Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2h8bqlg.jpg

Introductie

9 mei kwam de officiële aankondiging voor de volgende Apple Keynote. De WWDC keynote is inmiddels uitgegroeid tot de Software keynote van het jaar met dit jaar naar verwachting iOS 10, Siri API, watchOS 3.0, tvOs en macOS.

Afbeeldingslocatie: https://www.allaboutphones.nl/wp-content/uploads/2016/05/iOS-10-1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://d13yacurqjgara.cloudfront.net/users/925365/screenshots/2377624/watch_os_-3.png

Afbeeldingslocatie: https://9to5mac.files.wordpress.com/2016/02/sirifullmac2.png?w=1024&h=0

De gezelligheid voor en tijdens de Keynote is inmiddels voor velen bekende kost. Laten we dat ook dit jaar voortzetten in dit topic.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 05-06-2016 21:04 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicj56
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:36
Laten we hopen op die API.

MBPr 13" 2017 128GB  iPhone 16 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online
http://www.apple.com/macos/ linkt al door ;)

Edit: is een hele oude link (2001):
Mac OS 9.1 is immediately available through The Apple Store (www.apple.com) and through Apple Authorized Resellers for a suggested retail price of US$99, and is available as a free download for Mac OS 9 customers at www.apple.com/macos.

[ Voor 81% gewijzigd door Whatson op 05-06-2016 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja ik verwacht wel iets rond de naam van OSX 10.12.

macOS 10.12

Of misschien pakken ze de macOS naam wel helemaal terug en beginnen ze met macOS 11.x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Donstil schreef op zondag 05 juni 2016 @ 22:59:
Ja ik verwacht wel iets rond de naam van OSX 10.12.

macOS 10.12

Of misschien pakken ze de macOS naam wel helemaal terug en beginnen ze met macOS 11.x
Of ze stoppen met nummers en noemen het gewoon macOS Redwood ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Whatson op 05-06-2016 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whatson schreef op zondag 05 juni 2016 @ 23:12:
[...]

Of ze stoppen met nummers en noemen het gewoon macOS Redwood ;)
Ooh dat heb ik gemist.
macOS Redwood klinkt opzich wel lekker.

Voor de liefhebbers. Hier nog een aantal op de WWDC gebaseerde achtergrondjes voor iPhone en iPad. Om alvast in de stemming te komen.

Afbeeldingslocatie: http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2016/06/Apple-WWDC-2016-Wallpaper-Bryan-Mortensen-iPhone-script.png

[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 05-06-2016 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Tekst is uit deze intro van WWDC 2013:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=nmV3KMniZuQ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:12
Zou er eventueel nog iets van Beats kunnen worden aangekondigd, want de Solo 2 loopt nu ook alweer een tijdje mee? Wil graag een wireless koptelefoon aanschaffen, maar beter misschien om even te wachten op een nieuw model.

Is dit gebruikelijk tijdens een WWDC event? De Solo 2 is ook alweer twee jaar oud en is in 2014 ook aangekondigd in juni. De wireless variant echter later.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Wel gehoopt, niet geheel te verwachten, maar wel jammer als dit uitkomt: http://www.onemorething.n...we-hardware-tijdens-wwdc/
‘Geen nieuwe hardware op WWDC 2016’

[ Voor 14% gewijzigd door GerardVanAfoort op 06-06-2016 18:23 ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels is de rebranding van OS X naar macOS bevestigd.

http://9to5mac.com/2016/0...new-app-store-guidelines/

Ik ben benieuwd of ze durven kiezen voor macOS 1.0 of dat ze toch wel door nummeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online
Donstil schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 22:31:
Inmiddels is de rebranding van OS X naar macOS bevestigd.

http://9to5mac.com/2016/0...new-app-store-guidelines/

Ik ben benieuwd of ze durven kiezen voor macOS 1.0 of dat ze toch wel door nummeren.
Net als bij Windows gaat 1.0 problemen geven met software welke de OS versie checked. Vandaar dat er ook nooit een Windows 9 kwam (Als software checked op een match op Windows 9*, om erachter te komen of het op Windows 95 of 98 draait.)

Waarschijnlijk gaan ze gewoon over naar een rolling base OS net als Microsoft doet met Windows. Dus geen nummers meer gewoon macOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whatson schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 23:19:
[...]

Net als bij Windows gaat 1.0 problemen geven met software welke de OS versie checked. Vandaar dat er ook nooit een Windows 9 kwam (Als software checked op een match op Windows 9*, om erachter te komen of het op Windows 95 of 98 draait.)

Waarschijnlijk gaan ze gewoon over naar een rolling base OS net als Microsoft doet met Windows. Dus geen nummers meer gewoon macOS.
Een dergelijke check lijkt mij niet de enige reden eigenlijk. Dat moet softwarematig makkelijk op te lossen zijn zou je zeggen.

De reden waarom Windows 10, Windows 10 is gaan heten en geen Windows 9 is nooit echt bevestigd toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Om alvast in de stemming te komen.
Even more great WWDC 2016 wallpapers.

Afbeeldingslocatie: http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2016/06/WWDC-2016-code-wallpapers-1024x452.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Ben benieuwd naar het event wat voor mooie features er voor Mac OS (os).. X.. gaan komen. Zeker omdat ik binnenkort m'n eerste iMac of Macbook ga aanschaffen. En om de cross platform functies uit te buiten ook maar de stokoude 😄 i-Devices vervangen.

Over 24 uur weten we meer!

NRG

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whatson
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:07
Ben zo benieuwd naar iOS 10. Hoop dat we meer customization krijgen als eindgebruiker, en weer een nieuw uiterlijk krijgen. Denk wel dat iOS 10 alleen beschikbaar komt voor 5s en hoger. Wat denken jullie? Wat zijn jullie verwachtingen voor iOS 10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:24
Meer customization zie ik ook wel zitten. Het is elk jaar een veel gehoorde wens natuurlijk. Maar het lijkt er op dat er nu wel iets aan zit te komen getuige de geruchten over een dark modus. Ik gebruik sinds release niet anders meer op mijn Mac. Zou mooi zijn als je thema's in kan stellen die meer aansluiten bij de kleur van jouw iPhone. En ik zou het nou toch wel fijn vinden als ik apps vrij kan plaatsen op mijn springboard.

Verder heb ik niet zoveel wensen en gebruik ik vaak de vele nieuwe features bewust of onbewust niet eens. Hoe iOS 9 nu draait ben ik wel tevreden. Ja het wordt wat saai maar het werkt gewoon uitstekend. Ik heb al een paar maanden een Huawei P8 Lite als reserve telefoon omdat ik doe goedkoop kon krijgen, maar van Android kan ik in ieder geval niet gelukkiger worden. En dan blijkt toch wel weer dat ik voorlopig nog trouw aan Apple blijf. Moet ook wel met al die investeringen de laatste tijd :p Kortom; maak er wat moois van vanavond Tim!

Edit: Weer een beetje bevestiging. Of het betreft hier een standaard negatieve reactie op het commando "hey Siri, turn on..." http://www.iculture.nl/nieuws/siri-verklapt-donkere-ios-10/

[ Voor 8% gewijzigd door swv op 13-06-2016 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09:21

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik ben benieuwd wat ze hebben verzonnen voor WatchOS 3. Ik hoop echt dat ze meer watch faces beschikbaar maken of nog beter dat iedereen ze mag ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Psycho_Mantis schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:18:
Ik ben benieuwd wat ze hebben verzonnen voor WatchOS 3. Ik hoop echt dat ze meer watch faces beschikbaar maken of nog beter dat iedereen ze mag ontwikkelen.
Ook vooral benieuwd of er al een nieuwe Apple Watch gaat komen :)

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

JB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:22:
[...]

Ook vooral benieuwd of er al een nieuwe Apple Watch gaat komen :)
Ik denk het niet, de geruchten zijn niet sterk genoeg. Normaal zie er meer nieuws over voorbij komen als er een nieuw product zit aan te komen.

Overigens vind ik het niet erg, dan hoef ik ook voorlopig geen nieuwe watch te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 13:29

scorpie

Supra Addict

Geen nieuwe hardware lijkt me niet echt mogelijk gezien vrij veel hardware best aan vernieuwing toe is (ook te zien aan de Buyers' guides). Maar zou het wel vreemd vinden als ze compleet nieuw geredesignede hardware stilletjes in de store zetten, dus verwacht het ook niet echt. Tjah, het blijft gewoon de WWDC, dus software oriented.. dan maar nog langer wachten om een nieuwe MacBook (Pro) te kopen ;p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

JB

Cédric roelt!

Psycho_Mantis schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:28:
[...]

Overigens vind ik het niet erg, dan hoef ik ook voorlopig geen nieuwe watch te kopen :+
Dat hoop ik ook haha!

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 13:06

zwik

randomized

Gezien het software/developer based is ben ik vooral benieuwd naar wat ze naar Swift en hopelijk ook wat ze met XCode gaan doen. XCode kan ook best wel wat werk gebruiken om het allemaal wat makkelijker te maken voor developers.

Stiekem hoop ik ook op vernieuwde MBP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Psycho_Mantis schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:28:
[...]

Ik denk het niet, de geruchten zijn niet sterk genoeg. Normaal zie er meer nieuws over voorbij komen als er een nieuw product zit aan te komen.

Dit plus dat het meer iets is voor het iPhone event in september. Apple Watch = iPhone wat dat betreft.

Wat je zegt is een persoonlijker WatchOS wel welkom met meer watchfaces. Van mij mag WatchOS ook wel wat simpeler. Minder nadruk op apps en meer nadruk op de live weergave van informatie van bijvoorbeeld apps. Ik gebruik de Apple Watch voornamelijk zoals ik ook het widgetscherm gebruik in het berichtencentrum op de iPhone en dat werkt voor mij goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

scorpie schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:28:
Geen nieuwe hardware lijkt me niet echt mogelijk gezien vrij veel hardware best aan vernieuwing toe is (ook te zien aan de Buyers' guides). Maar zou het wel vreemd vinden als ze compleet nieuw geredesignede hardware stilletjes in de store zetten, dus verwacht het ook niet echt. Tjah, het blijft gewoon de WWDC, dus software oriented.. dan maar nog langer wachten om een nieuwe MacBook (Pro) te kopen ;p
Hardware
WWDC gaat over software, maar soms zijn er ook hardware-aankondigingen. Dit jaar zou er weinig

Mogelijke nieuwe MacBook Air. (meer details).
MacBook Pro met LED-strip in plaats van functietoetsen waarschijnlijk pas in september. (wel een vet concept).
Geen nieuw 5K Display. (geruchten ontkracht)
Geen iPhone 7, die komt in september. (meer details).

Bovenstaande is hoe OMT over de hardware aankondigingen denkt.
http://www.onemorething.n...16-actuele-verwachtingen/

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik ben erg benieuwd :) Stiekem hoop ik op een hele dikke revamp van de iOS interface, maar die kans is minimaal. Hopen dat er vanavond ook weer een stream URL komt voor Kodi/VLC, dan kan ik ook kijken :D

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Dat er een dark modus aan komt ben ik wel zeker van, wat ik dan wel hoop is dat de iPhone 7 al direct een oled scherm zou krijgen. Dat zou in combinatie met de dark modus echt super top zijn. Verder hoop ik op aanpasbaarheid van IOS10 mis mijn jailbreak...

