Meer customization zie ik ook wel zitten. Het is elk jaar een veel gehoorde wens natuurlijk. Maar het lijkt er op dat er nu wel iets aan zit te komen getuige de geruchten over een dark modus. Ik gebruik sinds release niet anders meer op mijn Mac. Zou mooi zijn als je thema's in kan stellen die meer aansluiten bij de kleur van jouw iPhone. En ik zou het nou toch wel fijn vinden als ik apps vrij kan plaatsen op mijn springboard.
Verder heb ik niet zoveel wensen en gebruik ik vaak de vele nieuwe features bewust of onbewust niet eens. Hoe iOS 9 nu draait ben ik wel tevreden. Ja het wordt wat saai maar het werkt gewoon uitstekend. Ik heb al een paar maanden een Huawei P8 Lite als reserve telefoon omdat ik doe goedkoop kon krijgen, maar van Android kan ik in ieder geval niet gelukkiger worden. En dan blijkt toch wel weer dat ik voorlopig nog trouw aan Apple blijf. Moet ook wel met al die investeringen de laatste tijd

Kortom; maak er wat moois van vanavond Tim!
Edit: Weer een beetje bevestiging. Of het betreft hier een standaard negatieve reactie op het commando "hey Siri, turn on..."
http://www.iculture.nl/nieuws/siri-verklapt-donkere-ios-10/
[
Voor 8% gewijzigd door
swv op 13-06-2016 11:05
]