Wehehehe
Mist!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
OMG...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
ROFL
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

If you choose not to decide, you still have made a choice.
60% mis.
Speel ook Balls Connect en Repeat
En Schweini, wat is die dan aan het doen...
Satelliet getroffen!
Master of questionable victories and sheer glorious defeats
Jezus wat slecht dit
Float like a butterfly, sting like a bee.
is de druk soms een beetje hoog?
alles kan off-topic
Parolo Parolo!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Dat geldt ook boor italie heQuad schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:45:
Duitsland mag niet missen dan is het voorbij.
ik lach me een breuk
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
FFS win Duitsland. Mijn hart.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Mogen de keepers en reserves straks ook...?
Keepers wel
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
Lucky Italian bastard.
Waarom heeft de scheids heel dreigend een gele kaart in zijn rechter en een rode kaart in zijn linker hand
Netjes van Boateng.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Boatank laat zijn team nu niet in de steek.
Neuer!!
⏩ PVOutput☀️
Kom op, maak het af.
Vroeg ik me ook af. Nummer negen? JAA!Fleximex schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:48:
Waarom heeft de scheids heel dreigend een gele kaart in zijn rechter en een rode kaart in zijn linker hand
Ja lekker Duitsland!

⏩ PVOutput☀️
En dus toch weer die Duitsers
Duitsland krijgt weer de kans. Hector!
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
Oei. Dat was toch nog close. Niet echt best ingeschoten.
Duitsland

Hehe.
Kan lang duren een potje voetbal.....
Kan lang duren een potje voetbal.....
Altijd weer die Duitsers!
Oog/naald. Pfoe.
We hebben onze Europees kampioen. Gaat niemand meer van winnen welke kant het ook op was gegaan. De Duitsers, terecht gewonnen.
Die invaller Zuzu maakte het toch wel bont hoor!
Zhe Germans viel never leave Europe
Wat een spannend moment was me dit.
Ach, Duitsland heeft het verdiend.
Toch beter tegen de Duitsers dan tegen Wales...
Nou ja, beste ploeg gaat door.
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ah mooi, dan kunnen alle teams nu alvast naar huis en kan de huldiging in Berlijn beginnen.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:50:
We hebben onze Europees kampioen. Gaat niemand meer van winnen welke kant het ook op was gegaan. De Duitsers, terecht gewonnen.

⏩ PVOutput☀️
Druk, druk, druk. Het zal allemaal wel. Je wilt niet missen. En simpelweg een hoek kiezen en die bal daar dan keihard injagen is de beste manier om niet te missen. Dat doe je dan. Al die spelers spelen wekelijks voor 50k man met tientallen miljoenen tv kijkers. Onbegrijpelijk al die zachte balletjes en hoge balletjes.
Ik heb Duitsland als winnaar staan, dus ik vind het prima.
Je vergeet IJsland.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:50:
alles kan off-topic
Eens. Zelfs al weet de keeper welke hoek je kiest, een goed genomen penalty is altijd onhoudbaar.Fleximex schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:52:
Druk, druk, druk. Het zal allemaal wel. Je wilt niet missen. En simpelweg een hoek kiezen en die bal daar dan keihard injagen is de beste manier om niet te missen. Dat doe je dan. Al die spelers spelen wekelijks voor 50k man met tientallen miljoenen tv kijkers. Onbegrijpelijk al die zachte balletjes en hoge balletjes.
Of die van Frankrijk winnen is al twijfelachtig. Duitsland is alleen nog een slag beter. Tegen Italië hebben ze het altijd moeilijk door de organisatie. Tegen IJsland hakken ze er zo doorheen.
Frankrijk is niet de beste ploeg, maar tegen Ijsland zullen ze heus wel winnen. Anders stop ik met het kijken van voetbal.
Finale Duitsland - Portugal. Lijkt me duidelijk, duitsland wint 2-1
De Action heeft de glazen bollen ook weer op voorraad gehad merk ik. Al die opportunistische voorspellingen.
⏩ PVOutput☀️
7-1 hoop ik danrolandos582 schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:58:
Finale Duitsland - Portugal. Lijkt me duidelijk, duitsland wint 2-1
Ik denk dat Ronaldo zelfmoord gaat plegen dan.
Duitsland-Portugal, dan hoop ik toch een verbetering van Duitsland - Brazilië.
alles kan off-topic
10-0 ofzo.
Gedroomde finale: IJsland - Wales
alles kan off-topic
En dat zou niet eens onmogelijk zijn. Portugal heeft maar een effectieve speler, renato sanches. Ronaldo is niets waard als er geen team om hem heen loopt om hem in stelling te brengen en de rest is maar matig.
Als een georganiseerde machine er doorheen kan lopen kan het hard gaan.
alles kan off-topic
Of hij scoort driemaal in de eerste helftLe Enfant! schreef op zondag 03 juli 2016 @ 00:01:
[...]
Ik denk dat Ronaldo zelfmoord gaat plegen dan.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Moet Duitsland Müller nog opstellen volgende keer? Hij is echt niet gemaakt om te scoren dit EK
Zo, die Lineker op de Bbc, die nam afscheid met grafhoofd, toen die had gezegd dat "ze Germans did it again".
Prima
Het maakt niet uit wat de finale word of wat portugal gaat doen, je weet tenminste dat het een kut wedstrijd gaat worden. Ik zie duitsland/Frankrijk gewoon penals worden met 0-0 of 1-1 met geluk. Maar hool van harte dat Wales kan verrassen.
Ben het niet eens dat Ronaldo niet kan presteren met een matig team, Ronaldo krijgt elke wedstrijd zijn moment wel en dan is het hopen dat hij die pakt.
Ben het niet eens dat Ronaldo niet kan presteren met een matig team, Ronaldo krijgt elke wedstrijd zijn moment wel en dan is het hopen dat hij die pakt.
Nou ja, achteraf gezien heb ik misschien toch liever landen die er vol passie voor gaan en uit momenten doelpunten maken (vaak nog mooie ook) dan al die overhypte landen met grote sterren die niks hebben laten zien. Eerste helft gisteren Duitsland - Italië was echt schrijnend, nog erger dan Kroatië - Portugal. Verder heb ik niet gekeken, ben in slaap gevallen.
Gisteren uiteindelijk wel het land doorgegaan dat dit het meest verdiende qua spelbeeld en intentie om het te beslissen voor de penaltyserie. Maar man, wat een bedroevend slechte penals zeg... ik snap dat vermoeidheid en druk meespeelt, maar dit was wel erg opvallend..
Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl
Dat ligt niet aan Ronaldo, daar heeft elke topspeler last van. Zodra je medespelers niet zo gevaarlijk zijn kan de tegenstanders zich het veroorloven drie man op jou te laten letten. Dat maakt het een stuk moeilijker uit uit te blinken.Nieuwevolger schreef op zondag 03 juli 2016 @ 00:26:
Grappig al die strafschopkenners, 'gewoon' even in de hoek schieten dan is hij onhoudbaar. Tuurlijk, schiet hem hard en geplaatst in het zijnet en de meeste keepers zijn te laat, maar die het maar eens. Ook voor iemand die miljoenen verdiend is dat geen eitje.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Die strafschop van Zaza
Eerst heel moeilijk doen in de aanloop, dikke show en dan over schieten lol. Daarna Müller, de duitser die niets kan, ik vreesde al vantevoren dat die zijn penalty zou missen en inderdaad. Ik weet niet wat Müller's plannen voor dit EK zijn maar wat mij betreft kan Löw hem maar beter vervangen door iemand die kan voetballen.

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Je verwacht toch van een professional dat ze enigszins goed werk zullen verrichten. Dat de keeper hem vangt vind ik prima, maar schiet hem minimaal in het doel en niet er overheen.Gonadan schreef op zondag 03 juli 2016 @ 09:29:
Grappig al die strafschopkenners, 'gewoon' even in de hoek schieten dan is hij onhoudbaar. Tuurlijk, schiet hem hard en geplaatst in het zijnet en de meeste keepers zijn te laat, maar die het maar eens. Ook voor iemand die miljoenen verdiend is dat geen eitje.

Klopt, plus dat Real Madrid 90% op de helft van de tegenstander speelt, dus hoef je niet zoveel te lopen, want hij heeft geen zin meer om 100 meter te gaan sprinten. Maar dat geldt voor een Ibra of een Bale ook.Gonadan schreef op zondag 03 juli 2016 @ 09:29:
[...]
Dat ligt niet aan Ronaldo, daar heeft elke topspeler last van. Zodra je medespelers niet zo gevaarlijk zijn kan de tegenstanders zich het veroorloven drie man op jou te laten letten. Dat maakt het een stuk moeilijker uit uit te blinken.
Inderdaad, de moeilijkste momenten zijn de momenten waarbij je moet nadenken (penalty, alleen tegen de keeper etc.) zelfs voor een prof. Als je teveel tijd hebt en je gaat teveel nadenken, gaat het mis.
Ok , dus jij maakt op je werk nooit een fout? Alles wat je wilt lukt perfect en je hebt geen werkzaamheden die daadwerkelijk uitdagend zijn?Onbekend schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:10:
Je verwacht toch van een professional dat ze enigszins goed werk zullen verrichten. Dat de keeper hem vangt vind ik prima, maar schiet hem minimaal in het doel en niet er overheen.
Lijkt me heel sterk en anders moet je misschien eens een stap gaan maken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik maak inderdaad ook fouten maar sommige fouten (blunders) maak ik nooit, maar mijn collega's wel.Gonadan schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:27:
Ok , dus jij maakt op je werk nooit een fout? Alles wat je wilt lukt perfect en je hebt geen werkzaamheden die daadwerkelijk uitdagend zijn?
Ik ontvang ook geen miljoenen per jaar aan salaris, en vergeleken daarmee ontvang ik maar een schijntje.
Maar mijn baan heeft ook niet zoveel verantwoordelijkheden als een voetballer die zorgt dat zijn voetbalelftal kan doorgaan naar de volgende ronde waar vele gevolgen mee gepaard zijn met bijvoorbeeld dat vele ondernemers extra omzet kunnen maken d.m.v. drankverkoop, reclame e.d.
Loon wordt niet bepaald op hoeveel fouten je mag maken, kijk naar eens naar de topmanagers. Loon wordt bepaald door marktwerking, blijkbaar heb jij een beroep gekozen waar men minder geld haalt uit jouw directe bijdrage.Onbekend schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:37:
Ik maak inderdaad ook fouten maar sommige fouten (blunders) maak ik nooit, maar mijn collega's wel.![]()
Ik ontvang ook geen miljoenen per jaar aan salaris, en vergeleken daarmee ontvang ik maar een schijntje.
Maar mijn baan heeft ook niet zoveel verantwoordelijkheden als een voetballer die zorgt dat zijn voetbalelftal kan doorgaan naar de volgende ronde waar vele gevolgen mee gepaard zijn met bijvoorbeeld dat vele ondernemers extra omzet kunnen maken d.m.v. drankverkoop, reclame e.d.
Het is onzinnig om te stellen dat een voetballer niet een keer een strafschop mag missen omdat anders ondernemers schade lijden. Sterker nog, daar zijn het ondernemers voor, dat is hun risico. Dit is gewoon zoeken naar argumenten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zeg niet dat ze nooit een strafschop mogen missen. Er is altijd wel kans op een foutje, maar een succespercentage van 60% in de eerste 10 penalities is extreem slecht.Gonadan schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:44:
Het is onzinnig om te stellen dat een voetballer niet een keer een strafschop mag missen omdat anders ondernemers schade lijden.
Eens, maar reken het percentage eens per persoon uit ten opzichte van de door hen genomen strafschoppen (laatste twintig of zo)? Is het dan nog steeds 60%? Of is het dan toevallig op zo'n dag ineens erg laag? En moeten we dan misschien toegeven dat vermoeidheid en mentale druk toch wel de kans of het maken van fouten vergroot?Onbekend schreef op zondag 03 juli 2016 @ 10:57:
Ik zeg niet dat ze nooit een strafschop mogen missen. Er is altijd wel kans op een foutje, maar een succespercentage van 60% in de eerste 10 penalities is extreem slecht.

Zeiss Distagon 21 f/2.8
Per persoon zal het wel hoger zijn, maar erg opvallend dat ze dan gisteren significant laag presteerden dan normaal. Zowel bij het Italiaanse als het Duitse team.
Hij staat steevast in de basis en Draxler zit steeds te banken...Salvatron schreef op zondag 03 juli 2016 @ 09:49:
Die strafschop van ZazaEerst heel moeilijk doen in de aanloop, dikke show en dan over schieten lol. Daarna Müller, de duitser die niets kan, ik vreesde al vantevoren dat die zijn penalty zou missen en inderdaad. Ik weet niet wat Müller's plannen voor dit EK zijn maar wat mij betreft kan Löw hem maar beter vervangen door iemand die kan voetballen.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
De Duitsers hebben trouwens voor de statistiek nog steeds nooit gewonnen van de Italianen op een toernooi. 
Een andere statistiek was dat dit de slechtste penaltyserie op een toernooi ooit was.
Een andere statistiek was dat dit de slechtste penaltyserie op een toernooi ooit was.
Ik hou nog altijd vol dat Duitsers de slechtste penaltie nemers ter wereld zijn. Ik meende echt dat ze ze nu flink gereten kregen.
Overigens vond ik het echt een kut wedstrijd. Italië maakte het spel kapot (tactiek..) en Duitsland was erg gespannen wat ik ervan kon zien. Om even terug te komen op België, dit was van Duitsland echt geen top wedstrijd.. en dan hebben zij al die ervaring enzovoorts.
Ik heb thuis bijna de deur eruit geknald na de misser van Schweini, hij leert het ook nooit he.. Vooral niet na die debiele misser in 2012.
Overigens vond ik het echt een kut wedstrijd. Italië maakte het spel kapot (tactiek..) en Duitsland was erg gespannen wat ik ervan kon zien. Om even terug te komen op België, dit was van Duitsland echt geen top wedstrijd.. en dan hebben zij al die ervaring enzovoorts.
Ik heb thuis bijna de deur eruit geknald na de misser van Schweini, hij leert het ook nooit he.. Vooral niet na die debiele misser in 2012.
Ik zie het juist andersom, Muller komt het beste tot zijn recht als CAM/CF en is in de positie misschien wel de beste speler ter wereld. Dat Low hem van rechts laat komen heeft helaas geen positief impact op zijn spel.Ramzzz schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:43:
[...]
Hij staat steevast in de basis en Draxler zit steeds te banken...
Draxler speelt redelijk, maar moet nog aanhaken bij de absolute top en dat tegen Italie kon je ook zien dat hij tegen verdedigers van dat niveau weinig directe duels wint maar hij is wel slim genoeg om juist uit de fysieke duels te blijven. Uiteindelijk is Draxler ook maar tweede keus en is de linkerkant duidelijk de zwakste kant van de Duitsers.
Het was helaas geen vuurwerk, maar was echt wel blij toen de Duitsers doorgingen. Je zou maar een Ijsland - Italie moeten kijken

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Leuk dat je 'significant' noemt, voetbal is nou bij uitstek een sport waarbij de resultaten weinig statistisch significant zijn.Onbekend schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:13:
Per persoon zal het wel hoger zijn, maar erg opvallend dat ze dan gisteren significant laag presteerden dan normaal. Zowel bij het Italiaanse als het Duitse team.
Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.
Gomez vond ik gisteren toch wel tegenvallen, tot dat hij die super pass gaf op de assist gever (even kwijt wie het was). Draxler was goed, maar die pass over 8 meter die hij te hard op Müller gaf maakte van mij een vulkaan. Nu mag ik niet meer klagen, maar had liever Götze erin zien komen voor Gomez. Het vervelende bij Götze is dat hij gewoon heel wat pecht heeft doordat hij zelf stom mist of dat hij iemand een assist geeft en de bal verkloot.. Ik miste veel bewegelijkheid voorin, want Gomez liep gewoon niet in de 16 en dat vond ik al raar. Hij heeft wel ongelofelijk veel werk verzet, daar niet van
Is het niet inmiddels niet duidelijk dat Gotze voor de echte top net een stapje te kort komt, elke keer dat ik hem zie spelen bevestigd dat eigenlijk wel. Het constant steeds pech hebben is waarschijnlijk meer een indicator dat hij te kort komt.Mosin schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:00:
Gomez vond ik gisteren toch wel tegenvallen, tot dat hij die super pass gaf op de assist gever (even kwijt wie het was). Draxler was goed, maar die pass over 8 meter die hij te hard op Müller gaf maakte van mij een vulkaan. Nu mag ik niet meer klagen, maar had liever Götze erin zien komen voor Gomez. Het vervelende bij Götze is dat hij gewoon heel wat pecht heeft doordat hij zelf stom mist of dat hij iemand een assist geeft en de bal verkloot.. Ik miste veel bewegelijkheid voorin, want Gomez liep gewoon niet in de 16 en dat vond ik al raar. Hij heeft wel ongelofelijk veel werk verzet, daar niet van
Laat hem eerst maar weer eens normaal wedstrijdritme opdoen op een iets lager niveau dan bij Bayern.
Mwoa, daar ben ik het niet mee eens hoor. Hij heeft zich niet laten zien de afgelopen paar seizoenen, maar potentie is er en dat heeft hij ook laten zien. Als hij tekort komt voor de top, dan had 'ie het bij Dortmund ook wel laten liggen. Het enigste verschil bij Bayern is de extreme rang orde en de foute trainer waabij hij terecht is gekomen. Hij is sterk, fit en goed genoegBossie schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:26:
[...]
Is het niet inmiddels niet duidelijk dat Gotze voor de echte top net een stapje te kort komt, elke keer dat ik hem zie spelen bevestigd dat eigenlijk wel. Het constant steeds pech hebben is waarschijnlijk meer een indicator dat hij te kort komt.
Laat hem eerst maar weer eens normaal wedstrijdritme opdoen op een iets lager niveau dan bij Bayern.
Bij Dortmund stond er ook een top ingespeeld team, dus elke bal die Götze afgaf viel wel in de goal. Een van de betere trio's van het voetbal: Lewandowski, Reus en Götze.
[ Voor 9% gewijzigd door Mosin op 03-07-2016 17:32 ]
En bij Bayern speelt hij ook vrijwel niet toch, Gotze heeft duidelijk potentie en daarmee heeft hij toentertijd ook de transfer naar Bayern mee verdiend. Ik blijf erbij dat hij beter wedstrijdritme op kan gaan bij een subtopper en vervolgens daar verder gaan bouwen.Mosin schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:31:
[...]
Mwoa, daar ben ik het niet mee eens hoor. Hij heeft zich niet laten zien da afgelopen paar seizoenen, maar potentie is er en dat heeft hij ook laten zien. Als hij tekort komt voor de top, dan had 'ie het bij Dortmund ook wel laten liggen. Het enigste verschil bij Bayern is de extreme rang orde en de foute trainer waarin hij terecht is gekomen. Hij is sterk, fit en goed genoeg
Misschien is het mentaal, de druk om de presteren is bij een club als Bayern bizar hoog.
De Duitsers zijn er niet bepaald onbeschadigd uit gekomen.
Gomez ligt eruit met een blessure, Khedira en Schweinsteiger zijn twijfelachtig.
http://nos.nl/ek2016/arti...r-duitse-spits-gomez.html
Gomez ligt eruit met een blessure, Khedira en Schweinsteiger zijn twijfelachtig.
http://nos.nl/ek2016/arti...r-duitse-spits-gomez.html
Als die bal van Gomez er gisteren in gegaan was, was het nog heel spannend geworden wie het doelpunt van het EK had gescoord, hij of Ronaldo tegen Hongarije. Zonde, Gomez is een hele bruikbare spits. Hopen dat het met Khedira en Schweinsteiger mee valt.