Dusss....
In mijn Opel Astra heb ik gewoon een scherm voor m'n neus hoor.DennusB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:12:
[...]
Bedoel de instructies voor je neus.
Dit dansen op die muziek is wel echt genant zeg...
Dus dat is gewoon een software koppeling. Ik zie daar ook gewoon de navigatie en de muziek die ik speel vanaf m'n iPhone middels Spotify en Carplay.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
pfff ze lopen op werkelijk alle vlakken achter.. Ik heb niet meer hetzelfde gevoel bij Apple dat ik een paar jaar geleden had.
"currently these lyrics are not available in your country"nwnc schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:13:
LYRICS baby
Ik zou het doen!
Dat zijn vrijwel gescheiden systemen. Omdat het ding voor je neus (inclusief evt digitale tellers) veel belangrijker zijn dan je entertainment sys. Denk niet dat ze het zomaar kunnen koppelenRivanov schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:14:
[...]
In mijn Opel Astra heb ik gewoon een scherm voor m'n neus hoor.
Dus dat is gewoon een software koppeling. Ik zie daar ook gewoon de navigatie en de muziek die ik speel vanaf m'n iPhone middels Spotify en Carplay.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Kunnen ze een klein beetje tempo maken, ik moet zo nog Game Of Thrones kijken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kan de zus van Sylvana even stoppen met die muziek... Oh wat errrugggghhh.
Don't miss it. Leuke ep.Donstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:15:
Kunnen ze een klein beetje tempo maken, ik moet zo nog Game Of Thrones kijken.
Draait dat BeatsOne nog? Nooit naar geluisterd eigenlijk.
We shall see. Zodra iOS 10 uit is merk ik het vanzelf.DennusB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:14:
[...]
Dat zijn vrijwel gescheiden systemen. Omdat het ding voor je neus (inclusief evt digitale tellers) veel belangrijker zijn dan je entertainment sys. Denk niet dat ze het zomaar kunnen koppelen
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gaat ze weer dansen?
Verwijderd
Prima in GTA V, maar niet in het echt.Sinus_rhythm schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:16:
Als je beats 1 luistert in de auto, krijg je echt zo'n GTA gevoel
Nummer 7
Wat is er nou echt nieuw aan de Apple Music app als het aankomt op muziek luisten buiten Beats om?
Behalve de iets grote cover art.
Behalve de iets grote cover art.
Nu pas 7, news...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Apple News werkt hier niet toch?
Gadver, Trump...
[ Voor 6% gewijzigd door Fiber op 13-06-2016 20:19 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dacht ik ook, dat hoofd wil je toch niet op je presentatie hebben.Fiber schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:19:
Gadver, Trump...
Hmm leuke dingen, maar ook wel gênante momenten. Niet passend bij Apple.
De "Home" app. Spannend
Oke dan is feature 10 de dark mode.
Tap Home to minimize all of the apps. ?DennusB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:20:
De "Home" app. Spannend
Weer een app die waarschijnlijk niet verwijderd kan worden.
I'll do what I can, but expect very little.
Koopt iPhone, Tapt light...DennusB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:20:
De "Home" app. Spannend
Werkt echt niet...
Geld terug...
Nee, iMessage op Android!Donstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:21:
Oke dan is feature 10 de dark mode.
It even unlocks my doooooooooor! And the only one with access is meeee!!
9 is losse apps / verbergen van apps.
10 darkmode.
10 darkmode.
Hee, je kan er ook mee bellen
Oke dit is vet. Voicemail transcripts
Dacht er ook direct aan..Xenvius schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:23:
It even unlocks my doooooooooor! And the only one with access is meeee!!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nine, het schiet op...
Spreekt iemand nog voicemails in?
Belt, er eigenlijk nog iemand?
VOIP API
Dat is wel een stuk beter!
Daar komt iMessage. Geen dark mode dus?
Tien!
Integratie van VOIP services (WA, Skype, ...) vanuit je contacts is wel handig...
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Ik haat bellen met een passie.Novarion schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:24:
Spreekt iemand nog voicemails in?
Er komt vast een sheet met nog 200 andere functies die niet genoemd zijn.
It's really handy
VoIP-API was wel een missend stukje wat wij op mijn werk net nodig hadden. Top.
Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP
HAHAHAHA. Dat highlighten van woorden voor emoji's is fucking briljant !
Ik ben te oud voor deze onzin...
Wat dat met emoji is wel tof, hoop dat dit ook in het nederlands werkt.
Waarom maken ze deze man niet gewoon CEO van Apple ipv Tim.
DitDennusB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:27:
HAHAHAHA. Dat highlighten van woorden voor emoji's is fucking briljant !
Gelukkig geven ze zelf toe dat de taal compleet verloederd door dit soort gedoe...
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Wtf... effecten xD
Hahahahahaha. Die geheime berichten. Whahaha
Als dit naar Android komt kan het nog best wel eens aanslaan. Het ziet er een stuk beter uit dan Whatsapp ook
Ik dacht effe onder die geheime foto zit de one more thing maar helaas.
Mooie update zeg, nu ga ik whatsapp helemaal niet meer gebruiken.
Hij praat in elk geval makkelijk, ontspannen, met een grap en reageert op het publiek... Hij doet het goed...SquareOne schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:27:
Waarom maken ze deze man niet gewoon CEO van Apple ipv Tim.
Fotonerd
Tijd voor cross-platform support!Donstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:29:
Als dit op Android komt. Kap ik er ook meeDonstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:29:
Dag Facebook

[ Voor 4% gewijzigd door Novarion op 13-06-2016 20:29 ]
Nu je vrienden nog overtuigen...Donstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:29:
Het begin ging zo snel en was er nog een beetje hoop voor iets groots op het einde. Ondertussen zijn ze ruim een half uur met redelijke slappe features bezig geweest.
god wat een kermis in messages pfff
Ik zou het doen!
Emoji schijnt al een echte officieel taal te zijn...BugBoy schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:27:
Gelukkig geven ze zelf toe dat de taal compleet verloederd door dit soort gedoe...
(Die ik maar zeer matig versta...)
Verwijderd
Zal je weinig contacten overhouden..Donstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:29:
Volgens mij komen een aantal functies van de Messages app al naar Android N in de Hangouts app. In ieder geval dat grote en kleine tekst. Zag dat bij de presentatie van GoogleDennusB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:28:
Als dit naar Android komt kan het nog best wel eens aanslaan. Het ziet er een stuk beter uit dan Whatsapp ook
hi!
Whatsapp loopt jaren achter helaasSamD schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:30:
WhatsApp kijken jullie even mee?!
Bijna al mijn vrienden zitten al op iMessage, ik heb alleen nog wat Familie leden op Whatsapp en een verdwaalde collega. Nou die sms'n me dan maar.
Werkt iMessages al op Android...?jip_86 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:30:
[...]
Scheelt dat een deel met iPhone al niet overtuigd hoeft te worden
Anders toch redelijk nutteloos lijkt mij.
Nope.Fiber schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:31:
[...]
Werkt iMessages al op Android...?
Anders toch redelijk nutteloos lijkt mij.
Het lijkt nu een beetje alsof ik naar een slechte theatervoorstelling zit te kijken met deze 2 op het podium.
[verwijderd]
[ Voor 86% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:39 ]
Ik ook. Kom op met die auto, of MacBook met OLED knoppen.Mar.tin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:33:
Ik heb zelden zo gehoopt op dat one-more-thing
Beetje jammer dat de vaart nu weer helemaal uit de keynote is.
Wat zou ruwweg de verhouding iPhone - Android Phone in Nederland zijn...?
Whow ik ben nog het meest onder de indruk van de update voor iMessage, ziet er echt goed uit
Al zou het iets minder kermis mogen..Donstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:34:
Whow ik ben nog het meest onder de indruk van de update voor iMessage, ziet er echt goed uit