We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Deze man heeft soms briljante reddingen, maar ik kan mij geen wedstrijd herinneren welke hij voor mij heeft gewonnen.
Zojuist speelde ik een pot waar ik 10 schoten op het goal had gelost, 2 goals en mijn tegenstander 4 en deze gingen er allemaal in (blunder na blunder).
Wie raden jullie aan?
peeweeherman schreef op zondag 19 maart 2017 @ 19:18:
Nog steeds weinig uitblinkende otw's...
Geen upgrade van Bially, Sané, Stones, Giuliano of Sanches te verwachten.
Misschien vanavond nog Draxler, Ben Arfa of Depay, anders weer met lege handen...
Hier een voorbeeldje voor die corner (en een leuke aanval vooraf
PSN: MrMistral
Mooi, goed te zien hoe je hem neemt, ik zat nog even op de verkeerde plek op basis van de aanwijzingen hiervoor.MrMistral schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:51:
[...]
[video]
Hier een voorbeeldje voor die corner (en een leuke aanval vooraf)
Verder geen L1 of zo indrukken?
Check de realisatie van ons energieleverend passiefhuis op energieleverend.nl
Nope!peeweeherman schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:56:
[...]
Mooi, goed te zien hoe je hem neemt, ik zat nog even op de verkeerde plek op basis van de aanwijzingen hiervoor.![]()
Verder geen L1 of zo indrukken?
Een paar spelers heb ik goed kunnen verkopen en met de opbrengsten van investeringen was het nu mogelijk om de SIF Hazard te kunnen betalen.
Foto's van de 2 teams staan onder elkaar:
http://imgur.com/a/h8V9E
Zojuist 4 potjes gespeeld in divisie 2: 3 gewonnen 1 gelijk. Dat gaat de goede kant op.
Laten we hopen dat er deze week een 84+ sbc komt tijdens FUT birthday. Ik heb nog vele spelers op de transferlijst staan.
Cons:::BB4E
Eerste ballen beginnen op de plek te komen, maar het koppen is nog niet zo explosief dat ze onhoudbaar zijn.
Is dat een kwestie van schieten (dus koppen) wat langer inhouden, of door een paar keer achter elkaar drukken?
Nu nog even hopen op een extra goaltje van Draxler.
[ Voor 10% gewijzigd door peeweeherman op 19-03-2017 22:13 ]
Ik weet niet hoe het met andere spelers zit maar ik gebruik zelf sif Donnarumma met (weet niet of het veel uitmaakt) glove en ik ben zeer tevreden met hem.Protax schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:48:
Ben echt helemaal klaar met Handanovic in mijn Calcio team.
Deze man heeft soms briljante reddingen, maar ik kan mij geen wedstrijd herinneren welke hij voor mij heeft gewonnen.
Zojuist speelde ik een pot waar ik 10 schoten op het goal had gelost, 2 goals en mijn tegenstander 4 en deze gingen er allemaal in (blunder na blunder).
Wie raden jullie aan?
1x drukken is hoog koppen, meerdere malen kopt die hem naar de grondpeeweeherman schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:13:
[...]
Eerste ballen beginnen op de plek te komen, maar het koppen is nog niet zo explosief dat ze onhoudbaar zijn.
Is dat een kwestie van schieten (dus koppen) wat langer inhouden, of door een paar keer achter elkaar drukken?
PSN: Kidjuh
Met Depay heb je dan wel een leuke en Draxler heeft ook wel wat potentie. Van de rest heb ik grote twijfelspeeweeherman schreef op zondag 19 maart 2017 @ 19:18:
Nog steeds weinig uitblinkende otw's...
Geen upgrade van Bially, Sané, Stones, Giuliano of Sanches te verwachten.
Misschien vanavond nog Draxler, Ben Arfa of Depay, anders weer met lege handen...
Ik heb ook een aantal waardeloze (Ntep, Krychowiak, kolodziejcack) en een aantal waarvan ik zelf nog wel dacht dat ze potentie hadden maar echt nog niks uitkomt (Mustafi, Sanches, Niang, Berahino)... en Dembele die natuurlijk wel heel chill is
En Milik natuurlijk ook nog... maar zolang Mertens niet geblesseerd raakt is dat ook hopeloos denk ik
Als ik de kaart van Milik bekijk, heb ik ook niet het idee dat een IF de kaart veel beter maakt, zeker niet met alle goede alternatieve in de Serie A.ErnstMid schreef op maandag 20 maart 2017 @ 09:43:
[...]
Met Depay heb je dan wel een leuke en Draxler heeft ook wel wat potentie. Van de rest heb ik grote twijfels![]()
Ik heb ook een aantal waardeloze (Ntep, Krychowiak, kolodziejcack) en een aantal waarvan ik zelf nog wel dacht dat ze potentie hadden maar echt nog niks uitkomt (Mustafi, Sanches, Niang, Berahino)... en Dembele die natuurlijk wel heel chill is(Als Auba daar niet speelde was het helemaal een feest met die man...)
En Milik natuurlijk ook nog... maar zolang Mertens niet geblesseerd raakt is dat ook hopeloos denk ik![]()
peeweeherman schreef op zondag 19 maart 2017 @ 22:13:
[...]
Dit ^Kidjuh schreef op maandag 20 maart 2017 @ 00:55:
[...]
1x drukken is hoog koppen, meerdere malen kopt die hem naar de grond
Soms doe ik ook nog L2 voor wat acrobatische ongein
Ik ga denk ik Aguero kopen en dit proberen:
http://www.futhead.com/17/squads/5287340/

Na de aftrap wissel ik dan Gomez met Aguero en Brozo met Dybala
[ Voor 16% gewijzigd door MrMistral op 20-03-2017 11:17 ]
Ik zou je linksback ook wisselenMrMistral schreef op maandag 20 maart 2017 @ 10:08:
[...]
[...]
Dit ^
Soms doe ik ook nog L2 voor wat acrobatische ongein
Ik ga denk ik Aguero kopen en dit proberen:
http://www.futhead.com/17/squads/5287340/
[afbeelding]
Na de aftrap wissel ik dan Gomez met Aguero en Brozo met Dybala
We kunnen enkel op onze knietjes...peeweeherman schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:01:
Zal Lukaku nog eerst een IF krijgen voor hij PotM wordt? Die laatste wordt dan wel een beest!
Nee joh. Hij is beter dan z'n broer
Ik vrees alleen dat de eisen aan de sbc ook meegroeien...
Er is al wel een grote kans dat er meerdere IF's benodigd zijn idd. Waaronder wss een van Lukaku zelf. We kunnen iig uitgaan van een minimum van 500K, dat benodigd zal zijn voor een mogelijke SBC. Afwachten!peeweeherman schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:53:
[...]
Ik vrees alleen dat de eisen aan de sbc ook meegroeien...
Daar houd ik ook wel rekening mee. Meest voor de hand liggende keuzes: IF Tielemans, IF Dendoncker, MOTM Dendoncker (hoge rating ipv Naingolan), IF Bolasie, IF Baines en IF Coleman. IF Stekelenburg was een te goedkope IF (gok hier het IF verhaal van POTM Kane en IF Trippier)bbblije schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:57:
[...]
Er is al wel een grote kans dat er meerdere IF's benodigd zijn idd. Waaronder wss een van Lukaku zelf. We kunnen iig uitgaan van een minimum van 500K, dat benodigd zal zijn voor een mogelijke SBC. Afwachten!
EDIT
Volgens mij de goedkoopste 85 rated Belgie team:
https://www.futbin.com/17/squad/2538674 (1IF)
https://www.futbin.com/17/squad/2538904 (2IF)
Opstelling is een gok maar met Pocognoli(76) en Meunier(77) als RB en LB is het haast niet anders te doen.
Witsel is qua rating een goedkoop alternatief voor Dembele.
[ Voor 21% gewijzigd door kevinn op 20-03-2017 14:43 ]
Ik heb een poosje met een Bundesliga (Lees: Bayern Munchen) elftal gespeeld. Daarna over gegaan op Premier League. Het verdedigen ging zo soepel met dat elftal. Dat heb ik nog niet ervaren met de Premier League verdedigers.Razz89 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:13:
speelt er hier wel is iemand met een bundesliga of liga bbva squad? zit te twijfelen om over te gaan op 1 van deze.. premier league op uit gekeken en calcio A vond ik maar helemaal niks..
Alaba, Boateng, Hummels, Lahm. (Op Lahm zat een Hawk chem kaart. De tandjes, hij hield echt iedereen bij).
Wat is je budget nu?Razz89 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:13:
speelt er hier wel is iemand met een bundesliga of liga bbva squad? zit te twijfelen om over te gaan op 1 van deze.. premier league op uit gekeken en calcio A vond ik maar helemaal niks..
Ik speel zowel met een PL als LaLiga verdediging, er tippen maar weinig aan Ramos, Umtiti en Varane. Maar het middenveld van LaLiga heeft gebreken, naar mijn mening zo ook Bundes. Ga na wat voor of precies welke spelers je liggen en probeer ze bij elkaar te breien!
[ Voor 29% gewijzigd door bbblije op 20-03-2017 18:51 ]
Heb veel potjes met een full bundes team gespeeld. Maar mist een echt goede spits en sterke linksbuiten. Dus met een beetje passen en meten nu dit team: https://www.futbin.com/17/squad/2251418Razz89 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:13:
Standaard wel kampioen in divisie 2 > 1 > degradatie > kampioen 2..
PSN: Kidjuh
Ik speel al even met een bundesliga/laliga squad en dat bevalt prima hoor.Razz89 schreef op maandag 20 maart 2017 @ 18:13:
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Heb geen ervaring ermee, maar zijn snelheid lijkt me echt een flinke tegenvaller.Fraaank schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:44:
Iemand ervaring met SIF Dost? Ben wel klaar met m'n Ligue 1 team. Ik wacht nog even met het verkopen van OTW Depay. Speel meestal div 1 en kom nooit verder dan gold 1 met de WL, met welk team dan ook, dus ga maar is kloten met een Nederlands team, waarbij ik Kongolo op 5 chem als CB ga gebruiken. Kan natuurlijk ook Promes op 7 chem als ST zetten in 4321.
Je zou ook eredivisie kunnen doen met bijvoorbeeld Jorgensen, Klaassen, Ziyech / Toornstra, Moreno en Willems if, Traore en Baker (geloof ik) tott.Fraaank schreef op maandag 20 maart 2017 @ 21:44:
Iemand ervaring met SIF Dost? Ben wel klaar met m'n Ligue 1 team. Ik wacht nog even met het verkopen van OTW Depay. Speel meestal div 1 en kom nooit verder dan gold 1 met de WL, met welk team dan ook, dus ga maar is kloten met een Nederlands team, waarbij ik Kongolo op 5 chem als CB ga gebruiken. Kan natuurlijk ook Promes op 7 chem als ST zetten in 4321.
Was inderdaad mijn andere keuze, alleen zit ik dan met OTW Depay.Joster schreef op maandag 20 maart 2017 @ 22:13:
[...]
Je zou ook eredivisie kunnen doen met bijvoorbeeld Jorgensen, Klaassen, Ziyech / Toornstra, Moreno en Willems if, Traore en Baker (geloof ik) tott.
Gisteren de 1e op deze manier gescoord, dat er nog vele mogen volgen!MrMistral schreef op zondag 19 maart 2017 @ 20:51:
[...]
[video]
Hier een voorbeeldje voor die corner (en een leuke aanval vooraf)
Yep, vooral het tweemaal tappen om naar beneden te koppen was iets wat ik nog niet wistpeeweeherman schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 08:26:
[...]
Gisteren de 1e op deze manier gescoord, dat er nog vele mogen volgen!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Na aanleiding van onze potjes gisteren ben ik wat geïnspireerd door je teams
Enig tips voor een hybrid met hun twee? ongeveer 200-300K over
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Voorkeur voor opstelling of bepaalde spelers? Anders een Ligue 1/Frankrijk hybride met Cavani.Byron010 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:14:
De knoop door gehakt en toch maar SBC suarez aan het doen.. en ook SBC Lacazette aan het afmaken.
GenoegByron010 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:14:
De knoop door gehakt en toch maar SBC suarez aan het doen.. en ook SBC Lacazette aan het afmaken.
Lukraak wat spelers geselecteerd!
https://www.futbin.com/17/squad/2556755
Opstelling alleen, 41212 (2) of 4312. opzich zou 433(4) ook nog kunnen met een van hun als CAMkevinn schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:18:
[...]
Voorkeur voor opstelling of bepaalde spelers? Anders een Ligue 1/Frankrijk hybride met Cavani.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Hoe gaat een evt SBC POTM Lukaku eruit zien denken jullie?
Zwart...pelidee schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:33:
Gisteren toch maar Harry Kane gemaakt. Wat een beest is dat. Speel met hem als CM daar Hazard IF ST en Gray IF de voorkeur krijgen.
https://www.futbin.com/17/squad/2556964Byron010 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:20:
[...]
Opstelling alleen, 41212 (2) of 4312. opzich zou 433(4) ook nog kunnen met een van hun als CAM
Rafinha staat erin om alles op 10 chem te krijgen. Zou hem meteen ingame wisselen voor een andere middenvelder naar keuze. Voor Matuidi zijn ook nog goedkopere alternatieven: Cyprien of Tolisso.
[ Voor 8% gewijzigd door kevinn op 21-03-2017 10:40 ]
Belgie/PL squad met hoge rating / Everton met IF(s) / Lukaku verleden / Random 84 squad met meerdere IF's / Gescoord/gespeeld in Maartpelidee schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:33:
Gisteren toch maar Harry Kane gemaakt. Wat een beest is dat. Speel met hem als CM daar Hazard IF ST en Gray IF de voorkeur krijgen.
Kan ik nog niet zeggen. Het was gisteren welgeteld het 2e en 3e potje met AgueroVissert schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:49:
[...]
Na aanleiding van onze potjes gisteren ben ik wat geïnspireerd door je teamsAlleen wie zou jij kiezen; Dybala of Aguero?
Dan ga ik denk maar eens Vertonghens inslaankevinn schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:45:
[...]
Belgie/PL squad met hoge rating / Everton met IF(s) / Lukaku verleden / Random 84 squad met meerdere IF's / Gescoord/gespeeld in Maart
http://www.futnation.com/...f-the-week-27-predictions
Mocht je 1 van de deze spelers in je team hebben, denk ik dat je deze het best z.s.m. kan verkopen.
Stel er komt een SBC vanwege FUT Birthday, is er misschien wel een grootte kans dat er veel van deze IF kaarten op de markt komen (en dan een stuk goedkoper zijn --> zie bijv. 88 rated Icardi).
Ik heb mijn Insigne,voor de zekerheid maar te koop gezet
[ Voor 3% gewijzigd door Protax op 21-03-2017 11:21 ]
Ik zou nog even afwachten wat er met FUT Birthday gaat gebeuren. Anders donderdagavond na de rewards inkopen doen. Zelf ga ik gokken op MOTM Dendoncker en Witsel. Goedkoop alternatief voor Nainggolan en Dembele.pelidee schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:13:
[...]
Dan ga ik denk maar eens Vertonghens inslaan
Bij POTM Hazard was de Belgie opstelling een 3-4-2-1. Enige Belgische RW/RM met een redelijke rating zijn Bakkali(74) en Praet(78).

Met de nieuwe squad ratings is dit tegenwoordig nog maar 83-rated. Om dit naar 84 te krijgen zijn Courtois/Hazard of de Bruyne nodig. Dit is voor 'maar' 130k te doen.
Prijs van de squad was toen 308k -> https://www.reddit.com/r/...zard_potm_cost_breakdown/
https://www.futbin.com/17/squad/2557616
Zou mij niet verbazen als dit wordt opgetrokken naar een 85 rated squad.
https://www.futbin.com/17/squad/2538674 (1IF)
https://www.futbin.com/17/squad/2538904 (2IF)
Lukaku LB is echt een beest. Heb hem ook in mijn team en heb Alex sandro hiervoor zelfs weg gedaan.
Ja mee eens. Ik had het in 2 potjes met Dembele OTW lastig tegen hem.shameblaster schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 12:47:
[...]
Lukaku LB is echt een beest. Heb hem ook in mijn team en heb Alex sandro hiervoor zelfs weg gedaan.
Zit nu aan zoiets te denken:kevinn schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 10:38:
[...]
https://www.futbin.com/17/squad/2556964
Rafinha staat erin om alles op 10 chem te krijgen. Zou hem meteen ingame wisselen voor een andere middenvelder naar keuze. Voor Matuidi zijn ook nog goedkopere alternatieven: Cyprien of Tolisso.
Ik hoop dat de aankomende TOTW een beetje de moeite waard is voor mij (Lukaku o,a). Met een eventuele SBC voor tradable totw player kan ik die wel een flink aantal keer uitvoeren zonder mijn huidige teams te beschadigen.Protax schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 11:13:
Graag aandacht voor het volgende:
http://www.futnation.com/...f-the-week-27-predictions
Mocht je 1 van de deze spelers in je team hebben, denk ik dat je deze het best z.s.m. kan verkopen.
Stel er komt een SBC vanwege FUT Birthday, is er misschien wel een grootte kans dat er veel van deze IF kaarten op de markt komen (en dan een stuk goedkoper zijn --> zie bijv. 88 rated Icardi).
Ik heb mijn Insigne,voor de zekerheid maar te koop gezet
https://www.futbin.com/17/squad/2558870
Ik maak nu nog 100k winst op de OTW Dembele. Daarnaast kan ik ook nog ingame switchen naar 4321 met griezmann suarez ben yedder als voorhoede.
Dat ziet er goed uit.. ik ben momenteel aan het twijfelen om van dit naar dit team te gaan...Vissert schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 13:00:
Ik denk dat ik van mijn 4321 ga overstappen op dit team:
Ik maak nu nog 100k winst op de OTW Dembele. Daarnaast kan ik ook nog ingame switchen naar 4321 met griezmann suarez ben yedder als voorhoede.
Maar ik ben er nog niet uit of ik dat echt ga doen.
Waar twijfel je over?Nachtapotheker schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:18:
[...]
Dat ziet er goed uit.. ik ben momenteel aan het twijfelen om van dit naar dit team te gaan...
Maar ik ben er nog niet uit of ik dat echt ga doen.
Ik weet wat ik nu heb, switchen kost een hoop coins en als het niet bevalt dan kan ik niet hetzelfde team terugkopen. Aan de andere kant heb ik ook gewoon zin in wat nieuws. Speel al sinds het begin van het seizoen Serie A.
Ja herkenbaar. Mijn team loopt ook niet slecht, vraag maar aan MrMistalNachtapotheker schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:22:
[...]
Ik weet wat ik nu heb, switchen kost een hoop coins en als het niet bevalt dan kan ik niet hetzelfde team terugkopen. Aan de andere kant heb ik ook gewoon zin in wat nieuws. Speel al sinds het begin van het seizoen Serie A.
Bekijk het van deze kant. Je teams zijn ongeveer 1.5 miljoen waard. Mocht je nieuwe team totaal floppen dan heb je een verlies van ongeveer 75k (5%). Los van het feit of spelers natuurlijk dalen/stijgen in prijs. Daarnaast zal het niet gebeuren dat alle spelers je niet bevallen dus dan kan je nog door bouwen op het deel wat je wel bevalt!
Ja klopt is ook zo, ik ben toen ik div 2 speelde aan het klooien geraakt om verder te komen met m'n eerste team. Ben toen overgestapt op 433(4), dat liep niet echt lekker. Terwijl 433(4) prima werkt in mijn fitness team (bundesliga). Ben nu helemaal teruggevallen naar div5Vissert schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:30:
[...]
Ja herkenbaar. Mijn team loopt ook niet slecht, vraag maar aan MrMistalMaar wel toe aan wat nieuws.
Bekijk het van deze kant. Je teams zijn ongeveer 1.5 miljoen waard. Mocht je nieuwe team totaal floppen dan heb je een verlies van ongeveer 75k (5%). Los van het feit of spelers natuurlijk dalen/stijgen in prijs. Daarnaast zal het niet gebeuren dat alle spelers je niet bevallen dus dan kan je nog door bouwen op het deel wat je wel bevalt!
Dus ik heb vanmorgen besloten terug te gaan naar 41212(2) met 't serie A team. Maar nu zag ik dus dat een LaLiga team + Cavani ook wel betaalbaar is
Wij zijn overigens altijd wel aan elkaar gewaagd
Ik hou me gewoon altijd in als ik tegen jou speelNachtapotheker schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:34:
[...]
Ja klopt is ook zo, ik ben toen ik div 2 speelde aan het klooien geraakt om verder te komen met m'n eerste team. Ben toen overgestapt op 433(4), dat liep niet echt lekker. Terwijl 433(4) prima werkt in mijn fitness team (bundesliga). Ben nu helemaal teruggevallen naar div5.
Dus ik heb vanmorgen besloten terug te gaan naar 41212(2) met 't serie A team. Maar nu zag ik dus dat een LaLiga team + Cavani ook wel betaalbaar islastig lastig.
Wij zijn overigens altijd wel aan elkaar gewaagd
Persoonliik geen ervaring met Rakitic maar ik zou er een andere type speler neerzetten.
https://www.futbin.com/17/player/99/rakitic
- Pace
- Tackling
- Stamina
- Physicality
+ Passing
+ Shooting
Ik speel het liefst met twee brekers: Kante/Gueye/Allan/Medel en dan een H/H middenvelder met een goed schot: Tolisso/ Nainggolan/ POTM Alli
HahahaVissert schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:35:
[...]
Ik hou me gewoon altijd in als ik tegen jou speel
Ik ga denk ik nog tot donderdag/vrijdag met 't Serie A team spelen. Bevalt dat niet, dan gooi ik de handel in de verkoop voor de WL
(tenzij ik vanavond niet promoveer, dan zou het wel eens eerder kunnen gebeuren uit frustratie
[ Voor 13% gewijzigd door Nachtapotheker op 21-03-2017 14:47 ]
Goed plan! Ik weet niet hoeveel je wilt spelen dit weekend maar als je verkoopt op vrijdag en je nieuwe team koopt op maandag dat kan je een hoop schelen.Nachtapotheker schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:46:
[...]
Hahaha
Ik ga denk ik nog tot donderdag/vrijdag met 't Serie A team spelen. Bevalt dat niet, dan gooi ik de handel in de verkoop voor de WL![]()
(tenzij ik vanavond niet promoveer, dan zou het wel eens eerder kunnen gebeuren uit frustratie)
Zijn N' Zonzi eruit trappen en hij raakt geen bal meerNachtapotheker schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:46:
[...]
Hahaha
Ik ga denk ik nog tot donderdag/vrijdag met 't Serie A team spelen. Bevalt dat niet, dan gooi ik de handel in de verkoop voor de WL![]()
(tenzij ik vanavond niet promoveer, dan zou het wel eens eerder kunnen gebeuren uit frustratie)
Sony A7R II | Zeiss Batis 25mm | Voigtlander 40mm Nocton f/1.2 | Zeiss Batis 85mm | Zeiss Batis 135mm | Aune S17 pro | Topping D70 pro octo | Audeze LCD-XC & MM-500 | Sennheiser HD650
Haha hij kopte gisteren nog de winnende binnen in de 87ste minuutBean77 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:02:
[...]
Zijn N' Zonzi eruit trappen en hij raakt geen bal meer
Edit: Beans wat vind jij van mijn mogelijke nieuwe team?
[ Voor 17% gewijzigd door Vissert op 21-03-2017 15:04 ]
Ik vind team twee er erg nice uitzien, maar wat vind je van deze optie voor team 1?Nachtapotheker schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 14:22:
[...]
- Higuain eruit, Mertens naar ST
- Perisic IF als nieuwe CAM
Ik heb Mertens eerst als ST gehad, dat beviel me niet zo. Heb liever een wat sterkere spits, vandaar Higuain, die overigens goed bevaltBossie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:05:
[...]
Ik vind team twee er erg nice uitzien, maar wat vind je van deze optie voor team 1?
- Higuain eruit, Mertens naar ST
- Perisic IF als nieuwe CAM
Ik twijfel meer over Dybala
[ Voor 7% gewijzigd door Nachtapotheker op 21-03-2017 15:07 ]
Beide werkten voor mij Prima, maar dan wel in combinatie met idd een sterke spits.Nachtapotheker schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:06:
[...]
Ik heb Mertens eerst als ST gehad, dat beviel me niet zo. Heb liever een wat sterkere spits, vandaar Higuain, die overigens goed bevalt
Ik twijfel meer over Dybala
Gebruikte Icardi als kapstok ipv higgy, maar heb nooit met deze IF van hem gespeeld.
Ik heb de SBC Higuain maar ik kan er niks mee..Nachtapotheker schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:06:
[...]
Ik heb Mertens eerst als ST gehad, dat beviel me niet zo. Heb liever een wat sterkere spits, vandaar Higuain, die overigens goed bevalt
Ik twijfel meer over Dybala. Overigens heb ik alle Serie A spitsen al gehad
(Icardi, Immobile, etc.)
De minste Higuain waar ik mee gespeeld heb was de 92, dat beviel prima. Daarom nu ook de 93 gekocht. Icardi (vanaf de TIF) doet er niet heel veel voor onder overigens.Bossie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:08:
[...]
Beide werkten voor mij Prima, maar dan wel in combinatie met idd een sterke spits.
Gebruikte Icardi als kapstok ipv higgy, maar heb nooit met deze IF van hem gespeeld.
Icardi had altijd veel meer balance/agility dan Higuain, weet niet of dat al door de vele IF boosts al opgelost is.Nachtapotheker schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:10:
[...]
De minste Higuain waar ik mee gespeeld heb was de 92, dat beviel prima. Daarom nu ook de 93 gekocht. Icardi (vanaf de TIF) doet er niet heel veel voor onder overigens.
Waarom komt Dybala in jouw team niet uit de verf?
Moet je is proberen te schietenVissert schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:08:
[...]
Ik heb de SBC Higuain maar ik kan er niks mee..
Zijn schoten zijn echt heel erg goed.
In 1 op 1 duels met de keeper krijg ik de bal er met hem vaker niet in dan wel. Met een Higuain bijv. lijkt alles door het net te vliegen. Verder niet zo veel op Dybala aan te merkenBossie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:12:
[...]
Icardi had altijd veel meer balance/agility dan Higuain, weet niet of dat al door de vele IF boosts al opgelost is.
Heb er nu een Engine kaart op zitten, dan krijg je ditBossie schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:12:
[...]
Icardi had altijd veel meer balance/agility dan Higuain, weet niet of dat al door de vele IF boosts al opgelost is.
97 Dribbling +5
88 Agility +5
77 Balance +10
99 Reactions +3
99 Ball control +4
99 Dribbling +5
Heb iets van 7x 84 rated team incl. informs gekocht een aantal weken terug, en daarnaast nog een lading 84 rated players op de transferlijst.
Heb bijv. Howedes voor 2200 - 2400 coins gekocht, en loopt nu als een malle op naar inmiddels 3300 coins.
Twijfel of ik nu actie moet ondernemen, of nog een paar uurtjes moet wachten.
Hopelijk pakt het goed uit, en kan ik weer wat versterkingen halen voor mijn Calcio team
We gaan het zien vanavondByron010 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:12:
[...]
Moet je is proberen te schieten![]()
![]()
![]()
Zijn schoten zijn echt heel erg goed.
Is toch mooi om te zien dat iemand die naar mijn tips geluisterd heeft de mogelijkheid heeft om een mooie winst te pakkenProtax schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:16:
Moment van de waarheid!
Heb iets van 7x 84 rated team incl. informs gekocht een aantal weken terug, en daarnaast nog een lading 84 rated players op de transferlijst.
Heb bijv. Howedes voor 2200 - 2400 coins gekocht, en loopt nu als een malle op naar inmiddels 3300 coins.
Hopelijk pakt het goed uit, en kan ik weer wat versterkingen halen voor mijn Calcio team
Wordt ik toch wel blij van.
Fut bday as good as done.. wordt nog wat moeilijk om een volgend investment target te zoeken...
Aantal Calcio A en Pro league spelers die 2/3k zijn.
die CF > Cam kaartjes had je aan mij mogen geven, heb ze nog nodig voor suarezVissert schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:22:
Ik zit de club eens op te ruimen. Toch een aardige goudmijn. Had nog 7 kaarten liggen voor CF naar CAM. 3500 per stuk.
Aantal Calcio A en Pro league spelers die 2/3k zijn.
Verwijderd
Heeft iemand van jullie dit ook wel is gehad? Is hier iets tegen te doen?
http://www.futhead.com/17/squads/5308937/
Ik hoop ook op een 84 sbc. Misschien komt die morgen met het nieuwe TOTW.Byron010 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:19:
[...]
Is toch mooi om te zien dat iemand die naar mijn tips geluisterd heeft de mogelijkheid heeft om een mooie winst te pakken![]()
![]()
Wordt ik toch wel blij van.
Fut bday as good as done.. wordt nog wat moeilijk om een volgend investment target te zoeken...
Zelf ook vele 84 spelers een tijd geleden ingekocht.
Nu heb ik meerdere spelers van Leicester tegen discard opgekocht (CL MM)
Moreno IF voor van Dijk en Depay SIF / TIF voor EliaFraaank schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:14:
Tijd om lekker aan te gaan kloten met FIFA, zit toch in een deadlock! Eredivisie/NL-squad:
http://www.futhead.com/17/squads/5308937/
Ow kak, die hebben dan natuurlijk beide maar 6 chem, en daardoor Jorgensen en Sneijder ook.
[ Voor 13% gewijzigd door Joster op 21-03-2017 16:46 ]
Hier nog eentje, heb ook nog een hoop Howedessen, maar ook ik twijfel of ik ze al moet verkopen of niet...Protax schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:16:
Moment van de waarheid!
Ja ik ook... Liever een beetje winst, dan de plank volledig misslaansirkeith schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:48:
[...]
Hier nog eentje, heb ook nog een hoop Howedessen, maar ook ik twijfel of ik ze al moet verkopen of niet...
Dat zit niet in het aard van het beestjeProtax schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:49:
[...]
Ja ik ook... Liever een beetje winst, dan de plank volledig misslaan
Hierdoor helaas al een aantal "redelijke" investeringen mis gelopen en uiteindelijk dus de plank volledig mis geslagen....
Verkopen! Ik denk dat de markt straks overspoeld gaat worden met 83/84 spelers met de daarbij behorende undercutters. Iedereen zal wel flink ingeslagen hebben.sirkeith schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:50:
[...]
Dat zit niet in het aard van het beestje![]()
Hierdoor helaas al een aantal "redelijke" investeringen mis gelopen en uiteindelijk dus de plank volledig mis geslagen....
Dit is allemaal heel afhankelijk van wat er komen gaat. TOTW SBC/ SBC speler / special packs met korting?
Anders verkoop je de helft nu en de rest op een later moment. Winst gegarandeerd
Dat was dus ook mijn probleem inderdaad, want het OTW Depay, maar past er niet in, dan maar als supersupersub.Joster schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 16:25:
[...]
Moreno IF voor van Dijk en Depay SIF / TIF voor Elia
Ow kak, die hebben dan natuurlijk beide maar 6 chem, en daardoor Jorgensen en Sneijder ook.
Ik doe dat laatste inderdaad maar. Heb de helft in de verkoop gegooid en er nu nog een aantal die ik straks toch wel kwijt raakkevinn schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 17:07:
[...]
Verkopen! Ik denk dat de markt straks overspoeld gaat worden met 83/84 spelers met de daarbij behorende undercutters. Iedereen zal wel flink ingeslagen hebben.
Dit is allemaal heel afhankelijk van wat er komen gaat. TOTW SBC/ SBC speler / special packs met korting?
Anders verkoop je de helft nu en de rest op een later moment. Winst gegarandeerd
Gevaarlijk team zo.Vissert schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:03:
[...]
Haha hij kopte gisteren nog de winnende binnen in de 87ste minuut
Maar ik snap niet zo goed dat je baines aan de linkerkant hebt en walker aan de andere kant. Bewuste keuze om 2 verschillende backs te hebben? Persoonlijk zou ik altijd voor modric gaan boven Iniesta. Maar ik kan niet naar je coins kijken. Anders zou dat mijn eerste upgrade zijn. Team met veel voetbal.
Oh ja joh?Vissert schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 15:03:
[...]
Haha hij kopte gisteren nog de winnende binnen in de 87ste minuut
Modric past niet vanwege chemistryBean77 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:25:
[...]
Gevaarlijk team zo.
Maar ik snap niet zo goed dat je baines aan de linkerkant hebt en walker aan de andere kant. Bewuste keuze om 2 verschillende backs te hebben? Persoonlijk zou ik altijd voor modric gaan boven Iniesta. Maar ik kan niet naar je coins kijken. Anders zou dat mijn eerste upgrade zijn. Team met veel voetbal.
Walker en Baines vind ik beide fijn spelen. Walker speel ik met een sentinel kaart waardoor zijn def en phy beter wordt en Baines met een shadow geloof ik.
BPL
https://www.futbin.com/17/squad/2575920
Serie A
https://www.futbin.com/17/squad/2575933
Waar zou ik mijn volgende versterking halen? Tips zijn welkom
Hmm ik zie het nu. Andere spelers kun je ook niet switchen helaas. Dan is Iniesta wel het beste alternatief.Vissert schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:07:
[...]
Modric past niet vanwege chemistry![]()
Walker en Baines vind ik beide fijn spelen. Walker speel ik met een sentinel kaart waardoor zijn def en phy beter wordt en Baines met een shadow geloof ik.
Ik heb sbc bellerin ook sentinel gegeven.
Met mijn teams is het doodstil. Ik denk dat ik wel enigszins een eindsituatie heb bereikt wat haalbaar/betaalbaar is. Alternatief is overstappen naar een compleet andere league, maar heb de BPL al gehad. Voor mijn B-team heb ik IF Gray nog gehaald die ik afwissel met sbc Dybala.
Grootste uitdaging is (nog steeds) om mezelf te verbeteren. De afgelopen 500 seizoenen (naar mijn gevoel) zit ik in divisie 3. 80 a 90% van mijn verliezen is met 1 doelpunt verschil dus het ligt dicht bij elkaar. Dus daar moet ik het zoeken.
Heb ook dat punt momenteel bereikt. Kom "toch" niet verder dan div 1 handhaving, soms degraderen. WL is hetzelfde, altijd in gold, maar nooit hoger dan gold.Bean77 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 09:21:
[...]
Hmm ik zie het nu. Andere spelers kun je ook niet switchen helaas. Dan is Iniesta wel het beste alternatief.
Ik heb sbc bellerin ook sentinel gegeven.
Met mijn teams is het doodstil. Ik denk dat ik wel enigszins een eindsituatie heb bereikt wat haalbaar/betaalbaar is. Alternatief is overstappen naar een compleet andere league, maar heb de BPL al gehad. Voor mijn B-team heb ik IF Gray nog gehaald die ik afwissel met sbc Dybala.
Grootste uitdaging is (nog steeds) om mezelf te verbeteren. De afgelopen 500 seizoenen (naar mijn gevoel) zit ik in divisie 3. 80 a 90% van mijn verliezen is met 1 doelpunt verschil dus het ligt dicht bij elkaar. Dus daar moet ik het zoeken.
Het kan wel met een paar aanpassingen: https://www.futbin.com/17/squad/2576517Vissert schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 22:07:
[...]
Modric past niet vanwege chemistry![]()
Marcelo kan vervangen worden. Griezmann en Suarez alleen even omruilen ingame. Modric kan je natuurlijk ook al supersub achter de hand houden. Stamina van Iniesta zorgt er toch voor dat je hem moet wisselen in minuut 60-70.
Ik zit een beetje in dubio wat mijn volgende stap gaat worden. Speel nu met de volgende twee opstellingen:
41212(2) met Kurzawa die op LB gaat spelen en Dembele of Reus naast auba: https://www.futbin.com/17/squad/2576908
En 4321 https://www.futbin.com/17/squad/2577014
Twijfel of ik voor de ligue 1 sbc ga om lacazette te halen (gaat me wel veel geld kosten) of voor 100k. nog wat investeringen te doen. Bijvoorbeeld Alaba, Hector IF, Piszczek IF of Hummels OTW. Die laatste lijkt me ook gewoon tof om te hebben ;-)
Iemand tips of ervaringen? Of spelers die ik over het hoofd zie?
Ik zou in dat geval gaan investeren. Er zijn meedere SBC's waarvan de packwaarde hoger is dan de kosten. Probeer de meeste spelers via open bid te krijgen (donderdagavond meestal het beste momentErnstMid schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 10:39:
Mannen,
Ik zit een beetje in dubio wat mijn volgende stap gaat worden. Speel nu met de volgende twee opstellingen:
41212(2) met Kurzawa die op LB gaat spelen en Dembele of Reus naast auba: https://www.futbin.com/17/squad/2576908
En 4321 https://www.futbin.com/17/squad/2577014
Twijfel of ik voor de ligue 1 sbc ga om lacazette te halen (gaat me wel veel geld kosten) of voor 100k. nog wat investeringen te doen. Bijvoorbeeld Alaba, Hector IF, Piszczek IF of Hummels OTW. Die laatste lijkt me ook gewoon tof om te hebben ;-)
Iemand tips of ervaringen? Of spelers die ik over het hoofd zie?
Mijn voorkeur zou nog steeds zijn om met twee spitsen te spelen, maar ik creëer zo verdomde weinig dat ik toch maar weer ben terug gegaan naar 4321.
Kan dit ook te maken hebben met de custom tactics?
Het is vooral de opstelling van de tegenstander, vraag maar aan VissertProtax schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:33:
Heeft iemand een verklaring / idee waarom 4321 voor mij veel makkelijker voelt dan een 41212 (2)?
Mijn voorkeur zou nog steeds zijn om met twee spitsen te spelen, maar ik creëer zo verdomde weinig dat ik toch maar weer ben terug gegaan naar 4321.
41212(2) is een beetje afbraakvoetbalProtax schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:33:
Heeft iemand een verklaring / idee waarom 4321 voor mij veel makkelijker voelt dan een 41212 (2)?
Zonder gein, 4321 ligt mij ook beter dan 41212(2). Ik ben ook niet zo'n opbouwer, maar meer een snelle counterspeler. Dat is misschien ook de reden.
Elke formatie heeft zo zijn sterke en minder sterke punten.
Denk dat 433-2 wel erg irritant is voor een 41212(2) formatie, alleen wordt 433-2 niet zo vaak gebruikt.
4321 is ook hier favoriet!Bean77 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:43:
[...]
41212(2) is een beetje afbraakvoetbal![]()
![]()
Zonder gein, 4321 ligt mij ook beter dan 41212(2). Ik ben ook niet zo'n opbouwer, maar meer een snelle counterspeler. Dat is misschien ook de reden.
Denk dat 433-2 wel erg irritant is voor een 41212(2) formatie, alleen wordt 433-2 niet zo vaak gebruikt.
Hiermee gaat het prima:Bean77 schreef op woensdag 22 maart 2017 @ 11:43:
[...]
41212(2) is een beetje afbraakvoetbal![]()
![]()
http://www.futhead.com/17/squads/5208173/
Speel normaal met Insigne op linksbuiten.
En dit loopt voor geen meter:
http://www.futhead.com/17/squads/5210993/
Let op: handelen in coins is door EA niet toegestaan. Het is dan ook niet toegestaan dit in dit topic te bespreken.