Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
Ik zou het doen!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
rammes schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:34:
tenenkrommend!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Vind het wel leuk, mag allemaal wel wat speelser.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Denk je dat echt? Telegram vond ik ook beter maar bijna niemand wilde overKrisp schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:34:
Als het nu voor Android komt, heeft WhatsApp een serieus probleem.

Telegram moet iedereen over. Dat gaat wel uitmaken denk ik.PBP schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:35:
[...]
Denk je dat echt? Telegram vond ik ook beter maar bijna niemand wilde over
Verwijderd
Ik gebruik jullie allemaal de API!DennusB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:36:
Haha. Messages API. Alles in een API. Jij krijgt een API, JULLIE KRIJGEN ALLEMAAL EEN API!!
Maar ik wil een MacbookDennusB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:36:
Haha. Messages API. Alles in een API. Jij krijgt een API, JULLIE KRIJGEN ALLEMAAL EEN API!!
[ Voor 23% gewijzigd door nwnc op 13-06-2016 20:37 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nog meer fullscreen effectennwnc schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:37:
Hahaha ik vroeg me nog af of ze die messages beschikbaar zouden stellen voor devs
And it goes on and on and on and on..Novarion schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:38:
Ligt het aan mij of vlogen ze overal doorheen, behalve iOS? Dit lijkt wel een speelfilm.
Idd, wat een kermis app is dat.Bobbus schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:38:
Mijn god wat valt het me tegen dat al deze kitsch zó veel aandacht krijgt... Was al deze schreeuwerige onzin echt gewenst?
Verder goede keynote, maar dit is kansloos.
Of word ik echt oud...?
Boycotten dit soort onzin...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Apple geeft al jaren alleen nog maar om iOS helaas.Novarion schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:38:
Ligt het aan mij of vlogen ze overal doorheen, behalve iOS? Dit lijkt wel een speelfilm.
Klopt, maar iMessage is al een stuk groter en een gedeelte van de gebruikers heeft het al standaard geïnstalleerd. Dat maakt de adoptiegraad een stuk hoger.PBP schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:35:
[...]
Denk je dat echt? Telegram vond ik ook beter maar bijna niemand wilde over
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
veel aandacht voor apps met een api, i wonder why......Novarion schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:38:
Ik zou het doen!
iMessage groter dan Telegram? Dan vraag ik me eigenlijk af ! Adoptiegraad klopt idd wel natuurlijkKrisp schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:39:
[...]
Klopt, maar iMessage is al een stuk groter en een gedeelte van de gebruikers heeft het al standaard geïnstalleerd. Dat maakt de adoptiegraad een stuk hoger.
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Hoeveel iPhones zijn er in Nederland ongeveer in gebruik...?Krisp schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:39:
[...]
Klopt, maar iMessage is al een stuk groter en een gedeelte van de gebruikers heeft het al standaard geïnstalleerd. Dat maakt de adoptiegraad een stuk hoger.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Ongeveer 1/3 van de mensen heeft een iPhone.Fiber schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:40:
[...]
Hoeveel iPhones zijn er in Nederland ongeveer in gebruik...?
Verwijderd
En hoeveel mensen gebruiken ook daadwerkelijk iMessage? Ik denk niet dat die nummers overeen komen.Fiber schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:40:
[...]
Hoeveel iPhones zijn er in Nederland ongeveer in gebruik...?
Bijna 6 miljoen dus...?
Dat lijkt me wel handig ivm apps die gigantisch worden zoals Facebook.
Als je 2/3 niet kan bereiken, en met Whatsapp iedereen. Dan houd het vrij snel op...Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:41:
[...]
En hoeveel mensen gebruiken ook daadwerkelijk iMessage? Ik denk niet dat die nummers overeen komen.
Wat precies?Sinus_rhythm schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:42:
Dit is wel de prè van Apple wat android niet heeft..
Privacy
van de mensen met een smartphone dan, denk ik? Of kinderen en bejaarden meegeteld?
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Dat boeit de huismoeders niet
Hee, one more thing
Goed punt. 1/3 van de mensen met een smartphone.Canaria schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:43:
[...]
van de mensen met een smartphone dan, denk ik? Of kinderen en bejaarden meegeteld?
Beschikbaar vanaf vandaagRWK__ schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:44:
One more thing?
O wtf... ja serieus. Ik dacht echt dat er nog iets ging komen. Bizar.
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (late 2014) | Retina MacBook Pro 13" (2017) SG | Apple TV 4 | Airport Time Capsule 3TB
Die was toch al traag...?
straks gaat ze terug naar HogwartsSinus_rhythm schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:48:
Bad hair day
Ik zou het doen!
Is dat hele interactieve ding gemaakt op de iPad?
Waar komt al het grafische dan vandaan?
Uit een Library...Donstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:52:
Ik snap totaal niet wat ze aan het uitleggen is.
Is dat hele interactieve ding gemaakt op de iPad?
Waar komt al het grafische dan vandaan?
Dus het is niet echt unieke content, meer lego wat op elkaar geklikt wordt?
http://www.2woorden9letters.nlSinus_rhythm schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:53:
world.duurt.lang = lang
Ja precies... Weinig spannends gezien in 2 uur tijd.nwnc schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:54:
Tot hoe laat is dit? Ik ga voetbal kijken
Zul je zien; zet je voetbal op, komt er een Apple Car het podium op rijden.
Ik hou deze stream wel in de peiling, gaan jullie maar voetbal kijken.SquareOne schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:54:
[...]
Ja precies... Weinig spannends gezien in 2 uur tijd.
Zul je zien; zet je voetbal op, komt er een Apple Car het podium op rijden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED