LOL. Wat doet Pogba!?!?
Oei. Binnenkant paal. Maar hij zit wel. Geweldig dit!
Oei. Binnenkant paal. Maar hij zit wel. Geweldig dit!
[ Voor 55% gewijzigd door Fleximex op 26-06-2016 15:03 ]
[ Voor 55% gewijzigd door Fleximex op 26-06-2016 15:03 ]
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
[ Voor 50% gewijzigd door Coltrui op 26-06-2016 15:20 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zeiss Distagon 21 f/2.8
[ Voor 4% gewijzigd door Coltrui op 26-06-2016 15:32 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Penalty tweede minuut door een lompe actie van Pogba. En niet eens onverdiend tot nu toe.DaniëlWW2 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:34:
Dus dan vergeet je om te kijken. Hoe de hel staan de Ieren al voor?
We zullen zien - ik gun het ze uiteraard wel, maar ik geloof er niet in.Gonadan schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:34:
Waarom zouden de Ieren het niet vol kunnen houden? Ze zijn het immers gewend.
En weer een bal mee omdat je niet sterk genoeg bent...
[ Voor 74% gewijzigd door Coltrui op 26-06-2016 15:36 ]
Omdat ze tot nu toe beter zijn...DaniëlWW2 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:34:
Dus dan vergeet je om te kijken. Hoe de hel staan de Ieren al voor?
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 30% gewijzigd door Fiber op 26-06-2016 15:47 ]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De Belgen begonnen toch ook matig. En een geweldige ploeg heeft Ierland toch nog steeds niet. Het hele EK is matig. Doet me denken aan het WK 1990.Fiber schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:54:
Wel weer hoopgevend voor de Belgen dat ze met 3-0 van dit sterke Ierland gewonnen hebben...
Ik maak me met name zorgen om de dode spelmomenten. Maar Frankrijk is er ook nog niet want achterin is het af en toe penibel.Coltrui schreef op zondag 26 juni 2016 @ 15:35:
We zullen zien - ik gun het ze uiteraard wel, maar ik geloof er niet in.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
'Spanje speelt zoals Ajax'Fleximex schreef op zondag 26 juni 2016 @ 14:07:
Niet echt stiekem, maar ik ook. Ik denk dat de meeste mensen sowieso altijd voor de underdog zijn. Want wie wil nu Frankrijk met 1-0 zien winnen gaap. Als Ierland scoort dan gebeurt er ten minste wat.
Verder ben ik niet voor Portugal en Spanje want beide stellen zich alleen maar aan. Spanje speelt zoals Ajax (sorry). Op balbezit, maar er gebeurt niks. Het is meer op balbezit spelen zodat de tegenstander niet kan scoren. Saai.
Portugal één keer leuk zien spelen, maar verder is het niet veel.
Ik hoop dat Ierland wint van Frankrijk, IJsland van Engeland en Slowakije van Duitsland. Voor Frankrijk, Engeland of Duitsland ben ik pas als zij tegen elkaar spelen.
Positieve uitzondering dit EK is Italië. Mooi gebalanceerd team en stellen zich niet zo aan zoals de Spanjaarden.
En ik ben natuurlijk voor de Belgen
[ Voor 5% gewijzigd door apis29 op 26-06-2016 16:06 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
[ Voor 34% gewijzigd door PWM op 26-06-2016 16:21 ]
Wow, inderdaad. Hoe blind ben je dan (of hoe blind wil je doen alsof)?Fleximex schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:19:
Hoe de fuck was dit geen corner? Wat? Gevalletje Howard Webb in de WK finale van 2010...
Speel ook Balls Connect en Repeat
Daar had Benzema naast kunnen staan ipv GiroudFleximex schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:21:
Ik zeg het nog maar eens: zonder Griezmann is Frankrijk niet meer dan een aardig team.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zie net herhaling, verdediger raakt hem niet. Perfect ingeschoten door Griezman.Tk55 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:21:
Niet te missen? Hij was mis als de verdediger hem niet had aangeraakt!
Pogba en Payet zijn toch ook niet onaardig. En haal Iniesta eens weg bij Spanje, Modric bij Kroatië of Hazard en de Bruyne bij België: scheelt ook wel.Fleximex schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:21:
Ik zeg het nog maar eens: zonder Griezmann is Frankrijk niet meer dan een aardig team.
[ Voor 43% gewijzigd door Fleximex op 26-06-2016 16:26 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Nu wel ben ik bang, kan nu rustig weer wat anders gaan doen.Fleximex schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:24:
Als McClean die bal gewoon goed geeft is het 2-2. Dit is nog lang niet afgelopen...
Had hij even moeten wachten met de slidingD-e-n schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:26:
In zo'n geval zou ik dus liever een penal zien dan een rode kaart.
Die Fransoos gaat op zijn voet staan. Daar kan hij niks aan doen.Tk55 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:26:
Wel terecht, maar jammer van de stervende zwaan
Knap van de Fransen. De donderspeech in de rust en de wissel hebben geholpen. Nu is het echt over.Sjurm schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:26:
Hoe snel kan een wedstrijd volledig omdraaien
[ Voor 16% gewijzigd door Soldaatje op 26-06-2016 16:28 ]
Ja maar hij overdrijft het door te vallen alsof hij dood gaat. Is onnodig.pacificocean schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:27:
[...]
Die Fransoos gaat op zijn voet staan. Daar kan hij niks aan doen.
Komt een lompe verdediger ingevlogen op je enkel als ie op volle snelheid is en dan is het een stervende zwaanTk55 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:26:
Wel terecht, maar jammer van de stervende zwaan
[ Voor 8% gewijzigd door apis29 op 26-06-2016 16:30 ]
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Wie gaat er wel winnen dan? Want volgens mij is er geen enkel land echt sterknocalimero schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:29:
Toch gaan de Fransen dit EK niet winnen. Ze zijn verdedigend erg kwetsbaar, zelfs tegen de niet eens zo sterke Ieren.
Je ziet toch hoe erg hij de overtreding overdrijft? Prima als je valt na een trap maar ga niet zo zielig doenapis29 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:28:
[...]
Komt een lompe verdediger ingevlogen op je enkel als ie op volle snelheid is en dan is het een stervende zwaan. Hoe moet ie anders vallen op die snelheid?
Enige jammere is dat het geen hattrick geworden is
Duitsland, duh.RoD schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:31:
[...]
Wie gaat er wel winnen dan? Want volgens mij is er geen enkel land echt sterk
[ Voor 3% gewijzigd door Coltrui op 26-06-2016 16:34 ]
Ik meen dat ik hem na het neerkomen niet overdreven zag rollen en kermen wat anderen doen. Hij verstapt zijn voet/enkel op volle snelheid, daardoor mis je een stap en klap je gewoon neer. Physics doen de rest.Tk55 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:31:
[...]
Je ziet toch hoe erg hij de overtreding overdrijft? Prima als je valt na een trap maar ga niet zo zielig doen
Verdediger raakt hem wel, maar lichter dan ik dacht. Denk dat ie zonder touch toch zat.Kaap schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:22:
[...]
Zie net herhaling, verdediger raakt hem niet. Perfect ingeschoten door Griezman.
het volgende is wat ik bedoel: Hij realiseert zich dat hij wordt geraakt en opeens verslappen alle spieren en valt hij uit de lucht. Dat is het overdrijven.Kaap schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:33:
[...]
Ik meen dat ik hem na het neerkomen niet overdreven zag rollen en kermen wat anderen doen. Hij verstapt zijn voet/enkel op volle snelheid, daardoor mis je een stap en klap je gewoon neer. Physics doen de rest.
Misschien dat het bij jou op zaterdagmorgen op het veldje achter bij een slakkegang is dat je on the spot valt en meer niet
[ Voor 7% gewijzigd door Tk55 op 26-06-2016 16:39 ]
Ik zag de herhaling vanaf de camera achter het doel. Als die verdediger de bal raakt zou die juist de andere hoek of de hoogte in moeten gaan.Tk55 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:34:
[...]
Verdediger raakt hem wel, maar lichter dan ik dacht. Denk dat ie zonder touch toch zat.
http://nos.nl/ek2016/live...idt-tegen-tien-ieren.html
Ik vind het reuze meevallen. Tis geen Barcalona achtig drama doen.Tk55 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:36:
[...]
het volgende is wat ik bedoel: Hij realiseert zich dat hij wordt geraakt en opeens verslappen alle spieren en valt hij uit de lucht. Dat is het overdrijven.
YouTube: France - Ireland (Red card ) Duffy
[ Voor 34% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-06-2016 16:37 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
... not as I do.
Geen idee, ik heb de Belg opstaan...Clush schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:39:
Even tussendoor: wie is de nos-commentator?
[ Voor 27% gewijzigd door Fiber op 26-06-2016 16:41 ]
Philip Kooke.Clush schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:39:
Ik heb gekeken, immers zei ik, ik vind het reuze meevallen.Gonadan schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:39:
Dat hij gaat liggen is logisch, maar kijk eens even goed hoe hij gaat liggen.
Het was überhaupt geen reactie op jouw post , maar er kwam een setje tussendoor.Kaap schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:42:
[...]
Ik heb gekeken, immers zei ik, ik vind het reuze meevallen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En dat terwijl die selectie toch niet zo heel erg veel gewijzigd is meen ik. Ik heb ook een beetje het gevoel dat de magie van Low voorbij is. Best kans dat dit zijn laatste toernooi was.
Beide vleugelverdedigers zijn nieuw en duidelijk een verzwakking. Hector doet wat hij kan echter dat is een niveautje te laag tot nu toe. Howedes als back is ok, hoewel Kimmich het de laatste pot ook niet onaardig deed, maar het zal moeilijk zijn om Lahm zijn schoenen te vullen.Kaap schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:48:
[...]
En dat terwijl die selectie toch niet zo heel erg veel gewijzigd is meen ik. Ik heb ook een beetje het gevoel dat de magie van Low voorbij is. Best kans dat dit zijn laatste toernooi was.
Ik weet nog wel een klusje voor hem
Tja, geen risico in de laatste minuten, het is ergerlijk maar wel begrijpelijk.Fleximex schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:52:
Nee dit Frankrijk gaat 'm niet worden. Drie tegen twee situatie. Maar wat doen ze? Juist bal terug en tijdrekken tegen 10 Ieren
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Vlgns mij was Höwedes de linksback in 2014? En Boateng de rechtsback ...Bossie schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:51:
[...]
Beide vleugelverdedigers zijn nieuw en duidelijk een verzwakking. Hector doet wat hij kan echter dat is een niveautje te laag tot nu toe. Howedes als back is ok, hoewel Kimmich het de laatste pot ook niet onaardig deed, maar het zal moeilijk zijn om Lahm zijn schoenen te vullen.
Aanvallend mag Duitsland wel wat efficiënter worden, ook omdat ik Muller als topscorer voorspeld had
Zal het grote NOS talent Frank S vanavond nog een wedstrijd verpesten?Clush schreef op zondag 26 juni 2016 @ 16:39:
alles kan off-topic
Dat kan best, het is duidelijk dat de huidige linksback (Hector) toch een stapje onder het niveau zit van de anderen. Op RB had je Lahm en dat is simpelweg de beste RB ter wereld.apis29 schreef op zondag 26 juni 2016 @ 17:05:
[...]
Vlgns mij was Höwedes de linksback in 2014? En Boateng de rechtsback ...
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq