. Sterker nog, het lijkt me makkelijker scoren tegen hem tegenwoordig.
Maar low budget blijven hij en Begovic wel hype keepers.

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• Razz89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 14-03-2021
Vissert schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:23:
[...]

Griezmann is even wennen maar is voor mij tot nu toe de beste spits waarmee ik gespeeld heb. Het is dat ik teveel geïnvesteerd heb in SBC Suarez :+
Daar kan ik alleen maar van dromen😂

• shameblaster
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-11 14:28

shameblaster

BB4E^Cons

Griezmann speelt inderdaad erg fijn. Heb hem nu voorin staan met Fut Bday Villa. Met name Villa is genieten. Rond vrijwel alles af en lijkt bijna altijd goed te staan. Heeft hele goede stats. Helaas krijg ik Villa op max 8chem, al merk ik dat vooralsnog niet ingame.

Cons:::BB4E

• bbblije
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 21:10

bbblije

Riiiiight

shameblaster schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:04:
Griezmann speelt inderdaad erg fijn. Heb hem nu voorin staan met Fut Bday Villa. Met name Villa is genieten. Rond vrijwel alles af en lijkt bijna altijd goed te staan. Heeft hele goede stats. Helaas krijg ik Villa op max 8chem, al merk ik dat vooralsnog niet ingame.
Jullie moeten ophouden met de lekker makerij!

Ik bid tot alles! Dat die David Villa in mn Ultimate pack krijg!

Beste spits waar ik dit jaar in mijn eigen team heb mogen spelen is Lacazette :p klote pack verslaving!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Ik zou ook voor Butland gaan, heb hem zelfs ingewisseld voor Neuer. Ook Smalling, Kante en Walker voor Ramos, Rakitic en Carvahal zou qua stats een achteruitgang moeten zijn maar is dat in de praktijk niet.

Fijnste spits vind ik nog Gameiro (al dan niet IF), scoorde er toch makkelijker mee dan met Griezmann op de een of andere manier.

[ Voor 24% gewijzigd door Kluutmaran op 12-04-2017 12:34 ]

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Kluutmaran schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:33:
Ik zou ook voor Butland gaan, heb hem zelfs ingewisseld voor Neuer. Ook Smalling, Kante en Walker voor Ramos, Rakitic en Carvahal zou qua stats een achteruitgang moeten zijn maar is dat in de praktijk niet.

Fijnste spits vind ik nog Gameiro (al dan niet IF), scoorde er toch makkelijker mee dan met Griezmann op de een of andere manier.
Ramos is echt een van de beste CB's die ik gehad heb, helaas niet het snelste maar zijn tackles zijn niet normaal goed.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Byron010 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:41:
[...]

Ramos is echt een van de beste CB's die ik gehad heb, helaas niet het snelste maar zijn tackles zijn niet normaal goed.
Tackles zijn voor beginners, Smalling loopt gewoon door de tegenstander heen en neemt de bal onderweg ff mee.

edit:
Ik zag deze bij toeval, maar lijkt gewoon must have voor elk bundesliga team
https://www.futbin.com/17/player/18208/Delaney

[ Voor 15% gewijzigd door Bossie op 12-04-2017 12:46 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Razz89 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:54:
[...]

Daar kan ik alleen maar van dromen😂
Gewoon sparen :+

Nee ik heb ook een hoop moeten verkopen.. Laatste IF van Casemiro en OTW Dembele.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:43:
Ik ben toe aan een nieuw team, na zo'n 200 potjes met een Engels team te spelen vind ik het wel tijd voor wat nieuws!

Budget: Zo'n 400k (PS4)
Formatie: 4-1-2-1-2 (2)
Speelstijl: Ik probeer vaak de combinatie door het midden te zoeken om vervolgens steekballen op de spitsen te geven (snelle spitsen zijn belangrijk dus). Alleen als het echt niet anders kan geef ik voorzetten, maar dit komt niet regelmatig voor.

Wie weet er een leuk team? Ik sta overal voor open, behalve Engels (PL). Ben benieuwd waar jullie mee komen!
Zoiets?
http://www.futhead.com/17/squads/5728388/

PSN: MrMistral

Ik ben toe aan een nieuw team, na zo'n 200 potjes met een Engels team te spelen vind ik het wel tijd voor wat nieuws!

Speelstijl: Ik probeer vaak de combinatie door het midden te zoeken om vervolgens steekballen op de spitsen te geven (snelle spitsen zijn belangrijk dus). Alleen als het echt niet anders kan geef ik voorzetten, maar dit komt niet regelmatig voor.

Wie weet er een leuk team? Ik sta overal voor open, behalve Engels (PL). Ben benieuwd waar jullie mee komen!
https://www.futbin.com/17/squad/3056970

• MrMistral
Whahaha! Ik was bezig met bijna exact dit team te maken als 2e suggestie _O-

Verwijderd

Bedankt! Zeker 2 interessante opties! Nu het lastigste, een keuze maken! Je komt er toch altijd pas achter als je er mee speelt.

• MrMistral
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:14:
Bedankt! Zeker 2 interessante opties! Nu het lastigste, een keuze maken! Je komt er toch altijd pas achter als je er mee speelt.
Zeker! Wat ik in ieder geval kan zeggen: Lacazette is echt een niet normaal goede spits. Daar is geen buil aan te vallen :)

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 16:13

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Bossie schreef op woensdag 12 april 2017 @ 12:43:
[...]

Tackles zijn voor beginners, Smalling loopt gewoon door de tegenstander heen en neemt de bal onderweg ff mee.

edit:
Ik zag deze bij toeval, maar lijkt gewoon must have voor elk bundesliga team
https://www.futbin.com/17/player/18208/Delaney
oeh das wel een cheape speler, aardige stats ook. 99 stamina ook lang niet gek!

Maar ik zie m een van deze drie niet zo snel vervangen: https://www.futbin.com/17/compare/17892/101/17700

Edit: wel aangeschaft natuurlijk :9
MrMistral schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:16:
[...]

Zeker! Wat ik in ieder geval kan zeggen: Lacazette is echt een niet normaal goede spits. Daar is geen buil aan te vallen :)
Combi met lacazette. Alleen zou Pastore niet mijn eerste keuze zijn :+

https://www.futbin.com/17/squad/3058281

@Verwijderd

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
Misschien ga ik het dan zo wel eens proberen als Lacazette zo een aanrader is:-D

https://www.futbin.com/17/squad/3058540

• PetrCech_3
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-11 06:30
huis-r schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:12:
Misschien ga ik het dan zo wel eens proberen als Lacazette zo een aanrader is:-D

https://www.futbin.com/17/squad/3058540
Lijkt op de mijne ;) https://www.futbin.com/17/squad/2909573

Verwijderd

Nog een vraag, spelen jullie met 2 verschillende teams en dan om de 1/2 wedstrijd(en)? Of met 1 team en dan genoeg wisselspelers?
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:19:
Nog een vraag, spelen jullie met 2 verschillende teams en dan om de 1/2 wedstrijd(en)? Of met 1 team en dan genoeg wisselspelers?
Ik heb een fitness team van 100k of iets in die richting. Ik wissel elke wedstrijd om maar gebruik incidenteel wel eens fitness kaarten voor een potje tegen mede tweakers.

Als je pro genoeg bent dan kan je fitness kaarten pakken :+
Aardige TOTW:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9N6CBeWsAMqMnr.jpg:large

• Razz89
Oke ik ben eruit ik doe me xbox360 weg en ga voor de xbox one S, alleen ik heb nu net een leuk team gespaard al die maanden maar als ik nu bestel en morgen de nieuwe FIFA 17 installeer dan moet ik weer helemaal opnieuwe beginnen.. dat maakt de keuze lastig om of nu voor de nieuwe te gaan of wachten tot oktober :p

• MrMistral
Vissert schreef op woensdag 12 april 2017 @ 14:59:
[...]

Combi met lacazette. Alleen zou Pastore niet mijn eerste keuze zijn :+

https://www.futbin.com/17/squad/3058281

@Verwijderd
Haha, ook wel leuk! Al heb ik geen idee hoe z'n NIF speelt, dus weet niet of dat Dybala erbij waard is :) Anders ben je met IF Laca plus Dybala al 365k kwijt :9
Verwijderd schreef op woensdag 12 april 2017 @ 15:19:
Ik heb inmiddels 2 gelijkwaardige teams waarmee ik om de twee wedstrijden speel. Ben met een BPL en calcio A team als fitnessteam begonnen, maar die 2e is inmiddels geen fitness team meer te noemen en de eerste is verkocht en vervangen door een Frans team met een "juve" verdediging :+
Ik wil die Dybalaaa <3

Mja. Ik wil zoveel }:|

[ Voor 12% gewijzigd door MrMistral op 12-04-2017 16:20 ]

Heb er dus idd goed aan gedaan om Marcos Alonso maandag te verkopen, maar eens kijken of ik de nieuwe kan scoren. Morata is ook een leuke verassing aangezien dat de OTW kaart is waarmee ik de OTW SBC ben geëindigd :+

Waarom heeft Ozil overigens een IF? dacht dat Arsenal juist behoorlijk nat was gegaan?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Serie A geeft toch het meeste waar voor je geld: https://www.futbin.com/17/squad/3062423

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Bossie schreef op woensdag 12 april 2017 @ 16:42:
[...]

Heb er dus idd goed aan gedaan om Marcos Alonso maandag te verkopen, maar eens kijken of ik de nieuwe kan scoren. Morata is ook een leuke verassing aangezien dat de OTW kaart is waarmee ik de OTW SBC ben geëindigd :+

Waarom heeft Ozil overigens een IF? dacht dat Arsenal juist behoorlijk nat was gegaan?
Inderdaad, dat was maandag tegen Palace, maar hij had 1G1A tegen West Ham afgelopen woensdag. Vooruit dat kan.
Maar Dybala met 1 assist tegen Chievo een 4e IF, dat is echt belachelijk.

• SR8
  • Niet online

SR8

Sorry foutje :$

[ Voor 95% gewijzigd door SR8 op 12-04-2017 18:33 ]

SR8 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:30:
[...]

Inderdaad, dat was maandag tegen Palace, maar hij had 1G1A tegen West Ham afgelopen woensdag. Vooruit dat kan.
Maar Dybala met 1 assist tegen Chievo een 4e IF, dat is echt belachelijk.
Maakt niet uit, anders had hij een MOTM gekregen.

• SR8
  • Niet online

SR8

Bossie schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:45:
[...]

Maakt niet uit, anders had hij een MOTM gekregen.
Dat hadden ze idd moeten doen voor de CL.

Het is steeds meer willekeur wat betreft TOTW.
3 wedstrijden gespeeld met Villa waar hij rond de 60ste minuut erin komt als invaller. 4 goals :P Hij bevalt mij prima :)

Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bean77 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:01:
3 wedstrijden gespeeld met Villa waar hij rond de 60ste minuut erin komt als invaller. 4 goals :P Hij bevalt mij prima :)
Stoppen nu! Wij mortalen kunnen enkel hopen en dromen over Villa... Maak ons niet lekker ;)
Toch lekker dat Isco deze er in schiet tegen dabbende ajaxied :+

Vissert schreef op woensdag 12 april 2017 @ 20:58:
Toch lekker dat Isco deze er in schiet tegen dabbende ajaxied :+

[video]
Heerlijk, hoewel dat meer een goal is voor Villa :+

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Bossie schreef op woensdag 12 april 2017 @ 21:02:
[...]

Heerlijk, hoewel dat meer een goal is voor Villa :+
Fijne Eikel!

[ Voor 3% gewijzigd door bbblije op 12-04-2017 21:42 ]

• peeweeherman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09-2024

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik heb BD Villa ook maar gehaald als supersub, maar hij scoort inderdaad lekker *O*

Ben echter ook nog steeds verliefd op Balotelli :>
Heb vanwege zijn TIF maar weer een L1 team samengesteld, maar heb eerst maar weer zijn SIF van de bank gehaald. Bam, gelijk weer een hattrick d:)b Nu even kijken naar een geschikt moment om te upgraden.

Vanavond weer kampioen geworden van div. 2, dus morgen weer flink aan de bak. Hopelijk verzacht de Monthly Reward de pijn een beetje en wellicht de Ultimate pack?

Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Ik wil jullie even inlichten wie ik in mijn Ultimate Pack ga krijgen:

FBday Villa
Kante
Alba
Diego Costa
Lloris

En dan koop ik zelf IF Lallana,

Om het volgende team te maken: https://www.futbin.com/17/squad/3070015
bbblije schreef op woensdag 12 april 2017 @ 23:13:
Ik wil jullie even inlichten wie ik in mijn Ultimate Pack ga krijgen:

FBday Villa
Kante
Alba
Diego Costa
Lloris

En dan koop ik zelf IF Lallana,

Om het volgende team te maken: https://www.futbin.com/17/squad/3070015
Nogmaals, die FB kaarten zijn toch al uit packs ?
Ik zou ook zeer tevreden zijn met SIF Alonso, kan ook natuurlijk zijn IF terugkopen met 30k winst

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 23-11 11:10
Bossie schreef op woensdag 12 april 2017 @ 23:32:
[...]

Nogmaals, die FB kaarten zijn toch al uit packs ?
Ik zou ook zeer tevreden zijn met SIF Alonso, kan ook natuurlijk zijn IF terugkopen met 30k winst
FB kaarten kunnen nog in deze packs zitten!

PSN: Kidjuh

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Kidjuh schreef op donderdag 13 april 2017 @ 01:12:
[...]

FB kaarten kunnen zitten nog in deze packs zitten!
In die van mij gaat zitten: David Villa.

.
The extra rewards will be distributed after the event ends and before April 14th, but will still include a chance to receive FUT Birthday Squad items. bbblije wil recieve a special FUT Birtday David Villa.

[ Voor 33% gewijzigd door bbblije op 13-04-2017 07:53 ]

Kidjuh schreef op donderdag 13 april 2017 @ 01:12:
[...]

FB kaarten kunnen nog in deze packs zitten!
Doe eens een linkje?
Zie dat niet op de BD page

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:35
Kunnen de spelers die je zelf hebt gekocht ook nog gaan veranderen? Dus als ik bijvoorbeeld van Dijk heb, kan hij dan een IF krijgen of moet ik die dan nog los kopen. Of als er een wijziging komt qua stats, blijft dat oude kaartje dan bestaan?
Met binnenkort de TOTS heb ik besloten om de nodige spelers alvast te gaan verkopen nu ze nog niet echt gedropt zijn in waarde. Met de vele TOTS kaarten die gaan komen is mijn persoonlijke ervaring dat IF/SIF kaarten een mindere prijs/kwaliteit gaan hebben. Daarom wil ik alvast wat gaan verkopen en speel ik de tots met wat normale rare kaarten.

Mijn fitness team bestaat uit voornamelijk sbc spelers, dus daar valt weinig te verkopen. Wel vertrekken IF Gray (untradable Remy) en Kante 86 (normale Kante terugkopen) uit dit team. De Gea is de enige speler van waarde die blijft, gewoon omdat het een zeer goede keeper is.

Uit mijn A-team zal Casemiro 87 verkocht worden. Heb de normale versie als untradable en de kans is groot denk ik dat hij een TOTS gaat krijgen. Ook Vidal cmotm gaat weg en wordt vervangen door Renato Sanches. Messi gaat ook weg en wordt vervangen door untradable Orrelana die in de 1ste minuut wordt vervangen door FB Villa die wel blijft.
Verder blijft het team hetzelfde. Neuer is gewoon te goed. Ronaldo upgraden is niet te betalen. En twijfel alleen nog over Boateng, maar hij krijgt de voorkeur van de twijfel. De marcos IF blijft omdat hij niet zoveel waarde heeft.

En dan kijken wat de TOTS gaat brengen......

KaiseRRuby schreef op donderdag 13 april 2017 @ 09:51:
Kunnen de spelers die je zelf hebt gekocht ook nog gaan veranderen? Dus als ik bijvoorbeeld van Dijk heb, kan hij dan een IF krijgen of moet ik die dan nog los kopen. Of als er een wijziging komt qua stats, blijft dat oude kaartje dan bestaan?
Kaartje blijft hetzelfde, je moet dan een ander nieuw (duurder) kaartje voor terugkopen.
Alleen de OTW kaarten veranderen mee in waarde als een speler een IF/SIF/TIF krijgt

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

bbblije schreef op donderdag 13 april 2017 @ 07:49:
[...]

In die van mij gaat zitten: David Villa.

.

[...]
_O-

• PetrCech_3
Ik begin te twijfelen tussen Pogba of Eriksen TIF. Stel dat ik voor Eriksen zou gaan, zal ik hem dan Hunter of Hawk geven? Hij zal mijn Cam in een 4312 worden.

• huis-r
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 22-03-2021
PetrCech_3 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:31:
Ik begin te twijfelen tussen Pogba of Eriksen TIF. Stel dat ik voor Eriksen zou gaan, zal ik hem dan Hunter of Hawk geven? Hij zal mijn Cam in een 4312 worden.
Bij mij heeft ie Hawk en het is genieten geblazen _/-\o_

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
PetrCech_3 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:31:
Bij mij een Jager.
236 wedstrijden.
113 goals
96 assists.
Dus ongeveer iedere wedstrijd wel bij een goal betrokken. :+

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-11 13:50
shameblaster schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 21:39:
[...]

Ik loop iets voor. Verwacht een MOTM kaart gezien zijn 2 goals tot dusver vs Barcelona.
Zal helaas onbetaalbaar worden.
Komen er iedere speelronde (nu is de heenronde van CL kwartfinales dus geweest) een aantal MOTM kaarten uit of moeten dan beide wedstrijden (uit én thuis) zijn geweest?

Met Dybala in het TOTW zal er voor hem wel geen MOTM kaart meer komen. Achja, dan maar Ronaldo MOTM packen :D
pelidee schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:18:
[...]

Bij mij een Jager.
236 wedstrijden.
113 goals
96 assists.
Eriksen tenzij je de skills van Pogba ook gebruikt, daarnaast is voornamelijk kracht vs agility.
Eriksen heeft Engine bij mij als CAM, en scoort bijna net zo vaak als mijn spitsen, met het grote verschil dat Eriksen degene is die mijn spitsen bedient.

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

pelidee schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:18:
[...]

Bij mij een Jager.
236 wedstrijden.
113 goals
96 assists.
Bij mij ook jager, hij heeft 353x gespeeld, 118 goals en 107 assists, maar ik scoor gemiddeld niet zoveel.

Toch wil ik ook graag IF Lallana in de spotlight zetten.
Op baiss van zijn stats heb ik hem tot kort nooit gekozen, inmiddels staat hij op 10, 8, 7 11, 10, 7 oOo

[ Voor 3% gewijzigd door peeweeherman op 13-04-2017 15:57 ]

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Joster schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:19:
[...]

Komen er iedere speelronde (nu is de heenronde van CL kwartfinales dus geweest) een aantal MOTM kaarten uit of moeten dan beide wedstrijden (uit én thuis) zijn geweest?

Met Dybala in het TOTW zal er voor hem wel geen MOTM kaart meer komen. Achja, dan maar Ronaldo MOTM packen :D
Ik denk weer per EL/CL ronde. Ja Dybala verwacht ik ook niet meer, misschien Chiellini. Ronaldo krijgt hem nu opzeker idd.

• PetrCech_3
Na 3(!) ketsers in 5 wedstrijden was het dag dag De Gea. Wat een prutser! Daarnaast heb je aan een SIF Coleman ook niets. Merk wel dat backs weinig toevoegen in 4312. Pogba was prima, maar ben zelf denk ik toch meer fan van Eriksen, dat zal dus nog even twijfelen worden. Door op de GK en RB iets te besparen heb ik nu wel mooi OTW Kanté :)
https://www.futbin.com/17/squad/2909573
peeweeherman schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:12:
[...]

Bij mij ook jager, hij heeft 353x gespeeld, 118 goals en 107 assists, maar ik scoor gemiddeld niet zoveel.

Toch wil ik ook graag IF Lallana in de spotlight zetten.
Op baiss van zijn stats heb ik hem tot kort nooit gekozen, inmiddels staat hij op 10, 8, 7 oOo
Lallana is simpelweg een tragere Eriksen met meer defense, door zijn winterupgrade is hij nu ook zeer bruikbaar als CM ipv alleen als CAM.

@Hierboven, ik vind juist Kante een zwak punt als CDM in deze formaties omdat je regelmatig duels in het centrum verliest door zijn lengte. Matic is wat dat betreft vaak een betere keuze en dan kan Kante als bijvoorbeeld RCM nog genoeg stofzuigen :)

Backs moet je simpelweg op stay back en conservative interceptions. Stay back om te verkomen dat je in de omschakeling word gepakt, conservative om te verkomen dat ze constant instappen waardoor je alsnog vaak de winger van de tegenstander kwijt bent.

Coleman/Alonso passen perfect doordat hun ook een high defensive workrate hebben. Als je rustig opbouwt dan zullen beide backs alsnog opschuiven zonder dat ze bijvoorbeeld als Jordi Alba of Dani Alves helemaal los gaan ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Bossie op 13-04-2017 15:04 ]

PetrCech_3 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 14:58:
Na 3(!) ketsers in 5 wedstrijden was het dag dag De Gea. Wat een prutser! Daarnaast heb je aan een SIF Coleman ook niets. Merk wel dat backs weinig toevoegen in 4312. Pogba was prima, maar ben zelf denk ik toch meer fan van Eriksen, dat zal dus nog even twijfelen worden. Door op de GK en RB iets te besparen heb ik nu wel mooi OTW Kanté :)
https://www.futbin.com/17/squad/2909573
Wie ga je ipv van de Gea gebruiken? :)

De Gea is bij mij een toppertje. Elke fifa keeper maakt ketsers, het gaat mij om de ballen waarvan ik verwacht dat ze er in gaan maar dat de keeper ze toch nog heeft.

• PetrCech_3
Vissert schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:03:
[...]

Wie ga je ipv van de Gea gebruiken? :)

De Gea is bij mij een toppertje. Elke fifa keeper maakt ketsers, het gaat mij om de ballen waarvan ik verwacht dat ze er in gaan maar dat de keeper ze toch nog heeft.
Courtois. Beviel me in het begin van Fifa best goed, dus die heeft zijn plaats weer terug.
PetrCech_3 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:05:
[...]

Courtois. Beviel me in het begin van Fifa best goed, dus die heeft zijn plaats weer terug.
Ik hoor juist veel mensen negatief over Courtois :p

• PetrCech_3
Vissert schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:07:
[...]

Hahaha, en anders Lloris. Maar Lloris IF vind ik bizar. Ga geen 220k voor een GK betalen die nog minder is dan Neuer
PetrCech_3 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:09:
[...]

Hahaha, en anders Lloris. Maar Lloris IF vind ik bizar. Ga geen 220k voor een GK betalen die nog minder is dan Neuer
Waarom haal je neuer dan niet, je hebt met Mustafi toch een duitse link?

• PetrCech_3
Bossie schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:12:
[...]

Waarom haal je neuer dan niet, je hebt met Mustafi toch een duitse link?
Dan staat Neuer op 6.

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:16
Neuer, Boateng en Alaba

• PetrCech_3
$$$$$$$$$$$$$$$. :o

• Amelandbor
Valt nu wel wat mee, ik heb Boateng nog gekocht voor 180k :P

• PetrCech_3
Amelandbor schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:27:
[...]

Valt nu wel wat mee, ik heb Boateng nog gekocht voor 180k :P
Dat is hij nu nog...? PS4.

• Amelandbor
Ah, ik kijk automatisch naar Xbox prijzen :P. PS4 prijzen lijken inderdaad minder hard te dalen voor Boateng.

• Joster
shameblaster schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:22:
[...]

Ik denk weer per EL/CL ronde. Ja Dybala verwacht ik ook niet meer, misschien Chiellini. Ronaldo krijgt hem nu opzeker idd.
Volledige ronde van 2 wedstrijden of dus al deze week?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Vissert schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:07:
[...]

courtois pakt hier zoveel ballen.

Gister gekwalificeerd voor de Weekend League :)
Voor het eerst sinds laatste weekend januari

5e keer totaal

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Vandaag 4 potjes gespeeld in div. 1, alles relatief makkelijk gewonnen! (Villa :X )
Zou ik mijn ultimate team dan eindelijk gevonden hebben?!

Mars18 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:33:
[...]

courtois pakt hier zoveel ballen.

Gister gekwalificeerd voor de Weekend League :)
Voor het eerst sinds laatste weekend januari

5e keer totaal
Goed bezig! Vanavond tijd voor een potje?
Hier ook gekwalificeerd voor de WL. 3e finale was het raak. 1e terecht verloren, de 2e zwaar onterecht en de 3e keer de finale met 6-0 gewonnen.

Hier is Villa ook "on fire". Hij heeft standaard ook 95 curve, dus ik denk dat dit wel een grote bijdrage levert dat hij zoveel scoort.

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:35
Ben benieuwd of jullie wat advies kunnen geven aan een beginner.. :)

Spel gekocht, meteen van die pakketjes gekocht omdat ik het leuk vond om die te openen (helaas geen knaller er in) en toen dacht ik: ik ga een Nederlands team bouwen, lijkt me leuk. Daar is dit uitgekomen:

www.futbin.com/17/squad/3086211

Best wel lollig vind ik zelf al. Ik heb ongeveer 8000 munten nu te besteden.

Wat mij opvalt met spelen: toen ik online ging spelen had ik zoveel lag dat er niks aan was. Dat zal ik binnenkort weer testen. Nu speel ik gewoon een 1 persoon seizoen. Dat is best lollig, divisie 10 was een walk in the park. Had de moeilijkheid op professioneel gezet en ik won bijna alles met 14-0.

Nu zit ik in divisie 9. Merk ook dat de moeilijkheidsgraad wordt bepaald door de PS4. Tegen Leicester City op Wereldklasse heb ik geen schijn van kans. Kansloos verliezen met 4-0.

Op professioneel win ik soms, verlies ik soms. Semi-pro alles winnen. Vooral verdedigen vind ik echt moeilijk. Wie heeft er tips?

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-11 14:30

freddy0519

It hurts when IP

The more Daily Birthday SBCs you complete, the higher your reward! The extra rewards will be distributed after the event ends and before April 14th, but will still include a chance to receive FUT Birthday Squad items.
Iemand die weet wanneer we de beloning mogen ontvangen? Ik heb alvast nog niets gekregen. Vermoedelijk vanavond rond 19u?

Al doende leert men, al draaiende keert men.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Joster schreef op donderdag 13 april 2017 @ 15:51:
[...]

Volledige ronde van 2 wedstrijden of dus al deze week?
Ik denk morgen.

• freddy0519
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-11 14:30

freddy0519

It hurts when IP

Probeer in 4-3-3 (aanval) te spelen. Zo heb ik het ook geleerd. Met 3 verdedigers spelen, is het moeilijk als beginner om te leren verdedigen. Je hebt dan vaak enorm veel ruimte en kan je met die extra man een beetje opvangen. Zo ben ik voor het eerst met fifa begonnen en ik blijf ook met deze opstelling spelen (div 5 online). Probeer jouw dubbele spelers aan te bieden op de transfermarkt en niet snelverkopen, scheelt ook wel wat muntjes. En gewone standaard packs kopen heeft (imo) heel weinig zin. Special packs zijn vaak meer de moeite waard. Ook met ssu's kan je heel wat packs of speciale spelers scoren. En probeer ook online met kabel te spelen, draadloos is waardeloos (ik spreek uit ervaring). Mocht dit nog steeds het geval zijn, dan ligt het waarschijnlijk aan je tegenstander z'n internet.

Mijn squad:
https://www.futbin.com/17/squad/3086906 (ik heb er eigenlijk 2 8) )
https://www.futbin.com/17/squad/3086997

[ Voor 6% gewijzigd door freddy0519 op 13-04-2017 17:33 ]

Al doende leert men, al draaiende keert men.

• Razz89
peeweeherman schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:36:
Vandaag 4 potjes gespeeld in div. 1, alles relatief makkelijk gewonnen! (Villa :X )
Zou ik mijn ultimate team dan eindelijk gevonden hebben?!
welke opstelling speel je? En welke intructies? Ik ben zoekende als een malle :p

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 22:52
Vissert schreef op donderdag 13 april 2017 @ 16:45:
[...]

Goed bezig! Vanavond tijd voor een potje?
Denk het wel. Laat wel even weten

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Fraaank
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-08 20:32
freddy0519 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 17:15:
[...]

Iemand die weet wanneer we de beloning mogen ontvangen? Ik heb alvast nog niets gekregen. Vermoedelijk vanavond rond 19u?
Nog niks hier, gok op 20u! Hoop dan ook op de monthly's en wellicht een FB-pack?
Fraaank schreef op donderdag 13 april 2017 @ 19:31:
[...]

Nog niks hier, gok op 20u! Hoop dan ook op de monthly's en wellicht een FB-pack?
Met Villa voor iedereen hier!

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Had hem net verkocht ivm FB crash, maar waarschijnlijk nog een dagje wachten
Heb ook geen monthly rewards... :(

• Fraaank
Gold 3 gehaald. Beste speler...Banega!

Tip voor iedereen: de nieuwe Marque Matchup rewards zijn bagger, behalve de reward voor het completen! Een tradable TOTW. Had helaas Brooks.

• shameblaster

shameblaster

BB4E^Cons

Had nog wat russen in mijn club. Spelers van spartak gaan voor 8-9k... Tikt leuk aan evenals de overige spelers uit die competitie. 2e bundesliga ook....

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Ik had Dost...

De nieuwe Marcos Alonso is inmiddels binnen. Volgens mij de eerste maal dat ik Guardian als Chem style heb toegepast, maar wilde juist zijn agi/balance boosten.

Met bepaalde kaartjes is hij ook gewoon >90 Striker :+

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21:02
Ik had Brooks uit de Marque =( maar wel IF Lahm in mijn pakje dus alsnog =). Nu richting de 2 mil voor TOTS.

• mc-koenoe
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-07-2023
Iemand hier zijn monthly rewards al binnen?

• bbblije

bbblije

Riiiiight

MM is onmogelijk via de web app, alles wordt voor je neus weg gesniped... morgen ochtend maar even de PS4 opstarten!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:23
Zo, net MM gedaan. Ik dacht dat ik dik verlies zou maken door de Russische MM, het heeft mij 20K gekost (de rest van de MM had ik al in m'n club zitten).

Rolt er een Cavani uit mijn TOTW pak :)

Enige waar ik aan twijfel is wanneer ik hem moet verkopen. Ik zal hem sowieso niet gebruiken, maar alles lijkt behoorlijk hard te dalen door de MM, waardoor nu verkopen onverstandig lijkt.

[ Voor 32% gewijzigd door chengbondkwok op 14-04-2017 00:21 ]

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:18
Net ook even de MM gedaan. Eerste reward (rare electrum pack) was gelijk IF Dost, geen klapper maar prima. 15k kwijt voor de andere Challenger dus dat valt ook mee. Zit nu te twijfelen of ik dat TOTW pack moet openen. Voor mijn teams zit er niet echt wat tussen...

Edit: Behalve Dybala dan... Had die nog niet eens gezien. Achter Dzeko in mijn Serie A team zou hij niet misstaan.

Waar blijft eigenlijk de reward van de birthday sbc dailies?

[ Voor 25% gewijzigd door Beltoni op 14-04-2017 01:31 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Beltoni schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 01:25:

Waar blijft eigenlijk de reward van de birthday sbc dailies?
Ik heb hem, niets bruikbaars...
Had wel een TotW Oblak, maar die is untradable, leuk voor een sbc :+

Mijn pack is ook binnen! Zo even proberen. Ik haalde btw Dost uit de TOTW MM :+
Vissert schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 07:32:
Mijn pack is ook binnen! Zo even proberen. Ik haalde btw Dost uit de TOTW MM :+
Fabregas, Matic, Cahill, toch leuk voor de bank van mijn BPL team, geen IFs helaas.

Bossie schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 07:38:
[...]

Fabregas, Matic, Cahill, toch leuk voor de bank van mijn BPL team, geen IFs helaas.
Vergelijkbaar. Miranda en Kane en wat SBC materiaal.

Pro tip: Voordat je je duplicate spelers uit je pack voor niks discard. Kijk welke je kan ruilen met spelers uit de club die je wel kan transferlijsten.

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Openen jullie hem in de webapp of op de console/pc?

• Fraaank
FB-pack: IF Toornstra, past mooi in m'n Feyenoord-squad die wacht op TOTS

Ook de Monthly Rewards zijn uit! Eindelijk is mazzel is mijn Gold-Rewards: 2x bagger IF en 86Rated Alex Sandro!

• bbblije

bbblije

Riiiiight

Fraaank schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:17:
FB-pack: IF Toornstra, past mooi in m'n Feyenoord-squad die wacht op TOTS

Ook de Monthly Rewards zijn uit! Eindelijk is mazzel is mijn Gold-Rewards: 2x bagger IF en 86Rated Alex Sandro!
Oke ik stop met spelen, beste speler is Danny... Daar komt dan nog eens bij dat ik duplicate Moussa Dembele, Butland en Coman krijg... 3 spelers die ik an untradable heb. EA kan echt de schijt krijgen, dikke doei! ;w

• Amelandbor
FB: Navas :|
Monthly: Immobile, Benatia, Dost, Belotti

Het is bijna alsof ze weten dat ik geen Serie A speel |:(

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Amelandbor schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:29:
FB: Navas :|
Monthly: Immobile, Benatia, Dost, Belotti

Het is bijna alsof ze weten dat ik geen Serie A speel |:(
_O- isn't it ironic!
Zo kreeg ik ooit een Pogba OYW terwijl ik hem helemaal niet fijn vind spelen, gelukkig was die wel tradable :P

Hier ook weer prut... Heaton, Vela, Burgstaller en Wiedwald

Wat me wel opvalt is dat er nu een Goud 2 pakket is met 4 i.p.v. 3 spelers.
Eerder kreeg je voor goud 1, 2, of 3 dezelfde pack.

[ Voor 38% gewijzigd door peeweeherman op 14-04-2017 08:56 ]

• Joster
bbblije schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:28:
[...]

Oke ik stop met spelen, beste speler is Danny... Daar komt dan nog eens bij dat ik duplicate Moussa Dembele, Butland en Coman krijg... 3 spelers die ik an untradable heb. EA kan echt de schijt krijgen, dikke doei! ;w
Ik had ook Danny, kan ik mooi nog gebruiken voor de Marquee. Verder was m'n beste speler Di Maria, geen game changer om mijn Calcio team om te gooien dus. Wel iemand die ik eventueel kan gebruiken met Dybala, Gomez IF en Icardi TIF in z'n buurt.
peeweeherman schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:47:
[...]

_O- isn't it ironic!

Hier ook prut... Heaton, Vela, Burgstaller en Wiedwald

Wat me wel opvalt is dat er nu een Goud 2 pakket is met 4 i.p.v. 3 spelers.
Eerder kreeg je voor goud 1, 2, of 3 dezelfde pack.
De monthly packs zijn verandert. Zag er gisteren een afbeelding over. Even zoeken.

Edit: @peeweeherman
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C9N94A3WsAAwsBd.jpg:large

[ Voor 10% gewijzigd door Vissert op 14-04-2017 08:55 ]

• peeweeherman

peeweeherman

energieleverend.nl

Vissert schreef op vrijdag 14 april 2017 @ 08:54:
[...]

De monthly packs zijn veranderd. Zag er gisteren een afbeelding over. Even zoeken.

Edit: @peeweeherman
[afbeelding]
Dank u.
Dat zorgt wel weer voor extra drive, heb tot nu toe altijd alleen gefocussed op Goud, en altijd nog goud 2 gehaald, maar nu een extra reden om voor meer te gaan.

Pagina: 1 ... 147 ... 190 Laatste

Let op:
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.