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:36
Sinds afgelopen weekend een nieuwe auto die CarPlay aan boord heeft dus hoop ook hier wat nieuws voor. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 13:29

scorpie

Supra Addict

Niets zo brak als carPlay in m'n net nieuwe Peugeot. CarPlay + flitsmeister is na iedere melding je muziek opnieuw aanzetten bijv. Ik vind het allemaal 3x niks.. Als CarPlay nou gewoon een extern scherm was dat door de apps gebruikt kon worden, dan kon het nog eens wat worden, de huidige implementatie ben ik liever kwijt dan rijk to be honest..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Klopt. De huidige manier van CarPlay werkt gewoon te traag en voegt niets toe aan het bestaande systeem in mijn nieuwe Opel Astra (Navi900 Intellilink).

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

DennusB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:55:
Ik ben erg benieuwd :) Stiekem hoop ik op een hele dikke revamp van de iOS interface, maar die kans is minimaal. Hopen dat er vanavond ook weer een stream URL komt voor Kodi/VLC, dan kan ik ook kijken :D
http://p.events-delivery....vpihb06/m3u8/atv_mvp.m3u8

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 05-09 23:08
Weet iemand hoe lang het normaal gesproken duurt voordat de OS X bétas beschikbaar komen bij de aankondiging van een nieuwe versie? Heb net een nieuwe Macbook Pro gekocht namelijk en een verse macOS installatie zie ik wel zitten :P

Ik hoop dat ze bij macOS behalve de naam ook nog wat meer veranderen, wat visueels. Er zat bijna geen verschil tussen Yosemite en El Capitan qua looks, en ook al zijn het iets andere icoontjes of een andere dock dan ben ik al blij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
brick5492 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:30:
Weet iemand hoe lang het normaal gesproken duurt voordat de OS X bétas beschikbaar komen bij de aankondiging van een nieuwe versie? Heb net een nieuwe Macbook Pro gekocht namelijk en een verse macOS installatie zie ik wel zitten :P

Ik hoop dat ze bij macOS behalve de naam ook nog wat meer veranderen, wat visueels. Er zat bijna geen verschil tussen Yosemite en El Capitan qua looks, en ook al zijn het iets andere icoontjes of een andere dock dan ben ik al blij. :)
Meestal direct toch? Idem met iOS updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
DennusB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:31:
[...]

Meestal direct toch? Idem met iOS updates!
Ah bedankt, wist ik niet. Ik heb deze Mac gekocht net na de release van El Capitan, en voor telefoons gebruik ik Android... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
brick5492 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:34:
[...]

Ah bedankt, wist ik niet. Ik heb deze Mac gekocht net na de release van El Capitan, en voor telefoons gebruik ik Android... :P
Pin me er niet op vast hoor.... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

brick5492 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:30:

Bèta's verschijnen vanaf het WWDC. Maar... Public bèta voor iOS en OS X versie x.0b1 komen véél later beschikbaar, gelukkig :)
Heb zelf ook public bèta, ben dan ook geen devver..

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
GerardVanAfoort schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:42:
[...]

Bèta's verschijnen vanaf het WWDC. Maar... Public bèta voor iOS en OS X versie x.0 komen véél later beschikbaar, gelukkig :)
Meestal zijn de Developer Preview béta's gelukkig wel ergens van het o zo grote internet te halen toch :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
GerardVanAfoort schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:42:
[...]

Bèta's verschijnen vanaf het WWDC. Maar... Public bèta voor iOS en OS X versie x.0b1 komen véél later beschikbaar, gelukkig :)
Hier moet bij gezegd worden dat dit de ervaring van vorig jaar is. Als ik het mij goed herinner: Beta 1 was alleen voor developers en vanaf beta 2 haakten de publieke testers ook aan. Het jaar daarvoor werden publieke beta's voor het eerst aangeboden, maar dat was pas op het moment dat developers al op beta 4 ofzo zaten.

Het zou dus best kunnen dat publieke testers dit jaar vanaf beta 1 meedoen, en anders wederom vanaf beta 2 over ± twee weken. Wat betreft het tijdstip zal het zo rond 22 uur Nederlandse tijd zijn eer beta 1 online verschijnt. Ik vergeet het elk jaar maar wat ik wel weet is dat het niet direct na de presentatie te downloaden is. Maar dan nog zijn de servers traag dus kan je beter gaan slapen en morgenochtend een poging wagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brick5492 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:34:
[...]
en voor telefoons gebruik ik Android... :P
He gadsie wat een uitspraak op Keynote day :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
Donstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:08:
[...]

He gadsie wat een uitspraak op Keynote day :)
Zo ieder z'n voorkeuren he ;) don't hate :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 17:08:
[...]
Het zou dus best kunnen dat publieke testers dit jaar vanaf beta 1 meedoen,
Daar zou ik niet op rekenen hoor.
Zelfs bij dot releases doen de public testers niet vanaf beta 1 mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10:36
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:40 . Reden: Verkeerde plaatje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:59

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Verwacht niet een iPhone 7. Eerder dat dit in een ander event zal worden aangekondigd. Maar we zullen zien :)

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 95% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mar.tin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:24:
[...]

Sowiso komt die pas in het najaar als ze zich aan hun eigen schema houden.. en zo'n revolutionair ding zal het niet zijn als je de geruchten mag geloven :)

Ik hoop persoonlijk op waterdicht O+
Zo maar even geheel off-topic.
Die blauwe renders waren wel echt prachtig zeg. Zo wil ik hem wel :)

Afbeeldingslocatie: http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2016/06/iPhone-7-dark-blue-Martin-Hajek-001.jpg
Afbeeldingslocatie: http://media.idownloadblog.com/wp-content/uploads/2016/06/iPhone-7-dark-blue-Martin-Hajek-004.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar.tin
[verwijderd]

[ Voor 90% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
Normaal zit ik op de bank er altijd klaar voor. Maar vandaag wordt het met een half oog meekijken, hoewel ik praktisch op loopafstand van het Moscone Centre zit vandaag. Maar ja, nu is het hier voor mij tijdens werktijd.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mar.tin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:30:
offtopic:
[quote]Donstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:29:
[...]

Plaadies
[/quote]

Nou, anders ik wel, minus de bulge het liefste O+
Dan wordt het in ieder geval een uitstekende camera :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swv
Donstil schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:09:
[...]

Daar zou ik niet op rekenen hoor.
Zelfs bij dot releases doen de public testers niet vanaf beta 1 mee.
Ik reken er ook niet op hoor. Super dat je weer een topic hebt geopend btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Ik ben er ook klaar voor. En om 20:30 2 Mac mini's 2.1 ophalen via V&A, kan ik vanavond gelijk de bèta er op plempen......
ja ik weet het max 10.6.8 :)

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Iemand waar de stream al werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

DennusB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:46:
Iemand waar de stream al werkt?
Ja, via Apple.com. Daar hebben ze gewoon Beats Radio onder gezet. :P

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:33
Iemand VLC stream al aan de praat?

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Krisp schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:47:
[...]

Ja, via Apple.com. Daar hebben ze gewoon Beats Radio onder gezet. :P
Haha oke. De hier geposte stream URL doet nog niks :( heb jij voor mij toevallig de URL waar vandaan jij streamt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Untouchablezz20
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 00:07
Ook hoor helemaal niks via jouw link. Staat alleen dat het straks pas begint.

Edit; nu opeens wel.

[ Voor 13% gewijzigd door Untouchablezz20 op 13-06-2016 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Dan hoor ik kennelijk bij een select gezelschap. :P Overigens werkt het op mijn AppleTV ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Iemand hier die de stream aan de gang heeft op Kodi/XBMC? Zo ja via welke URL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psycho_Mantis

Psycho_Mantis

Wow. So Amaze.

Ik heb nu verbinding met de Apple TV :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

* CyBeR zit klaar. Tegenwoordig een tv dus geen gezeik meer met laptop aan de tv hangen enzo. Gaan met die banaan!

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickyNick
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 14:16
Rechtstreekse link van apple voor de mensen die via VLC/Kodi willen kijken:
http://p.events-delivery....bphjb06/m3u8/hls_mvp.m3u8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
En we zijn los :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Aandacht voor Orlando... dat is nog eens netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Wat is het geluid zacht? Moet m'n receiver veel harder zetten dan normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenvius
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-07 11:59
Geluid is behoorlijk zacht idd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:01:
Hier ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:51
Hier maar op m'n iPad als 2e scherm de stream. Dan kan ik toch nog meekijken. 🙊

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou ik zeg dat net hier ook idd, ligt dus niet aan ons :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 10:11
Ja hier ook tv zachter moeten zetten om geluid van laptop fatsoenlijk te kunnen horen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Wow.... een moment stilte voor gisteren. Bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRDude22
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 28-07 18:39
Bijzonder dit, mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Huh? Stream herstart hier op m'n Apple TV??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VickyNick
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-09 14:16
misschien extra zacht voor het moment stilte voor de mensen in Orlando

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 00:55

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ja hier ook.

Voor degene die de ondertiteling uit willen hebben op de Apple TV:

Houdt de selecteer-knop ingedrukt en dan heb je een optie de ondertitels uit te zetten.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Indrukwekkend inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:47
Silence! I kill you.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:21

Fiber

Beaches are for storming.

Indrukwekkend

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

DennusB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:03:
[...]

Indrukwekkend inderdaad!
En dan zo'n 8 secondes.. nou.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Famous schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:03:
[...]

En dan zo'n 8 secondes.. nou.
Het is ook niet gauw goed he...?

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Rivanov schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:02:
Huh? Stream herstart hier op m'n Apple TV??
Hier ook net maar gaat nu zo te zien prima.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Kwaliteit van de stream is tot nu toe wel uitmuntend zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:47
Bla bla. 2 million apps. 1.999.100 useless apps.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
matthijst schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:06:
Bla bla. 2 million apps. 1.999.100 useless apps.
Haha ja. Door naar de aankondigingen graag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
DennusB schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:06:
[...]

Haha ja. Door naar de aankondigingen graag :D
Dit is je eerste keynote? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Is dit de eerste keer dat de Aspect Ratio van de stream 2.35:1 is ipv 16:9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Zou de online Apple Store niet offline moeten zijn? Meestal is dat toch zo als er iets aangekondigd gaat worden? :D

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Tourniquet schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:07:
Jup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:07:
[...]

Dit is je eerste keynote? ;)
Nee :P
Tourniquet schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:07:
Geloof het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RWK__ schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:07:
Zou de online Apple Store niet offline moeten zijn? Meestal is dat toch zo als er iets aangekondigd gaat worden? :D
Dan moet er Hardware komen en dat komt er vandaag niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ieperlingetje
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ofwel kondigen ze geen nieuwe hardware aan vandaag? :'(

Tijdmachine | Nieuws trends

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
WatchOS update :) Woei

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Bij de release van de nieuwe 12" MacBook 2016 was de site ook gewoon online, maar werkte de site tijdelijk brak en kwamen er langzaam nieuwe werkende onderdelen online van specs en bestelpagina etc. Wellicht dat ze dat straks ook doen met de pagina's van de nieuwe software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eigenlijk snap ik het niet zo dat ze al die platformen nu weer los trekken.
Een paar jaar geleden hebben ze dat toch juist naar iOS gebracht?

Waarom draaien de Watch, tv, iPad, iPod, iPad niet gewoon allemaal iOS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:50
Werkt ook goed op Android / mx player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber

Fiber

Tja, is gewoon hard nodig, toch...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Fiber schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:10:
[...]

Tja, is gewoon hard nodig, toch...?
Dat wel. Wel nuttige toevoegingen tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

ieperlingetje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:08:
[...]

Ofwel kondigen ze geen nieuwe hardware aan vandaag? :'(
Bijna nooit op de WWDC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
Wow, beter!
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste